Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
Bo kluczowe znaczenia ma tu prędkość , dlatego większość motocykli się w to ubiera.
Ma się poruszać. Na to wygląda że to będzie układ doładowania dynamicznego.
Jak jesteście tacy ambitni i przerabiacie odkurzacze to już lepiej liczyć doładowanie dynamiczne (przy dobrym dostrojeniu skuteczność większa niż turbo)
Takie sterowanie ukł. rozrządu to przyszłość. Zwiększa sprawność silnika przez zmniejszenie strat dolotu i wylotu i umożliwia doładowanie dynamiczne dzięki całkowicie niezależnym i dowolnym fazą rozrządu! Genialny projekt!
Masz błąd czujnika ciśnienia, więc coś nie tak z doładowaniem. Zrób logi dynamiczne 003 i 011, bo albo dziura, albo sterowanie geometrią, albo sam czujnik w co wątpię.
A masy do niego masz sprawdzone? Jakieś logi dynamiczne? (ciśnienie doładowania, wysterowanie elektrozaworu zmiennej geometrii) Może wężyki źle podłączone.
Trzeba jeszcze tylko uwzględnić opory przepływu, czasy otwarcia i współotwarcia zaworów ewentualnie doładowanie dynamiczne, podciśnienie w kolektorze,zmiany temperatury i parę innych czynników i zasadniczo mamy wynik. :D Ale powiedzmy, że jest to maksymalna ilość powietrza, jaką może ten silnik przepuścić przez siebie.
http://www.vaglog.pl/log-011_UlQDg9.html Witam . W linku powyżej znajduje się test logu dynamicznego turbiny. Chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest w porządku z doładowaniem czy jednak nie. Potrzebuje analizy tego logu.
Ludzie co wy opowiadacie? Do tego auta obowiązkowo sekwencja i koniec!!! Tam jest plastik a wymiana na inny dolot wiąże sie z jeszcze większymi problemami niż założenie 1 generacji gazu(zmiana pojemności kolektora, doładowanie dynamiczne zawirowania powietrza itp.) a wtryski gazu włoskie nierużnią się aż tak bardzo od siebie.Problem leż raczej po stronie...
Przepływomierz podmień i daj loga dynamicznego.
Mam pytanie Jaki przyrost mocy,momentu obrotowego można by uzyskać na silniku benzynowym 2.0 16V 150 KM przy takich przeróbkach i czy to wogóle ma sens???. Zastosować 4 przepustnice zamiast jednej-przepustnice sterowane linką. *Dorobić kolektor ssący z 4 oddzielnymi kanałami dla każdego cylindra *Każdy cylinder zyskuje swoją przepustnice+filtr *Przepustnice...
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
oczko85 niestety to co napisałeś nie jest prawdą, ponieważ silniki wysokoobrotowe mają długie doloty, po to żeby wykożystać doładowanie dynamiczne, natomiast krótkie i o stosunkowo dużej średnicy kanały dolotowe mają silniki niskoobrotowe - co można zauważyć w silnikach V8 - i właśnie m.in. dlatego mają one moment i moc w dolnym zakresie obrotów, a...
Niestety jest jeden problem Tomasz. Budujac dolot z nierdzewki musisz miec dokładnie obliczona jego długość. Krótki dolot podnosi moc a dłuższy moment. Jeśli natomiast bedzie on zbyt krótki albo zbyt długi to mozemy stracic na mocy i to bardzo duzo. Dlatego IC powietrza na pewno wpłynie na wydlużenie budowy układu dolotowego co moze niestety pogorszyc...
A kto mierzy ciśnienie doładowania na postoju? Zrób logi dynamiczne i wyjdzie czy coś jest nie tak.
(at)robokop Echh No napełni, na przykład silnik w ścigaczu z doładowaniem dynamicznym przy odpowiedniej prędkości. Ale nie tego i tak miałem na myśli.
Sprawdź jakie są wskazania w grupie 010 statycznie i dynamicznie. Podejrzany jest czujnik G71 ciśnienia doładowania w tym przypadku.
