Nowa przepływka, orginał, czy uzywana ? Nie raz miałem tak,że lepsza uzywka ori wyczyszczona niż nowy zamiennik
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Nagminnie do serwisu nam trafiały te auta, dopiero w nowym ducato wyeliminowali ten problem.
Udało się opanować temat ? bo mam to samo
Dodatkowo stawiam na przegryziony lub po prostu przetarty/przerwany przewód kontroli alternatora.
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu.
Nikt nie pomoże? Dodatkowo zauważyłem jak juz zapali to przez ok 10 sekund nie ma reakcji na pedał gazu dopiero gdy obroty same wejdą na ok 800 pedał reaguje.
Jednak problem był z ABS
Sprawdź ilość powietrza na przepływomierzu. Taka mała wskazówka.
Czujnik neutralnego ma wyłączać tempomat jak wbijesz na luz - żeby obroty nie skakały do góry, podobnie jak wciśniesz sprzęgło lub hamulec.
Witam udało się komuś z tym błędem mam identyczny problem auto odpala obroty spadają włącza się wentylator brak reakcji ma gaz błąd jak postoi to p06971
damian1115 ale porady ........
Witam !! Jest to mój poerwszy post więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy : Posiadam Fiata Ducato 2007 rok z silnikiem 2,3 JTD 120 koni, samochód dziś mi nie odpalił a mianowicie nie mógł wejść na obroty i dużo siwego dymu że zasłonę na poligonie można robić po około 2 minutach i wszystko wróciło do normy i samochód bez problemowo pali, nie dymi....
Witam, posiadam Fiat Ducato 1.9 TD 90 KM DHX 2001. Silnik odpala zimny bez problemu, pracuje równo i nic nie kopci. Po około 5 minutach pracy przestają grzać świece żarowe i wtedy zaczynają lekko falować obroty oraz z rury wydechowej pojawia się biały dym z zapachem ropy. Po zagrzaniu pracuje równo i nie kopci. Proszę o pomoc, czy ktoś miał może podobny...
ok. jutro będę badał. zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz. mianowicie, jak w f11 włożę bezpiecznik 30A, to silnik tak jakby zaczyna przygasać. następnie bezpiecznik się przepala i obroty wracają do normy. swoją drogą podpowiedź na 5+ :) oby więcej takich forumowiczów
Dajcie znać, czy udało się rozwiązać ten problem, bo mam te same objawy. Fiat Ducato 2.0 Multijet 115 z 2015 roku. Pojedyncze nieregularne stuki przy dużym obciążeniu silnika (wysokie obroty ok. 3 tys. lub 5. bieg przedział 90-110 km/h). Dodano po 41 Dajcie znać, czy udało się rozwiązać ten problem, bo mam te same objawy. Fiat Ducato 2.0 Multijet 115...
Może trochę więcej danych ? mamy zgadywać ? diagnostyka była robiona ?
Właśnie odpaliłem, dolałem płynu i zostawiłem otwarty zbiornik wyrównawczy, a to też może się dziać przez EGR lub przez którąś chłodnicę? Dodano po 37 Powiem że odpaliłem dolałem płynu i zbiornik zostawiłem otwarty i dalej dmucha zimnym powietrzem chyba będzie lepiej jak jak wszystko rozbiorę i poczyszczę Dodano po 1 A teraz wyskoczył check endzi i...
Witam potrzebował bym schemat instalacji Licznika do ducato 2,8jtd 01r nie działa obrotomierz podmieniałem licznik wiec to nie tu jest problem potrzebne info skąd idzie sygnał w 2,8idtd albo zwykły D sygnał jest z alternatora ale tam nie ma kompa a w 2,8jtd wskaznik stoi a na jak podepne kompa wyświetla obroty
witam serdecznie i błagam o pomoc otóż mam fiata ducato z silnikiem 2,5 TDi 115- 116 KM (świeca promieniowa) problemów związanych z tym silnikiem mam 3 tj 1. Jak jest zimny nie chce zapalać, problem rozwiazany 2. Drugi problem to już po uruchomieniu silnik podczas jazdy nie może osiągnąć temperatury roboczej trzyma w okolicach 65-70 stopni (termostat...
odswiezam, Zna ktos przyczyne? Ducato 2.8 jtd 2003r. od 1-4 jakos sie rozpedza ,na 5 juz gorzej v max 100km/h . obroty w czasie jazdy nie przekraczaja 3000?
