Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Ilu płytkowa wersja ? 2xpcb czy Grade A 1 PCB ?
Tak to ta głowica.Jest ona wsuwana w obudowę testera.W starszych wersjach była taka grubsza i nie mieściła się w niektóre gniazda w aucie. Niby taka pierdoła a niesamowicie wkurzało. Dodano po 6 To jak możesz "zaszaleć" to może jednak DS150E - https://www.wegasklep.pl/testery-do-samo...
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
Podłącz kabel USB i "przedzwoń" wszystkie 4 linie do FT232. Jeśli jest przejście, a komputer nie widzi interfejsu, to FT232 nie przeżył, bo sam ten układ jest wystarczający do "widzenia" interfejsu przez komputer, a jest podłączony bezpośrednio do portu USB. Możesz jeszcze spróbować połączyć się po BT (o ile interfejs posiada stosowny moduł), oczywiście...
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
WItam a czy firmware flash różni się czymś od tego Hexa który jest w autocomie? mam firmware 1622 hex a to jest kilka plików. a flasch loader wymaga jednego pliku. da się to wrzucić przez flash loadera?
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Po kablu jest ok. zrobiles mu firmware update? Zwykle o to prosi przy pierwszym uzyciu. zastanawiam się czy ścieżki, które tam widać mają być polutowane czy tak jak na foto ? jeśli pytasz o to w czerwonej ramce, to są tam dwa rzędy padów, na moduły BT o różnych szerokościach. Masz wlutowany węższy. Ja bym jeszcze ewentualnie zmył izopropanolem topnik....
Witam. Zakupiłem ds150e w wersji V8.0, nie mogę połączyć się wgl ze Scania R450 z 2015 roku, wyskakuje błąd "the vehicle is not responding to the diagnosis inquiry made.....". W tym przypadku przeróbka do V3.0 ma sens ? czy te auto uzywa linii K, czy wszystko po CANie? Łącze się przed Delphi 2016 truck, wersja car łączy się bez problemu
Szukaj programu dla ELM327, jest chyba nawet kilka na Androida.
Witam czy znalazłeś jakąś różnicę w oprogramowaniu ? Która wersja jest lepsza
Witam problem z programem Delphi Cars 2016 komputer win 7. Kilka miesięcy temu zainstalował mi znajomy program kupiłem głowice i wszystko grało aż do dziś. Podczas gdy dziś chciałem sprawdzić błędy w aucie program poprosił o aktywacje oprogramowania. Czy mogę prosić o pomoc ??? Jestem trochę zielony w komputerach :( a ten program jest mi dość często...
Masz inną wersję oprogramowania.
Na jakiej wersji windowsa zainstalowałeś oprogramowanie Delphi 150e?Działa na Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP(*) SP3 [url=https://narzedzia.moto-profil.pl/ar...
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Skoro interfejs jest przeznaczony również do ciężarowych, to dlaczego ma nie działać ?? Zarówno ds150e (new VCI) jak też CDP+ działają na 24V. Co do tego czy coś ci się nie "sfajczy" jak "chińczyk" wlutował kondensatory na niżesz napięcia jak 35V (a były takie przypadki) to wiadomo co się może z nimi stać.
Mialem ten sam problem na windowsie 11 nie szlo tego zaktualizowac , uruchomilem starego laptopa z windowsem 8 i poszlo od strzała , jak masz mozliwosc to sprawdz na innym systemie
Ds150e to nazwa interfejsu, można go używać na kilku oprogramowaniach i kilku ich wersjach.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
To jest numer SKC, jak będziesz wpisywał, musisz poprzedzić go zerem ( 01868). Tu jest procedura, która powinna pasować do twojego sterownika. Ale tobie potrzebny jest raczej pin z twojego starego sterownika, jak dobrze pamiętam. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Możesz też przerzucić eeprom ( na wszelki wypadek zrób...
Witam! Czy jest możliwość za pomocą delphi DS150E 2015R3 włączyć funkcję wyświetlania temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu wewnętrznym tak jak za pomocą op com? Jeśli tak to czy możecie podrzucić co kliknąć? Opel Astra J 2011r 1.3D 95KM. Nie ma takiej możliwości.
