braku mocy od razu nie było wiec patrze w paramtery i widze bardzo zanizony przepływ, egr nie był wlączony a następnie błąd na czerowono i brak wskazań z przepływomierza
Albo przepływomierz, ewentualnie inne czujniki !
Sprawdź ilość powietrza na przepływomierzu. Taka mała wskazówka.
Właśnie nigdzie nie ma oznak wody ani w ecu ani a podcisnieniach Dodano po 19 Mam jeszcze jedno pytanie jakie wartości powinien pokazywać przepływomierz przy biegu jałowym????
witam szukam schematu przepływomierza boxer 2.2 hdi lub ducato rok od 2006 do 2010 a dokładnie pinów od przeplywki który do czego jest bo posypała sie wiązka prosze o pomoc nr przepływomierza 6C11 12B579 AA
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy.
a egr? sprawdzony?
To konkretnie auto już nie wróciło, ale podobny przypadek była uszkodzona wiązka od przepływomierza. Gdzieś mam tu na forum nawet zdjęcia jak to wygląda.
Podczas kręcenia osiąga 300 bar?
Witam wszystkich, Jestem nowy i proszę o wyrozumiałość odnośnie postów pytań i całej reszty. Piszę z następującym problemem. Mam Fiata Ducato 2.3 diesel 2001r I pewnego dnia jadąc sobie autostradą nagle wskazówka od prędkościomierza skoczyła na maxa później opadła na 0 i tak już zostało. I przy tym auto całkowicie straciło moc:( ledwo co się wkręca...
Dostałem schemat od znajomego i kabel podłączony, a przy okazji wymiana przepływomierza pomogła na spadek mocy i brak reakcji na pedał gazu chwilę po odpaleniu, zamykam.
ja bym podmienił regulator lub wyczyścił w wannie ultra dźwiękowej z podłączonym emulatorem sygnału PWM sprawdził bym również skrzynkę bezpieczników przy lampie i rozebranie jej (często gniły konektory łączące bezpieczniki i przekaźnik z płytą ) plus złącze instalacji silnika pod puszką tez gniły bardzo mocno często robiono przejście poz złączem,sprawdź...
robilem przez fiatak ducato 3.0jtd cdif i nic nie dalo
mam ducato 2.8 jtd 2003 rok i tam nie widać przepływomierza a silnik mulny jest .od 1 do 4 go biegu jako tako ale na piątym to tragedia . v max to 150 , silnik pali ok. i bez kopcenia . w co tu ugryżć żeby było dobre
Witam. Mam taki problem że autko zaczęło więcej palić a po jakimś czasie na jałowym biegu , na dojeżdżaniu na luzie silnik nie równo pracuje jakby miał czkawkę. Na wyższych obrotach ok tylko przy 2000 rytmicznie dławi się. Wymieniłem filtr paliwa , filtr powietrza , nowy przepływomierz. Może ma ktoś pomysł gdzie dalej szukać. Tankowałem na kilku stacjach...
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
No niestety, ale nowoczesne instalacje słabo odporne są na wilgoć, a ducato, jamper i boxer, to ich choroba z lewej strony pod maską.
A kopci na czarno? Bo jak nie to sterownik silnika może nie dawać paliwa. A bez paliwa nie spalin = nie ma co napędzać turbo. To może być wina np przepływomierza który podaje za niskie odczyty (ograniczenie dawki paliwa by nie kopcił). Albo coś z dolotem lubi się zapchać syfem z EGR. Mogli też skopać wy programowanie EGR i ruszyć mapę np smoke limitera.
WITAM PRZERABIAłEM TA SAMą BAJKE. FACHWOCY Z "BOSHA" W RZESZOWIE WAłKOWALI TO 2 TYGODNIE I NIC. W KOńCU ZE ZNAJOMYM KROK PO KROKU DOSZLIśMY DO MNIOSKU żE W DUPE DAJE RECYRKULATOR POWIETRZA CZYLI TZW ZAWóR EGR. OSZUKALIśMY STEROWNIK WLUTOWUJąC NA MIEJSCU WTYCZKI OPORNIK. PODALIśMY śREDNIą WARTOść DO STEROWNIKA I PROBLEM ZNIKNął. JEżELI PRZEPłYWOMIERZ...
Odepnij przepływomierz i zobaczysz różnicę. Miałem to samo w punto jtd. Po odpięciu przepływki, auto jak rakieta. Jeśli ją wymienisz, to kupuj oryginalnego BOSCH'a.
Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć tym busem żeby trochę pochodził to może faktycznie wypali się ten tłumik i może przestanie dymić ale jednak nic nie pomogło. Nadal kopci. Mam pytanie a czy jak by była uszczelka pod głowica to też by tak dymił i nie stracił na mocy a i płynu na razie nie ubywa. nie mam pomysłu na to wszystko. Nie chcę darmo rozbierać...