Płyny nie ubywa ? Obroty wtedy nie są delikatnie podwyższone?
Synek pożyczył od kolegi "urządzonko" na którym po podłaczeniu pokazało się 2 błędy : temp.oleju - 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału.Czujnik temperatury...
Witam ponownie, auto ponownie nie uruchamia się. Podczas jazdy zgasło i nie odpaliło. Paliwo dociera do wtryskiwaczy, nie ma na nich zasilania, ECU zasilanie ma, błędów oprócz EGR żadnego, z plaka startuje, obroty wału 250 obr pokazuje, ktoś ma jakiś pomysł? Dodam, że na początku tygodnia też miałem problem z gaśnięciem, komputer wskazywał na czujnik...
A co mają korekty do odpalania auta? Wyjaśnisz gdzie podąża Twoja myśl? Jakie obroty widzi sterownik i jakie ciśnienie jest na listwie podczas odpalania?
Zapomniałem dodać, jak kontrolka zapala się od razu, a w body widnieje błąd sygnał alternatora d+ To szukać na linii wzbudzenia tak jak wyżej pisałem. Jak kontrolka zapala się po chwili dopiero, a obroty silnika rosną powoli to oznacza faktyczny brak ładowania.
W tych motorach najczęściej za obroty odoowiedzialna jest przepustnica
Witam Jestem początkującym forumowiczem Wiec proszę o dokładne instrukcje dotyczące mojego problemu. Mam zestawik Alan 101 + antenę Sirio AS 100. Jeżdżę Fiatem Ducato 2008. Po włączeniu silnika słychać strasznie obroty silnika. Zakupiłem filtr w sklepie elektronicznym 20A do CB i nie widać żadnego efektu. Proszę o pomoc
Witam. Podczas jazdy na 6 biegu w pewnym momencie był dźwięk jakby bieg wyskoczył ale był na swoim miejscu więc wbiłem 5 tke i potem niższe i nic tylko obroty w górę tak jakby sprzęgło było cały czas wciśnięte. Pedał sprzęgła chodzi normalnie tak jak chodził ale biegi mogę teraz wbijać nawet bez wciskania i nic. Przy wciśnięciu sprzęgła czasem słychać...
Obroty wału i wałka widzisz w rzeczywistych?
W tym silniku raczej sterownik dawką paliwa utrzymuje obroty na biegu jałowym. Ja powiem szczerze dołożyłem ręce wymieniłem map sensor przepustnice i przepływomierz i dalej dzieją się cyrki ale zauważyłem że jak się sciagnie ten gruby gumowy przewód i zatyka się to ręka to przepustnica się otwiera i wszystko wraca do normy. Ja w tym momencie obstawiam...
Witam Jestem nowy na forum. Ale widze ze problem jest stary. Moj ducato 2.8 jtd z 2002 roku gasnie jak przekroczy wysokie obroty czy to na trasie czy na postoju Wymienilem regulator na pompie, filtr paliwa podmienilem pompke paliwa w zbiorniku i wyczyszczony zbiornik i dalej to samo Zbralem sie za zawor na pompie ale po dwóch srubkach odpuscilem a teraz...
Co do przepustnicy to chyba nie. Bo np. 2.3jtd fiata ducato jak się cięły przepustnice to odpalał ale nie reagował na gaz tylko wolne obroty były. Wszystkie po 2006r. Co miały przepustnice pierburg taka sytuacja była. A jak leje się ropa obok wtrysku to tam bym szukał przyczyny. A zostaw go na polu i Zmierz kompresję
Jakie widzi sterownik ciśnienie paliwa i jakie widzu obroty wału?
