blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
załatwił problem z siłownikiem Wyłączył Ci funkcję NaturalDry - do której ten siłownik jest potrzebny + jest to opisane w instrukcji obsługi. Ps. Powyższe nie rozwiązuje usterki napędu, tylko działa analogiczne do wyjęcia kostki z siłownika.
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
Do sprawdzenia przelotka drzwi lub sam siłownik w drzwiach .
podchodzi bez problemu uniwersalny. Zintegrowane z kasetą masz tylko krańcówki. Jak chcesz orginał wstawiać to taniej wychodzi kupić całe drzwi na szrocie niż sam siłownik :) siłownik 100zł drzwi 50 :)
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy,albo coś go blokuje albo sam się zacina.
Komutator bez smaru. Musisz sobie dopiłować szczotki z czego kolwiek.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
przypomniało mi sie że nie trzeba ciągnąć kabelków gdyż są pod są ju z w drzwiach
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
witam częsta usterka tego modelu, wycierają się trybki w siłowniku zamka w drzwiach tylnych do wymiany jest cały zamek siłownik jest wbudowany wewnątrz
Wywal to chłopie bo to zabytek i nie warto do ego podchodzić
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Oby nioska nie była w strefie zamykania bo ją uszkodzi. Zacznij od sygnału cyfrowego noc/dzień z takie np modułu https://allegro.pl/oferta/modul-czujnik-... . Jego przekaźnik ma styk NO (normalnie otwarty) i NC (normalnie zamknięty) w stanie bez zasilania czyli logiczne 0 i 1. Gdy układ zadziała stan zmieni...
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Jak dla mnie może być to przyczyna kabli przejściu drzwi albo siłowniki się blokują.
Kaseta zamka przystosowana do siłownków specjalizowanych tak jak w Sienach i inch.Wiecej dowiesz sie pod nr tel który wysyłam na pw
Mistrzu, zacznij myśleć trochę logicznie, to wyłączy Ci się komplikator. Wystarczy założyć do drzwi kierowcy siłownik i napędzić go albo z wbudowanych przekaźników interfejsu alarmu, albo z dwóch dostawionych, jeżeli są tylko wyjścia niskoprądowe masy. Praca tego siłownika wymusi pracę switcha w drzwiach kierowcy i konsekwencji pracę oryginalnej pneumatyki...
W polonezach z reguły w tylnych drzwiach montuje się właśnie siłowniki 6 kg, bo te zamki chodzą dość ciężko. Tak więc możesz zmienić tylko tylne siłowniki na mocniejsze, a przednie drzwi na razie zostaw i poczekaj do zimy.
sam zamek jest sprawny.drzwi zablokowane przez silownik z xentralnego Widziałeś jak wygląda zamek w vw?? W najgorszym razie tapicerka do zdjecia ,szyba i wejście pod blachę. Stukaj i próbuj jednocześnie otwierać może pójdzie. Mozna od tylnych drzwi bez uszczelki odkręcić i wyjąć wkładkę i tam atakować.
Rozwiązano, wszystko działa jak należy, zamykam.
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
Uniwersalny siłownik podłączyć pod sterowanie wysokoprądowe które steruje siłownikiem na tylnych drzwiach
Generalnie szukaj przy przelotce między drzwiami a słupkiem... a może wystarczy parę razy "trzasnąć" drzwiami i samo zacznie działać (przynajmniej na jakiś czas). W tylnych drzwiach jest siłownik Slave - odłącz go od instalacji i zasil "na krótko" żeby zobaczyć czy działa - jeśli nie rozumiesz o co chodzi - nie zabieraj się za to sam. Styki jeśli są...
Odłącz wtyczke od prawych drzwi i zobaczysz, czy coś sie zmieni
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Dzień dobry mam drzwi które posiadają od spodu drzwi siłownik domykania, żeby drzwi nie trzaskały, zamieszczam zdjęcie proszę o pomoc czy ktoś wie gdzie taki siłownik dostać ewentualnie.
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Albo uszkodzone przewody w przepuście drzwiowym albo uszkodzony sam siłownik...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Czy to ma być otwieranie rygla, czy także uchylanie drzwi? Mogłoby działać tak: siłownik przesuwa rygiel, żeby drzwi mogły się otworzyć, sprężyna popycha drzwi i jak rygiel puści, to one się otwierają. A potem siłownik puszcza rygiel i on wraca na miejsce. Na koniec drzwi trzeba zatrzasnąć ręcznie, wtedy rygiel zaskakuje i trzyma. Jeśli ma być otwierany...
gdzie jest centralka z zamków Nie ma centralki. Siłowniki w drzwiach są uruchamiane przez moduły drzwi, siłownik klapy przez tylny moduł SAM.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Trochę mało informacji podałeś. Czy samochód jest krajowy, czy sprowadzany, czy usterka pojawiła się równocześnie z uszkodzeniem tych jednych drzwi. Jeśli masz chęci na samodzielne usunięcie usterki, to: - ustal jakiego producenta i model masz centralki alarmowej - poszukaj instrukcji i schematu do niej - odłącz nie działający siłownik W Civicach fabrycznie...
jeżeli działa to może tak być, ale wiem z własnego doświadczenia że zamontowanie siłownika w tylnych drzwiach w ibizie graniczy z cudem :D
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
To powinno pomóc:
U mnie w innej marce (Smeg) jest silniczek i ślimak, można go palcem kręcić do skutku (aż się popychacze schowają).
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Witam. Jak należy podłączyć rygiel w drzwiach z siłownikami do systemu oddymiania Mercor?
