Pewnie pierścienie się już kończą
Paliwo może dostawać się tylko w jednym miejscu przez dziurawą membranę w pompce paliwa.P
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Może iskrę i paliwo dostaje ale ta iskra jest nie w tym czasie co powinna , sprawdziłeś przerywacz czy się otwiera jak tłok jest w górze ? ( GMP). Motor przestał działać nagle czy z taką usterką go kupiłeś ?, paliwo jest nowe czy kilka lat w motorze .? I już oktany wyparowały he.
Przy gaźniku raczej nie ma lewego powietrza a sam gaźnik ma tylko dźwignie ssania i regulację obrotów czy przy złej regulacji może nawet nie dawać znaku życia przy długotrwałych próbach odpalenia ? A jak wygląda krok po kroku sprawdzenie stanu tłoków ,cylindra i tak dalej ?
Więc sprawdź najpierw czy iskra na świecy jest, potem czy dostaje paliwo a wtedy będziemy mogli pomóc. Jednak po objawach obstawiam na uszkodzony tłok albo pierścienie.
W momencie kręcenia apartem, ECU załącza pompkę paliwa. Nawet jeśli jest źle ustawony to i tak masz iskrę i dostaje paliwo. Masz moduł jeszcze do zestawu "iskra".
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
no warto było pisać post z którego nic nie wynika "nie pali" to zaprowadź do mechanika, bo nie podałeś ani kodu silnika (ale mniejsza o to) nie podałeś nawet czy dostaje paliwo i czy iskra jest więc o czym rozmowa?
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Dodam jeszcze od siebie, że tamten problem nie skończył się na wymianie membran w gaźniku. Znajomy oddał kosę do innego specjalisty. Okazało się że pompka paliwa (primer) była nieszczelna, przez co gaźnik dostawał paliwo z powietrzem. Wymiana pompki na inną - używaną i nieoryginalną pomogła. Nowa oryginalna pompka kosztowała 30 zł.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Po dziurach, zatrząsło skuterem. Już do domu dojechać nie mogłem. Może być ten sam problem, lub inny. Sprawdziłbym, czy przypadkiem przez podciśnienie dostaje się paliwo do silnika.
Sprawdź czy paliwo dostaje.
Jesteś pewny dobrego podłączenia elektryki? Jest dużo schematów, śmiało można je wyguglować. W tych chińczykach nie ma filozofii. Stator, moduł, cewka i musi działać, reszta to dodatki. Jeśli iskrę masz i jest ona w odpowiednim momencie, to najprościej zapodaj w gaźnik (po zdjęciu filtra) samostartu lub plaka. Jak zagada, to masz problem z paliwem i...
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Witam,ja swój problem rozgryzlem,też mi gasł na zimnym,wyjmijcie bezpiecznik od gazu przed odpaleniem, u mnie włączona była funkcją podgrzewania wtryskiwaczy,dostawały delikatne impulsy elektryczne chodząc na benzynie,czyli jednocześnie dostawał paliwo i gaz który pozostał przewodach i reduktorze ...może Wam to pomoze,mi pomogło.
Sprawdź też drożność kranika i przewodu paliwowego i czy korek baku ma odpowietrzenie.
Nie mógłby działać prawidłowo. Paliwo nie byłoby pompowane, jeśli nawet by było to paliwo dostawałoby się bezpośrednio do komory korbowej przez połączenie „impulsowe” — silnik by się zalał.
Paliwo dostaje? Wydech drożny? Korby aby nie pogięte?
Jałowe w dieslu mam około 750, ale odświeżanie spalania nie jest natychmiastowe więc być może silnik dostaje paliwo wcześniej (ale na pewno nie wyżej niż przy 1000 rpm)
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
A sprawdziłeś w ogóle czy dostaje paliwo?
