Diagnostyka, wtryski na maszynę.
Czyli sam tego nie ogarnę. Myślałem o przepustnicy i pompie paliwa. Wtryski to by chyba kopcił.
Zainteresuj się pomiarem powietrza na przepływce, dlaczego jest go tak dużo na biegu jałowym??? Ta wskazówka powinna pomóc doprowadzić do celu, poszedłeś w paliwo a nie tędy droga.
Witam. A ja mam taki problem z ducato 2,2 puma. Po remoncie silnika jak odpalam to przez 10 -15 sekund pracuje idealnie, a potym czasie zaczyna wariowac rzuca go jakby nie chodzil na wszystkie gary. Wywala blad czujnika na listwie wtryskowej. Czujnik ten zostal wymieniony na nowy (nie pomoglo) wymienilem regulator cisnienia na pompe tez nic. Co moze...
Ten silnik nie jest tani w naprawie. Jeśli nie masz dostępu do komputera to możesz zrobisz sam, ale nie jest to zalecana metoda. Na odpalonym silniku odpinaj po kolei (ale pojedynczo) wtyczki od wtryskiwaczy. Ten przy którym zmiana pracy silnika będzie najmniejsza lub niezauważalna będzie najbardziej podejrzany, ale wcale nie musi oznaczać - uszkodzony...
Cześć rozwiązales ten problem bo mam to samo
I co bywało często przyczyną takiej pracy silnika ?
Trzeba dobrze dokręcić. Z odpowiednim momentem. I trzymać kciuki że dźwigienki nie dostały. Znam przypadek że chłopak zaparkował pod lekką górką i zamiast na recznym zostawił Ducato na 3 biegu. Lekko potoczyło się do tyłu obracając silnikiem przeciwnie do kierunku pracy. Nic się nie stało. Tylko przy odpalaniu cofnięty wcześniej rozrząd przeskoczył....
Witaj Przyjacielu. Znalazles powod przerywania w swoim ducato? Mam ten sam problem. Nie wiadomo skad sie bierze i pali sterowniki.
Dzięki bardzo, spróbuję a co to znaczy test elementów? funkcja testera diagnostycznego która wymusza pracę wskaźników etc.
Auto doładowuje?? Czujesz odejście przy przyśpieszaniu czy ma tzw. muła??
Witam, bardzo proszę o pomoc. Może się ktoś z tym spotkał : Posiadam autko jak w temacie .Problem polega w tym iż autko odpaliłem i chodziło normalnie ,po jakiejś godzinie kolega wsiadł do samochodu przejechał jakieś 20 m i auto zaczęło strasznie kopcić na siwo (tak jak nie spalono ropa czy za późny wtrysk,lub zapowietrzający się silnik) chmura dymu...
W pierwszej kolejności przywrócić oryginalne rozwiązania zaprojektowane i przetestowane przez armię inżynierów, czyli egr. Recyrkulacji spalin jest istotna w pracy nowoczesnego silnika.
Można by popróbować zrobić z niego symulator( aby był zamknięty ale silniczek pracował i wskazywał potencjometrem normalną prace).
Ok , wrzucam zdjęcie tej kontrolki , bo nadal nie rozwiązałem tego problemu i mam nadzieje że ktoś mi pomoże . http://img220.imageshack.us/img220/8781/...
dpf jest? moze tablica bledow powycinana przy wywalaniu filtra? dziwne, ze bledow brak a odpiecie przeplywki powoduje normalna prace silnika
Niestety nie. Być może coś komuś przegniło ale myślę, że te możliwości zostały już sprawdzone, dla wprawnego elektryka elektronika to 10 minut pracy. W większości przypadków na uszkodzonym immobilizerze samochód odpala i zaraz gaśnie. W wielu samochodach nie pamiętam czy akurat w tym modelu tak jest ( musiał bym odpalić program a jestem poza firmą )...
musi mmieć więcej - miałem na warsztacie co miał 14 i nie podejmował pracy na ropie ...