Sa spinki bardzo kruche, przewaznie sie lamia i trzeba wymieniac. Zanim zabierzesz sie do zdejmowania tapicerek uruchom silnik na 20 minut i wlacz pelne ogrzewanie, obieg wewnetrzny i nadmuch na maksa. Jak juz bedzie w srodku goraco, wjedz do ogrzewanego garazu i tam rozbieraj - plastiki sa niestety kruche. Objaw jaki opisujesz wskazuje na wewnetrzne...
Wygląda to tak jakby coś mechanicznie blokowało silniczek przed skrajnymi położeniami. Osłuchaj/obejrzyj/ siłownik prawych drzwi czy przy sterowaniu z lewego kluczyka choć trochę działa. Może przekładnia się wytarła. Krańcówka raczej dobra skoro c-z reaguje na napęd kluczykiem z prawej strony po pokonaniu oporów.Napięcie sprawdż bezpośrednio na prawym...
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
problem moze byc z siłownikiem drzwi pasazera,wypnij kostke i zobacz co bedzie sie dzialo jak odpalisz auto czy szyber ci wyjedzie,lub diagnostyka jak kolega wyzej napisał;-)
Nie wiem jak jest montowany dokładnie w tym modelu – Ala możesz zdjąć osłonę z drzwi i jeśli siłownik jest zamontowany indywidualnie (dochodzą do niego dwa kabelki) powinno się go wymienić – ale możesz go rozwiercić (nity) użyć WD rozruszać i gotowe skręcić małymi wkrętami i założyć. Ala jeśli jest wbudowany w zamek drzwi – to trudno...
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały.
Prawy boczek przed drzwiami. Odepnij sterownik i próbuj podać napięcie na silnik siłownika prawych drzwi. Przewody masz w wiązce. Chociaż przy twojej usterce, ja bym stawiał na trzepnięty przewód właśnie od silnika, a nie switcha.
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Możesz jednak użyć napędu do drzwi uchylnych , doposażając go w 2 ramiona. Przykład tutaj : https://allegro.pl/oferta/jim-cg-ramiona...
na pewno problem z dokładanym siłownikiem w drzwiach kierowcy, rozbierz tapicerkę i luknij
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
Zamknięcie siłownika przeprowadzi się poprzez reset dostępny serwisowi Autoryzowanemu. Musisz zaczekać do poniedziałku. Skoro nie ma tego w instrukcji obsługi, ja nie jestem upoważniony do udzielenia innej odpowiedzi. Ogólnie jest to prosta procedura, tylko trzeba ją znać... :)
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Pomózcie co mam ......................... Co mam zrobic Wstawić siłownik w drzwi kierowcy.
Zawsze jakaś opcja jest. Małe autko nie trzeba daleko sięgać do drugich drzwi.
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
.............. Z kluczyka otwiera i zamyka się cały komplet. .............. Z kluczyka jak pchasz ręką to się zamyka. Wyjmij akumulator to też bedzie Ci się zamykać z kluczyka (drzwi kierowcy). Pewnie siłownik, jak masz elektryke szyb to sterowanie masz z modułu w drzwiach jak masz sam central to z komfortu wew auta.
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Sprawdź kable w przepuście między drzwiami a budą, potem sam siłownik
Poszukaj sobie zasilania do nowej centralki na pewno +12V masz na bezpieczniku na czerwonym przewodzie, masa - jest widzę przykręcona do karoserii. Co do sterowania siłownikami poszukaj gdzie jest kabel sterujący zamykaniem i otwarciem drzwi reszta kabli to pewnie idą do siłowników. Wstaw zdjęcie instalacji drzwi jak masz zdjętą tapicerkę.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony siłownik w tych drzwiach, ale sprawdził bym jeszcze przewody pomiedzy drzwiami a karoserią.
Wszystkie sygnały znajdziesz w prawym progu samochodu. Najlepiej zamontować alarm bezpilotowy jeżeli masz mazde 3 po liftingu. Po liftingu szyby można domukać po przez wydłużenie czasu zamykania zamka (komfort) Jeżeli przed liftingiem to trzeba pchać przewód do drzwi lub centralke szyb zamontowac w drzwiach a sterowanie podpiąć pod siłownik. W drzwiach...
Najpierw piszesz o zamku pionowym teraz o poziomym. Poziomy ma sens tylko w przypadku bram jednoskrzydłowych gdzie skrzydło bramy jest domykane do słupka. Wyobraź sobie drzwi dwuskrzydłowe zamknięte tylko na klamkę. Czy zamek w tych drzwiach ma sens?
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika! Jest tylko czujnik położenia zamka. Musisz dołożyć siłownik slave sterowany z alarmu i po kłopocie.
Też stawiam na cięgna, każde drzwi mają swój siłownik. Może się po zapiekały. A w tych gdzie wcale nie reaguje to albo całkowicie padł siłownik albo np. poluzowała się wtyczka od zasilania. Tak czy inaczej bez rozebrania boczków tapicerki się nie obejdzie. Może tez zaopatrzyć się za w czasu w multimetr.
Temat już ogarnięty, dwa kabelki w przelotne były uszkodzone.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
Czyli zostają tylko siłowniki do bram aby otwierać całe skrzydło drzwi.
siłownik drzwi renault siłownik drzwi vectra siłownik drzwi
koszt wymiany licznika odkurzacz electrolux obudowa ekspres delonghi zbiornik fusów
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Jak uruchomić Bluetooth w radiu Renault Master? Bezpiecznik świateł cofania naczepy DAF XF 106