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
Podczas naciskania pompki ewidentnie widać strumień podobny jak ze strzykawki. Na 100% nie pompuje pompka skoro odpala po podaniu paliwa. Tak jak pisałem do sprawdzenia gaźnik, membrana (jesteś pewien, że prawidłowo zmontowałeś?) ewentualnie sam primer(gumka) pompki. To ostatnie bardzo prawdopodobne skoro po odpaleniu pracuje prawidłowo.
Tu za poziom oleju odpowiada pompa zasilająca, ewętualnie inny dzwięk silnika może być od strony świecy płomieniowej - silnik poprzez kolektor zasilający dostaje dodatkową mieszanke powietrzną.
10mtg- ok.1 litr. Gdyby nie palił na 1 gar to byłoby słychać,i nie miałby siły, obrotów itp., a gdyby nie spalał dokładnie to by dymił. Może zmienić całą pompkę zasilającą?
Swieca dostaje paliwo? Zalewa ja? Zawory sa dobrze ustawione? Od kiedy nie odpala?
Tak jest smarowana olejem,ale po pewnym czasie dostaje się tam paliwo i nie wyklucza to pompy z dalszej eksploatacji.
Sprawdziłem probówką Jeżeli silnik nie pracuje na jeden cylinder, to podstawą jest sprawdzenie ciśnienia sprężania! Następnie sprawdzamy, czy jest odpowiednia iskra? Na końcu sprawdzamy, czy dostaje paliwo? Tutaj nie trzeba wybitnego znawcy!
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Dzięki temat się rozwiązał :D, okazało się, że sprężynka bimetalowa w gażniku odpowiedzialna za otwieranie przepustnicy po nagrzaniu silnika jest uszkodzona[silnik dostawał paliwo ale nie miał powietrza i w efekcie podnosił obroty], kiedy została wyciągnięta wszystko chodzi idealnie jest problem z odpalaniem na zimny silniku. Pytanie gdzie dostanę takie...
Na pinie 4 "+" pojawia się impulsowo i dopiero jak piec ma dostawać paliwo. i to nie jest wejście tylko wyjście na pompke paliwa. W twoim pierwszym poście opisałeś co masz na złączu i wszystko jest ok. jak nie startuje to albo świeca albo się zablokował.
Poczytaj sobie w tym samym dziale post uzytkownika ''Krzysiu 767''.
Może paliwo dostawać się poprzez uszczelniacz pompy. Innej opcji raczej nie ma. Pompę przekladalem bez żadnych dodatkowych ustawień. Zablokowalem przed wyjeciem, odblokowalem po włożeniu
Trochę mało. Próbowałeś z jakimś samostartem? Dolot szczelny?
paliwo dostaje bo po dłuższym kręceniu świeca jest mokra A czy iskra na świecy jest?
Witam !! Podejrzenie pada na przymarzniętą wodę w paliwie. Sprawdził bym czy dostaje się paliwo do wtrysku !! Jeśli chodzi o LPG marne szanse na rozruch rozprężenie gazu to -40 stopni + temp powietrza -20stopni mamy -60 bez szans. Dodano po 2 Jeszcze jedno !! Sprawdź rozrząd czy nie przeskoczył pasek !! Pozdrawiam !!
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Rozrząd jest prawidłowo ustawiony, dostaje paliwo, kompresje ma, może świeca, ale jest nowa.
Na pewno to paliwo? Może olej? Sprawdź czy nie ubywa oleju. Nie ma problemów z mocą i nierówną pracą? Może jeden cylinder nie pali a dostaje paliwo z wtrysku - sprawdź świece. Może któryś wtrysk leje.
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Problem już się rozwiązał wystarczyło wymienić świece, stara była zepsuta normlanie dostawała paliwo i była iskra ale miała dziwny kolor iskry i dziwnie iskrzyła, po wymianie wszystko działa. Dziekuję za pomoc.
