Nowe ducato mają podobnie na postoju kręcisz palcem a jak jedziesz szybciej to sztywnieje chyba tak powyżej 40-50 km
Do sprawdzenia masa od akumulatora, kabel plusowy z rozrusznika na alternator.
upalony plus/masa. gruby kabel :D
Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
Uszkodzony był jednak czujnik położenia wału
Daruj sobie nie ma sprzętu i pojęcia.
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Najprawdopodobniej podtrzymuje się przez zwarcie w elektromagnesie. Wystarczy odpiąć cienki przewód sterujący od rozrusznika i uruchomić samochód przez spięcie styku 50 z stykiem 30 a następnie samochód zgasić i będzie odpowiedź czy rozrusznik czy instalacja.P
Wirnik sprawdź czy są przejścia.Szczotki mogły się przegrzać przez słaby akumulator lub długie kręcenie.
Kostka stacyjki.
stacyjka została odłączona prąd na kostce wchodzącej do stacyjki jest sprawdzałem miernikiem próbowałem odpalić na tzw zwarcie i rozrusznik zakręcił ale tylko raz i znów nie kręci
Co do odpalania to ja bym sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt wtrysku, i czy paliwo się nie cofa. Potem sprawdził czy świece faktycznie grzeją, i ew kompresję żeby sprawdzić czy głowica dobrze zrobiona. Nie napisałeś jak chodzi jak już odpali zarówno na ciepłym jak i zimnym. I nie napisałeś czy źle pali tylko na zimnym czy na ciepłym też.
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Ciśnienie sprawdzone?
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
Podczas kręcenia osiąga 300 bar?
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem.
W razie awarii przepustnicy zmotoryzowanej centralka redukuje osiągi silnika, aby uniknąć jego możliwego uszkodzenia (chodzi po prostu o ochronę dpf) ponadto działa to jak klapa gaszenia w zwykłym jtd. Do sprawdzenia czy na kostce przepustnicy jest tam + i masa. I czy po przekładce pinologia się zgadza..
Tu się rodzi pytanie czy mają umiejętności aby naprawiać układy paliwowe w teraźniejszej technologii. U nas też jest kilka diesel serwisów z opiniami na 5 gwiazdek i legendy o nich krążą lecz to fasada... poza pompą od citroena c15 i wtryskami do 30stki nie potrafią nic konkretnie zrobić pomimo nowego parku maszynowego, jest opinia to i kaska się kręci...
Jak by to był fabryczny immobiliser to nie odpalałby, ale rozrusznik kręciłby normalnie, to raczej kwestia kablologii, przegnita jakaś kostka, brak jakiejś masy, itp.
Witam, mam problem z fiatem ducato 2.8 idtd 98r. Problem polega na tym, że auto po całym dniu postoju ciężko odpala a po odpaleniu puszcza czarny dymek. Przeczytałem, że problem może być z układem paliwowym. Zastanawia mnie jednak widok, który zobaczyłem po zdjęciu plastikowej pokrywy z góry silnika. Z czego się to wzieło? http://obrazki.elektroda.pl/3669109600_1...
Leją wtryski, późny zapłon, pompa zużyta, niska kompresja, zużyty rozrusznik - za wolno kręci.
Witam,chciałbym odświeżyć temat ponieważ mam identyczny problem tyle że w ducato,co było przyczyną??
Ktoś mu mierzył kompresję po naprawie. ? CZY prad dochodzi do świec? Czy paliwo dochodzi do wtrysków jak kręci?
Namęczysz się trochę, ale deski nie trzeba demontować. Jest ciasno, ale da się to zrobić, trzeba tylko na nową uważać, bo bardzo łatwo można ją uszkodzić podczas montażu. Gdzie i jakie śrubki trzeba kręcić, nie pytaj, dojdziesz do tego sam ;)
Na „dzień dobry” uściślijmy - rozrusznik działa, kręci - silnik nie odpala?
A może po prostu lepiej podpiąć jakikolwiek sprzęt diagnostyczny i sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu oraz w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Może padł ci rozrusznik lub bediks w rozruszniku . Jak masz dostęp do niego to spróbuj go podłączyć na krótko i zobaczyć czy kręci .
Jako że akurat wczoraj odpaliłem taki silnik po półrocznym postoju bez wtryskiwaczy to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Pompka wstępna nie przebije pompy WC i paliwo nie pójdzie na listwę, jak to w każdym CR nie są to jakieś duże ilości paliwa jak silnik kręci.
