Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik (czy używkę), to rozbierz go, usuń ewentualne brudy i udrożnij dyszę. Zamontuj gaźnik poprawnie tj. dokręć równomiernie, wraz z nieuszkodzoną uszczelką. Czy silnik rzeczywiście ma właściwą kompresję, może należy zmierzyć. W jakim stanie są uszczelniacze wału, czy są suche, czy zaoliwione..
Podczas naciskania pompki ewidentnie widać strumień podobny jak ze strzykawki. Na 100% nie pompuje pompka skoro odpala po podaniu paliwa. Tak jak pisałem do sprawdzenia gaźnik, membrana (jesteś pewien, że prawidłowo zmontowałeś?) ewentualnie sam primer(gumka) pompki. To ostatnie bardzo prawdopodobne skoro po odpaleniu pracuje prawidłowo.
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
nie lambda - kolega nie dopisał że na zimnym motorze jest tak samo.
ECM -moduł elektroniczny -sterownik silnika.Z przekażnika wyjście na pompę 13 styk podaj napięcie jak zadziała pompa to znaczy że nie ma sterowania na przekażnik.Może ten wył. bezwładnościowy ktoś zmostkował? ps. zakładam że masz wtrysk jednopunktowy.
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Pompa paliwa, filtr.
Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Wymieniony gaźnik rozwiązał problem . Dziękuję bardzo
Właśnie miałem pisać do Ciebie jak świeca wygląda czy jest okopcona, mokra, sucha itp...skoro sucha to nie dostaje paliwa ewidentnie
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
co może za to odpowiadać ? Najpierw bezpieczniki potem przekaźniki.
Nie dostaje paliwa do cylindrów. Jakie masz ciśnienie na rampie?
Wtyczka wtryskiwacza; komputer steruje otwarciem wtrysku. Jeśli nie ma LPG to po drodze nie powinno być żadnych przekaźników. Odepnij tą wtyczkę i sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się tam impulsy napięcia. Jeśli tak, to można podejrzewać wtryskiwacz (albo paliwo), jeśli nie to bardziej komputer/wiązka.
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Witam chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy w hondzie V 94r. coupe 1.5 vtec, ponieważ przy stłuszcze silnik kręci a nie odpala i nie dochodzi paliwo wszystko sprawdzone i myśle że to ten wyłącznik. Z góry dzięki za odpowiedzi
Wrzuć ten film normalnie aby wyświetlał się na stronie bo inaczej nikt się w pobieranie bawił raczej nie będzie.
3,5-3,8 bara - to jest prawidłowe ciśnienie.
Nie otwiera wtrysków oraz nie włącza pompy paliwa. Centralka chyba dziala bo swieci i czeka na odpowiednia temperaturę cieczy. Spróbował bym na gazie ja odpalić ale nie wiem jak włączyć to w prinsie.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
To, że napisałem o pompie ma, wbrew pozorom, związek z Twoim problemem. W gaźniku jest pompka paliwa a ten wężyk to tak jak kabel służący do jej podłączenia Bez tego pompka nie działa i silnik nie dostaje paliwa.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Tak jak odepne sterowanie wtryskiwaczem to silnik pracuje jeszcze z 5 sek. a gdzie szukac tego czujnika o ktorym mowi kolega mactronic "To nie jest ten sam czujnik: sterownik ma swój - niebieski dwu pinowy". a odpiecie tego czujnika w czym ma pomoc i na co ma wskazywac? bardzo dziekuje za zainteresowanie tematem wszystkich specow od aut!!!
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Co z immo? Jakaś diagnostyka?
mam problem z samochodem mitsubishi lancer 1,3 1998rok.nie moge odpalic ,kreci a nie moze zalapac nie dostaje paliwa.Zostało wymieniona cewka połozenia walu i dalej nie odpala.Jak sie wleje paliwa bezposrednio na wtryski to odpala i gasnie.Prosze o pomoc.Dziekuje.
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
Witam, jesli paliwo 'ledwo kapie' z wezyka - to 'na bank' jest gdzies takie przewezenie [ zalamany wezyk, zatkanie osadami, itp. ], ze benzyna ledwo sie przez to przesacza i dociera do gaznika z duzym opoznieniem... Gdyby benzyna leciala z wezyka pelnym strumieniem, to jedyne miejsce zatkania - mogloby byc tylko na samym gazniku / w kroccu - rurce,...
Zapowietrzony układ musisz poluzować wtryski i kręcić aż pojawi się ropa i musi odpalić .
