Przyczyn może być wiele, na przykład pływak całkowicie nie domyka zaworu dopływowego, lub przepuszcza uszczelka na zaworze spustowym.
Nie, za mały też, wtedy nie domyka zaworu na gorącym silniku.
A sam zawór napełniania spłuczki też wymieniony? kiedyś była gumka która zatykała otwór i nie leciało. Teraz jest tak konstruowane że jest membrana z gumki i pływak tylko zatyka sterowanie membrany. Jeżeli membrana zrobi się sztywna to nie domyka się. Bywa ze jakiś osad kamienny się dostanie i też nie domyka. Do niektórych zaworów można dostać zamienniki...
Najprawdopodobniej nie domyka się elektrozawór. Może wystarczy czyszczenie zaworu w ostateczności wymiana.
Źle ustawił rozrząd i pewnie nawet nie domyka zaworów w odpowiednim momencie - do zweryfikowania.
No jak są za duże to powinna chodzić. Będzie klepać ale będzie chodzić. Może miałeś nagar i nie domykało zaworu.
A jakie były efekty podmiany pompy pożyczonej od kolegi? Zajrzyj z powrotem do zaworu przelewowego i dołóż kilka podkładek pod sprężynę. Ona może być już zmęczona i nie domyka zaworu.
Sprawa prosta masz uszkodzony zawór 3D (może sam napęd zaworu, może wkładka zaworu nie domyka, rzadko jest to skutek błędnego sterowania z płyty) nie do końca przełącza i w kotle powrót masz bardzo gorący bo już mocno podmieszany a przed kotłem masz rzeczywistą temperaturę powrotu z instalacji. Pozdro
Może być problem z gaźnikiem, przy jeździe na samym gazie komora pływakowa jest pusta i pływak ociera się spodem, co jest powodem jego przecierania. Po przełączeniu na benzynę, dziurawy pływak nie domyka zaworu i silnik jest zalewany nadmierną dawką paliwa
Jeśli tak, to zawór jest nieszczelny. Może glowica jest wadliwa lub źle dobrana do zaworu (nie domyka), albo dostałh się jakieś paprochy do zaworu, powodujące jego niedomykanie.
Proponuję wymianę kompletnego zaworu z termostatem, szczególnie że taki stan jest od początku działania instalacji. Może to być wada fabryczna zaworu po prostu nie domyka się do końca tak się zdarza że gniazdo zaworu jest źle wykonane. zawór termostatyczny powinien zamykać dopływ w położeniu płatka śniegu" bez wzgędu na temperaturę w pomieszczeniu tzn....
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
Jeśli zapłon będzie ok proponuje sprawdzić kompresje. Czasem zdarza się że na jałowym nie domyka zaworu przez co szarpie silnikiem, po zwiększeniu obrotów problem znika.
Najczęstszą przyczyną niedomykania zaworu jest stwardnienie i przepuszczanie jednej malutkiej uszczelki średnicy około 5mm. Początkujący przeważnie jej nawet nie zauważa po rozebraniu zaworu.
Jeżeli kocioł jest zainstalowany poprawnie, to do wymiany masz zestaw naprawczy zaworu trójdrożnego. Prawdopodobnie na iglicy zaworu trójdrożnego masz mały wyciek wody i siłownik elektryczny tego zaworu zassał wodę skorodował wewnątrz i nie domyka zaworu.
Układ na tradycyjnych głowicach działa bez problemu, więc raczej nie jest to kwestia zanieczyszczenia. Po kalibracji głowice też działają jakiś czas poprawnie.
Odpal bez pokrywek zaworów. U mnie po remoncie jedna z pokrywek naciskała na talerzyk na sprężynie zaworu. Dźwięk jak by młotkiem w żelazo walił. Po regeneracji głowic tak się zdarza bo zawór razem z trzonkiem przesuwa się ku górze i nie mieści się pod deklem. Szlifowałem pokrywkę od środka i przeszło. Jak nie domyka zaworu to może być w cylindrze niespalone...
A wiec powiem tak... brak kompresji , stracił kompletnie kompresje, ustawienie zaworów nie zlikwidowało problemu :/ nie wiem co robić dalej... albo nie domyka zaworów lub są krzywe :/ Pewnie nową głowicę będę musiał kupić ...
