Do sprawdzenia ciśnienie na szynie jak zapali korekta wtryskiwaczy
Na początek korekty wtryskiwaczy.
P0200 - Obwód wtryskiwacza - usterka
Wtryskiwacze na przelew.
Paliwo ci nie dochodzi. Teraz tylko sprawdź czy do pompy czy na wtryskiwacze.
Trzeba przejrzeć wartości podczas kręcenia rozrusznikiem. Coś tam musi się nie zgadzać skoro nie pozwala na otwarcie wtryskiwaczy.
Uszkodzone gniazdo wtryskiwacza.
Wyjęcie wtryskiwaczy BOXER JUMPER DUCATO 3.0 Euro 5
Jeszcze raz sprecyzuję pytanie, mam Ducato 3 generacji Euro 4, bez znaczenia, nie obchodzi mnie norma, zaniżanie czy podwyższanie tej normy. Mam do kupienia nowe wtryskiwacze z Ducato 2 generacji Euro 3 w przystępnej cenie, fizycznie są takie same jak moje i pytanie, czy sterownik silnika będzie je prawidłowo wysterowywał i czy będzie dało je się przypisać....
Samochód tankuje na sprawdzonych stacjach więc jakość paliwa wykluczam. Kierowca jest jeden. Mapa co prawda jest zrobiona ale spalanie się nie podniosło zaś elastyczność pracy silnika znacząco, jeździ się lepiej. Może wtryskiwacz był gorszej jakośći? Oryginalne wtryskiwacze wytrzymały 250000km.
Pytanie czy cieknie Ci do komory spalania czy na zasilaniu od góry wtryskiwacza ?
Regeneracja wtryskiwaczy
Sterownik, instalacja albo zdychają wtryskiwacze. Z racji tego, że problem jest po rozgrzaniu raczej wtryski siadają.
Witam Sprawa kodowania rozwiązana. Program Multiecuscan posiada zakładkę do wprowadzenia nowych kodów wtryskiwaczy,lecz po pomyślnej akceptacji nie zapisuje w sterowniku silnika. Program WOW poradził Sobie bezproblemowo i dodatkowo miał do wybory 7 lub 9 znaków do wprowadzenia. W moim przypadku było ich 8 z czego wprowadzamy pierwsze 7 z wtryskiwacza....
Po regeneracji wtryskiwaczy problem zniknął :) temat zamknięty :)
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Czy po "regeneracji" wtryskiwacze otrzymały nowe kody korekcyjne/kalibracyjne? Zostały wprowadzone do ECU? Próba przelewowa to nie wszystko, jak widać jest mniej więcej równo, jedynie nr 1 przelewa o jakieś 25% więcej. Spalanie jak spalanie, to jest bus, jeśli jest przeładowany, a kierowca jeździ autostradą, z gazem w podłodze, to 12 l/100 km to nie...
Miłem podobny przypadek w takim samym, winne były 2 wtryskiwacze.
Zapewne poniżej plus 5 stopni. Jeśli masz problemy z odpalaniem w dieslu w plusowych temperaturach na zimnym silniku to przyczyny szukaj w wtryskiwaczach.
W całej mojej karierze nie spotkałem aby w 2,3 jtd uszkodzeniu uległ zawór na pompie, a naprawiam je codziennie, no ale tak jak piszesz diagnostyka wykaże nieprawidłowosci. Może zrób jeszcze test przelewowy wtryskiwaczy.
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy}
Witam ponownie, silnik uruchamia się, przyczyną był przedmuch spod podkładki wtryskiwacza, gniazda wyfrezowane, nowe podkładki, silnik uruchamia się.
Najlepiej, przy tym przebiegu spr pompę cr i wtryski. Wstępnie wtryskiwacze na przelewy. Bo raczej tutaj będzie problem.
Bombelkami? Gdzieś jest nieszczelność i pewnie ropa się cofa + łapie lewe powietrze. Prześledź drogę od zbiornika do wtryskiwaczy
Jutro zamierzam przejrzeć wiązkę od wtryskiwaczy do sterownika. Dobre są Twoje zamiary...
