drugi monitor

Znaleziono około 6543 wyników dla: drugi monitor
Podstawowa forma zapytania: drug monitor
  • Monitor Daewoo cmc-1427x

    Jaki w końcu jest ten monitor :?: W temacie podajesz, że CMC a schemat wrzucasz CMD. CMC jest tutaj : I druga sprawa : pomierz napięcia wychodzące z przetwornicy. Nikt nie jest wróżką i na podstawie Twojego opisu nie pokaże Ci palcem uszkodzonego elementu.

    Monitory Serwis Lech24   16 Maj 2004 22:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 998
  • Monitor - tak jak by nie dostawał sygnału

    u mnie wyjaral sie przekaznik i tez mialem taki objaw - tylko ze to monitor LG ten moj druga sprawa sprawdz czy karta grafiki siedzi dobrze w gniezdzie - ale to objawialo by sie innym niz 1 beep z glosniczka przy starcie trzecia sprawa moze walniety jest sam kabel a ten mozna latwo przemierzyc...

    Monitory Serwis transu   11 Lut 2004 22:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 728
  • Monitor 17 co jakiś czas miga dioda

    Cześć. BU 2527AX i BU 2527AF to ten sam tranzystor tylko w innej obudowie, Podejrzewam że Kupisz sobie drugi - na ogół w takich przypadkach BU jest "zasilany" przez jakiegoś np IRF (pewnie też zabitego), lub coś podobnego i pewnie po włożeniu i uruchomieniu monitora polecieł znowu. Sprawdź cały tor...

    Monitory Serwis dariuszm2   21 Lut 2004 19:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1214
  • Monitor CTX PR500F

    A sprawdziłeś dokładnie zasilacz - konkretnie stronę pierwotną. Może masz uszkodzony włącznik sieciowy lub układ startowy przetwornicy na 3842. Jeśli jest włącznik sieciowy załączający 220V, to najczęściej za układ startowy robi rezystor wpięty między nużkę 7 wspomnianego układu 3842, a druga storna...

    Monitory Serwis mizapol   22 Lut 2004 17:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1029
  • Monitor Peacock Entrada17M

    Witam.Jeśli chodzi o przewód do tego monitorka to jest on rozdzielony na dwa wtyki.Jeden wtyk idzie na płytkę PK z sygnałami RGB a drugi na płytę bazową do gniazda P304.Podam Ci numerację i kolory przewodów patrząc od tyłu monitora:6-czerwony,5-zielony,4-brązowy,...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   29 Lut 2004 19:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 681
  • Monitor CTX VL700SL

    czy jak wymieniłeś te elementy to czy ci monitor wystartował bez problemu. Bo mam taki sam monitor i polecił mi tranzystor BU 2522AF. oraz drugi tranzystor K2717. i niewiem czy poleciało trafo.

    Monitory Serwis k0niu   02 Sty 2006 21:46 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 4787
  • Jaka kolejność strojenia parametrów obrazu monitora ???

    witam. nigdzie w sieci nie znalazłem kolejności strojenia parametrów obrazu monitora: ostrość? (2 pot. na trafo) - kineskop Sony jasność (na trafo) ? zbieżność kolorów ? geometria (trapez, poduszka, beczka itp.) ? liniowość pozioma i pionowa ? co i w jakiej kolejności ustawiać - żeby nie odkrywać...

    Monitory Serwis Michu1972   23 Mar 2004 14:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 660
  • Monitor trzęsie się w fabryce

    pamietam jak kiedys przystawilem do monitora duzy glosnik od wiezy. wtedy pol obrazu wdziecznie falowalo w kolorze fioletowym przechodzacym lekko w odcienie szarosci a druga polowa byla normalna :)

    Początkujący Elektronicy 63404   10 Kwi 2004 19:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1149
  • nieznany monitor

    Jak każdy na tym forum :) mam problem z monitorem. Najpierw proszę o pomoc w identyfikacji modelu. Jest to 15-tka z przodu ma dwa obrotowe pokrętła ( jednym reguluje się jasność i wywołuje menu - trzeba go wcisnąć, drugi od regulacji kontrastu i też wywołuje jakieś funkcje) kinol smasung, procesor...

    Monitory Serwis rubens   03 Sie 2004 09:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1686
  • Piszczenie i "skwierczenie" w monitorze.

    Mam ten sam problem w Daewoo - tylko mi piszczy tylko w rozdzielczosci 1024x768 przy 75Hz i 800x600 przy czestotliwosciach 75-85Hz. 72Hz dzialaja bez piskow. Na razie nic z tym nie robie, moze wytrzyma. Moze zdaze naprawic ta 21 Soniaka do czasu az ten monitor padnie. Swoja droga - o ile pierwszy...

    Monitory Serwis krzysztofat   25 Lis 2013 16:48 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4788
  • monitor ctx vl950t grzeje sie tranzystor

    witam dzieki za porade ,ale w tym monitorze nie ma takiego kondensatora c 390 ten drugi znalazlem nic niestety nie dalo rezultatu nadal sie grzeje i po czasie sie zweza.nie wiem juz co w nim szukac moze ktos ma do tego schemat sprawdzil bym impulsy na bazie z gory dzieki pozdrawiam.

    Monitory Serwis Keszel3   08 Lip 2004 14:13 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1400
  • Monitor Getway EV700

    Bardzo dziękuje za podpowiedź obnizenie na pr. HV Adj. pomogło. Monitor załącza sie juz bez problemu natomiast są nastepne problemy obraz jest troche za ciemny ug2 na kineskopie około 370V napiecie jest redukowane przez rezystor R777 100K niewiem czy to jednak nie zamało. No drugi problem pojawiła sie...

    Monitory Serwis dami   13 Lip 2004 19:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1117
  • Czy w monitorach HP istnieje tryb serwisowy?

