Idzie to na bezpiecznik F11 zasilany z przekaźnika R10
Rada nie głupia, zacięty EGR w pozycji otwartej mocno utrudnia rozruch. Ale po odpaleniu auto wtedy też dobrze nie chodzi. Pomijając że przy wycinaniu DPF pewnie o EGR też zadbali ;) Ale poczekajmy co Autor odpisze. Generalnie ja bym oddał auto i żądał zwrotu kasy, i ew poniesionych kosztów. Normalnie umyślne zatajenie przez sprzedawcę stanu technicznego...
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
Prawe nadkole za wycieraczką
Nie odpala
Dzięki za info !
http://obrazki.elektroda.pl/1335273300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1335273300_1...
Dla tego silnika zapłon wynosi. 8140.47R - 1,310+_0,035
Czyli prawdopodobnie brak zasilania sterownika silnika.
(at)sikor83 Czesc , poradziłeś sobie z tematem ? Mam podobnie tyle że bus nie odpala
Spradzasz wtyczki od układu paliwa, potem czy nie jest zielono w ECU lub skrzynce bezpieczników pod maską/
Fiat Ducato 2.3 itd 130 km. Długo stał, odpala bez problemu i nagle nie chce odpalić. Błędy wyszły na komputerze: P0683, P0340. Czujnik wałka podmieniony ze sprawnego Ducato i nie odpala dalej. https://obrazki.elektroda.pl/3264803900_...
Wyłącznik wstrząsowy sprawdź.
Miałem identyczny przypadek, okazał się przegnity jeden pin w złączu w komorze silnika.
pierwszy bul to mogą być zepsute świece żarowe które nie grzeją od ich sprawdzenia bym zaczynał najlepiej na oporność standardowym miernikiem,parametry można zjajść na necie.jeśli świece są ok to morze być też przekaznik tych świec czarna plastikowa kostka wielkości mniej więcej paczki papierosów
Wygląda na problem z immobilizer'em, sprawdzałeś go w programie diagnostycznym ?
No ale odpala i działa czy działa dopóki psikasz plakiem?
dziekuje za podpowiedzi i poświęcony czas jutro od rana ruszam z żarówko na sprawdzanie
Trzeba dobrze dokręcić. Z odpowiednim momentem. I trzymać kciuki że dźwigienki nie dostały. Znam przypadek że chłopak zaparkował pod lekką górką i zamiast na recznym zostawił Ducato na 3 biegu. Lekko potoczyło się do tyłu obracając silnikiem przeciwnie do kierunku pracy. Nic się nie stało. Tylko przy odpalaniu cofnięty wcześniej rozrząd przeskoczył....
jest siec can. co do nieodpalenia to po sieci can moze jedynie isc info od sterownika immo. czesto zdarza sie blad sieci can ale samochod odpala. czy mozesz wykasowac ten blad ??
Jeszcze Cie wiele w życiu zdziwi kolego Aleksander_01
ducato 2.5D 98r . co do plaka to nie trzeba mu sikać bo nie zapala tak bardzo ciężko by trzeba było go używać ... wtryski aby sprawdzić w tym modelu to trzeba wyciągnąć ??
Ja robiłem witech'em z tego co pamiętam ale pewny nie jestem. Co do nadpisywania wtrysków to jak masz inne mogą się nie nadpisać bo sprawdza sumy kontrolne a jest 16znaków. A sprawdziłeś świece i przekaźnik?
No to jak nie idzie ruszyć kluczem, to zatarł się.
Pokaż tego pilota. Podejrzewam że ktoś założył dodatkowe zabezpieczenie.
A co mają korekty do odpalania auta? Wyjaśnisz gdzie podąża Twoja myśl? Jakie obroty widzi sterownik i jakie ciśnienie jest na listwie podczas odpalania?
mając tak jasne podpowiedzi z testera - i ogólnodostepne schematy elektryczne - wysoce nieprawdopodobne żeby ktoś podał na tacy rozwiązanie szybciej niż Ty zrobisz to metodą krok po kroku. a to immo wywaliliście bo kłódka świeciła ? ona świeci też jeśli węzeł NCM jest poza siecią -zapewne minicrypt masz sprawny.