Przypnę się do tematu. Mam problem w fiacie ducato 3.0 silnik Iveco 2008r. Po pół rocznym postoju auta po odpaleniu po około minucie zapaliła się kontrolka ładowania. Alternator nie ładował. Sprawdziłem na stole i faktycznie brak ładowania. Fiat wchodził na wyższe obroty bez tego ładowania. Oddałem alternator do fachowca, przyczyną braku ładowania był...
Witam temat odpuscilem wymienilem z innego auta wtryski pompe listwe sterownik silnika podmienialem i bylo to samo . Falowal dalej Sproboj zawor SCV na pompie zmienic czesto przez to faluja obroty .
Podziękowania dla kolegi 'damdam ' urwana masa przy skrzyni biegów niby banał ale człowieka gubi rutyna jeszcze raz dziękuję koledze 'damdam' pomocna podpowiedź i trafna pozdrawiam i dziękuję wszystkim za próby pomocy w rozwiązaniu problemu. Temat rozwiązany. Dodano po 4 Urwana masa od skrzyni biegów dawała taki objaw -brak reakcji rozrusznika na start...
mam problem ze swoim ducato objawy ma takie przy ruszaniu ze skrzyżowania często gaśnie , po odpaleniu wszystko wraca do normy czasem traci moc i nie wkręca się wyżej niż 2500 obr. po zgaszeniu i odpaleniu wraca do normy, czek pali się i gaśnie nic na stałe.po wrzuceniu na luz obroty spadają do 800 +- i po dodaniu gazu zaczynają rosnąć minimalnie i...
Paneli na dachu już więcej nie zmieszczę (i tak dużo weszło). Dodatkowy generator spalinowy zajmuje miejsce, wagę no i wymaga obsługi. Dlatego pomyślałem o dwóch ładowarkach DC-DC (jedna będzie na pewno). Na postoju (wolnych obrotach) wszystkie prądożerne odbiorniki w samochodzie (światła, klima) byłyby wyłączone, ale alternator na wolnych obrotach...
Witam. Zakupiłem Fiata Ducato 2.3 jtd 2007 rok. Auto na zimnym silniku po odpaleniu po zaraz gasło, trzeba było tak odpalać ze 4 razy później już chodził bez problemu równo i cicho, kopyto miał, nie kopcił kompletnie nic jak w zegarku. Po zakupie samochód od razu pojechał do warsztatu. Mechanik wymienił olej, wszystkie filtry, lecz usterki nie zdiagnozował....
Fiat ducato 3.0 177 km 2016 rok . Czasami idzie super , czasem wyskoczy błąd i tryb awaryjny. Wymieniono gruszkę turbiny , zawór podciśnienia , przepływke powietrza , czujnik doładowania . Dodam że po podpięciu cisnienie doładowania wariuje . Samochód stoi wolne obroty a komputer pokazuje raz -7 raz +10 , obroty wolne . Kotos miał przypadek bije błąd...
Diagnosta stwierdził że wskazania czujników są dobre oraz ciśnienie też. 1- jakie są obroty rozrusznika podczas kręcenia? 2- jakie ciśnienie buduje podczas krecenia? Konkrety proszę. Dodano po 1 Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Diagnosta stwierdził że wskazania czujników są dobre oraz ciśnienie też. I co diagnosta na to? Co powiedział? Że problem...
Witam. Panowie mam właśnie taki problem z Ducato 2.8 JTD. Zaczęło się od tego iż samochód nagle przestał palić po podłączeniu do kompa, komputer wykazał zbyt wysokie ciśnienie na listwie ok 700 atm. (A powinno być ok 300 atm.) Czujnik został wymieniony na nowy i dalej się dzieje to samo. Jeśli odłączę ten czujnik na listwie auto chodzi prawie normalnie...
Witam, u mnie w ducato z silnikiem 2.2 100km miałem też taki objaw że dymił sam podnosił obroty do 2tyś. I przy gwałtownym przyśpieszaniu coś klepało w silniku, po wizycie w warsztacie sprawdzono wtryskiwacza i okazało się że dwa wtryskiwacze się poluzowały, wymienili wszystkie podkłaki pod wtryskami (ogólnie wszystko co potrzebne przy ich montażu)...
