Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Mniejsze opory i biały dym mogą świadczyć o przeskoczonym rozrządzie, niestety. Zbyt małe sprężanie aby rozpylone paliwo uległo zapłonowi.
Nie cofa Ci się paliwo?
Zainteresuj się pomiarem powietrza na przepływce, dlaczego jest go tak dużo na biegu jałowym??? Ta wskazówka powinna pomóc doprowadzić do celu, poszedłeś w paliwo a nie tędy droga.
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
No tylko te 60 A na wolnych obrotach plus na samochód to może być dużo. Nie lepiej dołożc jeszcze jeden panel np jako daszek lub mały generator na paliwo.
Ale mi nie chodzi o to, czy letni olej napędowy poradzi sobie jesienią. Tylko czy stary (roczny) olej napędowy nie stracił swoich właściwości, nie wytrąciła się woda itp. To nowy samochód i mam wątpliwości czy jeździć na tym starym paliwie.
rozsadza czy tylko ucieka paliwo ? jeżeli tak to za słabo dokręcone/
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
podpiąłem się usterka brak komunikacji immo i co z tym dalej zrobić?
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
Koledzy małe pytanko. Co tłoczy paliwo do świecy płomieniowej? Jest jakaś mała pompka lub coś podobnego? Przewód paliwowy idzie z pompy wtryskowej z przelewu ale co dalej? Chcę pominąć przekaźnik i zrobić grzanie na przycisk. Podłączyłem świecę i grzeje ale nie wiem co zrobić z paliwem?
Witam, mam problem z Fiatem Ducato 2.3 JTD 2010 rok, a mianowicie wszystko działało bez problemu. Mechanik wymienił filtr paliwa i auto nie chce odpalić. Po poluzowaniu wtrysków nie leci paliwo, po wyjęciu czujnika na pompie CR nie leci paliwo, tak jakby nie szło paliwo na wtryski. Tylko dlaczego? Może ktoś miał coś podobnego? Z góry dziękuję za pomoc.
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Paliwa zbyt mało ,lub paliwo złej jakosci.Fiat z tym silnikiem jest polecany przez mechaników do cieżkiej pracy z ładunkiem.Prosze wymienić filtr paliwa.Mechanik nawet najlepszy zdalnie nie naprawi.Nawet jak wydech zapchany [przy cofaniu na polu]moze spowodować mułowatość auta.Stawiam na paliwo.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Paliwo ci nie dochodzi. Teraz tylko sprawdź czy do pompy czy na wtryskiwacze.
Ducato przy temperaturach minusowych nie chce odpalić. Akumulator nowy, paliwo sprawdzone, świece żarowe OK. Gdzie szukać błędu?
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
Sprawdź filtr paliwa, skoro chodzi na samostarcie to nie dostaje paliwa albo nie steruje pompy. świece płomieniową znajdziesz wkręconą w do aluminiowej rury kolektora, przychodzi do niej jeden przewód przykręcany z góry oraz z boku metalowa rurka z paliwem.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
podgrzewacz filtru paliwa ??
tez takie mam obawy,ale zeby nawet na moment nie zaskoczył????
no niestety w moim Ducato nie ma takiej pompki...Myślę że problem może tkwić w pompie, może coś się przyblokowało, paliwo ostatnio tankowane do Ducato pochodziło z kiepskiej stacji..Co dziwne wcześniej normalnie nim jeździłem, nie było żadnych oznak awarii, jedno tankowanie i padł.Tak czy inaczej dzięki za dobre chęci.
Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie identycznie zadane i żądane i nie zgaśnie. A jak mu przyciśniesz to co pokazuje? Może pompka w zbiorniku nie wyrabia? Sprawdzałeś jej ciśnienie podczas deptania? Z tymi przelewami wtrysków to sprecyzuj bo raz piszesz że na przelewie...
Mała pompka mechaniczna podaje paliwo na filtr, z filtra dalej na pompę wtryskową, ale już na wtryski nie podaje paliwa.