A jakie są kody błędów? Skąd pewność że to znowu wtryskiwacze?Komunikat o hill holder zapala się od usterek w silniku w ducato.
Ten silnik nie jest tani w naprawie. Jeśli nie masz dostępu do komputera to możesz zrobisz sam, ale nie jest to zalecana metoda. Na odpalonym silniku odpinaj po kolei (ale pojedynczo) wtyczki od wtryskiwaczy. Ten przy którym zmiana pracy silnika będzie najmniejsza lub niezauważalna będzie najbardziej podejrzany, ale wcale nie musi oznaczać - uszkodzony...
podejrzewam że problemem może być sama świeca. jeżeli jest uszkodzona to komp sterujący nie p[uszcza na nią prou. Miałem taki przypadek z wtryskiwaczami. Okazało się że nie dostawały napięcia gdyż same wtryskiwacze uległy uszkodzenie. (nie trzymały ciśninia) po usunięciu usterki (1 szt. 1200) załatwiliśmy to za 100 zł. problem znikł. Może wymień najpierw...
Witam mam pewien problem z samochodem fiat ducato 2.3 2013 rok strasznie kopci na zimnym silniku,ale za to na nagrzanym jest wporzadku wtryskiwacze nowe są jakieś sugestie? Dziekuje i pozdrawiam
No i winowajca się znalazł Uszkodzona była wiązka przewodów od czujnika położenia wałka rozrządu Ciekawe że błąd zapisywało tylko przy próbie rozruchu Dwa z trzech przewodów zwarły do siebie i na szczęście nie uszkodził się sterownik Przewody przetarły się na wyjściu z osłony z tworzywa sztucznego na głowicy cylindrów (wzdłuż wtryskiwaczy)
W aucie wymieniłem EGR i przepustnicę.Stara przepustnica była z produkcji Wahler i miały wadę konstrukcyjną. Praktycznie wszyscy to zmieniali. Teraz mam nową produkcji Magneti Marelli no i było trzeba jeszcze kabelek do podłączenia.. Egr jest sterowany pod ciśnieniem , nie ma żadnego czujnika(Silnik EURO 4), więc jak tam programować. Przepustnica Magneti...
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Witam Niedawno zakupiłem fiata ducato maxi 2.5 tdi (1995 rok) W czasie jazdy kopcił na czarno . Werdykt niesprawne wtryskiwacze . Po zabawie z wyjęciem wtrysków i oddaniu ich do regeneracji przyszła kolej na wydłubanie starych uszczelek termicznych i tu jest problem bo po-prostu ich niema. Czy w tych silnikach nie stosowano podkładek pod wtryskiwacze??...
Podejrzewam, że to elektromagnesy wtryskiwaczy. Czy ktoś miał podobny przypadek z Ducato? Jak poradził sobie z tym problemem? Rozwiązanie masz na poprzedniej stronie, nawet foto umieszczone. Próbuj, ja też mam Fiata (Stilo MultiJet), filtry (ferryty) zamówione, czekam na przesyłkę.
slyszalem rozne wersje Pasek przeskoczyl o jeden zabek ,cos z zaplonen a moze turbo przepuszcza. A co z tych "wersji" sprawdziłeś i wykluczyłeś? Potrzebuje konkretnej porady od znajacych sie Bez oględzin samochodu możemy tylko dopisać Ci kolejne 'wersje" do sprawdzenia. - Sprawdź ciśnienie w cylindrach. - Sprawdzić wtryskiwacze.
masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są ok nie powinny lać górą, ale po odpaleniu moze się któryś zawieszać, prawdopodobnie to jednak wina pompy - przy wyższych obrotach musi na wytworzyć wysokie ciśnienie - jeżeli go nie wytworzy to niestety czujnik na listwie odłączy sterowanie wtryskiwaczami
sprawdź wtyczki do wtryskiwaczy, wygląda na to że któraś nie łączy poprawnie
Wtryskiwacze mogą się uszkodzić podczas montażu - obecność zanieczyszczeń.