Witam. Jak w temacie, auto rozpędza się tylko do 110 i koniec. Wcześniej szedł lepiej. Brak błędów, turbina ok, egr zaślepiony, dpf off, turbina sprawdzona, sztanga ok, tłumik odkręcany, przeplywka odpinana, przepustnica na wolnych otwarta na full, nie dymi więc wykluczyłem uszkodzenie węży od turbo, Texa nie pokazuje ograniczenia prędkości. Od dołu...
witam madre glowy. Mam taki problem, klient dostarczyl mi auto z innego warsztatu z rozebranym silnikiem na pace FIAT DUCATO 2012 2.0 MJTD 115KM. Po weryfikacji i kosztorysie podjeto decyzje o wymianie silnika. Zamontowalem nowy silnik z przebiegiem 60 tys km i kompletem nowych wtryskow ,pierwsze uruchomienie auto zapalilo prawie od zabka, wylaczenie...
Jak może nie być zasilania na pedał przyspieszenia? Gdy wyjmę wtyczkę z potencjometru to check silnika gaśnie a obroty wracają do normy. Gdy włożę ponownie to check zapala się i obroty wzrastają.
Po odpaleniu obroty silnika sa równe? Czy takie sobie? Na ciepłym silnik równo pracuje?
Posiadam kamper na podwoziu Fiata Ducato ,z XII.2005r silnik 2,0JTD Ostatnio zegar przestał wskazywac prędkość.Cała tablica świeci jak trzeba ,obrotomierz wskazuje również ,a prędkość zero.Poszukałem linki licznika jak to dawniej w samochodach bywało ,ale tu brak ; jest w skrzyni biegów jakby czujnik czy przekażnik obok wyłącznika świateł cofania ,ale...
Dzień dobry. Opiszę wszystkim kto będzie miał podobny kłopot z rozrządem. Niedawno opisałem temat z roku 2022 z marca. Po naprawie rozrządu w grudniu nie chciał mi zapalić silnik. Kręcąc silnikiem wchodził bez oporu na wysokie obroty na rozruszniku. Przypomnę , że przyjechałem busikiem i był normalnie zgaszony a puzniej stał jakiś miesiąc . Dym jaki...
W tym przypadku bez diagnostyki nie pojedziesz dalej tj: - jakie dokładnie jest ciśnienie po niskiej stornie zasilania paliwem (czyli ile ciśnienia robi pompa z bakU) - diagnoza komputerem czy na listwie w trakcie kręcenia pojawia sie ciśnienie i jaka ma wartość - czy obrotomierz pokazuje jakies obroty w trakcie kręcenia ? - zasilanie sterownika ? M.
tutaj gubił sygnal jak był zimny tak jak opisywałem wczejsniej z logów podczas odpalania raz widział obroty raz nie widział, jak był nagrzany wszystko było ok, poz zmianie czujnika zimny pali po kilku obrotach rozrusznika, ecu niestety nie pokazał żadnego błedu.
Witam , mam problem z busem . Kupiłem go i było wszystko okej normalnie jeździł . Po jakimś czasie nagle przestał wkrecac sie na obroty max do 2 tyś i jak depnę gaz to kopci na biało i sie dusi jak by za dużo paliwa miał . Wymienili mi końcówki wtrysków i chodził dobrze normalnie się wkręcał nie kopcił .Przejechałem z 15km i znowu to samo . Proszę o...
Witam, mam problem z moim Ducato, mianowicie ciężko (bardzo ciężko wręcz) odpala. I teraz moje pytanie, czy może mi ktoś powiedzieć jaka powinna być wartość cisnienia paliwa na zasilaniu pompy wysokiego cisnienia? W tej chwili mam 2.5 do 3 bar i na wolnych obrotach (na biegu jałowym) wywala mi błędy P0103, P0401 i P0090 cisnienie paliwa zadane pokazuje...