Nic nie niepokojącego nie widać w tym wykresie. Jeśli kopci na czarno to znaczy że ma za dużo paliwa względem powietrza, znaczy to tyle, że powietrze nie trafia do silnika tylko gdzieś indziej, ale przepływomierz je jednak mierzy, stąd czarny dym. Jak spec przyjedzie, to niech sprawdzi dynamicznie, ciśnienie doładowania i masę powietrza, na pewno coś...
Skoro ciśnienie paliwa ok to może ciśnienie doładowania powietrza. Zrób logi dynamiczne i się okarze.
jeśli masz możliwość oraz chęć to wykonaj logi dynamiczne... ciśnienie doładowania zadane oraz rzeczywiste plus odczyt z przepływki oraz polożenia pedału przyspieszenia (gazu)
Cięgno oraz zderzak, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Ale tak szczerze mówiąc, niewielka różnica w logach między tymi a poprzednimi, jeśli chodzi o ciśnienie doładowania.
Instalacja I i II generacji jest w istocie gaźnikiem podciśnieniowym. Do prawidłowego zestrojenia dawki wskazane jest aby przed gaźnikiem (mikserem) i przepustnicą główną panowało stałe ciśnienie powietrza. Jeśli chwyt powietrza jest skierowany w kierunku jazdy, w miarę wzrostu prędkości rośnie ciśnienie powietrza przed przepustnicą (niekiedy ten efekt...
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
100kPa to atmosferyczne,doładowanie trzeba badać dynamicznie w czasie jazdy.
No co, albo znowu geometria stoi, albo N75 dziabnięty. Proszę o loga 11 grupy dynamicznego z odpietym całkiem podcisnieniem z gruchy.
Ile lat temu cie nauczano ? Nieco sie teraz zmieniło. Zrestza i wtedy powinno sie uczyc o "doładowaniu dynamicznym" bo onim teraz mowa. Tyle ze w naszym kraju za sprawa niedouczonych reporterów tak nazywa sie zupełnie inne rozwiazanie. Obecnie w nowej CBR oraz R6 i R1 znalazło to spowodzeniem zastosowanie.
Tak to nie działa. Jeżeli program ma już w sobie odpowiednie funkcje, np Twoje draw(), to dynamiczne doładowanie mu biblioteki z funkcjami o tych samych nazwach wcale nie podmieni funkcji używanych w programie. Do funkcji w bibliotece ładowanej przez LoadLibrary program musi odwołać sie jawnie, przez odpytanie się o adres tej fukcji i wywołanie funkcji...
Zrób jeszcze raz logi ale poprawnie, z tego co widać to nie masz totalnie doładowania, sprawdź turbo i jej sterowanie, wężyki.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
sprawdz w grupie 10 jakie masz ciśnienie atmosferyczne podczas testu dynamicznego i daj znać
podaj kod błędu N75 jaki pokazał sterownik podczas diagnostyki, na jakiej podstawie stwierdzono słabe doładowanie - była robiona diagnoza dynamiczna ? jeśli tak to jakie były wartości ciśnienia doładowania w grupie 011 a jakie wartości pokazywała przepływka w grupie 03 - wklej logi w tym temacie.
Takie małe ale, do przyspieszenia jest potrzebny moment obrotowy a silnik elektryczny bije na głowę spalinowy pod tym względem, moc liczy się przy prędkości. Co do mierzenia mocy, w motocyklach, szczególnie w ścigaczach podczas testów przeważnie jest mierzona na hamowni na tylnym kole i jak maszyna ma deklarowane przez producenta koni 200 to na hamowni...
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
Brak doładowania , turbina pomiar ciśnienia doładowania, lub dziura w dolocie , pompa nie, jakie ma wskazania na tych wolnych i podczas przyspieszania , zrób diagnoze dynamiczną , ale stawiam na doładowanie, powodzenia.
Kolejne śliczne hasło-"pełny wtrysk"... Niedługo pojawi się tekst o poldku wyciągającym "na oko" 150KM...po małym planowanku, na gazie z magnetyzerkiem. Silnik Poldolota w wydaniu Daewoo różni się zasadniczo tylko innym wałkiem rozrządu, hydraulicznymi popychaczami, dodatkowym kanałem olejowym w kadłubie, mocniejszym paskiem rozrządu i odlewanymi, zamiast...