Z tego co się orientuję to na dziś lepiej kupić wersję jednopłytkową. Dwupłytkowa ponoć miewa problemy z najnowszym "dostępnym" oprogramowaniem.
Keygen nie do tej wersji.
Witam wszystkich Forumowiczów. Jestem nowy i z góry dziękuje za każdą pomoc. Sprawa wygląda tak, że zakupiłem Chiński tester diagnostyczny Ds150e, wersja oprogramowania na płycie niby 2016 R.0. Ale problem jest taki, że gdy włączam instalator nie widać ikon w które mam klikać (tam jest możliwość żeby w nie kliknąć, ale ich nie widać). Aktualizowałem...
Poniżej masz opis oryginalny złącza diagnostycznego jeśli masz w gnieździe wszystko jak poniżej to wygląda na to że przejściówką masz uszkodzoną.
Możliwe że sterowniki BT mieszają. Spróbuj poszukać i zainstalować inną wersję. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam. Mam sprawę, gdyż poszukuję w miarę przystępnego cenowo urządzenia diagnostycznego do samochodu, głównie mowa tu o VAG'ach, aczkolwiek dla wszystkich marek nie zaszkodzi. Chodzi o to, że naoglądałem się wielu testerów w przedziale 100-250 zł, ponieważ uważam, że do własnego użytku nie potrzebuję testerów za 5000 zł. Widziałem chińską podróbkę...
Musisz połączyć inne urządzenie diagnostyczne aby przekonać się że twój sprzęt jest sprawny. Ze względu na specyfikacje starego typu złącz po K-line ( prawie każdy podzespół to inny pin w gnieździe diagnostycznym) często zdarza się w tych interfejsach że szwankuję moduły przekaźników co powoduje brak komunikacji na danym przypisanym dla zespołu pinie...
U mnie działa na jednym mam uaktualnienie a na 2 mam starą wersję i wszystko działa jak by niby nic☺️☺️☺...
Wurth WOW. Chyba ostatnia działająca wersja to 5.00.8 R2 Czy ma większą bazę? Możliwe, nie zagłębiałem się zbytnio. Ale na pewno ma dodatkowa funkcjonalności w postaci schematów wymiany rozrządu, części schematów elektrycznych i rysunków technicznych. Jest też prosta sztuczka pozwalające pracować głowicy na FW od WOW-a z programem Delphi.
Mam wersję 2017 r3
Wersja jednopłytkowa , przekaźniki NEC`a ,zielony laminat.
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Nie kable tylko interfejs np. DS150E
Czym jest skrzynka? Musisz podać wersję głowicy i oprogramowania jeśli ma Ci ktoś pomóc.
Nie ma takiej funkcji ale możesz kupić na ali.....za 50 zł VCDS i dużo nim zrobisz.
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Zainstalowałeś złą wersję programu do DS150E czyli do nowej głowicy a masz starą. Musisz zainstalować program z numerem 30250.
Jakim protokołem? To jest firmware! Nie bez powodu piraty najnowsze są w 2ch wersjach, albo dla ogarniętych w jednej, z 2ma paczkami FW dla samej głowicy. 2PCB i 1PCB. Starsze FW o których piszesz to był jeden kij, owszem różniły się dla WOW, Delphi i Autocom. Ale były też modyfikowane, ze działały z każdym softem. W paczce z Autocom 2021.11, jest 1622...
To jest ta stara wersja klona (srebrna/złota obudowa z antenką, dwie płyty), czy nowsza na jednej płycie (najnowsze klony znów mają dwie płyty)?
Ryżowy DS150E dość uniwersalny i funkcjonalny, cena na Ali około 200 zł.
Czyli próbowałeś z dwoma najbardziej problematycznymi markami, w przypadku których DS150 ma mały sens... no ale działać powinien. Jeszcze tylko pytanie czy to współczesne konstrukcje z CAN, czy jakieś "przedpotopowe" modele? Rozumiem, że jest miejsce na te przekaźniki tylko nie są zainstalowane? Przekaźniki to multiplekser linii diagnostycznych. Bez...
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
OBD2 DELPHI DS150E ja tego używam w wersji 2014.3 i radzi sobie dobrze nie narzekam na niego.
