mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Sprawdzić wtryski na przelew.
Czyli sam tego nie ogarnę. Myślałem o przepustnicy i pompie paliwa. Wtryski to by chyba kopcił.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
Witam, mam problem z Fiatem Ducato 2.3 JTD 2010 rok, a mianowicie wszystko działało bez problemu. Mechanik wymienił filtr paliwa i auto nie chce odpalić. Po poluzowaniu wtrysków nie leci paliwo, po wyjęciu czujnika na pompie CR nie leci paliwo, tak jakby nie szło paliwo na wtryski. Tylko dlaczego? Może ktoś miał coś podobnego? Z góry dziękuję za pomoc.
witam tak jak kolega w ostatnim poście napisał winny był przetarty przewód od regulatora na wysokości końca peszla wchodzącego do obudowy z której juz sie rozprowadza instalacja na cały silnik wtryski i resztę osprzętu
witam może mi ktoś pomóc bo ja już nie mam pomysłów co może się dziać. Mam fiata ducato 2.5td z 1994r i nie chce odpalać wymieniłem wtryski , pompę paliwa , przewody paliwowe i nadal nie chcę odpalić co może być.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Mała pompka mechaniczna podaje paliwo na filtr, z filtra dalej na pompę wtryskową, ale już na wtryski nie podaje paliwa.
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Paliwo wydostaje się spod wtryskiwacza.Po wytarciu do sucha szmatką zaraz z powrotem widoczny jest wyciek.Po postoju parominutowym pod autem widać plamę paliwa.Nie jest to wyciek z zasilania.Zaznaczam że pod tymi wtryskami nie ma uszczelek.Po założeniu uszczelki gołym okiem widać że wtrysk jest wyżej od pozostałych.
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
Objaw uszkodzonego lub nie wyuczonego visteona. Sprawdź w danych rzeczywistych czy widzi korekty wtryskiwaczy. EGR wyprogramowany czy nie? Sterownik byl otwierany lub wgrywany był soft virgin np kessem bez przyuczenia po tym zaworu w pompie lub wtryskiwaczy? Kody wtrysków zgadzają się ze stanem faktycznym? Jaka kolwiek odpowiedź na tak jest odpowiedzią...
A przypadkiem płomieniówka nie przepuszcza paliwa? Odłączał ja ktoś?
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
Po długim szperaniu nie znalazłem nic szczególnego, poza tym że raz rano jak było chłodniej zauważyłem że silnik chwilę kuleje i jest siwy dym z wydechu tak jakby nie spalał paliwa. Oddałem wtryskiwacze jeszcze raz do sprawdzenia. Wyszło wówczas ze jeden ma za dużą dawkę, nie wiem czemu wcześniej tego diagnosta nie wykrył. Zakupiłem jeden nowy wtryskiwacz....
Niestety samemu nie sprawdzisz pompy wtryskowej. Nie myl z pompą paliwa,bo tej w naszych autach nie ma...
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
Coś kręcisz. Sterowania na wtryski na pewno nie ma i nie będzie dopóki ciśnienia na listwie nie zobaczy.
Przyjechalo z usterką. Ma takie ciśnienie ,bo głośno pracują wtryski na wolnych.Jak dla mnie posypał się sterownik. W poniedziałek wgram czystą zawartość i zobaczymy.
W takim roczniku to pewnie powinna być pompa paliwa. Sprawdź czy jest i czy chodzi. Bezpieczniki jak rozumiem sprawdziłeś ? Sprawdź czy paliwo pompuje na wtryski.
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
Problem tylko wtedy ustępuje kiedy silnik nie dostaje paliwa... Szukam serwisu itp bo powody są już podane w przytaczanym powyżej linku. Powodem jest układ związany z wtryskiem paliwa Szukam kogoś kto usunie przyczynę pozdrawiam
AAA no tak! sorry nie pomyślałem. Zanim wymontujesz wtryski to sprawdz filtr powietrza no i turbo. Czarny dym z rury świadczy o tym , że jest za mało powietrza w stosunku do paliwa więc zacznij od dolotu a na koniec zostaw sobie wtryski .
Witam!! Podłączam sie do tematu. Ja mam podobny problem co kolega , lecz mój Ducato 2.8 JTD 2003r. gaśnie w trakcie jazdy (gasnie w różnych sytuacjach jak chce) ,ale nigdy na biegu jałowym i na postoju. Odpala normalnie, mocy mu nie brakuje, tylko pali sie cały czas kontrolka silnika i przy gaszeniu silnika gaśnie z opóźnieniem. Byłem już u różnych...
