Tak dokręcić można jak pisałem wcześniej, odpowietrznik musi zostać oczywiście że czyścić można,(znajomy widać poważny fachowiec). Oczywiście że taka możliwość istnieje z regulatorem nic nie zrobisz ani z pompą bez sprzętu tym bardziej wiedzy i oczywiście jej zdemontowania. Sprawdź jeszcze czy koło zamachowe nie ma czasem luzu.
Skoro wystrzeliły tranzystory to pompa nie może być ok. Sterowniki od drgań uszkadzają sie inaczej nie strzelają tranzystory. Pompa do zrobienia lub wymianki.
drgania w ALH to efekt 2 usterek 1- brudny nastawnik pompy wtryskowej 2-wyklepane koło zamachowe 2 masowe odepnij wtyczke 3 pinową - znajduje sie ona na skrzyni biegów - odetniesz w ten sposób sygnał prędkości jazdy podawany do ECU - jeśli drgania ustapia - pompa wtryskowa (nastawnik) do czyszczenia jeśli nadal beda drgania - koło zamachowe do wymiany
Jak z pompą wtryskową? Koło pasowe wału? Pompa wody?
Podczas dymienia i drgania silnika zauważyłem na pompie wtryskowej jak rusza się cięgło od gazu i od ssania to jakieś dziwne zjawisko.
Witam Miałemw swoim Audi ten sam problem Powodem drgań auta był zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej
Jak wspomniał kolega heretapawel bez VAGa nie obejdzie się. Objawy wskazują na nastawnik pompy wtryskowej (drgania, kontrolka) lub turbinę (utrata mocy).
Po wymianie końcówek wtryskiwaczy silnik jakoś dziwnie pracuje.. Jak sprawdzić pompę wtryskową??? Czy to może być jej wina??? Słychać "stukot" od strony pompy wtryskowej... Ogólnie praca silnika nie jest równa na biegu jałowym, czuć delikatne drgania silnika w kabinie których nie było czuć wcześniej. Zaznaczę że zostały wymienione 4 końcówki wtryskiwaczy....
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
Silnik na pompie wtryskowej. Więc nie pocisniesz z nie go za wiele softem. Sam silnik pancerny. Auto mało pali. Tylko sterownik silnika jest do niego przykręcony. Więc drgania, i zmiana temperatury robi swoje. Po latach padają. Dająca rózne objawy.
Każdy ma inne doświadczenia, wskazałbym na pompę wtryskową.
Gromleon, zastanowiłeś się co napisałeś? Ja bym szukał przyczyny mechanicznej w samym cylindrze - z uwzględnieniem wtryskiwacza tegoż cylindra. A pompę cóż za problem sprawdzić na stole? Uszczelkę wydmuchuje z reguły na ostatnim cylindrze - najdalej od pompy wody, największe drgania.
Przewodów nie masz zmieniać bo to bezcelowe. Zamień miejscami wtryskiwacze jeśli poczujesz, że na którymś przewodzie jest słabsze pulsowanie. Jeśli ten objaw podąży za wtryskiwaczem to będzie jego wina. Jeśli nie, to wina sekcji pompy wtryskowej.
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
wyciągnięty łańcuch rozrządu spowodował niedokładną pracę pompy wtryskowej i stąd takie charakterystyczne rzucanie silnikiem przy zmianie biegóe itp. jeśli zrozumiałem o co Ci chodzi
Powód to temperatura i drgania silnika,a co do naprawy to nie opiera się ona na samym usuwaniu zimnych lutów.
Może faktycznie... Choć z drugiej strony gdyby coś ciężko chodziło bo nowe, działało z opóźnieniem np. tłoczek sekcji to i na większych obrotach były by cyrki. No pojeździ i zobaczysz co się zmieni. Kiedyś na innym forum ktoś miał taki przypadek ale w innym ciągniku. W drgania wpadała listwa zębata pompy wtryskowej. A dla przykładu ja w mtz-cie mam...
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
wybierz sie do mechanika i sprawdz ustawienie pompy wtryskowej z rozrzadem, mialem taki przypadek ze po wymianie rozrzadu auto jezdzilo ale bylo troche slabe i wpadalo w drgania, przyczyna bylo niedokladne ustawienie pompy
Kąt początku tłoczenia? Pompa wtryskowa jest tam napędzana od wałka rozrządu. Może coś się przestawiło?