Pisałem wcześniej, że chodzi o N239 i właśnie z niego spadł Ci dolny dekielek osłaniający filterek powietrza od strony kanału wyrównującego podciśnienie z ciśnieniem atmosferycznym w tym elektrozaworze. O ile nie wypada z N239 ten filtr w postaci gąbeczki to nie ma to żadnego wpływu na poprawne funkcjonowanie tego elektrozaworka. Szef tego warsztatu...
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
Poczytaj o logach dynamicznych.....
Mnie strasznie siępodobają dynamiczne doładowania falowe !! Niedodaja tak duzo mocy jak zwykłe turbo ale za to doładowanie jest równomierne na całym zakresie obrotów !! Druga sparawa która mni niepokoji to satrsznie lubicie się bawić komputerem pokładowym :) Pewnie lubicie czeste wizyty u mechanika :) i zwiekszone spalanie.
Czyli teoria z internetu jest nieprawdziwa, że tymi silnikami należy jeździć z dużymi obrotami a czasami nawet przegonić auto z maksymalnymi obrotami w celu przeczyszczenia turbiny?. Z tego co koledzy piszecie to wystarczą obroty przy których jest największe doładowanie i moment obrotowy bo wtedy łopatki mają już swoje maksymalne odchylenie (jakieś...
Czujnik ciśnienia doładowania sprawdzony statycznie i dynamicznie?
Ja jak miałem P0235 lub P0236 to wyczyściłem zawór podciśnieniowy od zmiennej geometrii (nie wiem czy ty to masz) i pomogło, ew. kup nowy. Dodatkowo posprawdzaj wężyki, ale to wtedy raczej w ogóle nie byłoby doładowania. Logi dynamiczne pokazałyby czy czujnik cjśnienia sprawny czy nie.
Zrobić logi dynamiczne z pomiarem ciśnienia paliwa i doładowania na drodze, te czynniki mają wpływ na tryb awaryjny pod obciążeniem.
Mam calibre z tym silnikiem i spalanie średnie po przejechaniu ok 550-600km wychodzi 8,3 lane pod korek przed i po jezdzie.Predkości różne od 100-180, z reguly trzymam 120, po miescie max 3500-4000obr/min. Przy jednorazowym przejedzie na drodze mieszanej tzn ok 80km trasa i 20 miasto wyszlo ok 7l/100 ale predkosc 90 max 100 bez butowania,wydaje mi sie...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
zrob komplet logow dynamicznych 001/003/004/008/010/011 .... poza tym przeszukaj caly dolot i podcisnienia .. moze gdzies jest nieszczelnosc ...
Musisz zrobic logi dynamiczne. Lub nagminny problem z zapiekajacymi sie kierowniczkami.
witam, ile km masz przejchane na tym sam, mozliwe ze trzeba by mu zafundować czyszczenie dolotu, jak wyglada doładowanie ? czy mech zrobił dynamiczna diagnoze, wyglada to na przycinajace się łopatki kierownicy turbiny, lub nieszczelnosć po stronie sterowania, sprawdż czy niema nieszczelności po stronie wysokiego cisnienia na dolocie( nawet niewielka...
Błędy z ECU jeśli sa i logi dynamiczne przepływki,doładowania itd.
Jakie logi? Ustawiasz tak, aby z dołu było w maksie. Jak nie rozumiesz to logi nie pomogą. Dzięki za informację, dużo pomogło, teraz już prawie wszystko wiem, więc pozostaje ten zderzak, im wyżej podciągnie tym bardziej ma doładować ?
2000mbar jest fabryczną wartością doładowania w tym sterowniku.
Doładowanie na poziomie 1.9 to nie taki znów goły diesel. A możesz podrzucić logi dynamiczne. Jaka jest różnica pomiędzy żądanym a uzyskanym ciśnieniem doładowania? Jakie w tym momencie jest ciśnienie bezwzględne?
Wrzuć logi dynamiczne to będzie wiadomo.
Turbo się wysrało? Daj błędy z vaga... I jak da rade zrobić to logi szczególnie doładowanie... ja wysralo sie turbo to logi dynamiczne nie sa najlepszym rozwiazaniem ...