Witam. Może ktos bedzie wiedział jaki może być problem? Opel Astra h 1.6 benzyna. Silnik niby wszystko jest okej wszędzie dostaje paliwo. Jest iskra a tak jakby nie chodzi na jeden gar. Świeca jest zalana jedna. Z góry dziękuję za pomoc AI: Czy sprawdzałeś stan pozostałych świec zapłonowych? Czy są również zalane lub mają inne problemy? Nie AI: Czy...
Wszędzie, od głowicy po blok silnika, lejący strugą wtryskiwacz, uszkodzone uszczelnienie pomp wtryskowych... Możliwości bez liku, jak nie robiłeś tego nigdy to ciężko będzie Ci zlokalizować usterkę. By wykluczyć same końcówki wtrysku zaślep pompy i wytwórz w układzie paliwowym silnika ciśnienie 5-6 barów, jak utrzyma przez kwadrans to wtryski, jak...
Szklana kula się zepsuła? Sprawdzone takie rzeczy jak chociaż czy dostaje paliwo?
A otwiera się przepustnica w nim? Bo skoro gaźnik ok i dostaje paliwo ale on już dalej go nie podaje (sucha świeca) no to może nie otwiera mu klapki
Jak chmura białego dymu, to znaczy że został "przelany" sprawdził bym świece żarowe i kompresję i synchro wałka, musi być jakaś przyczyna że paliwo dostaje a brak zapłonu inna niż paliwo.
Rok kod silnika. Paliwo w ogóle dostaje, jest iskra.
Paliwo dostaje ? Iskra jest ?
sprawdż czy dostaje paliwo na świece nie ma sensu narazie grzebać przy zapłonie .pozdrawiam
Zawieszony pływak, paliwo przedostaje się do kolektora ssącego, wał zatrzymał się akurat w pozycji w której zawór ssący jest otwarty i leci sobie poprzez cylinder do silnika. Wykręć gaźnik, wyczyść dokładnie, złóż spowrotem, podłącz wąż od paliwa i sprawdź czy nigdzie nie wylatuje paliwo (oczywiście w pozycji jakiej ma pracować) i jak będzie ok to wkręcaj...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Gaźnik nie jest zapchany?dostaje paliwo?zapłon ustawiony? Zawory wyregulowane?
Te ciche trzaski to otwieranie elektrozaworu i pompki podajacej paliwo, ktore ustepuje po zapaleniu mieszanki, wiec jesli go odlaczysz to odcinasz paliwo i przestaja leciec spaliny. Jak go podlaczysz na stale to dostaje paliwo caly czas i wtedy nagrzewa sie jak mowisz na maxa ale wtedy jest wylacznik termiczny ktory wylacza go na stale, trzeba wtedy...
Nie mam pojęcia, dlaczego paliwo nie dostaje się do cylindra. Gaźnik czysty, kranik przepuszcza, paliwo jest.
A jakie powinno być prawidłowe ustawienie zapłonu ? Dodano po 1 Silnik dostaje paliwo bo jak odkręciłem świece były one mokre i czuć było od nich będzyne, więc silnik dostaje paliwo.
tak pompa pracuje cisnienie odpowiednie jak zapodam napięcie do wtrysku na krótko to dostaje paliwo do cylindra..
Na pewno nie diagnozowali EAZY tylko czymś innym, stralis ma przejechane ok 500 tyś km, tłumik był czyszczony a wtryski nie ruszane. Błąd dotyczył czujnika na listwie i na pompie , po wymianie problem zniknął auto rwie do przodu ale załadowany na max idący pod górę czasem potrafi się zakrztusić tak jak by zabrakło mu paliwa a przy tym czasem stuknie...
