drukarka zatrzymuje czasie wydruku

Znaleziono około 92 wyników dla: drukarka zatrzymuje czasie wydruku
Podstawowa forma zapytania: drukarka zatrzymywać czas wydruk
  • HP 2100-zatrzymuje się w czasie wydruku, oddziela się

    50013 to 51.2 error LASER MALFUNCTION tych błędów nie ma w manualu, tylko w opisie języka PJL. Są uniwersalne dla wszystkich HP. Lampki palą się jak jest trwały błąd, a w dzienniku zdarzeń zapisywane są wszystkie. Ja miałem takie drukarki w których pełno było 50013 i dalej działają. Według mnie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Backfire   24 Lis 2005 00:16 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4200
  • OKI 320 zatrzymuje wydruk pod WIN XP

    Witam! Mam problem z drukarką OKI 320. Drukarka służy do wydruku faktur i dokumentów magazynowych z programu dosowego (jest to program pisany pod konkretną hurtownie, kompletnie nieznany, rok prod. 1996). W programie brak jakichkolwiek możliwości konfiguracji parametrów pracy drukarki. Dotychczas...

    Drukarki, ksero Początkujący psuja   24 Sty 2011 15:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2093
  • Drukarka OKI 3410 zatrzymuje się

    Witam. Mam następujący problem. Drukarka jak w temacie drukowała bez problemu, pewnego dnia zaczęła stawać w czasie wydruku. Potrafi wydrukować całą albo pół strony tylko, zatrzymuje się i miga kontrolka ERROR nie da się już nic zrobić można tylko wyłączyć i sytuacja się powtarza. Podczas testu to samo....

    Drukarki, ksero Profesjonalne Milus_24   28 Sie 2007 12:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1825
  • System gubi drukarki - jak uruchomić serwer RPC?

    Jakiś czas temu przy jakimś manewrze, system przestał widzieć jakiekolwiek drukarki - i te fizyczne i wirtualne typu pdfcreator. Przy próbie wydruku jakiegokolwiek dokumentu system twierdzi, że nie może nic wydrukować bez drukarki i pyta czy zainstalować ją teraz. Przy ponownej próbie instalacji drukarki...

    Software serwis northx   21 Paź 2008 19:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 33105
  • oki microline 320 elite 9 pin - błąd w czasie durkowania

    Ostatnio mam prblem z drukarką oki microline 320 elite 9 pin. Przy prubie wydrukowania tekstu na niej, drukują się tylko 3-4 pierwsze wiersze i drukarka zatrzymuje się. Zapala się wtedy kontrolka ALARM i 20. Opisywany problem pojawia się nawet podczas wydruku tesktu - przycisk LINE FEED w czasie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   03 Cze 2005 10:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1648
  • Epson Xp-850 - Karetka nie zatrzymuje się w miejscu zmiany kartridży

    Witam. Drukarka Epson Photo XP-850 karetka nie zatrzymuje się do wymiany kartridża/y Opis problemu. Zakupiliśmy tę drukarkę z żoną, by drukować jakościowo dobrze i zarazem tanio. Szybko też wyposażyliśmy ją w CISS (stałe zasilanie w tusz). Jednakże z czasem tusz w CISSie się skończył i drukarka...

    Drukarki, ksero Początkujący Piotr Jakub Krupa   05 Paź 2015 22:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1164
  • HP LaserJet 5P zatrzymuje się przy drukowaniu.

    Witam. Z drukarką jak w temacie od pewnego czasu jest problem. Uruchomiona 'na zimno' po długim staniu (tzn staniu 'nikt nie używa') startuje, przepuszcza połowę kartki przez kasetę z tonerem i zatrzymuje się. Na kartce jest prawidłowy wydruk, niestety tylko 'usypany' z tonera, nie wgrzany w papier (bo...

    Drukarki, ksero Początkujący mosfet   28 Gru 2009 13:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1621
  • Brother DCP-7030 - Błąd bębna, nagłe pogorszenie wydruku, wybijanie korków

    Witam, Posiadam urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-7030. Od nowości wydrukowałem na nim około 8500str - zużyłem toner startowy, 2 zamienniki Active Jet (teraz leci trzeci). Drukarka nigdy nie sprawiała najmniejszych problemów z wydrukiem, aż nagle, 2 tygodnie temu zaczęła bardzo brzydko drukować...

    Drukarki, ksero Początkujący robert997   01 Mar 2015 17:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7753
  • FAQ drukarki

    :arrow: Czyszczenie obudów drukarek /kopiarek :arrow: Polskie znaki i problemy z ich drukowaniem w Wordzie często powstaje odstęp po polskim znaku diakrytycznym lub jest on drukowany z przesunięciem :arrow: HP DJ 3820 uszkodzona zębatka (większość uszkodzeń spowodowana jest jej uszkodzeniem)...

    Drukarki, ksero FAQ Robert B   04 Wrz 2004 01:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 63891
  • Drukarka Oki 320 Elite wyrzuca kartkę

    Witam. Jeśli dzieje się to przy załadowaniu papieru pojedyńczego to należy wykonać po kolei nastepujace czynności: 1.Załadować papier perforowany. 2.Wydrukować bios drukarki. 3.Wyłączyć drukarkę i wylutować z płyty głównej ośmio-nogową kość pamięci (93C46) 4.W programatorze wypełnić ją "FF" 5.Wlutować...

    Drukarki, ksero Profesjonalne ssamburski   21 Gru 2005 17:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1615
  • Drukarka HP P4014n - Długie oczekiwanie na wydruk po przerwie

    Mam problem z drukarką HP LJ P4014n. Strasznie długo trzeba czekać na pierwszy wydruk po przerwie. Jeśli puszcza się kilka stron jednocześnie to jak zacznie drukować to wszystkie idą dobrze - trzeba tylko poczekać na pierwszą. Jeśli przerwa między drukowaniem jest większa niż 5 sekund to znów trzeba...

