Tak dokręcić można jak pisałem wcześniej, odpowietrznik musi zostać oczywiście że czyścić można,(znajomy widać poważny fachowiec). Oczywiście że taka możliwość istnieje z regulatorem nic nie zrobisz ani z pompą bez sprzętu tym bardziej wiedzy i oczywiście jej zdemontowania. Sprawdź jeszcze czy koło zamachowe nie ma czasem luzu.
wyciągnięty łańcuch rozrządu spowodował niedokładną pracę pompy wtryskowej i stąd takie charakterystyczne rzucanie silnikiem przy zmianie biegóe itp. jeśli zrozumiałem o co Ci chodzi
drgania w ALH to efekt 2 usterek 1- brudny nastawnik pompy wtryskowej 2-wyklepane koło zamachowe 2 masowe odepnij wtyczke 3 pinową - znajduje sie ona na skrzyni biegów - odetniesz w ten sposób sygnał prędkości jazdy podawany do ECU - jeśli drgania ustapia - pompa wtryskowa (nastawnik) do czyszczenia jeśli nadal beda drgania - koło zamachowe do wymiany
Witam Miałemw swoim Audi ten sam problem Powodem drgań auta był zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej
Powód to temperatura i drgania silnika,a co do naprawy to nie opiera się ona na samym usuwaniu zimnych lutów.
Jak wspomniał kolega heretapawel bez VAGa nie obejdzie się. Objawy wskazują na nastawnik pompy wtryskowej (drgania, kontrolka) lub turbinę (utrata mocy).
wybierz sie do mechanika i sprawdz ustawienie pompy wtryskowej z rozrzadem, mialem taki przypadek ze po wymianie rozrzadu auto jezdzilo ale bylo troche slabe i wpadalo w drgania, przyczyna bylo niedokladne ustawienie pompy
ale to sprawdzenie na stole pompy wtryskowej to jakieś specjalne stacje diagnostyczne robią czy dobry mechanik powinien zrobić
Po 3 godzinach z kolbówką, Hot Air'em i internetem (poszukiwania zamienników) sterownik ożywiony i autko znów pali i nie szarpie (koszt el.elektronicznych to ok.25 zł - musiałem niektóre kupić po 10 szt. bo nie sprzedają w mniejszej ilości ze względu na cenę ;) ) ale z moich obserwacji to sterownik ten głównie "wykańcza" kiepskie miejsce montażu na...
Podczas wymiany uszczelki trzeba dokładnie dobrać jej grubość w przypadku VW są trzy grubości może założył nie właściwą, następną sprawą może być nie regulacja pompy wtryskowej ale jej ustawienie trzeba do tego celu mieć czujnik zegarowy z tulejką dla tego silnika jest chyba 0.9 mm przed GMP
Witam mój Scenic to 1.9 dti z 98 roku kilka dni temu podczas jazdy zaczął dymić i spadła mu moc na postoju silnik miał tylko 500 obrotów i bardzo nim trzęsło na drugi dzień jak był zimny to miałem problem żeby go odpalić a jak już odpalił to bardzo nim trzęsło a na ulicy pod tłumikiem duży czarny ślad spalin mechanik doradził wymianę pompy wtryskowej...
Ogólnie wydaje mi się że na wolnych obrotach silnik chodzi równo, może jedynie za głośno. Problemem jest to że podczas pracy na wolnych obrotach ma duże drgania, jeżeli bym postawił na nim szklankę z wodą z pewnością szklanka by spadła zanim wylała by się z niej woda. Sprawdzałem kąt wtrysku. Śruby w "fasolkach" były ustawione pośrodku, kiedy przekręciłem...
Skoro wystrzeliły tranzystory to pompa nie może być ok. Sterowniki od drgań uszkadzają sie inaczej nie strzelają tranzystory. Pompa do zrobienia lub wymianki.
Jak z pompą wtryskową? Koło pasowe wału? Pompa wody?
Po wymianie końcówek wtryskiwaczy silnik jakoś dziwnie pracuje.. Jak sprawdzić pompę wtryskową??? Czy to może być jej wina??? Słychać "stukot" od strony pompy wtryskowej... Ogólnie praca silnika nie jest równa na biegu jałowym, czuć delikatne drgania silnika w kabinie których nie było czuć wcześniej. Zaznaczę że zostały wymienione 4 końcówki wtryskiwaczy....
Podczas dymienia i drgania silnika zauważyłem na pompie wtryskowej jak rusza się cięgło od gazu i od ssania to jakieś dziwne zjawisko.
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
Silnik na pompie wtryskowej. Więc nie pocisniesz z nie go za wiele softem. Sam silnik pancerny. Auto mało pali. Tylko sterownik silnika jest do niego przykręcony. Więc drgania, i zmiana temperatury robi swoje. Po latach padają. Dająca rózne objawy.
Każdy ma inne doświadczenia, wskazałbym na pompę wtryskową.
Przewodów nie masz zmieniać bo to bezcelowe. Zamień miejscami wtryskiwacze jeśli poczujesz, że na którymś przewodzie jest słabsze pulsowanie. Jeśli ten objaw podąży za wtryskiwaczem to będzie jego wina. Jeśli nie, to wina sekcji pompy wtryskowej.