Nowa założona Bosch. Została mi jeszcze próba przelewowa wtryskiwaczy chyba do zrobienia. Egr sprawny, sprawdzony podczas jazdy
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Szybciej znajdziesz usterkę podłączając odpowiedni komputer.
W tym silniku świece się tak łatwo nie ukręcają, to nie sofim. Dostęp z przodu pod rampą wtryskiwaczy, trzeba kolektor zdjąć. --- Skan trochę niewyraźny ale da się rozróżnić: http://obrazki.elektroda.pl/4769025700_1...
Przerabiałem temat. Wymiana puszki nic nie da czy podwójnej uszczelki, nie zależy to także od złego przykręcenia. Jest zapowietrzony okład paliwowy. Jeździłeś na rezerwie lub pod górkę z niskim stanem paliwa i zaciągnęło powietrza do układu. Pompka będzie dobijała cały czas aż wywali uszczelkę albo pokrywe. Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić to...
Elektry sprawdził parametry i znalazł uszkodzenie wiązki kabli. Naprawił ją i po wszystkim. obeszło się bez wymiany pompy, wtryskiwaczy i Bóg wie czego jeszcze jak sugerowali mechanicy.
Panowie bardzo dziekuję za podpowiedzi. Problemem okazała się pompka podająca paliwo ta na pompie wtryskowej ! Czyli 1 pompiarz źle wykonał swoją pracę a mój mechanik przed oddaniem pompy do innego pompiarza wymienił mi pierścienie ( 600zł ) i koszt u drugiego pompiarza 300zł ( cały mój koszt naprawy pompki paliwa wyniósł 4,300zł) boli - bardzo trudno...
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Diagnoza układu wtryskowego. Wydajność pompy WC, sprawność wtryskiwaczy pod względem przelewów ITP.
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
300000km = ja bym bardziej obstawił wtryskiwacze. Trzeba sprawdzić faktyczne ciśnienie na szynie i wtedy szukać przyczyny.
Dolot juz sprawdzalem. Wszystko szczelne. Niby byl jakis blad od przeplywki ale wykasowal sie i nie wraca. Sprawdze jeszcze ten filtr. W tym tescie na przelew to im mniej paliwa z danego wtryskiwacza tym gorzej? Dobrze to rozumie?
Masz wtryskiwacze Boscha i przelew na zapinki a w którym miejscu wężyki spadają? Daj foto nawet z Internetu
a może wtryskiwacze np się zawieszają i leją co.. bo te nasze paliwa takie są jakie są .
Z opisu uszkodzony wtryskiwacz. Zapewne ten na którym cylindrze padła świeca. Diagnoza przy zapalonej kontrolce pokaże problem.
Witam. Wymontowałem dzisiaj wtryskiwacze z fiata ducato 2.3 bo jest podejrzenia "lania"(mocno kopci a egr sprawny). Oddałem je do gościa który ogarnia w temacie i jutro ma je rzucić na stół i zobaczyć czy coś z nich jeszcze będzie. Ale do rzeczy. Z wymontowaniem nie było problemu nic nie było zapieczone. Gorzej teraz będzie z założeniem. Otóż nie ma...
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
- 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału. ,,Urządzonko" robi Cię w wała, bo odczyty są bzdurne aż tak, ze przy nich silnik nie mógłby pracować. Przyczyn...
Wspominasz , że Ducato też przecieka , miałem od nowości 2,3 ale nie było problemu.
Z własnego doświadczenia powiem Ci że w 99% jesteś w stanie wyselekcjonować tego winnego - od razu widać który na tle innych wypada najgorzej - przy kręceniu rozrusznikiem sikają jak zwariowane. Na ok 20 aut jakie miałem okazję sprawdzać we wszytkich winien był 1 wtryskiwacz. Nie wykryje tego komputer niestety.