    Drukarki, ksero Profesjonalne tomek2000   06 Lis 2012 18:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2703
  • HP LJ 1018 - Uszkodzony formatter (błąd bufora wydruku)

    Witam, Mam problem z drukarką HP 1018. Pewnego czasu przestała działać. Pierwszym zjawiskiem było to, że na jednym komputerze wyłączał się bufor wydruku (Win 7 x64). Myślałem, że to wina systemu, więc podpiąłem drugiego kompa też na tym samym systemie i wydrukowała. Jednak po kilku dniach jest ten sam...

    Drukarki, ksero Początkujący djswirek   01 Lis 2010 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2973
  • Epson C80 - przy próbie wydruku zatrzymuje się

    Sprubuj wyłaczyc CSIC za pomoca SSC Service może to pomoże. Wtedy drukarka nie patrzy na to czy są kardridze zainstalowane czy nie . Ale jest jeden myk niestety jak wyłączysz CSIC to drukarka nie zlicza ile jest w kardridzy tuszu ,pokazuje cały czas pełny, ale to nie powinno ci przeszkasdzać . A ta funkcja...

    Drukarki, ksero Profesjonalne bodzio1   03 Kwi 2005 19:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1217
  • HP 7450 zatrzymuje wydruk

    Witam Mam taki sam problem - drukarka wciąga papier za szybko, przez co dostaje się pod głowice jeszcze w trakcie czyszczenia i wyskakuje błąd. Powoduje to rolka, która zaciąga papier - dotyka cały czas papieru, zamiast podnieść się go góry. Nic z tym nie robiłem - drukarkę mam na gwarancji.

    Drukarki, ksero Profesjonalne hubiwit   01 Wrz 2006 23:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1640
  • sharp ar-163 z karta sieciowa wydruk zatrzymuje sie 64kb

    Przepraszam zapomnialem napisac: Na wszystkich kompach w firmie jest win xp proff drukowanie odbywa sie z programu: wlasciwosci drukarki: drukuj strone testowa :) ping dziala: Odpowiedź z 10.0.206.7: bajtów=32 czas=33ms TTL=60 Odpowiedź z 10.0.206.7: bajtów=32 czas=3ms TTL=60 Odpowiedź z...

    Drukarki, ksero Profesjonalne SławekSS   30 Sie 2006 06:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1266
  • Samsung ML-1640 - Czarny wydruk. Zacina papier.

    Witam W wolnym czasie lubię "wskrzesić" jakiś kawałek sprzętu. Ostatnio wpadła mi w łapki drukarka Samsung ML-1640. Zaznaczam że jestem amatorem i cała moja wiedza opiera się na serwisówce, więc błędy w terminologii i inne jeśli takowe popełniłem proszę wybaczyć. Na początku drukarka w ogóle nie...

    Drukarki, ksero Początkujący szczupx   06 Kwi 2014 15:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1974
  • LJ 1200 wydruk przesunięty do góry

    Witajcie. Proszę o pomoc w następującej kwestii. Wydruk z LJ1200 jest przesunięty do góry, czyli drukowany tekst jest w różnej wysokości od górnej krawędzi strony. Podobnie zachowuje się wydruk testowy. Napis LASER JET 1200 jest raz w dobrej pozycji raz przy samej górnej krawędzi a czasem ucięty....

    Drukarki, ksero Profesjonalne SunSoft   19 Cze 2006 19:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1545
  • Drukarki HP Deskjet 600 // 640 C

    Witam wszystkich na forum elektrody i proszę o wyrozumiałość, ponieważ jest to moje pierwsze wejście i to od razu z problemem: :cry: Mianowicie w zakupionej przeze mnie drukarce HP Deskjet 600 nie było zasilacza. Więc zbudowałem zasilacz z prostownikiem w układzie Gretza, podwójną filtracją 2200...

    Drukarki, ksero Profesjonalne seiko   18 Kwi 2004 23:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4174
  • Hp 1220c miganie diod. Po wydruku 1/3 strony zatrzymuje się.

    Witam.Mam problem z drukarka miga dida podajnika papieru czasem miaga w duecie z dioda poziomu tuszu kadridzy. Czasem pojawia sie problem tupu ze drukarka drukuje ale po wydrukowaniu 1/3 strony zatrzymuje sie i stoi kaseta w miejscu.Prosze o pomoc

    Drukarki, ksero Profesjonalne pgrom   21 Maj 2007 12:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1068
  • HP B8850 i przesunięty wydruk

    Drukarka profesjonalna A3 i zaczęło sie od zabrudzonego czujnika optycznego pod karetką. Kartki zatrzymywały sie i migała dioda od wysunięcia. Po przeczyszczeniu jakis czas podziałało. Teraz dla odmiany kazdy wydruk jest przesunięty o jakies 5 cm w dół - każdy identycznie. Drukarka wciąga kartke i po...

    Drukarki, ksero Początkujący pcnet   28 Mar 2011 08:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1065
  • Drukarka OKI 3321 zatrzymuje się

    Kiedy sie zatrzymuje, cały czas, czy podczas dużej ilości wydruków? Jak sie przesuwa karetka głowicy po pręcie prowadzacym, lekko czy z oporami.

    Drukarki, ksero Profesjonalne srebrnyford   20 Mar 2008 10:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6028
  • Drukarka Kyocera Fs 1010 Przeczyściłem mokrą szmatką bęben drukarki. Co naprawic

    Kolego jeśli nie jestem pewien co jest przyczyną złego wydruku to próbuję puszczać wydruk i zatrzymywać każdy w różnych odstępach czasu, zaciętą kartkę wyjmuję patrząc w którym momencie następuje np. stemplowanie lub czy bęben źle nakłada albo fuser nie dogrzewa. Spróbuj w ten sposób to powinieneś odkryć...

    Drukarki, ksero Początkujący mwp05   19 Sty 2013 21:44 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6599
  • OKI Mikroline 3321 staje podczas wydruku

    Witam Posiadam drukarkę OKI MICROLINE 3321, od jakiegoś czasu, podczas drukowania (Nawet jednej linijki) zatrzymuje się (w tym momencie mruga napis FUNKCJE) i zaczyna znowu drukować, po wydrukowaniu kolejnych 2 linijek znowu staje, znowu mruga napis funkcje, po 5 sekundach znowu zaczyna drukować,...