Jak jest ciepły i nie chce zapalic , polej zimną wodę głowiczke pompy wtryskowej i pal , będziesz miał winowajcę.
Jeśli pękają przy samej pompie czy przy wtrysku to zbyt mocno są dokręcane i dochodzi do skręcenia przewodu. Jeśli pękają na zagięciu to prawdopodobnie występują zbyt duże drgania. Pompa przykręcona na wszystkie śruby, na tą stożkową też do wspornika?
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Od jakiegoś czasu ok. 1 msc. pojawia się okresowo - dziwny dźwięk - okresowe buczenie/bzyczenie dochodzący z okolic zbiornika paliwa (słychać go wyraźnie w okolicy klapki wlewu paliwa). Słychać na załączonym filmiku. 959427 Samochód nie traci mocy i jedzie bez zmian. Samochód Ford Mondeo Fusion Titanium Ecoboost 2,0 250 kM (USA) benzyna z automatyczną...
hm silnik ok całkiem zrywny przyjemnie chodzi , jest pare minusów generuje okrutne drgania (cała buda lata) . No i jego minus największy jak ma coś z pompa wtryskowa albo kompresja bardzo ciężko pali zimą . Pali mało jeździ na wszystkim . Wejdz na www.fiestaklubpolska.pl na forum duzo jest inf o dieslach . Pozdrawiam
Witam. Posiadam opla astrę g 1.7 Dti. Chciałbym przenieść sterownik silnika jak i sterownik pompy wtryskowej do kabiny. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie można by było umieścić je żeby nie działała na nie wysoka temperatura i drgania, które źle wpływają na elektronikę? Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Widzę, że temat był już poruszony, więc napiszę tutaj, nie będę zakładał nowego. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej...
Wróciłem właśnie z pracy i po tym jak napisałeś,że trzeba coś poprawić tak my zrobili :) na jednym tranzystorze był "zimny lut" . Zapalił od razu i później następnych parę prób i wszystko jest ok :) jak na razie.... Po rozmontowaniu właśnie sterownika było widoczne jedno miejsce i się okazało trafne :). Z góry dziękuje i myślę że to tylko to .Teraz...
Witam Sprawdzenie tylko na terkotanie, oprócz stołu probierczego. Możesz go dotknąć przy włączeniu. Powinieneś poczuć lekkie drgania. One często się psują, żywotność to 100-150 tys. km. Samemu go wymienisz. Możesz go kupić u przedstawiciela Delphi albo na allegro. Na zdjęciu znajduje się na dole pod amortyzatorkiem, ma założony czarny gumowy kapturek....
Jeśli silnik jest wolnossący i bez wtrysku bezpośredniego lub elektronicznej pompy wtryskowej, komputer wiele nie pokaże. Filtry oczywiście możesz zmienić i to powinno być pierwszym Twoim krokiem w sprawie zdiagnozowania usterki. Pozdrawiam
Witam. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej (przodu silnika). Koło zębate pompy wtryskowej ustawione małą kreską do...
A ty co byś obstawiał? Dwumase. Ten uklad ewidentnie domaga się uwagi. Drgania, szum z łożyska, szarpanie przy ruszaniu to są objawy ze strony układu przeniesienia napędu. Oczywiście pomijam awarie układu wtryskowego czy pompy wysokiego ciśnienia, które też takie objawy dają ale to już skrajność. Jeżeli masz duży przebieg, silnik zdrowy, nie dymi na...
Podczas wymiany uszczelki trzeba dokładnie dobrać jej grubość w przypadku VW są trzy grubości może założył nie właściwą, następną sprawą może być nie regulacja pompy wtryskowej ale jej ustawienie trzeba do tego celu mieć czujnik zegarowy z tulejką dla tego silnika jest chyba 0.9 mm przed GMP
Jest na forum tyle tego opisane, że dużo czasu trzeba aby to przeczytać. Ale jeśli nie wiesz podstaw to i tak tego nie zrobisz. Bez urazy, ale udaj się do jakiegoś mechanika. Szarpanie to może być problem z pompą wtryskową, a efekt przeładowania prawdopodobnie występuje dzięki zapieczonym kierownicom turbiny.
