Myślałem że od krótkich i długich są przekaźniki pod maską..... Jeżeli tak nie jest to pośredniczący między włącznikiem a lampami jest ten moduł zintegrowany z " guzikiem " awaryjnych.
Nie trzeba adaptować, wiązkę obejrz pomyślimy dalej.
Gdzieś zwiera do masy zasilanie,przetarta wiązka. Co jeszcze wisi na bezpieczniku , tzn. sprawdź co brakuje w aucie jak go nie ma. Jak auto stoi tez bije? Wsadź najlepiej żarówkę 21W w miejsce bezpiecznika i jak ruszasz po kolei wiązkami i ona zaświeci to tam w tej okolicy szukaj. Zawsze w czasie naprawy klema luźna jak by coś poszło ostro. Nie wsadzaj...
Witam. Kolego mógłbyś określić który dokładnie kabel odcięłeś,bo mam podobny problem i ręce już mi opadają. Będę wdzięczny za ospowiedź.
Albo zdychają wtryski albo zdycha ECU. A instalacja zasilania wtrysków sprawdzona??
Fiat ducato 3.0 177 km 2016 rok . Czasami idzie super , czasem wyskoczy błąd i tryb awaryjny. Wymieniono gruszkę turbiny , zawór podciśnienia , przepływke powietrza , czujnik doładowania . Dodam że po podpięciu cisnienie doładowania wariuje . Samochód stoi wolne obroty a komputer pokazuje raz -7 raz +10 , obroty wolne . Kotos miał przypadek bije błąd...
podmien panel z przelacznikami od awaryjnych
Tak,spotkałem. Był uszkodzony bezpiecznik kierunkowskazów. Inni pewnie tez mieli z tym do czynienia. Przeważnie po wymianie bezpiecznika problem znikał. Dziwne,nie? Ot dziwne:D, a może przełącznik od awaryjnych szwankuje. Pozdrawiam.
Trochę ręce zdarte ,ale znalazłem z tyłu nad alternatorem! Trzeba rękę włożyć nad alternator ,czujnika nie widać ale można wymacać i odkręcić na dotyk 10 klucz ! U mnie felernym okazał się kabelek od tego czujnika ,został podmieniony odcinek od wiązki nad wtryskami aż do wtyczki czujnika wału korbowego Zamykam temat i zostawiam dla potomnych!!!
Mój wpis odnosił się tylko do tego dlaczego nie masz błędów w sterowniku silnika, a auto łapie tryb awaryjny.
podłączyć tester i sprawdzić dlaczego wchodzi w tryb awaryjny. na 99% to nie pedal gazu.
Może warto dla próby zaślepić egr i wtedy zrobić jazdę próbną? W trakcie jazdy EGR powinien być zamknięty, jeżeli przypadkiem się uchyli zarejestruje nagły spadek i zapewne wejdzie w tryb awaryjny
zdecydowanie auto w najlepszym stanie- rozejrzyj sie za dobrym ducato- tanszy w serwisie i niekoniecznie awaryjny.
Mam problem po zapaleniu silnika w fiacie ducato 1995 rok gasną światła mijania nie działają wycieraczki awaryjne też nie działają.
A tam nie ma czasami dogrzewania świecami do 60 stopni? Masz uszkodzony moduł świec, może nie ma połączenia ze sterownikiem silnika i całość pracuje w trybie awaryjnym.
Witam, moim problemem jest brak oświetlenia w lampce podsufitki oraz kabiny ładunkowej w ducato 2,8 2005. czytałem gdzieś że za to odpowiedzialny jest moduł zespolony z włącznikiem swiateł awaryjnych. Będę ogromnie wdzięczny za podesłanie schematu instalacji el. zasilania wew kabiny.
Witam! Mam dwie sprawy dotyczące Ducato 2014 3.0 180KM furgon: -gdzie bezpiecznie wziać plus po zapłonie do sterowania cewki przekaźnika? -jak jest z montażem świateł przeciwmgielnych jeżeli nie mam ich fabrycznie zamontowanych? Auta nie brałem na podnośnik więc nie wiem czy są tam wiązki. Czyda się użyć oryginalnego włącznika obok awaryjnych? Pozdrawiam
(at)magister123 polecisz jakiś dobry przekaźnik do takiego awaryjnego połączenia? Prąd rozruchowy w Ducato ma chyba około 350 A. Czy można w jakiś sposób zrobić blokadę kierunku przepływu prądu? W sensie żeby po zamknięciu obwodu (heblem lub przekaźnikiem) żeby prąd płynął tylko z akumulatorów hotelowych do rozruchowego, a nie odwrotnie?