Witam, mam problem ze skuterem a mianowicie paliwo nie dostaje się do świecy a gaźnik jest zalany, gdy go rozkręcam z komory pływakowej wylewa się benzyna. Gaźnik czyściłem kilka razy i nic. Gdy kilka razy kopnę w kopnik i wykręcę świecę jest sucha, troszkę tylko czuć benzynę. Ostatnio wymieniałem tłok wraz z pierścieniami. Za pomoc z góry wielkie dzięki
Ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji. Potem czy wtrysk dostaje paliwo. Potem wpakowałbym endoskop i obejrzał jak otwierają się zawory i czy kanały dolotowe (wylotowe też można sprawdzić) drożne.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Sprawdz czy silnik dostaje paliwo do cylindrów i czy jest iskra .:|
Ja mam takie wrażenie jakby nie do końca dostawała paliwo, ale jak zdejmuje wężyk z listwy to pompuje jak głupia 🤔 ach jak tęsknię za moją Becią staruszką. Nigdy nie zawodziła 🙃 ale noga była za ciężka 😉
Kolego problem ogarnięty. Wziąłem auto na pych (wiedziałem że mogło coś się stać) i odpaliło chwilę musiałem odczekać zanim wskoczyła na normalne obroty i silnik zaczął normalnie pracować. Temat uważam za zamknięty.
Przed wymianą aż tak nie kopcił. Oringi zostały wymienione bo paliwo barwiło się na czarno od oleju. W serwisie deutz mi powiedzieli, że to może być przyczyna. Faktycznie po wymianie to ustało. Ale nie dawno się dowiedziałem, że wiele 10 letnich ciągników z takimi pompkami ma tę przypadłość i to nic strasznego trzeba tylko częściej wymieniać filtr paliwa....
Przy próbie kreci ale nie odpala. Co robiłeś oprócz kręcenia?.Iskra jest?czy silnik dostaje paliwo? Auto było podłączane pod urządzenie diagnostyczne?
Rozpocząć trzeba od sprawdzenia czy dostaje paliwo - emulator!!!
Witam.Ten przekaźnik ją zasila to niby czemu silnik ma dostawać paliwo?
No to sprawdź rozrząd ,jak jest ok to wtryski źle zregeneroweane( dostaje paliwo z złym czasie) A czy robiłeś kodowanie wtrysków? Dodano po 2 Sprawdź forum jako mondeo a nie focus, tam mas dużo wiadomości
Skad wiesz, ze dostaje paliwo ? Swiece sa mokre ?
Jak kręcisz rozrusznikiem to kopci na biało? Jak tak dostaje paliwo, nie zapowietrza się.
Witam, mam skuter Yamaha BWS 50 2T i nie odpala. Jest iskra, paliwo dostaje i co najważniejsze, ma sprężanie. Podlewałem go paliwem i nic, nawet nie złapał. Co może być problemem?
No to musi palić. Jak dostaje paliwo i powietrze (a może tu jest pies pogrzebany), jest iskra w odpowiednim momencie (zapłon niby dobrze) i jest kompresja, to musi.
Kolego jeśli świeca płomieniowa jest sprawna i dostaje paliwo to rozruch powinien być łatwy . Jak kolega wyżej zaznaczył jest jeszcze inny problem - kompresja, wtryskiwacze? Świece były załączane ręcznie czy jest automat?
Pompa paliwa, filtr.
Sprawdź punkt zapłonu. Możesz nie mieć szczelności w komorze wału. Skąd wiesz że paliwo dostaje? Z tego co kojarzę sprężanie wstępne jest w komorze wału a później pod świecą. Sprawdź ciśnienie jak kolega radzi. Wykręć świecę i przyłóż palec do wylotu. Po kilku kopnięciach powinien być wilgotny od benzyny i powinieneś poczuć wydmuchiwane ciśnienie. Kobóz,...
Co do aparatu zaplonowego jest tam taka ceweczka niewiem jak sie to fachowo nazywa ale jak ma przebicie to motor bedzie przerywał , no ale przede wszystkim sprawdz czy dostaje paliwo , a potem elektryka!!!
Wtyczka wtryskiwacza; komputer steruje otwarciem wtrysku. Jeśli nie ma LPG to po drodze nie powinno być żadnych przekaźników. Odepnij tą wtyczkę i sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się tam impulsy napięcia. Jeśli tak, to można podejrzewać wtryskiwacz (albo paliwo), jeśli nie to bardziej komputer/wiązka.
