Gumy na drążku stabilizatora, sworznie, amory, itd. Jedź na stację diagnostyczną powinno wyjść na szarpakach
Powedz czy nie ścina Ci opon z przodu
Może występuje w mocniejszych wersjach silnikowych.Od dołu zaglądałeś? Kiedyś, przy okazji rozmowy z rasowymi mechanikami [ spece od tuningu] padło stwierdzenie > złe przykręcenie poduszek może przenosić drgania. Niestety syn wyjechał do Angli, aja z nimi nie mam kontaktu. Warto też zerknąć na układ zawieszenia wydechu.
witam Mam podobny problem
Dzisiaj załatwiłem problem. Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem fachurą z Opla przedstawiłem mu problem i on nasunął mi przypuszczalną przyczynę. A mianowicie przesunięcie się silnika na poduszce i zmniejszenie luzu na półosi skrzyni biegów która dociskając do elementów skrzyni biegów może powodować przenoszenie drgań z silnika na karoserię. Jeszcze...
Aluminium da się trwale zaspawać, ale to wyższa szkoła jazdy. Pamiętaj że jak wciśniesz tuleję i zaczniesz dokręcać tuleję, to oś zacznie działać jak ściągacz. Lewa laga w końcu zacznie drgać, a potem nie odkręcisz osi, bo tuleja się w aluminium wyrobi. Człowieku. Oś ma gwint M12 i na części gładkiej (bez gwintu) ma 12mm średnicy. Jeśli objechałeś gwint...
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
oprocz przeladowania na wyzszych obrotach [pewnie przycinaja sie kierownice] oraz troszke pozno budzacej sie turbosprezarki [pewnie jest katalizator] nic niepokojacego nie widac w tych logach ... moze drgania wynikaja z zawieszenia silnik/skrzynia ... ?
Taki urok trafa :) buczenie niweluje się jedynie poprzez odpowiednie podkładki gumowe lub też inne niwelujące drgania zawieszenie... często to nie trafo tak gra ale wzbudzone drganiami podłoże, metalowe bądz drewniane ścianki obudowy itp pozdr KN
Witam, jesli paliwo cieknie tylko w czasie jazdy z gaznika, to by znaczylo - ze gaznik moze sie 'telepac / byc za luzny', slabo skrecony na kolektorze przy cylindrze...Byc moze - w czasie jazdy wpada w rezonans z drganiami zawieszenia / na wybojach, a przy zapalaniu i 'gazowaniu' na postoju - nie dzieje sie nic takiego ? Najlepiej wlasnie sprawdzic...
A gdzie znajduje się ten amortyzator drgań,zawieszenie sprawdzałem trzyma się kupy. Dodano po 1 Czy to jest ten krzyżaczek który wchodzi w skrzynie biegów,
W astrze II są cztery poduszki zawieszenia silnika,po jednej sztuce przy prawym i lewym nadkolu od góry oraz od dołu z przodu i z tyłu silnika. Popękane poduszki mogą powodować szarpanie podczas ruszania lub zmiany biegu.Objawy te będą również występować przy pękniętych sprężynach tłumika drgań tarczy sprzęgłowej. Poduszki dolne zawieszenia silnika:...
Jednak zawieszenie silnika i tłumików do ponownego obejrzenia, drgania i rezonans są także na postoju? Zwiększają/zmniejszają się podczas przyspieszania/zwalniania?
koledze michu28uk należy się pochwała, bardzo mi pomogłeś i nakierowałeś żeby zwrócić uwagę na stan zawieszenia. a co do pedału gazu, to jak to drżenie wygląda? czy drży jak masz wciśnięty? może drgania z zawieszenia przenoszą się na pedał?
Czujnik możesz sprawdzić omomierzem, ale weź pod uwagę, iż często następuje w nich uszkodzenie przewodu połączeniowego, które objawia się sporadycznymi przerwami obwodu podczas drgań, pracy zawieszenia, skrętów kierownicą. Najlepszym rozwiązaniem jest wykonanie diagnostyki komputerowej układu ABS, a w następnej kolejności zbadanie złącz i samego czujnika.