Obroty się zmniejsza na pompie wtryskowej na tej dźwigieńce jest linka od gazu przychodzi tam klucz 10 i śrubokręt,natomiast jeżeli chodzi o rezerwę to najpierw świeci a jak się kończy to mruga.
wymiarów nie znam,ale w tym silniku blokuje sie tylko wałek rozrządu i wał korbowy,w silnikach CR nigdy nie blokujemy pompy!!!!!!! <a title="Bez tytułu.jpg" href="http://obrazki.elektroda.pl/118007... src="http://obrazki.elektroda.pl/1180071... alt="Bez tytułu.jpg" /></a> Może nie jest to...
To wygląda na luz wałka na kole rozrządu Głupoty Pan prawisz i tyle. Duże koło które na filmie ledwo co drga to koło napędu pompy wtryskowej a nie napędu pompy wspomagania! Koło napędu pompy wspomagania tak "chodzi" na filmie a osadzone jest na wpuście które zapewne jest już trochę podcięty. Z czasem dojdzie do ścięcia wpustu i obracaniu się koła na...
Witam mój Scenic to 1.9 dti z 98 roku kilka dni temu podczas jazdy zaczął dymić i spadła mu moc na postoju silnik miał tylko 500 obrotów i bardzo nim trzęsło na drugi dzień jak był zimny to miałem problem żeby go odpalić a jak już odpalił to bardzo nim trzęsło a na ulicy pod tłumikiem duży czarny ślad spalin mechanik doradził wymianę pompy wtryskowej...
kolego Pioart mam inną pompę wtryskową i zasilającą motor mam 20V, tą co dodałeś jest od 10V. Zasilanie idzie bezpośrednio pod termostat u góry nad pompą wtryskową mniej więcej, od tego dopiero idzie na filtr główny i z niego już na pompę wtryskową. Dodam zdjęcie jutro jak to wygląda. Przez smok w zbiorniku mógłby się zapowietrzać? jakby mocno był zasyfiony...
Obstawiam że pękło na styku rurka i zgrubienie na jej końcu. Po wymianie rurki skręć je razem żeby nie drgały. Jak pisał któryś z kolegów wcześniej. Na zdjęciu masz coś takiego. Rurki nieskręcone drgają i w C330 dochodziło do pękania. Kup lub zrób z 2 blaszek w kształcie https://obrazki.elektroda.pl/7397808900_... Dodano po 8 (at)hevet2...
W Isuzu sterownik padał bo był głupio zamontowany (pod wpływem temperatury i drgań wylutowywały się elementy), VP-44 pada bo pod wpływem złego paliwa zaciera się nastawnik dawki (przy jeździe na opale ponoć pomaga dolewanie mixolu do paliwa). Isuzu ma tę samą moc co X20DTL a więc jest bardziej wysilonym silnikiem, ma wyższy stopień sprężania, co przekłada...
Witam ponownie. Okazało się że dziwne odgłosy nie dochodziły z pompy. Na początek mechanik obstawił koło pasowe (amortyzator drgań), ale po zdjęciu paska okazało się że jest luz w alternatorze, "wysypało" się łożysko no i koło też miało już spory luz. Po wymianie alternatora, koła pasowego i paska hałasy ustały. Pompa też przestała cieknąć jak temperatura...
Sprawdze ten przepływomierz, bo jak popsikalem te styki to wszystko chodzilo odobrze. Dodam jeszcze że objaw silnika to drgania przy obrotach pow.2000obr/min i dławienie (szarpanie) na niskich ok.1500 i mniej. Aha! Bialy dym na zimnym ale tylko przy ruszaniu. Po chwili już zero dymienia. Dzięki wszystkim za podpowiedzi! Pozdro
Witam Państwa, proszę o pomoc. Na dwa dni zostawiłem w serwisie Opla Vectrę TDI do diagnozowania pompy wtryskowej, wcześniej była ona regenerowana. Samochód przy rozruchu zimnego silnika dostawał wibracji, trzepało nim, a z rury wydechowej obłok białego dymu. Po regeneracji ten problem nadal pozostał !!! Ponoć pompa źle wykalibrowana. Odbierając samochód...
