Sam moduł? Wiązke obejrzyj, szczególnie wtyczkę przy przepustnicy.
szukaj w kolektorze ssącym 3 przewody
W Ducato Euro 6d pojawił się błąd P24D1 – czujnik cząstek stałych PM, AdBlue, regeneracja nieudana lub uszkodzenie sensora. Jak sprawdzić i naprawić ten problem?
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
A może zgnita instalacja ;)
Jak najbardziej
Spradzasz wtyczki od układu paliwa, potem czy nie jest zielono w ECU lub skrzynce bezpieczników pod maską/
pompa CR sprawdzona W jaki sposób? Jakie ciśnienie podczas rozruchu? Shift i spacja nie działają na Twojej klawiaturze?
A bardzo proszę. Trochę mało cywilizowany format, ale treść się liczy. Pozdrawiam.
Miałem tak lecz z Edc16 na pokładzie to wlaniętne było właśnie ecu. Podmianka czujników nic nie dawała itp.
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
A któryś z panów mechaników sprawdził odpowietrzenie zbiornika? Na początek załóż na wlew paliwa kawałek cienkiego naturalnego płótna i zakręć korek. Powietrze będzie miało przelot,, brud nie. I obserwacja.
Błąd to p0500 czytany cdif'em3 i magneti Marelli . Na obydwóch ten sam błąd
Cześć, zgłoszono do moderacji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zabroniona jest dyskusja na tematy: 5-Naprawy sterowników airbag. Wiem, że oświadczyłeś bezwypadkowość, ale muszę temat zablokować, zanim powstanie dyskusja.
Ale jaki konkretnie błąd podaj numer.
A wchodziłeś w parametry na żywo zobaczyć co pokazuje ?
Witajcie . Mam ten sam błąd lecz mój Ducato to 2.3 150km euro 6 . Jakie macie pomysły na ten błąd , wymieniłem wszystkie wężyki , czujniki i nadal to samo ;/ , obstawiam samą gruszkę ( nie posiadam w gruszce żadnego czujnika) .
Nie chciałem tego robić, sam go zalał jeszcze mi wmawiał że to po podłączeniu wywaliło pamięć, szkoda czasu na frajerów...
I jak Kolego udało Ci się wytropić przyczynę tej ustwrki? U mnie i błąd i wszystkie obiawy są dokłanie takie same...
Usuń jeden temat, bo napisałeś dwa razy to samo. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Tzn? Co w moich rękach?? jak nie wiesz co to jest i jak z tego skorzystać to się narobisz aby sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu. To prawidłowy faktyczny oscylogram ustawienia wału względem wałka .
W multiecusaknie to robisz? Kasujesz błędy i osiowanie? i przy poduszkach błąd Ci wywala?
tak zrobie i sparawdze to cisnienie
Jaki kolor przewodu pamiętasz ?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... http://picoauto.pl/ciekawe-przypadki-fia... Kopia strony www. 883859
Problem rozwiązany problemem był brudny silniczek zaworu egr od pyłu szotkowego który zabrudził komudator silniczka i robil zbyt dużą oporność. Problem niby prosty ale zanim doszedłem kosztowało dużo czasu na znalezienie usterki.
Witam udało się komuś z tym błędem mam identyczny problem auto odpala obroty spadają włącza się wentylator brak reakcji ma gaz błąd jak postoi to p06971
Po regeneracji wtryskiwaczy problem zniknął :) temat zamknięty :)
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Panowie problem rozwiązany wadliwy był elektrozawór, Nie dawał takiego podciśnienia jak powinien.
Jeżeli Czujnika na turbinie to pewnie pozycji turbo. Stawiam ze padł czujnik, ale nim steruje elektrozawór podciśnieniowy trzeba by sprawdzić czy działa i czy sama geometria turbiny pracuje prawidłowo.
To jest błąd związany z zaworem EGR wiec musisz iść w tą stronę. Sam EGR może być off ale czujniki wokół silnka działać muszą.
