Drążek poprzeczny, reakcyjny czy Panharda... to samo, nazwy inne. Wymienisz sam pod blokiem, kup kompletny z tulejami i 15 minut roboty.
No właśnie - a piszczy w jakich okolicznościach? Bardziej przy pokonywaniu nierówności, czy skręcaniu? Bo piszczeć może i górne łożysko mcphersona, suche (pozbawione smaru) końcówki drążków czy sworzeń zwrotnicy. No i drążek reakcyjny w gumach, jeśli jest.
Okej dowiedziałem się , że do elementu https://tiny.pl/twllb o numerze 55543 potrzeba tulei https://tiny.pl/twllz i pytanie nie wiem ile tych tulei kupić one łącznie pasują 4 do tego wahacza ? gdyż przy części 55543 widocznej na stornie jednej tulei nie oznaczono ...
Bzdury wypisują , ile cały silnik moze diesla może być cięższy od benzyny ? 20 kg i ni jak może to wpłynąć na zawieszenie czy hamowanie, pewno jak chciałbyś tam vr6 włożyć to inny temat ale diesel? No i głośniej troche może być bo silnik diesla głośniej pracuje ale w środku nie ma różnicy i nie ma żadnego trzesienia kierownica. Inne poduszki silnika,...
Po prostu się nad tobą pochyliłem żebyś wiedział że jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział a jak nie masz zamiaru robić tylko jechać do mechanika i później mu wciskać kity panie wymień mi pan tobą i w internecie powiedzieli. Ale mogę ci parę pierwszych wymienić rzeczy. Górne mcowanie McPhersona, sworzeń wahacza, tuleje wahacza drążek reakcyjny...
Może to poduszki. Sprawdził bym ten trop.Poduszkami steruje ECAS. Czasem zdarza się (to nie jest częsty przypadek) ,że powietrze wędruje z lewej strony na prawą i odwrotnie dając wrażenie niestabilności. Trudno w tedy pokonywać zakręty bo wóz się przechyla. Do sprawdzenia miał byś jeszcze drążki reakcyjne tzw. "cukierki" te na dole przy moście napędowym...
. Nikt jak do tej pory nie znalazł usterki. I co myślisz że przez internet coś ci znajdzie dopóki nie wejdziesz pod auta a ktoś nie będzie trzymał tych dwóch trzech tysięcy obrotów jak mówisz że słychać dźwięk i nie słuchasz się i nie zobaczysz to wiedzieć nie będziesz. Natomiast nadmierny powtórzę,nadmierny bo trochę się silnik zawsze kołysze i to...
Do wymiany ten drążek reakcyjny to raz, a dwa sprawdź główne poduszki gumowe pod silnikiem. Jeżeli są wybite, tuleje metalogumowe w drążku wybijają się natychmiast.
W tym przypadku części raczej będą tak tanie że się nie opłaci za przesyłkę płacić. Jak masz wymieniać tuleje drążka reakcyjnego to wymieniaj od razu komplet. W linku co podałem na rysunku drążek to numer 6, a do wymiany nr 2 sztuk 2, nr 14 sztuk 4.
Gumę w rurkę scisło w rurce podkładkę dopasować i pchać.
Przez drążek reakcyjny szarpie autem w trakcie ruszania? A Tigra ma drążki reakcyjne? Możesz mi kolego pokazać, jak wyglądają owe drążki w tym samochodzie?
Nie wiem czy w audi jest z tylu drazek reakcyjny.Jezeli jest to tam takze powinny byc łączniki stabilizatora. Co ma stabilizator do drążka reakcyjnego ? Drążek reakcyjny jest i jego tuleje metalowo-gumowe tez sie wymienia . Rolę stabilizatora pełni w audikach belka poprzeczna . Lożyska przednich kolumn dasz rade wymienic nawet na parkingu pod blokiem...
Poduszki silnika to by chyba telepało najbardziej na postoju bo na obrotach poduszki mniej pracują. A drążek reakcyjny (lizak, choć nie mam pewności czy tu jest akurat) to najbardziej pracuje,.jak moment obrotowy próbuje silnik obrócić w nadwoziu.
Zamieść zdjęcie całego zawieszenia a szczególnie drążka reakcyjnego.
Rozłącz drążek reakcyjny i naciskaj całe wachacze na dół. Sprężyny są oryginalne?
To jest drążek reakcyjny i jego działanie polega na zmniejszaniu przechyłów auta na zakrętach.
Jednym z problemów i to dośc poważnych będą rozrywające się podłużnice w miejscu mocowania przedniego wózka. Cała siła hamowania skierowana jest przez drążek reakcyjny, przecież na 10cm mocowania belki do podłóżnicy nie wytrzyma siły skręcającej, rzędu setek kN. Jak być odkręcił drążek reakcyjny z pewnością od razu wyrwałoby z podłóżnicy belke. Inną...
