wiec prawdopodobnie jest tak rozpadla sie guma na kole pasowym kolo walnelo w pasek rozrzadu przestawil sie rozrzad jutro bede wiedzial ale prawdopodobnie glowica do naprawy
Witam... Zaprowadziłem do mechanika, stał kilka dni, mechanik zmienił filtr paliwa na boscha, był już wymieniany 3 razy. W chwili obecnej jest ok.
hehe. drugi kluczyk działa... dzięki wielkie, pozdrawiam!
Pompa naprawiona , autko chodzi. Uszkodzona była elektronika pompy. Koszt naprawy niecałe 500zł. Dziękuję wszystkim za pomoc :)
A gdzie robili ci tą pompę
Pompa do roboty
Witam! Podrzucam taki temat, a dokładnie renault scenic I 1.9 dti bosch (1 wtyka) z 2000 r. Znajomy przyjechał do chaty zgasił i tyle, rano zdziwiony bo już nie odpalił. Podjechałem i ku mojemu zdziwieniu nie migała dioda od immo, pewnie się wysypał immo, komp pod pachę i na stół. Standard 24c02 program do immo reno pin 7 w górę i 5V, robiłem to już...
Witam, dołącze do tematu- auto megane 99r 1,9 DTI - nie odpala -nie pali sie kontrolka immo, nawet po zdemontowaniu kluczyka i przekręceni samym grotem kontrolka immo nie świeci , nie miga - dioda w liczniku sprawna. Co blokuje immo w tym silniku Dodano po 15 elektrozawór w pompie wtryskowej nie dostaje +12V. błędy: P001 P075 P089 P093 P094 P098 Kilka...
galernik79 PostWysłany: 10 Mar 2011 15:18 Temat postu: Re: Opel zafira 2.0 DTi ciężko pali jak jest cieply ... Zapal silnik niech złapie temperaturę. Jak będzie ciepły i będzie ciężko zapalał to polej głowicę pompy zimną wodą. Jak po tym zabiegu zapali od razu to pompa pod pachę i do elektronika Więcej takiej pomocy Dodano po 3 Coś ci się pomyliło...
Witam, mam problem z moim autkiem mianowicie jakoś ciężko pali tzn muszę chwilę nim pokręcić zanim zapali dodam że myślałem że to świece bo taki błąd wyłapał komputer wiec je wymieniłem samochód pali trochę lepiej lecz nie widać znaczącej poprawy.. proszę o jakąś pomoc diagnozę cokolwiek :) dodam jeszcze że na ciepłym silniku pali jak szalony :) pozdrawiam...
Witam, potrzebuję pomocy mianowicie moja viki pali na 3 gary, gdy ją odpalam pali na 4 po jakimś czasie np. po 4 min jazdy zapala mi się Check i pali na 3 gary, obrotomierz nie działa i nie ma mocy, a po jakimś czasie znowu wraca do 4 i Check gaśnie i tak w kółko 4 - 3- 4 -3 co mam robić wyskoczyły takie błędy jak: P0725 - Nieprawidłowy sygnał z obwodu...
Miernik na rezystancji nie pokazuje nic, z kolei przy próbie podłączenia sprężarki na "krótko" do akumulatora, bo tak wyczytałem na forach że można sprawdzić to sprzęgiełko, to kable zrobiły się gorące, czyli zwarcie. Na kostce która idzie do sprężarki miernik pokazuje mi 13,88 V, czyli napięcie samochód podaje do cewki, ale jak podłączę kostkę do sprężarki,...
Witam mam problem z astrą zgasła i nie odpala nie było komunikacji ze sterownikiem ale podejrzewałem sterownik pompy. Po wyciągnięciu okazało się że sterownik uwalony- został naprawiony ale auto dalej nie pali i brak komuniakcji. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki wszystko gra- zasilanie na sterownik silnika idzie (pin 2 i 19 do masy i...