Przepraszam, Vitara w dieslu lata na f9Q. Rzeczywiście może być coś na rzeczy bo kiedyś miałem problem z Fiatem Ducato, miał uszkodzoną inst wentylatorów , błąd chłodzenia i tryb awaryjny, po naprawie moc wróciła
ale jak sie HDi popsuje to niekończące sie problemy Mówimy o pierwszej wersji HDi 2.0, a ona należy do najtańszych common rail'ów pod względem naprawy i najbardziej niezawodnych. Awaryjne są wersję aktualne, czyli 1.6HDi i 2.2HDi - to wersje awaryjne... Do pytającego: Jeżeli mowa o wożeniu lodówek, to rzeczywiście MAXi Ducato, albo T4 z wysokim dachem,...
Z wyłączoną klima jest tak samo? Tak bez znaczenia, czy uszkodzenie drugiego stopnia wentylatora może powodować wejście w tryb awaryjny i brak mocy?
Dzień dobry. Mam problem z kierunkowskazami w Fiacie Ducato z rocznika 2007. Mianowice, kiedy włączone są światła pozycyjne lub mijania tylne kierunkowskazy (awaryjne również) przestają działać. Przy wyłączonych światłach pozycyjnych kierunkowskazy (światła awaryjne) działają prawidłowo. Problem dotyczy również podpiętej przyczepy - przy włączonych...
To nie Adblue, razem ze zmodyfikowanym sterownikiem powinieneś dostać info, czy trzeba odłączyć jakiś czujnik. Ale to nie wpłynie na możliwość rozruchu, ewentualnie auto bèdzie wchodzić w tryb awaryjny i będzie brak mocy, ale odpalić odpali.
U mnie body nie pomogło sprawdź czy nie masz zalanych włączników na drzwiach i panela obok świateł awaryjnych bo te światła gasną przez sygnał masy ja wywniooskowałem że wina jest po stronie lewej masy i tyle sprawdź to co napisałem
Możesz sobie powstawiać blachy i nic nikomu do tego, jedynie nie można wozić osób w kolejnych rzędach siedzeń tam gdzie nie ma okien. Czemu? Cholera wie, ale takie idiotyczne przepisy, to jest kraj absurdów. Szyba jest wyjściem awaryjnym, więc to nie jest absurd. A co do tematu wszystko zależy właśnie od tego na jaką liczbę pasażerów masz zarejestrowany...
Porównaj sobie za ile kupisz takie ducato, albo doblo do sprintera i wtedy wszelkie argumenty znikają. Robotę zrobi tą samą, a specjalnie bardziej awaryjny też nie będzie.
Witam. mam taki sam problem , w kabinie doka ( 4 drzwi ) inaczej zwana brygadówka , po demontażu panelu z konsoli centralnej , tego z przyciskami i awarajnym włącznikiem , przestało działać zamykanie centralnego zamka, czyli działa tylko otwieranie , bez możliwości zamkniecia . Przy próbie zamkniecia z pilota mrugają światła awaryjne 4-6 razy. co ciekawe...
Witam dzisaj popsół mi się przekaźnik kierunkowskazu prawego i mam pytanie czy jest możliwość wymienienia tego przekźnika, który jest wlutoany na płytkę z pozostałymi przekaźnikami (to jest panel sterowania ten gdzie jest przycik od włączania awaryjnych). Gdzie mogę taki dostać przekaźnik o ile jest możliwość wymiany go.
Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ? To więcej niż możliwe. Może pojawiły się jakieś mikronieszczelności na pompie. Nawet to 1300 to ciśnienie "że o la boga rety". Mogła głowiczka puścić gdzieś albo uszczelnienia do wymiany. Jak jeździłeś tyle czasu na awaryjnym to mogłeś...
Dzień Dobry. Temat rozwiązany. Dla potomnych.... Problemem był zawór EGR, a konkretnie chłodnica spalin zaraz za zaworem. Chłodnica była kompletnie zapchana. Po lekkim rozgrzaniu sterownik silnika przymyka przepustnicę i jednocześnie otwiera zawór EGR. Jeden i drugi podzespół pracują poprawnie, więc sterownik nie widzi błędów. Z racji przymkniętej przepustnicy...
Też miałem ducato 2.8d 700.000km sprzedałem i ciągle jeżdzi :-) Nowe ducato niestety już takie nie jest i Renault jest lepsze... :-( Poczyść wszystkie kostki i ruszaj wiązkami może zlokalizujesz gdzie problem...
witam Mam podobny problem z ducato 2.8 jtd z 2002, gasnie na postoju i na trasie jak dolozy obrotow, najpierw wchodzi w tryb awaryjny potem jesli nie stane zgasnie. Na lekkim gazie jedzie i wkreca sie calkiem dobrze. Nie kopci, pracuje rowno. Wymienilem regulator, czujnik na listwie, filtr paliwa, podmienilem pompke w baku, bez zmian. zabralem sie za...