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
Dziękuje za odpowiedz . Marcinek ale chodzi mi o to jak wyciągnę pompę paliwa i wkładam czy muszę ustawiać kąt wtrysku, jeżeli tak to jak to zrobić
Pompa i wtryski po regeneracji. Pompa była ustawiana na czujnik ale nie dało to skutku bo był słaby i dopiero była zwiększona dawka paliwa i zrobił się troszkę mocniejszy.
Fiat ducato 2,3 2007 rok euro 4 czy wtryski z euro 3 będą działać na euro 4 Wtryskiwacze paliwa w silnikach spełniających różne normy emisji spalin (Euro 3 i Euro 4) mogą różnić się pod względem konstrukcji, specyfikacji oraz sposobu sterowania. Oto szczegółowa analiza problemu: 1. Różnice między normami Euro 3 i Euro 4 : - Normy emisji : Euro 4 wprowadza...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
Ja nie twierdzę że jest to problem wtrysków, ale zapłaciłeś za coś, co nie zostało do końca dobrze zrobione, kody ima są ważne, a twoje ECU samo ich na pewno nie sczytało, twoje ECU ma porostu zapisane stare kody ima. Jeśli chodzi o te kody to ja jak je wpiszę to widzę dosyć sporą różnicę niż jak ich nie wpiszę. Dodano po 58 Test na przelewach na zregenerowanych...
Sporo wymieniłeś w tym silniku - a co z wtryskami - czy leją na powrotach?, jakie jest ciśnienie na CR? - przy zapalaniu, podczas pracy - rządane/rzeczywiste
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Witam,mam problem z połączenie ECU z komputerem.Próbowałem FIAT ECUSCAN, PCMSCAN,i nic.Od czego zacząć?jakie połaczenia sprawdzic najpierw?co może być przyczyna?,auto po kompletnej rozbiórce silnika ,po złożeniu silnika wtryskiwacze nie wtryskuja paliwa,do wtryskiwaczy dochodzi paliwo.Czy wtryski mogły zgubić kody zawarte w ecu?,czy ma ktoś schemat...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Witam mam problem z fiatem ducato II 2002r. Wymieniłem zbiornik paliwa i zaczął się problem. Raz pod odpaleniu swieci sie check i auto w trybie awaryjnym gasnie po paru sekundach. Raz check sie nie swieci i idzie kawałek przejechac i auto gasnie. Przy próbie ponownego odpalanie nie slychac pompy. Wtryski dostają paliwo. Wyczyscilem regulator cisnienia...
Witam. Mam pewien problem. Posiadam samochód Fiata Ducato z 1998roku 2.8D sprowadzony z angli po przekładce. Posiada od immo taka żółta skrzynka przy stacyjce jest ona odłączona. Ktos mieszał w samochodzie i ja odłączył. Przy okazji jest także rozwalona stacyjka ( brak oryginalnego kluczyka). Rozrusznik kręci, powiem tak jak mu dam samostart samochód...
Jezeli chodzi o cisnienie paliwa w przewodach tuz przed wtryskiem to marne, kapie podczas krecenia rozrusznikiem... Ale pompa sie zalacza, slychac stuk przy przekrecaniu kluczyka. Probowalem tez odlaczyc na moment przewod od pompy, poczym na wlaczonej stacyjce wlozylem z powrotem i slychac bylo jak pompa sie wlaczyla....
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Panowie bardzo dziekuję za podpowiedzi. Problemem okazała się pompka podająca paliwo ta na pompie wtryskowej ! Czyli 1 pompiarz źle wykonał swoją pracę a mój mechanik przed oddaniem pompy do innego pompiarza wymienił mi pierścienie ( 600zł ) i koszt u drugiego pompiarza 300zł ( cały mój koszt naprawy pompki paliwa wyniósł 4,300zł) boli - bardzo trudno...
