To normalne.
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
A więc proszę zaprezentuj jakie.
https://obrazki.elektroda.pl/6088290200_... Spróbuj według tego.
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Witam Jak załatwie dokumentację to zamieszczę skan . Pozdrawiam Janusz
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
Zapłon w nim to ducati energia a klakson działka
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Witam. Panowie potrzebny mi jest schemat podłączenia regulatora 4pin ducati energia 34.8480. https://obrazki.elektroda.pl/6704220700_...
Serio? Nikt nie wie nic o schemacie?
Ładować to się akumulator może a nie światła...
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Zadziała obrotomierz z Fiata 125P przy zapłonie Ducati Energia ? Gdzie go podpiąć? Schemat: http://obrazki.elektroda.net/6_126885076...
Moim top of the top jest Ducati energia, w porządku są też Comar , KEMET pytanie ile marek zamawia zleca produkowanie i znakowanie swoim brandem w tych samych fabrykach
Tylko po co?
MVT Millenium, LFK lub VAPE jest tylko ciut mocniejszy od Ducati Energia ten co dołączylem na zdjęciu ma ok 55-60w a mvt ma ok 75 i dwie niezalezne cewki jedna wn a druga ładowania
Po sprawdzeniu wychodzi, że uszkodził się moduł ładowania akumulatora (nie ładuje). Moduł to DUCATI Energia 343620 12 V DC, złącze oznaczone G G R plus B L C. Szukam takiego modułu.
Sprawdź obwód oświetlenia pod kątem zwarć. Zwarcie może robić także uszkodzony regulator napięcia. Uszkodzenie alternatora zdarza się bardzo rzadko.
potrzebuje go podłączyć pod starszy motocykl. Pod jaki dokładnie? Ten regulator jest przystosowany do dość nietypowego rozwiązania, gdzie uzwojenie alternatora stanowi także zasilanie dla modułu CDI. Nie nadaje się do innych zastosowań, tym bardziej że regulator używany jest wart ponad 100 zł.
kabel sygnałowy pod czerwony dochodzący do cewkomodułu, gdyby sygnał okazał się za słaby to można nawinąć kilkanaście zwojów drutu na kablu wn i stamtąd wziąć sygnał
https://obrazki.elektroda.pl/2573907500_... Dodano po 1 Taki schemat dostałem z Jackmotors wraz z zapłonem.
Nie. To jest regulator od alternatora jednofazowego ze silnika Piaggio/Derbi, od jakiego modelu nie mam informacji. Nie będzie pasował do Twojej Aprilii.
Witam. Ostatnio miałem problem (albo raczej kolega) w simsonie S51. Ma on zapłon Ducati Energia. Kłopot w tym, że mimo zastosowania jakiegoś tam regulatora przeładował on akumulator (przynajmniej tak powiedział sprzedawca do którego odesłaliśmy akumulator na gwarancji i takowej nam nie uznał). Szukam więc jakiegoś skutecznego układu/regulatora który...
Mam prośbę potrzebuję instrukcji do tego regulatora
No więc tak. Dostałem regulator napięcia i chciałbym dowiedzieć się jak go podłączyć, do czego służy każdy styk. Podobno jest od Piaggio 50. Oznaczenia na regulatorze to. Drevettaro DUCATI Energia 34350 12V AC DC 9407 A jego styki od lewej to: A A Puste G +B i symbol masy. A oto fotka. http://obrazki.elektroda.net/100_1290889... Może ktoś...
Zapłon ducati energia
Albo łożyska na wale.
Witam, chciałbym się Was zapytać o poradę w kwestii zakupu zapłonu 12V do simsona. Przymierzam się do zakupu tego zapłonu Unimoto : http://unimoto.pl/zaplon-cdi-simson-bezs... Wiadomo to nie jest Ducati Energia, jednak DE jeżeli się pojawi w sklepach będzie zdecydowanie droższe. Ma ktoś jakiekolwiek doświadczenia z tą firmą...
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
Moduł jest z ducati energia. Wcześniej wszystko działało
Taki może być: https://www.tme.eu/pl/details/4.12.80.5....