Znalazłeś problem?
Wymień czujnik położenia wału jak pisał kolega wcześniej. To jest awaria tego czujnika nawet jeśli komp tego nie podaje. Na plaka odpala?
Nagle przestał odpalac na zimnym, czy jaka jest geneza? Sprawdź czy na plaku/samostarcie odpali.
Witam, mam ducato 2,8 jtd 2001 r. Przed liftem. Samochód świetny, nigdy mi nie sprawiał problemu do dziś.... z samego rana na wolnych obrotach coś "pykło" i samochód zgasł. Przewód + był gorący, kontrolki się palą normalnie po przekręceniu zapłonu ale samochód milczy... Pomyślałem że może główny bezpiecznik padł ale nie wiem gdzie jest instalacja (W...
sprawdz wiązke elek.
Na „dzień dobry” uściślijmy - rozrusznik działa, kręci - silnik nie odpala?
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Odkręć go spuść troche tego syfu z filtra i będzie ok czy ma wpływ na palenie woda filtrze +mróz i masz odpowiedz
Jak już pisałem jestem elektrotechnikiem i jak bym miał schemat to mógłbym łatwo i szybko sprawdzić przewody od tych elementów. Uszkodzenia o których pisałem były na początku wiązki i przewody były złamane więc łatwe do znalezienia. w przypadku gdy mają zwarcie lub mają duży opór o wiele łatwiej sprawdzić gdy się wie gdzie jest koniec i początek. Że...
co robc z zablokowanym immobilajzerem we fiacie ducato '03 odpala tylko z st 6000 i serwisowym kodem
Witam, problem z ducato, co Ok 3 tygodnie jest problem z odpalaniem, wyskakuje błąd czujnika wału, wymiana na nowy rozwiązuje problem. Ale po 3 tygodniach to samo. Był czujnik oryginał, Bosch i inne, ale problem pozostaje, czy ktoś przerabiał temat?
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Witam, Fiat Ducato przestał odpalać, wymieniłem pompkę paliwa, był bardzo zanieczyszczony filterek w pompce, sprawdziłem zawór odcinający na pompie, niby świeci kontrolka na załączonym zapłonie, odpalił raz na plaku i nie chce ponownie odpalić... Zaczęło się od tego iż po zatankowaniu na stacji dojechał normalnie do domu i już nie chciał ponownie odpalić.
Dół silnika był nieruszany ?
Uszkodzony był jednak czujnik położenia wału
instalacja nad wtryskami sprawdzona wszystko ok Tam wiązka na silniku do sterownika to słaby punkt tych wozów. Rozwiń z peszla i bardzo dokładnie ją obejrzyj, poszarp. Drugie miejsce, za lewą lampą.
Witam, Ducato 2.3 jtd 2009 rok może ktoś spotkał sie z podobnym problemem lub też wie gdzie szukać przyczyny w trakcie odpalania samochód ma niskie obroty w okolicy 300 ale podtrzymuje na granicy gaśnięcia po czym po ok 10 sekundach wchodzi na ok 800, brak tz ssania, do tego brak mocy słabo sie rozpędza, brak błędów.
Masz gdzieś bajzel w wiązce. Błąd p0001 oznacza dosłownie niskie ciśnienie paliwa, błędnie opisywane jako problemy z regulatorem ciśnienia paliwa.
To mi malo pomoglo, nie wime gdzie to sie znajduje dokładniej , jak by mozna bylo to troche jaśniej bym prosil. pozdrawiam
Jakie ciśnienie widzi wstępne?
kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę,nie alarm a w pozostałej kwesti to warsztat lub wróżka,wątpię czy ktokolwiek postawi diagnozę na podstawie objawu : "nie odpala"
Witam mam taki problem w tamtym roku robiłem łańcuch rozrządu w Ducato bo klekotały przy odpalanie Ducato miał przejechane jakieś 200 tyś po wymianie faktycznie było cicho teraz mam taki problem że na nowym łańcuchu mam zrobione jakieś 30tys i mi się dzisiaj zerwał czy może ktoś mi podpowiedzieć czego to mogła być przyczyna bo próbuje z mechanikiem...
