Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Szukać w instalacji elektrycznej brak sterowania zaworu, lub czujnik czytający ciśnienie, Gaśnie bo za wysokie ciśnienie
Czy udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo, pompa w zbiorniku wymieniona, pompa wc wymieniona, zaworki podmienione, rozrzad sprawdzony, puszczone nowe przewody do zbiornika, auto odpala po zdlawieniu powrotu z pompy i pokazuje 1600bar na listwie i tyle tez ma na manometrze, gasnie po dodaniu gazu.
Witam. Mam podobny problem. Mój ducato 2,8 JTD 2003r. odpala normalnie, moc ma, 2t targa bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, pali normalnie. Użytkuje go codziennie przeważnie w mieście i raz na jakiś czas zapali się czerwona kontrolka silnika, raz na długo raz na krótko. I od pewnego czasu z dwa razy w tygodniu auto przy normalnej jeździe czy...
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Shift i spacja nie działają na Twojej klawiaturze?
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
ciśnienie paliwa mam zadane 31700 kPa ciśnienie paliwa 4400 kPa czyli faktycznie nie ma ale w zakładce zezwolenie na uruchomienie mam niedozwolony czyli jabky immo ale kontrolka z kluczykiem gaśnie na liczniku normalnie Dodano po 1 może ktoś z was potrafi zrobić immo off w sterowniku to podeślę mapę
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
Mam Mazde 626 DiTD, w ktorej sterowanie kierowniczkami turbiny jest za pomoca podcisnienia. Macie jakis pomysl, zwiekszyc cisnienie doladowania?
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
Witam. Panowie mam właśnie taki problem z Ducato 2.8 JTD. Zaczęło się od tego iż samochód nagle przestał palić po podłączeniu do kompa, komputer wykazał zbyt wysokie ciśnienie na listwie ok 700 atm. (A powinno być ok 300 atm.) Czujnik został wymieniony na nowy i dalej się dzieje to samo. Jeśli odłączę ten czujnik na listwie auto chodzi prawie normalnie...
Przyjechalo z usterką. Ma takie ciśnienie ,bo głośno pracują wtryski na wolnych.Jak dla mnie posypał się sterownik. W poniedziałek wgram czystą zawartość i zobaczymy.
Panowie, Dziękuje za podpowiedzi, w tym aucie jest tylko zawór na pompie, nie ma zaworu na listwie. Na listwie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa, nie ma te zaworu bezpieczeństwa. Nowy zawór do pompy byl dobierany po VIN auta, wiec tu raczej skuchy nie ma, cos obiło mi sie o uszy ze sa dwa rodzaje pracy takich zaworów tj normalnego działania i odwrotnego...
Tester pokazuje ci jakie jest oczekiwane ciśnienie w danej chwili. przy rozruchu i na wolnych obrotach powienien mieć 230-250bar wzrost obrotów wzrost ciśnienia. Piszę oczywiście o ciśnieniu paliwa na listwie
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
Przy zaślepionym regulatorze do celów diagnostycznych pompa powinna tłuc ciśnienie jak tylko ma napęd, synchronizacja i immo nic tu do rzeczy nie mają. Przy sprawdzaniu na stole też masz tylko napęd i sterowanie zaworem lub zaślepkę. Tak ja bynajmniej sprawdzam pompę a i w zakładzie regenerującym, przy mnie w ten sposób sprawdzano pompę po naprawie.
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Witam ducato 2.2 2008r nierówno pracuje ,gaśnie odczytane błędy autocomem P0094 parametru odczytane szaleją zmierzone ciśnienie paliwa 114-400 ,zadane ciśnienie paliwa 230-500, dawka paliwa 0,0-24 ,zadana dawka paliwa 0,0-33. Auto potrafi się także nieraz unormować ale jak dodam gazu lub je zgaszę i odpalę znów szaleje i po minucie dwóch gaśnie , jak...
Mam problem. Fiacik ciężko odpala tak jakby się zapowietrzał. Jest jeszcze na gwarancji (230 tys). Przy tym przebiegu gwarancja? Problemem może być akumulator, do ilu spada napięcie podczas kręcenia. Ciśnienie paliwa dobre, jakie obroty widzi sterownik. I ile czasu musisz kręcić do zapalenia silnika?
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Gdzie szukać błędu? Podłączasz tester diagnostyczny i obserwujesz ciśnienie paliwa przy próbie rozruchu. Przy okazji odczyt błędów też podpowie czy świece są sprawne. (at)m fox , daruj sobie doradzanie w tematach o których nie masz pojęcia. W Transicie np świec żarowych nie wymieniałeś bo ich tam po prostu nie ma. Przecież to auto z 2008r. Jak takie...
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Ciśnienie sprężania nie za bogate , ale jeżeli odpala samodzielnie to nie jego wina że kopci na czarno . Wtryski pompa , z jakiegoś powodu dostaje za mało powietrza w stosunku do ilości paliwa i dlatego kopci na czarno . Nie podnosi czasem obrotów w miarę rozgrzewania ponad miarę ?
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Podgląd parametrów pracy pod obciążeniem ( masa powietrza, ciśnienie doładowania, masa paliwa, ciśnienie paliwa). Na podstawie analizy danych parametrów, należy się z orientować, czego brakuje w momencie kiedy auto nie ma mocy.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Zrób pomiar wartości rzeczywistych (ciśnienia)podczas jazdy.
Elektrozawór na przewodzie paliwowym z ukrytym włącznikiem . Omijasz praktycznie całą instalację i jest niezależny . Jedynie przy próbie odpalenia z zamkniętym zaworem może wyskoczyć błąd niskiego ciśnienia paliwa
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
ciśnienie paliwa ducato ducato błędy ciśnienie paliwa ducato ciśnienie
korpus podnośnika ursus klucz diodowy astra szarpie
electrolux hygienic polonez kombi
Schemat pralki Ariston ALD 80 EX - gdzie znaleźć? Błąd F04 w pralkach Siemens - przyczyny i rozwiązania