    Drukarki, ksero Początkujący control85   20 Cze 2009 09:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1644
  • Oki 3320 i wysuwanie papieru, zatrzymuje sie przed koncem

    Witam, mam taki problem, po wydruku tekstu drukarka zatrzymuje sie, a powinna wysunac do konca perforacji ok 3cm, kiedy puszcze nastepna strone drukowanie zaczyna sie we wlasciwym miejscu na drugiej stronie ale konczy w podobny sposob. Czasami drukarka po jakims czasie wysunie te 3 cm dolnego marginesu....

    Drukarki, ksero Początkujący kiosho   18 Sie 2010 21:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4963
  • Samsung ML-3051ND zacina papier podczas wydruku dwustronnego

    witam, odgrzewam temat ponieważ mam problem z tą drukarką. drukarka uruchamia się normalnie i inicializuje, jednak przy drukowaniu zacina papier. czasem na starcie nie pobiera w ogóle z dolnej kasety, mimo że ma nową rolkę i separację. słychać, że rolka obraca się kilkukrotnie jednak papier nie zostaje...

    Drukarki, ksero Początkujący stasiekjunior   04 Kwi 2016 13:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3652
  • Brother MFC 9970CDW - Długie oczekiwania na kolejny wydruk

    Podczas oczekiwania cały czas pierwszy wydruk miał status Printing. Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? To tak jakby pierwszy robił straszny ogon za sobą i zatrzymywał drugi? Tak, dobrze zrozumiałem? No to problem jest raczej po stronie kompa, nie drukarki Spróbuj w sterowniku drukarki na...

    Drukarki, ksero Początkujący arnie123   10 Lut 2017 09:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 660
  • Problem z Lexmark Z31 - zwalnia i zatrzymuje wydruk

    Witam ! Tak jak w temacie. Mam Lexmarka Z31 i jak zacznę drukować to najczęściej przy drukowaniu 4-5 strony (czasem szybciej !) drukarka zaczyna "zwalniać" drukowanie aż do momentu zatrzymania się pracy głowic. Nie reaguje na naciskanie przycisków a po wyłączeniu zasilania jest "matrwa" ! Parę minut...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mkos1   22 Kwi 2004 07:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1231
  • OCE CS 5070 zatrzymuje się w trakcie wydruku

    nie wiele - wymieniłem pasek karetki i wszystkie kardridże także pamięć ram drukarki sam nie wiem ale czy to jest możliwe żeby ploter źle zczytywał z takiej listwy (miarki położenia) ? i dlatego robił takie błędy druku. wydaje mi się że kardridże jakby się trochę opuściły tzn podczas druku czasami lubi...

    Drukarki, ksero Profesjonalne polaris57   23 Paź 2009 16:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2006
  • oki microline 3320(zatrzymuje się przed koncem na 10sek) tem

    Tryb emulacji jest po to aby sterować "wytglądem" liter a tak że paroma innymi rzeczami... jeśli drukarka nie robi dziwnych wydruków i nic nie przestawiałeś w menu po instalacji... a defekt powstał "sam" to raczej przyjżyj się instalacji windowsa czy aby wszystkie sterowniki zainstalowałeś.. a szczególnie...

    Software serwis kosmita   18 Lis 2004 10:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2457
  • drukarka aficio cl4000dn - zacięcia przed wałkami rejestracj

    drukarka ma ponad 100 tys. wydruków. Wymieniona rolka poboru i separator kasety. Z ręcznego idzie dobrze. Z kasety zacina. Kartka zatrzymuje się przed czujnikiem rejestracji, czasem na samym czujniku, czasem 1cm przed nim, czasem ok.2cm przed nim. Czysciłem sprzęgła poboru z kasety, transportu pionowego...

    Drukarki, ksero Profesjonalne clip7   02 Gru 2008 09:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 543
  • Sharp AR-161 z drukarką AR-PB8 - błąd F9-88

    Jest tak: drukarka jest podłączona przez print serwerek D-link, próbowałem na innym, bez zmian. Poodginałem igiełki w złączach, wymyłem jeszcze raz izopropanolem, po firmware 4.59 wgrałem do drukarki wersję 4.48 też bez powodzenia. Mierzyłem potencjał ramy, jest zero, wyczyściłem wszystkie miejsca styku...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Przemek26   31 Mar 2006 17:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1974
  • HP LaserJet 5L, zatrzymuje sie w połowie strony

    Witam wszystkim. Mam nastepujacy problem z moją drukarka, mianowice przy próbie wydruku pobiera papier i po chwil zatrzymuje sie i zapala wszytskie kontrolki, czasem nawet zadrukuje część kartki. Moze ma ktoś pomysł co może być przyczyną usterki i oczywiście jak ja usunąć. Pozdrawiam.

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   25 Sty 2007 20:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1554
  • Drukarka HP 3810. Nie pobiera papieru. Dioda pulsuje.

    Mam taką i zachowuje sie następująco: po podłączeniu do zasilania karetka z tuszami jedzie w lewo i zatrzymuje się tam po chwili przesuwa się do końca i wałek pobiera kartkę i sprawdza poprawną pracę ruszając nią w przód i w tył i wychodzi poprawnie zapala się zielony led po tej operacji bo w trakcie...

    Początkujący Serwisanci rsikon   06 Sie 2006 20:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 999
  • Drukarka Canon Bjc-3000. Kod - 6 razy pomarańczowy i jeden zielony.

    u mnie natomiast pojawił się problem że przy próbie wydruku drukarka nagle się zatrzymuje i zielona świeci się cały czas a miga 4 razy pomarańczowa

    Drukarki, ksero Profesjonalne Grzechol   10 Maj 2007 09:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2499
  • OKI 5520, Alarm w trakcie wydruku.

