teraz pytanko którą pamieć przelutować lub zgrać zeby immo nie blokowało sterownika. Powiedziałbym jak ale może jesteś złodziejem samochodów i chcesz obejść zabezpieczenie, nie znamy cię na forum,pozatym reg. niepozwala.
A kopci na czarno? Bo jak nie to sterownik silnika może nie dawać paliwa. A bez paliwa nie spalin = nie ma co napędzać turbo. To może być wina np przepływomierza który podaje za niskie odczyty (ograniczenie dawki paliwa by nie kopcił). Albo coś z dolotem lubi się zapchać syfem z EGR. Mogli też skopać wy programowanie EGR i ruszyć mapę np smoke limitera.
Witaj Przyjacielu. Znalazles powod przerywania w swoim ducato? Mam ten sam problem. Nie wiadomo skad sie bierze i pali sterowniki.
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Witam PCB jest taka sama (nr. 1 268 314 817-5) ale sam sterownik różni się szczegółami np. inna wartość niektórych rezystorów, brak diody itp. Wydaj mi się, że teoretycznie dało by radę ale czy warto?
Gnicie pinów tam jest rzadkością, chyba że ktoś nie założył osłon, albo zaginęły uszczelki wtyczek ECU. Instalacja gnije i przeciera się, to owszem. Ale zgnite piny widziałem 2 razy. Jeden miał właśnie rozwalone kostki, 2gi stał gdzieś po placach kij wie ile z rozpiętym ECU. Polecam roztaśmować wszystko, pozbyć się peszli i zataśmować wiązki solidną...
Jak dla mnie to za bardzo siadło napięcie podczas któregoś z kolei rozruchu i sterownik dał impuls na wtryski w nieodpowiednim momencie. W/g mnie problem jest w akumulatorze lub skorodowanych połączeniach głównych przewodów zasilających i masowych.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Podłączyć czymś lepszym, sterownik silnika Magnetti?
W tym momencie zależało mi najbardziej na poprawnej diagnozie. Teraz już jestem pewny uszkodzonego oprogramowania lub sterownika a przede wszystkim wkońcu auto odpala normalnie. W tym momencie kiedy jestem pewny że sterownik silnika mam do naprawy mogę go gdzieś oddać do serwisu. Chętnie wyślę w jakieś sprawdzone miejsce.
wczoraj wymieniłem sterownik silnika na drugi i po problemie. wiecie może czy można naprawić stary
Czyli sterownik silnika do wymiany
Witam, Tak jak w tytule ducato 2.3 po 3 godzinach na postoju ma problem po odpaleniu obroty spadają na jakieś 400 i nie ma reakcji na gaz po 2 minutach gaszę i odpalam działa normalnie w sterowniku generuje blad P0697, dpf egr usunięty programowo i odłączony wtryski sprawdzone instalacją i skrzynka bezpiecznikow również przepływka wymieniona na nową...
Jeszcze raz sprecyzuję pytanie, mam Ducato 3 generacji Euro 4, bez znaczenia, nie obchodzi mnie norma, zaniżanie czy podwyższanie tej normy. Mam do kupienia nowe wtryskiwacze z Ducato 2 generacji Euro 3 w przystępnej cenie, fizycznie są takie same jak moje i pytanie, czy sterownik silnika będzie je prawidłowo wysterowywał i czy będzie dało je się przypisać....
Witam posiadam fiata ducato 3,0 160hp auto nie odpala jest błąd regulatora ciśnienia paliwa sprawdzając miernikiem po włączeniu zapłonu jest 4,9v podłączając kontrolkę nie zaświeca się, podłączając kontrolkę w miejsce regulatora błąd przy próbie odpalenia pojawia się, sterownik silnika sprawdzony instalacja podmieniana sprawna też bez zmian skrzynka...
Witam, Auto normalnie jeździło bez problemów. Po nocy przy próbie odpalenia nic- kręci ale nie zapala na zegarach auto z kłódką. Diagnoza Lexią pokazała brak komunikacji z ECU silnika. Bez problemu łączy się z BSI, ABS, Licznik, AIRBAG wyrzuca tam błąd komunikacji z ECU. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja sprawdzona brak przetarć, urwanych przewodów,...
