Jak ściągniesz mieszek to zobaczysz.
Dla testu spuscilbym troszkę oleju możliwe że jest to zbyt dużo i dlatego drży
sprawdz stan poduszek pod silnikiem, może urwana jest któraś
Witam, u mnie podobny problem, tzn z pęcherzykami powietrza w przewodach paliwowych, dodatkowo drży drążek zmiany biegów. Jak pozbyć się pęcherzyków powietrza, da sie jakoś odpowietrzyć układ paliwowy? pozdrawiam
niestety usterka wróciła i trzeba było wymienić całkiem sprzegło, teraz chodzi ladnie...ale...pojawił się inny problem, mianowicie gdy samochód jest na luzie i sprzęgło nie jest wciśnięte to słychać takie terkotanie, jak sprzęgło się wciśnie terkotanie ustaje, temu dziwnemu dźwiękowi towarzyszy drżenie drążka skrzyni biegów co może być przyczyną? czy...
Dzięki. Czeka mnie trochę "grzebania" - jak tylko dzieci mi go dostarczą. A na marginesie czy ktoś wie ile jest i gdzie są rozmieszczone poduszki mocowania silnika i skrzyni biegów bo strasznie telepie mi na wolnych obrotach. Drży cały silnik, drążek biegów, kierownica a nawet fotele. Clio II 1,5 dci rocznik 2003 Dzięki góry za podpowiedzi
Witam pewnego pięknego dnia jechałem sobie maluchem i na rondzie redukcja z 3 na 2 bieg - no i nie udało się - zgrzyt , brak możliwości wrzucenia jakiego kolwiek biegu na włączonym silniku na wyłączonym biegi można wrzucać normalnie {wcześniej przed tym zdarzeniem tylko na 4 -tym biegu jakoś tak drżał drążek zmiany biegów} sprawdzone : "lizak" połączenie...
ja tez mam problem z drżeniem kiedownicy, koła wyważone, drążki dobre a kierownica drży, wspomagania nie mam, co to moze byc
Silnik siedzi sztywno bo dzisiaj nim bujałem,ale zwrócę uwagę na nią. Tak myślę,że to nie poducha bo podczas tego szurania/chrobotania drążek zmiany biegów nie drży.
Nie nie mam tempomatu. W sumie to przejechałem się jeszcze raz i tego stuknięcia to może aż tak nie słychać, ale samochód i tak zbyt gwałtownie odpuszcza po puszczeniu gazu no i czuć to szarpnięcie. Jest to wyczuwalne szczególnie na wyższych obrotach, ale przy spokojnej jeździe również występuje. Podejrzewam też poduszkę skrzyni, podczas przyspieszania...
Końcówki kierownicze, drążki, sworznie, tuleje na wahaczach, stabilizator...wybierz sobie coś. Koszt naprawy od 100 do 1000... Chopie, trzeba się przychylić, poszarpać, pomacać...
Ja gdy miałem drżenie na kierownicy to okazało się ,że to końcówki drążka kierowniczego tylko drgania były od 120 w górę...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... ....i wszystko w temacie.
Może warto sprawdzić przeguby, bo to może być przyczyna stukania. Kierownica może drgać też przy wytłuczonych gumach drążka stabilizatora.
Przegub wewnętrzny można by jeszcze podejrzewać. Silnikiem nie telepie? Widać to po drążku zmiany biegów.
Dodam , że auto zostało podpięte pod komputer w volkswagenie i nic nie pokazało , chodził na wszystkich cylindrach . Wibracje także widać po drążku zmiany biegów który drży . Dzięki za info sprawdzę te wałki .
Chciałbym dowiedzieć się co może być przyczyną drżenia kierownicy podczas hamowania, wymieniłem końcówki drążków wyważyłem koła i dalej jest to samo.Podejrzewam skrzywione tarcze hamulcowe ale nie jestem pewien podpowiedzcie czekam na wskazówki.
Poduszka skrzyni biegów , poduszki silnika lub przednie poduszki kabiny i jeszcze krzyżaki wału napędowego.Nie wykluczone koło dwómasowe Dodano po 6 Jeszcze tuleje drążków skrętnych, jeżeli są w tym modelu no i oczywiście swoźnie zwrotnic i końcówki drążków kierowniczych i reakcyjnych
Łączniki stabilizatora były odkręcane (wymieniane) może ktoś "darł" za drążek stabilizatora i przestawił się lub uszkodził wtedy potencjometr.
tarcze+klocki,półosie,opony,felgi,amorty... Do listy dopisz: - zawieszenie - łożyska, sworznie, tuleje, końcówki drążków kierowniczych, kontrola kolumny kierowniczej "maglownicy".