Jak kwarc zerwie drgania to wyświetlacz się "zawiesi". To synteza LC7185. Sterowanie wyświetlacza multipleksowane i sterowane z tego samego kwarcu co wzorzec rastra. Może zerwać drgania i pracować na jakiejś zupełnie innej częstotliwości , co w tym wypadku całkiem możliwe , biorąc pod uwagę długość przewodów ( pojemności i indukcyjności pasożytnicze)....
Pierwsze to sprawdzić poduszki zawieszenia silnika i skrzyni.
jescze jest jedna mozliwosc. Przypuszczam ze jest tam zasilanie symetryczne i mogla wystapic lekka niesymetria w zasilaniu i dlatego jest niewielkie stale na wyjsciu. Sprawdz napiecie zasilania przy odlaczonych glosnikach czy mas rowne +/- woltow po dwoch stronach? Dodano po 1 a odnosnie membrany to jak sie wybrzusza w jednym kierunku to faktycznie...
Koła nie jajowate? Co z tyłem? Zaciśnij wężyki z tyłu i się przejedź. Luzy w zawieszeniu nie powodują pulsowania pedału, najwyżej auto lata po drodze jak stara .....
Rozumiem, że ów sworzeń podczas dużych obciążeń układu zawieszenia niwelując drgania ulegał będzie ściskaniu razem ze zginaniem, które spowodowane będzie skrętem kół?
Panowie, co polecacie do zabezpieczania urządzeń elektronicznych przed wilgocią? Znany jest mi RTV162 ale niestety cena powala, czy zna ktoś jakieś tańsze alternatywy? Głównie chodzi mi o zalewy "ala silikonowe" żeby tłumiły też dobrze drgania (cienkie aluminiowe przewody zawieszone w tejże substancji).
Nie umieścili tam ''Zderzaka Łągiewki'' chroniącego przed skutkami zderzenia, lecz wykorzystali jako jeden z podzespołów tłumienia drgań zawieszenia- wirnik z elementem przekazującym mu ruch. A w swojej pracy opisali analizę układu zawieszenia pojazdu nawiązując do budowy filtrów elektrycznych zbudowanych z elementów RLC. Analiza przedstawiona w tej...
Nowe tarcze mogą być złe. Mieć za duże bicie. Dodano po 53 Trzeba sprawdzić tez końcówki drążków i tuleje przedniego zawieszenia.
Jeżeli głośniki są na tej samej powierzchni co wieża to jak słuchasz głośno i jest dużo basu wtedy są duże drgania i zawieszenie lasera nie wyrabia i gubi ścieżkę, dlatego się przycina. Jak jest brudny laser/słaby to szybciej się to stanie.
Sprawdź krzyżak na wale, ale to tylko strzał, za mało informacji podałeś. Drgania od kół, silnika, zawieszenia, napędu?
a co sie dzieje jak jedziesz dana prędkością????
Też wymieniłem tylną na pełną oponę ale te problemy pojawiły się 2 miesiące później a dodatkowo jest dołożone zawieszenie monorimwiec są mniejsze drgania mimo wymiany opony
sprawdź zawieszenie całkiem możliwe że drgania z tamtą, ja bym szedł raczej w kierunku zawieszenia niż silnika.
Mogą być zawieszone szczotki (rozwarstwione), ale przecież jest na gwarancji. Jest też bardzo prawdopodobne uszkodzenie wirnika silnika.
Ale zaraz po założeniu nowych gum pojadę ustawiś geometrie kół przód i tył. Najpierw trzeba znalezc przyczyne tego "rozregulowania" i ja usunac. Geometria sama sie nie rozjechala. Masz w zawieszeniu zuzyte lub odksztalcone w wypadku czesci i trzeba je najpierw wymienic.
Prosta definicja - może coś wniesie Zwykły, choć ważny kawałek metalu z gumą amortyzującą uderzenia, drgania połączony z jednej strony z piastą i wahaczem. Po tzw. wybiciu (zużyciu) może wypaść, a wtedy problem! pzdr.s.k.