    Witam Mam mały problem Mialem 2 takie same monitory HP w jednym uszkodzony kineskop - slabo wyswietla a drugi uszkodzony zamienilem Kinole no i okazalo sie ze jest ok ale za duzo niebieskiego koloru Alez bylo moje rozczarowaie kiedy nie znalazlem zadnego potencjometru Czy ktos wie jak sie ustawi...

    Monitory Serwis Yahoo   15 Lip 2004 23:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 695
  • Monitor i analizer wyładowań atmosferycznych

    Light_detector pierwszy układ który wykonałem i dzała , drugi : cloud charge monitor w opracowaniu . Polecam przeczytanie uważnie wszystkich uwag Jeszcze jedna uwaga,podobny temat na elektrodzie -

    Projektowanie Układów _jta_   28 Lip 2004 22:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1831
  • Monitor z humorami

    Czesc. Mam nastepujacy problem: Posiadam monitor 3 letni firmy IMB G54 i on sie wlacza jak chce tzn. raz chodzi prawidlowo, a raz chodzi jeden dzien i na drugi sie nie chce wlaczyc. Poprostu jak go bym nie wylanczal to by bylo GIT. Moje pytanko jest takie: Co to za czesc sie popsula i jaki by...

    Monitory Serwis m@ti   04 Sie 2004 13:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 990
  • monitor fujitsu e176 - rozmyty obraz

    Witam Mam okazję zkupu 2 monitorów Fujitsu e176 (17'') za 200 zł za sztukę. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że obydwa mają rozmyty obraz. Jeden bardziej drugi mniej. Mam dylemat czy je zakupić. Co trzeba by było w nim zrobić aby było ok ? Pozdrawiam Greg

    Monitory Serwis tomasz wojcicki   02 Sie 2004 15:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 923
  • Monitor SONY CPD-200GST

    Mam problem z naprawą ww. monitora . Objawy: -pozałączeniu zasilania zapala się zielona dioda -startuje przetwornica (zaniżone nap. +12V jest ok 8V) -łapie przekażnik od rozmagnesowania i jakiś drugi (niewiem od czego) -wysokie nie startuje -mijają 3-4 sekundy -puszczają przekażniki -dioda z zielonej...

    Monitory Serwis piotum   04 Gru 2004 00:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1307
  • Monitor Proview 564

    dodam że po włączeniu słychać cykanie. Co muszę w pierwszej kolejności zrobić? Nie mam doświadczenia z monitorami to dopiero drugi który naprawiam więc pomóżcie.

    Monitory Serwis mar1410   21 Sie 2004 12:24 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1164
  • monitor I2c

    Schemat moge szybko podac.Jesli komus zalezy na takim monitorze mozemy sie dogadac,poniewaz nie mam czasu na rysowanie potem zamatwianie plytki (musze sie zajmowac czyms co mi przynosi zyski)moge sie z kims dogadac: Ja daje schemat , ktos robi dwie plytki jedna dla siebie druga dla mnie i ja pisze program.W...

    Mikrokontrolery tadziu47   03 Lis 2006 22:25 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6873
  • Telewizor zamiast monitora

    a zalozymy sie ? mam dwa kable , w jednym jest jakis zcalak z bramkami AND, ten kabel kupilem za 50zl na gieldzie kiedys (7 lat temu chyba) drugi zrobilem sam i uzywalem miedzy innymi do monitora 1084S :) i ten ma synchro zwarte, roznica miedzy nimi jest taka ze ten ze scalakiem pod DOSem dzialal tylko...

    Komputery Hardware Zenek   24 Cze 2005 15:15 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 14018
  • Monitor Proview 772

    Monitor komputerowy bez podłączenia ma program testowy może to być krata lub brak sygnału lub coś podobnego . Zależy to od modelu, jeden ma tak a drugi inaczej

    Początkujący Serwisanci Marcelina   03 Paź 2004 11:58 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1722
  • proview typ pa769 model 772m 2 monitory i dwa problemy

    witam mam 2 takie same monitory proviewa niestety obydwa niesprawne pierwszy wogule nie odpala tylko po załączeniu coś tyka w zasilaczu drugi po załączeniu odpala niestety obraz jest zwężony w poziomie i niestety nie dochodzi do końców ekranu.dodam tylko że wszystkie regulacje chodzą prosze o pomoc pozdrawiam...

    Monitory Serwis Uki   24 Lip 2005 08:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1134
  • Witam poszukuje pilnie schemat do monitora compaq v75

    Jak by ktoś posiadał schemat do monitora COMPAQV75 to bardzo bym prosił o przesłanie mój mail: pawelsiara(at)wp.pl albo jeżeli ktoś zna stronkę z takim schematem to bardzo bym był wdzięczny za podanie. Z góry dzięki pozdrawiam Łamanie REGULAMINU. Wysyłanie dwóch postów na ten sam temat. Na...

    Schematu/instrukcji/artykułu pawelsiara   03 Paź 2004 17:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 662
  • Jeden monitor do 2 komputerów

    jak zrobic taką przejściówke zeby tak jak w temacie jeden monitor mógł obsługiwaćjeden komputer a po przełączeniu drugi ??z góry dzięki :D

    Inne Serwis _jta_   03 Sty 2005 22:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1059
  • Pytanie o zimny lut i porada - zwężony obraz

    Dziękuje za zainteresowanie. Od razu wyznaję, żę jestem elektronikiem-amatorem. Znam sięco nieco na podstawach, ale z wykształcenia jestem bardziej programistą ;) No i mam dwa, dosyć podstawowe pytania. Pierwsza sprawa. Przy większości gniazd oraz przy jednym z oporniczko jest białą substancja - nito...

    Monitory Serwis halif   31 Sty 2005 18:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1068
  • Prosze o pomoc... problem z monitorem..

    z monitora wychodza 2 kable - 1 od niezaleznego zasialania, a drugi do karty graficznej ... Dodano po 6 aha i jeszcze cos... Do PCI mam tez pobpieta karte sieciowa, i jak wylaczam uszkodzony komputer, to na drugim mi wyswietla ze kabel sieciowy odlaczony... nie wiem czy to jakas informacja...ale...