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Witam uruchomiłem auto dzięki wskazówką. Ale mam kolejny problem… mianowicie po przekręceniu zapłonu auto pokazuje max paliwo a po odpaleniu spada na zero i mruka kontrolka rezerwy…. Już mi ręce opadają z tym ducatem. Auto model 2006-2014 2.2 jtd
To na pewno turbo padło, jeśli silnik wymknął się spod kontroli i nie reagował na wyłączenie zapłonu i jeszcze dymił z wydechu i spod maski to turbo przepuszczalo olej z silnika przez kolektor. I ten olej był w tym momencie "paliwem"
bo i nie jest podawane powietrze do cylindrów Naprawdę? W dieslu? Aaa, no rzeczywiście. Nie zauważyłem, iż mowa o JTD. Dzięki za zwrócenie uwagi. Niemniej jednak w dieslu też po zdjęciu nogi z pedału paliwo nie jest podawane.
To "wybuchowe " uszkodzenie nie ma nic wspólnego z pomiarem poziomu paliwa?
Jeśli będę robił odcięcie analogowo, to na pewno przez przekaźnik (albo gotowy immobilizer np. Proxima). Nie wydaje mi się aby w czasie jazdy na autostradzie wystąpiła awaria po mojej modyfikacji, bo w Ducato pompa paliwa pracuje tylko 5 sekund podczas uruchomienia silnika.
P0748 regulator wys cisn paliwa
Poluzuj przewody wtryskowe przed wtryskami i niech ktoś kręci silnikiem. Jak paliwo zacznie z nich tryskać to dokręcaj nakrętki
Witam, mam problem z odpaleniem Fiata Ducato, po zatankowaniu przejechał 15 km i zgasł, nie chce odpalić. Po podłączeniu komputera nie wyświetla żadnych błędów. Sprawdzona pompa paliwa, podaje paliwo i dalej nie odpala. Może ktoś coś podpowiedzieć co może być
Witam mam prosbe czy moze ktorys z was posiada schemat el do auta jak w tytule konkretnie potrzebuje schematu ktory odpowiada za zasilanie pomp paliwa czyli jakie przekazniki sa podrodzei i bezpieczniki bo mi napiecie nie dochodzi do pompy paliwa tej w zbiorniku i nie moge odpalic fiacika bo do wtryskow mi paliwo nie dochodzi dzieki.
oeju ubyło około 3 litrów po 200 km bez wycieków, a paliwo podawene na wtryski jest czarne jak smola a podawane na pompe było z czystej butelki , wałek napędu pompy wtryskowej w tym silniku przechodzi przez zespól w skład którego wchodzi pompa oleju i wspomagania
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Ktoś mu mierzył kompresję po naprawie. ? CZY prad dochodzi do świec? Czy paliwo dochodzi do wtrysków jak kręci?
Teraz -8 stopni nie odpalił. Kręci jak szalony. Czuć paliwo z wydechu. kontrolka świec świeci kilka sekund dłużej niż kontrolka od wtrysku( przy temp na + gasną równo). ???
Tak w zbiorniku. Ale sama pompa jest sprawna. Po wymianie bezpiecznika 30A i przekręceniu stacyjki pompa podaje paliwo, dopiero przy próbie uruchomienia silnika znów pali się bezpiecznik. Podejrzenie jest takie że w którymś miejscu może być uszkodzona wiązka z tym że nie wiem gdzie zacząć szukać.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
To wygląda na problem z elektryka. Prawdopodobnie coś odcina paliwo. Wyjmij i włóż ponownie bezpieczniki i przekaźniki. Jeżeli jesteś w stanie to w momencie awarii sprawdź zasilania,czego brakuje.
Jako że akurat wczoraj odpaliłem taki silnik po półrocznym postoju bez wtryskiwaczy to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Pompka wstępna nie przebije pompy WC i paliwo nie pójdzie na listwę, jak to w każdym CR nie są to jakieś duże ilości paliwa jak silnik kręci.