Ok więc dzisiaj sprawdziłem piasty według mnie są w stanie idealnym, brak oznak brudu rdzy itp. luzu na łożyskach również nie wyczułem. Nie chciałbym wymieniać części bezpodstawnie, gdzie dalej szukać? Kolega pisał wcześniej o przegubach wewnętrznych i półosiach, jakie mogą być oznaki ich zużycia? (nic nie puka i nie stuka w zawieszeniu)
Jak założysz do niego cięższe koło zamachowe to troche ciszej bedzie pracował.Musisz jedynie zrobić pewność że koło jest dobrze wyważone. Do tego zeliwny wymiennik na kolektorze wydechowym też wytłumi sporo pozostałych drgań, a resztę załatwią gumowe poduszki zawieszenia i obudowa z izolacją. Starsze typy kotłów gazowych "Potterton" miały-mają idealny...
Mechanizm zmieniarki jest zawieszony na dwóch sprężynach i podparty na czterech gumowo żelowych tłumikach drgań. Sprężyny zaczepione są na tych właśnie regulatorach o które pytałeś, kręcąc nimi ustawiasz sprężynę w położeniu pionowym – tzn. żeby nie ciągnęła mechanizmu na bok tylko żeby mechanizm na nich wisiał.
Oczywiście, że pomysł bardzo dobry. Z założenia producentów części ilość włożonego smaru w sworzeń czy końcówkę układu kierowniczego powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji części. I pewnie było by tak na autostradzie i drogach równych jak stół. Na naszych wertepach amplituda i częstotliwość drgań elementów zawieszenia powodują zużycie w ekspresowym...
Witam,a sprawdzałeś zawieszenie?
Może od jakiegoś średnio tonowego? Na pewno nie. Jeśli ma to być subwoofer (mimo że tak małej średnicy to jednak...) powinien mieć duży skok membrany a duży skok membrany resor od średniotonowego by skutecznie ograniczał - średniotonowy głośnik nie ma nigdy dużych amplitud drgań. gdzie tego szukać Może na Aliexpress?
W obydwóch głośnikach pianka - rozerwana przez zbyt duże amplitudy drgań (za dużo basu i mocy)*. Po klejeniu będzie tylko gorzej - utwardzi w miejscu klejenia zawieszenie co doprowadzi do kolejnych uszkodzeń. Chcesz mieć bas - dołóż subwoofer, a nie katuj tych głośniczków. * Być może do uszkodzeń przyczynił się też wiek głośników - pianka z czasem parcieje.
Witam, czy udało się wyeliminować problem drgań? Też jeżdżę scania r450 2016 r i też mam takie drgania. Dodam, że zawieszenie kabiny już mam zrobione i w sumie nic się nie zmieniło. Koła odpadają, ponieważ przy niższych prędkościach nic się nie dzieje, tj. do 75km/H z resztą na tylnej osi mam już trzeci komplet kół z innych aut, też marki scania i jest...
Ewentualnie krzywe tarcze hamulcowe, jeśli przy hamowaniu. W ekstremalnych przypadkach krzywe tarcze plus nie wyważone koła plus jakiś luz na zawieszeniu. pozdr
Witam. Czy problem został rozwiązany bo mam bardzo podobny problem . Bicie zaczyn się przy 80 i znika dopiero przy 160. Tarcze półosie piasty są nowe . W zawieszeniu nie ma luzów
Witam. Udało się dojść do tego, co było przyczyną? Mam dość podobny problem, ale w zakresie 80-120 km. Czy to dziwne, że są drgania i bicie? Koła zostały zmienione, a zawieszenie zostało zrobione.
czy nie zawiesił się microswich od pływaka Te microswitche są bardzo marnej jakości - wystarczą drgania wywolane przez pompę i mikrowyłącznik zaczyna przerywać - skutek: elektronika "durnieje" . Zdejmij przewody z mikrowyłcznika, zewrzyj porządnie i zobacz jaki będzie skutek tej operacji.
Koledzy martwią się o wielkość chłodnicy ale problem nie w tym , chłodnice od samochodów ( trochę nowszych ) są robione z AL i nie wytrzymują drgań , ciągnik ma zawieszenie czołgu i taką chłodnicę musi dostać , trzeba się przeprosić ze złomkiem typu Żuk - za niedużą kasę jest na szrocie ,(silnik 75 kM to wielkość chłodnicy wystarczy) takie same chłodnice...