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
F35 odowiedzialny jest też za wspomaganie kierownicy, ostatni rząd drugi od dołu, na module, sprawdź czujnik wstecznego, zewrzyj kabelek z czujnika z masą i powinny się zaświecić wsteczne, jeśli tak czujnik do wymiany, jeśli nie to błąd bezpiecznika, żarówek gniazda żarówek wtyczki lub instalacji
nie mogę powiedzieć bo nie mam jak tego sprawdzić moim sprzętem. jutro może z diagnozuje czymś innym to dam znać
decybel91 napisał: Podobnie opowiadał znajomy. Przerwa na tym kapturku naprawione a błąd dalej się zapalał. Komplet nowych świec żarowych i spokój. Jak wszystko sprawne po dwóch razach błąd sam zgaśnie Dziwne rzeczy, jeszcze czegos takiego nie widzialem, zeby walilo bledy swiec raczej sprawnych bo opor 1,3 i pobor 15A to LUX. Ciekaw jestem co powodowalo...
Sterownik, instalacja albo zdychają wtryskiwacze. Z racji tego, że problem jest po rozgrzaniu raczej wtryski siadają.
Temat stary, ale mam problem ze scudo. Silnik 2,0 jtd Auto gaśnie jak da mu się więcej gazu na biegach od 2-5. Na jedynce można jechać do odcięcia. Wymieniona pompa (2 razy podmianka była) wyczyszczony bak, zmieniony przekaźnik świec (bo tak wykazywał komputer), o filtrach to nie wspominam bo to podstawa. Co dziwne jak będzie się lekko operowało gazem...
Wiązka ok teraz znowu to się dzieje P0401 P2002 P0547 P0238 traci moc.
Własnie turbina była regenerowana pare miesiecy tem więc jest raczej dobra , układ sprawdzony pod wzgledem szczelności do 160 bar także jakby była jakaś dziura w wezu by rozwaliło . Jest jeszcze opcja zaslepienia egr bo mechanik mowi że on się może nie domykać do końca i może psuć wszystko . Tylko jak założe zaślepke trzeba dpf tez odłączyć ?
Tam są tylko dwa biegi z tego co pamiętam. Pierwszy bieg to ten lewy wentylator chodzi a drugi bieg oba razem.
dzieki za podpowiedz jutro zaraz sprubuje to zrobic napisze jeszcze jak poszło
Błąd skrzyni będzie widzieć, nie przejmuj się tym. Te Ducata tak mają. A co do kasowania błędów to rocznik 2021 już chyba miał SGW (SecureGateWay). Bez dobrego testera z opcją odblokowania SGW błędów nie da się skasować. W Ducato to jeszcze jest chyba osobny moduł i można go ominąć odpowiednią przejściówką. Albo wpinać się testerem bezpośrednio w CAN...
Mam ten sam problem od dłuższego czasu. Wymieniłem sterownik, bo byly pognite piny, wymieniłem wtyczke, w której były zgnite piny i mimo to pojawiają się te błędy co kilka dni, kasuje je i jest znów spokój na kilka dni.
Dzięki. Bardzo mi pomogłeś.
P1320 Synchronizacja faza/obroty czujnik położenia wału korbowego masz taki błąd Sprawdź czujnik jak masz taki to go podstaw . Sprawdź ustawienie rozrządu
Dziś internet naprawia samochody, potem na warsztacie nie chcą ludzie płacić za usługe bo już wydali 1000zl na naprawy - bezsensowne, ale zawsze.....
Trzeba przejrzeć wartości podczas kręcenia rozrusznikiem. Coś tam musi się nie zgadzać skoro nie pozwala na otwarcie wtryskiwaczy.
Zrobiłem próbę przelewową (z powodu soboty strzykawki śmiesznie małe - 10tki) i o to wnioski: 3 wtryski za te kilkadziesiąt sekund oddały po około 1ml, kiedy czwarty (licząc od rozrządu) napełnił strzykawkę do pełna. Teraz pytanie, wtrysk wymienię, może uda mi się na próbę załatwić ze szrotu jakiś. Teraz pytanie jak z ich kodowaniem - zrobię to FES?...
Wymiana czujnika wału.
błąd ducato ducato błąd ciśnienie paliwo ducato ducato przełącznik
wymiana kondensatorów zasilacz maksymalny rozmiar tablica bosch czyszczenie płaszcza
siemens pralka reset dahua wideodomofon dzwonek
Kontrolka "sprawdzić magistralę osi przepustnicy" Jeep Cherokee KL 3.2 V6 4x4 2014 Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) frezarki FSS 250*1000