Sprawdź sterowanie turbo. Podcisnienie albo nadciśnienie, nie wiem jakie tam jest, wężyk mógł pęknąć, mała nieszczelnosc i turbo się nie rusza. Przepływomierz sprawdź czy nie zaśniedział ale on z wiekiem też odmawia posłuszeństwa. Przepustnice sprawdź, ściągnij węża i przyglądnij się jak ona pracuje gdy dodajesz gazu, powinna się ładnie otwierać i zamykać,...
Dzwoniłem do mechanika nie pamieta co jest pierwsze paliwo czy powietrze., wiec nie chce strzelać w ciemno. Przepływomierz został zabrany ze szrotu-używany o tych samych numerach- lecz wspomne ze komputer widzi dobrze parametry przepływomierza temperature, powietrza zamierzonego i podawanego, w momencie falowania parametry powietrza skaczą, jak sie...
Wielkie dzięki za schematy POZDRAWIAM Dodano po 21 Te schematy nie są do tego modelu któru mam. W moim ducacie nie ma świec żarowych tylko świeca płomieniowa i jest brak przepływomierza jeżeli to coś pomoże to numer sterownika jest poniżej: 0281010486
To nie żabojad kolego tylko wynalazek forda chodzi oczywiście o silnik dziwne że ładują je nawet do Ducato! A mogli tam wcisnąc np sprawdzony silnik fiata 2.3 i było by ok... Zerknij na wiązkę lubi się przycierać szczególnie pod przednią lampą. Kupiłem kiedyś za pare groszy Citroena Relay bo myśleli że silnik do wymiany a przetarta była tam wiązka :-)
Przepływomierz powietrza do sprawdzenia oraz jego wiązka. Czy podczas braku mocy czuć że turbo nie pompuje? Sprawdź jeszcze czujnik doładowania łącznie z przewodami.
Posiadam Iveco z silnikiem 2.3. Problemem jest czarny dym z tłumnika w całym zakresie obrotów. Zregenerowane zostały wtryskiwacze, zaślepiny EGR nic nie pomaga. Diagnoza komputerowa nie pokazuje żadnych błędów, już brak mi pomysłów. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw a po podniesieniu...
Nie zauważyłem jakiegoś specjalnego dymu podczas kręcenia czy po odpaleniu, ale zajrzę do tego kolektora. A wartości z przepływomierza mam sprawdzać w jakich warunkach? Obciążenie? bieg jałowy? Poza tym jeśli ciśnienie sprężania było by niskie nie miał by problemów z zapalaniem również gdy silnik jest rozgrzany? Wtedy pali na obrót wału
Cześć wszystkim! Potrzebuję pomocy, może ktoś przerabiał ten temat. Pacjent: Fiat Ducato 2.2 100 KM z 2009 roku. Objawy: Czasami występuje brak mocy po odpuszczeniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu, np. przy zmianie biegu. Niekiedy ruszanie z jedynki wygląda tak, jakbym wysiadł i sam pchał busa. Moc wraca po kilkukrotnym odpuszczeniu i naciśnięciu...
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
Sorki ,że nie odzywałem się długo. Musiałem sam łapy wsadzić- co znalazłem? nowy przepływomierz miał przedmuch z jednej strony normalnie nie było kleju bo po co, druga rzecz na kostkę przyłączeniową do niego kapie woda i zaśniedziały piny. Sumując jest lepiej bo nie przerywa ale obroty jeszcze falują. Mam pytanie do fachowców, czy ma znaczenie położenia...
witam. Mam podobny problem. Czy ktoś znalazł już rozwiązanie? U mnie czasami jest problem z odpaleniem ale jak zapali to silnik pracuje równo na wolnych obrotach tylko jak dodaje gazu tozaczyna się dławić, kopcić i ciężko się rozkręca. Komputer pokazuję błąd P0104. Wiązki sprawdzone, przepływomierz nowy z BOSCHA. Pomocy! Dodano po 3 Dodam że założony...
Dzięki za link ale opisy tych błędów znałem. Zastanawia mnie tylko co może je wywoływać regulator cisnienia na pompie czy przepływomierz? No i jak to jest z tym niskim ciśnieniem bo wersji różnych się doczytałem i wartości ich są od 0.5 do 3 bar. Więc jakie jest prawidłowe?
Witam Fiat Ducato 2007 rok, raz na kilka prób nie odpala wtedy świeci "kłódka", jeśli odpali przekręceniem kluczyka go nie zgasimy. Pomaga powolne przekręcenie z powrotem na zapłon i wtedy zgaśnie. Stacyjka podmieniona na nową, bez zmian. Po nieudanej próbie zgaszenia wywala błędy "z czapki" m.in. przepływomierz. Po odłączeniu aku na kilka godzin przez...