Może ma takie drgania gdyż któreś koło jest nieodpowiednio wyważone a przy już wytyranym zawieszeniu (polskie drogi) mogą występować takie drgania ,miałem tak przy escorcie
A byłeś gdzieś na spr zawieszenia
Na początek niech sprawdzi na kanale mocowanie silnika i zawieszenie. Dodano po 31 Nie wspomniałem że np. chwilowe drgania mogą być spowodowane załączaniem wentylatora z oberwaną jedną z łopatek i jeszcze wiele innych rzeczy, wiele poważniejszych, tarcza sprzęgła, docisk itp.
To jest zupełnie poprawna aplikacja. Co do kapsuły, ona po prostu musi być elastycznie zawieszona, w przeciwnym wypadku przenosi drgania z obudowy. Sam słyszysz różnicę między Twoim mikrofonem, a tym, co sprzedają do komputerków. To są dwa różne światy. Kondensatory... masz tam jeszcze jakąś serię? Przykładowo seria MKP1839 ma taką notę producenta:...
Swego czasu używałem żyroskopów [url=http://www.analog.com/static/import... jak i [url=http://www.st.com/internet/com/TECH... nic mi nie wiadomo o tym, aby występował wpływ przyspieszeń na odczyty prędkości kątowych. Żyra, które używałem, były...
Jako rozwiązanie tymczasowe, to pomysł całkiem dobry, bo mały koszt, a efekt na pewno jest lepszy. Ciekawi mnie trochę kierunkowość zależnie od częstotliwości, szczególnie jak zbiera niskie tony z tyłu mikrofonu. Przyklejenie mikrofonu do obudowy to bardzo zły pomysł, można zrobić coś takiego ale przez gumę i dopiero do obudowy, będzie filtrowało drgania....
Drgania poziome czyli prawo, lewo na boki. Czytając to co zrobiłeś to tak naprawdę nie bardzo wiadomo w czym Ci jeszcze pomóc. Zatrudnij znajomego/kolegę aby chwycił za ramię lusterka i rozbujał kabinę a Ty popatrz gdzie są luzy w zawieszeniu kabiny.
Witam. Proponuję wizytę w stacji diagnostycznej. Koła może są wyważone ale bywają felgi z biciem osiowym i promieniowym i wyważenie problemu nie rozwiązuje. Trzeba dokładnie sprawdzić całe zawieszenie. Pozdrawiam.
Dzięki, zobaczę. Nie chcę się wdawać w jakieś koszty, ale "na osi" nie idzie pracować. Silnik zawieszony na amortyzatorach - i powoduje drgania minimalne - ale jednak, próbowałem nawet przez krzyżak z wału kardana - ale to nic nie dało. Teraz chcę osobno posadzić silnik i przekazać napęd paskiem, a, że kamień waży prawie 10 kg - więc muszą być "zęby".
Wątpię żeby sprawdzał takie coś. Drgania na pedałach to możliwe uszkodzenia zawieszenia i raczej tego się dopatrzy. Chcesz coś znaleźć ? Wejdź pod samochód i szukaj.
BMW X3 E83 z silnikiem 2,0d M47 manual 170tys. km dudni, buczy podczas jazdy do ok. 2tys obr/min. Ten przykry dźwięk nie pochodzi od układu napędowego tylko od samego silnika. Dźwięk ten jest z różnym natężeniem ale zawsze uciążliwy. Demontaż osłon silnika nie ma na to wpływu. Powyżej 3,5tys obr/min odczuwalne są również drgania silnika. Silnik nie...
Szukaj luzów w zawieszeniu. Usuń je i powinno być ok.
Jako przeciwwagę można umieścić drugi taki sam komplet ledów i tym samym podwajamy częstotliwość odświeżania. Żeby zupełnie wyeliminować drgania można wirujący element zawiesić na poduszce magnetycznej, w próżni pod szklaną kopułką. Natomiast energię do układu przesyłamy klistronem z mikrofalówki.
Generalnie trudno sprawdzić bo nikt tego nie sprawdza. Trzeba by wymontować i chociaż zobaczyć czy tłok amortyzatora sztywno siedzi. U mnie przy 74% po wyjęciu okazało się, że da się jedną ręką tłok wcisnąć bez problemu podczas gdy przy nowym amortyzatorze tego się nie dało zrobić. Ten pomiar na SKP to jest pomiar zdolności zawieszenia do tłumienia...