Witam serdecznie. Posiadam interfejs DS150e w wersji 3, dwupłytkowej. Urządzenie pracuje bezproblemowo jednak komunikacja jest wyłącznie po kablu USB. Postanowiłem uruchomić w nim interfejs bluetooth. Po otwarciu obudowy okazało się że producent nie wyposażył mojej wersji w moduł bluetooth, pozostawiając puste miejsce na płytce. Zamówiłem więc brakującą...
Wersja chińska napewno... Pierwszy raz zdarzyło mi się aby tak starszego auta nie ogarniał.
Skoro masz wersję 24V to na 36 V jest transil. Może na prostowniku podpinałeś auto. Albo odwrotna polaryzacja w gnieździe była. Kup jakiś duży transil i załóż bezpiecznik przed nim.
Witajcie, czy ktoś ma i używa interfejsu Delfi DS150e? Mam oprogramowanie 2014.2 i nie mogę w live data zobaczyć korekcji dla poszczególnych wtryskiwaczy samochodu Laguna II 1.9 dCi Czy orientuje się czy w jakiejkolwiek nowszej lub innej wersji oprogramowana do tego kabla jest taka możliwość?
Moim zdaniem złe nr podane podczas instalacji lub wersja oprogramowania nie do tej głowicy. Jakie nr podajesz i jaki program zainstalowałeś, pokaż jego ikonkę. Czy w menadżerze urządzeń widać poprawnie sprzęt?
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
A po co, robisz tą aktualizację ? No właśnie, po co? skoro masz już najnowszą wersję możliwą do wgrania do tego klona? myślał chłopczyk że zrobi upgrade głowicy i auta do rocznika 2019 tym ogarnie ?
A dlaczego w dwóch autach? Faktycznie pokazywało mi tylko 2.33V na programie (faktycznie 12.3v)
Framework 4.6.1 Na tych samych laptopach wersja 2015r3 działa bardzo dobrze. 2014 już trochę za stara, za pasem mamy 2019r.
korzystam z wersji 2016.0 ale brakuje mi nowszych roczników i chciałbym aktualizować program jeśli jest taka opcja. Na temat pirackiego oprogramowania nie będziemy dyskutować. Zapytaj sprzedawcę oprogramowania Delphi o możliwość zakupu aktualizacji. "Zakończenie aktualizacji starych modeli testera DS150E: - aktualizacje starych modeli testera DS150...
Wyżej napisałem 😁 Mam passata b6 2006 rok 2.0 TDI kod silnika BMR Samochód zgasł podczas jazdy i nie odpala sprawdziłem wtryski sprawdziłem pompę w baku teraz czas na czujnik położenia wału tylko problem tkwi w tym że nie mam pojęcia gdzie są jego wartości w Delphi 150 mam wersję ta z 2017 roku Jutro jeszcze spróbuję go na plaka odpalić dzisiaj...
Chyba prędzej kupisz cały kabel [url=http://pl.aliexpress.com/item/OBD-I... tylko 10$
Interfejs Delphi DS150E :D
Witam, zastanawiam się nad kupnem interfejsu diagnostycznego z AliExpress Delphi DS 150 E. Pytanie, czy warto go kupić i na co zwracać uwagę przy jego kupnie, który jest najlepszy?
Witam, podzielę wątek na kilka części. Zakupiony DS150E (Chińczyk) na początku z większością samochodów łączył się bez problemu. Później był problem prawie z każdym. Łączył z kilkoma systemami np w Oplu ale nie z silnikiem. Rozebrałem go poprawiłem luty na przekaźnikach i łączy póki co znowu ale ma problem z silnikiem w Laguna 3. Dodam, że kiedyś łączył....
(at)decybel91, masz na myśli DS150E? Powiem że na szybko patrzę na aukcjach i nie widzę wzmianki np o cofaniu tłoczków? Bo trzeba wiedzieć, w którą grupę należy wejść i kliknąć odpowiednią opcję. Delphi jest niezły, natomiast potrafi troche zrobić zamieszania.