    Witam. Mam oporną drukarkę OKI 5520. Po włączeniu pobiera papier z traktora, puszczam test czcionek i po pewnym czasie zatrzymuje się z migającym alarmem. Tak jest za każdym razem, staje w zasadzie w tym samym miejscu. Podmieniałem płytę, zasilacz oraz karetkę, zawsze jest ten sam efekt, już niewiele...

    Drukarki, ksero Profesjonalne eSSek   07 Paź 2010 12:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1160
  • HP LJ 6L zatrzymuje papier w grzałce

    Te rolki mogą być wyślizgane. Możesz spróbować je przetrzeć drobniutkim papierem ściernym. Ew. może być konieczna ich wymiana. Powinny być jeszcze dostępne. Same rolki lub cały wózek. Ważna w nim jest jeszcze flaga czujnika, która z biegiem czasu się wydziera. Rolkę pobierająca da się źle założyć (o...

    Drukarki, ksero Początkujący tomek1975   17 Lis 2011 14:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2144
  • Drukarka HP PSC 1510 - Ciągle pobiera papier i drukuje test.

    Dla zainteresowanych: znalazłem, jak anulować ten test i drukować mimo częściowo pustych lub zatkanych kartridży. Otóż urządzenie włączamy bez papieru w podajniku, karetka przejedzie od lewej do prawej (do stacji czyszczącej), nastąpi czyszczenie głowic, karetka przesunie się z powrotem w lewo i po krótkiej...

    Drukarki, ksero Początkujący konmaj   29 Maj 2009 22:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8568
  • Przesunięcia obrazu po wymianie pasa transferu HP LJ CM2320

    Problem jak w temacie. Drukarka zrobiła ok 4700 stron. Wymieniłem pas transferu na oryginalny moduł, ponieważ stary uszkodził się mechanicznie. Robiłem kalibrację, wyrównanie, przywracałem już do ustawień fabrycznych(perm. init.), self test i masę raportów;) Wydruki wychodzą tak jakby kartka gdzieś po...

    Drukarki, ksero Początkujący _Balzac_   24 Lut 2012 15:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1337
  • Epson stylus color 480 problem po zacięciu papieru

    Spróbuję trochę doprecyzować. Moja drukarka nie posiada włącznika/wyłącznika bo taki model. Zatem każde uruchomienie systemu komputerowego, uruchamia drukarkę. Otóż, każdorazowo gdy włączam kompa karetka, bo chyba tak się to określa stojąca w stanie spoczynku przy prawej stronie drukarki rusza i wykonuje...

    Drukarki, ksero Początkujący galante   12 Lut 2009 11:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4395
  • HP CP1312 - Co kilka kartek zacięcie papieru

    Witam, mam taki problem z drukarką że przy wydruku 1str wszystko jest okej za każdym razem, jednak jeśli drukuję więcej kartek zaczynają się schody bo co 3-5 kartek drukarka zacina papier, zatrzymuje się różnie przy wejściu do fusera.... czasem wczesniej. Rolka pobierająca papier założona nowa, zastanawiają...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Erni90   02 Lut 2017 15:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 576
  • HPdj640C-nie drukuje selftestu...

    Wyraźnie napisał że próbując drukowac z Worda drukarka zaciąga papier na kilka cm i zaczyna migać żółta dioda. Co do selftestu to z opisu wynika, że prawdopodobnie nie wykonuje go poprawnie (WŁĄCZA drukarkę a potem przytrzymuje przycisk). Prawidłowo powinien TRZYMAJĄC WCIŚNIĘTY klawisz ze strzałką (górny)...

    Drukarki, ksero Profesjonalne DJ_Czyżyk   05 Lut 2006 16:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1014
  • Lexmark Optra E312L zacina sie papier

    Witam. Drukarka jak w temacie. Każda kartka w czasie wydruku zatrzymuje się około 5 cm za elementem grzejnym, bez względu na to , czy ma wyjść górą, czy dołem, wyczyściłem wszystkie czujniki, ale pewnie któryś jest walnięty, albo elektronika. Czy ktoś miał już taki problem z tą drukarką?

    Drukarki, ksero Profesjonalne pawelzet   26 Kwi 2005 20:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1579
  • Canon IP 1500 - zakleszczony papier

    Podczas drukowania wyskakuje komunikat "zakleszczony papier" i dioda mruga 3 x na pomaranczowo. Rozebralem drukarke i caly czas rozchodzi sie taka biala zebatka chyba w podajniku papieru. Zebatka ta sklada sie z dwoch mniejszych i po srodku jest sprezyna, mozna ja rozebrac na dwie. Jeden trybik kreci...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kwasek27   24 Mar 2007 11:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2720
  • hp psc 1215 uszkodzony kartridż

    Ale przyszło mi jeszcze coś innego do głowy: spróbuj podłączyć urządzenie do komputera innym kablem USB. No, tak. Zapomniałem o kablach usb. Nie ma znaczenia na jakim sznurku chodzi. Klient przyniósł swój, ja dodatkowo testowałem na dwóch innych. B/z. Klient sądził poczatkowo że to sterownik. Używał...

    Drukarki, ksero Profesjonalne agatorn   06 Lut 2009 23:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6434
  • HP 2840 - błąd 54.2 karuzela ustawiona prawidłowo

    Witam Mam problem z HP2840, drukarka przy próbie wydruku "trzeszczy" słuchać ze to zebatki, na koniec wyrzuca 54.2, czasami wcześniej wydrukuje stronę. Sprawdziłem karuzelę z obu stron, ustawiona prawidłowo, wyłaczyłem zasilanie, wkładałem każdy toner z osobna i "inicjowałem" - prosiła o kolejne tonery....

    Drukarki, ksero Początkujący thermoplus   20 Wrz 2016 10:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1938
  • HP C4380 - Po zainstalowaniu na Win 7 nie drukuje

    Zostałem poproszony o pomoc z instalacją drukarki HP C4380 na Windows 7. Początkowe objawy były takie, że u użytkownika drukarka nie drukowała lub drukowała po pół kartki, zatrzymywała się, lub drukowała jakieś bzdety itp + jako bonus nie działał czasami skaner. Dla testu rozpocząłem instalację na...