    Komputery Hardware paweliw   05 Lut 2005 12:33 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1632
  • Pilnie poszukuje schematu monitora Proview PV-850DM

    Pilnie poszukuje schematu monitora Proview PV-850DM. Drugi post na ten sam temat. Poprzedni usuwam. Następnym razem OSTRZEŻENIE.

    Schematu/instrukcji/artykułu superlynx   07 Lut 2005 19:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 503
  • Monitor nec czy karta graficzna ? PROBLEM!

    ale wlasnie co jest tego przyczyną ? wklejam 2 screeny jeden to ustawiona czestotliwosc odswieżania 72 hz a drugi to optymalne ( w ustawieniach karty) moze wam to cos podpowie, moze problem lezy w czestotliwosci odswieżania ? screeny przedstawiają funkcje DISPLAY MODE w monitorze

    Początkujący Serwisanci Rfck   01 Mar 2005 23:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2051
  • Hyundai S570 - zwężony obraz i wyłączanie się monitora!

    Dzięki zastosowaniu zamrażacza wykryto uszkodzenia procesora odchylania TDA9109. Należy podkreślić, że jest to druga wymiana tego układu. Poprzedni układ produkcji SEC pracował poprawnie zaledwie przez dwa miesiące. Przy okzaji zgodnie ze wskazówkami z kilku postów na forum wymieniono kondensatory wokół...

    Monitory Serwis rafmat   02 Mar 2005 09:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1092
  • Stary monitor. Nie ma potencjometru do regulacji rozciągnięcia obrazu.

    Zaraz rozkrece ten monitor i napisze te układy.Pozdrawiam Dodano po 41 Przejzałem jeszcze raz wszytko i znalazłem tylo 2 scalki jeszcze jeden z nich to : a drugi to prawdopodobnie HA 17383 (nie ma do niego dostepu bo jest strasznie "daleko" dlatego mówie prawdopodobnie ) a jeśli...

    Początkujący Serwisanci maciejsony   18 Mar 2005 12:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 884
  • monitor ACER7277E dziwne zachowanie przy włączaniu

    niekoniecznie gałąź główna lub drugi stopień zasilania. Ja osobiście skupiłbym się na tranzystorach fet załączających pojemności w korecji H. Jeśli nie, następnie poszedłbym w ciemno i wylutował eeprom i odpalił monitor. Rozjaśnił i zobaczyłbym efekty. Jak jest ok to szukaj wsadu. Nie to. Prawdopodobnie...

    Monitory Serwis soploski   08 Kwi 2005 23:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1080
  • drżenie obrazu na monitorze

    Kumple mieli podobny problem. U jednego wina byla lodowka stojaca za sciana a drugi mial skopana instalacje elektr. co powodowalo zaklucenia, na ktore monitor byl wrazliwy ( u tego drugiego to obraz tak swirowal jakby jakie trzescienie ziemi bylo)

    Monitory Serwis Kalik   18 Sty 2006 14:52 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 18791
  • Który kineskop w monitorze lepszy????

    ani jeden ani drugi nie ma za wiele wspólnegoz płaskim kineskopem oba są oparte na prawie płaskim wykroju ale jednak zalanym na bokach szkłem . Myśle że kwestie lepszy, gorszy rozstrzygnie obejrzenie włączonych monitorów . Jeśli myślisz o płaskim kineskopie to weź pod uwage technologie Flatron i DiamondTron...

    Komputery Hardware moro25   07 Maj 2005 13:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 480
  • Przystawka do monitora

    sprawdz w elfie czy jest jakiśc scalak zamienijacy syganły composit na monitorek ale obawiam sie ze bedziesz musia zrobic tuner tv z wujściem na monitor . jezeli chodzi o zamiane w druga strone to sprawa jest prosta i na elektrodzi znajdziesz taką aplikacje ; pozycja 8

    Początkujący Elektronicy killer   18 Maj 2005 15:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 593
  • Problem z monitorem

    Serdecznie dziękuję za podjęcie tematu, ja zupełnie się na tym nie znam. Ten diabeł jest w metalowej zabudowie producenta całości i nie ma na zewnątrz "nijakich" symboli, nie ma własnej obudowy plastikowej. Przejściówka (kabel) ma z jednej stron,normaly wtyk (do monitora)- dwa rzędy, a do analizatora...

    Monitory Serwis ed-ek   25 Cze 2005 07:17 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1939
  • Monitor hp D2835

    Witam Jak w temacie mam uszkodzony monitor.Napięcia z zasilacza są poprawne. Problem jest z obrazem,jest zwężony w poziomie i nakłada się drugi na niego od lewej strony.Nie widać menu i nie działa żadna regulacja bardzo proszę o podpowiedź w tej sprawie Mietek.

    Monitory Serwis lisek   01 Lip 2005 00:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 606
  • Jak napisać sterownik do monitora?

    A wiecie może pod jaką inną nazwą jest monitor Hivision BT1581? Yakumo (chyba tak się pisze) jest drugi o tym samym modelu

    Software serwis Platon   10 Lip 2005 01:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1702
  • Kabel do monitora

    dziekuje. a czy mozesz mi powiedziec ktory to jest do teo monitora ? wiem ze od stroy monitora mialem 3 kabelki jeden 4 piny drugi 7 pinow i trzeci jeden ( tak jakby masa )

    Monitory Serwis imadloo   21 Lip 2005 07:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 830
  • EGA monitor

    Witam i dziekuje za szybka odpowiedz Problem jest taki ze to jest specialny komputer wbudowany w maszynie. Nowa karta vga to dobry pomysl ale niewiem czy musze wgrac w PC nowy sterownik (system operacyjny jest DOS) . Drugi problem to ten monitor jest za szyba (pleksa) na tej szybie jest mozliwosc...

    Początkujący Serwisanci Lithuanin   23 Wrz 2005 14:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 956
  • Monitor "buczy" (EIZO F730)

    eh.. drugi problem. monitor przez całą noc był na "czuwaniu"... i rano po włączeniu kompletnie nic nie buczał chodzi juz godizne i pomału zaczyna.