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Witam, u mnie w ducato z silnikiem 2.2 100km miałem też taki objaw że dymił sam podnosił obroty do 2tyś. I przy gwałtownym przyśpieszaniu coś klepało w silniku, po wizycie w warsztacie sprawdzono wtryskiwacza i okazało się że dwa wtryskiwacze się poluzowały, wymienili wszystkie podkłaki pod wtryskami (ogólnie wszystko co potrzebne przy ich montażu)...
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
paliwo źle filtrowane szybko uszkadza powierzchnie tloczka i cylindra. No niestety ruskie filtry nie grzeszą jakością. Dużo lepsze są z Sędziszowa, a i tak jest to dalekie od ideału. Ja w swoim 3P pozostawiłem oryginalny filtr WP403 jako wstępny, a za nim mam jeszcze filtr chyba od ducato. Na pewno pomoże to pompie rotacyjnej, no i rozpylacze wtryskiwaczy...
Witam,mam problem z połączenie ECU z komputerem.Próbowałem FIAT ECUSCAN, PCMSCAN,i nic.Od czego zacząć?jakie połaczenia sprawdzic najpierw?co może być przyczyna?,auto po kompletnej rozbiórce silnika ,po złożeniu silnika wtryskiwacze nie wtryskuja paliwa,do wtryskiwaczy dochodzi paliwo.Czy wtryski mogły zgubić kody zawarte w ecu?,czy ma ktoś schemat...
No to ciekawe czego jeszcze "nie dałeś". Nie pisz bzdur, brak podkładek nie skutkuje zapowietrzeniem wtryskiwaczy. No i ciekawe po co je wyciągałeś. Przedmuchów nie słyszałeś? Ciekawy wątek, nie ma co.
Wykręć wtryskiwacz lub świece żarowa, niedawno były wyciągane nie powinno być problemu. Zajrzyj do gara . I jak kręcisz rozrządem to w jedną stronę kręć , tak jak motor idzie , w przeciwnym kierunku możesz rozrząd przestawić
pyt nr 1, ubywa oleju? pyt nr 2, czy turbina jest czysta (czy jest sucha czy widać na niej olej) pyt nr 3, kiedy ostatnio wymieniano wtryskiwacze (popatrz do ksiażki serwisowej co ile powinno się je wymieniać, weź poprawkę na poprzedniego własciciela -jak jeździł autem, chyba ze jesteś pierwszym )
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
nie ma takich kodów błędów jak podałeś natomiast wiązka przeciera sie w tej obudowie plastikowej przy wtryskiwaczach, na jej rogach - czujnik ciśnienia jest na kolektorze - idz od jego złącza do tej obudowy - tam jest przetarta Lokalny P0100 Przepływ zbyt duży Lokalny P0100 Przepływ zbyt mały Lokalny P0100 Niezgodność sygnału Lokalny P0101 Przepływ...
Co do uszczelki pod wtryskiwacz, na 100% powinna tam byc, taka miedziana, ale jak kupiłeś nowe wtryski, to są w zestawie. Faktycznie mój błąd, tutaj nie występuje uszczelka miedziana. Zwracam honor.
Czy przestawiony rozrząd? Silnik pali na "starterze" i chodzi tyle tylko , że nie chodzi na paliwie. Odkręcałem i odpowietrzałem na wtryskiwaczach i jest ciśnienie. Rozrząd i tak miałem wymienić więc to zrobię. Pytanie czy po wymianie rozrządu będzie się zachowywał tak samo , to czy może tego być inna przyczyna? Jeszcze raz " silnik chodzi na starterze...
Objaw uszkodzonego lub nie wyuczonego visteona. Sprawdź w danych rzeczywistych czy widzi korekty wtryskiwaczy. EGR wyprogramowany czy nie? Sterownik byl otwierany lub wgrywany był soft virgin np kessem bez przyuczenia po tym zaworu w pompie lub wtryskiwaczy? Kody wtrysków zgadzają się ze stanem faktycznym? Jaka kolwiek odpowiedź na tak jest odpowiedzią...