Napięcie pojawia się w momencie kiedy ma spuścić wodę z płaszcza, ale tu prawdopodobnie jest problem z domykaniem zaworu. On może przepuszczać wodę cały czas i jej nadmiar jest odpompowywany w pierwszym cyklu mycia i do drugiego po prostu już jej nie ma.
Witam. Te objawy które przedstawiłeś świadczą o tym że twój polonez dostaje jednocześnie benzyne i gaz. Dlatego pracuje na dwa gary bo go zalewa. Wydaje mi się że masz albo walnięty sterownik do przełączania paliwo/gaz albo któryś z elektro-zaworów się nie domyka. Powodzenia.
Walczyłem kiedyś z podobnym problemem bardzo długo, w koncu znalazłem winowajce, były to wyrobione prowadnice zaworowe, powodowało to niedokładne domykanie zaworów, co ciekawe kompresja była bez zarzutu.
No i widzisz po nagrzaniu zaworu co się dzieje prawie natychmiast tworzy się ścisk przez co zawór się nie domyka i na nim nie pali potem objawia się to wypaleniem gniazda oraz zaworu wymień tą płytkę albo przeleć ją na szlifierce magnesowej.
To, co teraz mi zostaje, to wymiana tego zaworu? Siłownika, który go domyka?
Witam - spojrzałem do książki od c-28 to podobne do c-330 i tam napięcie wstępne sprężyn zaworowych wynosi od 12 kg do 50 kg czyli mogą być zmęczone sprężyny i nie domykają zaworów
Zabrudzony , membrana też pewnie uszkodzona więc nie domyka gniazda zaworu reduktora.
co do wgryzienia się w transmisję daikina to zbyt ambitny temat. Wprawdzie mam pewne sukcesy w rozgryzaniu magistral samochodowych ale nie mam na tyle czasu - niestety jest praca zawodowa i trzeba też robić inne rzeczy przy domu... Właśnie o to chodzi. Pewnie poświęcając dużo czasu dało by się to rozgyźć tylko po co. Ci którzy rozgryźli sprzedają interfejsy...
Sprawdź ciśnienie na manometrze, powinno być 1÷ 2 bar. Jeden z grzejników w układzie odkręć na max. Przegrzewanie kotła to wiele przyczyn: brudna woda, kamień kotłowy, niski bieg pompy, wady podzespołów (siłownik nie domyka zaworu 3-drog. ,nagrzewnica ma wadę albo pompa). Ciśnienie wody i filtry wodne na zewnątrz kotła możesz sprawdzić...rozbieranie...
Wylatujacy olej zabierze ze sobą syf blokujący domykanie zaworu. CZY pomoże to się dowiesz. Jak nie to przyczyna jest gdzie indziej. Ale od tego zawsze się zaczyna.
Witam . Po pomiarach okazało się , żę na 1-16.8 na 2-16.1 na 3-4.1 i na 4 -15.2 . Czyli ewidentnie wina kompresji. Po zalaniu olejem cylindra nr 3 i ponownym sprawdzeni kompresja nie wzrosła . Więc wskazuje to na problem z głowicą . Teraz moje pytanie czy da radę bez rozbierania głowicy na części pierwsze stwierdzić czy to uszczelka czy zawór czy też...
żeby uściślić informacje: piec ma ponad 12 lat. Najpierw pokazał się problem z wygaszaniem palnika. Moje podejrzenie to -mechanizm zaworu dopływu gazu nie domyka się a więc jest niebezpiecznie może doporowadzić do zagotowanie się wody w systemie. Co jest przyczyną? Proszę o fachową pomoc. Nie wiem jak do tego się zabrać. Czy to są oznaki zużycia głowicy?
Może budową się różni, ale ma trzymać powietrze Zgadza się, tylko w tym celu musi być różnica ciśnienia po obu stornach tych zaworów, która je domyka i zapewnia szczelność... Przy wyłączonej sprężarce nie ma różnicy ciśnienia, mają prawo być nieszczelne. Sprężynki nie służą do zapewnienia szczelności. Tym bardziej zawory 'płytkowe', te są wręcz otwarte...