Witam. Mam problem z autem Fiat Dukato 2.8 jtd 2005r. Auto kreci kilka sekund zanim odpali, wymieniłem filtr paliwa, na komputerze nie ma błędów. Podczas przekręcenia kluczyka pompka wspomagająca się załącza i słychać dziwny odgłos powietrza w okolicach pompy paliowej ale nigdzie nie leci. Nie mam juz siły na te auto proszę o pomoc . Dodam ze czasem...
Bendix/elektromagnes i powinno być dobrze.
To auto ma immobilizer przy pompie?
Czy rozrusznik kręci ? Czy kręci ,a nie chce odpalić .?
A no dotąd że skoro już jakimś cudem odpali to te parametry dalej są zerowe, to może któryś czujnik utrudnia zapłon, dlatego pytam Ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem waha się ok 340bar. Po kręceniu powoli spada w okolice 8bar
Dziś rano przy temperaturze 0 stopni odpalił dopiero za czwartym razem po długim kręceniu. Jak odpali to jeździ już normalnie.
Witajcie, ja mam podobny problem, wczoraj jak padał deszcze jechałem kiepską drogą duże kałuże i moje ducato nagle przestało jechać. Pomyślałem, że coś się zalało i zostawiłem na noc. Ale dzisiaj to samo rozrusznik kręci ale samochód nie chce jechać. Poradźcie koledzy co to może być. Jest to ducato 1998r 2,5 tdi
Można tylko zalać filtr i kręcić rozrusznikiem
Jak jest uzwojenie na rozruszniku popalone to nie będzie miał siły kręcić. Ostatnio w swoim Ducato co prawda z 95r miałem podobnie nie mógł rozrusznik zakręcić silnikiem dopiero po ładowaniu aku trochę lepiej kręcił okazało się ze już taki zdechnięty ze lepiej nie gadać. Uzwojenie popalone, wirnik, tylko szczotki jeszcze się do czegoś nadawały. Kręcił...
To inaczej w momencie kręcenia ile masz bar na listwie wtryskowej?
3,0 na lawetach lata najwięcej i taki wniosek że to dobre auto. Tylko rozrusznik do du... i na zimnie słabo kręci a nie ma mocniejszych.
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
Wykręć wtryskiwacz lub świece żarowa, niedawno były wyciągane nie powinno być problemu. Zajrzyj do gara . I jak kręcisz rozrządem to w jedną stronę kręć , tak jak motor idzie , w przeciwnym kierunku możesz rozrząd przestawić
Mam problem. Fiacik ciężko odpala tak jakby się zapowietrzał. Jest jeszcze na gwarancji (230 tys). Przy tym przebiegu gwarancja? Problemem może być akumulator, do ilu spada napięcie podczas kręcenia. Ciśnienie paliwa dobre, jakie obroty widzi sterownik. I ile czasu musisz kręcić do zapalenia silnika?
Trzeba sprawdzić czy działa podgrzewacz, czy świece żarowe grzeją czy dochodzi napięcie, no i można z rana przez pierwszym kręceniem zagrzać go 3 razy
Witam. Koledzy mam kłopoty z ducato 3.0 160km multijet 2007r. Auto kręci ale nie odpala. Brak zasilania na pompie paliwa w zbiorniku. Jak zpinalem na krótko to auto odpalalo. Teraz pomimo tego ze Pompe załączam sam auto nie odpala. Przestała też działać pompka od spryskiwaczy. Jak rozbiore przekaźnik pod maską, zawrze go to pompka podaje płyn na szybę....
Tak wiem jestem umówiony na poniedziałek u konkretnego mechanika z kompem.A na czym polega ten test przelewowy wtryskiwaczy jak to zrobić?Nie rozumiem auto nie pali w ogóle a raz na jakiś czas zapali pół obrotu i pali i po chwili gaśnie i dalej mogę kręcić i kręcić i nic.Pozdr
(at)cosmotronik pokaż umowę najmu. Bo już coś kręcisz, mówisz na umowie było do iluś tam, teraz że na lewo...