    Początkujący Serwisanci zachej   26 Sie 2005 10:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2337
  • Telewizor a Monitor

    Witam mam pytanie. Kilka dni temu zakupilem telewizor panaosnica 29 cali pm11. Telewizor stoi tuz obok monitora komputerowego 30cm. Oba praktycznie sa wlaczone rownoczesnie i nic sie nie dzieje (bez jakichkolwiek zasrzezen). Czy takie polozenie bliskie tych 2 odbiornikow jets niezdrowe dla ktoregos...

    Początkujący Serwisanci schumii   04 Wrz 2005 13:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 648
  • przełącznik 2 pc >1 monitor

    mam remote admina lepszy od vnc tylko jaki sens miec odpalone cały czas 2 kompy jak jeden jest lepszy drugi gorszy , chodzi mi o pobór prądu ten starszy na gg i sporadyczne www oraz sciagaczki a lepszy do wiekszych zadan i nie ma problemu raz czy 2 razy dziennie lezc za biurko i przełaczac monitor wiec...

    Komputery Hardware elektronik321   25 Wrz 2005 06:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1870
  • Czy opłaca się wymieniać kineskop w monitorze za 200 zł?

    Gdybys opisał usterke minitora byłoby łatwiej Ci pomóc. To że przestał świecic nie znaczy że padł kineskop, to stary ale jary Trinitron i w jego nagła utratę emisji nie wierzę. Druga sprawa że ten model Compaka psuje się dość paskudnie ale w 90% zawsze tak samo. Nie wierz w leżaki magazynowe, nie wiem...

    Monitory Serwis Kwachu-mk   30 Paź 2005 10:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1433
  • MONITOR FUJITSU SIEMENS

    Typowo na trfopowielaczu są dwa reg. ostrości jeden do poziomej drugi do pionowej a ten reg najniższy jest do jasnosci do ustawienia progu odcięcia, jeżeli jeden z focusów reguluje jasność to jest upływność na działach kineskopu między S2 i S3 w tym wypadku należy tą upływność naprawić przez wypięcie...

    Monitory Serwis Kalik   16 Lis 2005 10:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1760
  • Monitor długo się uruchamia po włączeniu zasilania

    Na innym kompie jest to samo (chodzi o monitor SCEPTRE) a ten drugi (PROVIEW to mi się udało z nigo odczytać bo była tylko jakaś naklejka w srotku) już cos pokazał, strzelił kondesator za mostkiem greca po wymianie zaczął niby normalnie pracować.

    Początkujący Serwisanci cyruss   18 Lis 2005 07:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1773
  • Monitor LG Flatron 775ft

    O trafopowielaczu dowiedziałem się z serwisu. A poza tym to zapewne trafopowielacz był walnięty bo po wymianie zaczęły się przełączać przekaźniki, a wcześniej coś takiego nie miało miejsca. Było słychac tylko cichutkie pykanie z okolic trafopowielacza. A tak na przyszłość prosiłbym o bardziej konkretne...

    Początkujący Serwisanci kubek107   04 Gru 2005 09:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1202
  • Mam problem: jak rozładować kineskop w monitorze Philips 105

    Cześć:) Mam taki problem ponieważ pewnego ranka zgasł mi monitor i juz sie nie nie che wlaczyc < kontrolka led sie pali wkran czarny a monitor wydaje takie dzwieki: bzz bzzz> myśle że po raz tzreci padł stabilizator aniecie.> pierwszy raz na gwarancji drugi raz zaniosłem do serwisu a trzeci...

    Początkujący Serwisanci Ragless   20 Gru 2005 20:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3000
  • monitor sie nie "budzi" po podłączeniu dysku...

    Gdy podłączam drugi dysk na osobnej taśmie i osobnym IDE komputer startuje ale , nie " budzi sie monitor..o co chodzi??

    Komputery Hardware casher1   07 Sie 2006 18:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 917
  • Znaczy był duży ale teraz mały problem z monitorem Lg

    Mój monitor to LG Flatron 775FT. Hmm zaczne od tego żem ój monitorek się nie włączał ale posznupałem popatrzyłem i wymieniłem bezpiecznik chodzi ale przy tym sznupaniu przekreciłem takie zworki i mi obraz wyostrzył czy niewiem jak to nazwac a potem jeszcze nie daleko lampy są takie okrągłe zasóki czy...

    Monitory Serwis walter5   08 Paź 2006 16:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1113
  • monitor 105s20 - nieraz się włączy ;)

    >Czy z przetwornicy wszystko jest ok?? Tego pewien nie jestem bowiem jak monitor pracuje to wszelakie przebiegi oscyloskopowe są w normie z monogramami i nie ma nic dziwnego co wskazywało by na uszkodzenie częściowe jakiejś pojemności. Jak wyłączysz komputer (ginie synchronizacja) to przetwornica...

    Monitory Serwis nosal   10 Sty 2006 23:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1258
  • Pytanie o monitor optiwiev

    Mam monitir optiview 15sx na prcesorze jest napisane 5857C mam drugi procek i na nim jest HL-4850/5854A czy zamieniaja one sie za siebie czy nie.Akurat nieznam marki tego drugiego monitora ale plyta jest podobna do optiviewa.

    Monitory Serwis JP   16 Lut 2006 08:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 591
  • Monitor AOC 7Klr - zwężony obraz w poziomie, w pionie OK.

    Pierwsza przyczyna może być (zimne luty)w stopniu odchylania (H)czyli poziomego Druga przyczyna (zimne luty)w Bloku Zasilającym Przetwornica napięcia. trzecia przyczyna (Upływność kondensatorów )w bloku Odchylania (H) Poziomego. 1)sprawdzić przy pomocy lupy czy są zimne luty najlepiej na całej płycie...