A ile się popychacze mają napełniać 10 min 20 min czy może 5 godzin?Jak dla mnie to chore.Przecież jak założył prawidłową uszczelkę i nie zapchał silikonem lub czymś innym kanału na głowicę i obudowę wałka to nie ma nic do zepsucia.No co?Prędzej to mógł mieć problem z niedomykaniem zaworów.
Może opóźnić otwieranie zaworu i przyśpieszyć zamykanie. W efekcie na ssącym - gorsze napełnienie cylindra. Na wydechowym - gorsze warunki opróżniania ze spalin. Niezależnie od pochodzenia skutera z nadmiernych luzów nic pożytecznego nie powinno wyniknąć. Uprzedzając: zmniejszenie luzów zaworowych może dać efekt niedomykania zaworów po rozgrzaniu się...
Nie sprawdzisz elektrozaworu ot tak, jeśli się lekko nie domyka, pomiary nic Ci nie dadzą. Nie ma zaworu zwrotnego.
na filmiku koleś zakłada adapter z szybkozłączem do sprężarki zamiast wtryskiwacza. jak dla mnie trochę za póżno, bo powinien na samym początku. jeżli przed zaczęciem pracy ustawi się silnik w gmp cylindra który jest naprawiany /w trybie pracy oczywiście/ i poda się po ciśnieniem powietrze do cylindra na cały okres naprawy to wątpię, aby jakiekolwiek...
witam, kupiłem ostatnio fiata stilo z uszkodzonym silnikiem, ma takie objawy: - silnik chodzi nierówno - na 3 cylindry - błąd 305- brak zapłonu na cyl. 4 (przebieg 190) Zmierzyłem kompresję na 4 cyl i wyszło 0. podłączyłem spręzone powietrze do cylindra i powietrze wali do kolektora wylotowego. Pytanie: - czy jest szansa że uszkodził się popychacz zaworu...
Zarzniesz ten znakomity silnik przy takiej eksploatacji. Rzeczywiscie, zawor moze byc zapaskudzony w tym przypadku. "Adaptacja" robi sie przy wlaczaniu zaplonu. Jesli pojawia sie blad, to prawdopodobnie zawor sie nie domyka lub nie otwiera do konca lub elektronika w to wierzy (uszkodzenie czujnika polozenia np.). Dlatego powtarzam: w moim doswiadczeniu...
a ja powiem ze mialem wesoly nr z autem benzynowym ktore sie zachowywalo prawie identycznie tyle ze zmulone bylo przez caly czas. z tego co opowiadal wlasciciel zaczelo sie rownie niewinnie. wymieniali cudowali i sie ze ..... snu zbudzili. a przyczyna byla kretynsko ukryta i nie do wykrycia. okazalo sie ze na 2gim cyl co jakis czas sie nie domyka zawor...
No i już wszystko jasne. Trzeba wymienić zawór. Rozebraliśmy dziś z serwisantem ten zawór i okazało się ze niby nic w nim niepokojącego nie widać, że zawór pracuje, napęd też, ale po ponownym zamontowaniu okazało się że zawór wciąż nie domyka. Wymiana zaworu + okresowy przegląd + robocizna = 770 zł. Cena chyba w miarę ok?
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!?
Nie domykanie zaworu najczęściej powodem jego że jest zasyfiony, szczególnie wtedy jak się zastosowało jakieś różne płyny w instalacji. Robi się czarna maź a pod wpływem temperatury to twardnieje powodując ze zawór nie pracuje prawidłowo.
Wymienione obydwa elementy. Po wyjęciu zaworu 3d było widać, że nie domyka obwodu c.o. nawet po wciśnięciu ręką. Wymiana siłownika i zaworu.
Rozdzielacz przy opryskiwaczu sprawdzałeś .Może ci nie domyka przestawianie lance mieszadło albo coś z zaworem .
SQ15 oraz SQ16 są to czujniki, które kontrolują pozycję zaworu oznaczonego jako "10" na schemacie. Prawdopodobnie chodzi Tobie o właśnie ten zawór. Jest to zawór wykonawczy. Ma on dużo większy przepływ niż zwykłe przełączające. Do sterowania siłowników dużych (np. tłoczysko w prasie) używa się takich zaworów w połączeniu z pilotem ( w tym przypadku...