    Drukarki, ksero Początkujący Stan-S11   23 Lis 2014 09:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 855
  • HP LaserJet 1160 - pobiera kolejno kilka kartek

    Witam. To jest mój pierwszy post, ale postanowiłem go napisać, ponieważ to co tu na forum przeczytałem (na temat modelu 1320) pomogło mi w ustaleniu przyczyny problemu, a to co napisałem poniżej, może jeszcze komuś pomoże, bo na temat modelu 1160 jest niewiele informacji. Mianowicie w moim przypadku...

    Drukarki, ksero FAQ kleryk6   08 Wrz 2015 22:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 5394
  • HP LJ 5 - okazjonalne błędy 41.3 - pomocy !!!

    Witam Szukałem na forum wątku dotyczącego mojego problemu, ale nie znalazłem takiego, który by dokładnie odpowiadał. Próbowałem już różnych rzeczy ale nic nie pomaga. Moja drukarka to HP LaserJet 5 dokładniej 5N (z kartą sieciową), czyli C3916A. Rok i miejsce produkcji: 1996, Holandia. Przebieg z...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Maciek!   30 Wrz 2006 16:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1596
  • Problem drukowania (OKI Microline 320)

    Witam wszystkich, Mam duży problem, bo nigdy nie serwisowałem drukarki igłowej a tu... Drukarka OKI Microline 320 bardzo dużo drukuje. Ostatnio w trakcie wydruku zatrzymuje sie papier a drukowanie caly czas idzie do przodu. Czyli reasumujac: papier w trakcie wydruku zatrzymuje sie powodujac kilkukrotny...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   25 Lis 2004 18:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1756
  • hp3820 - czy to walnięta elektronika??

    U mnie wystąpił podobny problem. Wydruki testowe idą znakomicie poziomy tuszy ok drukarka diagnozuje kartridze jako sprawne. Po podpieciu do kompa i puszczeniu wydruku rozpoczyna sie proces drukowania, zrobi kilka linijek i proces się zatrzymuje . Wygląda jakby drukarka na coś czekała. Po jakimś czasie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne szatz   17 Lis 2005 08:18 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2424
  • HP Photosmart 7260 - Zacinanie mechanizmu wkładów drukujących

    Od pewnego czasu mam problem z drukarką jak w temacie. Przy wydrukach, jeśli puszczę 1,2 strony... w 95% przypadków wydrukuje je normalnie. Przy wydrukach 5-10stron od czasu do czasu bywa tak, że drukarka zacina się. Na ekranie wyskakuje komunikat: "Zacięcie mechanizmu wkładów drukujących" Otwieram...

    Drukarki, ksero Początkujący p_bud   11 Sie 2012 17:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1724
  • Blad ogolny Samsung ML 4600 jaka diagnoza??

    Witam. Drukarka Samsung ML4600 monochromatyczna laserowa. Calkiem podobna do ML4500. Sprawa wyglada nasteüpujaco. Po wlaczeniu pierwszym drukarka startuje poprawnie jest git. Przesylam dane z PC miga zielona kontrolka DATA drukarka zaczyna drukowac. Teraz zaczynaja sie problemy. Wciaga kartke i...

    Drukarki, ksero Profesjonalne karola44-81   03 Wrz 2007 07:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1348
  • [Inne] Dobre urządzenie wielofunkcyjne do 700 zł

    Witam, drukarke MFC-J5910 polecam tylko, jesli komus zalezy na wydrukach A3. Uzywam od 4 miesiecy w malym biurze. Plusem jest niska cena urzadzenia i stosunkowo niedrogie oryginalne tusze (ponoc dobrze toleruje zamienniki) jak rowniez przyjemny interfejs i obsluga panelu. Doceniam takze niskie zuzycie...

    Drukarki, ksero Co kupić? Boa2   27 Maj 2013 01:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2514
  • [ATmega2560][Arduino] - Komunikacja po RS232 za pośrednictwem Arduino

    Witam Przejdę od razu do opisu problemu. Mam dwa urządzenia. Jedno Nadawca wysyła dane po RS232 drugi Odbiorca drukarka termiczna Epson TM-T88 (transmisja ASCII). Sposób komunikacji rozgryzłem przy użyciu analizatora stanów logicznych jest to również transmisja ASCII z kilkoma dodanymi elementami....

    Mikrokontrolery matecki   29 Maj 2013 17:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1368
  • OKI microline 320 wolno drukuje.

    Zrób wydruk menu drukarki która dobrze drukuje i porównaj z wydrukiem menu drukarki która wolno drukuje. Przecież napisał: "Porównywałem ustawienia drukarki i są takie same jak w innych". Mnie interesuje co innego: co to znaczy "wolno"? Czy coś miga przy okazji na panelu? Głowica się zatrzymuje,...

    Drukarki, ksero Początkujący laserjack   03 Lip 2008 22:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2319
  • Xerox workcentre 3210 - Zacięcie papieru na rolce transferowej na pełnym tonerze

    Witam, Mam dość nietypowy problem z dwoma drukarkami xerox wc 3210. Za każdym razem gdy wkładam nowy toner, dość często występuje zacięcie papieru. Papier zatrzymuje się zawsze w tym samym miejscu, czyli na rolce transferowej. Wystarczy wtedy otworzyć przednie drzwi i zamknąć - wtedy wyjdzie pusta...

    Drukarki, ksero Początkujący mincur   18 Lip 2015 12:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1491
  • Podłączenie kabla sieciowego powoduje długie otw. dokumentów

    Niestety wpisanie komend nie pomogło... net use /PERSISTENT:NO - polecenie zostało wykonane pomyślnie NET stop spooler /y Usługa Bufor wydruku jest właśnie zatrzaymywana. Usługa Bufor wydruku zosatała zatrzymana pomyślnie. NET stop lanmanworkstation /y Następujące usługi są zależne...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych bogiebog   19 Kwi 2010 09:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1998
  • Epson DX4400 nie drukuje...