Witam. Koledzy, potrzebuję pomocy. 1. Ducato 2.8D, 2001r, wskaźnik paliwa stracił swoją bezwładność, na dziurach się buja tak, jak paliwo w baku. 2. Po zatankowaniu do pełna wskazówka leci do góry i się buja aż się ustabilizuje na wskazaniu pełnego zbiornika. 3. Lampka rezerwy jakiś czas temu zaczęła zapalać się coraz wyżej, teraz zapala się pół kreski...
W takim roczniku to pewnie powinna być pompa paliwa. Sprawdź czy jest i czy chodzi. Bezpieczniki jak rozumiem sprawdziłeś ? Sprawdź czy paliwo pompuje na wtryski.
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ,być może paliwo wraca do zbiornika i układ zapowietrza się.
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Odpala normalnie. Chodzi równo nic nim nie telepie. Na wolnych nie kopci, dopiero po dodaniu gazu dymi na biało-szaro i zaczyna się tak jakby dusić. Paliwo doprowadzone jest bezpośrednio ze zbiornika do pompy.
1.5 roku bez.odpalania Spuść stare paliwo, zalej nowe i wymień wszystkie filtry i olej.
wyciagałem wtryski bo była sciagana głowica, wyrzej pisałem......dobra dałem podkladni, daje paliwo ale nie pali!!!!!jak takie łatwe to slucham!!!!!!!!!!!???????????????????
Witam mam problem z fiatem ducato II 2002r. Wymieniłem zbiornik paliwa i zaczął się problem. Raz pod odpaleniu swieci sie check i auto w trybie awaryjnym gasnie po paru sekundach. Raz check sie nie swieci i idzie kawałek przejechac i auto gasnie. Przy próbie ponownego odpalanie nie slychac pompy. Wtryski dostają paliwo. Wyczyscilem regulator cisnienia...
Zawór paliwa do świecy płomieniowej , choć nie wiem co zaznaczyłeś czy zawór czy świecę płomieniową czy pytasz co to jest ogólnie?? Bo ogólnie to system rozruchu zimnego silnika, zawór podaje paliwo na rozgrzaną świecę i wytwarza się ogień...
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy}
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
http://www.youtube.com/watch?v=vJq88gX6j... Jak na filmiku , wtryski po regeneracji, przed reg. też kopcił , ale dwa lały , trzeci miał 210Bar i tylko czwarty miał 240Bar, na zimnym dość ciężko pali , przy kręceniu rozrusznikiem daje już kopcia z rury ale nie odpala (posiada płomieniówkę nie świece żar. , jak odpali to po zgaszeniu już...
Ja szukałbym powietrza w paliwie
Paliwo wydostaje się spod wtryskiwacza.Po wytarciu do sucha szmatką zaraz z powrotem widoczny jest wyciek.Po postoju parominutowym pod autem widać plamę paliwa.Nie jest to wyciek z zasilania.Zaznaczam że pod tymi wtryskami nie ma uszczelek.Po założeniu uszczelki gołym okiem widać że wtrysk jest wyżej od pozostałych.
Dalej możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach .Jeżeli będzie słabe to i problem będzie z rozruchem przyczyna nie szczelne zawory lub pierścienie .Następny powód mogą być lejące wtryski.Z tym samostartem to bym ostrożnie podchodził lepiej podaj mu plak ten do nabłyszczania tapicerki jest lepszy bo tłusty a samostart wysusza i silnik aż dęba staje przy...
Najpierw przejdź się do tyłu auta, i przeczytaj DOKŁADNIE jak to auto się nazywa. Jakiego wprowadzenia oczekujesz? Mamy wytłumaczyć gdzie paliwo, gdzie spryskiwacz, a gdzie chłodzący lać? Czy jak zmieniać biegi?