Raczej nie bo jak by lały wtryski to by kopcił na czarno. Ja jak mu wdepnę do dechy to tylko trochę dymi.
Nie wiem, czy jest się o co sprzeczać?? Tak mi się napisało bo wyglądem przypomina potencjometr, a tylko jego skokowa praca go od niego odróżnia.
U mnie z ceownika 100 póki co nie było okazji przetestować na czymś wybitnie upartym (ducato lub master) W pracy mam 120-tkę, ale ścianka jakaś cieńsza i póki co nie udało się jej pokrzywić. Zdarzało się że manometr zamknął skale a rama dalej prosta.
Mam pytanko czy to radio będzie chodzić po naprawieniu go i w innym samochodzie bo osobiście jeszcze go nie spotkałem w pracy.
problem jest w tym ze zmienilem prace i obecnie pracuje w iveco. ale jak bys mial problem ze zdobyciem go to porusze stare kontakty w polsce i ci go zdobede. pozdrowienia !!!
Błąd nie powoduje takich problemów chyba że właśnie coś zakłuca prace innych urządzeń.
Nie trzeba wyciągać silnika, wymanewruj tak silnikiem góra dół, aby pokrywa rozrządu wyszła. Robiłem tak z 10 razy i bez żadnego problemu wychodziła. A co do zaworów to wymieniaj te które są odbite, w tych silnikach częstą usterką jest urywanie się zaworów, a jak już się urwie to z silnika za wiele nie zostaje. Także bezpiecznie jest zawory wymienić....
Te pomiary napięć to na podłączonej czy odłączonej wtyczce od EV? Zawór jest 12V, więc w miejsce zaworu możesz wpiąć na kabelkach żarówkę 2-3W 12V i zobaczyć czy miga/świeci się, a z drugiej strony sam zawór możesz sprawdzić podając na niego 12V (dla bezpieczeństwa przez bezpiecznik 2-5A). Podejrzewam, że zawór ma zwarcie i być może uszkodził driver...
Błędy to nie wszystko, trzeba popatrzeć w parametry podczas jazdy czego tam brakuje . Zajrzyj na wtyczki od sterownika silnika czy czyste.
Sporo wymieniłeś w tym silniku - a co z wtryskami - czy leją na powrotach?, jakie jest ciśnienie na CR? - przy zapalaniu, podczas pracy - rządane/rzeczywiste
Obsadkę do pompy kupisz na znanym portalu aukcyjnym , jej długość jest bez znaczenia , ostatecznie możesz ją wykonać u tokarza . Pomiar polega na ustaleniu skoku tłoka rozdzielczego w pompie wtryskowej . Wartość skoku podam ci jutro jak będę w pracy .
Podgląd parametrów pracy pod obciążeniem ( masa powietrza, ciśnienie doładowania, masa paliwa, ciśnienie paliwa). Na podstawie analizy danych parametrów, należy się z orientować, czego brakuje w momencie kiedy auto nie ma mocy.
Witam! Mam auto do pracy Fiat Ducato Maxi 3l, 2010r. Problem z nim jest taki, że rozładowuje akumulator jak postoi 2-3 dni (tak nawet w lato). Jak normalny człowiek pomyślałem że to akumulator, jednak po wymianie (nowy akumulator) dalej jest to samo, auto postoi 2-3 dni bez odpalania i ledwo co odpali, a często w ogóle. Znajomy ma podobny rocznik tylko...
W przypadku przerwy w obwodzie czujnika sterownik silnika widzi -40st i steruje pracą świec żarowych zwiększa dawkę paliwa i kopci.
Kolego masz tam schemat ode mnie. Zasymuluj pracę przekaźnika i zobacz czy wentylatory działają.
