Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Witam problem z programem Delphi Cars 2016 komputer win 7. Kilka miesięcy temu zainstalował mi znajomy program kupiłem głowice i wszystko grało aż do dziś. Podczas gdy dziś chciałem sprawdzić błędy w aucie program poprosił o aktywacje oprogramowania. Czy mogę prosić o pomoc ??? Jestem trochę zielony w komputerach :( a ten program jest mi dość często...
Witam. Mam sprawę, gdyż poszukuję w miarę przystępnego cenowo urządzenia diagnostycznego do samochodu, głównie mowa tu o VAG'ach, aczkolwiek dla wszystkich marek nie zaszkodzi. Chodzi o to, że naoglądałem się wielu testerów w przedziale 100-250 zł, ponieważ uważam, że do własnego użytku nie potrzebuję testerów za 5000 zł. Widziałem chińską podróbkę...
Witam. Zakupiłem ds150e w wersji V8.0, nie mogę połączyć się wgl ze Scania R450 z 2015 roku, wyskakuje błąd "the vehicle is not responding to the diagnosis inquiry made.....". W tym przypadku przeróbka do V3.0 ma sens ? czy te auto uzywa linii K, czy wszystko po CANie? Łącze się przed Delphi 2016 truck, wersja car łączy się bez problemu
Witam czy znalazłeś jakąś różnicę w oprogramowaniu ? Która wersja jest lepsza
Różnice to, obudowa, wersja jedno i dwu płytkowa, i przede wszystkim jakość wykonania i zastosowane podzespoły, np. przekaźniki lub zamienniki układów scalonych.
Wurth WOW. Chyba ostatnia działająca wersja to 5.00.8 R2 Czy ma większą bazę? Możliwe, nie zagłębiałem się zbytnio. Ale na pewno ma dodatkowa funkcjonalności w postaci schematów wymiany rozrządu, części schematów elektrycznych i rysunków technicznych. Jest też prosta sztuczka pozwalające pracować głowicy na FW od WOW-a z programem Delphi.
Witam. Rozwiązałes problem? Zrobiłem aktualizacje flash loaderem i teraz ani starsza ani nowsza wersja nie chce chodzić , wyskakuje info że oprogramowanie w testerze jest nieaktualne
To jest ta stara wersja klona (srebrna/złota obudowa z antenką, dwie płyty), czy nowsza na jednej płycie (najnowsze klony znów mają dwie płyty)?
Podłącz kabel USB i "przedzwoń" wszystkie 4 linie do FT232. Jeśli jest przejście, a komputer nie widzi interfejsu, to FT232 nie przeżył, bo sam ten układ jest wystarczający do "widzenia" interfejsu przez komputer, a jest podłączony bezpośrednio do portu USB. Możesz jeszcze spróbować połączyć się po BT (o ile interfejs posiada stosowny moduł), oczywiście...
Witam. Czy mógłbym prosić o pomoc w nawiązaniu komunikacji z modułem ABS i EBS w DAF-ie XF 95 2005 - 2006. Program odczytuje mi wszystkie inne sterowniki, lecz nie komunikuje się ABS a EBS mimo komunikacji i błędu na wyświetlaczu na żółto nie pokazuje żadnych błędów. Używany program to Delphi wersja 2013 i DS150e. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Wersja jednopłytkowa , przekaźniki NEC`a ,zielony laminat.
Po kablu jest ok. zrobiles mu firmware update? Zwykle o to prosi przy pierwszym uzyciu. zastanawiam się czy ścieżki, które tam widać mają być polutowane czy tak jak na foto ? jeśli pytasz o to w czerwonej ramce, to są tam dwa rzędy padów, na moduły BT o różnych szerokościach. Masz wlutowany węższy. Ja bym jeszcze ewentualnie zmył izopropanolem topnik....
korzystam z wersji 2016.0 ale brakuje mi nowszych roczników i chciałbym aktualizować program jeśli jest taka opcja. Na temat pirackiego oprogramowania nie będziemy dyskutować. Zapytaj sprzedawcę oprogramowania Delphi o możliwość zakupu aktualizacji. "Zakończenie aktualizacji starych modeli testera DS150E: - aktualizacje starych modeli testera DS150...