W tym przypadku bez diagnostyki nie pojedziesz dalej tj: - jakie dokładnie jest ciśnienie po niskiej stornie zasilania paliwem (czyli ile ciśnienia robi pompa z bakU) - diagnoza komputerem czy na listwie w trakcie kręcenia pojawia sie ciśnienie i jaka ma wartość - czy obrotomierz pokazuje jakies obroty w trakcie kręcenia ? - zasilanie sterownika ? M.
Witam, podczas kręcenia rozrusznikiem samochód nie odpala ale na sznurek pali. Nowy akumulator, świece żarowe, regenerowany rozrusznik, brak kodów usterek. Jaka powinna być prędkość obrotowa silnika podczas kręcenia rozrusznikiem żeby odpalił?
Silnik DJ5 ma wadliwie skonstruowaną pompę oleju. Wciśnięto ośkę w zębatkę pompy i powstaje pęknięcie pomiędzy zębami. Po czasie ośka się kręci, zębatka stoi i nie ma ciśnienia oleju. Dobry jest silnik z Fiata Ducato 2,8 musisz ze skrzynią szukać.
Trzeba przejrzeć wartości podczas kręcenia rozrusznikiem. Coś tam musi się nie zgadzać skoro nie pozwala na otwarcie wtryskiwaczy.
Dla powątpiewających napiszę, że obecnie testuję takie fabryczne urządzonko na sobie, tzn na autach. Renault Master zimny silnik, nie kręci rozrusznik, podłączenie urządzenia naładowanego w 55%/, efekt- kręci, ale nie zapali, zbyt mała prędkość obrotowa. Wąskim gardłem są krokodylki, słaby, punktowy docisk. Ducato 2,3JTD nie kręci, podłączenie urządzenia,...
Poluzuj przewody wtryskowe przed wtryskami i niech ktoś kręci silnikiem. Jak paliwo zacznie z nich tryskać to dokręcaj nakrętki
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam Po wjechaniu w dziurę Fiat Ducato 2 8 JTD 2004 rok nie odpala. Rozrusznik kręci ale auto nie reaguje . Odpala na chwilę na "plaka", po czym gaśnie. Jeden z mechaników powodu że w aucie przeskoczył rozrząd i że wszystko powiem ci coś powiedział że ciśnienie wszystko pięknie jest ale nie wiem co go boli
Uruchomił by, ale z dużym trudem kręciłby. Nawet 3 miesięczne Ducaciaki miały z tym problem.
Czyli wychodzi na to że to tylko świece nie grzeją bo skoro zaworek załącza się w chwili kręcenia rozrusznikiem i auto nie gaśnie aż do wyłączenia to jest ok.
W tych samochodach tak jest że świece grzeją jeszcze po zgaśnięciu kontrolki to normalne. Jeżeli robili głowicę to może być wiele rzeczy. W tych silnikach pękają tłoki itd. wtryski jeżeli są słabe też mogą robić problem przy zapalaniu. Pompy też się uszkadzają i sieją opiłkami. Jak wyjmiesz filtr to zobaczysz czy opiłków nie ma. A tak poza tym to robiłem...
Witam!! Mam problem z Fiatem Ducato 2.5D 97r. mianowicie, kiedy chcę go odpalić to muszę kręcić go na rozruszniku kilka sekund, następnie silnik odpala na jakieś 2 sekundy i gaśnie. Wtryski były robione, świece żarowe są dobre, ciśnienie na cylindrach poprawne. Żadna z kontrolek w kabinie nie sygnalizuje usterki..proszę o pomoc:)
Jak w temacie. Prawie całkowicie brak wspomagania i nie wiem już czego się uczepić. Zaglądałem do pompy i nie ma śladu żeby była uszkodzona, przed chwilą zmieniłem też przekładnię bo i tak ciekła i nadal to samo. Zaczęło się to w zimę i było tak że wspomaganie działało bez zarzutu ale dopiero jak się silnik trochę rozgrzał, teraz już wogle nie ma, na...
Jeśli kręci w miarę żwawo to nie ma co szukać winy w akumulatorze, nie przesadzajcie.
Ja nigdy liczników nie cofałem, nawet jak było można. Klientowi który mi to proponował mówiłem "a co będzie jak przyjedzie ten co kupił od pana , żeby mu sprawdzić czy nie był kręcony licznik" i miałem święty spokój. Mogą mnie prowokować.