Gromleon, zastanowiłeś się co napisałeś? Ja bym szukał przyczyny mechanicznej w samym cylindrze - z uwzględnieniem wtryskiwacza tegoż cylindra. A pompę cóż za problem sprawdzić na stole? Uszczelkę wydmuchuje z reguły na ostatnim cylindrze - najdalej od pompy wody, największe drgania.
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Może faktycznie... Choć z drugiej strony gdyby coś ciężko chodziło bo nowe, działało z opóźnieniem np. tłoczek sekcji to i na większych obrotach były by cyrki. No pojeździ i zobaczysz co się zmieni. Kiedyś na innym forum ktoś miał taki przypadek ale w innym ciągniku. W drgania wpadała listwa zębata pompy wtryskowej. A dla przykładu ja w mtz-cie mam...
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Jeśli silnik jest wolnossący i bez wtrysku bezpośredniego lub elektronicznej pompy wtryskowej, komputer wiele nie pokaże. Filtry oczywiście możesz zmienić i to powinno być pierwszym Twoim krokiem w sprawie zdiagnozowania usterki. Pozdrawiam
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Jeśli pękają przy samej pompie czy przy wtrysku to zbyt mocno są dokręcane i dochodzi do skręcenia przewodu. Jeśli pękają na zagięciu to prawdopodobnie występują zbyt duże drgania. Pompa przykręcona na wszystkie śruby, na tą stożkową też do wspornika?
Kąt początku tłoczenia? Pompa wtryskowa jest tam napędzana od wałka rozrządu. Może coś się przestawiło?
Witam. Posiadam opla astrę g 1.7 Dti. Chciałbym przenieść sterownik silnika jak i sterownik pompy wtryskowej do kabiny. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie można by było umieścić je żeby nie działała na nie wysoka temperatura i drgania, które źle wpływają na elektronikę? Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdze ten przepływomierz, bo jak popsikalem te styki to wszystko chodzilo odobrze. Dodam jeszcze że objaw silnika to drgania przy obrotach pow.2000obr/min i dławienie (szarpanie) na niskich ok.1500 i mniej. Aha! Bialy dym na zimnym ale tylko przy ruszaniu. Po chwili już zero dymienia. Dzięki wszystkim za podpowiedzi! Pozdro
Od jakiegoś czasu ok. 1 msc. pojawia się okresowo - dziwny dźwięk - okresowe buczenie/bzyczenie dochodzący z okolic zbiornika paliwa (słychać go wyraźnie w okolicy klapki wlewu paliwa). Słychać na załączonym filmiku. 959427 Samochód nie traci mocy i jedzie bez zmian. Samochód Ford Mondeo Fusion Titanium Ecoboost 2,0 250 kM (USA) benzyna z automatyczną...
Witaj! Sprawdź paliwo.Zatankuj się w CPN. Stuki prawdopodobnie pochodzą od wtryskiwaczy.Dotykając rurek będziesz czół drgania pracy.Tak możesz wyczuć z,którego cylindra pochodzą. Popuść nakrętki na wtryskach,zobaczysz jak tryska paliwo. Na odpowiednim przyrządzie możesz sprawdzić wtryskiwacze.Gdyby było małe ciśnienie lub brak to wstaw nowy wtrysk i...
Mam za miar umiejscowić go w kabinie w schowku tylko trzeba będzie przedłużyć wiązkę. Jak na razie go zamontowałem tam gdzie był na grubej termicznej uszczelce. Mniej się grzeje i trochę mniejsze drgania są. Jak na razie zrobiłem trochę kilometrów i niby jest ok. Zobaczymy jak długo wytrzyma ,bo na pewno na długo nie będzie to dobre.
hm silnik ok całkiem zrywny przyjemnie chodzi , jest pare minusów generuje okrutne drgania (cała buda lata) . No i jego minus największy jak ma coś z pompa wtryskowa albo kompresja bardzo ciężko pali zimą . Pali mało jeździ na wszystkim . Wejdz na www.fiestaklubpolska.pl na forum duzo jest inf o dieslach . Pozdrawiam
Witam. Widzę, że temat był już poruszony, więc napiszę tutaj, nie będę zakładał nowego. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej...
A ty co byś obstawiał? Dwumase. Ten uklad ewidentnie domaga się uwagi. Drgania, szum z łożyska, szarpanie przy ruszaniu to są objawy ze strony układu przeniesienia napędu. Oczywiście pomijam awarie układu wtryskowego czy pompy wysokiego ciśnienia, które też takie objawy dają ale to już skrajność. Jeżeli masz duży przebieg, silnik zdrowy, nie dymi na...
Witam Sprawdzenie tylko na terkotanie, oprócz stołu probierczego. Możesz go dotknąć przy włączeniu. Powinieneś poczuć lekkie drgania. One często się psują, żywotność to 100-150 tys. km. Samemu go wymienisz. Możesz go kupić u przedstawiciela Delphi albo na allegro. Na zdjęciu znajduje się na dole pod amortyzatorkiem, ma założony czarny gumowy kapturek....