Szukaj programu dla ELM327, jest chyba nawet kilka na Androida.
Wersja chińska napewno... Pierwszy raz zdarzyło mi się aby tak starszego auta nie ogarniał.
Witam wszystkich Forumowiczów. Jestem nowy i z góry dziękuje za każdą pomoc. Sprawa wygląda tak, że zakupiłem Chiński tester diagnostyczny Ds150e, wersja oprogramowania na płycie niby 2016 R.0. Ale problem jest taki, że gdy włączam instalator nie widać ikon w które mam klikać (tam jest możliwość żeby w nie kliknąć, ale ich nie widać). Aktualizowałem...
To jak możesz "zaszaleć" to może jednak DS150E - https://www.wegasklep.pl/testery-do-samo...
Moim zdaniem złe nr podane podczas instalacji lub wersja oprogramowania nie do tej głowicy. Jakie nr podajesz i jaki program zainstalowałeś, pokaż jego ikonkę. Czy w menadżerze urządzeń widać poprawnie sprzęt?
Poszukaj wersji 2015r3 możliwe że będzie miała więcej opcji do tego silnika. Akurat ta wersja to jest najgorszy syf jak mógł wyjść.
Zainstalowałeś złą wersję programu do DS150E czyli do nowej głowicy a masz starą. Musisz zainstalować program z numerem 30250.
Framework 4.6.1 Na tych samych laptopach wersja 2015r3 działa bardzo dobrze. 2014 już trochę za stara, za pasem mamy 2019r.
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Skoro interfejs jest przeznaczony również do ciężarowych, to dlaczego ma nie działać ?? Zarówno ds150e (new VCI) jak też CDP+ działają na 24V. Co do tego czy coś ci się nie "sfajczy" jak "chińczyk" wlutował kondensatory na niżesz napięcia jak 35V (a były takie przypadki) to wiadomo co się może z nimi stać.
Mialem ten sam problem na windowsie 11 nie szlo tego zaktualizowac , uruchomilem starego laptopa z windowsem 8 i poszlo od strzała , jak masz mozliwosc to sprawdz na innym systemie
WOW nie ma klucza sprzętowego, więc chodzą nowsze wersje, AutoCom/Delphi od wersji 2014 ma klucz sprzętowy i puki co chyba żadna chińska wersja 2014 nie jest prawdziwa.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
Witam! Czy jest możliwość za pomocą delphi DS150E 2015R3 włączyć funkcję wyświetlania temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu wewnętrznym tak jak za pomocą op com? Jeśli tak to czy możecie podrzucić co kliknąć? Opel Astra J 2011r 1.3D 95KM. Nie ma takiej możliwości.
Ilu płytkowa wersja ? 2xpcb czy Grade A 1 PCB ?
To jest numer SKC, jak będziesz wpisywał, musisz poprzedzić go zerem ( 01868). Tu jest procedura, która powinna pasować do twojego sterownika. Ale tobie potrzebny jest raczej pin z twojego starego sterownika, jak dobrze pamiętam. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Możesz też przerzucić eeprom ( na wszelki wypadek zrób...
Poniżej masz opis oryginalny złącza diagnostycznego jeśli masz w gnieździe wszystko jak poniżej to wygląda na to że przejściówką masz uszkodzoną.
A krzywki ok??? Może masz jakiegoś znajomego który mógłby zrobić adaptacje i podejrzeć parametry pracy filtra, czyli temperatury różnica ciśnień. Wystarczy ryżowy ds150e czy autocom. Lub sprawdź czy możesz zrobić coś takiego jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=fK7MnvR7... A czemu w wersji Lite nie można podejrzeć parametrów pracy wszystkich...