    Dzieki... bez USB jest to samo wiec mysle ze to cos z drukarka (podczas kopiowania skaner przesowa sie tylko kawalek i zatrzymuje, wiec sadze ze problem jest tylko z kopiowaniem) kopia zapisanej kartki A4 wyglada tak: zapomnilem tam napisac ze nie tylko ze tekst jest na dole to jeszcze tylko...

    Drukarki, ksero Początkujący scalak4   20 Gru 2010 15:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4668
  • HP PSC 1215 - Migająca dioda "Sprawdź pojemnik z tuszem"

    Witam, temat będzie bardzo rozległy ponieważ sama drukarka sprawia problemy od dawna, dodam, że nigdy nie była czyszczona a konserwacja sprowadza się co najwyżej do przeczyszczenia spirytusem styków na kasetce i kartridżach. Problemów było z nią dużo, od nieoddawania papieru przy końcu wydruku (pojawia...

    Drukarki, ksero Początkujący 3_henryk   21 Sie 2012 21:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8253
  • Za długi kabel USB?

    Mam następujący problem. Mam drukarkę Canon IP4500. Instalacja, wyrównanie głowicy i test przebiegły bezproblemowo. Wydruk prostych napisów w open office writer działa OK. Podobnie małe obrazki. Problem pojawia się, gdy próbuję wydrukować coś większego, np. na całą lub prawie całą stronę A4. Wówczas...

    Drukarki, ksero Szukam rad500   18 Gru 2008 23:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3760
  • Samsung 2010PR nie chce pobierać papieru z podajnika

    Mam identyczną drukarkę i miałem podobne objawy. Przestała pobierać papier (wałki się obracały). Po wyczyszczeniu wciągała na te 5cm i zatrzymywała się, przy kolejnej próbie ręką podsuwałem kartkę i jak już minie ten próg 5 cm (jak złapią ją następne wałki) to dalej idzie dobrze. Próbowałem jeszcze...

    Drukarki, ksero Początkujący pkozar   16 Mar 2016 20:45 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 18442
  • Wykonanie płytek z zastosowaniem POSITIV20

    Właśnie zacząłem próby z zastosowaniem metody fotochemicznej. Pierwsza jak się można domyśleć nieudana. Kupiłem lampę UV taką: Świetlówka 20W w odległości 12cm. O czyszczeniu płytki nie piszę bo jest na ten temat dużo na forum. Płytkę pokryłem Postivem20 i pozostawiłem do wyschnięcia. Na drugi...

    Początkujący Elektronicy krzysztofh   16 Kwi 2009 20:38 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4938
  • błąd 40 EIO w HP LajerJet 4000N

    Witam, Założyłem niedawno temat w związku z problemem z instalacją drukarki. Problem rozwiązany, ale pojawił się kolejny: Czasem podczas drukowania na wyświetlaczy pojawia się błąd 40 EIO "cośtam cośtam" (niestety drukarka zna tylko niemiecki a ja wcale więc nie zacytuję dokładnie; nie udało mi się...

    Drukarki, ksero Początkujący ABLublin   13 Lis 2010 10:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1328
  • Epson R220 - czy da się go wskrzesić

    Witam Drukarka jąką posiadam to Epson R220. Po długim czasie nie używania włączyłem ją, wydrukowałem dosłownie dwie strony i wyłączyłem. Po ponownym włączeniu drukarka wykonuje wszystkie prosedury startowe, głowice zatrzymują się normalnie po prawej stronie i zaczynają szybko migać jednocześnie dwie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Aiki41   29 Wrz 2008 21:32 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4511
  • HP LJ P2055d zacina w dupleksie

    witam W drukarce jak w temacie od czasu do czasu zacina kartkę przy wydruku dwustronnym. Rozumiem, że w starych drukarkach parciały rolki, gumki i był problem z pociągnięciem kartek, ale w tak nowych drukarkach? Zresztą duplex to żadne skomplikowane urządzenie w tej drukarce ,więc czemu się zatrzymuje....

    Drukarki, ksero Początkujący PiotrG.   26 Wrz 2012 22:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2860
  • 50VT60 - nie widzi dysku zewnętrznego na przedłużaczu

    Zależy jaka jest długość tego przedłużacza. Ja mam np drukarkę na kablu 5m i za każdym razem, gdy włącza się lodówka, mam sygnał rozłączenia i podłączenia urządzenia do komputera (drukarki nie lodówki), Gdy w tym czasie drukuje to wydruk się zatrzymuje w połowie strony i jedynym ratunkiem jest restart...

    Połączenia urządzeń Ralf58   28 Paź 2014 16:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2496
  • HP P1005 - Drukuje tylko jedną stronę

    Druga kartka jest pobierana? Tak, gdy dokument ma dwie strony, druga jest pobierana. Zrobi to nawet gdy trzeba kartkę odwrócić; jest tylko jeden warunek: mechanizm nie może przestać pracować (kręcące sie rolki) w czasie gdy obracam kartkę. Jeśli się zatrzyma - bo za długo nie podawałem kartki - to...

    Drukarki, ksero Początkujący Trabi   16 Lis 2012 09:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6813
  • Błąd magazynu przy indeksie wydajnosci systemu

    Ciężko powiedzieć, na SSD przeniosłem tylko 1 system, na drugim kompie nic nie było przenoszone i jest tak jak było na HDD. Czy żadne usługi nie zostały wyłączone? Świadomie nic nie ruszałem w usługach. Może jakaś aplikacja je wyłączyła. Używam zainstalowanego Avasta, i odpalam co jakiś czas...