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
witam.posiadam celice V silnik 1.6 16V.Rocznik 91 od kilku dni mam problem z odpalaniem auta.Gdy poleje gorącą wodą po przepustnicy auta zapala.jest zagazowana.na gazie chodzi ok a gdy przełącze na benzyne gaśnie i znów nie mogę jej zapalić.chyba że poleję wodą to z wielką łaską zapali.Mechanik stwierdził że to filtr paliwa.prosze o pomoc Na pewno...
Cewka przekaźnika dostaje stały +12V, wyzwalany przekaźnik dostaje "-" z ecu podczas kręcenia rozrusznikiem (informacja z czujnika położenia wału). Styk przekaźnika jest przez bezpiecznik.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Wiązki przeglądałem do miejsc widocznych. Nic tam jeszcze nie rozkrecalem. Auto to clio II 1.4 16V z 2001 r.
Do pompki będą zdecydowanie grubsze kable.
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
oddałem bryke do mechanika bo nie chciał w ogóle zapalić więc problem rozwiązany i dzięki za podpowiedzi
Bezpieczniki sprawdzałem miernikiem, są ok. A kontrolną żarówkę wpiąłem bezpośrednio w wyjście ze sterownika (na świecę) oraz masę. Może ktoś miał już podobny przypadek jak opisany przeze mnie ?
Po pierwsze jak wykręcisz świecę to jaka jest. Mokra?? "Zaspawane" elektrody??? Zaolejona??? Jak mokra od benzyny to jest za bogato czyli coś ze ssaniem,nie trzyma zaworek w gaźniku,coś z pływakiem. Jak zaspawane elektrody to może być za ubogo, dużo nagaru. Jak zalana olejem to prawdopodobnie wypierdziela olej,ale wtedy to by bardzo kopcila na niebiesko....
w trakcie pracy podpinam tylko alternator to gaśnie, napięcie ładowania w normie, zamawiam używany alternator zobaczymy co będzie To samo. Silnik NIE DOSTAJE PALIWA dlatego delikatne obciążenie powoduje że nie ma siły się kręcić. Dokonaj pomiaru kompresji. Czy auto dymi jak uda się odpalić?
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
a za tym 21 razem to nie pali od strzała czy nie pali wogóle mimo długiego kręcenia ? Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje...
do ESEM!!!! moja podpowiedź została bez echa.Sprawdź w jakich jednostkach pokazwane są wartości: l/100km czy km/l ewentualnie mpg (mile na galon) bo w takich jednostkach możemy wyświetlić zuźycie paliwa w avensisie (i nie tylko).Wartości te moźemy sami zmieniać . Komputerk dostaje informacje o czasie wtrysku z 1go wtryskiwacza i prędkośći z czujnika...
borys23455 Prawdopodobnie zablokowało ci się. Musisz podłączyć go do komputera i odblokować, ale uwaga jak nie dostaje paliwa to po paru próbach znowu się zablokuje. Na forum znajdziesz program, a kabelek kupisz w sieci za parę dyszek.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Dostaje dużą dawkę paliwa i gaśnie. Wymieniłem aparat zapłonowy, cewkę przewody wysokiego napięcia i jak zgaśnie to słychać wtrysk, jak skrzeczy po zgaśnięciu silnika.
Jezeli gazu dodales I sily nie ma to ewidentnie gaznik do ustawienia. Na wyzszych obrotach dostaje za duzo paliwa I sie zalewa. Odradzam jazdy bez ojeju w silniku, ze wzgledu na brak smarowania walu I lozysk. Gaznik reguluj na mieszance, bo wtedy masz odpowiednia gestosc paliwa, ktora zarazem jest odpowiednio w dawce podawana na tlok, a na czystej moze...
(...) ru między A i M. Jednak jest to jedyny parametr który po zmianie na M po nowym uruchomieniu auta z powrotem wraca na A. Rzeczywiste spalanie jest inne niż to samo resetujące się coś. Pomóżcie, może da się coś z tym zrobić. https://obrazki.elektroda.pl/3014225600_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Możliwość ręcznego...
briggs stratton dostaje paliwa dostaje punkty dostaje obroty
matryca lc420wun zwrotnice basową budowa generator turbina wiatrowy
alpine 7903ms suszarka samsung
ESP8266 Arduino – wysyłanie POST danych do serwera HTTP/HTTPS, przykłady kodu i biblioteki Epson L455 – sączek tuszu, wymiana absorberów, reset licznika, external waste tank