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
bierze kase za to co zrobił czyli nic Po co płacisz "za nic" ?? Zasada jest prosta, nie działa nie płacę, jedź do jakiegoś "kumatego" fachowca.
Układ paliwowy do sprawdzenia
Dzięki zobaczymy co z tego będzie ;]
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Bendix/elektromagnes i powinno być dobrze.
Blokuje się trzpieniem w bloku silnika, dlatego nie ma znaków. A nie można sprawdzić czy świece są podgrzewane i czy sprawne? przecież skomplikowane to nie jest. pozdr
Trzeba przejrzeć wartości podczas kręcenia rozrusznikiem. Coś tam musi się nie zgadzać skoro nie pozwala na otwarcie wtryskiwaczy.
Panowie więc tak: Wyjąłem regulator ciśnienia pompy wtryskowej i co się okazało,że ma przerwane sitko na końcu trzpienia przez które wtłaczane jest paliwo,nie wymieniłem na nowy jeszcze dopiero będę miał go w sobotę,ale zaślepiłem tą dziurkę,złożyłem powrotem,odpaliłem autko i zmiana była taka ze minimalnie faluje,ale nadal gaśnie w trakcie jazdy jak...
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Na początek diagnostyka.ciśnienie paliwa itd.a potem można coś myśleć.pozdr.
To auto ma immobilizer przy pompie?
Pomiar kompresji na zimnym silniku.
Komputer zgubił klucze to cały problem.
Witam - mam problem z ducatem 2005 silnik 2,3 . Stary silnik pił bardzo dużo oleju więc dorwałem ten sam silnik tylko w zgnitej budzie. Po przekładce silnika komputer diagnostyczny pokazuje błąd P1320 - "czujnik położenia wałka/wału" i brak możliwości odpalenia. Pompa buduje ciśnienie, rozrząd ustawiony na blokady, czujnik wałka i wału podmienione Macie...
Ale to po co byla ta swieca wymieniona? Nikt nie sprawdzał czy sie zapala? Dodano po 4 Świeca płomieniowa działa jak knot.. może czeba spróbować z knotem Tylko ze to sie stało po naprawie silnika . Co było dokladnie robione przy silniku.?
Gdzie szukać błędu? Podłączasz tester diagnostyczny i obserwujesz ciśnienie paliwa przy próbie rozruchu. Przy okazji odczyt błędów też podpowie czy świece są sprawne. (at)m fox , daruj sobie doradzanie w tematach o których nie masz pojęcia. W Transicie np świec żarowych nie wymieniałeś bo ich tam po prostu nie ma. Przecież to auto z 2008r. Jak takie...
Bardziej układ paliwowy do sprawdzenia.
Witam tak jak w temacie potrzebuje opis jak wyłączyć to ustrojstwo ,fiat mruga kierunkami i nie odpala .............. pozdro rox............
a co mówi instrukcja o miganiu i piszczeniu?
To powymieniaj jeszcze parę rzeczy, może odpali. Jakąś diagnostykę robiłeś?
witam może mi ktoś pomóc bo ja już nie mam pomysłów co może się dziać. Mam fiata ducato 2.5td z 1994r i nie chce odpalać wymieniłem wtryski , pompę paliwa , przewody paliwowe i nadal nie chcę odpalić co może być.
Jak i przy odpalaniu nie równo chodzi tak z minutę
Panowie bardzo dziekuję za podpowiedzi. Problemem okazała się pompka podająca paliwo ta na pompie wtryskowej ! Czyli 1 pompiarz źle wykonał swoją pracę a mój mechanik przed oddaniem pompy do innego pompiarza wymienił mi pierścienie ( 600zł ) i koszt u drugiego pompiarza 300zł ( cały mój koszt naprawy pompki paliwa wyniósł 4,300zł) boli - bardzo trudno...