Sprawdzić czy pompa wtryskowa dobrze dokręcona do silnika - czy się czasem nie rusza. Sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu - być może przeskoczył. Sprawdzić i z pewnością skorygować kąt wtrysku. Jeżeli w/w są ok a ew. prawidłowe ustawienia kąta wtrysku nie przyniosły żadnych widocznych zmian to lecimy dalej: Jaki olej zalany w silnik ? Kiedy zmieniany...
Nie bardzo rozumiem.Czyli po przejściu przez 6 zawór zaczyna się domykać?
W tych ursusach to lipa bo zbiornik paliwa nad silnikiem i nie ma szybkiego dostępu do zaworów i ja na twoim miejscu sprawdziłbym luz zaworowy bo może nie domyka Ci któregoś zaworu. Mi case 1694 na lekkiej ziemi wychodzi 12l/hektar, a na bardzo ciężkiej 25 litrów ale orka 35-40cm.
Jeżeli ciśnienie silnika jest po 30 bar to raczej nie będzie wina nie domykającego zaworu w głowicy ?
Witam, Mam następujący problem: wymieniłem sobie silniczek i zaraz po wymianie chodził pięknie, nie przerywał, palił na styk. Następnego dnia zaczął strzelać w gaźnik ale tylko jak jest zimny i przez 30 sekund od startu strzela jak nagle mu dodam gazu. Luzy zaworowe są ok(chyba, że nagar był na zaworze, oderwał się i nie domyka mi zaworu, bo luzy sprawdzałem...
Nie ma tak być. Jezeli głowica zaworu lub pokrętło nie domyka iglicy, to podłóż mały pieniążek i sprawdź czy działa poprawnie. Test można powtórzyć z inna monetą dla powodzenia działania zaworu.
W prowadnicy zaworu zbiera się nagar który częściowo blokuje zawór i się nie domyka. Właśnie dzisiaj robiłem taki silnik i zabieg czyszczenia układu dolotowego i zadziałało (zresztą nie pierwszy raz :) ) Oczywiście wykluczając uszkodzenia elektryczne. Można też ściągnąć głowicę i oddać do naprawy. Zauważyłem że jak jeździ się na krótkich odcinkach i...
Witam. Cudów nie ma. Albo siłownik nie domyka, mechanizm zbyt słaby bo sprężyna wyrobiona lub gniazdo zaworu brudne. Krótka piłka jak to się mówi. Jaką dajesz gwarancję że to co teraz napisałem jest na 100% wyeliminowanie? Pozdrawiam.
Eger nowy który zakupiłem to szmelc, nie domyka się i w jednym miejscu się zacina, chciałbym jeszcze wiedzieć czy przewody podciśnienia które idą di zaworu podciśnienia można założyć obojętnie, bo nie widziałem tam oznakowania a były założone tak że były pozawijane, mogły tracić przepustowość.
Nie wiem czy nadal aktualne, ale wyjmij zawór EGR. Sprawdź czy jest cały oraz czy poprawnie działa. Jest możliwość, że urwał się grzybek zaworu lub zawór się nie domyka.
Ja bym spróbował skryzować mniejszy zbiornik przez ręczny zawór kulowy i metodą prób (domykania zaworu )napełniał górny zbiornik.
Niezaleznie od tego jak przesterowuje presostat objaw jest ten sam... we wszelkich zakresach... nie przechodzi na jalowy... ale tylko przy drugim trzecim biciu na poczatku dziala jak trzeba... tak na sterowniku jest czasowka... wezyk suchutki rozbieralem ja na czesci pierwsze .zawor oryginalny dziala bez zarzutu slychac jak przekaznik cyka i domyka......
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Prawdopodobnie masz zle dobrane przekroje rur, lub tzw. baterie przelotowa, albo zbyt niskie cisnienie w instalacji wody pitnej. Kazde z powyzszych niweluje lub zmniejsza roznice cisnien na CWU i zawor nie domyka sie.