Proszę sprawdzić, czy to koło magnesowe Ducati Energia posiada cztery czy sześć pól magnesowych.
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
Silnik EBS zapłon ducati energia
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Dla sprawdzenia. Może być ten? https://www.tme.eu/pl/details/4.16.17.74... W sumie jedyny dostępny. Ogranicza mnie średnica na 25mm.
Sorry nie napisałem to jest elektronik iskrownik oryginał a cewka ducati energia i nie wiem jak to połączyć a wcześniej chodził simek na tym. Rozebral kto inny a ja składam simka.
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Cześć, Przerabiam motorower yamaha TZR 50 z zapłonem ducati energia. Jest tam 6 cewkowy stator z 4 kablami, biały, czerwony, zielony, żółty. Chciałbym przerobić go tak by można było zainstalować tylne światło led. Czytałem że można od lutować drut od pakietu cewek do światła i przylutować go do kabla. Wtedy mamy dwa kable z cewki i to podpinam pod nowy...
Mała aktualizacja. Sam problem z rozmiarami został rozwiazany. Czyli wystarczy mi znalezc podobny kondensator . Teraz pytanie do was bo jestem jeszcze dosyć laikiem czy np taki https://www.tme.eu/pl/details/4.16.10.25... Spełni zadanie poprzednika .
Ten schemat jest do modułu Ducati energia, a na zdjęciu jest DC-CDI, 5WX-00. Na allegro już za 8 dyszek się znajdzie jak tego nie uda się uruchomić
Jest to zapłon Ducati Energia. Na stojanie znaduje się 5 ceweki i mpulsator. Zapłon wytwarza 80W mocy. Powiedz jakie jeszcze informacje są potrzebne.
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Prądnica ducati energia, tego typu jak na obrazku. https://obrazki.elektroda.pl/1321979500_... Ona nie ma cewek ładowania. Ma tylko cewkę zasilającą CDI, impuls, i jedna cewkę zasilającą instalację. Spokojnie naładuje akumulator i zasili światła.
Przełożenie jest odblokowane jakieś tuningowe czy coś (mechanik od skuterów to modyfikował) nie ważne licznik też na pewno kłamie :) Zamiennik jest totalnie bez nazwy... Oryginalny mam właśnie ducati energia masa jest wszystko jest dziwi mnie to że na zamienniku odpala idealnie ale przerywa i jest słaba iskra a na oryginalnym tak ciężko odpala a iskra...
panowie kolejne pytanie czy zapłon od gpr ( ducati energia) bedzie pasował do bi3 ?? niby na rozmiary ok ale na pewno musiałbym kupic od razu do tego cewko moduł żeby nie było problemów ze zgraniem
To jest skuter z systemem zapłonu pod Euro 2, w Malaguti stosowano chyba dwa lub trzy rodzaje takich układów zapłonowych z dodatkowym sterownikiem. Musiałbym sprawdzić serwisówki czy mam schemat do tej wersji zapłonu. Widzę że ktoś próbował odblokować moduł — nacięcie na obudowie. Nie wiadomo czy jest sprawny. Z dostępnością części może być kłopot,...
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
czyli to raczej nie ta złączka może być problemem? Ona nie ma żadnych elementów, który dawałyby taki problem? To tylko połączenie elektryczne PE. Kondensator jest przy silniku dmuchawy, wyglądem i gabarytem zbliżony do kieliszka. Np. https://www.tme.eu/pl/details/4.16.17.23...
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
Wszystko jest właśnie takie samo tyle że zamienniki moduły już 3 podmieniałem jedynie na oryginalnym ducati energia normalnie działa... To jest właśnie mega dziwne z regulatorami napięcia jest to samo :/ martwi mnie to że w razie czego ciężko o oryginalne części a jak już to ceny też wysokie. Masakra chyba nikt nie miał takiego przypadku jakaś blokada...
Nie, tuningowy "ożebrowany" moduł jest typu AC-CDI. Łatwiej będzie założyć kompletny zapłon Ducati Energia jak w pozostałych motorkach z silnikiem AM6, ale to wymaga wyłożenia 200-400 zł i pewnej loterii jeśli chodzi o sprawność używanego statora.