A moglby mi ktos łopatologicznie wytlumaczyc jak sprawdzic czy dostaje paliwo? I co by moglo byc powodem tego ze tylko od czasu do czasu go nie dostaje?
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
wymieniłem ten palec rozdzielacza, problem wciąż ten sam , sprawdziłem również czy dostaje paliwo i paliwo dochodzi , co następnego polecacie sprawdzić ? ,iskra jest ok , może za mało paliwa dostaje ?.
Jest jeszcze możliwość trzecia, że dostaje paliwo i gaz! Pozdrawiam.
A sprawdzałeś rano czy jest iskra czy dostaje paliwo??Może być winny czujnik temperatury.
co do iskry muszę sprawdzić chociaż jeżeli iskra będzie słaba to też może się tak dziać ?, jeżeli słychać jak pompka paliwa pracuje to może nie dostawać paliwa ? Dodano po 2 jokerro możesz jeszcze napisać gdzie mam szukać usterki gdyby nie było tej iskry i jak najłatwiej sprawdzić czy dostaje paliwo ?
jeszcze co mi na myśl przychodzi to sam wtryskiwacz może robic zwarcie ,zobacz czy w momencie jak gaśnie dostaje paliwo .
https://obrazki.elektroda.pl/8031068600_... Równie dobrze może być uszk. czyjnik wałka. Mają wspólne zasilanie musisz wszystko po sprawadzać. Iskre dostaje paliwo daje w cylindry pompoka paliwa pracuje? Dodano po 1 B54 czujnik wału B132 czujnik wałka
bez grzania swiec powinien odpalić po kilku kreceniach rozrusznikiem, o ile dostaje paliwo.
A ileż to roboty zobaczyć czy pracuje na wszystkie gary (oscyloskop) , czy silnik dostaje paliwo (analizator, próbnik ciśnienia paliwa). Sugeruję też sprawdzić KWZ (lampa stroboskopowa).
Sprawdź jeszcze czy paliwo dostaje.
Autko zrobione. Przyczyną była mokra mufa łącząca instalacja silnika z kabiną.
Mam taki problem iz do oleju dostaje sie paliwo tylko nie wiem w jakisposob sie to dzieje. Czy moze sie dostawac przez pompke paliwa ktora jest zamocowana w bloku silnika.
Po nie udanej próbie odpalenia wykręć świece zobacz jak wygląda. Będzie wiadomo czy dostaje paliwo i czy nie za dużo.
Silnik ma iskrę na świecach? Dostaje paliwo? Spręża? Ma zasilanie w powietrze? Ma co zrobić ze spalinami? To musi odjarać.
Ciśnienia na tą chwilę nie ogarnę nie mam czym sprawdzic. Spadki napięcia aby wykluczyć rozrusznik ?? Akumulator mam 72Ah roczny. Na czym te spadki napięcia mam mierzyć??. No i jak sprawdzić czy dostaję paliwo tak jak powinien. Czytałem że może się cofać, ale wtedy problem byłby też jak jest temp dodatnia.
W sumie tak. Ale co może być przyczyną tego że dostaje paliwo i powietrze na max jak przepustnica jest zamknieta ?
Pytanie czy w zbiorniku jest wogole paliwo? Może juz tylko rdza i piasek?
Witam mam problem kupiłem nowy silnik do Hondy 2216 założyłem i nie chce odpalić iskrę ma paliwo dostaje do gaźnika kręci i nie chce odpalić
dostawać paliwo przewód dostawać obrót dostawać czkawka
zasilać lampa solarny elektroliza płytki podłoga samochód
internet mobilny internet mobilny
Przenoszenie Thunderbirda na nowy komputer: krok po kroku Symetryzator RCA/XLR: Pasywny czy Aktywny?