Problem: zanikające i pojawiające się wibracje nadwozia i kierownicy, najmocniej odczuwalne powyżej 110km/h do 140km/h Opony sprawdzone i wyważone, zresztą na innym komplecie jest to samo. Poza tym gdyby przyczyną były opony raczej drgania występowałyby cały czas. W zawieszeniu nic nie ma niepokojącego. Geometria również ustawiona. Możliwe że to przegub...
Witam, mam problem z moim pasatem. Motor 1.9tdi 110km 1998r. Przy przyśpieszaniu na wysokim biegu i niskich obrotach są straszne drgania. Sprawdzone zostało całe zawieszenie, koła, układ paliwowy, głowica była w regeneracji, ostatnio wymieniłem dwumase na zwykłe koło zamachowe bo myślałem, że to od dwumasy. Drgania są troche mniejsze ale niestety dalej...
Witam. Głośnik ze wzmacniaczem tworzą obwód rezonansowy - przez rezonans mam tutaj na myśli drgania membrany wynikające z jego właściwości mechanicznych jak podatność zawieszeń, tarcia statyczne itp (pojemności przewodów są pomijalnie małe). O tłumieniu niekontrolowanych drgań membrany głośnika (rezonującej membrany np. po pobudzeniu jej sygnałem skokowym)...
Witam. Nie jestem w stanie pomóc w tej kwestii, ponieważ nie wiem czy to są drgania z silnika czy może z zawieszenia. Jeżeli nie ma błędów ,podpięcie diagnostyki sprawdzenie danych z czujników, czasami zdarza się ze błędów brak a czujnik pokazuje nie właściwe dane. Więcej informacji, czy na każdym sile górskiego chamulca są takie same objawy, zaladowany/pełny,...
luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym dawałyby taki efekt przy określonej prędkości jazdy , a nie prędkości obrotowej silnika. Bo rozumiem że drgania są w rym zakresie obrotów silnika na każdym biegu a na 3 i 4 najbardziej odczuwalne. Szukałbym przyczyny w silniku , sprzęgle. Dodano po 1 Czy to nie jest prędkość przy której załącza się turbina...
Wygląda na uszkodzone łożyska. Przy jednym ręczniku na pewno wkład nie bedzie wyważony i stąd duże drgania.
Chyba już wiem co było przyczyną… Od dwóch dni śmigam na SUSE i żadnych drgań i zawieszeń… Przeinstalowałem sterowniki i doinstalowałem directx w windzie (przypomnę że to grafika zintegrowana) I wszystko jak na razie ok… Dzięki b. za zainteresowanie
Witam ,mam taki problem z hamulcami-wymieniłem nowe tarcze i klocki i nadal przy hamowaniu mam bicia pochodzące z przodu,które powoduja drgania kierownicy ( na starych było to samo-dlatego wymieniałem). Zawieszenie też jest nowe. Niewiem co jest grane.
Może po prostu nie wyciszaj pracy dysków, tylko wyłóż wnętrze obudowy matami wygłuszającymi? Na pewno osłabi to trochę dźwięk chodzących dysków. Dodatkowo możesz też obniżyć ich obroty - są do tego programy. Obniżając obroty zwiększasz żywotność i zmniejszasz generowany hałas. Jeśli nie jest to super maszyna, to i tak superszybkie dyski za bardzo nie...
Budowa samochodu się kłania. Wydech możesz stukać pukać i inne elementy. Do środka drgań nie przeniesie. Co innego silnik. czyli uważasz że rura z wydechu taka czy inna która gdzieś momentami dotyka maglownicy, zawieszenia jakoś itd nie może przenosić drgań?
Wymieniłem poduszkę skrzyni. Nie pomogło. Potem przegub wewnętrzny i drgania ustaly. Uszkodzone było łożysko w krzyżaku przegubu. Jeździłem prawie rok zrobiłem 20tys km i jazda była przyjemnością a ostatnio podczas trasy 400km w połowie zacząłem odczuwać identyczne drgania przy przyspieszeniu. Wymontowalem polosie i żadnych luzow. W zawieszeniu też...