    Początkujący Serwisanci Chillout   07 Sie 2006 19:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1210
  • Schemat do monitora LG Studioworks 775N

    Witam. Szukam schematu do moitora Lg Studioworks 775N. Jeśli ktoś takowy by posiadał bardzo bym prosił o informacje. Mam problem z tym monitorem, obraz poprostu ściemniał, można co prawda rozjaśnic w menu ale to i tka niejest to co fabryczne właściwości juz poraz drugi mam taki problem, podobno to...

    Schematu/instrukcji/artykułu _PREDATOR_   28 Lut 2006 13:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 801
  • Monitor Samtron 76df-niebieski ekran

    Witam,nadal walczę z tym monitorem po drodze padł pion na KA2142,ale znalazłem z wylutu drugi i wróciłem do początku,naprawdę wszystko sprowadza się do tego dziwacznego scalaka S1D2552X04-A0,klient zły że tak długo nie można zrobić[5 dni],na wyjsciu tego układu gdy zamienie sterowania sygnałami RGB,to...

    Monitory Serwis ROMKOJ   27 Cze 2006 15:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3186
  • monitor a oczy...

    A więc pierwszy monitor to LG 17" L1732P ,a drugi to samsung 740N Proszę o rade czy opłaca sie kupować droższy z takimi różnicami. Dziękuje.

    Komputery Hardware Platon   30 Mar 2006 16:30 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2576
  • Dlaczego na monitorze LCD tak widać ?

    Pierwsza sprawa - w jaki sposób masz podłączony monitor? DVI, czy D-Sub? Druga sprawa 4ms rekacji, to czas średni czy minimalny? Jeśli masz podłączony nie przez DVI, to masz połowiczną odpowiedź. Czas reakcji przez DVI jest dużo krótszy niż przez D-Sub, bo nie ma 2 krotnego przetwarzania. Kolejna...

    Komputery Hardware thehorse1   27 Mar 2006 15:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1404
  • Monitor Scott B17CL - uszkodzony kabel sygnałowy

    Mam uszkodzony kabel monitor-komputer czy jest nadzieja na wymiane innego kabla mam drugi kabel ale jest inna wtyczka i kolory przewodów nie zgadzaja sie w kolejności Tytuł poprawiłem

    Początkujący Serwisanci hefid   02 Kwi 2006 16:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 885
  • Monitor LCD scott LC 15BL

    Ten znak== oznacza że potrzebne jest napięcie stałe a nie zmienne. Zasilić można go z komputera tak jak HDD bolec środkowy w gniazdku zasilającym podłączyć do żółtego przewodu w wolnym wtyku zasilacza komputerowego a drugi biegun - uziemiający to on dostanie i tak po podłączeniu przewodu do grafiki....

    Monitory Serwis PiterM   10 Sie 2006 21:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1246
  • Ktory monitor CRT? + opinia o nagrywarce DVD

    Znajomy poprosil mnie o zmontowanie zestawu komputerowego. Pozostaly dwie kwestie: 1. Wybor monitora - ma byc CRT - cena w okolicach 400-500 zl (raczej ponizej 500 - w kazdym razie na pewno jest to kwota nieprzekraczalna) - jak najlepszy za ta cene :D Z mojego "zrodelka czesci" do wyboru...

    Co kupić Archiwum janoxik   09 Maj 2006 10:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 885
  • Acer AL1714 sm spadl monitor,zbita matryca,czy naprawiać?

    Dzieki za odpowiedz. Wnioskowac po odpowiedzi mozna tylko jedno,poprostu sprzedam monitor w tym stanie i kupie sobie drugi. Pozdrawiam

    Monitory Serwis Tede   30 Cze 2006 18:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1377
  • Schemat do monitora HIVISION F153

    Przypuszczam, że nie ma tego schematu w Internecie, bo sam go poszukuję, jednak mam pytanie do Ciebie, skoro masz ten monitor pod ręką w stanie rozebranym: jaki drugi układ scalony, poza LM358 znajduje się na płytce tego zasilacza? Mam taki monitor po awarii wywołanej padającym nań przez okno deszczem...

    Schematu/instrukcji/artykułu Nieciej   17 Lip 2006 16:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1121
  • Monitory - 1 czy 2 głośniki (Tonsil), obudowa B-R czy Z

    Witam Chcę zbudować sobie monitorki (tanim kosztem), które będą spełniały rolę surroundów ale takie by grały lepiej niż głośniki ze starego sprzętu "OSAKA". Moje pytanie brzmi: czy wystarczy zrobić takie monitorki na jednym głośniku np. czy lepiej jednak zrobić monitorek 2-drożny i dołożyć...

    Nagłośnienie Domowe Caleb_   17 Lip 2006 15:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 974
  • Philips 107E61, co myślicie o tym monitorze?

    Ja moge kupić tanio używany, ale nie chce...kupiłem juz tak tego samsunga. Byl mało uzywany przez rok. Kupiłem go, pracowało sie na nim fajnie, ale co z tego, jak po 6 miesiącach wysiadł trafopowielacz. Podejzewam, ze Samsung jako firma jest strasznym bublem. Kupiłem swego czasu cd-rom 32x nowy, to...

    Co kupić Archiwum Dydzio   01 Sie 2006 20:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 781
  • Monitor LCD wymarły pixel/gwarancja?

    Strasznie to uprościłeś, dodatkowo wpisałeś pikseli zamiast subpikseli, a to jest ogromna różnica. Niektóre firmy zaostrzają normę ISO, w celu np. przyciągnięcia klienta itp. Prawie wszystkie firmy sprzedają monitory LCD z panelami 2 klasy. W pierwszej klasie, w/g norm ISO, nie może być żadnych wad. Druga...

    Monitory Serwis radoslaw13   18 Sie 2006 20:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4157
  • Monitor DELL 17 - widoczne 2 poziome linie

    no właśnie są to dwie bardzo cienkie linie(cieńsze od nitki gdyby chciał porównać). tak naprwadę w niczym nie przeszkadzają.zauważylem je dopiero w domu jak podpiąłem do swojego PC. Acha, jedna z tych linii jest na wys. ok 7cm od górnej krawędzi ekranu a druga w tej samej odległości ale od dolnej...