Cisnienie paliwa przy kręceniu rozrusznikiem jest około 240-250 bar i pokrywa się z oczekiwanym. Świece sprawdzone grzeją na pewno. Wtryski udało mi się dopisać i wtrysk pilotażowy też. Nie mierzyłem czasu ale mogło to być około 3 minut, sam sobie ustawiał obroty, w każdym bądź razie błąd znikną. Parametru synchronizacji niestety nie mam w multiecuscan...
oeju ubyło około 3 litrów po 200 km bez wycieków, a paliwo podawene na wtryski jest czarne jak smola a podawane na pompe było z czystej butelki , wałek napędu pompy wtryskowej w tym silniku przechodzi przez zespól w skład którego wchodzi pompa oleju i wspomagania
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
Witam, tym razem pacjentem jest Boxer III 2.2HDI 130KM 2011. Auto odpala, nie wywala błędów na desce (oprócz poduchy). Był przeprowadzany remont silnika w innym warsztacie, w teorii nowe wtryski i pompa które trzeba zaprogramować i tu jest problem. Nie znam dokładnej historii auta, przyjechało na usterkę " nie da się kompa podpiąć". Prawie całkowity...
Znalazłem przyczynę , skaner wskazał mi czwarty wtrysk , rozciąłem wiązkę i poszedłem po przewodach od wtrysku i znalazłem dwa kabelki przetarte i zwarte ze sobą, obciąłem, polutowałem, założyłem izolację i wszystko hula jak nowe a cztery warsztaty powiedziały mi za naprawę po ok 10 000 zł , warto najpierw poszukać przyczyny od najprostszych rzeczy...
Standardowo zakładam posta a i tak muszę sobie sam radzić... Byłem w autoryzowanym serwisie fiata na dzień dobry wymienili filtr paliwa, zrobili próbę przelewową i na razie diagnoza: " leją wtryskiwacze " wymiana bądź regeneracja. Powyższy błąd P0089 w instrukcji serwisowej podchodzi też pod: " ciągłe lanie wtrysku " Może wystąpić również przy przytkanym...
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Mam problem z fiatem ducato 2,5 tdi 116KM w najwieksze mrozy (-17)potrzebowałem auto a nie uzytkowałem go przez 2 tygodnie wczesniej. Po probie odpalenia przy pomocy rozrusznika wpadłem na pomysł, zapalenia go na zaciag( bardzo zły pomysł). Raz załapał i nic wiecej. Odpusciłem sobie do dzis( +1). Wymieniłem nowy filtr paliwa, wstawiłem auto do garazu...
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Po wielu próbach uruchomienia silnika chyba za " trzydziestym " razem silnik odpalił. Dotarłem do Krakowa na parking nie gasząc silnika . Na następny dzień rano " historia " zaczęła się od nowa: ikona CODE świeci ,rozrusznik kręci, silnik nie odpala. Trudno znaleźć firmę która podjęła by się naprawy. Tłumaczą się długimi terminami, itd,itp. To mój trzeci...
Jak wyżej pisał kolega (at)opal67 Ciśnienie paliwa po wł zapłonu, ciśnienie przy kręceniu, po odpaleniu i nagrzaniu korekty wtrysków. Odpalanie dopiero po kilku obr może też wskazywać na problemy z wiązką czujnika położenia wału, lub samym czujnikiem. Ale wtedy na ogół wywala kontrolkę silnika po odpaleniu.
Przerabiałem temat. Wymiana puszki nic nie da czy podwójnej uszczelki, nie zależy to także od złego przykręcenia. Jest zapowietrzony okład paliwowy. Jeździłeś na rezerwie lub pod górkę z niskim stanem paliwa i zaciągnęło powietrza do układu. Pompka będzie dobijała cały czas aż wywali uszczelkę albo pokrywe. Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić to...
Pierwszy wypust z komputerem sterującym. Na początku był też brak mocy (każda mała górka, a na pusto nie mógł podjechać). Okazało się, że turbina więcej zasysa niż daje. Została wymieniona na nową (nie regenerowaną), przy tej okazji wymiana filtru powietrza i paliwa. Samochód odzyskał swoją moc. Jednak dalej szarpie jak da sie za dużo gazu. Rok temu...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
Witam. Mam pewien problem. Posiadam samochód Fiata Ducato z 1998roku 2.8D sprowadzony z angli po przekładce. Posiada od immo taka żółta skrzynka przy stacyjce jest ona odłączona. Ktos mieszał w samochodzie i ja odłączył. Przy okazji jest także rozwalona stacyjka ( brak oryginalnego kluczyka). Rozrusznik kręci, powiem tak jak mu dam samostart samochód...