Witam mam problem z fiatem ducato II 2002r. Wymieniłem zbiornik paliwa i zaczął się problem. Raz pod odpaleniu swieci sie check i auto w trybie awaryjnym gasnie po paru sekundach. Raz check sie nie swieci i idzie kawałek przejechac i auto gasnie. Przy próbie ponownego odpalanie nie slychac pompy. Wtryski dostają paliwo. Wyczyscilem regulator cisnienia...
Świecami i kontrolka steruje komputer silnika. Kontrolka jest tylko informacja i tak w samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem kontrolka gaśnie a świece grzeja dalej. Czasem nawet podczas pracy silnika przy hamowaniu silnikiem gdy paliwo jest odcinane do cylindrow świece grzeja by utrzymać temperature dla prawidłowego zapłonu. I tak jest mapa...
Witam. Pacjent to Ducato 2003r. Autolaweta. Problem polega na przygasanie świateł. Włączam światła postojowe. Naciskam hamulec i postój jak i obrys przygasa. Jeżeli włączę awaryjne również robi się efekt przygasania. Objawy na zgaszonym i odpalonym silniku. Sprawdzałem masy w tylnych lampach. Niby wszystko ok. Dołożyłem masę do lampy bez zmian. Co może...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Bardzo Panu dziękuję, to już coś z czego można skorzystać. Mój problem jest taki że nie działa wentylator chłodnicy silnika pierwszy, ale działają dwa jednocześnie. Z tego powodu pojawia się błąd i samochód wchodzi na tryb awaryjny i spada jego moc. Mam problem, gdyż uszkodzenie zlokalizowałem pomiędzy przekażnikiem a sterowaniem z ECO. Nie wiem którym...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Witam serdecznie. Potrzebuje kupić auto dostawcze, skrzyniowe w doce. Stawiam na ducato, pytanie tylko jaki wybrać silnik? Wiem że 2,8d jest najmniej awaryjne pytanie tylko jaka jest dynamika jazdy? Jest dużo gorzej niż w 2,5tdi? Pewnie najlepiej było by 2,8 idtd ale to już wyższa cena, budżet 13 tyś. Auto głównie będzie dojeżdżało na budowy w odległości...
Witam, mam problem ze światłami w fiacie ducato (2002r ten nowy 3 generacji 2.8 JTD ) Mianowice jak trochę postoi to niema świateł a jak się odpali i trochę pochodzi ok 8 min to światła się pojawiają , normalnie czary!!! Wie ktoś może co może być przyczyna? lub ewentualnie co sprawdzić? Najgorsze jest to ze nikt nie wie co jest. Ps jeden koleś coś mówił...
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Witam, Chciałbym zapytać o wasze opinie na temat aut dostawczych. Aktualnie zabieram się za poszukiwania niedużego dostawczaka do przewozu produktów spożywczych takich jak batony,guma,kawa itp. Budżet jaki mogę przeznaczyć to około 25.000 zł. Zależy mi na tym ,żeby auto było stosunkowo młode ,bo nosze się również z opcją leasingu. Jeśli chodzi o przebiegi...
Witam, Mój problem to brak kierunkowskazów z lewej strony. Przy czym po włączeniu migacza lewej strony żarówka z przodu miga cały czas (normalna praca) natomiast żarówka z tyłu i w lusterku zapala się raz i gaśnie po czym nic się nie dzieje. Prawa strona działa normalnie. To samo dzieje się kiedy włączam światła awaryjne (prawa strona działa poprawnie,...
Witam Mam mały problem z pacjentem: Fiat Ducato 3.0 177KM, rocznik 2013 Auto straciło moc, obroty max ok 1000, prędkość max 50 km/h Błąd: Błąd P0488 Czujnik Temperatury Osadnika (B14) Zupełnie nie mam pojęcia gdzie tego szukać, próbowałem odłączać już chyba wszystkie kostki jaki są pod maską i sprawdzać błędy, ale za każdym razem wyskakiwał inny. Dodam,...