Miałem na myśli np. pompy VP-37. Nie napisałem oczywiście, że to na 100% pompa. Po prostu chodzi o to, że może to być problem układu wtryskowego całego. Z tym kołem dwumasowym też nie jest tak, bo kiedyś śledziłem ten temat i przewertowałem dużo postów na forum audi a3. Niektórzy wymieniali koła, bo ktoś napisał, że to właśnie to i nic to nie dało....
Silnik 1.1 SPI i 900SPI mają ten sam układ wtryskowy więc musiało działać. Co do pompy paliwa jak nie dostaje benzynki prawie w ogóle to właśnie chodzi nie równo, nie chce się wkręcać i bardzo ciężko pali. Fiatów ogólnie nie da się zrozumieć. W swoim Seicento wrzuciłem silnik 1.2 16v 86km z punto 1 sporting. W punciaku wszystko było idealnie, w seicento...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Witam serdecznie. Otóż mam ogromny problem, a mianowicie szarpie mi silnikiem tak między 1400-2000 obr. Na początku auto szarpało podczas jazdy na 5-biegu lecz było to do zniesienia, potem było coraz gorzej, aż praktycznie ciężko się jeździ. Potem ta sama sytuacja kolejno na 4 i na 3 biegu. Na luzie silnik pracuje normalnie, ale po wciśnięciu gazu tak...
Jak już pisałem miałem taki problem przy Manie na elektronicznej pompie wtryskowej, gdzie tachograf maił zasilanie aby wskazywać godzinę, ale podczas odpalania wprowadzał jakiś błąd uniemożliwiając odpalenie silnika. Wtedy okazało się, że podczas ładowania akumulatorów został uszkodzony przewód zasilający tacho. Uszkodzenie prawdopodobnie nasilało się...
Witaj! Sprawdź paliwo.Zatankuj się w CPN. Stuki prawdopodobnie pochodzą od wtryskiwaczy.Dotykając rurek będziesz czół drgania pracy.Tak możesz wyczuć z,którego cylindra pochodzą. Popuść nakrętki na wtryskach,zobaczysz jak tryska paliwo. Na odpowiednim przyrządzie możesz sprawdzić wtryskiwacze.Gdyby było małe ciśnienie lub brak to wstaw nowy wtrysk i...
Ogólnie wydaje mi się że na wolnych obrotach silnik chodzi równo, może jedynie za głośno. Problemem jest to że podczas pracy na wolnych obrotach ma duże drgania, jeżeli bym postawił na nim szklankę z wodą z pewnością szklanka by spadła zanim wylała by się z niej woda. Sprawdzałem kąt wtrysku. Śruby w "fasolkach" były ustawione pośrodku, kiedy przekręciłem...
Nie wykluczam ze winne drganiom mogły być wtryski.... tylko jeżeli robione były logi to dobrze jakbyś wyniki w formie plików wrzucił na forum -- wiele by to rozjaśniło. No i podstawa .... regeneracja w porządnej firmie nie jest droga i nie warto przy wtryskach grzebać w przydomowym warsztacie próbnikiem do C330. zakład w Pile http://www.cylex.pl/reviews/viewcompanyw...
dołączę się do tematu ponieważ mam odrobinę podobne objawy tzn. w zakresie obrotów 1700-2500 na każdym biegu silnik wpada w wibracje przy znacznym dodaniu gazu. Drgania są o tej samej częstotliwości w tym zakresie obrotów na każdym biegu więc odpada problem kół, półosi, przegubów i innych elementów ponieważ wraz ze wzrostem prędkości częstotliwość by...
Witam mam utko z 2002 r 95km. w zakresie obrotów 1700-2500 na każdym biegu silnik wpada w wibracje przy znacznym dodaniu gazu. Najbardziej odczuwalene na 2,3 i 4 biegu. Drgania są o tej samej częstotliwości w tym zakresie obrotów na każdym biegu więc odpada problem kół, półosi, przegubów i innych elementów jezdnych ponieważ wraz ze wzrostem prędkości...