Obrotomierz jest sterowany przez moduł (duży 12 przewodów) Na pewno? A nie cewkomoduł Ducati Energia? Sygnał do obrotomierza powinien być brany z alternatora (uzwojenia świateł). Często przełamują się przewody we wiązce w miejscu główki ramy - sprawdzałeś to? Który rocznik, kod modelu?
Daj sobie spokój z przerabianiem oryginalnego zapłonu. Te zapłony są samodestrukcyjne, na seryjnym silniku wybijają kartery, a na stuningowanym silniku łamią się koła magnesowe. Rozejrzyj się za Ducati Energia lub Langfang Kokusan, one znoszą wysokoobrotowe silniki i przy okazji zapewniają lepsze światła.
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Witam, mam kilka analizatorów energii elektrycznej Mach Smart firmy "DUCATI energia" które chciałbym odpytywać protokołem Modbus RTU. Niestety nie mogę ustalić gdzie zapisane są odpowiednie wskazania (chodzi głównie o odczyt zliczonej energii). Czy miał ktoś z Was kontakt z tym analizatorem i mógłby się podzielić powyższą informacją? Zapytanie do producenta...
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
(at)Staszek49 , chcesz aby stator poleciał na złom? Podchodzi pod szkodliwą poradę. Nie znasz się, to nie pisz. Przez niewłaściwy montaż poleciało już sporo statorów Ducati Energia montowanych do Simsona. Zgadza się że magneto ma ok. 3 mm grubości. Luz 1 mm to trochę mało, a zmniejszanie go to ryzyko przetarcia impulsatora i zniszczenie statora. Nie...
Witam M mojej mz ts 150 założyłem alternator i wszystko śmiga jak należy .Zaznaczam że nie wprowadziłem żadnych trwałych zmian do silnika tego leciwego motocykla , a jedynie zastąpiłem oryginalną prądnicę , regulator , akumulator i żarówki ( 12 v) Alternator z silnika Minarelli , Ducati energia lub podobny -musi mieć nie więcej niż 103 mm średnicy!
Dziękuję wszystkim za cierpliwość i odpowiedzi. Szukając w goglach kondensator silnikowy 20uF 450V AC jest dużo ofert ale jak to sie ma do mojego starego tzn chodzi o rozmiar. Nowe mają Wymiary korpusu Ø40 x 70mm a mój ma 20cm długości. Pewnie chodzi o inny rodzaj wykonania? https://www.tme.eu/pl/details/4.16.10.25...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Witam. Jeśli chodzi o masę to nie wiem wymaga to rozkopania wiązek przewodów i dokopania się gdzie to jest umasowane. Sprawdze to. Być może ze oba się spaliły w taki dziwny i taki sam sposób (reg sie zazwyczaj jak spalą to napięcie rośnie a tu .. spada). Reg "ducati energia" to podobno dobre reg. i duzo motocykli z fabryki z takimi wychodzi. Najgorsze...
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
Myślę, że z mojej przeróbki (jakbym zrobił wszystko łącznie z magnetem) wyciągnę znacznie więcej. Oryginalna jedna cewka świetlna ma 42W (światło przednie + pozycja z tyłu + podświetlenie licznika). Czyli daję 3 oryginalne cewki przy oryginalnym magnecie i mam 126W. Myślę, że po przewinięciu i zamontowaniu mocniejszego magneta dało by radę uzyskać ze...
W takim razie jaki regulator zastosować ? A jak wyglądała oryginalna instalacja i jaki był regulator? Tego nie wiem ciężko znaleźć schemat z instalacją gdzie było montowany zapłon Ducati energia. Jedyny schemat znalazłem taki do tego Moto tylko że tu już wychodzą 4 kable A i mam jeszcze taki regulator jak na fotce https://obrazki.elektroda.pl/7410419300_...
Witam Poszukuję jakiegoś sprawdzonego rozwiązania regulatora napięcia cewek bezmasowych do zapłonu Ducati Energia. Nie mogę zastosować oryginalnego, ponieważ zawyża on napięcie ładowania oraz nie wytrzymuje prądu ładowania jaki wymagam. Jako, że zasilam żarówkę h4 prosto z akumulatora prąd przepływający przez regulator może dochodzić do 7-8A przy wszystkich...
