Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Sprawdzić wtryski na przelew.
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Po odpaleniu z plaka ciśnienie wg komputera 320-330bar
Ciśnienie na cylindrach, korekty do sprawdzenia, kody wtrysków i oczywiście aktualizacja sterownika bo było kilka.
Ciężko jest mi coś jeszcze dodać. Skoro przewody podłączone prawidłowo, eletryka też. Mimo to stawiam na układ zasilania - słabo odpowietrzony lub za słabe ciśnienie. Robiłeś próbę szklankową czyli jak leci z każdego wtrysku?
Rozrusznik kreci, układ paliwowy odpowietrzony, prąd na świecę płomieniową dochodzi, nie było sprawdzane ciśnienie.
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
A może po prostu lepiej podpiąć jakikolwiek sprzęt diagnostyczny i sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu oraz w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
Jak mu przycisne na postoju to zmierzone strasznie wzrośnie, gdzie zadane jest cisnienie dużo niższe, wtedy odetnie. Tylko wszystko dzieje się jak mu wcisne gaz poniżej 2000obr/min. , Powyzej tych obrotów dużo rzadziej takie coś się dzieje. Przelewy z wtrysków są ok, chodzi mi o przewód mały gumowy powrotny który dochodzi do każdego wtrysku pokolei,...
Tak z ciekawości wpisałem ten błąd w google i w japoncach oznacza duza nieszczelnosc w układzie wtryskowym i często ludzie wskazują uszkodzone wtryski. Moze zrob probe przelewowa ?
Przyjechalo z usterką. Ma takie ciśnienie ,bo głośno pracują wtryski na wolnych.Jak dla mnie posypał się sterownik. W poniedziałek wgram czystą zawartość i zobaczymy.
Witam!! Mam problem z Fiatem Ducato 2.5D 97r. mianowicie, kiedy chcę go odpalić to muszę kręcić go na rozruszniku kilka sekund, następnie silnik odpala na jakieś 2 sekundy i gaśnie. Wtryski były robione, świece żarowe są dobre, ciśnienie na cylindrach poprawne. Żadna z kontrolek w kabinie nie sygnalizuje usterki..proszę o pomoc:)
Sporo wymieniłeś w tym silniku - a co z wtryskami - czy leją na powrotach?, jakie jest ciśnienie na CR? - przy zapalaniu, podczas pracy - rządane/rzeczywiste
Ja naprężam na maxa i kręce rozrusznikem ciśnienie sprężania w cylindrze podbija wtrysk od spodu. Lub naprężam na szpilkach i ciągne wtrysk grzechotką pneumatyczną... Każdy sposób dobry oby tylko go wyrwać. Poszukaj firmy która wyciąga wtryski hydraulicznie, tu w Irlandii niestety ten model i Ducato 3jtd nie chcą nawet próbować.
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
A co na to mechanik który to robił, bo przyczyn może być wiele. Regeneracja wtrysków pewna? To jest CR więc nie taki ciężki do zdiagnozowania. Jakie ciśnienie na szynie w momencie rozruchu.
Witam!! Podłączam sie do tematu. Ja mam podobny problem co kolega , lecz mój Ducato 2.8 JTD 2003r. gaśnie w trakcie jazdy (gasnie w różnych sytuacjach jak chce) ,ale nigdy na biegu jałowym i na postoju. Odpala normalnie, mocy mu nie brakuje, tylko pali sie cały czas kontrolka silnika i przy gaszeniu silnika gaśnie z opóźnieniem. Byłem już u różnych...
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Też mi się tak wydaje ale jak sprawdzić czy ona jest dobra?? Jak sprawdzić ciśnienie, które daje. Zapomniałem dodać, że jak potrzymam go na tym "szarpaniu" dłużej to zaświeca się czerwona kontrolka "błąd wtrysku"
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
Witam, od dwóch dni mam problem z Fiat Ducato 2008r. 2.2JTD 100KM przebieg 195 000km (100% pewny, auto od nowości w domu). Dwa dni temu zaczął delikatnie kopci pod obciążeniem, zwłaszcza od 1800obr/min w gorę do ok 2500. Następnego dnia dymienie tak wzrosło i spadła moc, średnie spalanie wzrosło o ok 1.5l, ledwo do domu wróciłem. Na 4 i 5 biegu nie...