Pralka przy małej ilości wsadu tj. około jednej czwartej wpada w tak duże drgania że przesuwa się po łazience (nie uderza kotłem o obubowę pralki, ale niewiele jej brakuje). Przy pełnym wkładzie obudowa pralki jest stabilna (tylko niewielkie drgania), ale nadal widać dość duże drgania kotła. Ponieważ elementy zawieszenia są sprawne, amortyzatory nowe,...
Witan tutaj nie chodzi o diagnostykę zawieszenia tylko o elektronikę. Równie dobrze może być uszkodzony czujnik kąta skrętu.
Tarcze i klocki ATE ( 600 zl kpl ) to chyba nie jest dolna półka ?! Proszę czytać uważnie mój post. Jadąc nawet 140 km/h gdy wcisnę hamulec normalnie ( nie awaryjnie ) to nie ma żadnych drgań ani nie ściąga w żadną stronę. Dopiero gdy wcisnę hamulec gwałtownie obojętnie przy jakiej prędkości czy to 30 km/h czy 130 km/h to zadrży mi kierownica i dalej...
Czyli jesli chodzi o drgania to raczej nie jest to problem z zawieszeniem? Jeśli możesz to powiedz mi jak łatwo sprawdzić czy ten przepływomierz jest sprawny. Jestem kompletnym laikiem w sprawach motoryzacyjnych.
O co spór ? Przecież gwint zostaje ten sam nie zmienia się materiał i zastosowana obróbka cieplna śruby i bezpośrednio jej wytrzymałość. Śruba 10.9 ma granicę wytrzymałości na rozciąganie na poziomie 1000MPa, umowną granicę plastyczności około 900MPa. Zamiast niej można powkręcać śruby A4-90 o wytrzymałości na rozciąganie 1030-1100MPa, umowna granica...
Na początek zawieszenie silnika do sprawdzenia.
a co z tym stukotem w zawieszeniu po zmianie ustawień kierownicy i przypominam że drgania po tym się nasiliły
Powinno się to udać, do amortyzacji drgań dobre są poduszki gumowe od zawieszenia silnika z samochodów. Jeśliby zastosować maszt i odciągi ( też amortyzowane ) to powinno być dobrze.
Wiem jakie podzespoły ma zawieszenie
Natychmiast wymienić. Jak widać opona nie jest pierwszej młodości. Popękały druty i ciśnienie powietrza w oponie zrobiło wybrzuszenie. Opona w tym miejscu jest słaba i dla własnego bezpieczeństwa i innych najlepiej ją wymienić natychmiast. Jazda z taką oponą powoduje drgania, które przenoszą się na zawieszenie oraz komfort jazdy.
Wszystko zalezy od tego co w głosniku jest do wymiany. Zazwyczaj jest to kwestia zawieszenia, albo układu drgań. Cena jednak i tak wychodzi o połowę taniej, bo jak wiadomo w głosniku zawsze jest coś do odratowania i nie koniecznie żywot konczy się na smietniku. To podyktował mi kolega przez gg.
Dotknij palcami sprężynę zawieszenia , i niech ktoś pokręci kierownicą . Jeżeli wyczujesz drgania to łożyska pod sprężyną są do wymiany .
Przeguby wewnętrzne zostały wymienione na fabrycznie nowe. Co prawda nie oryginalne lecz nowe. Myślę że objawy są dość charakterystyczne. Auto wibruje TYLKO NA DRUGIM BIEGU. Delikatnie drży karoseria. Drgania nie są przenoszone na kierownicę. Jeśli były by luzy w zawieszeniu, problem z oponami, uszkodzone sprzęgło itp. podejrzewam że drgania występowały...
Może najpierw posprawdzaj luzy na zawieszeniu , poduszki silnika , przeguby.
Ciężko powiedzieć, drgania silnika mogą być spowodowane np. właśnie uszkodzonym zawieszeniem silnika albo uszkodzonym samym silnikiem. Auto dobrze jeździ? Ma "kopa" czy tak jeździ jak pracuje?
Może zawieszenie silnika/skrzyni (poduszki)? Miałem podobnie...
Poduszki silnika i skrzyni sprawdź. Wiem wiem, zaraz napiszecie co ten mod wypisuje, bana mu i wpis do akt. Niech Kolega jednak sprawdzi te zawieszenie jednostki napędowej.