Witam ponownie. Nawiązując do mojego problemu z Vectrą B 2,0 DTI sprzed dwóch tygodni - mianowicie nie odpalała po przestaniu nocy w garażu. Mechanicy wymyślali niesamowite historie, kasy wzięli nie mało i nic. Więc sam się za to wziąłem i doszedłem do tego, iż było pęknięte plastikowe zabezpieczenie na wężu doprowadzającym paliwo do filtra, przewód...
Problem rozwiązał się sam... Pali mi teraz 7 na mieście i około 5 w trasie. Nie zrobiłem NIC (z braku czasu). 4 tankowania po napisaniu tego postu poprostu zauważalnie spadło spalanie. Potem zrobiłem litraż i wyszło. Nie zamykam tematu puki co,gdyż nie wiem co było przyczyną.
E78 to ta żarówka która CI się pali. Plusa dostaje po "30" jak inne żarówki oświetlenia wnętrza więc w przekaźnikach nie ma co szukać. Masa wychodzi z A94 - combination control module/relay a to chyba moduł komfortu, jest po lewej stronie obok kolumny
Witam wszystkich, Od pewnego czasu mam problem z samochodem Astra G 2004r 2.0 DTI. Od jakiegoś czasu po odpaleniu na zimnym silniku przez jakiś czas zapala się kontrolka z kluczykiem i zimne autko jakby dłużej kręciło. Na ciepłym silniku problem nie występuję. Błąd w komputerze P0380-układ świec żarowych. Kontrolka sprężynki przy odpalaniu zimnego auta...
Witam wszystkich a zarazem proszę o pomoc,mianowicie; Posiadam VECTRE 2,0 dti 99rok i od paru dni dzieje się dziwna żecz mianowicie nie odpala na zimnym silniku po przestaniu nocy , wymienione zostały przelewy filtr paliwa itp. by ją odpalić muszę zdjąć rurę z kolektora ssącego i psiknąć zwykłym PLAKIEM po trzech chechłaniach odpala poczym zaraz ją...
Witam temat podobny do mojego więc o coś zapytam bmw e46 320d 136 KM 1999r na zimnym pali od strzała na gorącym również po 30 minutach stania auto kreci kreci i odpali po minucie kręcenia(albo za pierwszym strzałem jak psiknie się troszkę plaka) akumulator założyłem od 2.2 dti z signum roczny 84Ah i minutka i zapali. Podczas jazdy brak efektów ubocznych(nie...
Witam. pali się prawy kierunkowskaz w sensie że się świeci? a przekaźnik który ci wypadł mogłeś się pomylić przy wkładaniu zobacz czy w jego okolicy są wolne miejsca
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam...
Witam. Wczoraj pojechałem do mechanika w celu wymiany sprężarki klimatyzacji oraz nabicia klimy w Vectrze B 2.0 DTI. Po połowie dnia przychodzę chcę odjechać okazuje się jednak ze akumulator jest rozładowany. Po wsadzeniu naładowanego auto nie chciało palić odpalono go na "plaka" wtryśniętego w rurkę ssącą. Pod domem auto stało może ok 5 godzin po tym...
kup na allegro układ załączający świece żarowe niezależnie od temperatury. Podłącz i problem minie Ten układzik kosztuje chyba 59 zł Podłącza sie go pod czujnik temperatury cieczy. udaje przez kilka sekund ze jest zimniej niż naturalnie, świece sie zapalają i pozniej samochód pali na dotyk. Ja tak zrobiłem to jest odwieczny problem tych silników. Zeby...
Dzięki za zainteresowanie, aby zakończyć temat chciałbym poinformować, że uszkodzenie było typowe- padły wszystkie 4 świece zarowe, pewnie nie w ostatnim dniu, ale wszystkie były uszkodzone.Wymieniono i Zafirka pali na dotyk. Jest jedna kwestia do wyjaśnienia(być może ja sam zawiniłem), nie potrafię powiedzieć czy symbol tej turbinki "od uszkodzenia...
to ja się dopisze bo trafilo do mnie COmbo 2005 1,7 CDTI z takim samym błędem - b3059 zadanie zwolnienia blokady odjazdu testowałem KTS-em .Auto odpala dopiero za 5 -7 razem jak zimne, jak cieple pali odrazu, ale błąd po wykasowaniu powraca, auto pali (ma 210tys wiec rewelacyjnie nie pali) ale rano podobno załapuje i gasnie, i tak do 5-7 razy , az w...