Panowie, Sterownik sprawny, "przeflaszowany" czujnik ciśnienia rail podmieniony, zgodnie z tym co sugerował kolega Megamax podmieniony zawór na pompie (zawór odwrotnego działania niż ten oryginalny, który był na silniku) No i niestety dalej mamy tak jak na początku.. Jakies sugestie koledzy maja, co jeszcze można by sprawdzić ? M.
Minimalna rozbieżność może być ,poza tym jeden z zegarów z ducato miał taką dolegliwość że liczył kilometry jedynie do 400000 . Po osiągnięciu tej wartości serwisy cofały licznik do 0 i wpisywały w książkę serwisową że to zrobiły , bądź montowały nowy zegar z przebiegiem 0 . Może się więc okazać że w sterowniku silnika przebieg różni się o 400000 ,800000....
Witam. Posiadam Ducato z 2009 roku z silnikiem 2,3 i 120 KM. Do samochodu dołożyłem klimatyzację razem z wiązka. Ale sterownik silnika nie widzi czujnika ciśnienia czynnika chłodzącego. Nie widzi go, także jakby go wcale nie było, nie była klimatyzacja wkodowana w sterownik silnika. Pożyczyłem sterownik silnika od kolegi z takiej samej wersji, bez programowania...
Dzień Dobry. Temat rozwiązany. Dla potomnych.... Problemem był zawór EGR, a konkretnie chłodnica spalin zaraz za zaworem. Chłodnica była kompletnie zapchana. Po lekkim rozgrzaniu sterownik silnika przymyka przepustnicę i jednocześnie otwiera zawór EGR. Jeden i drugi podzespół pracują poprawnie, więc sterownik nie widzi błędów. Z racji przymkniętej przepustnicy...
Pytanie bez sensu. Eeprom z jakiego sterownika ? A jak się już dowiemy że chodzi o sterownik silnika to jaki to sterownik ? .... a na końcu i tak odpowiedź będzie że nie da się tanio ....
Kod silnika i sterownik silnika magneti lub Bosch
Zapewne... nigdzie. Blokuje sterownik SRS.
Ogólnie wiązka w ducato/boxser/jumper to nieporozumienie. Sterownik silnika na który leci woda oraz napęd rozrządu - zimą może nawet rozrząd skoczyć! Te auta to chyba tylko południe europy mają obsługiwać :)
Więcej nie mam,dostałem silnik, sterownik z numerem z tytułu i kawałek instalacji..tak jak pisałem,rok2001,2.8 jtd,128 km wyjęty z Ducato.. Znalazłem posty na forum ze schematem który jest mi potrzebny ale jest praktycznie niemożliwe odczytanie numeru pinów.. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Mam problem z fiatem Ducato 2.3 JTD 2018r. Mianowicie wyskakuje błąd p2146-12 uszkodzona centralka (zasilanie wtryskiwaczy) obwód zwarty do akumulatora, błąd pojawia się na rozgrzanym silniku, na zimnym można chwilę jechać, po zapaleniu kontrolki samochód traci moc. Sprawdzone przejścia od sterownika do wtrysków, wszystko ok. Sterownik silnika to Magneti...
Sterownik silnika widzi prędkość czy ktoś posiada może schemat połączenia pompy abs z licznikiem
Witam. Schemat Kol. <zeimp> jest dobry, ale nie kompletny, a brak opisu elementów może znacznie utrudnić orientacje. Na stronie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... są załączone "rysunki" w niedozwolonym dla tego forum rozszerzeniu *.prn (tj. plik zawierający instrukcje wydruku, zwykle tworzony przez sterownik drukarki), który...
Potrzebuje schemat instalacji wentylatorów. Silnik 3.0 180KM Sterownik silnika EDC17.
Świecami i kontrolka steruje komputer silnika. Kontrolka jest tylko informacja i tak w samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem kontrolka gaśnie a świece grzeja dalej. Czasem nawet podczas pracy silnika przy hamowaniu silnikiem gdy paliwo jest odcinane do cylindrow świece grzeja by utrzymać temperature dla prawidłowego zapłonu. I tak jest mapa...
Zacznij od diagnozy na komputerze bo tak to pół auta wymienisz. Kontrolka się świeci bo sterownik silnika sygnalizuje o usterce.