Poruszony był tutaj temat DPF - sam mam VW polo 1.4 z tym filtrem, nie ma żadnego problemu (co jakiś czas zmienia się nieco werk silnika - myślę że wtedy odbywa się wypalanie), ale wracając do tematu - w pracy mamy Ducato około 3 letnie, codzienny przebieg maksymalnie do 150 km, zwykle około 70, odpalany nieraz kilkadziesiąt razy dziennie. Między odpaleniami...
kolego czy mozesz usunac ten problem za oplata i faktura? Zastanów na czym Ty chcesz oszczędzać po prostu jaka praca, taka płaca
Odradzam stanowczo Forda. Samochody tragedia, naprawiam flotę tego pod kątem elektrycznym, najczęściej sypiące się draństwo. Ducato to niezły pomysł. Może kultura pracy nie ta a silnik z muzeum 2.5TD, ale trwałe i bez bezsensownych fajerwerków (typu drogie zwiasy tylnych drzwi, Obrysówki na kabinie tylko z oryginału itp.)
Jeśli masz tam silnik taki jak w iveco to ja ostatnio wymieniałem rozrząd(łańcuchy i koła) przy okazji wycieku z pod pompy CR,po odpalaniu na starym miał dziwne klekotanie ale po czasie ustępowało.Po wymianie rozrządu klekotanie znikło i praca silnika zrobiła się dużo cichsza.
Tacie jakoś nie leży Crafter i jest droższy. Jesteśmy za nowym Ducato z nowymi silnikami tylko tam są 3.0 177 i 2,3 150 nie wiadomo jak będą się sprawować. Będziemy również ciągnąc przyczepę taką do 3,5 tony. Chodzi o przewóz mebli i tacie do pracy potrzebny.
Właśnie w Bydgoszczy policja dostała masę nowych Fiatów Ducato. Czy ich radia też powinny odbierać zakłócenia? Jeśli tak to podjadę i obejrzę dokładnie jak mają rozwiązany ten problem. Chyba, że ich radia nie zakłóca praca cewek wtryskiwaczy? Czy zna ktoś odpowiedź?
Witam! W moim aucie, takim samym, jak Twoje, występują identyczne objawy. Jestem już po wymianie rozpylaczy, końcówek wtrysku jak kto woli, sprawdzeniu turbiny, czyszczeniu dopalacza cząstek stałych... Nic nie pomogło. Jednak zdesperowany w pewnym momencie na postoju wcisnąłem do oporu pedał gazu i tak przez dłuższą chwilkę potrzymałem. Auto mocno kopciło...
Witam, posiadam Fiat Ducato 1.9 TD 90 KM DHX 2001. Silnik odpala zimny bez problemu, pracuje równo i nic nie kopci. Po około 5 minutach pracy przestają grzać świece żarowe i wtedy zaczynają lekko falować obroty oraz z rury wydechowej pojawia się biały dym z zapachem ropy. Po zagrzaniu pracuje równo i nie kopci. Proszę o pomoc, czy ktoś miał może podobny...
Dokładnie takie były w Tarpanach.Bardzo zawodne. Sprawdzę w pracy, może jeszcze mam schemat.
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Czyli jak rozumiem szukam jak "najsłabszego" przekaźnika, żeby moc potrzebna do jego pracy nie zaburzała układu diagnostycznego? Więc próba "oszukania go" dodatkowym rezystorem nie ma sensu?
Diagnostyka nie bo nie wiem jakie parametry powinny być prawdłowe jeżeli chodzi o diagnostykę komputerową. Mam tester delphi i tam można sprawdzić parametry pracy ale nie znam prawidłowych wartości tego jeżeli to coś pomoże to mogę nagrać film podczas pracy program przy podłączonym aucie
16 godzin pracy plus czesci, plyny itp. Kalkuluj sam. Pozdrawiam, Georges
Samochód tankuje na sprawdzonych stacjach więc jakość paliwa wykluczam. Kierowca jest jeden. Mapa co prawda jest zrobiona ale spalanie się nie podniosło zaś elastyczność pracy silnika znacząco, jeździ się lepiej. Może wtryskiwacz był gorszej jakośći? Oryginalne wtryskiwacze wytrzymały 250000km.