Witam serdecznie,mam problem z Ducato.Zaczął się dławić,tracić obroty i gasnąć,aż w końcu zgasł i nie mogę go odpalić.Czy to może być czujnik położenia wału??.Jeśli tak to gdzie on jest,bo nie mogę go zlokalizować,i jak go sprawdzić.Błagam o pomoc Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
Witam, Tak jak przedmówca wspomniał winowajcą była pompa. Przy wymianie rozrządu źle blokadę ustawiłem na pompie ( nie ta dziura, schemat zły miałem ) . Dlatego tak kopcił i nie palił. Po ustawieniu i odpowietrzeniu auto odpala od delikatnego przekręcenia kluczkiem. Pracuje elegancko. Nie kopci. Obroty równiutko. Dziękuje za pomoc ! Mimo wszystko schemat...
Zobacz od razu jakie obroty widzi sterownik przy kręceniu rozrusznikiem. Zobacz też spadek napięcia na samych świecach, uszkodzony przekaźnik może powodować ich niedogrzanie.
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
Witam serdecznie, dziś rano zapaliła się kontrolka pomarańczowa wskazująca problem z silnikiem, po podłączeniu pod komputer pokazało błąd zaworu egr, okazało sie że owy błąd powstaje dlatego ze został przegryziony kabel przy kostce od zaworu EGR, zostało wszystko zlutowane i podłączone lecz gdy wepnę kostkę silnik zaczyna dziwnie pracować, dostaje nierówne...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Witam Mam mały problem z pacjentem: Fiat Ducato 3.0 177KM, rocznik 2013 Auto straciło moc, obroty max ok 1000, prędkość max 50 km/h Błąd: Błąd P0488 Czujnik Temperatury Osadnika (B14) Zupełnie nie mam pojęcia gdzie tego szukać, próbowałem odłączać już chyba wszystkie kostki jaki są pod maską i sprawdzać błędy, ale za każdym razem wyskakiwał inny. Dodam,...
Raczej błędnie odczytuje. Im wyższe obroty pompy tym wyższe ciśnienie będzie, fizyki nie oszukasz. Mierzyłeś napięcia na czujniku?
Witam wszystkich.od tygodnia może lepiej walczę z Hyundai sonata 2.0 crdi silnik kia.klient przyprowadził że silnik nie ma mocy i nie wchodzi na obroty.a mieli wyjęte turbo ale wszystko ok.myslalem że to tylko to bo źle podłączyli podciśnienia kierownicy turba,na komp.blad ciśnienia doładowania i błąd p0489 egr za niskie napięcie -staly.zrobilem porządek...
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
Powoli z tym wyciąganiem pompy. W parametrach sterownik widzi obroty wału? Jest zgoda immo na odpalenie? Synchronizacja jest? Silnik chodzi o własnych siłach bez plaka?
Sorki ,że nie odzywałem się długo. Musiałem sam łapy wsadzić- co znalazłem? nowy przepływomierz miał przedmuch z jednej strony normalnie nie było kleju bo po co, druga rzecz na kostkę przyłączeniową do niego kapie woda i zaśniedziały piny. Sumując jest lepiej bo nie przerywa ale obroty jeszcze falują. Mam pytanie do fachowców, czy ma znaczenie położenia...
Witam.Nie wiem czy dobrze trafiłem ale jestem początkujący.mam następujący problem z moim ducacikiem i proszę o pomoc.Na początku ciężko palił na zimnym silniku po odpalenie na przewody było ok.Na ciepłym silniku palił od kopa.Problem pojawił się gdy wymyłem silnik.Po umyciu silnika odpaliłem auto i zaświeciła się kontrolka silnika taka czerwona i zrobił...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Po wypadku nie uruchamiaj go,tylko weż klucz i spróbuj śrubą na wale korbowym obrócić wał korbowy jeżeli wykonasz z dwa obroty wałem to możesz go wtedy spróbować uruchomić, jeżeli nie uda ci się to. Znaczy że trzeba rozebrać silnik.