Więc pozostaje jakaś dolegliwość w układzie kierowniczym, chociażby luz na maglownicy. Ale tego niestety nie da się stwierdzić na forum. Sprawdź sam lub zleć komuś kumatemu, stan końcówek drążków kierowniczych. I nie chodzi mi tylko o stan przegubu kulowego ale także połączenie końcówki z drążkiem.
Sprawdź łącznik wybieraka skrzyni biegów bardzo często się wyrabia i jest problem z wrzuceniem biegów. Jak podniesiesz grzybek przy drążku zmiany biegów i 1 wejdzie bez problemów to na 100% jest łącznik. Szukaj w ASO albo specjalistycznym Opla bo nie robią zamienników.
Tak jak pisał kolega Zbych034 , ja w sprawie kół doradze jeszcze sprawdzenie luzu na kolumnie kierowniczej i końcówki drążków .
Od bicia na kołach (krzywe felgi, źle wyważone, itp) cierpią lożyska, koncowki drążków kierowniczych itd...
A końcówka kulista przy przekładni kierowniczej jest w porządku? Żeby to sprawdzić musisz zdjąć ta gumową osłonę na drążku.
Sprawdź wjeżdżając na kanał czy stabilizator drążków kierowniczych się nie obluzował, i czy nie są w nim wyrobione gumowe tuleje.
Witam serdecznie wczoraj miałem taką niespodziankę,mianowicie z samego rana jadąc do pracy zatrzymałem się na światłach po czy gdy chciałem ruszyć miałem problem z wrzuceniem jakiego kolwiek biegu ale po chwili udało mi się . Auto stało pod pracą ok 8 h A gdy chciałem wracać do domu wszystkie biegi początkowo chodziły strasznie ciężko i nie mogłem wrzucić...
Witam mam taki problem z moim samochodem. Rok temu uległa awarii skrzynia biegów Automatyczna. Regeneracja skrzyni oraz sprzęgła została przeprowadzona przez profesjonalny warsztat. Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto na postoju gdy drążek zmiany biegów ustawiony jest na D drży karoseria. Gdy dodaje gazu i ruszam drgania uspokajają się. Wymienione...
Dzień dobry Mam problem ze stukami i pukami w Opel Atra H, 2009r, 1.8b+g, 140KM. GŁUCHE puknięcie mocno słyszalne tylko przy szybkim puszczaniu sprzęgła na jałowym. Przy wolnym puszczaniu bardzo ciche puknięcie słyszalne tylko, gdy jest się pod samochodem. Na WYŁĄCZONYM silniku brak puknięcia. Na włączonym występuje zarówno na biegu jałowym na postoju...
Końcówki drążków kierowniczych sprawdzone ? Czyściłeś piasty przed zamontowaniem tarcz ? Może zostało coś i tarcza dobrze nie dolega do piasty.
Witam. W Astrze F mam problem tego typu. O jakiegoś czasu podczas przyśpieszania i zwalniania biegiem auto drży. Jeśli jade na luzie to czuć jakby autem bujało. Zawieszenie przód wymienione pół roku temu, zero luzów. Luz jest natomiast na przekładni kierowniczej (przy ruszaniu drążkiem słychać stukanie). Czy te objawy występują ze względu na ten luz,...
Znowu problem z w220 400cdi Przy pewnych obrotach (ok.1700) delikatnie wciskając gaz auto wpada w wibracje aż cała konsola drży autko ma przejechane 145tyś.km.W serwisie powiedzieli że wymienią wszystkie wahacze i drążki koszt (ok 6tyś.zł) i jeżeli dalej będzie drgało to trzeba będzie wymienić sprzęgło hydrokinetyczne.Auto sprawdzali dwa dni.Dzisiaj...
Witam wszystkich, dawno mnie tu nie było :) Mam problem z Hondzinką. Walczę krok po kroku, bo mechanicy albo mnie olewają (bardziej im się opłaca 10 klocków hamulcowych za ten czas wymienić ;) ), albo się uśmiechają traktując jak dziwaka który się czepia-no bo przecież JEŹDZI, albo próbują naciągnąć (180zł za sprawdzenie po znakach na kołach pasowych...
Witam, mam problem ze Scania 114 z roku 2004 w której to znajduje się skrzynia GR900( bez połówek, pełzający, 4 dół, 4 góra). Kabina jest niska, typ CP. Wyskakuje bieg wsteczny przy puszczaniu sprzęgła, inne biegi wchodzą dobrze. Lewarek jest tak jakby wyciągany, przytrzymanie go na siłę nic nie daje, kończy się co najwyżej zgrzytem. W zależności od...