Witam Opel Movano 2.2 dti G9T nie chce odpalić po remoncie,na plaku pali ale gaśnie kiedy plak sie kończy.Czytałem że może być to źle ustawione koło pompy wtryskowej.Komputer wykrywa bład położenia wałków względem siebie(czy coś w tym rodzaju)nie mogę sobie przypomnieć o jakie wałki lub wały chodzi.Mój mechanik mówi że pompa podaje jednostajnie paliwo...
Swiece żarowe nie sprawdzałem, ale jak zapali to równo i nie kopci. To sprawdź. Czy możliwe jest, że to może mieć coś wspólnego z czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie? Zostaje mi raczej czujnik na listwie wtryskowej lub czujnik ciśnienia paliwa na filtrze paliwowym, ale czy to możliwe aby się tak zawieszał na mrozie? Zostaje Ci raczej wnikliwa diagnostyka,...
no poważnie lepiej pali niż wcześniej normalnie jak boga kocham albo to jest DTi nie mam pojęcia ale odpala normalnie jeździ tyle ze kopci i nie ma mocy do 2 tyś obr.
Właśńie żadnych błędów w kompie nie ma, albo launch pokazuje głupoty. Auto odpala na zaciąg , tak powiedział znajomy, podczas kręcenia zero paliw ana wtryskach,ale sam nim przyjechałem. Najlepsze jest to że czasami odpala od strzała ( nie u mnie, ani razu ). Wstrząsowegpo nie znalazłem. Ale on na schemacie sprawdzony i napicie dochodzi do kompa. Podczas...
U kilku mechaników oraz tych zaprzyjaźnionych dowiedziałem się że wyświetla się ten napis tylko i wyłącznie z tego powodu iż wymieniłem olej a nie wykasowałem tego komunikatu w komputerze samochodu. Bzdura. Dowiedziałem się też że w modelach clio po 2002 roku daje się to wykasować samemu bez konieczności jazdy do serwisu. Następna bzdura-w żadnym ClioII...
Tak pompa została przełożona ze starego silnika i czujnik wału też Dodano po 18 Przełożyłem nawet drugi czujnik który był z drugim silnikiem ale bez zmian.Próbowałem regulować zapłon na fasolkach ale bez zmian odpala na plaku gdy pompa jest ustawiona na kołku bo przy próbie opóźniania lub przyspieszenia zapłonu nie chce złapać nawet na plaku.Myślę że...
Witam, dostałem dla siebie takie cudo jak w temacie, auto martwe nie odpalające. Podobno jak odpalała to falowała na obr, po wpadnięciu w dziurę przestała odpalać (podobno). Udało mi się zlokalizować dwa zgnite przewody w wiązce. Po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalała się kontrolka świec i ekg. Podałem masę na sterownik oraz plus po stacyjce...
Witam! Posiadam od niedawna Astrę G II 2.0 DTI 1999r. Zaznaczam na wstępie, że skochód nawet w chłodne temperatury- po zagrzniu świec 2 razy zakręcił i odpalał- zawsze. Niedawno wysiadając z samochodu i zamykając go, przypadkiem część kluczyka została w drzwiach, a część w ręce... Ostrożnie złączyłem do kupy, zrobiłem zakupy, wracam wsiadam do auta...
Na plaka, to trzeba "umić" zapalać. Rurę od wtryskiwacza odkręć i pal wtedy- Idzie paliwko? Diagnostyki z tym silnikiem, to żadnym wynalazkiem ( z całym szacunkiem do tych sprzętów) nie będzie.
A nie DTI silnik? Akumulator naładowany tak apropo jakie ma napięcie?? Zasilanie do ECU dochodzi?