Witam; mój Fiat Ducato 2,5 tdi rano bardzo ciężko zapala przy plusowych i minusowych temperaturach. Muszę długo kręcić aby zaskoczył,podobno świeca płomieniowa uruchamia się przy temperaturze -3st. podczas całodziennej pracy nie ma problemów z uruchomieniem odpala na dotyk nie ważne ile miał przerwy. Czy jest możliwe że to jest uszkodzony czujnik temperatury...
Zablokowane hamulce bębnowe po dokręceniu piasty. Jak bęben jest niedokręcony, to się kręci. Regulacja nic nie daje. Gdzie jest problem? Ducato 99r https://obrazki.elektroda.pl/3856166400_... https://obrazki.elektroda.pl/5715824700_... https://obrazki.elektroda.pl/1683827300_... https://obrazki.elektroda.pl/8276157700_...
Zobacz od razu jakie obroty widzi sterownik przy kręceniu rozrusznikiem. Zobacz też spadek napięcia na samych świecach, uszkodzony przekaźnik może powodować ich niedogrzanie.
Witam, mam podobny problem w Ducato 2.5 TDI 98r. Stało to się po bardzo długim kręceniu rozrusznikiem. Rozrusznik jest po regeneracji, na krótko chodzi. Przy stacyjce po zwarciu kabli na krótko nie świeci kontrolka świec żarowych, ani rozrusznik nie kręci. W ogóle nie robi przekaźnik, a prąd do niego dochodzi a nie wychodzi. Nie widać żeby coś się smażyło....
Witam mam problem z Ducato 2 2002 rok 2.0 hdi Zimny odpala w zasadzie bez problemu, trzeba tylko chwilę pokręcić. Problem pojawia się gdy chcę uruchomić ciepły. Można kręcić i nic. Sprawdzona pompka paliwa, bezpieczniki, przekaźniki, wymienione świece żarowe, czyli rzeczy które można zdiagnozować na podwórku bez wizyty u mechanika. Zimą na około 2-3...
Witam. Mam ten sam problem w 2008roczniku. Wymieniono dwumase rozrząd akumulator. Wreszcie rozrusznik i jest trochę lepiej . Ale mam pytanie czy bo tego nie sprawdzałem czy orginalny rozrusznik może szybciej kręcić bo mam wrażenie że gdyby był żwawszy to nie było by tego efektu kopniecia .
Koledzy miałem ten sam problem z bezpiecznikiem F11 i kontrolka silnika. Prędkości nie kręcił i km też. Trochę dziwne ale coś mnie tknelo i sprawdziłem z tyłu auta. Przewody świateł i okazało się że było zwarcie w przetartych przewodach. Zrobiłem porządna izolacje wymieniłem bezpiecznik. Ani kontrolki ani nie naliczonych km /h za mną
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
Sprawdzona płomieniówka działa poprawnie, ale chyba brak dobrej kompresji. Dlaczego ? Dlatego że jak sprawdzałem ustawienie rozrządu i pompy, musiałem pokręcić wałem i cosik,,,, za bardzo przy kręceniu nie wyczuwałem kompresji, więc diagnoza pierścienie i głowica (chyba).
witam czy pompa wtryskowa ma być ustawiona na godzine 6 i czy jeżeli była kręcona bez paska rozrządu to można ją tak ustwić na godz .6 i zblokować czy jakaś inna procedura?
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
U mnie był przestawiony rozrząd. Po ustawieniu nie chciał odpalać bez Plakat/Samostartu mimo że ładnie kręcił. Powodem były świece które się nie grzały . Polecam zawsze w Dieslu sprawdzać czy świece grzeją i czy wszystkie grzeją ! Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Witam. Kupiłem niedawno Ducato 2.8 jtd z 2003r i wydaje mi się, że mam za słaby akumulator - 70Ah 570A. Kręci strasznie mizernie. Jak postoi 2 noce to muszę go na kable od innego zapalać. Jaki powinien być akumulator w tym aucie? Myślę o 100ah 900A ale nie wiem czy to nie przesada - czy nie narobię jakichś szkód za mocnym aku? Jakiej firmy akumulator...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Kolego da rady to zrobić na silniku bez problemu klucz płaski 24lub23 już nie pamiętam tylko go szlifierką kątową skróć zwinne raczki do tego bo dostęp wiesz sam jaki tam jest i pomału od kręcisz :D .Nie jestem mechanikiem ,ale miałem taki problem i sam to zrobiłem.bzdury piszą,że pompę trzeba ściągać.
