Wykasowanie parametrów, konfiguracja CAN i dołożenie czujnika sprzęgła ewentualnie podmiana flesza w ecu.
Code Card nie jest potrzebny, Po zmianie konfiguracji BCM trzeba tylko zrobić osiowanie Proxy, by BCM przepisał konfigurację do innych modułów. Do ELMa i Ducato swojego rocznika pewnie będziesz potrzebował żółtą przejściówkę do MultiECUScana, inaczej nie połączysz się z Body
Akurat jeśli chodzi o ducato to BCM przychodzi skonfigurowane do danego nr VIN i brak możliwości jakiejkolwiek konfiguracji przyrządem diagnostycznym, no chyba ze jakiś magik przerobi wsad no ale to już inna bajka. Ale słyszałem że można dołożyć nieoryginalny tempomat ale nic więcej mi nie wiadomo. Pozdro
okablowanie, kiera, konfiguracja can i po problemie,
A kodowania konfiguracja wyposażenia poprawna?
3.1.14. Nie wysyłaj wiadomości nie związanych z tematem lub w złym dziale forum. Post wydzieliłem, przeniosłem.
Dokładnie. Proponuje zrobić konfiguracje proxy. Ogólnie licznik mruga w sytuacji gdy jest problem z jakiś sterownikiem np brak komunikacji lub dopasowania.
W sensie żebym wymontował BCM ( sterownik silnika) i wysyłał do Ciebie Tylko body ,(moduł nadwozia) ten gdzie gniazdo OBD. Po zmianie konfiguracji tylko podpinasz spowrotem ,w instalacji nic nie robisz.
Miganie licznika przebiegu świadczy o niezgodnej konfiguracji CAN, czyli jakiś węzeł jest w konfiguracji a fizycznie nie ma z nim komunikacji. B&M potrafi się zawiesić, próbowałeś odłączyć na chwilę akumulator? Jeśli to nie pomoże możesz albo wymienić sterownik albo go odłączyć i wykodować z konfiguracji CAN.
A czy przypadkiem, nie trzeba zrobić "osiowania proxy" ? Zmieniłeś konfigurację auta.
Po wyłączeniu stacyjki, deska wciąż działa i wyświetla różne dziwne komunikaty, jak na filmie. P.S. Sterowanie z kierownicy działa. W konfiguracji radia jest możliwość wyboru sterownika canbus, ale tylko na jednym działa.
Nic nie wymyślisz,fiat ma fabrycznie zaprogramowany moduł BCM,jest sprzęt którym można zmienić konfigurację,ale nie zawsze da sie zrobić co się chce,w Ducato nie udało mi się zmienić ilości napinaczy .Trza powrócić do oryginału ,a nie wymieniać zestawy startowe
Nie mam dokładanych xenonów, bo to dziadostwo, które tylko mnie oślepia jak jakiś oszołom zastosuje to w swoim aucie. Wersja mojego boxera to rama + plandeka (3,4m wysokości od ziemii). Jak się trochę ociepli zastosuję bezpośrednie podłączenie pod akumulator plus dziura w dachu i dobre podłączenie z masą. Zobaczymy co to zmieni, ale na pewno poprawi....
Fiat Ducato 2004 (244) 2.0JTD 84KM silnik RHV i Eberspacher D5WSC. Urządzenie wpiąłem szeregowo między chłodniczkę EGR, a gródź i grzeje w kierunku grodzi. Proszę o inf. czy takie szeregowe połączenie będzie poprawne, chodzi zarówno o kierunek., a także czy nie będzie po drodze jakichs dodatkowych zaworów poza tym do regulacji temp. w kabinie (manual...
W tym wypadku to ja widzę z tego co autor napisał odpięty moduł BT a co za tym idzie jego milczenie w sieci CAN tudzież niezgodność z konfiguracją zakodowanych z istniejącymi modułami w tej sieci co w FCA jest sygnalizowane migającym przebiegiem kilometrów. Pominę fakt, że przyczyn tego stanu rzeczy może być więcej jak np. niepoprawnie skorygowany przebieg...
Ciekawostka! Radio z napięciowym sterowaniem ACC zachowuje się jak radio fiatowskie Blaupunkta po ominięciu CAN. Jeśli przyjmiemy, że jednak powinno reagować na stacyjkę, to wydaje mi się, że jest jakaś opcja konfiguracji pracy tego radia. Albo w głęboko ukrytym menu (jak w nie wejść?) albo urządzeniem zewnętrznym. W radiach z pamięciami, w których...
No właśnie, cytujesz opisy z forum. Cóż one są warte? Chyba niewiele skoro nie miałeś okazji sam skonfrontować tego z rzeczywistością. Po to jest forum aby doradzić na podstawie własnego doświadczenia, a nie powtarzać zasłyszane opinie jako swoje mówiąc: Generalnie kupując Transita na pewno za wyłożone pieniądze otrzymujesz najwięcej - to nie ulega...
A więc na chwilę obecną w drzwiach zamontowany jest zestaw PB S6-C , oczywiście na sztywno na panelach ze sklejki , drzwi dobrze wygłuszone matami polimerowymi ze zewnątrz i wewnątrz . Jednostka sterująca to Alpine CDA-9812 , a leci to przez XM-a 5540 . Ogólnie to jestem pozytywnie zaskoczony uzyskanym efektem , ale jakby nie patrzeć zostają mi na wzmaku...
ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki ducato sterownik ducato
pralki blomberg uszkodzony sensor zgrzyt renault
panel solarny nawadnianie trawnika
Krups EA8250 - Kod błędu 07: Przyczyny i Rozwiązania Akumulator 18650 2200 mAh do Silvercrest SHSS 16.1 A