Trzeba dać po 2 diody na drzwi:
Zamek drzwi do wymiany.
Zanim zaczniesz wymieniać sprawdź kable w przelotce drzwi.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Może być problem ze stykiem w zamku. Na pozostałych drzwiach działa?
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka.
Schemat powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.net/99_12560635... Analogicznie w drzwiach przednich.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Czyli nie ma możliwości podłączyć się do zasilania po otwarciu drzwi?
kluczyk nie jest do otwierania drzwi
Obstawiam wadliwy mikro-styk w samym zamku drzwi.
Jak otworzyć drzwi Skoda Fabia 2004 r.? Drzwi od pasażera z przodu się zablokowały, jak je otworzyć samemu? Proszę o pomoc.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
W zamku.
Jak wyłączyć automatyczne zamykanie drzwi w skoda fabia 3? Posiadam VCDS. Ktoś pomoże?
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Kolega ma oryginalny rozmiar opon. Zwykle tabliczka na słupku po otwarciu drzwi.
kompa podłączylem i pokazuje słabe napięcie zasilające To nie ma związku z problemem, uszkodzony zamek albo popękane kable w przelotce drzwi.
może byc tak jak w innych vw czyli umarła krańcówka ........ale nie piszesz czy dotyczy to wszystkich drzwi. czy tylko dwojga
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Brak błędów od centralnego zamka ale jeśli bym chciał założyć zamykanie i otwieranie z pilota to czy problem ustąpi czy nadal będzie a druga sprawa czy mam się wpiąć do sterownika jakoś czy w drzwiach kierowcy do przełącznika w rącze od zamykania i otwierania Dodano po 2 Bo chyba nie ma jakieś kombinacji z otwieraniem i zamykaniem drzwi by zakodować...
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Dzień dobry wszystkim, Mam mały problem z zamkami i ich działaniem w cztero-drzwiowej Skodzie Fabii z 2004 roku 1,2 benzyna. Nie wiem czy to ważne, ale zamki mają niebieską wtyczkę (istnieją również takie z czarną i one podobno trochę się różnią). Kiedy próbuję otwierać/zamykać drzwi z kluczyka zamki zachowują się następująco: - zamek kierowcy otwiera...
Wtyk-1 i wtyk-2,zmienna biegunowość.
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
Przewód w przelotce od drzwi kierowcy masz przerwany.
Witam.Mam poważny problem mianowicie w octavii zablokowały sie tylne lewe drzwi.Auto posiada zamek centralny i ele szyby.Nie mogę otworzyć drzwi ani ze środka samochodu ani z zewnątrz.Kiedy steruje pilotem od zamka w tych drzwiach nie słychać żeby pracował silnik.Jak rozebrać zamknięte drzwi?Sprawdzałem przewody które wchodzą do drzwi są ok .Dodam,...
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Ale czy wystarczy podłączyć tylko 3 kable w drzwiach kierowcy i tyle? Dobrze rozumiem? Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi?
Ja bym zaglądnął do kabli w gumowej przelotce klapy bagażnika, do tej w drzwiach również
W takim razie auto nie widzi że jest otwarte - sprawdz stan przewodów w gumowej przelotce drzwi , jak są ok to masz zamek drzwi do wymiany.
Kolego rozwiń ten skrót bo nie wiem o jaką stronke ci chodzi ;/
Kolego uszkodzonych rzeczy może być kilkanaście . Na początek odłącz klemę i tam wstaw miernik. Poczekaj z 30 min na uśpienie . Zarygluj drzwi ręcznie tak by mieć dostęp do bezpieczników i po kolei je wyciągaj i spr miernik . Może być że nigdzie nie spadnie pobór prądu to wtedy sprawdź przelotkę w klapie i drzwiach .
Google.pl nie boli.
Kolego musisz zrobic tak do +12v dolutowac opornik 470 i podinasz do przewodu ktory idzie do wl. drzwi ten co laczy sie z lampka.U mnie to jest bialo fioletowy w prawych dzrwiach i brazowy z paskiem w lewych drzwiach.musisz sprawdzic czy po zalozeniu alarmu autko nie zacznie wyc po 20 minutach,
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Jak ma selektywne otwieranie zakodowane, to po drugim przekręceniu kluczykiem powinno otworzyć resztę drzwi.
Pomocy!!! Zatrzasnęły mi się kluczyki w środku, czy jest jakiś sposób aby otworzyć drzwi?
Szukam informacji gdzie są umiejscowione głośniki w drzwiach. prawy dół, czy lewy dół? A gdzie jest maskownica głośnika ? (tam jest głośnik) Z informacji zaczerpniętych z Google to wychodzi na prawy dół. https://www.google.de/search?q=Skoda+OCT...
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Zamek któryś drzwi elektryczny...
Pewnie śniedzieją i myślałem o jakimś smarze czy innym mazidle Najpierw wyczyścić za pomocą preparatu do oczyszczania styków elektrycznych, np. KONTAKT 60, który rozpuszcza tlenki na stykach. W ten sposób są już gotowe do przemycia preparatem KONTAKT WL. Końcowym etapem jest użycie preparatu KONTAKT 61, który zabezpiecza i smaruje czyste już styki.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Pierwsze sprawdź czy masz całe kable między drzwiami a karoserią, drzwi kierowcy.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Witam ,mysle ze w tym przypadku jest diagoza z modulami osobno ,a w diagnostyce komfortu ,powinien je widziec ,prawdopodobnie usypia ci sie can na modulu drzwi.