Problem w tym, że nie wiemy na jakiej podstawie mówili, że to pompa. Jeśli ECU rejestruje spadek ciśnienia w listwie równie dobrze może to być regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia albo przepuszczający/zawieszający się wtryskiwacz. Nawet jeśli wszystko wskazuje na pompę to i tak na decyzje o jej wymianie jest czas po jej wymontowaniu i przetestowaniu.
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
Wszystko więc wskazuje na wtryskiwacze. Skoro jest ciśnienie w cylindrach i odpowiednie ciśnienie paliwa, to tylko wtryskiwacz może lać i uniemożliwiać rozruch. Chyba, że masz przestawiony rozrząd/zapłon. Jaki to dokładnie silnik, model, rocznik? Pytam, bo: tak jak by przez dluzszy czas nie widzial sterownik obrotów nie iwem czy to jest normalne mogłoby...
mam fiata ducato 2.8 td z 2000roku.Chodził idealnie po wymianie akumulatora chwile chodził i zgasł.w kluczyku nie mam imobolaizera poprzedni właściciel mówił że jest ominięty ale wtryskiwacze podają rope świeca płomieniowa się żaży.Na pompie paliwowej mam dwa chyba czujniki -do pierwszego idzie jeden gruby brązowy przewód, ado drugiego ią dwa przewody...
Zakupiłem Texe 2017, brak abonamentu, aktualizacja Truck niecałe 3000 zł/ rok. Zalecają raz na 3 lata. Jeśli chodzi o możliwości Scania R440-kodowanie i odłączanie wtryskiwaczy (można więcej niż 1 na raz), balans cylindrów, test sprężania i wiele innych w silniku. Działa z naczepami przez złącze ISO bez problemu. Dobra baza danych. W porównaniu z Jaltestem...
Witam wszystkich :D Od miesiąca jestem posiadaczem Fiata Ducato 3,0 L 160 km .Kupiłem go sprowadzonego z Francji , już jak jechałem do domu z pod wtryskiwaczy leciała ropa sprzedawca firma Grand Car której nie polecam powiedziała konkretnie właściciel , że to wina jakiegoś mechanika choć w opisie było napisane auto igła bez nakładów finansowych :D :D...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
witam mam problem z fiatem ducato 2.8 Jtd 2000Rok zapalila sie lampka wtrysku czerwona po lewej stromie zegarów i od razu samochód zaczał pracowac jak by na trzech garach i nie ma mocy po prostu zaczął pracowac jak ciągnik bylo wymienione pompa paliwowa wtryskiwacze na poczatku po wymianie bylo wszystko ok ale po przejechaniu 150km zaczal pracowac jak...
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Witam pacjent to wojskowa sanitarka SCAM SM50, silnik Iveco 2.8 125KM, oznaczenie silnika 8140.43S na sterowniku Bosch, taki sam montowany był w Ducato, Boxerach, Jumperach, Daily itp. Jest to model z 2002 r. Wczoraj podczas jazdy coś szarpnęło, zapaliła się czerwona kontrolka wtryskiwaczy która cały czas miga, po wyskoczeniu tego błędu auto wczoraj...
Witam może ktoś z forum miał podobny problem. Iveco 35c15 rok 2010 silnik 3.0 hpi ten sam co w ducato boxer itp. Samochod ciezko odpalił przyczyna był uszkodzony rozrusznik, po wymianie samochód odpala na dotyk lecz pojawił się problem z mocą. Samochod zachowuje się jak by turbo nie podpisało. Zostało sprawdzone praktycznie wszystko i samochód dalej...
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
Jako że akurat wczoraj odpaliłem taki silnik po półrocznym postoju bez wtryskiwaczy to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Pompka wstępna nie przebije pompy WC i paliwo nie pójdzie na listwę, jak to w każdym CR nie są to jakieś duże ilości paliwa jak silnik kręci.
Swego czasu stosowałem, ponieważ był to najtańszy olej w Hurtowni, generalnie silniki jeżdżą , nie ma problemu z nagarem , pozostawi zlocicty nalot, więc nie polecam do silników ze zmiennymi fazami rozrzadu, w oplach radzi sobie całkiem nieźle, do VW z pompowtryskiwaczami nie polecam, Generalnie tak jak ktoś wyżej napisał , silnik pracuje dość głośno...