Na drugi dzień po wymianie oleju silnikowego odpalił i aż do zagrzania nie dymił ale tylko raz, popołudniu przy kolejnej próbie znowu to samo. Ciśnienie oleju na zimnym po odpaleniu 5,5 bar Podczas rozgrzewania spada powoli do 2,0 bar po rozgrzaniu. Czyli wygląda ok. Wymieniłem jeszcze filtr paliwa, ale nie poprawiło kultury pracy układu. Jedna świeca...
Witam , mam problem z busem . Kupiłem go i było wszystko okej normalnie jeździł . Po jakimś czasie nagle przestał wkrecac sie na obroty max do 2 tyś i jak depnę gaz to kopci na biało i sie dusi jak by za dużo paliwa miał . Wymienili mi końcówki wtrysków i chodził dobrze normalnie się wkręcał nie kopcił .Przejechałem z 15km i znowu to samo . Proszę o...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
są gotowe rozwiązania tego typu np hallotronowe czujniki predkości pojazdu sprawdz dokładnie czy w twoim samochodzie nie ma takiego urzadzenia na pewno jest w kazdym aucie z wtryskiem paliwa najczesciej w postaci modułu pomiedzy skrzynia a predkosciomierzem takie impulsatory montuje sie tez w samochodach cieżarowych do serowania tachografem trzeba tylko...
Nie wiem czy ten post coś pomoże, ale zawsze warto spróbować. Miałem przypadek ale odwrotny niż Twój. Ducato, 2,2 HDi - na biegu jałowym mogłeś go gazować ile chciałeś, a ciśnienia zadane i rzeczywiste "pokrywały się". Wystarczyło tylko wyjechać na trasę i dać mu gaz do podłogi a za chwilę auto słabło, wyskakiwał błąd o zbyt małym ciśnieniu paliwa....
Witam.powymieniałem w aucie czujnik położenia wału czujnik na pompie wtryskowej sprawdzałem filtr paliwa wymieniłem kostkę pod stacyjka sprawdziłem klapke na kolektorze i dalej nic.posprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki wszystkie ok.Wydaje mi sie że może to byc pompa wtryskowa bo ona raz podaje paliwo na listwe a raz nie .jeszcze nie sprawdzałem wtrysków...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
No to z drugiej strony, czy można zbyt mocno dociągnąć śrubę na wężu wchodzącym do pompy. Może to głupie pytanie , ale nie mam pomysłu co się dzieje z tym autem. Paliwo podczas kręcenia lekko tryska z 3 i 4 wtrysku, a z 1 i 2 nic nie leci.Załatwiłem już rozrusznik , a samochód dalej nie odpala. Co jeszcze może być. Pozdrawiam
Schematu nie mam ale musisz sprawdzić Bo przewody to:1 to "50"czyli rozrusznik,2 to "15" stacyjka, 3: Masa, 4: może być "30" stałe zasilanie Gruby przewód, 5: wyjscie na Swiece. 6: wyjście na elektrozawór powodujący wtrysk paliwa, & to czujnik temperatury i raczej się nie mylę.Jak masz problem to daj znać. Może będe robił z podobnym to odrysuje schemat...
Witam Kupiłem Ducato rok temu-kontrolka wtrysku paliła się cały czas-silnik pracował normalnie. Komputer został sczytany i zresetowany-pokazał brak istotnych awarii. No i pojawiły się dziwne objawy. -Podczas jazdy wystarczy, że wpadnę w dziurę lub najadę na garb i automatycznie zapala się kontrolka wtrysków, następuje spadek mocy. Poduszę auto przez...
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Ducato 250 2008 r. 2.2 100 KM kręci, nie odpala. Silnik jest po małym remoncie, wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, świece żarowe, nowy rozrząd. Przed remontem strasznie dymił na czarno i nierówno pracował, wymieniłem 2 wtryskiwacze, ale to pomogło tylko częściowo. Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer...
Silnik suchy jest tak i jak i reszta instalacji paliwowej ? Zalej go do pełna może po korek, przejedź się nim ze 100 km ECO trybem i zatankuj znowu po korek ... taki test będzie miarodajny. No chyba, że jeszcze zostaje sprawa kierowcy tego pojazdu :> I to by nawet pasowało. Odnośnie dymienia to nie ma bata jak wali czarnym dymem na postoju to za dużo...