Witam wszystkich forumowiczów, pacjentem jest Fiat Ducato 3.0 180km z 2012 roku. Problemem są żarzące się kontrolki na wyświetlaczu (zazwyczaj jest to kontrolka od hamulca ręcznego, płynu hydraulicznego, świec żarowych) Kontrolki żarzą się w sytuacji kiedy licznik "dostaje napięcie" tzn: Podłączenie klemy akumulatora (żarzenie mija po kilkudziesięciu...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Witam ponownie. Nagrzewnica wymieniona. Okazało się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują... Naczytałem się bajek na forach, że trzeba demontować całą obudowę nagrzewnicy, przy tym demontując deskę, bo inaczej się nie da i chciałem tutaj zdementować te "plotki", z tym, że dotyczy to poliftowej wersji, czyli "stara" wersja karoserii, zaokrąglone...
W przypadku 2.2 puma zakup używanego czy regenerowanego silnika to nie jest dobry pomysł. Ustal co jest w tym, który masz nie tak napraw i będziesz wiedział co masz. Te silniki są dość awaryjne i zdarzają się takie złożone z dwóch czy nawet trzech. Już Ci pisałem że przyjeżdża do mnie zapalający za trzecim-czwartym razem oczywiście po nocy jak jest...
Ten 3,0 to naprawdę pocisk Mocy i momentu od groma- żadna osobówka niema szans ogólnie mało awaryjna jednostka 2,3 też latają i jakiś większych usterek nie było 2,2 -silnik forda-unikać Odnośnie elektro-zaworu egr został umieszczony w takim miejscu ze woda z podszybia cieknie na niego i dalej już sami wiecie
Witam, piszę w związku z problemem ciągłego świecenia się kontrolki immobilisera w Ducato 244 2,3 JTD z 2006r. Otóż miałem przypadek braku świateł mijania. Zacząłem szukać i po kabelku dotarłem do miejsca przetarcia i palenia się kilku kabelków na wiązce wewnątrz kabiny w pobliżu modułu sterowania kierunkowskazami, awaryjnymi, przeciwmgielnymi itp....
Do 12 tys zł to raczej jakiś fiat Ducato lub Citroen. Słuchaj jeżdżę od 7 lat busami i nigdy nie kupuj IVECA. Są to awaryjne i delikatne auta naszprycowane elektryką!! Jest ogromny problem z cześciami zamiennymi gdyz wyłączność na nie ma tylko INERCARS. Mieliśmy takie i nigdy więcej IVECO, auto nie pewne w dalszą trasę i skarbonka bez dna. 2005 r serwisowane...
odpala na około 30 rozruchów jeden raz raz zadziałała odpalił na zasadzie łopatologii dajcie poradę jak choć uruchomić go awaryjnie abym mógł dojechać do warsztatu Przecież już ci napisali kilka razy, a poza tym jak sam piszesz odpala, więc o co chodzi? Zaznaczyłem na zdjęciu co musisz usunąć Podejrzewam że nie ma sprzętu do usunięcia tego. Nikt na...
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna migać prawy kierunkowskaz, po włączeniu lewego migacza, prawy ustaje, "awaryjne" migają normalnie, w położeniu neutralnym miga nadal prawy. Jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc bo z taką usterką nie jestem w stanie wyjechać z zakładu ;/ może ktoś miał podobny problem w ducato/boxer? Wtyczki/ masy posprawdzane.
Witam, Mam Fiata Ducato L3H2, którego przerabiam na kampera i chciałbym mieć jakąś dodatkową łączność w górach typu Bieszczady czy Beskid Niski (gdzie kiepsko z zasięgiem). Ta łączność przydałaby mi się aby zapytać o rzeczy, których nie wie Google czy Yanosik, czyli np. dana droga jest utwardzona i przejezdna, czy poziom rzeki wysoki (przejazd brodem)....
Witam wszystkich forumowiczow, zwracam sie do was o pomoc w nastepujacej sprawie, troche sie rozpisalem ale chcialem jak najdokladniej opisac problem. otoz busik (jak w temacie) zgasl podczas przejezdzania przez "policjanta" i od tamtej pory nie mozna uruchomic silnika. Sprawdzony zostal wylacznik awaryjny za akumulatorem wiec na bank to nie to. Problem...
Mam następujące objawy w samochodzie Fiat SCUDO II Panorama 2,0 multijet 136KM rok prod 2007 (a zatem jeden z pierwszych egzemplarzy) Po jeździe w deszczu samochód nierównomiernie pracował - a teraz po ulewach dodatkowo zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego i komunikat "depollution system faulty" samochód stracił moc (a wcześniej trochę szarpał -...
ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki
junkers cerapur podłączyć sterownik zatkany wydech kamera unifi
zelmer aquawelt zelmer aquawelt
Sennex 415 Shingled N-Type – opinie, parametry, producent paneli fotowoltaicznych Saeco Syntia – lokalizacja czujnika otwarcia drzwiczek, mikrowyłącznik, kontaktron, serwis