    Komputery Hardware Adam700   18 Wrz 2006 16:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 875
  • Monitor highscreen MS 1797 DX pali tranzystory odchylania

    kolega ma monitor highscreen MS 1797 DX wspolnie znalexlismy dwa tranzystory jeden taki duzy na radiatorze i drugi unipolarny nie mam schematow to niemoge podac oznaczenia ,pochodził 2 tygodnie i siadły te elementy .Teraz wymienilismy je jeszcze raz i ponadto kondensator wpiety rownolegle do kolektora...

    Monitory Serwis szogun87   17 Paź 2006 22:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 582
  • Problem dwa monitory, jeden PC

    Dobra mniejsza z tym stary kompem postanowiłem drugi monitor podpiąc do nowszego PC, ale teraz mam problem: mianowicie jak zablokować ikony na plpicie tal by za każdym razem nie były one rozjechane na obu moinitorach??

    Komputery Hardware Duch__   13 Lut 2007 10:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1704
  • Monitor 17" i dziwna pozioma kreska

    Nie ma żadnych niebiskawych obwódek, ale jeśli chodzi o PK na wejsciu sygnału to sprawdzę, może i to być. Nie dysponuje aparatem cyfrowym. Ale dokładnie to wygląda tak że bez kabla sygnałowego podłaczonego do grafiki jest biały obraz (i to jest jak najbardziej normalne), ale oprócz tego jest pionowy...

    Początkujący Serwisanci donpablos   04 Lis 2006 16:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1503
  • Monitor TFT 17" - wylacza sie po 1-2 sek.

    Pewnie jest jakieś zwarcie w monitorze np inwerter zasilacz się zabezpiecza i dlatego w tej konstrukcji trzeba wyjąć wtyczkę zasilającą z kontaktu. Tak samo działają zasilacze komputerowe że po przeciążeniu go bez wyjęcia zasilania i odczekania 15sec. sam się nie podniesie. W tym przypadku może być...

    Monitory Serwis Richi   20 Lis 2006 11:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1764
  • Monitor HP Pavilion F1723, wymiana matrycy, różne zasilanie

    Witam Mam dwa monitory HP Pavilion F1723. Jeden ma pękniętą matrycę. Drugi uszkodzoną elektronikę. Chciałem z oby zrobić jeden sprawny. Niestety różnią się nico elektroniką w środku. Złącze doprowadzające sygnał wygląda na to samo. Niestety są dwa mniejsze złącza (prawdopodobnie zasilanie podświetlenia),...

    Monitory Serwis romsend   24 Lis 2006 09:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1396
  • przejscie z jednego komputera na 2 monitory

    Witam Jeżeli kolega chce podłączyć dwa monitory, to karta musi mieć dwa wyjścia na monitor np 2 x D-Sub lub D-Sub + DVI. Wtedy można bedzie zrobić to, co chciał kolega czyli na jednym monitorze pracować a na drugim ogladać zdjęcia. Jeśli karta ma jedno D-Sub i wyjście TV to można podłączyć jeden...

    Komputery Hardware sinksink   29 Lis 2006 10:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1815
  • Nadajnik & Monitor transmisji szeregowej

    czasami budujac jakieś urzadzenie ktore sterowane jest przez magistrale szeregową zachodzi potrzeba próbnego uruchomienia i napotykamy problem z przetestowaaniem, przydalo by sie wiec uniwersalne urzadzenie którym mozna by sprawdzic w praktyce zachowanie konkretnego ukladu w praktyce- przykladem mogą...

    Mikrokontrolery mpx-fm   14 Gru 2006 02:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1197
  • elektroniczna niania z monitorem i kamerka...

    Wutam ma problem troche nietypowy. Mam elektroniczna nianie z monitorem i kamerka. Problem polega na tym ze nie mam zadnych wejsc na dodatkowe anteny tych ktore sa podlaczone nie da sie odlaczyc, a sygnal niestety jest za slaby i nie siega z jednego konca mieszkania na drugi. Co mozna poradzic???

    Radiotechnika Serwis yes2mike   31 Gru 2006 17:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1768
  • Monitor CTX PR 711T. Widać tylko czarny ekran. Dioda świeci na zielono.

    CTX711T( model1769UA/1795UA ) sprawdz R367 - 10ом, 2w jak spalony to fbt w tył oraz Q101-IRF9523 q-307-SC5411 Q402-J449 / czzasem Q409 Q410 * sprawdzenie fbt to nalepiej dla Ciebie >pomiar omomierzem na zakresie 20Mohm (moze byc miernik uniw,.) !! TYLKO rozładuj poj. fbt do masy...

    Początkujący Serwisanci teleantenka   05 Sty 2007 21:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1083
  • Przelacznik monitora 2 to 1

    Chciałem zrobić przełącznik do monitorów. Mam tylko pytanie czy trzeba przełączać masy (bo jest ich od groma)?? Druga rzecz, to wyjście nieużywanej karty trzeba czymś "dociążyć" czy pozostawić w powietrzu?? Chciałem przełączać również klawiaturę, jak zbudować układ żeby komputer ciągle tą klawiaturę...

    Komputery Hardware tom1eczek   08 Sty 2007 14:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1357
  • Monitor HIVISION CT1772PF

    Dzięki,zgadza się,przed chwilą dostałem drugi identyczny monitor.Oba po chwili wyłączają się do czuwania i nie reagują na podłączenie do komputera.Jakieś fatum czy typowa usterka?

    Monitory Serwis NPN   12 Sty 2007 09:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1323
  • VHDL monitor klawiatury ps2 Quortus II Terasic

    Witam wszystkich zainteresowanych jak widać w temacie mam do zrobienia monitor klawiatury ps2 i wszystko jest pięknie oprócz jednej sprawy o którą chciałbym właśnie się do was zwrócić o pomoc. Program pisałem na płytkę Terasic z układem Quortus Altery Kod programu zamieszczam w załączniku. Program...