Tak, jest to dTi 98KM- bez CR.
Źle wpisałem to jest DTI
Czy masz odpowiedni filtr paliwa ? Jak jest za duży to może się zacinać/zatykać na chwile ten zły filtr paliwa. Najlepiej jak kupić metalowy filtr paliwa. Jesli masz filtra w postaci wkładu pamiętaj ze musisz go zalać paliwem po zamontowaniu . I jakoś odpowietrzyć , jakaś pompko pewnie nie masz w audi ? Odpowietrzanie układu paliwowego TDI diesel. Najszybszy...
zobacz czy czujnik polożenia wału korbowego jest dobry jego rezystancja oporowa to 600-800 omów
Dzięki za potwierdzenie!! Teraz mogę gościa spokojnie przyłamać diagnozą! Dzięki:!: Pozdrawiam:!:
jesli auto sie zapowietrza wina moze lezec w trawersach ,ale warto najpierw sprobowac wgrac nowy soft do kompa (zwieksza dawke )
witam otoz ten scenic nie chce odpalic. na diagnostyce wykazuje czujnik walu korbowego. zostal wymieniony i nic. w parametrach silnika jak sie kreci to obroty skacza od 200-4000 obr. auto sprowadzone.co moze byc przyczyna ze tak obroty skacza podczas krecenia?? pozdrawiam
Jak mi ktoś napisze jak to sprawdzę - szybko się uczę i dłubie trochę przy swoich autach. Był podpinany pod kompa i pokazuje 2 błędy niekasowalne 1 od czujnika powietrza ale on wskazuje dobrą temp i 2 nie opisany dziś będę wiedział jaki kod . Edit: obroty nie skaczą podczas kręcenia tylko po cofnieciu kluczyka czujnik na podszybiu dziwnie brzęczy taki...
Movano odpalilo. Był przerwany kabel od czujnika na pompie. Dzięki za pomoc!
Podnieś dawke rozruchową.
Kontrolka immo miga? Zrób diagnostykę komputerową.
kupiłem go od kumpla który na niego nie narzekał Niestety układ zasilania dti nie jest "najszczęśliwszą" konstrukcją (wrażliwa pompa vp-44 i brak pompy wspomagającej w zbiorniku). Zastosuj się do tego co napisłem wyżej, również nie będziesz narzekał. rzekomego przebiegu ma 220 tys. i jeszcze o co chodzi z tym nalotem i jak go zmierzyć Niestety w naszych...
Witam Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Posiadam Opla MERIVE 2005r, 1,7 DTI... na zimnym pali bez zarzutu, natomiast na rozgrzanym tylko za pomocą plaka.
Wspomaganie działa.
Raczej pompa znowu dała o sobie znać.
Jeśli twierdzisz, że aku dobre, to sprawdzić stan zacisków na akumulatorze i na rozruszniku, stan mas tych głównych. Jeśli dobre to naprawić rozrusznik....
Zamykam, prawidłowa odpowiedź padła, po naprawie rozrusznika, można ewentualnie myśleć, co dalej.
kiedyś miałem podobny problem z Oplem i winny był nadmiar nagaru na zaworach
Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu 2.0 dti? Mam to samo w Zafira. Trawersy wymienione, zaworek zwrotny wstawiony, filtr paliwa zmieniony na puszke...
Witam. Post ma 7 lat ale może ktoś w 2022 też ma taki problem. Ja z takim się borykam. Aktualnie jest sobota wieczór,sklepy zamknięte z częściami. Problem świec jak wyżej. Pierwsza rzecz to czujnik temperatury cieczy. Odpiąlem i świece grzeją jak należy. W poniedziałek wymienię czujnik, zobaczę czy pomogło. Pozdrawiam 🖐️
Proponuję najpierw przeczytać przynajmniej kilka z ogromu tematów które wyskoczą po wpisaniu "2.0 dti nie pali" - co poskutkuje decyzją oddania samochodu do dobrego mechanika. Jeśli nie robisz napraw samodzielnie - nie ma sensu dyskutować o szczegółach technicznych. Objawy wskazują na zapowietrzanie się układu paliwowego co jest całkiem normalne w tym...