Po omacku brak kodów usterek. Dodano po 2 Po co moduł szyby dostaje informację o otwarciu/zamknięciu drzwi ?
Włącznik w zamku drzwi.
Tak mogę sterować szybami z drzwi
Nie będzie działać tak jak lampka, będzie się zapalać tylko kiedy będą otwarte drzwi
A podaj gdzie w pomiarach te parametry. Kabelki w drzwiach wczoraj sprawdzałem wszystko jest dobre, sprawdziłem miernikiem całą wiązkę od wtyczki w drzwiach.
Nie miałeś włączonej przypadkiem blokady rodzicielskiej w drzwiach?
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
A czy ostatnio grzebałeś w tych drzwiach?
sygnał otwarcia drzwi kierowcy Ten sygnał (masa po otwarciu drzwi) znajdziesz w wiązce zamka wewnątrz drzwi.
Szukaj Elsa najlepiej na VMWare. Jak znaję jutro chwilę to Ci to wyciągnę.
Od kiedy pasażer siedzi z lewej strony...? Mówimy o tylnych drzwiach ;)
uszkodzony w zamku mikroprzełącznik ewentualnie wiązka w drzwiach
Wewnątrz drzwi kierowcy. Tyle razy to już pisano.
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Może trochę doprecyzuj. Nie działa domykanie szyb z pilota, czy szyby nie działają w ogóle nawet z przycisków w drzwiach? Pilot nie otwiera i zamyka, a czy z kluczyka w zamku c.zamek działa? Jak dioda w pilocie reaguje na przyciski, to na razie chałupniczo można sobie sprawdzić przewody w przelotkach gumowych drzwi.
Wiesz co to jest CAN?, przewody masz podane w linku wyżej. Wydaje Ci się, że opisy są po to, żeby było więcej roboty (rozbieranie drzwi)?
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Znacie jej oznaczenie, lub ewentualnie gdzie można kupić? N10243402, z powodzeniem możesz ją zastąpić śrubą imbusową M6x20.
Styk w zamku drzwi kierowcy nie działa jak należy.
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Przeciągnij oryginalne kable z alarmu, jak zdejmiesz słupek to za nim będziesz miał duże przejście potem lekko do góry i w harmonijkę. Ciągnij 2 kable nie ma różnicy czy ciągniesz 2 czy 1. Weź się za robotę i nie rób z gówna doktoratu.
Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Audi A2 02/1999-> TYLNY PANEL SEAT TOLEDO TYP 1M 1999-2007 drzwi przód i tył SEAT LEON TYP 1M 1999-2006 drzwi przód i tył SEAT CORDOBA 2002-2008 drzwi przód i tył SEAT ALTEA 2004-> drzwi przód i tył SEAT AROSA 1997-2004 drzwi przód i tył SKODA FABIA 2001-> drzwi przód SKODA FABIA II 2007-> drzwi przód i tył SKODA OCTAVIA 2 2004-> drzwi tył SKODA OCTAVIA...
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Z radia wychodzą 4 kable bo w drzwiach mogą być zwrotnice głośnikowe.
Problem rozwiązany. Jakimś cudem Wypięła się wtyczka wchodząca w belkę karoserii, kabla wychodzącego z drzwi. Podpowiedzią było to, że zamek kłapał przy poruszaniu otwartymi drzwiami.
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Rozsądnym ekonomicznie byłoby czekanie i śledzenie aukcji w internecie. Może jest możliwość kupienia uszkodzonych uzbrojonych lewych drzwi.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Sprawdź zamki w drzwiach.
Uszkodzona kaseta zamka drzwi kierowcy.
Ale tam masz bezpieczniki oddzielne na każde drzwi, czy nie?
Elektryczne szyby są? Lampki w każdych drzwiach?
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Zasilanie bezpośrednio przy sterowniku w drzwiach sprawdzone?
czy znane są Wam problemy z ich ewentualną nieszczelnością ? Jeśli tak, jak sobie poradzić ? Taśmą zbrojoną ? Silikonem ? Jednym i drugim ? Rozumiem, że jest to auto 4-ro drzwiowe? I pasażer z tylu za kierowcą ? Jeżeli tak to ten problem z wodą w tym miejscu w Fabiach jest znany nieomal od początku jej produkcji. Poszukaj/poczytaj w necie. To jakaś...
Połącz na stałe przewody od krańcówki drzwi przed przelotką do drzwi.
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
skoda drzwi skoda skoda drzwi przednie skoda kostka drzwi
przepływomierz renault megane sterowanie kątem zapłonu agregat chłodniczy sprężarka
talerz magnetofon szpulowy szlifierka stołowa
Renault Kangoo 2010 - Przepalanie bezpiecznika 40A przy opuszczaniu szyby pasażera Pralka hałasuje podczas wirowania - przyczyny i rozwiązania