Trochę późno, ale problemem była przegryziona wiązka w okolicach filtra powietrza.
Jak by to był fabryczny immobiliser to nie odpalałby, ale rozrusznik kręciłby normalnie, to raczej kwestia kablologii, przegnita jakaś kostka, brak jakiejś masy, itp.
Jeśli świeci się Code, to immo jest. Ewentualnie sprawdź czujnik wstrząsowy, w Ducato jego wybicie daje taki sam objaw, a to chyba auta bliźniacze.
Chwile trzeba poczekać i odpala ale jak go przygazuje to po 2,5 tys obrotów gaśnie . Rok to 2000 .
Witam udało się komuś z tym błędem mam identyczny problem auto odpala obroty spadają włącza się wentylator brak reakcji ma gaz błąd jak postoi to p06971
Raczej wiązka pod lewą lampą lub masy
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy.
Zeszyty treningowe angielski, włoski
Brak słowa o świecach żarowych i sterowniku świec. Sprawdzone?
Ciśnienie na listwie , jakie widzi obroty przy próbie uruchomienia, na placku pali?
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2005 rok. Samochód odpala, jadąc 2,3 km, gaśnie, zdejmuje klemę, od nowa zapala i jadę znowu. Mogę jechać kilometr 2,5. 10, znowu gaśnie, zdejmuję klemę i dalej jadę. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
A co na to mechanik który to robił, bo przyczyn może być wiele. Regeneracja wtrysków pewna? To jest CR więc nie taki ciężki do zdiagnozowania. Jakie ciśnienie na szynie w momencie rozruchu.
robilem tak, delikatnie cos tam tryska, zaskakuje , dym z rury wydechowej idzie ale nie moze zaskoczyc . psikne plakiem i momentalnie odpala
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
kolego mam ten sam problem bez samostartu nieodpali nawet jak jest +10 jak bys doszedł do tego co jest przyczyna w dukaciku to daj mi znac na emaila lub gg , ja załozyłem zawór zwrotny na filter bo myslalem ze ropkę cofa i niepomogło U mbie sie zachowuje tak ze jak juz zapali to pali caly dzien , ale jak postoji cała noc znow trzeba krecic i krecic...
on ""tylko"" reguluje ilosc przeplywajacego paliwa...
Obroty wału i wałka widzisz w rzeczywistych?
To ducato nie posiada świec żarowych tylko świecę tak zwaną płomieniową. Nie wiem za bardzo gdzie ona się znajduje. Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki i wszystkie są dobre. Ciekawe jest to, że przed mrozami odpalał normalnie.
Uszczelka czujnika ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
tez takie mam obawy,ale zeby nawet na moment nie zaskoczył????
Po VIN to tylko serwis. Wszystko zależy jak to wygląda bo z opisu to za dużo nie idzie wywnioskowač. Dużo tych kabli pociąłeś? Co chciałeś zrobić zanim uszkodziłeś więcej niż było? Auto odpala? Czego nie ma świateł tył czy czegoś innego?
Po uruchomieniu silnika immo może nie być, silnik nie zgaśnie.
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
Telenoweli ciąg dalszy, nie będzie działać bo trzeba prekodować, nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC. Ani nie będzie odpalał ani nie będzie pilot działać.
Witam serdecznie,mam problem z Ducato.Zaczął się dławić,tracić obroty i gasnąć,aż w końcu zgasł i nie mogę go odpalić.Czy to może być czujnik położenia wału??.Jeśli tak to gdzie on jest,bo nie mogę go zlokalizować,i jak go sprawdzić.Błagam o pomoc Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
Może to być czujnik wysokiego ciśnienia w pompie. Objawia się to ciężkim odpalaniem lub słaba mocą.
ducato odpala gaśnie ducato ciężko odpala ducato ducato przełącznik
wiertarka naprawa podpiąć lampe kocioł gazowy przez wymiennik ciepła
Problemy z sygnałem czujnika pochylenia Carraro Formatowanie pendrive'a w Linux: GNOME Disks, GParted, Terminal