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Kolego wypnij wtyczkę ze zbiornika ustal które są od pompki wstępnej a które od pływaka i zewrzyj piny od pływaka wówczas paliwo po załączeniu zapłonu pójdzie na full jeśli nie pójdzie to wina okablowania lub opcji nr 3 ale bez kompa tego nie sprawdzisz Pozdrawiam
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
a pompa paliwa?
Skoro kopci dostaje paliwo, moze byc słaba kompresja, przestawiony rozrząd lub zły kat wtrysku, trzeba po prostu sprawdzić.
Witam. Mam pytanie, gdzie się znajduje przekaźnik pompy paliwa w Fiacie Ducato 2.3 JTD 2015 rok i który to jest? Jeżeli mógłby ktoś doradzić, będę wdzięczny.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Po wielu próbach uruchomienia silnika chyba za " trzydziestym " razem silnik odpalił. Dotarłem do Krakowa na parking nie gasząc silnika . Na następny dzień rano " historia " zaczęła się od nowa: ikona CODE świeci ,rozrusznik kręci, silnik nie odpala. Trudno znaleźć firmę która podjęła by się naprawy. Tłumaczą się długimi terminami, itd,itp. To mój trzeci...
Witam, mam podobny problem. Wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia na pompie. Po załączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwowa w zbiorniku. Po zmianie pompy w zbiorniku taka sama sytuacja. Co mogę zrobic? Prosze o szybką odpowiedz.
Znalazłem przyczynę. Wężyk z paliwem, który wychodzi od baku był zagięty mocno, a jak go ruszyłem to zaczeło lecieć paliwo z tego zgięcia - dziurka gdzieś była. Wymieniłem i jak narazie problem zniknął. Ale bez kanału się nie obeszło.
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
paliwo źle filtrowane szybko uszkadza powierzchnie tloczka i cylindra. No niestety ruskie filtry nie grzeszą jakością. Dużo lepsze są z Sędziszowa, a i tak jest to dalekie od ideału. Ja w swoim 3P pozostawiłem oryginalny filtr WP403 jako wstępny, a za nim mam jeszcze filtr chyba od ducato. Na pewno pomoże to pompie rotacyjnej, no i rozpylacze wtryskiwaczy...
Wymieniłem już dwie świece płomieniowe w Ducato -jedna po drugiej. Za każdym razem te same objawy:jakiś tydzień normalna praca,następnie pali się bezpiecznik 30A od świecy płomienowej.Po wymontowaniu świecy okazuje się że jej trzpień jest na tyle zdeformowany-popalony że robi mostek z zewnętrzną obudową prowadząc do zwarcia. Elektrozawór sprawdziłem-podaje...
Napięcie zasilania czujnika prawidłowe ?
z tego co piszesz wynika że masz bardzo ekonomiczny silnik produkujący mało ciepła, czyli spalane paliwo przetwarzane jest na energię kinetyczna a nie tracone w postaci ciepła i dlatego nagrzewnice wychładzają ci skutecznie silnik
Na początek sprawdź czy nie wybiłeś wyłacznika pompy-jest nad akumulatorem.Jeżeli nie,a swieci się lampka "code"masz dwa wyjścia 1) jeżeli chcesz mieć dalej immobiliser to wizyta w ASO 2)jeżeli na immobiliserze ci nie zależy to rozłupać osłonę antysabotażową zaworu odcinającego paliwo (na pompie) ,dostać się do niego, i podpiąć prąd za stacyjką-z tych...
Po sprawdzeniu ciśnienie prawidłowe, system odpowietrzania jest ok. Dziękuję wszystkim.
no teraz to piszesz logicznie.Laweta na aucie do 3,5 t jest praktycznie nie do zrobienia.Miałem ducato z 2000 roku w oryginalnej zabudowie czyli skrzynia ładunkowa z aluminiowymi burtami i podłogą ze sklejki 5 mm,kabina pojedyncza silnik 2,5 td.Ważyłem go kilkakrotnie i wiem że pusty waży prawie dwie tony.Zamontuj zabudowę typu laweta to choćby była...