Sprawdź czy to pasuje: Czujnik pedału hamulca: Pin 4 - kolor niebieski: 12V po przekręceniu stacyjki z bezpiecznika F37 w kabinie Pin 1 - kolor niebesko-czarny: 12V po przekręceniu stacyjki z bezpiecznika F42 w kabinie Pin 2 - biało zielony: wyjście sygnału (12V po naciśnięci padału) Pin 3 - biało niebieski: wyjście sygnału do sterownika silnika (12V...
Poruszony był tutaj temat DPF - sam mam VW polo 1.4 z tym filtrem, nie ma żadnego problemu (co jakiś czas zmienia się nieco werk silnika - myślę że wtedy odbywa się wypalanie), ale wracając do tematu - w pracy mamy Ducato około 3 letnie, codzienny przebieg maksymalnie do 150 km, zwykle około 70, odpalany nieraz kilkadziesiąt razy dziennie. Między odpaleniami...
Witam wszystkich i mam taki problem, bo uszkodzeniu uległ sterownik silnika ponieważ dostała się tam woda i nie pytajcie jak. Numer sterownika to 0281015576 51861913. Udało mi się odczytać eeprom, ale flash jest nie do odczytania bo uległ uszkodzeniu. przeniosłem go przelutowałem na działający sterownik i ten drugi nie chciał się podnieść. Pytanie do...
Jak egr jest zaślepiony to chyba jednoznacznie z tym że został odłączony(tak mi się wydaje) Klasyczny przykład duciarstwa, Układ ma być w pełni funkcjonalny , zmieniasz mechanicznie pracę silnika , podczas kiedy sterownik działa według zapisanego logarytmu. Szukaj specjalisty, bo temat jak widać prosty, ale Twój mechanik nie potrafi sobie z nim poradzić....
Witam temat odpuscilem wymienilem z innego auta wtryski pompe listwe sterownik silnika podmienialem i bylo to samo . Falowal dalej Sproboj zawor SCV na pompie zmienic czesto przez to faluja obroty .
Witam mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2001r świeci się kontrolka immo.wgrałem w sterownik silnika nową zawartość eeprom i do puszki immo wygenerowałem nowy transponder i po założeniu znowu się pali kontrolka immo antena sprawna z góry dziękuje za pomoc
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Witam. Problem dotyczy immobilisera, nie zawsze sterownik odczytuje kluczyk. Po 4-5 krotnym przekręceniu stacyjki nagle zapala się kontrolka immo oraz silnika i d..a zimna. Po wykasowaniu usterki w silniku oraz powtórnym przekręceniu stacyjki jest wszystko w porządku, czasami usterka ustępuje bez żadnej ingerencji komputerem. Przewody, zasilanie, cewka...
Fiat Ducato 2008 rok 2 3 Multijet - po rozruchu silnika nie wchodzi na obroty. Na wyświetlaczu pojawia się błąd, ikona silnika. Po rozgrzaniu silnika do temperatury normalnej pracy, problem znika , silnik pracuje normalnie, ma przyśpieszenie. Ikona błędu pozostaje. Egr został dokładnie wyczyszczony. Dodam, że ten problem nie zawsze się pojawia. Dziś...
posiadam ducato 2,0 jtd mam problem z porannym rozruchem świece wymienione działają. Auto gdy jest zimne zapala z małymi problemami ,po odpaleniu niema już problemu.Dziś zauważyliśmy z kolegą że świece żarowe zaczynają grzać dopiero gdy silnik zapali i tak po około 30 sekundach wyłączają się. Jaka może być tego przyczyna że świece działają dopiero po...
Witam , silnik był wymieniany na warsztacie po wymianie czasami zapali za pierwszym czasami za szóstym razem , jeździ bez problemu , ale gdy się doda gwałtownie gazu i puści zawsze gaśnie . Błędy w każdym przypadku są z czujnika wału rozrzad spr na blokadach , czujnik podłożony nowy , instalacja też , sterownik drugi i dalej to samo . Czy ktoś ma pomysł...
Ciśnienie tez bylo sprawdzane nie ma nadmiernych odchylek 28-29b nie mam juz pomysłow co moze byc, w ciagu dnia odpala praktycznie na dotyk problem jest tylko po nocnym postoju... w logach podczas odpalania zauwazylem tylko to ze obroty silnika podczas krecenia skacza np 200. ----- 0---- 180-----0 ------ 220-----0 tak jak by przez dluzszy czas nie widzial...