Nie kable tylko interfejs np. DS150E
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Ryżowy DS150E dość uniwersalny i funkcjonalny, cena na Ali około 200 zł.
Witam. Chwilę temu zakupiłem tester delphi ds150 chinczyk płyta niebieska v.3. Problem polega na tym że nie chcę się łączyć z moim a4. Zaświeci na zielono,nie słychać przekaźnika tylko melodyjka i koniec. Wykrywa go na laptopie test przechodzi aktualizację też wersja 2014.3. Jeszcze nie wymieniałem diód niewiem czy coś to da. Proszę o poradę, fa coś...
Nie ma takiej funkcji ale możesz kupić na ali.....za 50 zł VCDS i dużo nim zrobisz.
Na jakiej wersji windowsa zainstalowałeś oprogramowanie Delphi 150e?Działa na Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP(*) SP3 [url=https://narzedzia.moto-profil.pl/ar...
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Skrzynka Delphi - S/N 1000251 rev 1.0 , FCC ID: PVH0946 , IC: 5325A-0946 Oprogramowanie Delphi - 2016 Relase 0-100251 Skrzynka WOW - S/N 100251 rev 1.0 , FCC ID: PVH0946 IC:5325A-0946 Oprogramowanie WOW - V5.00.8 R2
Chyba prędzej kupisz cały kabel [url=http://pl.aliexpress.com/item/OBD-I... tylko 10$
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
A dlaczego w dwóch autach? Faktycznie pokazywało mi tylko 2.33V na programie (faktycznie 12.3v)
(at)decybel91, masz na myśli DS150E? Powiem że na szybko patrzę na aukcjach i nie widzę wzmianki np o cofaniu tłoczków? Bo trzeba wiedzieć, w którą grupę należy wejść i kliknąć odpowiednią opcję. Delphi jest niezły, natomiast potrafi troche zrobić zamieszania.
...podepnę się pod temat bo mam też problem z z delphi ds 150e. Otóż w moim przypadku łączy się np z Fordem, Chevroletem a z Citroenem nie ?. Program podpowiada ,że może jest brak możliwości diagnostyki??? może ktoś ma pomysł co jest nie tak ?!
Interfejs Delphi DS150E :D
Podepnę sie do tematu. U mnie w ogóle nie ma opcji "Bluetooth (direct)" Znaczy widać ale jest nieaktywna, nie można jej wybrać. Urządzenie sparowane itd.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Z tego co się orientuję to na dziś lepiej kupić wersję jednopłytkową. Dwupłytkowa ponoć miewa problemy z najnowszym "dostępnym" oprogramowaniem.
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Potrzebuję pliku: https://mhhauto.com/Thread-Delphi-DS150E...
Kiedyś kupiłem i jak na razie działa. Zwróć uwagę na aktualność - czy w puli obsługiwanych samochodów znajdują się te, które ciebie interesują.
Witam, podzielę wątek na kilka części. Zakupiony DS150E (Chińczyk) na początku z większością samochodów łączył się bez problemu. Później był problem prawie z każdym. Łączył z kilkoma systemami np w Oplu ale nie z silnikiem. Rozebrałem go poprawiłem luty na przekaźnikach i łączy póki co znowu ale ma problem z silnikiem w Laguna 3. Dodam, że kiedyś łączył....
Coraz więcej samochodów ma moduł Security Gateway i niczym poza fabrycznym testerem się nie połączysz... choć błędy powinno się dać odczytać. Skoro to działalność zarobkowa to powinieneś jednak zainwestować w oryginał Delphi/Autocom/Wurtz i wtedy problemu być nie powinno. Jeśli chodzi o klony to obecnie trudno kupić działający.