Narazie zmieniłem czujnik położenia wału i jest to samo jutro zakręcie gaz i zobaczymy ale gdy gaśnie brak iskry natomiast pompa pracuje A jeżeli chodzi o koło pasowe to usterka wykryto przy okazji to koło pasowe paska kinowego jest o lane gumą takzwany tłumik drgań Czujnik jest w takim miejscu że trzeba zdejmować sprezarke od klimy i pompę wspomagania...
raczej bym jednak na koło dwumasowe nie stawiał - ono moim zdaniem niewiele ma wspólnego z wyrównoważeniem silnika. Niewłaściwie działający dwumas będzie się objawiał np. stukiem przy próbie zmiany biegu. Robiłeś z wałkami, więc musiałeś rozpiąć rozrząd - jak wygląda w tym momencie ustawienie pompy wtryskowej? I jeszcze jedno: czy początkowo trafiłeś...
Napiszę w tym temacie chociaż i tak mój post nic nie wniesie. Z takim problemem borykają się m.in. właściciele silników o oznaczeniu AHF (110KM na pompie wtryskowej). Problem nie został rozwiązany do dziś dnia mimo wymiany wszelkich podzespołów, które były brane pod uwagę a uwierzcie mi, że praktycznie wszystkie możliwe. Tematy o tym problemie liczą...
Dopiero teraz posiedziałem przy motorku i tak: Założyłem nowe dźwigienki zaworowe, i jest poprawa pracy. Chodzi równiej, ale zaczął stukać, pukać . Okazało się, że pod jedną głowicą w GMP była inna odległość między tłokiem a głowicą(przed montażem byłem pewien że wszystkie cylindry nowe są idealnie co do wysokości). Ustawiłem wszystkie na 0.95mm. Jest...
Po 3 godzinach z kolbówką, Hot Air'em i internetem (poszukiwania zamienników) sterownik ożywiony i autko znów pali i nie szarpie (koszt el.elektronicznych to ok.25 zł - musiałem niektóre kupić po 10 szt. bo nie sprzedają w mniejszej ilości ze względu na cenę ;) ) ale z moich obserwacji to sterownik ten głównie "wykańcza" kiepskie miejsce montażu na...
Witam. Mam problem z golfem 3 z 94 r. 90km/h z chipem na 110km/h. W trakcie jazdy czuć dosyć mocne drgania,szarpanie całym autem, najmocniej na 4 i 5 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu, dodam również że gdy golfa odpalam z rana, puszcza niebieski dym{nie pali oleju} Zacząłem od naprawy nastawnika w pompie wtryskowej w renomowanej firmie Bosch. nie...
...o ile wszystkie nie są jednakowej grubości. Jeśli dobrze pamiętam - w niemieckich markach zawsze brązowy był masą. A pozostałe - troche zagadka. Tak intuicyjnie wychodzi mi, że podłączyłbym czarny i brązowy, ale ciekawe, do czego dwa pozostałe. Coś mi świechta, że czasem pompy miały jakby dwie wydajności - przy uruchamianiu silnika duża dawka, a...
Stare siedmiometrowe Sealine z kabiną (łudź ślizgowa). Napęd przez przekładnię Z. Można pokombinować z przełożeniem w samej przekładni, ale to bardzo droga zabawa i ciężko dostać części. Dlatego lepiej pokombinować ze śrubą, ta co mam ( dokładnie taka jak w instrukcji ) jest stanowczo za mała. Przystarym silniku lepiej się spisywała, teraz kompletnie...
Kolego Maciku jaki jet powód twego pytania? Jak mniemam ciekawość bo widzę ze podobny do mnie z zainteresowani . Nie uzyskując odpowiedzi na zadane pytanie a auto było potrzebne . Więc za czołem śledzić gdzie idą przewody i znalazłem białe złącze za akumulatorem . Po sprawdzeniu okazało się brak przejścia do pewności podłączyłem akumulator i pojawiło...
Witam, Panowie mam straszny problem. Wczoraj zabrałem się za ustawianie konta wtrysku w moim AHF, był zbyt wysoki 87. Norma +/- 50. A wiec objawiało się to ciężkim paleniem na ciepłym. Postanowiłem się za to zabrać, miałem oczywiście poradnik jednak okazał się nie przydatny ponieważ u mnie wystarczyło poluzować trzy śruby bez ruszania całej pompy. Jednak...
"W sprawnym silniku spalinowym, niezależnie czy jest to benzynowy czy wysokoprężny z rury wydechowej powinny wydostawać się bezbarwne spaliny. Jeśli jest inaczej i za autem pojawia się dym niebieski, czarny lub biały świadczy to o usterce silnika. A po kolorze dymu można wstępnie zdiagnozować rodzaj usterki. Niebieski Jeśli z rury wydechowej silnika...