Temat dotyczy znalezienia: +KEY - napięcie o potencjale dodatnim po włączeniu zapłonu D+ - według opisu zabudowy potrzebny jest potencjał ujemny pojawiający się po uruchomieniu silnika a dokładnie po rozpoczęciu pracy alternatora Posiadam Fiat Ducato 2018 2,3 130KM bus który w słupku B po stronie pasażera nie posiada złącza dla zabudowy. Elementy w...
Pokrętło regulacji świateł to opornik regulowany (zwykle 4-5 zakresów oporności) a sterowanie to zwykła rezystancja względem masy. W silniczku lampy jest elektronika z potencjometrem który zmienia oporność wraz z pracą silniczka, elektronika porównuje obie oporności i przestawia lampę do momentu aż oba parametry będą jednakowe
Też miałem ducato 2.8d 700.000km sprzedałem i ciągle jeżdzi :-) Nowe ducato niestety już takie nie jest i Renault jest lepsze... :-( Poczyść wszystkie kostki i ruszaj wiązkami może zlokalizujesz gdzie problem...
Wymieniłem już dwie świece płomieniowe w Ducato -jedna po drugiej. Za każdym razem te same objawy:jakiś tydzień normalna praca,następnie pali się bezpiecznik 30A od świecy płomienowej.Po wymontowaniu świecy okazuje się że jej trzpień jest na tyle zdeformowany-popalony że robi mostek z zewnętrzną obudową prowadząc do zwarcia. Elektrozawór sprawdziłem-podaje...
znów mnie nie zrozumiano . dziura w dachu i antena 1 meryland 1,6m dł 2. oryginał z renault (tir) około 75cm dł. od 1 do 40 kanału powyżej 3swr antena 2 założona na inne auto 2minuty pracy i swr 1,1 a na tym ducato powyżej 3 swr i ręce opadają
Zasilania wykluczyłem, pod skrzynką sprawdzałem wiązkę.Chyba oddam do serwisu Nie poddawaj się, ja Superb robiłem rok z przerwą :-D. Zrób jakieś logi podczas jazdy z pracy EGR przepłwyki i turbiny, będziesz miał auto na warsztacie, numer masz, dzwoń...
Niestety połaszczyłem się na chiński zestaw kluczy z allegro o których piszecie. Efekt taki iż przy odkręcaniu przepustnicy i kolektora w ducato , rozjechały się nasadki i diabli wzięli grzechotkę . Może do delikatnych prac to się nadaje . Dodano po 25 Przepraszam ale zapomniałem dodać w poprzednim poście , że dopiero bratanek pożyczył mi zestaw kluczy...
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
LA 4446 . Odbiór oraz nadawanie jest 'zniekształcone'. Towarzyszą im stukot o wysokiej częstotliwości, przypominający przebicia z pracy podzespołów silnika (podobnie jak w ducato z [url=http://www.youtube.com/watch?v=EJ6z... , tyle że u mnie to występuje nawet bez pracy silnika). Komunikaty nadawane oraz odbierane nie są czytelne. Kondensatory...
Mam podobny problem, ale z Nissanem. Ciekawostka jest taka, że po odpaleniu mocno dymi. Tylko że raz na siwo, raz na niebieskawo. Druga ciekawostka jest taka, że lepiej odpala przy minus 3-4 stopniach i mniej dymi, niż przy 1-2 stopniach na plusie. Pomimo, że świeca żarowa działa i w jednym i wdrugim przypadku tak samo. Po odpaleniu nie pracuje równo...
Chciałbym zamontować przetwornicę 12V/230V o mocy powiedzmy 3000W, będą do niej podłączane różne narzędzia typu szlifierka kątowa, kompresor, odkurzacz budowlany itp. Przetwornica 3000W, "szarpnie" z akumulatora około 250A. Po kilkuminutowej pracy, auta już nie uruchomisz. Dodatkowy akumulator niewiele tu da, bo musiałby mieć ładowanie. Lepiej zainwestuj...
