"Start" równolegle z przyciskiem S3, "Stop" - szeregowo w obwodzie przycisku S4 - o czym wspomniał kol. beatom. Czy urządzenie posiada tzw. wyłącznik awaryjny (przycisk ryglowany- "grzybek")? Jeśli nie, należy taki zastosować.
Jest to jakieś rozwiązanie i nawet nie głupie bo może zadziałać, jednak czy tylko w gałęziach open/close czy anomalie też występują w start/stop, drugi driver kolejnego motoru.
Krańcówki to raczej są dwie. Jedna sygnalizuje stop zamknięcia, druga stop otwarcia. Dodano po 50 Szukaj w Googlach>automatyka.blog.pl-masz tam części do napędów Nice.
Witam, Problemem jest roznica w czasie reakcji czujnika na poczatku i koncu monitorowanego obiektu W takiej sytuacji musiałbyś znać długość pojazdu. Przy 2 barierach liczy się tyko sam moment wjazdu. Jedna bariera daje impuls "start", a druga "stop" dla licznika czasu. nie zrozumielismy sie, wcale nie muse znac dlugosci przedmiotu, reaguje na zbocze...
W simsonie światło przednie jest zasilane z innej cewki niż tylne. jedna zasila światło przednie druga światło tylne , stop oświetlenie prędkościomierza. Zasilanie przedniego przychodzi na pin 59 stacyjki , wychodzi z 56.
Ten drugi jest pewnie bezpieczeństwa. A ten stopiony od ustawienia temperatury
Pierwszy od lewej - przyśpieszone pranie Drugi - albo dodatkowe płukanie, albo stop z wodą w pralce Trzeciego niestety sam nie wiem
Cześć, czy można wykorzystać układ przerzutnika bistabilnego do utworzenia układu start-stop? Można. Mają być dwa przyciski - jeden start, a drugi stop (RS)? Czy tylko jeden robiący naprzemiennie start-stop?
Chyba najbardziej miarodajny będzie wspomniany miernik zużycia energii tydzień grzanie non stop drugi tydzień grzanie tylko podczas obecności w mieszkaniu. Plus ew. termostat na wyregulowanie optymalnej temperatury utrzymania ciepła.
Czyli tam gdzie jest switch Start/stop każde wciśnięcie impuls będzie zmieniało obroty raz nacisne prawo a drugi raz lewo? A między nimi stop.
dałoby sie tylko troche wiecej babraniny :) jak z przyciskami to stop powinien byc grzybkowy [nawet butem rzucisz i sie rozlaczy :) ] aha i jeszcze jedno... tutaj nie włączysz biegu w druga strone dopoki nie nacisniesz stop, automatyczna blokada drugiego [start] przy włączonym jednym styczniku :)
k1CrasH No dobra. Forum nie czytałeś. Idę spać bo zaczyna "iskrzyć" i co, albo kto to wyłączy :?: No właśnie Pablo - spalona pompa :shocked!: A to mój sterownik pompy tankującej - jeszcze ciepły:D http://obrazki.elektroda.net/38_12886530... Mała poprawka Ten brązowy kabelek na dole już nie istnieje - małpie podejście :D Jeden płwaczek robi...
Jedną parę fotokomórek zostaw jak jest (2-C1), a druga podepnij pod 2 -1 (stop). Wjazd pomiedzy tak podlaczona pare spowoduje zatrzymanie ruchu bramy.
Wyśle, ale drugi komputer musi być wtedy non stop włączony. Zamiast niego można WA500G dać(w sensie zamiast komputera)
Na drugim zdjęciu masz wszystko zielone przyłącze od lewej masz wyjście AC24v i potem masz com(drugi od lewej koło stop) i start (ostatni), przy czym radio musisz pamiętać że ma być z zasilaniem AC
Jeden czujnik od świateł stop. A drugi prawdopodobnie przesyła sygnał do komputera. Sprawdź jak się zachowuje tzn czy zwiera i czy rozwiera. Jeśli nie spróbuj rano gdy nie chce odpalić zewrzeć ten czujnik i sprawdzisz czy coś się zmienia. Daj znać jaki efekt.
nie wiem jakie jest dolne graniczne napięcie tego procesora Minimalne napięcie Vdd które gwarantuje zachowanie danych w pamięci dla tego mikrokontrolera to 2,5V w trybie STOP lub 3,5 V w trybie SLEEP. Nie wiadomo jednak jaki wybrano tryb podtrzymania, SLEEP czy STOP, raczej podejrzewam ten drugi. W SLEEP taktowanie jest obniżone do 1/16 nominalnego...
Dwie skrzynki, jedna nad kolanami, odchyla się jak się naciśnie dzyndzla, druga koło akumulatora. Wykluczyć włącznik świateł stop poprzez zwarcie.