Witam W nowszych typach samochodów z silnikiem benzynowym, odcięcie zapłonu, to pewne uszkodzenie „sondy lambda”, a w dieslach –odcięcie paliwa, to zapowietrzenie pompy wtryskowej. I tak źle, i tak niedobrze. Ale w starszych typach samochodów, można by było takie „ustrojstwo” zamontować. Układ 4017, to tzw licznik Jonsona,...
do poprawnego ustawienia dawki paliwa w nastawniku HDK należy zaopatrzyć się w interfejs diagnostyczny! Bez tego nie ma możliwości ustawienia dawki na "słuch" czy na wyczucie.. Samo dokręcenie śrub mocujących nastawnik w pompie zmienia dawkę, nie mówiąc już o zmianie jego położenia o 0.1mm.. Poprawna dawka mieści się w granicach 3,5 mg, przy zdrowej...
Witam, Posiadam forda mondeo mk5 2.0 tdci 132kw w automacie z przebiegiem 243tys. W ostatnim czasie zostały wymienionie 3 uszczelki w pompie wtryskowej z powodu pocenia sie. Jedyna naprawa w silniku. W tym tygodniu podczas jazdy wyskoczył mi komunikat [skrzynia biegów graniczony dostep]. Zjechalem na pobocze ,zgasilem auto i ponownie odpalilem...komunikat...
u mnie bieg silnika był równy - chodził i jak dotychczas :) chodzi jak zegareczek drgała jedynie wskazówka na obrotomierzu i światła pulsowały - objaw ten znikał po dodaniu gazu w końcu padł regulator w efekcie wymieniłem go wraz z mostkiem co do swierszczenia jak w ruskim TV to mam to nadal kilku facetów speców w okolicy sie juz poddało - chca rozbierac...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
no i opanowałem temat.zrobiłem tak. sprawdziłem kompem że skrzynia dokładnie powyżej 130 stopni wchodzi w ten stan i nie jest to stan mechaniczny a elektroniczny.więc myślę ze jest to wina czujnika temperatury. więc dostałem się do wiązki komputera skrzyni biegów pod dywanem pasażera odnalazłem dwa przewody od czujnika i oszukałem komputer zwykłym opornikiem...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam forumowiczów. Temat szeroko opisywany na forach, przyjrzałem już chyba wszystko i sugerowałem się wskazówkami lecz problem nadal nie rozwiązany. Otóż moja Astra (98r kombi 1.6 16v 74kW silnik X16XEL) w lipcu 2017 dostała lekki strzał w lewy przedni błotnik. Auto zaprowadzone do blacharza i lakiernika. Po odbiorze gdy wracałem od lakiernika do...
W dalszym ciągu nie rozumiem kompletnie nieuzasadnionej agresji w stosunku do mnie. Niczego nikomu nie karzę lać, tylko objaśniam i pokazuję. W dodatku opieram swoje objaśnienia na przykładzie własnych silników, nie cudzych, więc są to najbardziej wiarygodne doświadczenia. Zasilam jednostki napędowe non stop olejem 2T co najmniej od 4 lat i nie mam...
Witajcie Wczoraj po przejechaniu trasy ~40km, odczekując aż wychłodzi się trochę turbo (luz, puszczone sprzęgło, pogaszone odbiorniki prądu łącznie z klimą), wsłuchiwałem się w pracę silnika. Co jakis czas, raz na okolo 3-4 minuty, silnik pracował głosniej (około 1-2 sek). Brzmiało to, jakby lekkie dodanie gazu (wskazówka obrotomierza nie drgnęła)....
Witam serdecznie , mam na imię Dawid -jestem nowy a oto mój problem. pacjentem jest moja Vectra 1.9 CDTI, otóż mój problem polega następująco, jak to nasz klimat jest różny dzisiaj 30.10.2017 temperatura w nocy spadła do 2-3 stopni (oczywiscie jak ciepło odpala od kopa) i pojawia sie problem, wsiadam do samochodu wkładam kluczyk (na tablicy jak i zegarku...
witam, problem podobny więc się dołączę. zafira 2.0 tdi 2004 rok. Silnik nie rozgrzany ciężko chodzi, obroty skaczą, samochód cały drga, wskażnik spalania pokazuje nierówno(skoki rzędu 0,2l na 100 km) po rozgrzaniu wszystko wraca do normy, samochód chodzi normalnie. Pompa wtryskowa sprawdzona i sprawna. Wtryskiwacze wymienione. jakieś pomysły?? Dzięki...
Witam wszystkich jest to mój pierwszy post na elektrodzie, więc prosze o zrozumiałość jakby coć było nie tak. Chciałem podzielić sie ze wszystkimi moim doświadczeniem ze sterownikiem pompy wtryskowej paliwa od Opla Combo 1.7 DTI silnik Isuzu. Jak już każdy wie kto posiada ten sterownik że sa z nim problemy powstawanie zimnych lutów pod wpływem wysokiej...
Rozrząd wymieniony, sprzęgło nowe, koło dwumasowe nowe (na stałe). Przy ruszaniu czasami szarpie silnikiem, przy dynamicznym przyspieszaniu z 2 na 3 bieg także. (Tak jakby się dławił) Lekko drga kierownica przy ruszaniu. Czy to może być coś z mocowaniem silnika (poduszki?) Może coś z nastawnikiem pompy wtryskowej? Czy da radę sprawdzić pompę za pomocą...
Witam! Też mam ten sam problem, w mojej C-360 co kolega Morus 3170 - obroty falują. Równo pracuje tylko przy zimnym silniku. W miarę rozgrzewania zaczyna coraz bardziej falować. Cały czas obstawiałem pompę wtryskową, bądz regulator obrotów - w czasie falowania listwa drga w lewo i w prawo. Gdy przytrzymać delikatnie ręką wieniec którejś sekcji obroty...
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Auto jak to niektórzy opisują "żabkuje" Niestety Mercedes-Benz dość często ma problem z tym hulaniem - W201, Celinka, W124, W210. Na szczęście zazwyczaj daje się to rozwiązać. bardzo nieprecyzyjnie zmienia się biegi, Szarpanie występuje przy zmianie biegów, ale także przy puszczaniu sprzęgła na tym samym biegu. Dodatkowo jadąc np na drugim biegu przy...
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
nie piszesz ktore zawory sie podwieszaja i jaki przebieg ma twoje auto ,ale wedlug mojej wiedzy przyczyna napewno nie jest pompa olejowa ani hydrauliczne regulatory luzu ,w twoim silniku jest zamontowany zawor -arg- ktory czesc spalin wpuszcza spowrotem do kolektora ssacego i po dluzszej eksploatacji trzonki zaworow zarastaja nagarem jak rowniez kanaly...
Panowie, autko Golf IV 1998/1999 Silnik ALH skrzynia manual DQY Sterowni silnika: 038 906 018 AE Zaczeło się od zmiany wtrysków i zabawy logami. Wtrysk 216 zamontowany, ale problem zaczęła stanowić temp silnika. Wg logów wychodziła max 9 stopni. Okazało się, że do czujnika temp był wpięty na stałe opornik 5kOma. Oczywiscie jego demontaż spowodował trudności...
Witam! Potrzebuję Waszej pomocy - jakiejś sugestii. Na dwóch forach forda do których należę nikt nie jest w stanie pomóc, więc zwracam się do Was. Pacjent: Mondeo TD MK1 88KM 242 000km Charakterystyka: Samochód odpala nawet po całej nocy od strzała (i to dosłownie) - ciepły także bez problemu. Nie kopci, średnie spalanie ok. 6l/100km (ostatnio w cyklu...
witam .miałem problem ze skrzynią automatyczną która nie przeżucała biegów po zagrzaniu się np.stojąc w korku. no i opanowałem temat.zrobiłem tak. sprawdziłem kompem że skrzynia dokładnie powyżej 130 stopni wchodzi w ten stan i nie jest to stan mechaniczny a elektroniczny.więc myślę ze jest to wina czujnika temperatury. więc dostałem się do wiązki komputera...
drgać pompa pompa wtryskowy pompa ssać pompa zetor pompa wtryskowy
sterować głośność słuchawka mechanizm delonghi blokada mechanizm
polonez abimex parkside robot koszący
Jak wyczyścić mini kondensator strojeniowy w radiomagnetofonie? Ukryte funkcje Nissan Murano Z50 2007 - jak uzyskać dostęp?