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Bezpieczników nie sprawdziłem bo nie wiem które to są.Pompa podaję paliwo bardzo dobrze próba przelewowa na zaworów utrzymujących ciśnienie na wtryskach wyszła pomyślnie zero ubytku przez 24 godz. I dalej nie chce odpalić świece żarowe nie są pewnie ważne w temperaturze dodatniej ale tez są sprawne i co z tym fantem zrobić nie mam pojęcia...
Jak wyżej pisał kolega (at)opal67 Ciśnienie paliwa po wł zapłonu, ciśnienie przy kręceniu, po odpaleniu i nagrzaniu korekty wtrysków. Odpalanie dopiero po kilku obr może też wskazywać na problemy z wiązką czujnika położenia wału, lub samym czujnikiem. Ale wtedy na ogół wywala kontrolkę silnika po odpaleniu.
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
Wtryski podmienione z innego samochodu, a ciśnienie na 5tym biegu dalej max 1060. Regulator ciśnienia też zmieniałem i to samo, te same wykresy. Została chyba już tylko pompa CR. Chyba ze damdam ma racje, ale czy wtedy ten drugi komplet wtrysków dałby identyczne objawy?
Ciśnienie sprężania nie za bogate , ale jeżeli odpala samodzielnie to nie jego wina że kopci na czarno . Wtryski pompa , z jakiegoś powodu dostaje za mało powietrza w stosunku do ilości paliwa i dlatego kopci na czarno . Nie podnosi czasem obrotów w miarę rozgrzewania ponad miarę ?
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
No wiem że może się czepiam przepraszam. Po prostu już nie wiem o co chodzi z tym ciężkim odpalaniem. Po posiedzeniu wszystkiego samochód odpala ale po kilkunastu próbach. Kupiłem wczoraj jakiś program do fiata zobaczymy czy uda mi się dopisać te wtryski i zrobić adaptacje tego regulatora. A co do tego niskiego cisnienia to moja pompka bije max 5 bar...
Nie wiem z tym zaślepieniem bo musiał bym rozdzielić przelew od pompy i wtrysków bo mi je rozwali jak wytworzy się ciśnienie a najlepiej zamiast zaślepiać założyć zaworek ciśnieniowy ok,3-4 bar. Kolego decybel na listwie wtryskowej 0 bar, bo nie mam ciśnienia z zbiornika [3-4 bar o którym piszesz ] mam podpięty zegar i mam 0 bar a pompka w zbiorniku...
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
Nie wiem co to znaczy , że osiąga tylko 60 stopni. Jeżeli nie rozgrzewa się więcej to termostat jest uszkodzony-cały czas otwarty. No ale w końcu za jakiś czas może dłuższy musi się rozgrzać. Złe palenie może się brać ze złego luzu zaworów aczkolwiek nie tylko. No cóż jeżeli chodzi o dym to pierwsza sprawa-pomiar ciśnienia. Bez dyskusji. Jeżeli będzie...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Następny problem z tym autem, tym razem zgasł w drodze i niestety już nie odpalił. Po zholowaniu próbowałem odpalić go na plaka, kilka razy auto odpaliło i pracowało normalnie, ale po dodaniu raptownie gazu gasło i znów trzeba odpalać na plaka. Oddałem samochód do mechanika, były błędy które usunął, błąd czujnika powietrza doładowanego i przepływomierza....
Na drugi dzień po wymianie oleju silnikowego odpalił i aż do zagrzania nie dymił ale tylko raz, popołudniu przy kolejnej próbie znowu to samo. Ciśnienie oleju na zimnym po odpaleniu 5,5 bar Podczas rozgrzewania spada powoli do 2,0 bar po rozgrzaniu. Czyli wygląda ok. Wymieniłem jeszcze filtr paliwa, ale nie poprawiło kultury pracy układu. Jedna świeca...
Ewidentnie coś dzieje się fizycznie z ciśnieniem. Wtryski bym zbadał na przelew.