... nie wiadomo jak będą się sprawować... Może odgrzeję kotleta ale już wiadomo. Model 2007-2010 przejeżdża bez problemu 600-700 tys. km na jednym rozrządzie, turbo i skrzyni biegów, jeśli się dba oczywiście. Przy 400 tys. km zaczynają się problemy z wtryskami ELEKTROMAGNETYCZNYMI gdyż zaczynają kopcić. Z doświadczenia wynika, że po tym przebiegu są...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Witam. Panowie mam problem z Ducato 2.8 JTD. Sprawa ma się tak: Samochód był używany codziennie i nie było z nim problemów, po dwu tygodniowym postoju naładowano akumulator (rozładował się) i próbowano go zastarować z mizernym skutkiem. Auto nie pali. na desce rozdzielczej pojawia się czerwona kontrolka wtryskiwaczy, po podłączeniu do kompa wywala błąd...
We wczesniejszych opowiesciach opisalem by bardzo uwazac na ustawienia walu korbowego wzgledem walka rozrzadu. Mam nadzieje, ze tam sie nic nie przestawilo podczas wymiany paska (moglo dojsc do uszkodzenia zaworow). Z pewnoscia zle zamontowana pompa nie da zaplonu. Istnieje mozliwosc (troche teoretyczna) obrocenia o niewielki kat pompy (podluzne otwory...
Posiadam Iveco z silnikiem 2.3. Problemem jest czarny dym z tłumnika w całym zakresie obrotów. Zregenerowane zostały wtryskiwacze, zaślepiny EGR nic nie pomaga. Diagnoza komputerowa nie pokazuje żadnych błędów, już brak mi pomysłów. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw a po podniesieniu...
Witam, mam problem z Ducatem 2.8. Ostatni raz był odpalany przed ciężkimi mrozami czyli jakieś 3 miesiące temu. Wtedy odpalał normalnie. Kilka dni temu naładowałem akumulator i chciałem odpalić, ale nic nie zdziałałem. Kręcił jakby nie dostawał paliwa. Poluzowałem rurki od wtryskiwaczy i paliwo leje. Paliwo w zbiorniku również jest. Świeca płomieniowa...
Pierwszy wypust z komputerem sterującym. Na początku był też brak mocy (każda mała górka, a na pusto nie mógł podjechać). Okazało się, że turbina więcej zasysa niż daje. Została wymieniona na nową (nie regenerowaną), przy tej okazji wymiana filtru powietrza i paliwa. Samochód odzyskał swoją moc. Jednak dalej szarpie jak da sie za dużo gazu. Rok temu...
Witam mam problem z takowym autem,samochod przyjechal do mnie z innego warsztatu gdzie byla zdejmowana glowica bo podobno byl olej w plynie chlodniczym.Z tego co mowi wlasciciel to przed naprawa auto jezdzilo bezproblemowo.Poradzilem juz sobie z przedmuchami z pod wtryskiwaczy,caly czas otwartm egr,nieszczelnosciami w dolocie i niegrzejacymi swiecami...
Czuję się przywrócony do prządku nie mniej jednak jakbyś przyjechał do mnie z takim zestawem pierwsze co bym zrobił wziąłbym do ręki wiertarkę (nie podłączoną do prądu), włączył radio, obróciłbym wrzecionem i kazał spojrzeć na wskaźnik siły sygnału. Szkoda, że greorgio27 mało się udziela na tym forum. Nikt o zdrowych zmysłach nie zamontowałby Ci tego...
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
wtryskiwacze ducato ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik
silnik ślimak pocztówki dźwiękowe bezpiecznik toroidalny
dobór przekroju kabla układ scalony lm3905n
Szybkie zużycie prowadnicy Oregon Advent Cat w pile spalinowej Fioletowy ekran telewizora - przyczyny i rozwiązania