Nie wiem z tym zaślepieniem bo musiał bym rozdzielić przelew od pompy i wtrysków bo mi je rozwali jak wytworzy się ciśnienie a najlepiej zamiast zaślepiać założyć zaworek ciśnieniowy ok,3-4 bar. Kolego decybel na listwie wtryskowej 0 bar, bo nie mam ciśnienia z zbiornika [3-4 bar o którym piszesz ] mam podpięty zegar i mam 0 bar a pompka w zbiorniku...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Jak w temacie , silnik JTD . Jakiś miesiąc temu zaczęła mi się palić kontrolka od wtrysku , zbagatelizowałem to bo nie widziałem żadnych zastrzeżeń w pracy silnika , sądziłem że może urwał się przewód od jakiegoś czujnika i dlatego się świeci . Z czasem zaczął mi dziwnie pracować silnik na wolnych obrotach , tak jakby schodziły za nisko i lekko nim...
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem. z kreceniem rozrusznika i parametry bedzie rwal komuniukacje oscyloskopw czujnik i bedzie widzial jak sie zachowuje cisnienie ,, nawet miernikiem szybkim mozna bylo by zmierzyc , przy opisanym zachowaniu brakuje paliwa trzeba zobaczyc czy rakuje na niskim...
Witam ponownie. Dość długo się nie odzywałem ponieważ nie miałem tematu wartego zamieszczenia na forum. No ale niestety pojawił się. Piszę niestety bo wolałbym, żeby go niebyło. Jakiś czas temu w/w fiat ducato był pozostawiony na 6 tygodni bez odpalania. Do tego czasu działał bez zarzutów (pomijając trzy incydenty w dość długich odstępach czasu, kiedy...
Ktoś mu mierzył kompresję po naprawie. ? CZY prad dochodzi do świec? Czy paliwo dochodzi do wtrysków jak kręci?
Generalnie kupując Transita na pewno za wyłożone pieniądze otrzymujesz najwięcej - to nie ulega wątpliwości. Jeździłem wieloma vanami - Transit jeździ zdecydowanie najlepiej ze wszystkich vanów (o zbliżonej konfiguracji) - przyjemność z jazdy i wygoda zdecydowanie największa. Problemem jest to, ze kupując zarobkowo jeżdżące auto które ma kilka - kilkanaście...
We wczesniejszych opowiesciach opisalem by bardzo uwazac na ustawienia walu korbowego wzgledem walka rozrzadu. Mam nadzieje, ze tam sie nic nie przestawilo podczas wymiany paska (moglo dojsc do uszkodzenia zaworow). Z pewnoscia zle zamontowana pompa nie da zaplonu. Istnieje mozliwosc (troche teoretyczna) obrocenia o niewielki kat pompy (podluzne otwory...
Witam, mam problem z Ducatem 2.8. Ostatni raz był odpalany przed ciężkimi mrozami czyli jakieś 3 miesiące temu. Wtedy odpalał normalnie. Kilka dni temu naładowałem akumulator i chciałem odpalić, ale nic nie zdziałałem. Kręcił jakby nie dostawał paliwa. Poluzowałem rurki od wtryskiwaczy i paliwo leje. Paliwo w zbiorniku również jest. Świeca płomieniowa...
Poluzuj przewody wtryskowe przed wtryskami i niech ktoś kręci silnikiem. Jak paliwo zacznie z nich tryskać to dokręcaj nakrętki
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
mam fiata ducato 2.8 td z 2000roku.Chodził idealnie po wymianie akumulatora chwile chodził i zgasł.w kluczyku nie mam imobolaizera poprzedni właściciel mówił że jest ominięty ale wtryskiwacze podają rope świeca płomieniowa się żaży.Na pompie paliwowej mam dwa chyba czujniki -do pierwszego idzie jeden gruby brązowy przewód, ado drugiego ią dwa przewody...
a może wtryskiwacze np się zawieszają i leją co.. bo te nasze paliwa takie są jakie są .
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
ducato wtryski ducato wtryski ducato ducato wtryski
transformator ethernet gorenje bezpiecznik instrukcja webasto
Saab 9-5 2011 – aktualizacja nawigacji Navi 900/600, mapy Opel 2021, firmware E800 Schemat połączeń pompy paliwa Audi A3 8L 1.6 benzyna 1997 – przekaźnik J17, bezpiecznik S28, kolory przewodów