    Programowanie uncle__saddam   09 Sty 2007 14:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1247
  • rozciągniecie obrazu pionowo na drugi TV (jako monitor)

    All player jaki posiadam rozciągając okno robi tak ze na dole i na górze jest czarny pasek, uważam ze to dobre ale jako drogi monitor mam podłączony telewizor lcd LG i obraz z komputera mogę oglądać 4:3 lub 16:9. Przy 16:9 TV ten obraz rozciąga na boki, a przy 4:3 (jeśli film jest 16:9) to mam czarne...

    Software serwis Lestat   20 Sty 2007 00:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1341
  • Monitor HIVISION bt - 1781 Problem.

    A może wiecie co mogło się stać z monitorem jak wydaje dźwięki w stylu "pykania" jak się do prądu podepnie.. nie ładuje sie wogóle... też jest firmy Hivision :) możliwe że to ta sama usterka? już drugi raz mi grzmotnął :/ za pierwszym poszedł do serwisu i gość skasował 50 zł ;| teraz nie chce go wyrzucać...

    Początkujący Serwisanci guliusz   20 Sty 2007 00:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1478
  • DAYTEK DT-77A Coś "pyka" monitor nie "wstaje&

    Witam. Posiadam monitor Daytek DT-77A. Pewnego dnia nagle się wyłączył i już nie włączył. Po rozkręceniu i oględzinach stwierdziłem, że któryś element wydaje podejrzany dźwięk. Sprawdziłem to dogłębniej i metodą eliminacji pozostały mi dwa podzespoły. Jeden to przekaźnik model HR-CR7DC17. Drugi to dziwny...

    Początkujący Serwisanci ogryz   20 Sty 2007 13:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1594
  • monitor ctx1565, pali tranzystor h, obraz to mała pocztówka.

    witam. jest to monitor ctx 1565d. typ orginalny trafa linii FEA 452 SAMPO 9546 . a co do scalaków na plycie bazowej to wymieniam, UM6860-019 LA7851 LA7838 SG3842M SG3843M pozo... jeszcze dwa .jeden na plycie kineskopu ,drugi nie odczytany na płycie bazowej ale w podstawce osmionożkowy. co...

    Monitory Serwis wojciech11   06 Lut 2007 10:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1233
  • Monitor Yakumo 796N - nie wchodzi w tryb pracy.

    Otóż dostałem od znajomego Monitorek ktory tak jak by nie działa. Znaczy jak włącze power to światełko się zaświeci i słychać ten brzdęk ale obraz się nie zaświeca hmm może jakaś pomoc. Już jednego Monitora Flatrona zeście mi pomogli zrobić teraz może drugi się uda ?? Model Yakumo 796N Model-Nr.: 796N Dziękuje...

    Początkujący Serwisanci dariuszm2   04 Maj 2007 06:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 708
  • Monitor LG2000CE, poprzestawiany obraz, o co chodzi?

    Właśnie że chyba nie, obie matryce są raczej monitorowe: zbita ma symbol : M201p1-L01 a nowa: M201un02. Czy możliwe jest że choć matryce mają te same złącza to jedna działa normalnie z monitorem mającym to samo złącze a druga nie?? Jeszcze zauważyłem coś dziwnego: na zdjęciu widać że u góry i u...

    Monitory Serwis satgal   23 Maj 2007 18:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 840
  • [usterka] Monitor Commodore 1984S i rozbłyski

    Mam pytanie do fachowców z branży. Mam taki retro monitorek, ostatnimi czasy działał jako monitor do tunerów sat i magnetowidów. Od pewnego czasu pojawiły się dwie usterki. Pierwsza, tzw. powroty, czyli widoczne ukośne poziome linie na czarnym ekranie, które udało się skorygować jednym peerkiem. Drugi...

    Monitory Serwis sipowitz   06 Cze 2007 11:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 798
  • Ciekawe uszkodzenie monitora LCD czy warto ?

    Narazie odpowiedzial mi jeden kupujacy : "Witam - kupiłem dwie sztuki monitorów.Jeden miał uszkodzony kondensator blokujący napięcie,drugi po gruntowym czyszczeniu alkoholem teraz pracuje normalnie(nie rozjaśnia się ekran).Pozdrawiam - SLAWEK S89. P.S. Naprawę polecam tylko zaawansowanym...

    Monitory Serwis gen999   21 Cze 2007 20:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1052
  • Monitor SONY typ GDM-FW900 24" jak wejść w tryb serwis

    Witam Serdecznie! Dziękuję wszystkim za pomoc, uszkodzony był i jest układ scalony firmy Mitsubishi typu M52749FP. Udało mi sie zdobyć drugi, używany z innej płyty i usterka zniknęła, teraz już reguluje wszystkie kolory i tryby serwisowe nie są potrzebne. Niestety ten układ jest sprawny " inaczej"...

    Monitory Serwis gienek 1   01 Lip 2007 12:45 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1767
  • Jaki wybrać monitor lcd ?

    Czas reakcji podawany przez producenta nie jest czase rzeczywistym. Czas reakcji matrycy jest to suma czasu przejscia piksela z czarnego na bialy i z bialego na czarny a jako chwyt reklamowy podaja czesto zamiast czasu przejscia z czarnego mierza z szarego i wiadomo ze wychodzi on krotszy wiec z tym...

    Co kupić Archiwum RRZZ   09 Sie 2007 21:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 987
  • Monitory do pracy dwumonitorowej

    U mnie w pracy klepią dane na dwumonitorowych stanowiskach. PC-ty mają kartę dwumonitorową (nie pamiętam jaką) - ma dwa wyjścia. Monitorki są zwykłe najprostsze LCD-ki 15 albo 17 cali firmy HP, ale .... działa to bosko :) Miałem to na biurku jakiś czas, i potem nie mogłem się odzwyczaić :) Chodzi...