Dzieki serdeczne za pomoc, obroty juz wyregulowane. Mam jeszcze pytanie czy da sie coś w nim jeszcze podregulować po podczas jazdy po wciśnięciu pedału gazu do oporu cholernie dumi czarnym dymem jak Huta Katowice :) tylko przy wciśnięciu do oporu poza tym nie dymi
Witam. Mam jumper 2010r 3.0 156km. Wszystko było z nim w porządku do czasu wymiany czujnika ciśnienia paliwa (regulator) wiem że mechanik sciagal też podstawę filtra oleju na potrzebę wymiany filtra. Obecnie sprawa wygląda tak ,że auto odpala a nie raz trzeba mu pomóc odpalić w każdym razie jak już chodzi na jałowym to chodzi równo nie skacze. Lecz...
Witam, Mam problem w swoim samochodzie. Od stycznia tego roku okresowo zawieszał się pedał gazu. Wyglądało to tak, że czasami podczas jazdy zaświecal sie check engine i maksymalne obroty jakie silnik mógł osiągnąć to 2500 i dalej nie bylo szans chyba, że puściłem gaz i bardzo delikatnie go dodawałem. Wtedy zazwyczaj problem znikał i już mogłem normalnie...
http://obrazki.elektroda.net/85_12180614... Chciałem zaprezentować silnik turbinowy, który zbudowałem na bazie turbosprężarki z silnika Fiata Ducato 1.9 TDI. Silnik jest zbudowany z części, które miałem dostępne lub ewentualnie kupione zostały na złomowcu. Stelaż pospawał mi kolega, a komora spalania została zrobiona w zaprzyjaźnionym warsztacie...
Witam wszystkich Autko przyjechało z falującymi wolnymi obrotami, cuchnące spaliny, co jakiś czas potrafiło zgasnąć na wolnych, po wstępnej diagnostyce P0683 ale to (chyba) bez znaczenia. Pierwsza decyzja i myśl EGR, wymieniliśmy na nowy, plus mycie kolektora i całej reszty zasyfionych rurek. Obroty się uspokoiły, pyrka równiutko nic sie nie dzieje...
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Witam. Ducato 2.8 idtd ( olej poszedł do pompy) po naprawie pompy i wymianie wtryskiwaczy oraz planowaniu głowicy, odebrałem z warsztatu jeździło ale było słabsze niż przed remontem i ciężko odpalał mechanik stwierdził że to płomieniówka - zmieniłem i jeden dzień było ok, następnego dnia odpalił pochodził chwilę i zgasł tak jakby nie chciał wejść na...
Witam, z racji tego że mechanik już umył ręce proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Za namową "szanownego" mechanika zakupiłem do mojego kampera klimatyzator dachowy WAECO CA850s zasilany oczywiście z 24v na tabliczce znamionowej zapotrzebowanie 25A 530W. Miało to chodzić z 12V po zastosowaniu zasilacza na 24v https://www.polskieprzetwornice.pl/sklep...
Witam wszystkich Ostatnio przydarzyła mi się niezła przygoda z moim Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (nowa buda). Usterka już znana ale piszę to dla wszystkich zainteresowanych, ponieważ na forach nie znalazłem nikogo z takim problemem. Liczę jedynie na uwagi co mogło być przyczyną. Stałem na światłach, czekałem na zielone....ruszyłem i po wrzuceniu drugiego...
Witam W ubiegłym tygodniu kierowcy zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa i auto straciło moc. Auto wróciło tak z Belgi na kołach, w serwisie pokazało błąd czujnika podciśnienia i elektro zaworka. okazało się też ze kolektor ssący jak i wloty do silnika od ssącego są pokryte nagarem. Zostało wszystko wyczyszczone, doloty, EGR, wszystkie rurki od...
Witam! Zakupiłem niedawno fiata ducato 2.5D, rok produkcji to koniec 1996. Od samego początku mam dziwny problem. Po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyków, ciągle świeci się kontrolka akumulatora. Po uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie i się nie zapala podczas jazdy. Gdy silnik osiąga wysokie obroty ładowanie jest dobra, jednak przy mniejszych...