Witam. Pacjent: Fiat Ducato 250 2.3 diesel 96 Kw 2012 rok . Problem: Dymi z wydechu niespaloną ropą i taki też ma zapach. Po odpaleniu na zimnym silniku jest cisza i spokój przez około 2 minuty, potem silnik leciutko zaczyna falować i zaczyna wolno dymić z wydechu, po rozgrzaniu do około 60 stopni przechodzi dymienie, silnik się uspokaja i problem znika....
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Witam wszystkich. Od 2-ch dni walczę z usterką w tym samochodzie, problemem jest stałe ciśnienie na szynie CR, niezależnie od obrotów wynosi ok 900 bar ( waha się od 880-920 ) Silnik pracuje, ale brakuje mu sporo do ideału. Regulator ciśnienia w pompoe CR Denso sprawny ( ma ok 2,7 om) , testowany w innym samochodzie ( po przełożeniu do drugiego samochodu...
koledzy gdzie jest zamocowany sterownik silnika w ducato 2.5tdi kat z 96 roku :cry:
Czyli prawdopodobnie brak zasilania sterownika silnika.
Błąd skrzyni będzie widzieć, nie przejmuj się tym. Te Ducata tak mają. A co do kasowania błędów to rocznik 2021 już chyba miał SGW (SecureGateWay). Bez dobrego testera z opcją odblokowania SGW błędów nie da się skasować. W Ducato to jeszcze jest chyba osobny moduł i można go ominąć odpowiednią przejściówką. Albo wpinać się testerem bezpośrednio w CAN...
Tylko schematem sterownika silnika dysponuje.
pomógł inny ster .
Błędy odczytałeś tylko ze sterownika silnika czy z innych modułów też? Jak tylko z ECU to zobacz profilaktycznie w desce rozdzielczej i BCM, może coś jeszcze tam znajdziesz.
schemat adaptera jest a wrzuci ktoś schemat sterownika silnika albo poda piny ze sterownika na wyjście przepustnicy?
Jak w temacie Ducato 2.3d 120KM 2007 rok przed liftem (?) potrzebuje schemat elektryczny zasilania sterownika silnika. Bosch.
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Wtyczka do tego czujnika idzie ze sterownika silnika
Błędy to nie wszystko, trzeba popatrzeć w parametry podczas jazdy czego tam brakuje . Zajrzyj na wtyczki od sterownika silnika czy czyste.
Witam.Mam pytanie jakim interfejsem połaczę się ze sterownikiem silnika w ducato 2.5 tdi 95r.,sterownik bosch?
A jeżeli sterownik będzie też z ducato z takim samym silnikiem tylko inny numer to tez nie będzie?
Witam wszystkich ma ktos opis kostki sterownika iaw 8p.11 silnika benzynwego
Testerem diagnostycznym , po serwisie, wymianie oleju itd wpisuje się wymianę oleju w sterowniku silnika. Dotyczy wersji z dpf.
Wątpie aby to był sterownik.
- 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału. ,,Urządzonko" robi Cię w wała, bo odczyty są bzdurne aż tak, ze przy nich silnik nie mógłby pracować. Przyczyn...
Zamykam temat, usterka znaleziona i usunięta w sterowniku silnika. Dziękuje za zainteresowanie
Zestaw wskaźników -> NQS Sterownika silnika -> NCM
Dzień dobry, Poszukuję schematu sterownika silnika D2841HC, Fiat Ducato 2,8 JTD, 2000 rok. Chciałbym przełożyć silnik ze sterownikiem do innego pojazdu. Potrzebuję schematu, żeby podłączyć pedał gazu, immobilizer, pompę paliwa itd. Pełen zestaw od strony pojazdu. Wiązkę od silnika do sterownika mam kompletną. Brakuje tylko od sterownika do pojazdu....
Odpala tylko na plaku, plaka nie ma, silnik gaśnie Dodano po 59 Myślę, że nie, nie ma żadnego sterownika silnika ani nic podobnego, jeszcze jest tam świeca płomieniowa
Cześć, mam taki sam problem z Fiatem Ducato 3.0 2012 rok 180 KM, jak udało Ci się rozwiązać problem? U mnie wyświetlają się dwa błędy P0500 i P0503, ale są w ECU silnika, a w sterowniku ABS ich nie ma. Sterownik wysłany do sprawdzenia i jest sprawny, nie mam pomysłu, gdzie dalej szukać. U mnie od razu wchodzi auto w tryb awaryjny i tylko 1500 obr./min.