    Monitory Serwis Jdsoul   31 Sie 2007 10:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1275
  • Monitor Anitech mod. 84

    Monitor bardzo oberwał - wróciłem do niego... Popalone były ścieżki idące od wspomnianego stabilizatora m.in. do linii opóźniającej, dekodera PAL (TDA4510) i głównego układu sterującego (TDA3507). Mam ich PDF'y i spróbuję je jakoś sprawdzić ale jeśli są spalone to naprawa jest raczej nieopłacalna :(...

    Monitory Serwis tzok   31 Sie 2007 16:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1338
  • Monitor LCD - odświeżanie

    ...i gdzie tu kogoś wprowadziłem w błąd? Kompletny obraz jest przeysłany 25 razy na sekundę, TV składa dwa półobrazy w pamięci i w oczekiwaniu na przesłanie kolejnego pełnego obrazu 4x wyświetla tą samą, zapamiętaną ramkę. A tak z ciekawości: jak to wygląda w TV 50 Hz? Jeżeli ta sama ramka jest wyświatlana...

    Komputery Hardware matador123   04 Wrz 2007 07:11 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 12551
  • Monitor + tv lcd do jednego komputera - jak?

    Mam taki problem: posiadam karte grf nVdia quadro DCC. Jedno wyjscie DVI do ktorego idzie monitor LCD. Drugie wyjscie D-Sub i tam podpiety telewizor SHARP aquos lcd 32 (przez kabel vga). no i niby wszystko dziala ale tylko na jednym wyswietlaczu na raz. nie ma opcji zeby dac na wiecej w ustawieniach...

    Komputery Hardware d.d   03 Paź 2007 23:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 876
  • Monitor LCD Samsung SyncMaster 191T zasilacz, co to jest IC1

    Witam ponownie. Kupiłem stabilizator sterowany jeden lm 2596 -5 a drugi 2596 adj i tak właściwie nie wiem który wstawić, a nawet nie wiem czy to jest na 100% ten element. Może ktoś ma taki zasilacz, monitor albo schemat i mógłby powiedzieć ze 100% pewnością jaki to element IC1 ?

    Monitory Serwis DawiDD   23 Lis 2007 20:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3671
  • Jak podłączyc monitor LCD do Kina domowego

    Prosze o pomoc w natępującym temacie -: czy mogę podłączyc montor Wiewsonic Vx2235vm, który posiada następujace wejscia DVI-D oraz D-SUB do kina domowego Panasonic SA-PT850 wyposażonego w złącze EURO oraz Composite Video out oraz audio chinch (AUX) jest takze wyjscie HDMI out ale nie mam tego w monitorze....

    Początkujący Serwisanci alpro   13 Gru 2007 09:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2310
  • Problem z monitorem MIRO, wyświetla fioletowe kolory

    Wczoraj przeżyłem shock normalnie, siedze sobie na kompie nagle trzask, jeb a tu monitor działa jak powinien,,, juz byłem happy i później wyłączyłem kompa, właczam na drugi dzień a tu spowrotem FIOLET zasrany...

    Komputery Hardware SiBUL007   27 Gru 2007 18:21 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2254
  • Pytanie o karte graficzna na dwa monitory

    Ok. Właśnie zrobiłem krótkie testy i już dzielę się tym co się dowiedziałem. Podłączyłem monitor poprzez VGA. Jeśli korzystam z opcji klonowania pulpitu na drugi monitor, możliwe jest wyświetlenie go tylko w tym samym formacie na obu wyświetlaczach. Więc albo na obu 4:3, albo na obu 16:9. Natomiast...

    Komputery Hardware thrower   10 Sty 2008 17:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1949
  • Monitor iiyama model HM703UT co to za tranzystor?

    W tym pliku (skompresowanym jako *.rar) jest "drugi plik schemat w standartowym *.pdf konkretnie IIyama HF703ut.pdf *widocznie nie ro\pakowałeś p.s Ja zawsze jak zamieszczam plik >> TO rezygnuję z własnej prowizji skoro tak zamieszczę orginał Załączniki usunąłem. Ile razy można przypominać,...

    Monitory Serwis józek69   22 Sty 2008 11:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1062
  • Monitor Proview 765M nie włącza się

    Wg. moich ustaleń trafo, wymiana raczej jest nieopłacalna. Za cene trafa mozna kupić monitor "na chodzie". Do czego są takie dwie cewki na kineskopie owinięte czarną izolacją. Jedna zaraz pod miedzianymi cewkami odchyklania, taka okrągła fi ok 15cm, a druga prostokątna prawie taka duża jak ekran....

    Początkujący Serwisanci dex   01 Mar 2008 14:05 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1338
  • Monitor LG L226WTQ przestal wyswietlac sygnal z DVI

    słuchaj jeżeli "aging on" niedomaga a raczej nie pomoże to sam tego nie zrobisz. bo usunąłeś przeładowania cyfrowe analogowe. jeżeli masz wyjście w ps przez div to możesz kopic kabel rgb+ albo jednak oddać do sklepu i twardo sie upierać ze pewnego razu monitor sie wyłączył (czasem sie tak uszkadzaj pamięci...

    Monitory Serwis muminhio   04 Lut 2008 20:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2844
  • Trafo z monitora i drabina Jacoba

    Witam, Zamierzam poskładać prostą drabinę Jacoba. Mam w domu pod ręką od dawna nieuzywany monitor LG Flatron 775 FT. Zdjąłem z niego obudowę i zrobiłem fotki: Po oczyszczeniu go z kurzu pokazały się dwa napisy. Jeden z boku trafo: DJ22 LL08 obok duże A A drugi jest na górze...

    Projektowanie Układów Faces   16 Lut 2008 11:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2056
  • 6 niezależnych monitorów dotykowych z jednego komputera

    Hmm. Ale te sześć myszek steruje cały czas jednym kursorem. Oznacza to, że gdy dwie osoby dodtką różnych monitorów w jednym czasie zostanie odczytana tylko jedna współrzędna a druga raczej nie.

    Komputery Hardware Platon   30 Mar 2008 17:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1059
 
Black Friday do -15%
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson