sprawdzone poduszki silnika? jakie obroty trzyma na biegu jałowym ?
Co mogę jeszcze sprawdzić z góry dziękuję za pomoc. - Wymienić poduszki silnika!
Doradzę ci tak - tutaj pomimo szczerych chęci nikt nie jest w stanie podpowiedzieć w czym problem. Moja rada - jedź do serwisu i niech ci dadzą identyczny samochód na próbę, będziesz miał najlepsze porównanie. Może ty za dużo wymagasz, a może rzeczywiście jest coś nie tak. Tylko serwis.
Za wcześnie ustawiony kąt wtrysku daje takie rezultaty, możesz też mieć niesprawny, lejący jeden wtryskiwacz.
Pewnie to to: [url=http://www.a4club.eu/silniki-diesla... Vag tu raczej niewiele pomoze , zaczalbym juz zbierac kase , coz chcialo sie malo palacego diesla a nie przeszukalo najpierw netu :crazyeyes
Witam, wyglada na zanieczyszczony lub nie pełne połączenie czujki położenia wałka rozrządu, dalej JAK WYŻEJ.
Ciężko to czasami zdiagnozować mając nawet auto na warsztacie. Sprubuj tak: uruchom silnik , zaciąg ręczny włóż bieg jakbyś brubował ruszać bez gazu . zwróć uwagę czy w chwili gdy naprężenie jest duże drgania zanikają. Czy na wstecznym i do przodu jest tak samo. Jeżeli tak to raczej dwumas.
Witam. Posiadam taką samą Skode ('99 - 130tyś) i miałem takie same dolegliwości, które nie zależą od przejechanych kilometrów tak wg mnie tylko od temperatury przy ciepłym silniku. Ogólnie brak zapłonu w jednym z cylindrów, świeca, moduł cewek, sporadyczne wypadanie jednego zapłonu, jeśli auto Ci jeszcze nie gaśnie a jedynie jest podsiad obrotów i wszystko...
wymieniłem już nawet poduszkę skrzyni biegów i nic, a co to jest sterowanie skrzyni biegów? i jeszcze jedno po tej wymianie cos mi nie stuka tylko fuczy tak jakby był bez filtru powietrza a jak wyjmowałem obudowe filtru był tam taki cienki wezyk z koncufka która przepuszcza powietrze w jedna strone co to jest? bo nie wiem czy to ma byc gdzies włozone...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
https://obrazki.elektroda.pl/6117835200_... Sytuacja wyglada następująco rok temu oddaje do naprawy Seata Leona 2 1.9tdi 105km. Samochód zaczyna mieć spadki mocy nie przyśpiesza , coś przerywa czasami na desce pali się spirala i check engine. Odstawiam auto na wymianę turbiny i dwumasy… odbieram samochód auto zaczyna wariować tzn....
Błędów brak, ciśnienie prawidłowe na wszystkich cylindrach.
Witam po kilku dniach zmagań udało się rozgryźć temat. Sterowniki wróciły ze sprawdzania okazały się OK. Wiązka na całej długości od sterowników do przepływek sprawdzona Sterowniki sprawdzone Przepływki podmienione na używki ----------------- Problemem okazał się wsad - "mapa" , która ktoś tuningował kiedyś, ale podobno przez długi czas nic się nie...
]Dodam na koniec jedną ważną rzecz, zauważyłem, że te drgania zaczynają występować w raz z nagrzewaniem się silnika Może, chociażby wtryski które na zimnym pracują na ssaniu czyli dostaje ciut większa dawkę paliwa. Po nagrzaniu obroty spadają i być może któryś wtrysk się przywiesza. Są to oczywiście tylko teorie bo u siebie mam a raczej miałem to samo....
Problem rozwiązany. Przyczyna był źle ustawiony kąt synchronizacji wałka. Temat zamykam.
Witam ja mam ten sam problem, jak jest na biegu jałowym to silnik dostaje takich jakby wstrząsów, drgań, nie wiem jak to nazwać ;/ pytałem tu i tam i podobno taka jest specyfika tej dwu litrówki i ze to normalne, powiedziano i właśnie ze można kombinować coś z pompom.....tu jak widzę potwierdziłem to co mi mówiono....nie ukrywam, że trochę denerwujące...
Witam, Wygląda to w ten sposób, że gdy wciskam pedał sprzęgła i wrzucam "na luz" to jest ok, ale gdy zwolnię pedał, to autem zaczyna telepać (silnik chodzi równo). Na równej powierzchni auto potrafi sią minimalnie przetoczyć do przodu, a po podniesieniu przodu kręcą się koła. Czy to może oznaczać źle poskładane/zużyte sprzęgło, czy można to jakoś wyregulować?
Podpinam sie pod temat. Gdyz mam identyczny problem. U mnie rowniez silnik zle pracuje po wyhamowaniu. Wciskanie sprzegla nic nie zmienia. Wystarczy tylko musnac pedal gazu i jest ok. Praca silnika wydaje sie byc taka jak przy odkteconym wtrysku przy odpowietrzaniu. Wykluczam kolo dwumasowe, i plecionke. Czy jest szansa sprawdzic jakos nastawnik samemu?...
Próbowałem dowiadywać się co i jak i do dziś niekt nie jest w stanie mi powiedzieć o co chodzi próbowałem różnych testów a wszystko jest ok a silnik dalej drga . Podobno ten model tak ma tylko nie wiem jak go ktoś kiedyś kupował w salonie to chyba nie drgał . Nie próbowałem opałowego paliwa bo szkoda mi silnika .
Wypadaja zapłony zapewne. Też bym to obstawiał.. Przy poduszkach silnika, powinien odrazu drgać a nie po 2-3 min.. W tym przypadku podłączenie pod najprostszy tester diagnostyczny pokaże co jest nie tak ;)
Dolna poduszka silnika, tzw. ósemka, sprawna? Nie jest urwana? W moim RX4 też drgał silnik przed jej wymianą. Co do cewek to nie sęp i zmień wszystkie na Beru i będziesz miał spokój. Używki kupowałem po 20zł za sztukę.
Obroty na jałowym są w tej chwili około 850-900 a powinny być ok. 750. Po prostu słychać że są wyższe niż były zawsze, i to samo podaje komunikat. Gdyby to było tylko to z obrotami to bym się tym nie przejmował. Niestety od razu po zapaleniu auta obroty idą w okolice 3000 i bardzo powoli spadają, podczas jazdy czasami jak wrzucę na luz to silnik dalej...
Generalnie jak się polo glapą urodziło orłem nie zdechnie.Jak masz stabilne wolne ,brak błędów,poluzuj poduszki silnika i skrzyni odpal i potem dokręć.
Gdy dotykam silnika podczas wkręcania go na wyższe obroty, silnik poszarpuje co jakiś czas i tak jakby brzdęka/prycha z tłumika równocześnie kiedy silnik drga nawet w wyższym zakresie niż 2000~3000 obr. Wskazówka obrotomierza cały czas delikatnie faluje i nie można utrzymać obrotów na jednym poziomie.
Wymiana dwumasy i pompowtrysku rozwiązała problem dziękuje i pozdrawiam
Obroty się zmniejsza na pompie wtryskowej na tej dźwigieńce jest linka od gazu przychodzi tam klucz 10 i śrubokręt,natomiast jeżeli chodzi o rezerwę to najpierw świeci a jak się kończy to mruga.
Witam. Mam pytanie, jak można sprawdzić prawidłowe działanie cewki (transformatora zapłonowego)? Mam podejrzenia co do niego bo jak stoje w korku to mam takie delikatne drgania a obroty stoją równo.
Poduszki były już sprawdzane i wszystkie są okej.Wtryski również. Sprawdzę ten łańcuch ale myślę że to już jedyna rzecz która może dawać takie objawy.
Objawy mogą być różne. Nie wiem jak można naprawić pompkę, skoro ich producent nie oferuje tehnologii naprawy. Wymiana nawet na dorabianą sekcję tłoczącą oraz końcówkę to nie wszystko. Jest tam jeszcze wiele innych pozycji do sprawdzenia. Słyszałem dużo przypadków takich jak Twój.
Nastawnik pompy , prawdopodobnie jest zanieczyszczony lu uszkodzony. W tym aucie nie ma czegoś takiego.
Witam. A jak obroty wtedy? Pisząc ABS masz na myśli golf III 1.8 90KM mono motronic?
Ciśnienie na cylindrach do sprawdzenia tak jak kolega wyżej napisał Ale warto zajrzeć do filtra powietrza w jakim jest stanie jak zapchany to wymień na nowy nie wiele kosztuje zł Braki mocy mogą być także spowodowane zapchanym filtrem paliwa LPG kolega posiada?
Czy to możliwe ? Tak.
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
jaki przebieg ma samochód ? kiedy była czyszczona przepustnica? Być może obroty biegu jałowego są za niskie-stąd wibracje.
A jakie były błędy przed resetem sterownika?
Witam!!Od niedzieli jestem szczęśliwą-bynajmniej tak myślałam do wczoraj- posiadaczką reno kangoo 1.2 16V z 2003r.Niestety mam problem z lampką kontrolną systemu oczyszczania spalin. Byłam na komputerze i usunieto błąd. Jednak zaledwie po pół dodziny spokoju zaświeciła sie z powrotem:cry:Na dodatek zauważyłam że na biegu jałowym silnik ma drobne drgania....
Może któraś poduszka puściła? Zimny silnik pracuje na jałowym nieco wyżej, stąd możesz mieć wrażenie, że na zimnym nie telepie i stopniowo coraz bardziej - bo spadają obroty jałowe.
Silnik przezwojony podobno takim samym drutem 0.95mm i identyczną liczbą zwoi na cewkę .Dziwi mnie tylko pobór prądu . Silnik pracując z kompresorem z otwartym zaworem w butli ,pobiera 5,5 A . Przy 3-4 Atm już 8 A .W okolicach 6atm pobór już 10 A . Silnik w orginale ma na tabliczce 8,7A .Dziwne bo silnik tej samej firmy tylko 5,5kw ma na biegu jałowym...
Dzień dobry, zanim wymieniłem sterownik, zmierzyłem i nie podoba mi się: rys. 2,3 nasycenie zapłonu 2/3 na wykresie nie jest proste, 1/4 cewki wykres jest prosty, co jest przyczyną? Cewkę zmieniałem 3 razy na Valeo, NGK, Sage. Ryc. 1 awaria silnika, drgania silnika pokazane na wykresie uruchamia się ok, pracuje na biegu jałowym przez 5 sekund ok, zatrzymuje...
Mam taki problem z ciągnikiem Massey Ferguson 6150, że podczas jazdy drogą (np asfalt, żwir lub ubita droga ziemna) cały ciągnik wpada w duże drgania / wibracje, nieraz do takiego poziomu, że muszę się zatrzymać albo znacznie zwolnić aby przestało, bo kierownica chce zęby powybijać. Są to wibracje o częstotliwości kilku herców - jakieś 5-8 razy na sekundę....
Witam serdecznie, mam pilarkę spalinową Stihl 023C, rok temu wróciła z serwisu, wymieniono w niej gaźnik, prawdopodobnie włożono do niej jakiś zamiennik, w takim stanie pilarka przeleżała zimę. W tym roku była uruchamiana, niestety pilarka gasła na biegu jałowym oraz czasami przy dodawaniu pełnego gazu, postanowiłem zobaczyć, jaka będzie reakcja na...
http://obrazki.elektroda.pl/8244310800_1... Witam szanowne grono komentatorów. Chciałbym przedstawić wykonany jakiś czas temu prostownik do ładowania akumulatorów samochodowych w dwóch egzemplarzach. Poprzedni prostownik, jaki wykonałem w roku 1998, nie zapewniał wystarczającej precyzji regulacji - wraz ze zmianami temperatury bardzo...
U mnie problem z świeżo zakupionym z16xep jest taki, ze więcej pali. Na spokojnej trasie min. 8l, w mieście ponad 11lPb. Auto Meriva z16xep easytronic. Na BC widzę, iż spalanie chwilowe na jałoym pływa jak chce. Raz pokazuje 0,6l, innym razem nawet 1,7L, a przeważnie ok 1.0L. W czasie jazdy na równej drodze ze stałą prekością np. 100km/h komp pokazuje...
Drgania szczególnie jasne w okolicach od 11 do 16 sekundy i od 41 do 50. Zdjęcia pokazują chyba wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/4167034900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9562033900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9491910700_1...
Witam, mam podobny problem, nie wiem gdzie szukać usterki. Trzęsie na biegu jałowym w środku 3008 2012 rok 1.6 HDI. W moim przypadku.
Drgania silnika na biegu jałowym zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku, po wyjęciu bagnetu oleju wydobywa się dym i pluje olejem.
Witam mam problem z audi a4 b7 2.0 tdi 140km mianowicie auto wpada w drgania podczas dodawania gazu oraz cierpi na nierówna prace na jałowym (bujanie) wtryski sprawdzone, 4 wtrysk nie domaga i teraz do was pytanie czy wtrysk może mieć własne takie objawy? Co ewentualnie jeszcze moze dawać takie objawy ?
Falujące obroty w benzynowych renówkach to często wina cewek zapłonowych. Aby nie wymieniać w ciemno proponuję zgadać się z kimś i podmienić cały komplet na chwilę. Drgania na kierownicy oprócz tarcz hamulcowych to także niewyważone koła (z tyłu też!), sterane życiem łożyska i półosie. Kiedy wymieniano świece?
Witam Kupiłem w.w. samochód więc pojechałem na wymianę rozrządu. Po wymianie silnik strasznie drga na biegu jałowym (na ciepłym chyba bardziej niż na zimnym choć reguły nie ma). Pojechałem, żeby poprawili, niby było lepiej ale i tak jest dużo gorzej niż przed wymianą. Co to może być? Może złe części (nie do tego silnika - 1.9 były 2 rodzaje)? Drugi...
drgania biegu jałowym drgania silnika jałowym kopci jałowym
wymiana resora dolnego naprawa zasilacz drukarka ikony drukarek
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Kondensatory w sprzęcie elektronicznym po zalaniu fekaliami – czy wymiana jest konieczna? Mostkowanie modułu bezpieczeństwa MSI200 Leuze