A czy czekasz az lamka kontrolna swiec zarowych zgaśnie? Sprawdż po kolei, najpierw czy silnik dostaje paliwo, przejrzyj przewody, filtr paliwa, pompę, jeśli jest ok to sprawdź zasilanie pompy, swiec zarowych no i czy rozrusznik odpowiednio kreci bo by ruszyc silnik to troche musi go pokrecić, czytałem na forum poswięconym astrze 2 że też kilku gosci...
Auto wogóle pali czy nie pali. jesli cięzko pali usterka prawdopodobnie bedzie w ukł. paliwowym. Ten model wymaga odpowietrzenia za pomocą pompki odsycającej powietrze. W przypadku uszkodzenia sterownika świec żarowych w obecnej porze nie powinny wpływać tak strasznie na palenie auta (bezpośredni wtrysk). A najlepiej podjechać do kogoś kto może zdiagnozować...
Witam. Problem często występujący na forum , ale niestety nie znalazłem rozwiązania.Zafira 2.0 DTI po nocy nie odpala. Wymieniłem oczywiście wężyki przelewowe, uszczelniacze ale nic z tego . Postoi kilka godzin i nie pali. taki problem przedstawił wojtus33 i rozwiązał go z pomocą niuniu36 ale niestety ,żaden z nich nie pofatygował się by przedstawić...
Wielkie dzięki za zainteresowanie moim problemem . Samochód dość że nie pali to jeszcze ma dziwne stukanie , tak jakby coś biło głuche nierówne uderzenia , dziwne one cichną jeżeli włączy się swiatła lub wentylator nawiewu . Pooglądałem wszystkie koła paska wielorowkowego i okazało się że to od dolnego koła rozrządu jest pokryty dziwnym czerwonym nalotem...
niestety jednak autko nie pali tak jak powinno.jak zaparkuje tyłem pod górkę to pali bez problemu jednak jak stoi odwrotnie lub na prostej nawierzchni to po odpaleniu chodzi 10 sek i gaśnie. więc czeka mnie kolejna wizyta u mechanika.
Bo do takiego fachowca wysłał albo tak się dogadali, jeśli na starym palił a na klonie nie pali to sprawa jasna, źle zrobiony klon
Witam. Mam problem z Asterką 2,0 DTI. Nie zapalała mi się kontrolka od świec żarowych - wymieniłem na nowe i jest to samo (wyczytałem już że załączają sie przy -5st C (teraz ciepło)) Astra kręci dłużej rano, jak się kręcę po mieście w ciągu dnia jet ok ładnie pali. Może to coś z układem paliwowym? Gdzie zacząć szukać przyczyny?
Niedawno nabyłam Astrę II 1,7 DTI (silnik Y17DT) po uruchomieniu zapłonu nie zapala się kontrolka z rysunkiem silnika. Zapala się pomarańczowa z sylwetką samochodu i klucza. Czy ta z symbolem silnika tez powinna się palić?? Jesli tak - co może byc przyczyną, ze sie nie pali??
Proszę o poradę jak mam rozwiązać problem moja astra 2,0 dti kontrolka zapalasię, auto kopci na czarno i traci moc ? Podłączona do komputera wykazało wadliwe działanie układu krytycznego 2, drugi raz podłączony do komputera w serwisie opla wykazało że co z zaworem EGR. Wymieniłem EGR kontrolka nie pali się już ale dalej auto kopci i traci moc, nie wiem...
Witam! Otóż problem wygląda następująco - auto Opel Vectra C 2.0 dti.Auto pali za każdym razem,wszystko jest ok, wystarczy że zamknę centralny z pilota i otworzę n tablicy pojawia się auto z kłódką i nie odpala błąd p1616. Muszę chwilę odczekać ,jakies 20min i autko dalej odpala,można i 100 razy odpalać i jest ok,wystarczy zamknąć i otworzyć i jest...