Kod silnika?
Auto odpala? Łączy się z innymi sterownikami (abs, poduszki)? Może po prostu brak zasilania sterownika silnika?
A pali Ci się kontrolka od silnika ?? Ja mam Boxera 2.2 hdi 2004 r. Przestał chodzić mi licznik i zapaliła się kontrolka, jak tylko zmienię bezpiecznik F11 od kalkulatora kontroli silnika to zaraz go spali :/ wg schematu z bezpiecznika idzie do kalkulatora i do zegarów, ale nie znalazłem czy ten kalkulator to impulsator w skrzyni czy jakiś sterownik.
Mam schemat z Ducato, pokaż zdjęcie wtyczki panelu. Tam chyba trzeba przeprogramować też sterownik silnika i bsi.
Witam, posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej silnika Ducato 3.0 JTD rok 2007-2008, potrzebuję głównie informacji o 4 przewodach między przepustnicą a sterownikiem/skrzynką bezpieczników, ponieważ jeden z nich jest ucięty w połowie wiązki i nie wiem, gdzie ma być wpięty. Ogólnie auto po odpaleniu przez chwilę nie reaguje na pedał gazu i brak mocy,...
Ciśnienie na cylindrach, korekty do sprawdzenia, kody wtrysków i oczywiście aktualizacja sterownika bo było kilka.
Mój wpis odnosił się tylko do tego dlaczego nie masz błędów w sterowniku silnika, a auto łapie tryb awaryjny.
Witam. Danio12344 jaki masz sterownik silnika?. Mam u siebie Ducato 21r z ecu MD1CS069 i nie mogę zrobić resetu systemu Adblue. Mam Launch oryginał z aktualną aktualizacją i lipa narazie. Odliczył mi już kilometry do zera i auto nie odpalenia. Udało mi sie zrobić jakiś reset odpaleń po tym odpalił ale wskoczyło 50 km do końca. Ktoś resetował w tym ecu...
Kolego sam sobie odpowiadasz na pytanie, do sprawdzenia wiązka pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem i ewentualne złącza po drodze.
W sensie żebym wymontował BCM ( sterownik silnika) i wysyłał do Ciebie Tylko body ,(moduł nadwozia) ten gdzie gniazdo OBD. Po zmianie konfiguracji tylko podpinasz spowrotem ,w instalacji nic nie robisz.
Witam, mam problem z ciśnieniem doładowania w moim Ducato 2007 130 KM 2,3. Otóż wartość ciśnienia zadanego na wolnych obrotach jest 285, a wartość faktyczna jest 530. Dodam, że przepływomierz sprawdzony, jest dobry, wykonana została szczelność układu i jest ok. Proszę o pomoc. AI: Czy był sprawdzany zawór sterujący turbiną (np. elektrozawór, gruszka,...
Czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o brak zasilania pedału gazu. Skoro przewody sprawne jak i podkładany pedał gazu to sterownik nie podaje zasilania na pedał gazu - uszkodzony sterownik silnika.
Te pomiary napięć to na podłączonej czy odłączonej wtyczce od EV? Zawór jest 12V, więc w miejsce zaworu możesz wpiąć na kabelkach żarówkę 2-3W 12V i zobaczyć czy miga/świeci się, a z drugiej strony sam zawór możesz sprawdzić podając na niego 12V (dla bezpieczeństwa przez bezpiecznik 2-5A). Podejrzewam, że zawór ma zwarcie i być może uszkodził driver...
Obyło się bez wymiany ECU, przewalone przewody w wiązce od silnika, dzięki KarizmoGSM
2004 tj Ducato II gen i chcesz wsadzić silnik do Ducato III gen ?? Poniekąd zależy z którego rocznika będzie ten nowszy model ale na pewno nie będzie to wymiana plug and play. U Ciebie podejrzewam siedzi silnik F1AE0481C 110 KM. W modelu wyżej są już silniki MultiJet i jest to albo F1AE0481D albo F1AE0481N (zależy od mocy) bo nie sądzę byś kupował nowsze...
Kolego tu ci nikt nie pomoże sprawa regulaminu. Jak wal do mnie na PW Podaj model sterownika silnika jego numery. Cos poradzimy na ten problem.