Witam kolegę! Czy udało Ci się rozwiązać problem z niewykrywaniem ds150 przez USB?? Mam identyczny problem, a w internecie za grosz podpowiedz. Pozdrawiam
chiński delphi ds150e
W katalogu oprogramowania jest też firmware, niech kolega Ci skopiuje firmware, podmieniasz u siebie na kompie i aktualizujesz głowicę, zrób oczywiście backup swojego firmware (katalogu), programy są niby te same, ale mogą być różne wersje firmware. Najnowsze udało mi się znaleźć w Opusie, ale nie wiem czy najnowsze oznacza "najlepsze", czyli takie...
Chcę kupić tester diagnostyczny New vci vd ds150e cdp Pro Plus TCS. Wie ktoś jaka jest różnica pomiędzy V3.0 nec relay V9.0 vs tcs cdp V8.0 green nec relay chinczyk odpisał mi tylko że "v3.0 and v8.0 is mental shell box . v9.0 with plastic box" i która wersja oprogramowania najlepsza? 2015.r3 2014.r3 2014.r2 czy 2016.0
A nie da się tego jakoś zmienić? Mam "Delphi" DS150E i Tractrix openport 2.0 - może tym można coś zmodyfikować?
nie da się delphi.
Faktem jest - że wcześniej ten dodatkowy wentylator w pasie przednim dział - teraz go nie słychać. Wiec zrob test elementow wykonawczych. Zobacz tez czujnik temp. silnika. Lubi miewac przecieki wewnetrzne (slady plynu na stykach) i wtedy dzieja sie rzeczy dziwne. Diagnozowane DS150e Nie wiem, co to jest, ale w przypadku PSA mam zaufanie tylko do PP2000....
AutoCom DS150E lub XTool D7S, przeprowadzę taki zabieg wyłączenia tachografu?
Do podstawowych rzeczy powinien wystarczyć nawet DS150E jeśli jednak chcesz coś bardziej zaawansowanego to szukaj interfejsu LEXIA.
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Z tego co wiem diagnozer to niby oryginał made in Sweden pliki aktywacji są z ds150e (at).............. Nie kontaktowałem się z nimi bo po ponoć tam tylko dostaje się pliki fileActivation strona delphi od poniedziałku do piątku od 8 do 16 pomoc techniczna więc szukam pomocy tutaj może jest ktoś kto to ogarnia i pomoże
Nie zdarzyło mi się, żeby BMW uwaliło - a podłączałem nawet E30. Zimne luty przekaźników, często same przekaźniki do wymiany. Szczególnie jeśli zdarza mu się losowo nie nawiązywać, bądź zrywać komunikację.
Połącz urządzenie poprzez usb wcześniej wyjmij moduł bluetooth i z menu programu wybierz aktualizacja. Dokładnie nie podam Ci gdzie tego szukać bo sprzęt mam na warsztacie, w zakładkach programu na pewno znajdziesz tak samo jak i wejdź w ustawienia sprzętowe i zrób test modułu bluetooth czy nie ma błędów ale wpierw zrób aktualizacje urządzenia z programem.
Pomoże producent :) Bo przecież licencje posiadasz nieprawdaż?
Nie ma nic lepszego w tej cenie. Czym wyższy nr softu tym wiecej modeli aut obsługuje i wiecej sterowników w autach.
Jak masz delphi ds150e albo jakiś inny to możesz odpalic zadanie wtedy zobaczysz czy wszystko ok może ma.wyzsza temperaturę złączania np. Astra h z 1.6 załącza dopiero przy 115 °C
Pilota mają ale zaprogramować muszę we własnym zakresie. Jest szansa że uda się to zrobić klonem Delphi ds150e? Płynie z chin do mnie.
Naszczęście zajmuje się automatyką ale softu do kompa w aucie jeszcze nie wgrywałem. Możesz podpowiedzieć z kąd wziąść soft i czym go wgrać. Mam taki kabel https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Przy kupnie i tak jest tylko jedna marka czyli przykładowo Mercedes, maybach i sprinter. BMW trzeba sobie dokupić ? Za te 40$ dobrze mówie ? Jeszcze jedne pytanko bo mam też do kupienia taki ogólny interfejs multidiag pro + gold używa ktoś z tego co czytałem to to samo co Delphi ds150e.