Witam jestem nowy mam problem z zafira a 2.0 dti nie ma siły jechać maksymalnie do 80km/h obroty od 1000-2000to są maksymalne przerywa szarpie przepływomierze sprawdzane egr po regeneracji nowy czujnik doładowania podciśnieniowe też sprawdzane błędów nie ma dwie minuty przy 80 km na godz Maxa. Jedzie i dobrze się zbiera a za chwilę już spadek mocy i...
dzis się to stało, przez ok 6 miesięcy słychac było jakby chrobotanie ale dzis cos strzeliło metalicznie w czasie jazdy w silniku Dojechałem jakoś do garażu ale: - wolne obroty wzosły z ok 850 do 950 - chroboranie: jak silnik ostygł i jest zimny to go nie słychac ale po 2-3 minutach pojawia się - dawniej było ledwie słyszalne w kabinie a teraz to juz...
Witam. Posiadam Opla Omege 2.0 DTI 16v z silnikiem Eco Tec. Rok prod. 1998. Moim problemem jest to, że autko nie pali niezależnie od tego czy świece się nagrzeją, czy jest 20 stopni, czy -15. Efekt non stop ten sam. Przy normlanej pogodzie 10-30 stopni na dworze, żadna kontorolka świec sie niezapala. Gdy przekręcam kluczyk, auto kręci, kręci i dopiero...
ale on pali i na wolnych obrotach chodzi dobrze tylko jak gazu dodasz to klekocze silnik jakby zawory waliły i zapala sie check engine
Witam!! Problem jest taki - podgrzewanie fotela kierowcy działa bez zarzutu, natomiast pasażera już niestety nie. Dioda na potencjometrze podgrzewania fotela kierowcy zapala się po przekręceniu na dowolną pozycje 1 - 5, a na poptencjometrze fotela pasażera nie pali sie wogóle - przy jakiejkolwiek pozycji. Bezpiecznik sprawdzałem - jeden dla 2 foteli...
kolega fredek tyle razy napisał że na pewno do głowy mu wejdzie jaki błąd wyskakuje kiedy nie pali?
mokre przewody to normalne przy takim przebiegu,jeżeli nie pali jak jest zimny i nie chodzi równo świece żarowe
witam,nie działają mi światła przeciwmgielne przod otóz nie pali się kontrolka, tył działa i kontrolka się swieci,bezpiecznik jest dobry żarowki tez więc co by to mogło jeszcze być?
imubilajzer Znajduje się na stacyjce,pod plastikiem osłony kierownicy i nie da się w prosty sposób "jakos ominac czy zmostkowac". Trzeba najpierw określić dlaczego samochód nie pali.
Witam. Posiadam autko Opel Zafira 2.0DTI, rocznik 2002. Mam pytanie: po przekręceniu kluczyka na desce rozdzielczej nie pali mi się lampka kontrolna silnika. Czy tak powinno być? Jeśli nie to co może być przyczyną? Jak to naprawić? Proszę pomóżcie. Pozdrawiam
Witam. wczoraj w trasie podczas dłuższej jazdy z większą stała prędkością zapaliła mi się kontrolka świeć żarowych. Coś jakby stukło i nagle brak większej mocy pod pedałem gazu. Max 100km. Zgasiłem silnik ponownie włączyłem kontrolka się nie pali ale mocy jak nie było tak niema. Co może to oznaczać. Jutro dopiero z rana jade na mechanikę ale chciałbym...
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
nie zrobiłeś off,dlatego nie pali ,po prawidłowym off kontrolka miga a auto pali. a może zrobiłeś tylko pamieć nie była WP,albo nie zablokowałeś itd... a jeszcze prościej zrobić w ori ,w postach podane zostało rozwiązanie.