Światła DLR powinny zapalać się po uruchomieniu silnika a nie po włączeniu zapłonu i gasnąć po włączeniu pozycyjnych. Są specjalne sterowniki wykrywające napięcie ładowania powyżej 14V co jest interpretowane, że silnik pracuje.
Na początek bym sprawdził czy ginie +15 na sterowniku silnika przy próbie zgaszenia. I sprawdź przekaźniki.
Witam, posiadam samochód Fiat Ducato 2005r z silnikiem 2.8 JTD. Chcę założyć tempomat z manetką od Mercedesa A0015401445. Niestety nie mam w moim aucie wyprowadzonej wtyczki do tempomatu i muszę ciągnąc kabelki do komputera silnika. Potrzebuję schemat manetki, jest tam 6 kabelków najlepiej jak by ktoś rozpisał gdzie który kabelek manetki podłączyć do...
Wymieniłeś cały zestaw- klucz z immo , sterownikiem silnika i moduł czy udało sie jakos reanimować fabryczny zestaw?
Peugeot na Boschu potrafi tak zrobić gdy ma zwarcie na wiązce z czujnika ciśnienia paliwa. Także wiązka pokolei do sprawdzenia. Jeśli nie to zostaje sterownik silnika. Dodano po 8 Sprawdź jeszcze czy masz masę na obudowie sterownik silnika. Tak był problem z korozją na lewej podłużnicy i brakowało masy na pęku kabli.
A bierzesz pod uwagę że elektronicznie musiał byś przełożyć praktycznie wszystko ,bo to zupełnie inne auta i sterowniki ? Jeśli już to poszukaj takiego samego auta jak masz z uwalonym silnikiem , albo sprzedaj motor po remoncie i kup sobie ducato3 ale czy ono jest lepsze to z pewnością nie odpowiem .
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Koledzy naprawdę czy nikt nie jeździ ducato z takim silnikiem, żeby sprawdzić jak wygląda taki schemat. Naprawdę jest mi niezbędne żeby złożyć auto. Gorąca prośba o chwilę poświęcenia pozdrawiam.
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
temat zamykam dlatego że fiacior jezdzi juz trzeci tydzień i jest wszystko wporządku pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej w komorze silnika ora pomoc kolego wyżej ................ pozdro rox..............
mam wlaśnie przypadek ducato 290 2015r zarzą ładowania, świec żarowych i chyba rezerwy czerwona oraz najpierw one się podświetlaja i póżniej świecą , gasną po dłuższej chwili po stacyjce na off, w silniku mam usterkę zasilania czujnika nr 3 i włącza sie wentylator. sterownik sprawdzilem jest ok, kable pod lampa jak nowe
Czasami woda tak niefortunnie spływa po kablach... Złącze w okolicy sterownika silnika, ale nie od stera ok.8-10 pinów.
"Zasilanie do zespołu sterowników dochodzi bezpożrednio z akumulatora, a linia zabezpieczona jest bezpiecznikiem F01, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej w komorze silnika B001, oraz bezpiecznikiem F39, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej pod zestawem wskażników B002"
Robiłem coś podobnego w Ducato. Skrzynka bezpieczników skorodowana. dokładnie , była woda.Po wyłączeniu zapłonu sterownik silnika był dalej zasilany na poziomie 9V. Obciążenie żarówką powodowało dopiero spadek do zera.
Mam problem. Fiacik ciężko odpala tak jakby się zapowietrzał. Jest jeszcze na gwarancji (230 tys). Przy tym przebiegu gwarancja? Problemem może być akumulator, do ilu spada napięcie podczas kręcenia. Ciśnienie paliwa dobre, jakie obroty widzi sterownik. I ile czasu musisz kręcić do zapalenia silnika?
witam, a masz sterownik od tego jamperka? INACZEJ DU... ZBITA, jak jestes zainteresowany to poszukaj na dowlandzie o sterowaniu w silnikach HDI,powodzenia
sterownik silnika ducato ducato sterownik ducato ducato sterownik
ekspres bosch wyczyść zaparzacz gaśnie hamowani ustawienia sharp
boiler elektryczny sterownik smarta
NE5532 – eliminacja szumu 50 Hz w przedwzmacniaczu audio, filtrowanie, ekranowanie iPhone 7 hotspot Wi-Fi: Brak internetu, zabezpieczone na laptopie z Windows 10/11