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej ecu i zasilania pompy paliwa dla Fiat ducato 3.0 2012
Witam. Nabyłem ostatnio ducato z 1999roku 1.9diesel. Problem polega na tym, że wskaznik paliwa pokazuje prawie pełen zbiornik, a kontrolka żyda świeci sie caly czas. Raz udało się, że po odpaleniu pokazał się faktyczny stan paliwa, ale tylko na chwile. Sprawdzilem bezpieczniki w schowku, wszystkie byly ok. Nie podświetla sie tez zegar. Wyjalem pływak...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Błąd, nie w zbiorniku a na ramie.
czujnik temperatury
Witajcie, Mam pytanie dot. w/w ukladu. Mianowicie, u mnie w aucie swieca plomieniowa rozgrzewa sie poprawnie, natomiast brak jest napiecia na elektrozawor co powoduje, ze nie jest podawane paliwo na swiece po jej rozgrzaniu. Nie wiem co jest powodem - albo uszkodzony sterownik albo poprzedni wlasciciel zle podlaczyl kable. Jako ze nie znam sie na elektromechanice...
on ""tylko"" reguluje ilosc przeplywajacego paliwa...
Ogrzewanie wodne montuje się szeregowo na drodze przepływu płynu od silnika do nagrzewnicy wnętrza kierunek łatwo sprawdzic wstawiając kawałek węza przezroczystego, skoro podjąłeś się samodzielnego montażu to porozglądaj się pod podszybiem czy nie ma tam jakiś zaworów, jak jest w Dukato niewiem, Co do wyłączania się pieca to jeśli paliwo nie jest podawane...
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
We wczesniejszych opowiesciach opisalem by bardzo uwazac na ustawienia walu korbowego wzgledem walka rozrzadu. Mam nadzieje, ze tam sie nic nie przestawilo podczas wymiany paska (moglo dojsc do uszkodzenia zaworow). Z pewnoscia zle zamontowana pompa nie da zaplonu. Istnieje mozliwosc (troche teoretyczna) obrocenia o niewielki kat pompy (podluzne otwory...
Ale czego ty oczekujesz? Że bez jakichkolwiek pomiarów i do tego zdalnie odpowiemy ci w jakim stanie są pompowtryski? Czy jakie paliwo było lane? Może również oczekujesz że ktoś z nas wczołga się za Ciebie pod auto i obejrzy zewnętrzny mechanizm zmiany biegów? z tego co orientuję się to Niemcy nie leją do samochodów, nędznej jakości paliwo. Traf chce...
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
Problem rozwiązany zamykam post
Czyli sam tego nie ogarnę. Myślałem o przepustnicy i pompie paliwa. Wtryski to by chyba kopcił.
Pod filtrem powietrza jest jeszcze zawór elektromagnetyczny i zobacz czy daje paliwo na świece. Miałem tak samo ale nie mogłem zdobyć schematu i z braku czasu poddałem się i łącze na krótko na kilka sekund jak jest zimniej niż -15.
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Czy z filtra spuszcza się wodę (jeśli tak to w jaki sposób)czy po prostu trzeba go wymienić? Wymienić Czy jako laik jestem w stanie sam to zrobić? Zapytaj mnie czy upiekę chleb zdalnie nie znając mnie... Gdzie w ogóle jest ten filtr Przewody paliwowe.
paliwo ducato ducato wtrysk paliwo pompa paliwo ducato
instrukcja obsługa voyager nieaktywne linki przetwornik sprzedać
harman kardon firmware harman kardon firmware
Haier HWO45NM4SXB1Q – dodawanie własnych przepisów, obsługa My Taste i aplikacji hOn Severin 1200W model 6200 – jak rozkręcić suszarkę, śruby, demontaż, narzędzia, serwis