    Pogotowie Antywirusowe radius75   19 Maj 2019 21:02 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 513
  • Hp 8550 DN problem z identyfikacja papieru i zaciecie

    a wiec tak dostalem w rece hp 8550 dn , problemem bylo to ze drukarka nie widziala tonerow mimo ze one byly , oczywiscie zdjalem pokrywe plastikowa od bebna obrotowego i wyczyscilem czujniki obecnosci tonerow , potem wydawalo by sie ze bedzie luz , ale drukarka najpierw podczac inicjalizacji wywalala...

    Drukarki, ksero Profesjonalne lesmir   24 Sie 2006 23:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 939
  • HP LJ P2055d - Zacina papier w duplexie

    Witam Mam problem z drukarką HP P2055d, co jakiś czas zacina kartkę w dupleksie, raz jest to po 10 a raz po 50 stronach nie ma reguły. Z tego co zauważyłem to zatrzymuje się (ślizga się jak kartka wraca z powrotem w stronę duplexu tz z fusera wystaje jakieś 2cm). Wymieniłem rolkę poboru papieru...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Regenerator87   05 Gru 2013 18:05 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6660
  • OKI 321 Elite - Mrugające MENU

    Mam problem z drukarką OKI 321 Elite. Otóż po włączeniu i próbie wydrukowania drukarka drukuje około trzy linie, poczym się zatrzymuje, a jedynym objawem jest mrugające MENU na panelu drukarki. Co ciekawe czasem po około od 3 do 5 minut potrafi się odezwać i karetka z taśemką przejedzie kawałek. Jeżeli...

    Drukarki, ksero Profesjonalne azarach   17 Lip 2006 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1453
  • Problem podczas drukowania Citizen Swift 90

    Witam !!! Mam problem podczas drukowania tą drukarką (Citizen Swift 90). Występuje nie zawsze, a objawia się następująco: podczas druku pierwszych kilku linijek lub kilku linijek w środku dokumentu głowica drukarki zaczyna uciekać na lewą stronę aż w końcu zaczyna uderzać (dość mocno) o o lewą stronę....

    Drukarki, ksero Profesjonalne wojt199   26 Wrz 2014 13:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • Epson aculaser c900 zacinanie papieru

    Dzisiaj testowałem ponownie tą drukarkę i jeśli napiszę krótki tekst w notatniku to wydruk idzie tylko drukarka zgniata zakładkę na kartce w taki sposób że kartka jest krótsza o dosłownie 1 centymetr i to się powtarza za każdym takim samym wydrukiem tak samo a jak chce wydrukować pełna stronę tekstu...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kamil_84   18 Lip 2013 08:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3416
  • HP PRO 400 M401 - Zacina kartki na tacy duplexu

    A to widzisz tego nie napisałeś że jest komunikat że masz zacięcie w obszarze kasety a nie w obszarze dupleksu. Czyli drukarka "myśli" że kartka nie wychodzi z komory gdzie jest kardridż i zatrzymuje wydruk czyli ewidentny problem z czujnikami. Przy takim komunikacie możesz wykluczyć czujnik przy rolce...

    Drukarki, ksero Profesjonalne serwislaser   07 Kwi 2014 20:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3264
  • HP LJ P1102w - Zacinanie papieru receptowego

    Problem występuje na kilku egzemplarzach tego modelu (najnowsza ma niespełna pół roku). Papier receptowy (szerokość do 110 mm) zacina się przy przy wyjściu z różną częstotliwością (czasami za każdym razem, w najlepszym wypadku raz na 15 wydruków). Przy udanym wydruku przód kartki jest widocznie wygięty,...

    Drukarki, ksero Początkujący tepe   20 Sie 2015 11:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 864
  • LaserJet 5Si

    Witam, dzieki temu tematowi zlokalizowałem usterki w swojej drukarce (nie pobierała papieru z podajnika 3) papier pozostawał tak ja k opisał Calineczka* w powyższym temacie "Kartka zatrzymuje sie na wysokosci pierwszej uchylanej klapki do wyciagania kartek ktore sie zablokowaly". pomogło wyczyszczenie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne polar20   06 Paź 2006 13:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3259
  • Pampers do hp deskjet 450

    Jeśli po wydruku 2 stron zatrzymuje się z komunikatem zacięcia papieru to masz na 90% problem z podajnikiem i ścieżką papieru. To standard w tych drukarkach. Nalezy rozebrac całe urządzenie, dokładnie wyczyścic wszystkie elementy ściezki papieru, powinno się wymienic rolki podajnika papieru na nowe i...

    Drukarki, ksero Profesjonalne LARYS   26 Maj 2009 11:12 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4496
  • Jak wykonać emulację oki320 na epson fx?

    Witam, mam mały problem z drukarką oki320 i drukowanie z programu wfmag dos. Problem polega na tym że drukarka przy wydruku zatrzymuję sie co jakiś czas na ok 1 min i później dalej drukuje. Dowiedziałem się ze trzeba zrobić emulacje na epson fx i wpisać takie ustawienia ale niestety nie wiem...

    Drukarki, ksero Regeneracja miwi   09 Sty 2009 22:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2488
  • Problem z drukowaniem przez WiFi

    Pobiera papier, zaczyna drukować, a potem przestaje i niewiadomo na co czeka. Dokument jest cały czas w kolejce wydruku i nie ma żadnego postępu. Pingowanie leci bez problemu. Czasy od 2 ms do max 69ms, żadnej utraty danych po drodze. Ustawienia narysowałem, ale wszystko jest na WiFi (laptop i drukarka)...

    Sieci Początkujący bogiebog   02 Maj 2010 14:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2492
  • HP LJ 2300dn problem z dupleksem

    na wydrukach informacyjnych nie ma ilości wydruków z duplexu, zacina się nie co jakis czas ale bez przerwy, bez duplexu śmiga bez problemu, więc separatora nie podejrzewam, po prostu przy wciągnięciu kartki z powrotem i próbie drukowania zatrzymuje się, a zdarzeniach widać te błędy jakie przytoczyłem,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne laserjack   06 Gru 2006 14:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3907
  • OKI 3410 błąd

    Witam wszystkich mądrych i kumatych . Mam problem z OKI 3410 . przy dłuższych wydrukach (50-100 stron składanki) w pewnym momencie pojawia się następujący błąd : miga Alarm i świecą Gothic i 10 cpi . Drukarka się zatrzymuje , papier nie jest zacięty . Teoretycznie wskazuje to na błąd czujnika pokrywy...