Rany julek, cóż za teorię tu krążą... Tak jak już powiedziano, plusy spinamy bezpośrednio, masa u biorcy na silniku, masa u dawcy na aku. Testowane na wielu wielu autach. Posiadałem alternator zdaje się 80A, aku 45Ah. Zawsze się udało odpalić. Z większych to Ducato 2.5tdi, bmw 2.5tds, bo takie pikusie jak audi 2.0 benzyna czy golf 1.9tdi to nie warto...
Zainteresuj się pomiarem powietrza na przepływce, dlaczego jest go tak dużo na biegu jałowym??? Ta wskazówka powinna pomóc doprowadzić do celu, poszedłeś w paliwo a nie tędy droga.
Witam, bardzo proszę o pomoc. Może się ktoś z tym spotkał : Posiadam autko jak w temacie .Problem polega w tym iż autko odpaliłem i chodziło normalnie ,po jakiejś godzinie kolega wsiadł do samochodu przejechał jakieś 20 m i auto zaczęło strasznie kopcić na siwo (tak jak nie spalono ropa czy za późny wtrysk,lub zapowietrzający się silnik) chmura dymu...
Ze strachem (bo to mój pierwszy ropniak) kupiłem w 2007r. moją Mazdę626 2.0D z 2000r z przebiegiem autentycznym 192tys, obecnie 247rys. I teraz najlepsze: zero problemów, nawet jak zajadę (teraz) do szwagra i stoi na dworze to rano odpali po 1,5sek a jak cieplej to pali od pół obroty wałem, pije średnio w mieście 6,5l, ostatnio zmieniłem klocki i tarcze...
Mam problem z odpaleniem fiata Ducato 2.0JTD 2002rok Pękł pasek zmieniliśmy pasek rozrządu wszystkie koła zębate czujnik położenia wału i wałka rozrządu. Wtryski sprawdzone są OK. Przękręcam kluczyk i odrazu pokazjue że auto ma 300 obrotów i prędkość 2km/h a nawet nie kręce rozrusznikiem.
Witam panowie pacjent to fiat ducato 2.8 jtd 2001r. Wspomaganie podczas jazdy przestało działać. Niema różnicy czy silnik jest zimny czy ciepły, obroty silnika tez nie maja znaczenia. Brak jakiego kolwiek dźwięku z okolic pompy, przeszukałem forum i gogle i nic nie znalazłem. Dodam ze płyn jest w normie. Proszę was o pomoc bo już nie mam pojęcia co...
Proszę schemat sterownika: Pin 101 w centrali łączy się z czujnikiem obrotów na pinie 3
Jest trzy pinowy czujnik obrotów wału.
Chwile trzeba poczekać i odpala ale jak go przygazuje to po 2,5 tys obrotów gaśnie . Rok to 2000 .
Ale co chcesz przerabiać przy regulatorze?
Jaki kolor przewodu pamiętasz ?
Pokręć wałem recznie kluczem pewnie przeskoczył pasek albo się urwał.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
No to jak nie idzie ruszyć kluczem, to zatarł się.
Pokręć wałem korbowym ,np.kluczem . Da radę obrócić pełny obrót.
A to po wycince EGR czy po jakimś czasie?
Czy to na zimnym czy na ciepłym ciśnienie musi osiągnąć na obrotach
co dokładnie sprawdzone?
Ciśnienie na listwie , jakie widzi obroty przy próbie uruchomienia, na placku pali?
Witam, mam Ducato 3.0 160 KM z tym samym problemem,falujące obroty, śmierdzące spaliny, okazało się, ze był zawalony EGR, wyjmij, przeczyść i tyle, ewentualnie może być zapchany filtr DPF, wówczas sa podobne obiawy.
obroty ducato ducato falują obroty ducato faluj obroty
renault naprawiać amica drzwi zablokowane silnik trójfazowy wyłącza włącznik
pilot serwisowy samsung pilot serwisowy samsung
Audi A6 C5 Allroad TDI błąd 00550 – regulacja początku wtrysku, VP44, N108, G80 Mercedes OM424 V12 – kolejność i siła dokręcania głowicy, momenty i sekwencja śrub