Witam. Koledzy mam kłopoty ze swoim ducato. Auto z 2007R. Silnik 3.0 160km. Auto co jakiś czas gaśnie i nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci aż do rozładowania akumulatora. Jak podepne Pompe paliwa ze zbiornika na krótko to odpala bez problemu. W tej chwili nie działają światła drogowe i pompka od spryskiwaczy. Przerabial ktoś już takie tematy ? Pozdrawiam...
Witam, mam taki problem: fiat ducato kamper 2.5 z 1996 r. Wymieniłem akumulator i przestał odpalać. Wcześniej na starym akumulatorze, zanim go odpaliłem, musiałem na dodatkowym pilocie wcisnąć przycisk 2 razy, kontrolka gasła i mogłem go odpalić. Teraz po wymianie akumulatora wciskam 2 razy, kontrolka się dalej pali, żółta z kluczykiem i pisze code....
Witam. Otóż przyjechaliśmy Fiacikiem z zakupów i wszystko było ok. Po trzech tygodniach standardowo podładowałem troszkę akumulator bo często busem nie jeździmy. Zawsze palił od kopa tylko kluczyk w stacyjce przekręciłem i palił a tu nagle nic. Jak startuję rozrusznikiem to zaczyna bardzo szybko kręcić jakby miał mniejszy opór i jakby paliwo do komór...
Jutro będę prubował z odpowietrzaniem tylko zastanawiam się czemu miałby się zapowietrzyć układu nie otwierałem no chyba że od kręcenia Ale wcześniej odpalił jak prowizorycznie połączyłem zaworek na pompie potem samochód zgasiłem polutowałem kable i nagle nie pali
Zasilił am pompę sygnału 1 przekaźnika po włączeniu zapłonu pompa zaczyna pracować Niestety auto nie odpala po przekręceniu zapłonu brak kontrolki silnika i świec żarowych auto kręci ale nie odpala Niestety nie posiadam na miejscu komputera żeby go podłączyć i zobaczyc podczas mojej pracy sterownik był odłączony przez tydzień akumulator również Czy...
Witam, Iveco Daily 2.3 HPI 2006r. Rzucił palenie. Podczas kręcenia wyskakuje błąd: P002A "B" Camshaft Profile Control Circuit/Open Bank 1 (otwarty obwód czujnika wałka rozrządu). Czujnik podmieniony z jeżdżącego Ducato nie rozwiązał problemu. Ktoś coś?
Witam grupowiczów. Mam pytanie, co może być przyczyną. Samochód stanął, prawdopodobnie głowica została wymieniona, samochód zaczął palić, ale dymił. Stwierdzono turbo, zostało wymienione i samochód palił, ale około 5 min i gasł. Później, za drugim razem, chciałem odpalić, już nie odpalał, tak jakby masę gubił. Podłączyłem na krótko, odpalił, ale gasł...
Padła mi regulacja odcinka lędźwiowego w oparciu fotela. Tak to się chyba fachowo nazywa. Kręcę gałką i nic ... Jak to naprawić ? Ktoś przy tym dłubał ? Trzeba wyciągać fotel ? ... kręgosłup mi pada :/ Dzięki za każda wskazówkę. https://obrazki.elektroda.pl/5275581400_...
Witam mam iveco daily 2.5d z 97r to samo co ducato .Problem polega ,że pożyczyłem znajomemu auto i po próbie odpalenia w mroźne noce ,nie odpalił .Okazało się ,że pasek rozrządu jest luźny .. Na plaka nie chciał zagadać (zanim sprawdziłem ,że rozrząd przeskoczył ) Kręcić ,kreci normalnie . Kwestia czy głowica moglą dostać po pupie ? Mógłbym prosić o...
Witam, mam problem z ducato jak w tytule traci moc. Wychodzi na problem z powietrzem z doładowaniem. Przypadki są takie odpalam jedzie normalnie pełna moc, odpalam już czuć, że nie ma mocy kręci chyba maks do ok 3tyś maks do 90km\h, odpalam brak mocy maks ok 1,5 tys, nie idzie ujechać, raz był przypadek że odapalił i od razu gasł. Już nie wiem czego...