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
Czyli co przez wałek popychacze nie domykają zaworu i przez to ten stukot?
W tym aucie jest bardzo mało elektroniki jeśli chodzi o doładowanie. Napewno nigdzie nie masz nieszczelności? Sprawdź jezcze klapkę zaworu upustowego czy się domyka idealnie.
No to dlaczego nie pracuje? Zawory wydechowe się nie otwierają? jak dostanie obrotów o zwiększy ciśnienie oleju to hydrauliczne regulatory zdołają popchnąć zawór? Biorę pod uwagę że jedynie któraś sprężynka zaworowa pękła i nie domyka przy wyższych obrotach zaworów wydechowych bo dmucha dziwnie w wydech i śmierdzi gazem:(
ale kompresje ma Ma bo zmierzyłeś to czy tylko ci się wydaje? przez filtr dmucha Wróć do zaworu - wygląda że się nie domyka. Albo jest rozrząd źle poskładany.
Napewno w zespole wodnym jest usterka, ale nie tylko tam. Trzeba sprawdzić dokładnie zespół wodny - może być zatarta iglica (i dlatego nie domyka gazu). Oczywiście przy rozbiórce zespołu wodnego czyści się filtr (w razie potrzeby wymienia), wymienia się uszczelkę iglicy, wymienia się membranę (może mieć już mikropory), a po montażu reguluje się zawór...
ja mysle ze masz cos z zaworem ktorys sie nie domyka sprawdz je ... i odp
Silnik domyka zawór. Ale gumka która uszczelnia środek zaworu jest brudna lub sparciała. Dlatego pompa przepuszcza wodę do CO.
Witam! Po przeczytaniu twojego postu wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś. Nie przesmarowałeś zaworu i on teraz nie zawsze domyka do końca, albo coś podeszło pod niego.Powodzenia.
Zaworu, albo coś mogło się dostać pod zawór i nie domyka się.
Niekoniecznie standardowa usterka - może być słaby siłownik i nie domyka trasy c.o. Oczywiście zaczynamy od czyszczenia i smarowania zaworu 3D.
Jeśli szumi po zakręceniu głowicy, to pewnie ta głowica jest źle dobrana i niecałkowicie zamyka dopływ wody do kaloryfera, lecz lekko przymyka, a takie przymknięcie może wywołać szum. Może też być kamień, nagar na grzybku zaworu, przez co on nie domyka.
Kolego gorące zasilanie C.O. podczas pracy na C.W.U świadczy o uszkodzeniu zaworu trójdrożnego - nie domyka i dlatego nie dogrzewa C.W.U, prawdopodobnie czeka Cię wymiana przez serwis - koszt około 400-500 zł. POZDRAWIAM !
Możliwa woda na dnie pralki, nie domykanie zaworu przesterowywującego, zwarcie/rozsadzenie triaka na module etc,etc. Zacznij od tego pierwszego, czyli sprawdź czy nie ma wody na dnie pralki.
Najprawdopodobniej silnik może tracić kompresję na ciepłym i tu możliwe są dwie opcje: nieszczelności związane ze zużyciem pierścieni, tłoka itd. Ale problemem może być również zbyt mały luz zaworowy i niedomykanie zaworów na ciepłym silniku. Tak czy siak, warto byłoby zmierzyć stopień sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Poza tym bardzo często fachowcy...
Witam, Mam problem z moim Outlanderem 2009 rok 2.4 benzyna. Czasami ale nie zawsze faluje na wolnych obrotach i potrafi nawet zgasnać. Jest tak że naprzykład cały tydzień jest ok a nastepny tydzień codziennie. Zmieniłem świece, czysciłem przepustnice nie widać przecieków lewego powietrza. Komputer nie pokazuje zadnych błedów. Mechanik powiedział ze...
bo strasznie ciężko idzie to kręcenie tak jakby coś blokowało na pewno nic nie blokuje bo właśnie tam w środku silnika jest następny ,że tak powiem sprytny mechanizm wymyślony przez inżynierów brggsa mający na celu ułatwienie odpalenia chodzi dokładnie o to aby próbujący odpalić silnik nie czuł zbyt dużej kompresji (w skrócie aby nie kopało za bardzo...