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
niestety w moim przypadku to nie to :( odłączyłem kabel od tego podgrzewacza i cały czas pali bezpiecznik. wydaje mi się, że u mnie związane jest to bardziej z załączniem świecy płomieniowej. Problem wystąpił wczoraj, jak wyjechałem z lasu (wcześniej nie włączały się świece, bo nie było mrozu) a było koło -7*C. Zauważyłem, że włączyły się świece i zapaliła...
Zobacz czy uda Ci się zmierzyć pobór prądu dla lewego kierunkowskazu i prawego. Nie tu problem Błąd dotyczy światła dziennego, nie występuje po włączeniu kierunku bo podczas jego pracy dzienne jest wygaszone Dodano po 2 Gdzie szukać przyczyny? Świecą dzienne w obu lampach?
Sprawdzić wtryski na przelew. Po co sprawdzać wtryski skoro paliwo nie dochodzi do listwy ? Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki powinien być poziom otwarcia regulatora ciśnienia na pompie CR podczas rozruchu ? U mnie poziom waha się w granicach 40% podczas rozruchu. A podczas pracy przy zaślepionym powrocie do baku też jest 40%. Czy po wymianie regulatora...
Witam wszystkich mam problem z niedziałającymi elektrycznymi szybami i elektrycznymi lusterkami. Problem dotyczy Fiata Ducato 2,2Mj 100 koni z 2011r szukałem schematu lub jakiegoś opisu bezpieczników które odpowiadają za szyby i lusterka ale nie mogłem znaleźć nie ma na nich nawet podświetlenia więc nie ma napięcia ale gdzie szukać bezpiecznika wszystkie...
Za pracę wentylatora na wysokich biegach, odpowiada przekaźnik R80 i bezpiecznik F7. Sterowanie na przekaźnik to pin A69 z modułu komputera. Mam nadzieję że to odpowiednia wersja.
Ok. dziękuję. Ale może od jakiegoś innego auta można silnik przełożyć bo coś słyszałem że od Scorpio 2,4D silniki prawie pasuja i niema z tym zbyt dużo pracy albo może od innego busa typu Peugeot BOXER lub Fiat DUCATO itp ? Jakieś pomysły bądź propozycje?
ciśnienie na szynie odczytywane w programie diagnostycznym spada i waha się w okolicy 500 bar a praca silnika lekko się wyrównuje czyli regulator i czujnik zachowują się prawidłowo. Jeżeli wiazka dobra to posypał sie pewnie sterownik.
Paliwa zbyt mało ,lub paliwo złej jakosci.Fiat z tym silnikiem jest polecany przez mechaników do cieżkiej pracy z ładunkiem.Prosze wymienić filtr paliwa.Mechanik nawet najlepszy zdalnie nie naprawi.Nawet jak wydech zapchany [przy cofaniu na polu]moze spowodować mułowatość auta.Stawiam na paliwo.
Możliwe że licznik uległ awari, trzeba by podmienić, pracy 5 minut, w razie czego mam taki i mogę odrazu ustawić przebieg. Dodano po 2 Mam jedno ducato które właśnie stoi na serwisie z silnikiem 3.0 i ono akurat ma ten czujnik, ale faktycznie większość go nie posiada.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Jak nie ma błędów to są jeszcze parametry rzeczywiste pracy silnika i jego podzespołów i tam trzeba zajrzeć pod warunkiem że wie się na co patrzeć. Można tam dużo odczytać i wywnioskować. Nie strzelaj bo wydasz kasę na części a auta i tak nie naprawisz. Najpierw trzeba postawić porządną diagnozę.