Scania VCI II, tym najlepiej. Co to za delphi? ds150e? z którą wersją oprogramowania? i czy to oprogramowanie to delphi czy może autocom? Tak jak pisałem wczesniej błędy jako błędy mogą się tak szybko nie pokazać, co masz w parametrach o ile się nie mylę ciśnienia powinny być, czy korekcja wtrysków
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Coraz więcej samochodów ma moduł Security Gateway i niczym poza fabrycznym testerem się nie połączysz... choć błędy powinno się dać odczytać. Skoro to działalność zarobkowa to powinieneś jednak zainwestować w oryginał Delphi/Autocom/Wurtz i wtedy problemu być nie powinno. Jeśli chodzi o klony to obecnie trudno kupić działający.
Witam Mam następujący problem Mam delphi ds150e z FW od wurth wow 1430 Działa na programie delphi i wurtha. Problem jest następujący. Gdy wchodzę przez eobd mam ok 40 parametrów do odczytana na "żywo" gdy wchodzę przez model auta i silnika mam ok 10 parametrów Myślałem, że tak musi być, ale raz uruchomiło mi się przez model auta jakby odblokowane tzn...
Witam kolegę! Czy udało Ci się rozwiązać problem z niewykrywaniem ds150 przez USB?? Mam identyczny problem, a w internecie za grosz podpowiedz. Pozdrawiam
Potrzebuję pliku: https://mhhauto.com/Thread-Delphi-DS150E...
Ja bym się jeszcze przyjrzał dokładnie lutom od tego modułu BT bo na zdjęciu pomimo nie najlepszej jakości to widać w lewym dolnym rogu jak to jest uboblane. U mnie antena jest dana jeszcze dłuższa, ale chyba mam nieco inną wersję. https://obrazki.elektroda.pl/2086255300_... https://obrazki.elektroda.pl/6524414600_...
ST-9000 podglądany "przez ramię" w warsztacie ma zmasakrowane polskie tłumaczenie (choć była to dość wiekowa wersja softu), ja bym na tym nie potrafił pracować w wersji polskiej. Zresztą większość chińszczyzny ma fatalne tłumaczenie na polski z Launchem na czele. Niezłe spolszczenie ma Delphi DS150e, no i CDIF (bo on jest polski). Z Autelem nie miałem...
Dzień dobry, Pacjent to Astra H 1.7 CDTI Z17DTH, posiadam DS150e z Ali i chciałbym urządzenie, które uzupełni możliwości tego testera. Moje pytanie do Was, który interfejs wybrać (mowa o klonie)? Jest dużo wersji na Ali i chciałbym się dowiedzieć, która daje najwięcej możliwości. Znalazłem takie coś z dwoma wersjami; rozumiem, że mógłbym zamówić droższą...
chiński delphi ds150e
nie da się delphi.
A nie da się tego jakoś zmienić? Mam "Delphi" DS150E i Tractrix openport 2.0 - może tym można coś zmodyfikować?
AutoCom DS150E lub XTool D7S, przeprowadzę taki zabieg wyłączenia tachografu?
Z tego co wiem diagnozer to niby oryginał made in Sweden pliki aktywacji są z ds150e (at).............. Nie kontaktowałem się z nimi bo po ponoć tam tylko dostaje się pliki fileActivation strona delphi od poniedziałku do piątku od 8 do 16 pomoc techniczna więc szukam pomocy tutaj może jest ktoś kto to ogarnia i pomoże
Nie zdarzyło mi się, żeby BMW uwaliło - a podłączałem nawet E30. Zimne luty przekaźników, często same przekaźniki do wymiany. Szczególnie jeśli zdarza mu się losowo nie nawiązywać, bądź zrywać komunikację.
Połącz urządzenie poprzez usb wcześniej wyjmij moduł bluetooth i z menu programu wybierz aktualizacja. Dokładnie nie podam Ci gdzie tego szukać bo sprzęt mam na warsztacie, w zakładkach programu na pewno znajdziesz tak samo jak i wejdź w ustawienia sprzętowe i zrób test modułu bluetooth czy nie ma błędów ale wpierw zrób aktualizacje urządzenia z programem.
Do podstawowych rzeczy powinien wystarczyć nawet DS150E jeśli jednak chcesz coś bardziej zaawansowanego to szukaj interfejsu LEXIA.