Czy przednie zawieszenie jest kompletne. Sprawdź, może poprzedni właściciel zdemontował (usunął) np. drążek reakcyjny (jeśli ten model posiadał). Wymiana sprężyn na sztywniejsze, (dedykowane do tego modelu) może poprawić prowadzenie auta.
Zobacz drążek reakcyjny z lewej strony silnika (patrząc na silnik z przodu),często jest wybity na tulejach gumowych.
Witam, nie widziałem przedniego zawieszenia pneumatycznego w Volvo ale domyślam się żę podobnie jak w Scanii są tam podłużne drążki reakcyjne oraz reakcyjny poprzeczny. W scanii przy podobnym uderzeniu felgą, wystrzale koła często dochodzi do ugięcia któregoś z drążków bądź obu drążków. Raz jest to bardziej widoczne a raz w ogóle ale problemu szukałbym...
Najprawdopodobniej uszkodzony korektor prześwitu (przy drążku reakcyjnym) z tyłu nadwozia,ale jak kolega Robert napisał sam sobie z tym nie poradzisz. Sugeruję diagnostykę komputerową.
Witam, mam problem ze Scania 114 z roku 2004 w której to znajduje się skrzynia GR900( bez połówek, pełzający, 4 dół, 4 góra). Kabina jest niska, typ CP. Wyskakuje bieg wsteczny przy puszczaniu sprzęgła, inne biegi wchodzą dobrze. Lewarek jest tak jakby wyciągany, przytrzymanie go na siłę nic nie daje, kończy się co najwyżej zgrzytem. W zależności od...
Kolego w tym aucie alternator wyciągasz od spodu. Musisz rozkręcić wydech a konkretniej rurę wydechową za katalizatorem i trochę ją odsunąć.Następnie odkręcasz drążek reakcyjny od silnika - to taki stalowo gumowy lizak co stabilizuje silnik od spodu.Odchylasz lekko silnik i wyciągasz alternator.W razie problemów podlewaruj auto z tej strony co alternator...
A może drążek reakcyjny od Stara 660 byłby odpowiedni. Na pewno jest bardzo wytrzymały i jest to materiał który daje się bez problemu spawać. Już 15 lat testuję coś takiego w dość dużym obciążeniu i nie widać śladów zużycia. http://obrazki.elektroda.net/24_12790286...
Witam. Polonez sciąga mi na prawo jeśli tylko na sekunde puszcze kierownice. Powietrze w kołach jednakowe, nowe 4 końcówki drążków kierowniczych, nowe gumy na stabilizatorze. Zbierzność była ustawiana urządzeniem laserowym a auto i tak cały czas ściąga na prawo. Co to może być? Byłem drugi raz na ustawianiu zbierzności gość wszystko posprawdzał i nie...
wachowców ???????? a pytanie poza konkursem - co spawales w poldku ?? pytam bo mam do pospawanie wlasnie to wspaniałe auto od spodu i zastanawiam sie jakiej grubości są tam podłuznice - i czy powinien być tam pełen przetop czy moze lepiej nie przetapiać tlenku metalu i spawać gęsto po obwodzie punktowo a potem pociągnąć całym Witam Podłużnice też spawałem...
Tak, to tzw. kamień z końcówki drążka kierowniczego/reakcyjnego
Belka skrętna.. o ile te trapezowe serwisuje się raz w trakcie żywotu auta to te rurowe z łożyskami igiełkowymi to jest nieporozumienie. W małych autach zerwanie belki zdarza się dosyć rzadko, ale stosowanie belki w autach dostawczych to chyba był czarny humor projektującego. Plus do tego, do każdej naprawy trzeba demontować belkę. Jakby nie można było...
Przy rozpoczęciu hamowania i odpuszczaniu to bardziej drążki reakcyjne, ale to luźna uwaga. Sam doskonale wiem, jak złudne bywają źródła hałasów w podwoziu. Myślisz sobie, że to z prawej strony, z przodu, a na kanale wychodzi lewy tył :) Rady są tylko dwie: 1. Jak masz słabe pojęcie o mechanice, to odwiedzić tylu mechaników, ilu potrzeba. W końcu trafisz...
Jest to drążek reakcyjny. Ale bezpiecznie jest pokazać zdjęcie tak jak zrobiłeś to w poście i dodać numer VIN.
Tylko że matiz ma bardzo niedorobiony przedni wachacz, którego częścią integralną jest drążek reakcyjny. Nie wiem jak długo to by wytrzymało.