Ale przy jezdzie zaczyna ci drżeć kierownica? jak tak to przy jakiej prędkościjeżeli tak od 40 czy nawet mniej to radziłabym zmienić opony ale prędzej sporawdzić końcówki drążka reakcyjnego (stabilizatora) Ajeśli chodzi o obroty to jedz do innego mechanika niech sam zadecyduje
Witam O jakim luzie na maglownicy piszesz ? O luzie na kole kierowniczym czyli międzyrębnym? –Układ kierowniczy to jak by trapez i jeśli jest na ten przykład coś ze zbieżnością to drze obie strony / lewą i prawą oponę / Jeśli jest tak jak opisujesz to może być końcówka , sworzeń , drążek , generalnie uszkodzony układ jezdny /od strony darcia opony/...
Witam, mam zestaw bardzo konkretnych objawów i co najmniej trzy dobre typy diagnozy, może Wy zgadniecie co jest nie tak. Opel Meriva B wpada w wibracje przy dodawaniu gazu na biegach od 1 do 4, wpada w takie same wibracje przy hamowaniu silnikiem, podobne wrażenie pojawia się przez chwilę przy puszczaniu sprzęgła, na piątce nie wibruje w ogóle, na biegu...
Zwykle zawieszenie z przodu wahacz drążek kierownicy i stabilizator z tyłu belka, może lepiej pojechać na 3d jest w sumie w mieście typ co się tylko tym zajmuje . Może być się się coś wyrobiło i w danej pozycji drży. A na postoju czuć delikatny luz w lewo większy przetrzymać palcem koło i lekko kierownica kręąc jest wyczuwalny
Witam, mam problem z Audi B4 (avant). W samochodzie od pewnego czasu zaczęło mi trzęść kierownicą. Czuć to przeważnie podnczas hamowania (podczas jazdy czasami też). W samochodzie wymieniłem klocki, tarcze dałem do przetoczenia. Są zmienione sworznie, tuleje na wahaczach. Nowe końcówki drążka kierowniczego. Ustawiona została zbierzność. Łożyska w samochodzie...
u mnie było podobnie przekraczając prędkość 100 km /h odczuwałem bicie na kierownicy i przy 130 km/h bicie ustawało. wymieniłem końcówki drążków wyważałem koła 2 razy a nawet wymieniłem 2 felgii nic. A problem znikł całkowicie po wymianie tarcz hamulcowych
Witam Pacjent jak w opisie, punto II 1,2. Auto mam od roku. W tym czasie była regenerowana elektryczna kolumna kierownicy, wymienione sprężyny przód, szczęki tył i jedna piasta (zjechany pierścień ABS, paliła się lampka, po wymianie zgasła). Ponieważ opony z przodu były tragiczne a po regeneracji przekładni kierownica stała krzywo pojechałem na zbieżność,...
Witam, posiadam Renault Kangoo rok 1998 silnik 1,2 8V - zakupiłem go w czerwcu i mam problem z nieustającym znikaniem płynu chłodniczego np. doleje pod MAX po kilku dniach ok 3 mam poniżej minimum, mało tego ewidentnie bierze mi olej po przejechaniu ok 4 tyś km musiałem polać aż 1,5 litra :(( i dalej ubywa, samochód ma przejechane ok 200 000 km licznik...
Sprawa przedniego zawieszenia wygląda następująco: nowe amortyzatory, nowe silentbloki, nowe gumy drążka stabilizatora, nowe końcówki wachaczy, nowe końcówki drążków kierowniczych, zbieżność jest idealna. Nie ściąga podczas hamowania ani przyspieszania. Problem zaczyna się podczas jazdy od około 100km/h - słychać hałas jakby z napędu oraz lekkie drżenie...
w samym lewarku specjalnie luzu to nie ma; może do 0.5cm chyba, że to wielki luz? Odgłos raczej wydobywuje sie z okolic w głąb silnika nie koniecznie z samego niego. Przykładałem ucho do lewarka, ale on nie drży i ten dzwięk roznosi sie, ale jak napisałem wydaje mi sie, że dochodzi z okolic wgłąd silnika a nie samego drążka. Jeszcze jedno zauważyłem,...
Wibracje z silnika, może być luźny pedał, czy na zakręcie też drży?, tu mogą być do wymiany poduszki pod silnikiem skrzynią oraz temu podobnego osprzętu (drążek reakcyjny może też, jak taki jest) tylko tu problem, poduszki zamienniki potrafią być dużo mniej żywotne niż te z którymi auto z fabryki wyjedzie (do tego stopnia, że się czasem wymiana mija...
buda drży powyżej 90km/h wyważenie kół? Jakość opon? stare?, zużyte?, może "spadek" po miłośnikach driftu? oraz występuje stukanie podczas jazdy po łuku na "kostce". Tylko po łuku? na prosto nie? Może do obejrzenia drążki stabilizatora (jeśli są), ich łączniki, tulejki gumowe. Ale to wszystko Ci na szarpakach powinni znaleźć. Byłeś już? Dołączam filmik...