No cóż - obrazek który zamieściłeś w wyedytowanym poście nie pozostawia w tym wypadku wątpliwości - było to niestety dla ich wyjaśnienia konieczne ;) pod komputer podłączalem i błędów nie pokazuje żadnych Właśnie. Pozostaje ta kwestia. Może po prostu komputer z którego korzystasz nie skanuje wszystkich sterowników? Jeżeli komunikat na wyświetlaczu kieruje...
Skoro masz kablówkę i kłopoty zaczęły się po zwiększeniu limitu transferu radziłbym jeszcze sprawdzić czy Ci się gdzieś koncentryk nie poluźnił. Miałem 2 modemy, i jeden "Webstar" był dość czuły na takie rzeczy, natomiast drugi Thomsona chodził non-stop. Jeśli dalej będzie się powtarzać to zgłaszaj jak najbardziej :)
Witam Jeden z elementów, które podałeś, to wyłącznik światła stop (przypuszczam że hamulca przedniego) drugi element to przerywacz kierunkowskazów. Pozdrawiam
Witam Nie koniecznie potencjometry są uszkodzone a obydwa obwody nie regulują jasnością żarówek ? Regulator produkcji chińskiej raczej więc może z kupieniem drugiego będzie problem . Zrób prowizoryczny układ na stole podłącz żarówki. To nie wiem czy dobrze rozumie 1 żarówka świeci non stop a druga jest regulowana ? Pozdrawiam
Witam, Mam poniższe zadanie do wykonania i przygotowałem wstępny schemat takiego rozwiązania, dla każdego wentylatora jeden przełącznik oznacza start, drugi stop. Czy ten schemat jest akceptowalnym rozwiązaniem?
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Pierwsza pozycja to stop. Druga to start. Nie wiem czy dobrze widzę czy się tylko olej odbija ale widać ślady zagięcia i szorowania pazurka pompy o listwę.
Istnieje coś takiego--jeden sygnał--brama się otwiera i automatycznie po upływie zadanego czasu zamyka. Druga możliwość--jeden sygnał brama się otwiera, drugi sygnał--stop, trzeci sygnał--brama się zamyka. Tak jest zaprogramowane w sterowniku.
Sprawdź po prostu wszystkie żarówki, czy są sprawne i czy włożone takie jak trzeba. Jak dobrze pamiętam pozycyjne tam są podwójne, jedna żarówka 5W i druga 21W która świeci jako stop i jako pozycja niepełną mocą. Albo nawet obie 21W, na oprawkach powinno być napisane jakie mają być.
jeden wpiolem pod zacisk PP a drugi Niewiem czy pod stop?? Obydwa pod PP.
Brudasy najczęściej podpinają plus z cewki lub wtryskiwaczy. Sprawdz bezpiecznik i oprawkę bo potrafi się stopić od zlego kontaktu. Druga sprawa zaraz po bezpieczniku to zwarcie czujnika poziomu gazu, polecam odłączyc pod maską jesli czujnik jest 3 przewodowy typu wpgh. Ostatnia sprawa to zgnity przełącznik lub uszkodzona wiązka przetarta gdzieś w grodzi...
To jak masz z bębna światło hamowania to poci ci ten drugi stop bo nie rozumiem? Kolega już ci napisał co trzeba zrobić żeby ten wyłącznik co kupiłeś podpiąć .
cewka przekaźnika: jeden biegun masa drugi stop. pierwsza para styków >I < > zasilanie z pozycji I plus diody <zasilanie od strony wyjścia przerywacza. Sam przerywacz zasilany z plusa stopu i masy
Sprzegla cierne do remontu. Filc wymienic lub przynajmniej uprac i obrocic na druga strone. Paskom tez mozna sie przyjrzec/wymienic.
Styków nie przełożysz i wymienić mówisz że też nie da rady. To może zastosuj drugi do sterowania cewką tego głównego.
Witam błędy są. DTC920F81 Połączenie UPC-Alternator. DTC 926768 Obwód modułu sterowania układem Start Stop,ten drugi błąd wynika raczej z tego pierwszego,wyłączony Start/Stop z powodu awarii ładowania.Jak jest sterowany w tym aucie alternator .Pozdrawiam!!!
Wystarczy jak wyłącznik awaryjny będzie rozłączał sterowanie cewkami styczników. Musisz ewentualnie dołożyć opcję: po zaniku zasilania i przywróceniu jego - maszyna nie może sama ruszyć. Do tego celu wystarczy START/STOP zrobiony na dowolnym przekaźniku, przez którego styki zasilisz sterowanie cewkami (z wyłącznikiem STOP ENERGY w szeregu); druga opcja...
Kolego poczytaj o różnicach w sterowaniu sygnalizatorem "wysokoprądowym" (SPW-100) i "niskoprądowym" (SP-4002). Zauważysz zapewne fakt, że jeden z nich jest zasilany tylko w chwili wyzwolenia alarmu, drugi zaś zasilany jest non-stop, i tylko w chwili wystąpienia alarmu na wejścia STO i STA podawane są odpowiednie sygnały STERUJĄCE.