Nie ma nic lepszego w tej cenie. Czym wyższy nr softu tym wiecej modeli aut obsługuje i wiecej sterowników w autach.
Pomoże producent :) Bo przecież licencje posiadasz nieprawdaż?
Jeśli to właściwa płytka to poprawna, i całkiem starannie wykonana. Co u chińczyków nie jest takie oczywiste ;) Do wszystkiego w tej cenie niezły jest CDP/Autocom DS150E. Oczywiście soft nie jest legalny i ostatnie działające wersje są z 2014. Jednak kiedy będziesz takie nówki >2014 robić?
Faktem jest - że wcześniej ten dodatkowy wentylator w pasie przednim dział - teraz go nie słychać. Wiec zrob test elementow wykonawczych. Zobacz tez czujnik temp. silnika. Lubi miewac przecieki wewnetrzne (slady plynu na stykach) i wtedy dzieja sie rzeczy dziwne. Diagnozowane DS150e Nie wiem, co to jest, ale w przypadku PSA mam zaufanie tylko do PP2000....
Jak masz delphi ds150e albo jakiś inny to możesz odpalic zadanie wtedy zobaczysz czy wszystko ok może ma.wyzsza temperaturę złączania np. Astra h z 1.6 załącza dopiero przy 115 °C
Pilota mają ale zaprogramować muszę we własnym zakresie. Jest szansa że uda się to zrobić klonem Delphi ds150e? Płynie z chin do mnie.
Naszczęście zajmuje się automatyką ale softu do kompa w aucie jeszcze nie wgrywałem. Możesz podpowiedzieć z kąd wziąść soft i czym go wgrać. Mam taki kabel https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Próbowałem wyłączyć manualnie WindowsDefender oraz przez Uruchom->regedit i nic to nie pomaga. Robiłeś tak ? https://pl.ccm.net/faq/7780-jak-na-stale...
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
To jest jakaś dolutowana antenka BT, lepiej ją odsuń od tego pinu żeby nie zrobiła zwarcia.
Jak w temacie, sprzedam tester Delphi DS150E Sprzęt po likwidacji warsztatu, używany 100% sprawny. Udzielam gwarancji rozruchowej. Zdjęcia na email tylko dla zainteresowanych. Cena: 2699zl Kontakt: PW Jesteś zainteresowany pisz.
(at)kaczakat pewnie ma na myśli, że potrzebujesz 2 UARTów 1 do komunikacji z DELPHI drugi jako konsola dla PC
bedzie można nim też na programie VCDS ? Nie ma takiej możliwości. A do którego roku można nim diagnozować samochody? Nie które od 1992 a inne od 1996 a jeszcze inne od 2000r, w zależności od marki.
Ja mam taki https://allegro.pl/oferta/interfejs-ds15...
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Zwróć się o pomoc do dystrybutora. Zauważ że pomaganie przy crackowanym oprogramowaniu, jak również używanie takiego, kłóci się z zasadami regulaminu forum.
Przy kupnie i tak jest tylko jedna marka czyli przykładowo Mercedes, maybach i sprinter. BMW trzeba sobie dokupić ? Za te 40$ dobrze mówie ? Jeszcze jedne pytanko bo mam też do kupienia taki ogólny interfejs multidiag pro + gold używa ktoś z tego co czytałem to to samo co Delphi ds150e.
Ja mam podlaczone z obd2 w delphi K-line z 7 pinu, Gnd z - 5pinu, +12V z 16 pinu, L linia wychodzi z 15(ale wydaje mi sie ze tu nie ma ona znaczenia bo wczesniej jej nie mialem i laczylo z komputerem samochodu) jesli chodzi o wtycznke okragla do iveco daily 38 pin to mam : K line do 2, GND do 30, +12V do 27, l linia do 2. To jesli mam blad w K lini...
oprogramować ds150e ds150e sterowniki ds150e kupić
skuter bassa gaznik zalewa silnik satel czujka pożarowa
samsung np350v5c 40rl939 firmware
Pistolet do myjki Black+Decker 1400W – dobór, kompatybilność, zamienniki, modele PW1400, BEPW Digitech RP50 – instrukcja obsługi po polsku, tłumaczenie PDF, szybki start