Powietrze się nie pali. Biały dym to właśnie niespalona ropa. Może wtryskiwacz lać, ale może też być za późno lub za wcześnie wtryśnięte paliwo. Jedź do pompiarza, my ci tu nic nie pomożemy.
taki sam problem ma bmw5tds,octavia,tylko ze octavia nie pali w zakresie temp 70st.c,opisywalem juz jak rozwiazac ten problem w prosty i skuteczny sposob.silnik nie chce zapalac bo zuzyty lub uszkodzony jest czujnik poczatku wtrysku w pompie.....w octawi trzeba wpiac sie w przewod z czujnika temp kol. brazowo niebieski i zastosowac przekaznik za 11zl.1...
tak jak napisalem regulator jest wymieniony... nie wierze ze wytrzymał 3 dni i padł na nowo. Z takich dodatkowych obserwacji zauważylem ze dodatkowo nie zawsze odpala sie dioda oleju (najczesciej nie pali sie po zgaszeniu i szybkim wlaczeniu ale to chyba nie takie wazne) oraz zaraz po odpaleniu auta wspomaganie nie dziala, tak jak by sie ładowało i...
A i jeszcze jedno, nie pal go na pych nawet na "troszeczkę", bo jak Ci przeskoczy pasek to dopiero będzie problem (głowica 16 zaworowa). A tak wogóle dostęp do czegokolwiek w tym silniku jest ciężki. Dodano po 4 Rozrusznik masz z przeciwnej strony z góry go nie zobaczysz, powiem tak, wyobraź sobie że ptrzysz na silnik ale od jego tyłu. Tylko od dołu...
Auto kręci ale nie pali. Sprawdziłem świece filtr paliwa nie ma rezultatu. Jedyna uwagę przykuwa kontrolka od immobilaizera. Jestem świeżym nabywca tego auta i nie pamiętam czy powinna ona gasnąć po włączeniu zapłonu czy dopiero po zapaleniu. Kluczyk sprawdziłem u fachowca i wysyła sygnał immobilaizera. Dziwne jest dla mnie to, że rano auto odpaliło...
Witam Od nie dawna zaobserwowałem że z moim Clio dzieje się coś nie dobrego. Otóż Od momentu zakupu (Październik 2010) po każdej, czy dłuższej czy krótszej jeździe chłodzę turbo sprężarkę zostawiając silnik na jałowych obrotach. Ostatnio zauważyłem, że podczas gwałtownego przyspieszania powyżej 1.5 tyś obrotów auto kopci na niebiesko, zero czarnego...
Witam. Mam problem z astra 1.7 1999r. Wyskakuje błąd p1635 - układ kontroli silnika sterownik ECM. Wymieniona została pompa wtryskowa ale auto nadal nie pali. Kolega jeden napisał mi w poprzednim poście żeby zobaczyć silniczek krokowy a przecież w dieslu jest zawór EGR. Co może być nie tak.?
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
Witam wszystkich posiadaczy laguny I i nie tylko , oto mój problem laguna nie pali jak jest zimna, objawy nie podaje paliwa jak już mu dopompuje pompką i podgrzeje świece moze za 3-4 razem zapali , a i jeszcze ważna rzecz jak kręce rozrusznikiem widać jakiś dymek ulatujądy z kierunku rozrusznika ale tylko przy kręceniu jak zapali już się nic nie dzieje...
Witam. Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Opla omegę. Niby wszystko ładnie pięknie i jakoś tak przejeździła 250 km i nagle padła. Koło domu zgasła, po ponownym odpaleniu nie wkręcała się w obroty, podjechała metr, dwa i gasła. Jakoś doturlałem się do domu i tak została do rana. Rano normalnie odpaliła i dojechała na własnych kołach 5km do mechanika. Została...
Czy po odpaleniu silnika, grucha powinna zaciągnąć sztangę do końca zamykając całkowicie wastegate? Bo jeżeli tak, to albo grucha jest zepsuta i nie zaciąga jej do końca, albo grucha jest sprawna, działa w pełnym zakresie, ale z jakiegoś powodu jej skrajne pozycje nie ustawiają wastegate w pozycji zamkniętej/otwartej. Dobrze myślę? Dziś na krótko zablokowałem...