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
- 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału. ,,Urządzonko" robi Cię w wała, bo odczyty są bzdurne aż tak, ze przy nich silnik nie mógłby pracować. Przyczyn...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Ok. Kontrolka silnika świeci się? Może padł zawór regulacji ciśnienia CR?
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Płyn chłodniczy nie ubywa? Jeśli nie to zły kont ustawienia wtrysku. Dwa pompa do regeneraci. Trzy pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Czy przestawiony rozrząd? Silnik pali na "starterze" i chodzi tyle tylko , że nie chodzi na paliwie. Odkręcałem i odpowietrzałem na wtryskiwaczach i jest ciśnienie. Rozrząd i tak miałem wymienić więc to zrobię. Pytanie czy po wymianie rozrządu będzie się zachowywał tak samo , to czy może tego być inna przyczyna? Jeszcze raz " silnik chodzi na starterze...
Coś kręcisz. Sterowania na wtryski na pewno nie ma i nie będzie dopóki ciśnienia na listwie nie zobaczy.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam, tym razem pacjentem jest Boxer III 2.2HDI 130KM 2011. Auto odpala, nie wywala błędów na desce (oprócz poduchy). Był przeprowadzany remont silnika w innym warsztacie, w teorii nowe wtryski i pompa które trzeba zaprogramować i tu jest problem. Nie znam dokładnej historii auta, przyjechało na usterkę " nie da się kompa podpiąć". Prawie całkowity...
slyszalem rozne wersje Pasek przeskoczyl o jeden zabek ,cos z zaplonen a moze turbo przepuszcza. A co z tych "wersji" sprawdziłeś i wykluczyłeś? Potrzebuje konkretnej porady od znajacych sie Bez oględzin samochodu możemy tylko dopisać Ci kolejne 'wersje" do sprawdzenia. - Sprawdź ciśnienie w cylindrach. - Sprawdzić wtryskiwacze.
Witam ponownie, auto ponownie nie uruchamia się. Podczas jazdy zgasło i nie odpaliło. Paliwo dociera do wtryskiwaczy, nie ma na nich zasilania, ECU zasilanie ma, błędów oprócz EGR żadnego, z plaka startuje, obroty wału 250 obr pokazuje, ktoś ma jakiś pomysł? Dodam, że na początku tygodnia też miałem problem z gaśnięciem, komputer wskazywał na czujnik...
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Witam, posiadam Fiata Ducato 2.3 2016 r. 130 kM. Zaczęło się od sporadycznego wypadania błędu P0238, potem dodatkowo zaczął wypadać P0401 i P0402. DPF się nie chce wypalić. Mechanik z czwartego warsztatu rozkłada ręce, do tej pory wymienione 2x EGR, turbo, czujnik ciśnienia doładowania, chłodnica spalin, intercooler, przepływka, olej, filtry, wtryski...
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Dalej możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach .Jeżeli będzie słabe to i problem będzie z rozruchem przyczyna nie szczelne zawory lub pierścienie .Następny powód mogą być lejące wtryski.Z tym samostartem to bym ostrożnie podchodził lepiej podaj mu plak ten do nabłyszczania tapicerki jest lepszy bo tłusty a samostart wysusza i silnik aż dęba staje przy...
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Wtryskiwacze zostały sprawdzone . Powrót również . Ciśnienie nadal daje takie na wężyki z powrotu ze rozrywa . 1 temu została wymieniona pompka paliwowa w zbiorniku. Może to może mieć wpływ na ciśnienie ?
W aucie wymieniłem EGR i przepustnicę.Stara przepustnica była z produkcji Wahler i miały wadę konstrukcyjną. Praktycznie wszyscy to zmieniali. Teraz mam nową produkcji Magneti Marelli no i było trzeba jeszcze kabelek do podłączenia.. Egr jest sterowany pod ciśnieniem , nie ma żadnego czujnika(Silnik EURO 4), więc jak tam programować. Przepustnica Magneti...
a jakie daje ciśnienie na listwę wtryskową przy 110 km? Ja bym się skupił czy czasem dpf jest prawidłowo poczyszczony, częste są przypadki że usuwają nieprawidłowo.