    Drukarki, ksero Profesjonalne andrzej103   06 Lut 2006 12:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1677
  • HP Deskjet F4180 wolne działanie

    Witam, mam problem ze swoim urządzeniem wielofunkcyjnym polegający na tym, że przy próbie wydruku dokumentów metodą szybkiego/ekonomicznego drukowania, drukarka strasznie długo zwleka z drukowaniem, tzn po ok 5minutach od kliknięcia uruchamia się, drukuje 1 stronę(często przy tym się zatrzymując w połowie...

    Drukarki, ksero Początkujący endriuf   28 Maj 2009 08:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3166
  • Hp laserjet P2015d świecą się 3 diody

    Witam. Mam taki problem. Po włączeniu urządzenia drukarka działa przez chwilę (kręci silniczek) po czym zapalają się 3 ostatnie diody (Go, Ready, Attention). CZasem uda się uruchomić drukarkę poprawnie i wtedy przy próbie wydruku strony testowej zatrzymuje się w momencie jak kartka dojeżdża do grzałki. Proszę...

    Drukarki, ksero Początkujący pszymek   18 Lis 2010 01:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2088
  • Oki 3320 - Przesunięcia w tabeli.

    OKI3320. W trakcie regeneracji - przeskakiwały wiersze. Wymienione standardowo koła zębate komplet po prawej (przy gałce). Próbny wydruk i rozjeżdża tabele Karetka podmieniona. Back roller dociskowy zmieniony z plastykowego na metalowy. Rura metalowa po której porusza się odlewana część...

    Drukarki, ksero Początkujący Supaplex   15 Lut 2012 15:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1765
  • OKI B2200 - Zacinanie przy poborze papieru

    Witam. Mam drukarkę OKI B2200. Trafiła do mnie z problemem poboru papieru. Raz na kilka kartek druk zatrzymuje się przed gumowymi rolkami znajdującymi się pod bębnem z tonerem. Problem pojawiał się także podczas prób z podajnikiem ręcznym. Na początku myślałem, że rolki znajdujące się przy poborze ręcznym...

    Drukarki, ksero Początkujący a-mus   28 Lut 2013 13:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1392
  • HP 959c Mruga Dioda papieru oraz zasilania

    Drukarka słabo drukowała, brudziła, okazało sie że zasyfiona była stacja serwisowa po przeczyszczeniu pojawił się problem. Gdy ją włączę przesuwa głowice maksymalnie w lewo (dość silnie) i przez 2-3s zgrzyta silniczek od stacji serwisowej. Jeśli przesunę stację do przodu to najpierw przesuwa głowice...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mumin66   18 Kwi 2006 06:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1087
  • Problem z drukiem: XP Home + DeskJet D2300 series

    Witam Konfiguracja jak w temacie: Wszystko do tego momentu działało ok, aż tu nagle, ni stąd, ni z owąd pojawia się problem polegający na tym, że po włączeniu komputera przez kilka, kilkanaście minut można drukować bez problemu. Jednakże po upływie tego czasu, przy podjęciu próby kolejnego wydruku...

    Komputery Hardware orzelpiotr   13 Lut 2009 18:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1800
  • KYOCERA FS600. Nie wciąga kartek z szuflady.

    Rolka jest czysta. Kartka wjeżdża, ale tylko na opcji manual i zatrzymuje się w drukarce, po otwarciu osłony z tyłu trzeba mocno pociągnąć kartkę żeby wyszła, w tym czasie miga JAM, wydruk jest do około połowy strony w porządku, a dalej rozmazany

    Początkujący Serwisanci Piotrek77c   10 Gru 2006 18:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1040
  • HP LJ 1018 zacięcie papieru

    Witam Mam taki problem. Podczas wydruku papier zatrzymuje się na rolkach wyjściowych (ok 1cm przed końcem papieru) Oczywiście drukarka wyrzuca komunikat o zacięciu. Czasami kartka wyjdzie do końca ale komunikat o zacięciu też się pojawia. Wymieniłem czujnik papieru (feeder assy) bo był dość mocno wytarty...

    Drukarki, ksero Początkujący anty35   12 Maj 2010 16:22 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5747
  • Kyocera FS-C5020N zacina na rolce rejestracji

    Witam, mam problem z drukarką Kyocera FS-C5020N. Początkowo strasznie hałasowała i brudziła kartki - okazało się, że był zapchany zespół czyszczący pasa transferowego. Dużo starego toneru zasypało maszynę więc ją porządnie odkurzyłem i wyczyściłem ale po złożeniu i puszczeniu paru wydruków okazuje się,...

    Drukarki, ksero Początkujący alsi5   09 Mar 2012 17:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1057
  • Kolejny ploterek cnc

    Drukarkę uruchomiłem mechanicznie, zaprogramowałem procesor i nawet wykonałem jakieś pierwsze wydruki lecz po wykonaniu 30-40 warstw filament zatrzymuje się w głowicy. W związku z tym zamierzam nieco przerobić tzw. Hotend, lecz nie mam teraz na to czasu. Ważne, że wszystko działa i tylko trzeba dopieścić.

    DIY Konstrukcje dudik56   14 Sie 2013 10:24 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 29838
  • OKI 3320 przy grubym druku drukuje w miejscu

    Witam, Mam problem z w/w drukarką. Mianowicie, jakiś czas temu zaczęła "świrować" ale po przeczyszczeniu trochę jej przeszło. Od niedawna przy drukowaniu faktur znowu daje znać o sobie. Drukuje parę linijek normalnie, po czym zatrzymuje się w jednej linii, drukuje jakieś dziwne znaczki, tak jakby się...

    Drukarki, ksero Początkujący elo_tomasz   09 Maj 2014 14:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2244
  Szukaj w 5mln produktów