Witam!Żeby wykluczyć czy to stukają wtryski w czasie pracy silnika odkręcaj po kolei rurki zasilające wtryski i jak przestanie stukać to wiesz że to ten wtrysk.Czy wymieniałeś wcześniej uszczelkę pod głowicą?
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
Witam Posiadam Fiata Ducato 2.8 jtdi rocznik 2000. Ostatnio jadąc do pracy po drodze zaświeciła mi się kontrolka CODE (samochód nie zgasł). Po dojechaniu na miejsce docelowe wyłączyłem silnik, po czym po chwili chciałem go ponownie uruchomić. Niestety nie jest to już możliwe, samochód jest uziemiony. Świeci tylko kontrolka CODE, która świadczy o problemie...
Witam serdecznie ile jest właścicieli tyle opinii moi Drodzy mam dwa busy T4 2,4 D i Ducato 2.0 jtd (czyli poprzednik 1,9).T4 bije Fiata na głowę kultura pracy, spalanie przy 0,5 tony T4 nie czuje różnicy tj ok 8l/100 km, Fiat pali o 1,5 litra od razu więcej. Wszystko jest ok jeśli się nic nie psuje w T4 przegniła mi chłodnica filtra oleju- efekt olej...
Witam; mój Fiat Ducato 2,5 tdi rano bardzo ciężko zapala przy plusowych i minusowych temperaturach. Muszę długo kręcić aby zaskoczył,podobno świeca płomieniowa uruchamia się przy temperaturze -3st. podczas całodziennej pracy nie ma problemów z uruchomieniem odpala na dotyk nie ważne ile miał przerwy. Czy jest możliwe że to jest uszkodzony czujnik temperatury...
Pierwszym z objawów typowych dla uszczelki jest zapowietrzanie nagrzewnicy. Odkręć korek zagrzej auto niech płyń wyrzuca i co wyrzuci podczas pracy dolewaj ogrzewanie ustaw na ciepło bo nie wiem czy tam jest zawór czy klapy. Gotować nie będzie bo jeszcze przedmuch mały. Możesz tak jeździć długo i przedmuch się nie powiekszy. Znam Fiata co ze 40tys przejechał...
Można radykalnie wydłużyć czas pracy zarówki wbudowując w jej obwód diodę prostowniczą, uzyskamy pewien spadek napięcia, praktykuję to w fordach focusach i zdaje egzamin. Pozdrawiam!
kolego na początku pisałeś że masz problem z rozrządem to może tez być przyczyną ciężkiego zapalania . jak zapłon będzie za wczesny noże przy kręceniu cofać wał może dymić na biało i będzie miał metaliczny dzwięk pracy a jesli będzie za póżno to bedzie dymił na czarno i nie będzie miał mocy
Dalej to samo. Chociaż silnik po rozgrzaniu ma większą kulturę pracy po wymianie popychaczy hydraulicznych i łańcuszka wałków, znacznie się wyciszył. Ale problem pozostał taki sam jak opisałem w pierwszym poście. Po prześledzeniu dawki paliwa zauważyłem że wahania na zimnym i ciepłym silniku są spore. Na zimnym około 20,00 mm/3 na cykl a na rozgrzanym...
Jednak gdyby był zerwany przewód CAN, raczej nie byłoby komunikacji z sterownikiem. Wtedy CAN przechodzi w tryb pracy jednoprzewodowej Dodano po 36 Chyba że wybierak z sterownikiem skrzyni gada po K-Line To nie ta epoka motoryzacji
A wszystko przez to, że dwa wtryski trzyma szpilka 6mm. No i nic z tego, w ducato 2014r też 2 wtryski trzyma 1 szpilka 6mm i nic się nie dzieje bo nie ma powodu. Dzieje się dopiero jak paproki pchają tam swoje łapki. Albo auto jest zapuszczone i lawa wypływa z pod wtrysku.