Stuki pojawiają się przy rosnącym ciśnieniu turbo, nie jest to hałas metaliczny. Wtryski sprawdzone, węże turbo wszystkie sprawdzone. Co to może być ?
300000km = ja bym bardziej obstawił wtryskiwacze. Trzeba sprawdzić faktyczne ciśnienie na szynie i wtedy szukać przyczyny.
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
Nie wiem czy ten post coś pomoże, ale zawsze warto spróbować. Miałem przypadek ale odwrotny niż Twój. Ducato, 2,2 HDi - na biegu jałowym mogłeś go gazować ile chciałeś, a ciśnienia zadane i rzeczywiste "pokrywały się". Wystarczyło tylko wyjechać na trasę i dać mu gaz do podłogi a za chwilę auto słabło, wyskakiwał błąd o zbyt małym ciśnieniu paliwa....
Bez dokładnej diagnostyki z podglądem parametrów moge powiedziec, że do wymiany/regeneracji komplet wtrysków lub sama pompa wys. ciśnienia i zawór egr. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Pół ostrzeżenia .
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Witam i proszę o pomoc. Od kilku lat mam problem z ducato 2.3 mjet 130 KM. Kilku mechaników nie może znaleźć powodu. Samochód znienacka gaśnie, zdarza się to co kilkaset, a czasami kilka tysięcy kilometrów. Zapala się lampka Check. Po kilku minutach zapala jak gdyby nigdy nic się nie stało. Jest w pełni sprawny. Silnik pracuje równo, żadnych stuków,...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
Sorry, pomyliłem samochody, to nie było w fordzie tylko w ducato 3.0 jtd, co prawda bez DPF, ale objawy identyczne. Auto było u 3 mechaników. Jeden chciał robić remont silnika, bo pierścienie i wtryski, plus robota, wycenił na 12000 zł. Na wolnych obrotach nie ma dużego ciśnienia oleju, dlatego moze nie dymi, a jak jest bardzo rozgrzany, to olej się...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Witam ponownie. Dość długo się nie odzywałem ponieważ nie miałem tematu wartego zamieszczenia na forum. No ale niestety pojawił się. Piszę niestety bo wolałbym, żeby go niebyło. Jakiś czas temu w/w fiat ducato był pozostawiony na 6 tygodni bez odpalania. Do tego czasu działał bez zarzutów (pomijając trzy incydenty w dość długich odstępach czasu, kiedy...
Wtryskiwacze sprawdzone- ile przejechały?. Końcówka wtrysku Bosch- Iveco, Dukato kosztuje 180 zł. Auto ma jeździć i zarabiać czy mieć zatrzymany dowód i rozszerzony przegląd? Chyba sam kolega udzieli odpowiedzi czy warto oszczędzać. Wtryskiwacze nowe Iveco od założenia około 120tys km. Sprawdzane na maszynie , trzymają dawki jedynie przelewy ciut większe...
Jak w temacie , silnik JTD . Jakiś miesiąc temu zaczęła mi się palić kontrolka od wtrysku , zbagatelizowałem to bo nie widziałem żadnych zastrzeżeń w pracy silnika , sądziłem że może urwał się przewód od jakiegoś czujnika i dlatego się świeci . Z czasem zaczął mi dziwnie pracować silnik na wolnych obrotach , tak jakby schodziły za nisko i lekko nim...
Usterka jest taka że pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski. Stało sie tak w warsztacie gdzie wymieniali pasek rozrządu. 3 razy auto odpaliło ale zanim ustawili kąt wtysku po następnej próbie odpalenia wyskoczyła kontrolka Code. Od tej pory jest głuchy, kręci ale ciśnienia na wtryskach nie ma. Mechanik twierdzie ze na tej pompie wtryskowej są...
ducato wtrysk ducato wtrysk ducato ducato ciśnienie
sterowanie dwoma obwodami skrzynia wymian sprząc amplituner przygasa
uszkodzona płyta główna tablet uszkodzona płyta główna tablet
Fallo remoto w BMW X1 - przyczyny i diagnostyka Komunikat "Behälter füllen" w piecu Rational - co oznacza?