Fiat Ducato 2.5 TDI Cat, 1996 r. prod, 116 koni. Koledzy bardzo proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu, co może być przyczyną. Zimny odpala bez problemów nawet przy - 20 st. natomiast jak tylko osiągnie maksymalną temperaturę płynu chłodzącego zaczyna przerywać, takie bardzo krótkie, pojedyncze przerwy w pracy silnika, połączone z wyrzutem czarnego...
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Fiat ducato 2.5Tdi. Mam problem z silnikiem w tym modelu. Nie ma problemu z uruchomieniem i wszystko jest ok do momentu gdy motor jest już ciepły. otóż po wyłączeniu zapłonu i próbie ponownego uruchomienia silnik nie reaguje na dodanie gazu i zaczyna mocno dymić na niebiesko,nie ma mocy a co za tym idzie nie chce wejść na wyższe obroty.dodam że podczas...
Błąd p0100,p010f,p0101, wysoki sygnał w obwodzie elektrycznym. Uszkodzenie wiązki wrzucam aby ułatwić wam naprawę. https://obrazki.elektroda.pl/5120359000_... Fiat poszedł na łatwiznę, do starej przedliftowej wiązki dorobił nową wtyczkę z klikoma centymetrami kabla i to na tym fabrycznym łączeniu dochodzi do korozji i przerwy w kablu.
Tak imo wywalili bo świeciła kłódka, lecz to nie pomogło - dopiero podanie napięcia na F22 podziałało. Auto jest po zalaniu wiec wszystko w nim śniedzieje. Bledow ogólnie nie było tylko od przepływomierza, aż tu nagle tyle bledow, zastanawiam się czy nie ma jeszcze jakiegoś modułu który nie ma zasilania ze tyle bledow jest. Skrzynka z bezpiecznikaki...
witam Kolegów Fiat ducato z 99 2.8idtd 122kM auto pracuje poprawnie aczkolwiek ma mała moc, zachowuje się jak czysty diesel. Odpala poprawnie, spalanie w granicach 8-9l/100km trasa (wiec jest w normie), nie dymi turbo słychać aczkolwiek nie czuć. Jest to wersją bez przepływomierza. filtry oleje wymienione, zawór EGR zatkałem dla pewności (różnica praktycznie...
Witam ponownie,przejżałem wszystkie kostki wtyki,przeczysciłem złacza ecu auta.i połączył sie z programem.Choc sam nie wiem dlaczego nie mogłem tego zrobic wczesniej.Wyskoczył tylko bład niewłaściwe działanie przepływomierza powietrza.Auto odpałiło dopiero po zastosowaniiu samostartu,i juz odpala ok.ale nadal słychać pukanie,stukanie w silniku.Tyle...
Ja osobiście kolego polecam Ducato. Jeździłem takim jak piszesz że jeździsz i nie narzekałem. Od 3 lat jeżdżę właśnie ducato z silnikiem 3.0 157 koni i powiem szczerze ze rewelacja. Komfort idealny, cichy, dobre wyposażenie za rozsądną cenę ( webasto, klima, elektryka, czujniki cofania, halogeny) a nawet mam założone z tyłu poduszki pneumatyczne sterowane...
Mam problem z Fiatem Ducato rocznik 2005 z silnikiem 2.8 JTD o mocy 128KM. Auto ładnie odpala czy zimny czy ciepły. Nie dymi, pali w okolicach 10 litrów. Problem objawia się słabym przyspieszeniem, brakiem mocy na 4 i 5 biegu a także podczas podjazdów pod gorki, pierwszy je widzi niz ja. Nie ważne czy pusty czy załadowany. Trzeba go mocno depnąc aby...
Problem jest następujący. Na wolnych obrotach samochód nie chodzi na jeden cylinder, po dodaniu gazu jest OK. W momencie kiedy chodzi na 3 cylindry strasznie dymi tak jak by się zalewał bo czuć niespaloną ropą. Po paru minutach chodzi normalnie i za jakiś czas znowu to samo. Auto z rocznika 2014 euro 5+. Wymienione zostały 4 wtryski na fabrycznie nowe,...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 2007rok. Trzęsie silnikiem i krztusi się na wolnych obrotach. Podczas jazdy normalnie przyśpiesza, ma moc. Wtryski świeżo naprawiane. Przepływka sprawdzona, wyczyszczona chłodnia spalin, bo była zapchana, membrana EGR trzyma podciśnienie. Samochód po odpięciu przepływomierza, zaczyna równo pracować na wolnych i widać...
przepływomierz ducato przepływomierz corsa przepływomierz ducato sterownik ducato
astra kontrolka wentylatora podniesc cisnienie bateria awaryjny
Jak wpisać kod do radia Chrysler? Instrukcja krok po kroku Czyszczenie układów scalonych: techniki i narzędzia