Po wielu próbach uruchomienia silnika chyba za " trzydziestym " razem silnik odpalił. Dotarłem do Krakowa na parking nie gasząc silnika . Na następny dzień rano " historia " zaczęła się od nowa: ikona CODE świeci ,rozrusznik kręci, silnik nie odpala. Trudno znaleźć firmę która podjęła by się naprawy. Tłumaczą się długimi terminami, itd,itp. To mój trzeci...
Cześć, może ktoś pomoże bo mi ręce już opadają, internet przeszukany, kable przeszukane, skrzynka Bsi pod maską wymieniona (chwilę jeździł po wymianie )mianowicie zapaliła się kontrolka auta z kłódką po przekręceniu stacyjki i kaplica, auto kręci ale nie odpala, tydzień temu działo się podobnie ale po paru przekręceniach stacyjki kłódka znikała i auto...
Witam. Jakiś czas temu nie mogłem odpaliś po długim postoju autka , raczej zapowietrzony , rozrusznik kręcił normalnie więc chcialem go zaciągnąc , dwa razy coś załapał ale nic. Dalej kręci i nic więc psikłem mu samostartu i teraz klops. Obraca pół obrotu wałem i coś go blokuje ? Wał ? Co może go blokować ? Na rozruszniku ledwo ledwo ale zrobił obrót...
Witam. Mam pewien problem. Posiadam samochód Fiata Ducato z 1998roku 2.8D sprowadzony z angli po przekładce. Posiada od immo taka żółta skrzynka przy stacyjce jest ona odłączona. Ktos mieszał w samochodzie i ja odłączył. Przy okazji jest także rozwalona stacyjka ( brak oryginalnego kluczyka). Rozrusznik kręci, powiem tak jak mu dam samostart samochód...
Witam, Auto normalnie jeździło bez problemów. Po nocy przy próbie odpalenia nic- kręci ale nie zapala na zegarach auto z kłódką. Diagnoza Lexią pokazała brak komunikacji z ECU silnika. Bez problemu łączy się z BSI, ABS, Licznik, AIRBAG wyrzuca tam błąd komunikacji z ECU. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja sprawdzona brak przetarć, urwanych przewodów,...
Witam,jak się silnik nie kręci to sterownik nic nie widzi bo nie ma sygnałow do odczytu i dlatego na sucho :D jest ślepy jak ma zakłócenia w czasie obrotów rozruchu (czujka wału korbowego) to dopiero się mądrzy :D ,powodzenia.
Wyjęty i podpięty pod prostownik Ok. Można i tak. A trąbił jak był podpięty pod prostownik? Tylko, że takie urządzenie jak klakson w takim pojeździe to dosyć duży odbiornik energii (prądu) Aby zadziałał potrzebuje dosyć dużego prądu, aby było go słychać. To prawie tak jakbyś pod prostownik podpiął rozrusznik do sprawdzenia czy kręci (może trochę przesadziłem...
Witam serdecznie, Mam taki sam problem z Ducato na CNG o ile mnie się wydaje to jest to taka sama instalacja i silnik co w Iveco niestety nie mogę zlokalizować problemu, filtrów raczej nie ma w tej instalacji... ... u mnie wyglada to tak, że jeżeli jest zimny to trzeba go i z 5-min kręcić a cały czas jakby chce zapalić ale najpierw jakby na jeden cylinder...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Nie tylko stratus, ale i freemont z tym akumulatorem ma problem, a kable zapłonowe seata z dodatkiem mączki rybnej, nagminnie pogryzione przez zwierzynę różnej maści. Pompy wysokiego ciśnienia w 1.4 tsi które po przebiegu terkoczą niesamowicie. Instalacja abs-u fiat ducato, zawsze to samo miejsce zgnite w lewym czujniku tył, tak samo kostka w skrzynce...
No to z drugiej strony, czy można zbyt mocno dociągnąć śrubę na wężu wchodzącym do pompy. Może to głupie pytanie , ale nie mam pomysłu co się dzieje z tym autem. Paliwo podczas kręcenia lekko tryska z 3 i 4 wtrysku, a z 1 i 2 nic nie leci.Załatwiłem już rozrusznik , a samochód dalej nie odpala. Co jeszcze może być. Pozdrawiam
ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora monter elektronik czujnik biegu wstecznego
uziemienie instalacji elektrycznej instalacja oświetleniowa obliczenia
Canon i-SENSYS MF752Cdw - Błąd skanowania na e-mail Kolory kabli we wtyczce pedału przyspieszenia Opel Combo 2005