Zasilił am pompę sygnału 1 przekaźnika po włączeniu zapłonu pompa zaczyna pracować Niestety auto nie odpala po przekręceniu zapłonu brak kontrolki silnika i świec żarowych auto kręci ale nie odpala Niestety nie posiadam na miejscu komputera żeby go podłączyć i zobaczyc podczas mojej pracy sterownik był odłączony przez tydzień akumulator również Czy...
Zależy jakie zasady panują w twoim urzędzie pracy, bo w każdym są inne. Regulamin mówi, że nie może być to sprzęt do transportu drogowego. Środek transportu niezbędny do prowadzenia działalności może być sfinansowany w 30% wnioskowanej kwoty, resztę musiałbyś dołożyć ze swoich oszczędności. Warunki zakupu auta: - van lub bus, z wbitym VATem do dowodu...
W ASO z człowieka robią wariata. Zadzwoniłem żeby przekazać iż wzięli kasę za nic i ich naprawa i wydane 1600 zł ni nie dały. Oni stwierdzili że praca (po odpaleniu i zimnym silniku) jakby na 3 cylindry i brak mocy dopóki sie nie rozgrzeje to wina spalonej świecy, a o tej usterce mnie informowali. Co ma do jasnej ciasnej do tego świeca!?
Jak w temacie - stary scudo odszedł po latach pracy- poza tym paka 200 :-( Szukam następcy wymagania 3 miejsca z przodu - paka długość minimum 220cm ładownośc 800-900kg Oczywiście używany 2000-2005 Czego szukać?
Witam ponownie,przejżałem wszystkie kostki wtyki,przeczysciłem złacza ecu auta.i połączył sie z programem.Choc sam nie wiem dlaczego nie mogłem tego zrobic wczesniej.Wyskoczył tylko bład niewłaściwe działanie przepływomierza powietrza.Auto odpałiło dopiero po zastosowaniiu samostartu,i juz odpala ok.ale nadal słychać pukanie,stukanie w silniku.Tyle...
:arrow: elektryk i wiesz moze co kolega wybral i z jakimi wynikami ??? Narazie kolega się zawsze ładnie uśmiecha do promotora i wciska różke kity, obrona pracy będzie w okolicach maja 2004, narazie kolega buduje układ rejestrujący dane na jakimś procesorze AVR.
przewody są ok, niebieski do niebieskiego i czerwony do czerwonego, auto stoi teraz w serwisie bo potrzebne do pracy jest a wstępnie powiedzieli ze wgrają mu program na nowo bo dostał zwarcie i oszalał tak komputer ze przy podłączonych wtyczkach wariuje a przy rozłączonych chodzi normalnie
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Witam. Miesiąc temu wykonałem kompletny remont samochodu marki Fiat Ducato 2.8 td (90kW): rozrząd, wymiana filtrów i oleju, maglownica, spr. całej elektryki itp.. Przyszły mrozy - to koniec pracy i samochód stoi już 2 tygodnie, tyle że codziennie odpalany wieczorem na jakieś 10 minut. W czwartek nie odpalił już, bo było -10c, w piątek wykręciłem akumulator...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 2007rok. Trzęsie silnikiem i krztusi się na wolnych obrotach. Podczas jazdy normalnie przyśpiesza, ma moc. Wtryski świeżo naprawiane. Przepływka sprawdzona, wyczyszczona chłodnia spalin, bo była zapchana, membrana EGR trzyma podciśnienie. Samochód po odpięciu przepływomierza, zaczyna równo pracować na wolnych i widać...
piękna sprawa :) Ja korzystając z zamieszania wyspawałem z kwasówki podłużnice, progi, drzwi w Ducato i pomalowałem i zakonserwowałem, Ponieważ ta wypowiedz raczej nie pasuje do tematu, bo nie wiele ma wspólnego z telekomunikacją, to pozwolę sobie wstawić zdjęcie modelu centrali Strowger nad którym pracuję od jakiegoś czasu. https://obrazki.elektroda.pl/6936163100_...