Prędkościomierz nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym i pracą silnika. Jedyną rzeczą którą mogłeś uszkodzić w rejonach naprawy czujnika prędkości to stacyjka i przewód "gaszenia". Widzę że dałeś skuter do niekumatych mechaników, albo takich, co chcą zarobić na naiwnych. Mogą sobie załatwić moduł za 300 zł sygnowany "Piaggio Vespa Gilera Derbi Aprilia...
nr fabryczny urządzenia 630006242 Szanowni, prośba o pomoc. Po 5 latach użytkowania okap po wyłączeniu przyciskiem zasilania dalej pracuje (buczy). Wszystkie kontrolki i wyświetlacz gasną, powinna być cisza, a okap buczy. Naturalnie po odłączeniu kabla przestaje. Normalnie startuje, włączają się wszystkie prędkości, swiatełka halogenowe i inne opcje...
Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy odpowiedni dział, ale z góry przepraszam! Mam pewnien problem! Znalazłem u siebie cały kompletny zapłon Ducati Energia z Malaguti F12. Mam też regulator napiecia i cewkomoduł! Zaplon chce zamontować, poniewaz chodzi mi o lepsze światła Jest jeden problem - niestety w simku mam instalacje 6V Teraz moje pytanie: czy...
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Zdecydowanie nie jest to rocznik 2001. Masz silnik Minarelii. Pierwszy post przedstawia regulator napięcia. Drugi przerywacz kierunkowskazów, a trzeci przekaźnik rozrusznika. Zauważyłem że w pierwszym poście napisałeś że wymieniłeś regulator napięcia. Na zdjęciu tymczasem widać oryginał Ducati Energia. Możesz sprawdzić czy przewody zielone mają połączenie...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Witam Z góry pisze że od 2 tygodni przeczesuje google całą elektrodę i nic niema ludzie inni też szukają i nikt nie odpowiada na temat tego schematu Atala posiada silnik morini franco motori jest z rocznika 1996 oczywiście skuter bo rocznika silnika nie znam ale wygląda jak by od nowego był w skuterze instalacja elektryczna to 4 cewkowy stator bez impulsatora...
Kondensator skoro powinien mieć 14uF a ma nie całe 3uF to znaczy że trzeba go wymienić. Kupując kondensator lepiej poszukać coś odpornego na zmiany temperatury i przystosowanych jako kondensator do silnika. Tak, Panie Mateuszu jestem tego świadom, że kwalifikuje się do wymiany. Jakieś dodatkowe parametry są istotne (co oznaczają literki B i C)? Znalazłem...
Witam mam problem z moim simsonkiem mam w nim 85/4/3 gaznik amal21 spawaka z jack motors jmp065 link do wydechu: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlumi... Zapłon ducati energia problem polega na tym że jest bardzo słabe rezo wczesniej miałem to samo tylko 70/4/3 i ciągło jak głupie zapłon...
Mała aktualizacja w temacie. Układ generalnie działa choć nie rozumiem jednej rzeczy. Miałem mały problem z dostrojeniem silnika. Więc wyjąłem jedną świecę która miała ustawioną przerwę na 0,4mm, na świecę o przerwie minimalnie większej bo chciałem z tej pierwszej później sobie kolor elektrody zobaczyć. Po tej wymianie silnik dostał odcięcia w górnej...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Uszkodziłem regulator napięcia w motocyklu Aprilia Jego dane; DUCATI energia 343501 12Vdc 18A 8612 Gdyby ktoś posiadał wiedzę i pomógł znależć rożwązanie zastępcze byłbym wdzięczny Montowałem inne regulatory niestety nic z tego Może ktoś ma dostęp do katalogu części tej maszyny łatwiej można rozmawiać z hurtownikami
Witam. W moim motocyklu Honda CB 500 padł akumulator i od dawna zapowiadałem sobie, że następny kupię litowo-jonowy. Niedawno kupił mój kolega do Horneta (Honda Hornet - bliźniaczy układ ładowania) i jest zadowolony. Ale jest taki problem: przy większości tego typu akumulatorów jest adnotacja, żeby napięcie ładowania nie przekraczało 14,9 V lub 15 V,...