Witam wszystkich mam problem z moim golfikiem już od ok roku drży mi kierownica(lata na boki 0,3 do ok1cm prawo lewo) od 80km/h wzwyż i przy lekkim hamowaniu przy różnych prędkościach, zrobiłem już wszystko co mi przyszło do głowy i mechanikom u których byłem. A do rzeczy, wymieniłem: -drążki kierownicze -końcówki drążków -maglownicę -gumy i sworznie...
Całe zawieszenie z przodu sprawdź profilaktycznie, tuleje i wsporniki tzw. sanek, końcówki drążków kierowniczych. Stan opon? Zamień kola przód/tył. O ile masz możliwość podmień wszystkie 4. Podnieś przód, lewa później prawa strona. Wbij 3 lub 4 i powoli wciskaj pedał gazu. Poduszki silnika? Delikatnie ruszaj na zaciągniętym ręcznym, druga osoba obserwuje...
Cześć wszystkim. Ostatnio zauważyłem że pękła oslona z prawej strony przekładni kierowniczej i zrobił się luz na wyjściu z przekładni. Jak poruszam kołem prawo-lewo to czuć luz. Z lewej strony jest ok. Jak jadę po dziurach tym kołem to słychać stuki. Jak jadę autostrada to powyżej 100km/h zaczyna drżeć nadwozie, bije kierownica i czuć stuki w kolumnie,...
Witam. Mam problem: 1. Jak jadę autem po nieruwnościach tzn. muldy, obniżenie jezdni po lewej stronie, na wybojach, krótko mówiąc górki dolinki, nieważne czy szybko czy wolno, to mając auto oczywiście na biegu ujmuję nogę z pedału gazu, nie wciskając sprzęgła, kiedy auto wjeżdza w dołek to wystepyje dziwny dźwięk tak jaby miało jakiś opór , chmowanie...
Witam Mam taki problem. Chodzi o drżenie,bicie kierownicy i całego samochodu podczas hamowania. Większość forumowiczów napisze że tarcze i klocki ale niestety to nie to.jesienią 2013 zaczeło mi telepać podczas hamowania. Wymieniłem tarcze i klocki na nowe wentylowane.miałek opony zimowe. Bicie nie ustało, całe zawieszenie było robione pare miesięcy...
Quad, a klasyczny helikopter to zupełnie inne klasy modeli. Jedyne co wyniosłeś, to lepszą orientację przestrzenną. Takim modelem jak masz, to bez przesady, ale samego startu, zawisu i lądowania, można się uczyć tygodniami. Tu nie ma super żyroskopów i stabilizatorów, a cały układ jest po prostu astabilny. W Quadzie puszczasz drążki i wisi. tu puszczasz...
Witam, Jestem nowy forum także proszę o wyrozumiałość. Nie jestem też mechanikiem w dodatku to moj pierwszy diesel. OCB...Mianowicie Skoda Fabia 2006r 1.9 TDI, 122000km(faktyczny przebieg). Podczas jazdy jak i postoju na biegu jałowym czy to z wciśnietym czy wyciśniętym sprzęgłem występują drgania na wszystkich pedałach(gaz, hamulec, sprzęgło). Wyczułem...
Minęło kilka lat a problem z wibracjami pozostał. Wibracje w chwili obecnej pojawiają się od 110km/h do 140km/h, ich intensywność zależy od wielkości felgi, na 17stakch czuć bardziej, na 16mniej, a na 15 prawie wcale. Wibracje czuć na karoserii auta jaki i na kierownicy, szybkie drżenie. Wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione, łożyska amortyzatorów,...
Co wysokość zawieszenia ma do kąta na kole. Podnosząc auto na miechach belka pozostaje w nie zmienionej pozycji... A to ciekawe. Drążki reakcyjne 1 osi/na miechach/ masz gumowe? :) Na pewno zmienia się kąt sworznia w zależności od wysokości. Niewielkie skręcenie belki osi po jakiejś dziurze, niewielki luz jednego z drążków reakcyjnych i będziesz miał...
Dzisiaj wymieniłem gumy na nowe Febi, przy okazji stwierdziłem że końcówka drążka kierowniczego z lewej strony ciężko się rusza (trzeba użyć sporo siły), więc przy najbliższej okazji ją też wymienię. Właśnie z lewej strony najbardziej było słychać ten dźwięk dartej gumy. Stare poduszki były wytarte od wewnątrz w pobliżu łożyska, ale wytarła je blacha...
drży kierownica pedał drży drży licznik
sonda piekarnika amica podsłuch usługa ładowarka akumulator latarka
uniden ubc125xlt blaupunkt paris rcr41
Podkaszarka spalinowa gaśnie po naciśnięciu gazu Błąd U121A00 w Mercedes W222 2015 - co oznacza?