Witam Wszystkich! Jak widzę problem jest bardzo powszechny. U mnie jest podobnie. Silnik BKN 3.0tdi po przekroczeniu prędkości około 110km/h silnik przechodzi w tryb awaryjny i "nie chce" jechać do momentu ponownego uruchomienia. VAG pokazuje nieosiągnięte ciśnienie doładowania. Przepływka wymieniona, turbina wymieniona i czujnik ciśnienia doładowania...
Musisz sprawdzić jeśli z opiętym zaworem dalej na VAGu za duże doładowanie to turbina raczej nie dobra...
Zrób jeszcze raz logi dynamiczne w poprzednich nie widać przeładowania tylko nie doładowanie z dołu, ale przed tem sprawdź sztangę turbiny jak pisze robert199.
Trzeba by się przyjrzeć odczytwoi potencjometru pedału przyspieszenia oraz ciśnieniu doładowania i przepływowi powietrza - zrób log dynamiczny z ciśnieniem doładowania, odczytem MAF, pozycją pedału przyspieszenia i obrotami silnika (3 bieg, 1500rpm, gaz w podłogę i przyspieszaj do 4500rpm i drugi raz to samo tylko płynnie wciskaj pedał przyspieszenia).
Sprawdz czujnik doładowania turbiny i zrob logi dynamiczne.
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
dynamiczne...dynamiczne
Witam. Mam problem z moim autem od dłuższego czasu. Turbo prawie w ogóle nie pompuje. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, sprawdziłem szczelność dolotu. Co dziwniejsze, któregoś razu auto się samo naprawiło. Turbo zaczęło nagle chodzić, ale radość nie trwała zbyt długo, ponieważ po niecałych dwóch tygodniach, auto znów straciło doładowanie. Załączam...
Ciśnienie doładowania w porządku sprawdziłem na logach dynamicznych.
A sprawdzałeś parametry podczas próby dynamicznej podczas jazdy co z doładowaniem kontem wyprzedzenia no i EGR itp .
Nie wiem, ja się nie bawię w żadne podmianki i czyszczonka, pierwsza rzecz jaką robię przy błedzie 575 i pokrewnych to zrobienie loga dynamicznego grup 11 i 8. Wtedy mam czarno na białym czy przeładowuje czy niedoładowuje, i ograniczam prawdopodobne miejsca problemów. Sprawdzenie większości rzeczy w układzie doładowania w 1.9 tdi to godzina, góra dwie...
Zrób dynamiczne logi (podczas jazdy) na których będzie uwidocznione ciśnienie doładowania i pomiar masy powietrza. W kwestii szczegółów niech się wypowie jakiś fachowiec od VW.
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
To co opisujesz to normalny notlauf. Niestety to nie jest normalny notlauf. Trybu awaryjnego nie zresetuje się poprzez całkowite odpuszczenie pedału gazu lecz tylko i wyłącznie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu i to bez względu czy jest to turbo VNT czy WG. Przyczyną zatem nie będzie zła regulacja ciśnienia doładowania. Oczywiście diagnoza...
Witam po wymianie rozrządu, auto nie ma mocy. Brak błędów w sterowniku silnika. Wartość początku tłoczenie 0-kanał 2pole= 100; na zegarze ustawione było "55". Przepływomierz wporządku. Z odczytu dynamicznego ciśnienia doładowania wynika, że turbina zaczyna ładować dopiero po chwili od pełnego wciśnięcia pedału przyspieszenia. Auto pali na dotyk, czy...
A skąd wiadomo że ładuje 2,4 bara? Masz zegar? Jaka tam jest moc? bo takie doładowania to raczej 300+ koni Jak seria to powinien ładować ok 0,8 bara Trzeba zrobić logi dynamiczne i tyle. Sprawdzić też trzeba porządnie dolot kompresorem.
Co zrobic zeby bylo 2490?? zrób logi dynamiczne - poza tym jak ustawione są ograniczniki ciśnienia doładowania ?? co od strony przepływomierza -jakie dawki maxymalne pokazuje ??