Posiadam yamahe tzr 50, po remoncie silnika pomyliłem kable i nie podłączyłem czarnego kabla z masą, a kabel od czujnika (na luzie dioda świeci) podłączyłem bezpośrednio pod masę, po czym spłoną moduł i bezpiecznik. Kupiłem nowy moduł i wymieniłem bezpiecznik lecz iskra się nie pojawiła na świecy. Prosiłbym o informację odnośnie tego co mogło się jeszcze...
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Koledzy, zakupiłem Hondę i wymieniłem akumulator na żelowy (12V) po jakimś czasie rozładował się - naładowałem i rozładował się znowu, napięcie na wolnych obrotach na akumulatorze 12V - napięcie aku. 12,6 V napięcie przy 4000 - ok. 14V napięcie międzyfazowe na prostownik-regulator z alternatora ok. 9,8V na wolnych obrotach - 12-13V na obrotach od 3000...
BMS powinien rozłączyć powyżej 15 V. Bo do takiego napięcia dopuszczają producenci w samochodach. A nawet więcej. A rozłączenie powinno nastąpić przy 15,6-15,8 V. Większość akumulatorów stosowanych w samochodach, a jest parę marek, co je stosuje, jak również w motocyklach, nie ma w ogóle wyłącznika który, je odłączy z układu, gdyby coś się stało z układem...
Zastosowane w projekcie z pierwszego postu sterowanie zaworami nie jest niczym szczególnie innowacyjnym, a ewentualne zalety okupione są samymi wadami. Ciekawostka DIY, ot co. Elektromagnes w trakcie otwierania zaworu zużywa energię nie tylko na pokonanie bezwładności własnego rdzenia i zaworu, ale także ściska sprężynę zaworową. Zamykanie zaworu odbywa...
Witam. Zastanawiam się nad opracowaniem (kupieniem) regulatora PWM o mocy około 2kW na napięcie max 500V (10 paneli 250W szeregowo w temperaturze -20 w stanie bez obciążenia może mieć 425V co liczyłem już). Prąd maksymalny 15A ale realnie maksymalnie będzie 4-6A w pełnym słońcu o napięciu 290-320V w zależności od temperatury (lato-zima). Panele będą...
https://obrazki.elektroda.pl/7595803500_... Na wydarzeniu: „Electronics World”, zorganizowanym przez Arrow Electronics, które odbyło się 14 czerwca w Parmie we Włoszech, spotkać można było europejskie i światowe firmy elektroniczne prezentujące swoje produkty i rozwiązania na ponad 60 stoiskach. Po dwóch edycjach zorganizowanych...
Witam, potrzebuje opisu jak zrobic ładowanie na tym schemacie. mam 2 wolne cewki te czerwone na tym schemacie ;d [url=https://drive.google.com/file/d/0B_... oraz ten regulator ducati energia [url=http://obrazki.elektroda.pl/4179432... Wie ktoś jak zrobić ładowanie? Piszcie jeśli czegoś brakuje
Witam upaliłem moduł w swojej husqvarnie (Kokusan Denki 2528). Udało mi sie zdobyc inny moduł który rzekomo wg tej aukcji jest wlasnie do mojego modelu http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARNA... Jednakze kolory kabli i ich ilość w servisówce ni jak nie zgadzają sie z...
Witam Potrzebuje schematy cewkomdułu i statora (DUCATI energia) do aprili af1 50 http://www.imagic.pl/public/thumb_490ef7... http://www.imagic.pl/public/thumb_490ef7... popraw temat inaczej czeka go kosz pkt 11 regulamin.momik12
ducati energia zapłon ducati energia simson ducati energia schemat
rezonans karoseria wymiana glikolu 24c16 odczytać
pompka próżniowa pralka bosch wlt24440pl
MAN TGL 12.180 - Niepracujące cylindry: Diagnostyka i rozwiązania Saunier Duval błąd 5 10 - problem z czujnikiem NTC