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Keygen nie do tej wersji.
Wyślę ci linka na pw.
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
Obroty na wale w RPM.
Próbowałem wyłączyć manualnie WindowsDefender oraz przez Uruchom->regedit i nic to nie pomaga. Robiłeś tak ? https://pl.ccm.net/faq/7780-jak-na-stale...
Jak w temacie, sprzedam tester Delphi DS150E Sprzęt po likwidacji warsztatu, używany 100% sprawny. Udzielam gwarancji rozruchowej. Zdjęcia na email tylko dla zainteresowanych. Cena: 2699zl Kontakt: PW Jesteś zainteresowany pisz.
Ja mam taki https://allegro.pl/oferta/interfejs-ds15...
To jest jakaś dolutowana antenka BT, lepiej ją odsuń od tego pinu żeby nie zrobiła zwarcia.
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Niestety nie. Jeszcze nie podjąłem próby podłączenia się bezpośrednio do modułu bluetooth. Ponoć zmiana prędkości transmisji danych może pomóc. Bluetooth - ds150. Pozdrawiam
Polecam Delphi ds150e. Jeżeli chcesz mogę załatwić.
Ok. Sprawdzę. Właśnie dostałem ds150e.
A sprzedawca z aledrogo, nie napisał czy sprzedaje z oprogramowaniem czy bez ? resztę znajdziesz poprzez znaną wyszukiwarkę pod hasłem ds150e
bedzie można nim też na programie VCDS ? Nie ma takiej możliwości. A do którego roku można nim diagnozować samochody? Nie które od 1992 a inne od 1996 a jeszcze inne od 2000r, w zależności od marki.
(at)kaczakat pewnie ma na myśli, że potrzebujesz 2 UARTów 1 do komunikacji z DELPHI drugi jako konsola dla PC
U mnie działa na jednym mam uaktualnienie a na 2 mam starą wersję i wszystko działa jak by niby nic☺️☺️☺...
Czyli próbowałeś z dwoma najbardziej problematycznymi markami, w przypadku których DS150 ma mały sens... no ale działać powinien. Jeszcze tylko pytanie czy to współczesne konstrukcje z CAN, czy jakieś "przedpotopowe" modele? Rozumiem, że jest miejsce na te przekaźniki tylko nie są zainstalowane? Przekaźniki to multiplekser linii diagnostycznych. Bez...
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Zwróć się o pomoc do dystrybutora. Zauważ że pomaganie przy crackowanym oprogramowaniu, jak również używanie takiego, kłóci się z zasadami regulaminu forum.
Multidiag Pro to jest DS150E...
Problem rozwiązany format dysku instalacja na nowo win xp , do tego wszystkie biblioteki i protokoły . instalacja programu i wszystko działa ,wina po stronie systemu win xp ;-)
Ja mam podlaczone z obd2 w delphi K-line z 7 pinu, Gnd z - 5pinu, +12V z 16 pinu, L linia wychodzi z 15(ale wydaje mi sie ze tu nie ma ona znaczenia bo wczesniej jej nie mialem i laczylo z komputerem samochodu) jesli chodzi o wtycznke okragla do iveco daily 38 pin to mam : K line do 2, GND do 30, +12V do 27, l linia do 2. To jesli mam blad w K lini...
oprogramować ds150e ds150e sterowniki ds150e kupić
orange neostrada uszkodzić zmywarka bosch sterownik civic
sterownik zaworu trójdrożnego schemat spawarka magnum opinie
Schemat ideowy ZURA PS-100 - modulator dźwięków Wymiana głowicy w Dreambox 800SE clone: porady i kompatybilność