Czyli logi dynamiczne i statyczne sobie na razie odpuścić? A to, że EGR jest opluty olejem może mieć znaczenie? Jak sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania z okablowaniem, węże od turbiny do kolektora i podciśnienie do sztangi? Bo o ile węże i kable pewnie wzrokowo... To podciśnienie do sztangi i czujnik ciśnienia doładowania to nie mam zielonego pojęcia...
Według logów dynamicznych wszystko jest w porządku. Uszkodzony map dał by błąd w postaci jego usterki (np. elektrycznej) lub błędu z ciśnieniem doładowania. Dostałem informację, że problem leży po stronie braku paliwa przy dużym obciążeniu. Pomiar cisnienia paliwa pompy tandemowej zrobię gdy przyjdzie manometr( aktualnie zamowiony). Dziwi mnie to, że...
Tryb awaryjny zawsze wystąpi jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania będzie odbiegać od zadanego (w znacznej odchyłce) dłużej niż 5 sekund a jeśli chodzi o jego sygnalizowanie to niejednokrotnie jest również i tak, że sterownik silnika nie pokaże żadnego błędu związanego z przeładowaniem bądź niedoładowaniem mimo, iż takowe występuje a zwłaszcza nie...
Czy ktoś może mi opisać procedurę uzyskania logów dynamicznych za pomocą opcoma? Interesuje mnie doładowanie turbiny, a dokładniej dziura od startu do 2200 obr/min W Antarze 2.0 150KM Jeśli znajdę zakładkę zapis gdzie mam szukać pliku zapisanego? Istnieje jakaś strona www która robi wykres z pliku?
Poszukam kogoś może ktoś mi to z czyta i się porówna wtedy będzie pewne. Jutro zrobię logi dynamiczne przepływki to będzie coś wiadomo czy seria czy dłubany, dodam ze doładowanie powyżej 5 tys. kończy się na 0.5 bara chyba że zegar oszukuje.
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Witam, może jakoś pomogę poruszam się trochę innym autem (Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16v - 140PS) ale problem kiedyś był podobny. Mianowicie auto przechodziło tez w tryb awaryjny,objawiało się to najczęściej podczas energicznego depnięcia w pedał na wyższych biegach od 3 do 6 właśnie po przekroczeniu 3000tys mi wywalało innym błąd ale dotyczył podobnego...
A niby czemu ma się nieprawidłowo wypalać? Pewnie kiedyś się zapcha, ale sądzę, że szybciej auto zmienię niż się zapcha całkowicie. Nie widzę kłopotów po wywaleniu EGRa. DPF jak się wypalał wcześniej tak samo i teraz. Ale o jakim ciśnieniu piszesz teraz? Doładowania? Zrób logi dynamiczne podczas jazdy. Zresztą u mnie było tak, że po dłuższej jeździe...
Nie masz nieszczelności w dolocie. Wartość MAF actual wzrasta tylko wtedy jeśli turbo ma pierwszego overboosta czyli pierwsza reakcja N75 na przeładowanie, tu akurat wszystko jest OK. Turbo faktycznie ciężko się zbiera bo potrzebuje około 3-4 sekund na prawidłowe doładowanie więc w takich przypadkach wywala się katalizator (zwłaszcza przy dużych przebiegach...
Patrzyłem na ten log i faktycznie 4,7% to wartość wysterowania N75 zmierzająca do maksymalnego zbicia podciśnienia na gruszce siłownika przy turbo. Możliwe, że tego efektem jest zbyt skrócona sztanga a zatem wydłuż ją o określoną doświadczalnie ilość obrotów (logując za każdym razem przy kolejnym jej wydłużaniu i patrząc jak wtedy będzie zwiększał się...
Witam mam problem z doładowaniem vw golf 1.9 tdi alh późno wstaje turbo mam porobione logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/selus_144202.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144203.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144204.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144205.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144206.html
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Na myśl przychodzi mi zapchany katalizator, spotkałem się z tym w trzech AFNach. Konieczne jest też logowanie dynamiczne.
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Co do równoległego połączenia mostków, w tym wypadku założeniem było zmniejszenie dynamicznej rezystancji takiego tandemu, co powoduje w chwili obciążenia tak połączonych mostków krótkim impulsem prądowym - oczywiście poniżej maksymalnego prądu przewodzenia - znacznie szybsze doładowanie kondensatorów filtrujących. Ale można wlutować pojedynczy. Co...
