Kod -->2123
W multiecusaknie to robisz? Kasujesz błędy i osiowanie? i przy poduszkach błąd Ci wywala?
Błąd skrzyni będzie widzieć, nie przejmuj się tym. Te Ducata tak mają. A co do kasowania błędów to rocznik 2021 już chyba miał SGW (SecureGateWay). Bez dobrego testera z opcją odblokowania SGW błędów nie da się skasować. W Ducato to jeszcze jest chyba osobny moduł i można go ominąć odpowiednią przejściówką. Albo wpinać się testerem bezpośrednio w CAN...
Mam ten sam problem od dłuższego czasu. Wymieniłem sterownik, bo byly pognite piny, wymieniłem wtyczke, w której były zgnite piny i mimo to pojawiają się te błędy co kilka dni, kasuje je i jest znów spokój na kilka dni.
Trzeba skasować i tylko na zapłonie, po uruchomieniu silnika błędu nie kasujesz. 120KM to zakładam że puma
Metodą prób i błędów na komputerze gdy auto gasło wyskoczył błąd zwiazany z czujnikiem na pompie paliwa Po tym jak zgasł, czy wynikał z danych live w czasie jazdy ? Błąd pokazuje gdy auto zgasnie i nie odpala. Jak odpali bląd się automatycznie kasuje i czek się nie świeci
Po wymianie i kasowaniu błędów to samo Zdradzisz jakich (nr. + opis) błędów, czy to tajemnica?
Witam. Danio12344 jaki masz sterownik silnika?. Mam u siebie Ducato 21r z ecu MD1CS069 i nie mogę zrobić resetu systemu Adblue. Mam Launch oryginał z aktualną aktualizacją i lipa narazie. Odliczył mi już kilometry do zera i auto nie odpalenia. Udało mi sie zrobić jakiś reset odpaleń po tym odpalił ale wskoczyło 50 km do końca. Ktoś resetował w tym ecu...
Powiedz, po co ci schematy jeżeli nie sprawdziłeś go MESem? Wszelkie naprawy tego typu zaczyna się od diagnostyki, a diagnostyka to nie jest kasowanie błędów, a sprawdzenie w tym konkretnym przypadku ciśnienia paliwa. MES ci pokaże jakie jest, auto do odpalenia niby potrzebuje 300 bar, ale odpali już przy około 150 bar (trochę koślawo, ale odpali)....
zobacz w parametrach co się dzieje z dpf-em. Dodano po 22 A inspekcję kasowałeś ? w ducato zamiast "klucza" mruga lampka od ciśnienia oleju jak się interwał skończy.
Kasuję go ale nie daje się skasować..- były jeszcze inne ale skasowały się... ale ten uparty - urwana kostka od absu!!! - po wypadku... Dzięki i pozdrawiam.
Witam. mam ducato i mam dziwny objaw jak zapali to krztusi i chce zgasnąć ale jak wcisnę pedał gazu przy odpalaniu to chodzi ale tylko na 800- 900 obrotów. i na pedał nie reaguje. Po jakimś czasie (nieraz minucie) zaczyna reagować i wchodzi na obroty ale to mu powoli idzie. Jak już zareaguje to można jechać ale przy wciśnięciu pedału to zastanawia się...
Temp. Silnika też prawidłowa jedyne co mnie jeszcze zastanawia to to że program nie pokazuje temperatury paliwa A czujnik raczej jest sprawny. Od Niedzieli wieczorem robię mu kurację naftową i dzisiaj lepiej zapalił bez kasowania błędów po odpiętych wtryskiwaczach i bez kolektora dolotowego. Jutro przyjedzie mi jakiś specjalny środek na zapieczone pierscienie...
Witam, u mnie jest tylko P0105 i nie mogłem go skasować a teraz kasuje. Jak odepnę wtyczkę od tego czujnika to mam błąd czujnik ciśnienia doładowania sygnał za wysoki, ale P0105 to jest czujnik ciśnienia rury dolotowej (sygnał nieprawidłowy). Czy błąd P0105 dotyczy czujnika w kolektorze ? Dodano po 30 Silnik 2.3jtd bez dpf.
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
hej, mam problem z moim ducato, ciągle dostaje błąd p0704-cluth switch. Po skasowaniu błedu jest ok, przez 20-30 km i pojawia się bład. Wymieniłem czujnik położenia pedału sprzęgła na nowy (od dealera wiec nowy i oryginalny) Nic nie pomogło :( Dalem samochód do elektryka powiedział ze zrobił, ale zadziałało na 20-30 km i błąd Dałem samochód do autoryzowanego...
Ducato jaździło jakiś czas (ok. 100-200 km) i paliło bezpiecznik od pompki paliwa co jakiś czas Problem się nasilił i teraz bezpiecznik przepala od razu Po włożeniu lub włączeniu zapłonu Pali nawet po odłączeniu wtyczki od pompki Trzy błędy nie dają się kasować: Podgrzewacz filtra paliwa (przerwa/zwarcie), Regulator ciśnienia paliwa (przerwa/zwarcie)...
Witam wszystkich Autko przyjechało z falującymi wolnymi obrotami, cuchnące spaliny, co jakiś czas potrafiło zgasnąć na wolnych, po wstępnej diagnostyce P0683 ale to (chyba) bez znaczenia. Pierwsza decyzja i myśl EGR, wymieniliśmy na nowy, plus mycie kolektora i całej reszty zasyfionych rurek. Obroty się uspokoiły, pyrka równiutko nic sie nie dzieje...
Świeci sie check. Tani skaner fiatowski mówi że brak sygnału z EGR, nie pokazuje numeru błędu. Błąd nie chce sie kasować. Pytanie: skąd ecu bierze sygnał o stanie EGR jedynie przy włączonym zapłonie? Sam EGR jest podcisnieniowy, bez czujnika połozenia zaworu. Pomyslałem sobie że jedyna usterka egr jaka moze widziec ecu tylko po zapłonie jest nieodpowiednia...
Witam W ubiegłym tygodniu kierowcy zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa i auto straciło moc. Auto wróciło tak z Belgi na kołach, w serwisie pokazało błąd czujnika podciśnienia i elektro zaworka. okazało się też ze kolektor ssący jak i wloty do silnika od ssącego są pokryte nagarem. Zostało wszystko wyczyszczone, doloty, EGR, wszystkie rurki od...
Niestety wszystkie kostki suche i w środku lśniące, więc to jednak syfny immobilizer. Czy ktoś z Was wie jak sprawdzić, gdzie tkwi błąd? Z tego co wyczytałem, to immobilizer jest tak naprawdę w komputerze silnika, który najpierw wysyła kod do centralki immobilizera. Centralka ma jedynie za zadanie porównać kod komputera z kodem z kluczyka i dać zielone...
Skoro prędkość obrotowa kół nie ma znaczenia dla działania ABS-u, to może zdradzisz nam swoją teorię na temat zasady działania tego systemu. Chętnie dowiemy się czegoś nowego. Najlepiej jedź do diagnosty, a nie przydrożnego kasowacza błędów.
kasowanie ducato kasowanie błędów kasowanie bledow kasowanie błędów volvo
toshiba parts catalog aristo sterownik awaria elektryki
Jak czyścić uzwojenie pracujące w oleju? Najczęstsze usterki MultiTestera kondensatorów K7