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
sprawdz cisnienie na 3cylindrze jak sie zagrzeje i zaczyna nie chodzic na ten cylinder.. jak auto jest długo zagazowane moze byc ze zawor jest upalony albo nie domyka sie ;]
Sprawdzić ciśnienie oleju, czy nie za wysokie bo z opisu wygląda na niedomykanie zaworów podpartych popychaczami hydraulicznymi.
Kolego, mam tylko 44 letni staż w tym zawodzie, a wiatraki można odłączyć jak się nie słyszy pukajacego zaworu, albo nie widzi różnicy ciśnienia na cylindrze z "pływającą" prowadnicą zaworową przez którą zawór sie nie domyka i włącza się wiatrak, hehe.
Robokop ma racje.... Kręcąc kołem pasowym możesz mieć trudność z obróceniem wału korbowego 2x ponieważ podczas kręcenia zachodzi cały cykl pracy. sprężania, pracy, wydechu i ssania. Podczas kręcenia możesz natrafić na opór związany ze sprężaniem mieszanki w cylindrze. Nie wiem czy dobrze kojarze ale podczas spręzania 2 zawory muszą być zamknięte dolotowy...
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
Sterowanie temp. nawiewu odbywa się chyba przez tłumienie zaworem przepływu gorącego płynu. Jeśli tez zawór się nie domyka to będzie objaw jak u ciebie.
To raczej wina zaworów, nie domykają na 100 %. Też mam kilka takich zaworów u siebie, niby zamknięte a kaloryfery u góry ciepłe. Mi to nie przeszkadza bo ogrzewam gazem.
Ładny teren, ale to nic nie mówi, jedynie tyle, ze tereny na południu Polski. Jest manometr, trzeba go założyć, przynajmniej coś będzie można dokładniej powiedzieć o ciśnieniu wody w domu. Dopuszczam możliwość, że brud z węży w trakcie zakładania instalacji nie został wypuszczony do wiadra, tylko poszedł do zaworu zwrotnego i teraz nie domyka się- wtedy...
Niech sprawdzi czy urwana łopatka nie zawiesiła ( podparła ) któregoś zaworu dolotowego (ssącego ) i zawór się nie domyka
W sumie może być kilka usterek... Sprawdzałeś czy masz dobrze ustawione zawory? Przy rozgrzanym silniku metal się rozpręża i w przypadku małych luzów może nie domykać zaworów, mniejsza kompresja, słabszy silnik, problem z odpalaniem na ciepłym silniku....
Sprawdziłem każdą z twoich wskazówek .Wszystko jest jak napisałeś.Rozruszałem zawór przez wielokrotne włączanie c.w-c.o , po tych ruchach nadal dogrzewam c.o.Zauważyłem natomiast jedną zależność ,przy grzaniu c.w jak zamknę zawór dopływowy na instalacji c.o to dogrzewanie przestaje,wnioskuję z tego że mój zawór trójdrogowy się nie domyka .Czy naprawa...
A co ta zwykła miałaby robić? Jeśli miałbyś ręcznie przy każdym otwarciu okna tą "zwykłą" głowicę zakręcać, to równie dobrze możesz to samo zrobić z tą co masz. Chyba, że jest uszkodzona i nie domyka.
Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER i silnik pracuje równomiernie jak nowy. Ważna rzecz zużycie wałka rozrządu nie od strony krzywki tylko od strony przeciwnej powoduje przy hydraulicznych popychaczach wtłoczenie większej ilości oleju do szklanek popychaczy co powoduje niedomykanie zaworów i nierówną pracę silnika tzw. wypadanie zapłonu.
W sklepach motoryzacyjnych są specjalne płukanki i tych należy używać. Nafta rozrzedzi olej i zatrzesz silnik. Jeszcze jedno, czy jak wlejesz do tego słabego cylindra trochę oleju to ciśnienie się poprawia? Jeżeli nie albo niewiele, to trzeba też wziąć pod uwagę niedomykanie zaworów wydechowych- wypalone albo jakaś inna przyczyna. Może lepiej zlecić...
