Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Witam ponownie. Dość długo się nie odzywałem ponieważ nie miałem tematu wartego zamieszczenia na forum. No ale niestety pojawił się. Piszę niestety bo wolałbym, żeby go niebyło. Jakiś czas temu w/w fiat ducato był pozostawiony na 6 tygodni bez odpalania. Do tego czasu działał bez zarzutów (pomijając trzy incydenty w dość długich odstępach czasu, kiedy...
witam mam podobn problem samochod po uruchomieniu gasnie. Ma wymienioną pompe wraz z regulatorem i jest tto samo. wymienilem czujnik cisnienia na listwie i jest to samo. Przed wymiana pompy cisnie po uruchomieniu roslo bardo szybko do ok. 600 bar i gasl. Po wymienia pompy cisnienie rosnie wolniej ale efekt jest taki sam ze cisnie wzrasta do 600 bar....
2,3 JTD wręcz nie da się źle ustawić rozrządu to raz, gdyż blokady na wałki rozrządu, wał korbowy i kółko wałka nie dopuszczają do błędu, a dwa na źle ustawionym rozrządzie auto nie paliło by na plaka. Diagnostyka nadal nie wykazuje żadnych błędów, auto po dłuższym postoju potrafi odpalić od strzała, za chwile gaszone odpala, reaguje na pedał gazu prawidłowo,...
Pierwszy wypust z komputerem sterującym. Na początku był też brak mocy (każda mała górka, a na pusto nie mógł podjechać). Okazało się, że turbina więcej zasysa niż daje. Została wymieniona na nową (nie regenerowaną), przy tej okazji wymiana filtru powietrza i paliwa. Samochód odzyskał swoją moc. Jednak dalej szarpie jak da sie za dużo gazu. Rok temu...
Standardowo zakładam posta a i tak muszę sobie sam radzić... Byłem w autoryzowanym serwisie fiata na dzień dobry wymienili filtr paliwa, zrobili próbę przelewową i na razie diagnoza: " leją wtryskiwacze " wymiana bądź regeneracja. Powyższy błąd P0089 w instrukcji serwisowej podchodzi też pod: " ciągłe lanie wtrysku " Może wystąpić również przy przytkanym...
Witam. Pierwszą czynnością była wymiana filtra paliwa, ale o tym już pisałem, nic nie pomogło. Zrobiłem około 10000 km i w zimie zaczęło się pogarszać. Wyciągnąłem smoka z baku i tam była częściowa przyczyna, cały był oklejony parafiną. wyczyściłem i poprawiło się odrobinę. Kupiłem 10 l ropy, zwykły filterek i trochę wężyka, podpiąłem prosto pod pompę...
Witam.Dziękuje za odpowiedź.Było u mnie dwóch znajomych podłączali kompa i nic jednemu wskazało na czujnik ciśnienia na pompie.Dodam za mój znajomy ma ducato z częściami i poprosiłem go o wymianę części takich jak czujnik położenia wału wymieniony czujnik ciśnienia ten z pompy tez wymieniony i nic dalej to samo kręci i koniec.Nie mam zielonego pojęcia...
W tym pojeżdzie jest system denso robi się adaptację pompy/regulatora. możesz spróbować jak nie pomoże to wymiana filtra paliwa i regulatora na pompie (ten z szarą wtyczka z tego co pamiętam). Pozostałe problemy to egr standard w tych silnikach. można zaślepić błędy się pojawiają w sterowniku ale nie zapala lampki. A i jeszcze jedno trzeba mieć w miare...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...