Pewnie gdybyśmy rozmawiali przy aucie inaczej byś mi to wytłumaczył. Problem z sierżantem nie ma nic wspólnego z ociężałością ciągnika. Przeplatają się dwa problemy. Nie podałeś błędów więc sprawdź czujnik doładowania. Z tym bujaniem, napisałeś że są nowe amortyzatory, czy silentblok z przodu nie jest uszkodzony? Co dobija? Kabina czy auto/rama? Buja...
Wymień łączniki drążków reakcyjnych. Skrzypią na przegubach.
do sprawdzenia tuleje które są na połączeniu sanek silnika - karoserii i gumy na drążku reakcyjnym (zamocowane do sanek silnika)
Hej, jak ściąga w jedną stronę to masz problem z układem hamulcowym, ale warto sprawdzić jeszcze cały układ zawieszenia w pojeździe (drążki reakcyjne, kierownicze) możesz mieć co przypuszczam, że jeden hamulec nie hamuje z tą samą siłą co z drugiej strony osi. Najlepiej pojedz na ścieżkę diagnostyczną i sprawdzić opory siły hamowania. Jak jeden będzie...
Witam serdecznie i mam kolejne pytanko co do Mojego MAN-ika ma ktoś może dane jakim momentem dokrecać śruby drążków reakcyjnych?? chodzi o sierżanta i dolne drążki? i czy da radę to zrobić samemu czy trzeba pneumatem ??
Taki luz jak na filmiku w przypadku kolumny kierowniczej nie jest duży powiedział bym nawet ,że w granicach normy więc trzeba szukać gdzie indziej tak sugeruje Alibaba. Od siebie dodam abyś sprawdził stabilizator, amortyzatory czy nie są mokre i stan resorów jeśli są zamontowane a jeśli są poduszki to stan drążków reakcyjnych.
Witam, Jak w tytule od pewnego czasu mam stuki w zawieszeniu przednim a ostatnio coś z tyłu puka przy nierównościach. Wymieniałem jakiś czas temu drążki reakcyjne. Obecnie mechanik przy wymianie drążków kierowniczych stwierdził że trzeba wymienić poduszki w tylniej belce koszt 500 zł od strony ponownie drążki reakcyjne. po ok 100 zł za stronę. Pytanie...
Sprawdź to co napisał kolega wyżej czyli luzy na "sierżancie" oraz na dolnych drążkach reakcyjnych. Baaaardzo częsta przyczyna myszkowania na koleinach.
Może to wina drążka reakcyjnego silnika?
A drążki reakcyjne sprawdzałeś ...?
A nie masz czasami pękniętego wzmocnienia przedniego obok drążka reakcyjnego(pionowe pęknięcie)
Ja bym obstawiał drążki reakcyjne na osiach napędowych. Nie wiem jak te luzy sprawdzali, ale" na oko" może nie być luzu, a przy dodawaniu lub odpuszczaniu gazu osie będą się przestawiały, stąd "zarzucanie" tyłu.
Pocięta i pospawana na nowo oś od "kaczaka" -c-328/325 - widać nawet dziury po charakterystycznych wzdłużnych drążkach reakcyjnych.
Przekładnia kier. regenerowana i jest super, łączniki stabilizatora,wahacze,drążki reakcyjne,łączniki stabilizatora,końcówki drążków i wszystkie gumy super, amortyzatory nowe, To wymień tulejki stabilizatora .
Ja wymieniałem łączniki drążka reakcyjnego gdyż były wybite. Trochę to pomogło ale okazało się, że musiałem jeszcze wymienić gumowe elementy mocowania samego drążka, dopiero to załatwiło sprawę. Pozdrawiam
Piszesz oczywiście o drążku reakcyjnym? Tuleje gumowe nowe? Nic nie pęka, nie jest wygięte? Ogólnie podłoga "zdrowa"?
Dziękuję za odzew, sprawdzę to wszystko w najbliższym czasie jak tylko będę miał czas podjechać na kanał do znajomego. Jeszcze tylko dopytam, drążki reakcyjne to inaczej lączniki stabilizatora? Proszę sprawdź PW
Lepiej wrzuć fotkę tego "cuś" co chcesz naprawiać, z opisem rodzaju auta. Znam drążki reakcyjne, stabilizatory, wahacze resorów przednich... Ale tylne wahacze w Actrosie?
Robku, przy złej pracy stabilizatora rzucać będzie, zauważ że stabilizator tam też pełni poniekąd rolę drążka reakcyjnego. Bicie felg będzie odczuwał i bez hamowania. Zresztą z tym bicie felg to taka trochę przesada, większy ambaras się robi jak najdzie rdzy pomiędzy tarcze a piastę.
reakcyjny odbiornik detektor reakcyjny radio reakcyjny
zawieszenie civic głośniki studyjne multiswitch unicable
thomson 32hd5506 lutownica zwarcie
Napięcia zasilacza do Canon PIXMA MX495 Brak świateł w skuterze Piaggio Sfera 50 - diagnostyka