Witam. Dzisiaj nagle przestał dzialac obrotomierz i predkosciomierz. Pozostale wskazniki działają. Zadna kontrolka sie nie pali. Obudowa z ECU sucha na 100% (dwa dni temu uszczelnilem. Wyciagalem licznik i czyscilem styki kostki - nie pomoglo. Odlaczalem aku - nie pomoglo Gdzie szukac przyczyny?
Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
Witam, vectra c 2.2dti 2003r vc 2.2 dti 2003r Od jakiegoś czasu samochód nie chciał palić na ciepłym silniku. Po 2 tygodniowym postoju samochód bardzo ciężko pali na zimnym i ciepłym wogóle. Po odpaleniu szarpie silnikiem tak jakby na trzy gary chodził. Przy próbie ruszenia i przejechaniu 50m kopci (nie strasznie) na siwo. Obroty pompy na biegu jałowym...
Witam Mam problem z laguną dti. Jak w temacie jest słaba, fatalna elastyczność, wyprzedzanie na 5 jest wyczynem, oprócz tego słabo pali, żeby zapalić w lecie muszę grzać kilka razy świece, w zimie chyba pali lepiej. Dodam że silnik ma licznikowe 260 tys, nie bierze grama oleju, czuć wyraźne załączanie się turbiny, nie dymi, silnik pracuje bardzo ładnie,...
Koledzy posiadam Astre G 2.0 DTi 16v (101KM) 2003 Przeczytałem kilka tematów o podobnych objawach na forum jednak czuje niedosyt więc chciałem zapytać kogoś zorientowanego w temacie. Zakupiłem moja Asterke w listopadzie 09' wszystko było ładnie pięknie do czasu aż temperatura spadła poniżej 0' miałem problem z odpaleniem po nocy trzeba było kręcić 2/3...
Witam Posiadam clio 1.9 dti Problem polega na tym ,że jak samochód się rozgrzeje to muszę długo kręcić żeby zapalił a jak już zaskoczy to bardzo zakopci jak by był zalany . Problem pojawia się jak zgaszę samochód i za jakie 10 min chce odpalić . Czujnik temperatury wymieniony ,ale jak zdejmę wtyczkę z niego ,auto zapala od razu. Zimny pali ładnie .
Witam, mam problem ze swoją Vectrą 2.0 DTI, 101 KM, 2002 r. Auto dostałem od rodziny, stało 9 mies. nieużywane. Wcześniej wszystko było ok. Od razu dałem do mechanika, wymienił olej + filtry, filtr paliwa, wyczyścił egr (ponoć był strasznie zabrudzony). Nie wyeliminowało to jednak problemu z jazdą, a mianowicie: przy dodawaniu gazu auto trzyma na obrotach,...
Witam! Proszę o pomoc! Mam w garażu kangura dti i mam problem z zapalaniem na ciepłym silniku.Na zimnym pali dobrze jak dojdzie do normalnej temp. pracy jak go zgaszę i od razu ponownie chcę go uruchomić to kręcę i kręcę i po długim kręceniu zapali. Przed wymianą rozrządu było to samo.Po wym. rozrdząd filtry itd. Sprawdzałem czy nie cofa się paliwo(nie)....
Witam wszystkich proszę o pomoc bo nie mogę dojść do ładu. Mam vectre b 2.0 dti 101KM, po regeneracji pompy wtryskowej autko było sprawne 1 dzień. Po powrocie z pacy zgasiłem silnik za pół godz. włączyłem zapłon zapalił się czek i brak mocy, komputer pokazał zawór recylkulacji spalin czyli EGR. Wyczyściłem kolektor ssący sprawdziłem wężyki podciśnienia...
Witam panowie jaki powinien byc poprawny kąt wtrysku w signum 2.2 dti ? U mnie jest 16 stopni. Błędu nie ma ale auto ciężko pali i brak mocy. W wartością nie ma rzadanej wartości tylko zeczywista . Trochę dziwny kat jak na ciepły silnik