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Bipy i korekcje są do przyjęcia i nie ma się co nimi na razie martwić lecz wartość w 003 jest niepokojąco wysoka ale to też zależy od tego przy jakiej wartości obrotów silnika jest uzyskiwana i przy jakim ciśnieniu doładowania. W celu sprawdzenia czy z 003 jest OK należałoby zlogować w próbie dynamicznej czyli np. 3 bieg, prosty odcinek płaskiej drogi...
Wczoraj oglądałem film odnosnie EGR. Mówiono tam, że praca bez tego zaworu jest lepsza niż z nim, gdyż silnik jest bardziej dynamiczny? Jaka jest jego rola? Tylko pytanie o jakim aucie z jakim silnikiem oglądałeś ten film bo jak silnik doładowany to jak Egr otwarty to część powietrza idzie w tłumik wiec jak go się zaślepi to jest bardziej dynamiczny....
Nie mówię, że przy doładowaniu 3bar - dopiero teraz sprawdzałem doładowanie i robiłem logi ponieważ raz przeszedł w tryb awaryjny jednak później wszystko wróciło do normy więc jak było np rok temu nie wiem.
Logi dynamiczne kolego i wyjdzie, obserwuj ciśnienie doładowania rzeczywiste i zadane, jak była wymieniana gruszka to możliwe, że jest źle wyregulowana... a i w tym motorze masz jeszcze coś takiego jak czujnik kopiowania turbo, obserwuj jego położenie..
Wyjazd do niemiec i jazda A2 da taki skutek. Jeśli brak dymu, to właśnie czujnik doładowania może być do wymiany- pewność da pomiar komputerem, wartości statycznej i dynamicznej.
zostało wymienione dwumas ze sprzęgłem wtryskiwacze pompa rozrząd(właściciel z ostrożności wymienił) i zrobione kompletne zawieszenie, zostały do wymiany tarcze hamulcowe cena 7900zl brać to pod uwagę?? Jak bym zrobił taka inwestycje , to bym nim jeździł. To co napisałeś mogło kosztować z 5 tys, a auto ( 10-letnie) kosztuje 7900? Nie uwierzyłbym w...
Dzisiaj wymieniłem czujnik doładowania na nowy oraz przekaźnik EDC . Objawy takie same jak wcześniej błędy te same. Ale zaważyłem że jak jedziemy około 30 km/h wrzucimy 8 pełną i gaz w podłogę samochód zaczyna się rozpędzać doładowanie silnika dochodzi do 1.6 bara pojazd rozpędza się do 90 i zapala się na czerwono silniczek ale jedzie normalnie i wyświetla...
Można nie ładować i jeździć, to hybryda jest. Jest doładowywana w czasie jazdy bez wchodzenia w szczegóły. Wielu ma takie samochody i nie korzysta z doładowania z sieci energetyczne (nie mają takiej możliwości). Raczej jak ktoś kupuję plug-in to chciałby opcji ładowania z prądu - podejrzewam że inwestor chce przejść na dynamiczne taryfy i ładować tanim...
W zakładce dynamiczne ustawienia konta wtrysku jest ta wartość i temperatura paliwa. Na ekranie tabelka w jakich wartościach się ma mieścić ten kont wtrysku , i jest do tego opis że czasami trzeba to ustawiać jak się zmienia rozrząd lub napinacz rozrządu .
witam, ten trybik awaryjny to przy jakiej predkosci obrotowej silnika?, jeżeli tak około 3000rpm to jak kolega pisał wyżej jest przyczyn sporo, więc pewnie bez pełnej diagnozy statycznej i dynamicznej sie nie obędzie, pewnie masz problem doładowaniem zamało lub za dużo, jedż na odczyt błędów i potem diagnoza, pozdrawiam
volvo doładowanie doładowanie silników turbo doładowanie
thunderbird konfiguracja trzeszczenie zasilacza przezwajanie generatora
taśma samowulkanizująca taśma samowulkanizująca
Meteor ME301 - instrukcja obsługi Podłączenie regulatora napięcia w Yamaha Tricity 125