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Fiat ducato 2,3 2007 rok euro 4 czy wtryski z euro 3 będą działać na euro 4 Wtryskiwacze paliwa w silnikach spełniających różne normy emisji spalin (Euro 3 i Euro 4) mogą różnić się pod względem konstrukcji, specyfikacji oraz sposobu sterowania. Oto szczegółowa analiza problemu: 1. Różnice między normami Euro 3 i Euro 4 : - Normy emisji : Euro 4 wprowadza...
A czym przesmarowales sworzen? -tam zaden zwykly smar sie nie nadaje -musi byc specjalny silikonowy do sworzni ukladu hamulcowego - jest drogi ale coz. Ja kiedys posmarowalem (w innym aucie) najpierw zwyklym litowym pozniej smarem z miedzia do pracy w wysokich temp i co 3 miesiace musialem rozbierac bo objawy wracaly , dopiero jak kupilem odpowiedni...
Odpowiadając na wątpliwości. Kampera nie ma jeszcze. Na razie jest projekt przeróbki ducato na niego stąd poszukuje różnych informacji jak zrobić to bezpiecznie. Zlecić fachowcowi, który da gwarancję, zapewni wiedzę, praktykę wykonania i weźmie odpowiedzialność za wykonaną pracę - NA PAPIERZE. Bo jak się cokolwiek stanie - nawet ktoś ci okno stłucze,...
Fiat Ducato 2008 rok 2 3 Multijet - po rozruchu silnika nie wchodzi na obroty. Na wyświetlaczu pojawia się błąd, ikona silnika. Po rozgrzaniu silnika do temperatury normalnej pracy, problem znika , silnik pracuje normalnie, ma przyśpieszenie. Ikona błędu pozostaje. Egr został dokładnie wyczyszczony. Dodam, że ten problem nie zawsze się pojawia. Dziś...
Nie no pewnie, pozwę go bez dowodów, przy okazji stracę pracę i znajomości SUPER! Tak nie jest mi winien bo żadnej umowy z nim nie mam. A w ogóle to ta dyskusja jest bezsensu zapłacone jest i tyle, ponosi konsekwencje zawsze ten kto jest odpowiedzialny. Jak na domówkę zaprasza się znajomych to jak jest zabrudzone mieszkanie to Ty jesteś odpowiedzialny...
Witam, Pacjent Ducato 2.8JTD 2002 (polift), silnik na wolnych obrotach dźwiękowo nierówno chodzi w porównaniu z innym egzemplarzem (ewidentnie słychać, każdy potwierdza), tak jakby na którymś cylindrze zapłon nie odbywał się prawidłowo, przy trochę wyższych obrotach mocny klekot, wydaje mi się ze ponadprzeciętny. Moc raczej normalna, co ciekawe praktycznie...
Witam Może trosze odejdę od tematu ale właścicielom TZ może się przydać. Chciał bym przedstawić mój projekt w którym wykonałem wspomaganie do TZ-4K-14. Głównym celem było to by wykonać to najmniejszym kosztem który wyniósł mnie ok. 80zł. Do budowy użyłem: - Maglownica z Opla Omega B wersja angielska. - Pompa hydrauliczna z Audi 100. - Sworzeń wahacza...
Zwykły przypadek, pech czy ktoś ma więcej informacji na temat takich awarii?? Zawory wydechowe - w odróżnieniu od ssących - zgrzewane są tarciowo z dwóch kawałków: trzonka i grzybka. Grzybek musi być odporny na bardzo wysoką temperaturę, ale taka wysokowęglowa stal nie nadaje się na trzonek. Jeżeli podczas pracy silnika grzybek urwie się od trzonka,...
ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki
wartość skuteczna napięcia tętnień wykonał nieprawidłową operację mercedes skrzynia
Wsad EEPROM 25Q20 dla Sharp QPWBXF915WJN2 Przykłady kodów RS232 do sterowania projektorami Epson, BenQ, NEC