To normalne.
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
A więc proszę zaprezentuj jakie.
Witam Jak załatwie dokumentację to zamieszczę skan . Pozdrawiam Janusz
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
Witam. Panowie potrzebny mi jest schemat podłączenia regulatora 4pin ducati energia 34.8480. https://obrazki.elektroda.pl/6704220700_...
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
https://obrazki.elektroda.pl/2573907500_... Dodano po 1 Taki schemat dostałem z Jackmotors wraz z zapłonem.
Ładować to się akumulator może a nie światła...
Nie. To jest regulator od alternatora jednofazowego ze silnika Piaggio/Derbi, od jakiego modelu nie mam informacji. Nie będzie pasował do Twojej Aprilii.
kabel sygnałowy pod czerwony dochodzący do cewkomodułu, gdyby sygnał okazał się za słaby to można nawinąć kilkanaście zwojów drutu na kablu wn i stamtąd wziąć sygnał
http://obrazki.elektroda.pl/9773670900_1... Pod zapłon z jawy 50, delikatnie go mam zamiar przerobić, u mnie wygląda to tak, że są 3 cewki, 2 świetlne połączone szeregowo i jedna zapłonowa(tylko cewka butelkowa). Nie da się pominąć tego pinu, z modułu i po prostu podpiąć go tak, aby miał za zadanie ładować tylko akumulator? Bo rozumiem,...
Tylko po co?
Sprawdź obwód oświetlenia pod kątem zwarć. Zwarcie może robić także uszkodzony regulator napięcia. Uszkodzenie alternatora zdarza się bardzo rzadko.
Mam prośbę potrzebuję instrukcji do tego regulatora
Moduł Ducati energia jest przystosowany do zasilania z cewki wysokonapięciowej, ty masz stator bez tej cewki zasilającej. Do działania zapłonu z tym statorem jest potrzebny moduł DC-CDI i prostownik/regulator napięcia
Zapłon w nim to ducati energia a klakson działka
Albo łożyska na wale.
Witam. Ostatnio miałem problem (albo raczej kolega) w simsonie S51. Ma on zapłon Ducati Energia. Kłopot w tym, że mimo zastosowania jakiegoś tam regulatora przeładował on akumulator (przynajmniej tak powiedział sprzedawca do którego odesłaliśmy akumulator na gwarancji i takowej nam nie uznał). Szukam więc jakiegoś skutecznego układu/regulatora który...
No więc tak. Dostałem regulator napięcia i chciałbym dowiedzieć się jak go podłączyć, do czego służy każdy styk. Podobno jest od Piaggio 50. Oznaczenia na regulatorze to. Drevettaro DUCATI Energia 34350 12V AC DC 9407 A jego styki od lewej to: A A Puste G +B i symbol masy. A oto fotka. http://obrazki.elektroda.net/100_1290889... Może ktoś...
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Po sprawdzeniu wychodzi, że uszkodził się moduł ładowania akumulatora (nie ładuje). Moduł to DUCATI Energia 343620 12 V DC, złącze oznaczone G G R plus B L C. Szukam takiego modułu.
MVT Millenium, LFK lub VAPE jest tylko ciut mocniejszy od Ducati Energia ten co dołączylem na zdjęciu ma ok 55-60w a mvt ma ok 75 i dwie niezalezne cewki jedna wn a druga ładowania
Zadziała obrotomierz z Fiata 125P przy zapłonie Ducati Energia ? Gdzie go podpiąć? Schemat: http://obrazki.elektroda.net/6_126885076...
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
To jest skuter z systemem zapłonu pod Euro 2, w Malaguti stosowano chyba dwa lub trzy rodzaje takich układów zapłonowych z dodatkowym sterownikiem. Musiałbym sprawdzić serwisówki czy mam schemat do tej wersji zapłonu. Widzę że ktoś próbował odblokować moduł — nacięcie na obudowie. Nie wiadomo czy jest sprawny. Z dostępnością części może być kłopot,...
Zapłon ducati energia
W TZR50 jest fabrycznie alternator Yamahy, z modułem zapłonowym DC-CDI Moric. Zapłon Ducati Energia był stosowany w pozostałych pojazdach z silnikiem AM6. Nie rozumiem sensu przekładki zapłonu, ale powiedzmy że to działa. Po pierwsze, zapłon DE trzeba dostosować do tego, aby było ładowanie akumulatora. Uzwojenie jest przeznaczone głównie do zasilania...
Proszę sprawdzić, czy to koło magnesowe Ducati Energia posiada cztery czy sześć pól magnesowych.
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
Sorry nie napisałem to jest elektronik iskrownik oryginał a cewka ducati energia i nie wiem jak to połączyć a wcześniej chodził simek na tym. Rozebral kto inny a ja składam simka.
Przełożenie jest odblokowane jakieś tuningowe czy coś (mechanik od skuterów to modyfikował) nie ważne licznik też na pewno kłamie :) Zamiennik jest totalnie bez nazwy... Oryginalny mam właśnie ducati energia masa jest wszystko jest dziwi mnie to że na zamienniku odpala idealnie ale przerywa i jest słaba iskra a na oryginalnym tak ciężko odpala a iskra...
https://obrazki.elektroda.pl/6088290200_... Spróbuj według tego.
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Silnik EBS zapłon ducati energia
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
Wszystko jest właśnie takie samo tyle że zamienniki moduły już 3 podmieniałem jedynie na oryginalnym ducati energia normalnie działa... To jest właśnie mega dziwne z regulatorami napięcia jest to samo :/ martwi mnie to że w razie czego ciężko o oryginalne części a jak już to ceny też wysokie. Masakra chyba nikt nie miał takiego przypadku jakaś blokada...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
(at)Staszek49 , chcesz aby stator poleciał na złom? Podchodzi pod szkodliwą poradę. Nie znasz się, to nie pisz. Przez niewłaściwy montaż poleciało już sporo statorów Ducati Energia montowanych do Simsona. Zgadza się że magneto ma ok. 3 mm grubości. Luz 1 mm to trochę mało, a zmniejszanie go to ryzyko przetarcia impulsatora i zniszczenie statora. Nie...
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
Nie, tuningowy "ożebrowany" moduł jest typu AC-CDI. Łatwiej będzie założyć kompletny zapłon Ducati Energia jak w pozostałych motorkach z silnikiem AM6, ale to wymaga wyłożenia 200-400 zł i pewnej loterii jeśli chodzi o sprawność używanego statora.
ducati energia zapłon ducati energia simson ducati energia regulator
procesor obróbki wideo moeller xcomfort wkładka przedwzmacniacz
wózek jungherich purmo chłodne
Opel Agila - Woda pod dywanikiem pasażera, klimatyzacja Czy warto robić kompleksową renowację Mercedesa W208 Coupe?