Witam. W moim scenicu przy prędkości od ok. 95km/h do 150km/h ( do tej prędkości sprawdzałem) występują silne drgania. Niezależnie czy na tempomacie , czy normalnie, czy droga idealnie gładka czy w trochę gorszym stanie. Drgania na kierownicy oraz czuć pod nogami i na siedzeniach, z przodu i z tyłu też wyczuwalne są. Przyśpieszanie nie redukuje drgań,...
Drogi (at)wieswas wiem gdzie jest Zgierz i jadąc od siebie na południe przez to miasto prowadziła droga nr 1 (obecnie 91), teraz po wybudowaniu A1 już nie odwiedzam Zgierza. Faktycznie napis Zgierz w emblemacie autora zauważyłem dopiero po napisaniu posta. Jednak to co w emblemacie nie musi określać miejsca instalacji urządzenia do rezonansu - ludzie...
Żadnego luzu to chyba tylko nowy nie ma. Nie wiem, czy Ci to coś pomoże, ale: 1. trafiłem raz na mazdę co "klikała' na zakręcie. Mówię przegub. Z ciekawości rozbieram, myję, i oglądam. Kulki- błysk, bieżnie zero zużycia /bez żadnych wybić w środkowej części/, koszyk- super. Myślę wieloklin. Sprawdzam, ciasny. Zakładam go z powrotem, z nowym smarem i...
A może ten elektrozawór wcześniej był zawieszony i nie pozwalał sprężarce dobić powietrza i dlatego się "dławiła"? A teraz się odblokował z powodu np. drgań w trakcie wymiany sprężarki.
Witam ponownie. Wymieniłem prawą górną poduszkę wraz z łącznikiem elastycznym (stabilizatorem) bo oba te elementy były dość sfatygowane. Jest lepiej, jednak to nie to :(. Sam silnik pracuje równo, z zewnątrz nic nie słychać. Czyżby to lewe zawieszenie silnika/skrzyni przenosiło drgania? Trudno to będzie namierzyć, bo "buczenie" rozchodzi się po całej...
Są tylko drgania przy spokojnym ruszaniu Sprawdzałeś poduszki zawieszenia zespołu napędowego? Pozdrawiam.
robi duże ciśnienie Wytwarza duże ciśnienie w skrzyni czy przy cewce? :) Kopułka nie pracuje jako pokrywa ciśnieniowa, tylko jako zabezpieczenie przeciwkurzowe (w sensie czysto technicznym). Jeśli poprawnie przykleisz, to nie wyleci. Kopułka najczęściej odkleja się od pracy (drgań/odkształceń) i wysychania kleju. Poza tym butaprenu używa się również...
No raczej źle kombinujesz! Musisz odróżnić czy to silnik ma jakieś drgawki, czy jednak normalne drgania silnika są przenoszone na karoserie, przez uszkodzone zawieszenie silnika lub skrzyni.
Witam mam mały problem w passacie b6 gdy cofam powoli lekko skrecajac i hamuje słychać takie strzelenie pukniece w zawieszeniu druga sprawa to gdy wpadnę prawa strona w głęboką nierówność w drodze też słychać pukniecie jakby coś dobijalo i jest odczucie jakby to było pod fotelem pasażera nadmienię że żadnych luzow w zawieszeniu dodam że występują też...
Sprawdź tor przesuwu lasera oraz zawieszenie całego mecganizmu stabilizujące drgania. Słabnąca emisja lasera też możę się do tego przyczyniać. (słaby kontakt optyczny z płytą, lasem szybko gubi ścieżki)
No i trzeba jeszcze wspomnieć że jeśli auto jest po wypadku do zawieszenie/nadwozie może być pokrzywione.
Rzeczywiście, zmiana C1 i C14 na 2uF wycisza poniżej 10Hz o 20dB i nie zmienia charakterystyki. A może gramofon zawiesić na suficie :), nie bedzie odbierał drgań z głośników :)
Zawieszenie silnika OK?
Proponuje sprawdzić najpierw poduszki zawieszenia silnika
stukanie zawieszeniu stuka zawieszeniu pukanie zawieszeniu
alarm micra zasilacz anteny televes radio maryja
Kaseta sterująca z przełącznikiem wyboru silnika 1-0-2 Rozładowujący się akumulator w Ford Edge z LPG KME