Moze masz racje ze sam tego nie zrobie ale im wiecej bede wiedział tym lepiej tak mi sie wydaje. a jezeli chodzi o zapieczone kierownice to raczej nie bo ta wajcha pod ta gruszka chodzi w miare lekko nie zacina sie a pompa wtryskowe to chyba tez nie bo była robione chyba ze zle ja zrobili.. a te drgania???i jak mozes zto opisz gdzie sie znajduje te...
Obroty się zmniejsza na pompie wtryskowej na tej dźwigieńce jest linka od gazu przychodzi tam klucz 10 i śrubokręt,natomiast jeżeli chodzi o rezerwę to najpierw świeci a jak się kończy to mruga.
Witam. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej (przodu silnika). Koło zębate pompy wtryskowej ustawione małą kreską do...
wymiarów nie znam,ale w tym silniku blokuje sie tylko wałek rozrządu i wał korbowy,w silnikach CR nigdy nie blokujemy pompy!!!!!!! <a title="Bez tytułu.jpg" href="http://obrazki.elektroda.pl/118007... src="http://obrazki.elektroda.pl/1180071... alt="Bez tytułu.jpg" /></a> Może nie jest to...
raczej bym jednak na koło dwumasowe nie stawiał - ono moim zdaniem niewiele ma wspólnego z wyrównoważeniem silnika. Niewłaściwie działający dwumas będzie się objawiał np. stukiem przy próbie zmiany biegu. Robiłeś z wałkami, więc musiałeś rozpiąć rozrząd - jak wygląda w tym momencie ustawienie pompy wtryskowej? I jeszcze jedno: czy początkowo trafiłeś...
Witam Państwa, proszę o pomoc. Na dwa dni zostawiłem w serwisie Opla Vectrę TDI do diagnozowania pompy wtryskowej, wcześniej była ona regenerowana. Samochód przy rozruchu zimnego silnika dostawał wibracji, trzepało nim, a z rury wydechowej obłok białego dymu. Po regeneracji ten problem nadal pozostał !!! Ponoć pompa źle wykalibrowana. Odbierając samochód...
Witam serdecznie. Otóż mam ogromny problem, a mianowicie szarpie mi silnikiem tak między 1400-2000 obr. Na początku auto szarpało podczas jazdy na 5-biegu lecz było to do zniesienia, potem było coraz gorzej, aż praktycznie ciężko się jeździ. Potem ta sama sytuacja kolejno na 4 i na 3 biegu. Na luzie silnik pracuje normalnie, ale po wciśnięciu gazu tak...
kolego Pioart mam inną pompę wtryskową i zasilającą motor mam 20V, tą co dodałeś jest od 10V. Zasilanie idzie bezpośrednio pod termostat u góry nad pompą wtryskową mniej więcej, od tego dopiero idzie na filtr główny i z niego już na pompę wtryskową. Dodam zdjęcie jutro jak to wygląda. Przez smok w zbiorniku mógłby się zapowietrzać? jakby mocno był zasyfiony...
Jak już pisałem miałem taki problem przy Manie na elektronicznej pompie wtryskowej, gdzie tachograf maił zasilanie aby wskazywać godzinę, ale podczas odpalania wprowadzał jakiś błąd uniemożliwiając odpalenie silnika. Wtedy okazało się, że podczas ładowania akumulatorów został uszkodzony przewód zasilający tacho. Uszkodzenie prawdopodobnie nasilało się...
W Isuzu sterownik padał bo był głupio zamontowany (pod wpływem temperatury i drgań wylutowywały się elementy), VP-44 pada bo pod wpływem złego paliwa zaciera się nastawnik dawki (przy jeździe na opale ponoć pomaga dolewanie mixolu do paliwa). Isuzu ma tę samą moc co X20DTL a więc jest bardziej wysilonym silnikiem, ma wyższy stopień sprężania, co przekłada...
Miałem na myśli np. pompy VP-37. Nie napisałem oczywiście, że to na 100% pompa. Po prostu chodzi o to, że może to być problem układu wtryskowego całego. Z tym kołem dwumasowym też nie jest tak, bo kiedyś śledziłem ten temat i przewertowałem dużo postów na forum audi a3. Niektórzy wymieniali koła, bo ktoś napisał, że to właśnie to i nic to nie dało....
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Witam ponownie. Okazało się że dziwne odgłosy nie dochodziły z pompy. Na początek mechanik obstawił koło pasowe (amortyzator drgań), ale po zdjęciu paska okazało się że jest luz w alternatorze, "wysypało" się łożysko no i koło też miało już spory luz. Po wymianie alternatora, koła pasowego i paska hałasy ustały. Pompa też przestała cieknąć jak temperatura...
blokowanie pompy wtryskowej pasek pompy wtryskowej numery pompy wtryskowej
ferroli zasobnik napęd faac740 dobór agregat chłodniczy
stalco opinie tester diagnostyczny
Przycisk ustawień radia Renault Trafic II - gdzie kupić? Różnice między tranzystorami G4PC40W i G4PC50W