Nie wiem co to są odkształcenia harmoniczne i duże decybele, ale zapewniam Cię, że przy głośnej muzyce czasami prędzej usłyszysz że coś jest nie tak, niż przy cichej. Jak jest sprzęt do du_y.. to usłyszysz. (no chyba że masz na myśli taką sytuację kiedy jeden tranzystor jest przegrzany, a drugi stopiony.. Niektórzy wymieniają ten uszkodzony, nie ruszając...
Podajesz sygnał z SC na S1 (START/STOP PRZÓD) lub S2 (START/STOP WSTECZ) -akurat na pulpicie masz jeden przycisk - dodaj drugi. Potencjometr zwykły (najlepiej liniowy) 2kOhm. Zaciski brzegowe potencjometru pod FS i FC, a ślizgacz pod FR. Zamiana zacisków brzegowych z FS/FC na FC/FS spowoduje że w kręcenie w prawo/lewo potencjometrem będzie zamieniało...
Dziękuję za wskazówkę. Dokładnie chodzi o to, żeby sterować jednym przyciskiem dwoma silnikami jacuzzi, z czego jeden jest dwubiegowy. Dlatego nie trzeba kombinacji, że jeden silnik ma pracować jednocześnie wolno i szybko. Kombinacje: - Pierwszy silnik osobno - Drugi silnik pierwszy bieg osobno - Drugi silnik drugi bieg osobno - Pierwszy silnik + 2....
Lewe zaciski odbiornika podłącz przewodami do zacisków PP. Dwa prawe zaciski odbiornika to zasilanie 24V podłącz jeden przewód do prawego zacisku STOP ,drugi przewód do lewego zacisku PP.
Czy to ma być coś na zasadzie 2 przycisków :?:, czyli jeden przycisk to start, drugi stop. Naciśnięcie start spowoduje, że generator będzie wyzwalał licznik, ale bez możliwości podglądu na wyświetlacz. Naciśnięcie stop, spowoduje zatrzymanie generatora i wyświetlenie wylosowanej cyfry.
Sprawdziłbym czujnik na pozycji stop. Ten drugi kabelek nie idący do silnika.
Zacznij od wypięcia kabla EBS, lub sprawdź czy modulator nie ma zasilania ze świateł stop. Druga sprawa, na wiązce naczepy może być zwarcie pomiędzy przewodem świateł stop i zasilaniem 24V z ciągnika. Zobacz, czy problem zniknie jeśli odłączysz 9 pin w kablu spiralnym 15 pin (bodajże pomarańczowy). Z każdą naczepą jest problem czy tylko z jedną?
Ten z Elektrogiełdy ma sekwencję łączenia "0-1-2, stop - pierwszy bieg - drugi bieg" (schemat 19) Proponowany przeze mnie ma sekwencję "1-0-2, pierwszy bieg - stop - drugi bieg", (schemat 13), czyli tak jak w Twoim pierwszym poście. Ten od kolegi to coś produkcji Brevetti, ale trudno o dane, coś jak w temacie gwiazda / podwójna gwiazda Trójkąt/podwójna...
P0571 Niespójność pomiędzy 2 stykami stop Zacznij od sprawdzenia, czy oba działają poprawnie - naprzemiennie - jak jeden jest zwarty, to drugi w stanie rozwartym (i na odwrót).
Może wykorzystać sygnał z przycisku stop co przerywa prąd cewki przekaźnika i podać go na drugi. Czym chcesz łączyć ten silnik?
Oczywiście drugi REC 100% sprawny?
Otrzymałem oficjalną informację od serwisu technicznego NICE "SPIN21 ma centralę wyposażoną w wejście sterujące PP (sterowanie sekwencyjne: pierwszy impuls otwarcie bramy, drugi STOP, trzeci zamknięcie). Sterowanie odbywa się poprzez styk zwierny typu NO. Nie ma możliwości wyseparowania sygnału otwórz i zamknij. Jeżeli istnieje taka potrzeba należy...
Witam mam problem że jak włączę awaryjne to przerywacz pyka szybko i niema nic ale kierunki sa ale nie pokazuje mi ich na kokpicie ale niema kierunkowskazòw we wtyczce na przyczepę jest tylko postój i stop druga sprawa mruga mi cały czas kontrolka od postoju i słychać ten sam przerywacz od kierunkowskazyòw prosze o pomoc
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
stopić plastik stopić bezpiecznik stopić cewka
falowanie obrotow zimnym serial flash przerywacz obwodu
wymiana wtryskiwaczy peugeot obliczanie rezystancji dynamicznej
Infiniti FX35 - ciągłe świecenie tylnych lamp Schemat wzmacniacza LDM SMX-11 - poszukiwania