No właśnie... Wygląda to tak jakby sterownik celowo nie domykał zaworu. Nie rozumiem jednak dlaczego. Czy w diagnoskopie jest funkcja testu EGR? Albo chociaż podgląd na pozycję zaworu? Warto byłoby jeszcze sprawdzić czy prawidłowo czyta jego położenie. Prawdopodobne jest, że sterownik widzi zawór zamknięty, a w rzeczywistości jest uchylony. Jeżeli tak,...
Nie podajesz symbolu Euroline, dlatego trudno coś doradzić.Jeżeli chodzi o model ZW23-1KE, to prawdopodobnie nie domyka siłownik (nr kat. 8 707 406 098) zaworu 3-drogowego trasy c.o.Przyczyną może również być zaniczyszczenie samego zaworu (przeczyścić i nasmarować iglicę zaworu smarem silikonowym)
jeśli się pojawi, to znaczy że cofa się z odpływu, Cofka nie bedzie się wlewać przez odpowietrznik płaszcza. Mój domysł jest taki, że nie domyka jakiś elektrozawór, Jedyny słuszny i naukowy. jak się do tego ewentualnie dobrać. Czy z boku, czy od spodu? Zamówić nowy wąż z zaworem, rozebrać lewy bok i w zasadzie powinno to starczyć, chyba, zę dla wygody...
Dzień dobry, Niestety mam podobne problemy (piec dwufunkcyjny z VUW PL 200 aqua plus) - serwisant stwierdził awarię zaworu trójdrogowego – nie domyka się. Niestety to już drugi w okresie 5 lat - pierwszy raz był jeszcze na gwarancji gdy kocioł pracował dwa dni. Jak udało mi się ustalić pierwsze piece nie były dostosowane do naszej wody o czym...
W miejscu zaznaczonym na czerwono jest zawór tłoczący,pełniący chyba rolę zaworu zwrotnego. Z jakiego typu sprężarki szukać,bo u mnie szwankuje(sprężarka identyczna jak ze zdjęcia) i się nie domyka co powoduje cofanie się powietrza z butli przez filtr powietrza. (zdjęcie zapożyczone z neta) https://obrazki.elektroda.pl/3620456900_...
Prawdopodobnie zabrudzony zaworek w zbiorniku nabłyszczacz i nie domyka, wyjmij cały zbiorniczek i wyczyść. Powodzenia
Zakładając, że chcę wyłącznie zmniejszyć ciśnienie oraz że podgrzewacz jest już po gwarancji, proszę o wypowiedzi, czy są jakieś przeciwwskazania do zerwania plomby i samodzielnej regulacji ciśnienia w palniku głównym? Rozumiem, że zwiększenie ciśnienia mogłoby doprowadzić do uszkodzenia podzespołów urządzenia, dlatego podkreślam, że chodzi mi wyłącznie...
Zrób test, ściągnij głowicę zaworu i wciśnij bolec termostatu np kombinerkami, jeśli szum ustąpi to głowica nie domyka, jeśli nie ustąpi to zawór przepuszcza.
Walcze z takim samym problemem ale w silniku 2,4D AAB z transportera T4. Walcze juz jakiś czas z tym a na artykół trafiłem dziś , ciekawa lektura, ale ja doszedłem do wniosku juz wcześniej , że bez zdjęcia głowicy żadnymi płókankami problemu nie rozwiążę. Zrobię jeszcze jedną próbę z szklankami które miałem w innym aucie , które na pewno mam oryginalne,...
Tylko wytarcie płytki powoduje zwiększanie się luzu zaworowego, a nie zmniejszenie i w konsekwencji niedomykanie się zaworu. Nie rozumiem tego Twojego zdania. Konsekwecją niedomykania się zaworu i spadek kompresji jest spowodowane wytarciem płytki czy nie? Czy podmiana płytki coś zmieni i uszczelni?
domyka klapa centralka domyka domyka furtka
wciskaniem klawiszy scenic gniazdo delonghi komunikat napełnij obwód
radio nissan qashqai radio nissan qashqai
AsProgrammer software download: official GitHub links, dregmod fork, CH341A, CH347 support Opis przycisków na pilocie dekodera Netii