Witam problem z samochodem jak w temacie. otóż po odpaleniu zimnego silnika na benzynie strasznie trzęsie autem i nie chce wchodzić na obroty i kicha w dolot, na gazie natomiast jak go odpale jest wszystko ok. Sprawdzałem przepływkę i wskazuje dobrze na wszelki podmieniłem sprawną i to samo, czujnik temperatury sprawny, przepustnica czysta, błędów brak...
Witam, Samochód Renault Scenic 1.6 16 v 2000r, benzyna, przebieg 145tyś km W skrócie: Mam taki problem, że nierozgrzany silnik nie schodzi z obrotów i traci moc. Po kilku minutach, paru odpalaniach i przegazowaniu problem zanika. Sytuacja krok po kroku 1. Odpalam samochód rano -> bez problemów, obroty na luzie w temp. okolo 5st w granicach 1500. 2....
mercedes190e,2.0 benzyna gaz, automat 89 rok, z sondą lambda (sprawna). mam mały problem z lpg (benzyna ok), mój mesio na zimnym silniku gdy wyjeżdżam z garażu często dławi się i gaśnie, gdy stoi na biegu obroty przez chwilę są ok a po chwili zaczynają spadać i gaśnie, mam stabilizator wolnych obrotów który bardzo pomógł bo wcześniej przy gwałtownym...
Witam, Problem występuje przy około 50% odpaleń mojego paska. Jest to passat b3 2.0 16V silnik 9A Gdy silnik zimny: na benzynie pali od kopa, ale za chwilkę zaczyna się dławić i dusić, jakby nie chodził na wszystkie garki. Jak puszcze nogę z gazu to obroty spadają i gaśnie. Jak chcę nim jechać to szarpie i jakby tracił moc. Po przełączeniu na gaz problem...
Podczas odpalania dusi go i krztusi. Nie wchodzi w obroty. Ma ich tylko pół tysiąca. Bardzo dymi. Dodam iż silnik jest po remoncie następujących części: -pierścienie -oleje -tuleje -zawory -uszczelniacze zaworów Cóż może być problemem i jak go rozwiązać? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Mam podobnie. Tyle że trwa to dłużej. Po poruszania przewodami nie wiem czy podciśnienia czy elektrycznym przy zaborze egr, wraca do normy. Po ponownym odpaleniu skacze ze dwa razy i jest dobrze. Potrafi szarpać niespodziewanie w trasie i nie przyspieszać. Jakby się dusił. Dziś pierwsze odpalenie było ok. Wymieniałem dwa sparciałe wężyk od zaworu gaszącego...
Witam. Nabyłem ostatnio klasyczny motocykl jakim jest suzuki gn 250. Motorek do zadbania dlugo stal nieuzywany. Mam z nim problem taki iz brak mu mocy powyzej 4-5tys obrotow i wyciaga max 80km/h gdyz od 4 biegu nie mozna mu dac mocno w gaz bo ledwo ciagnie, wczesniej wrecz zwalnial teraz tylko nie przyspiesza. Odpala od dotkniecia rozrusznika nawet...
Jeśli już tam coś łapie to spróbuj go tak zostawić z 5 min i co jakiś czas dodaj gazu i zobacz czy jest ok może to wina tego że jest zimny.
Witam wszystkich. Mam Rometa Ogara 900, jest z nim problem tego typu podczas jazdy się dusi, nie może się bujnąć, tylko na trójce 30km/h jedzie z ledwością, a niekiedy jest dobrze, ale często ma takie odbicia, cały czas muszę jeździć trochę na ssaniu czy ciepły czy zimny.. Gaśnie jak puszcze gaz podczas jazdy/postoju obroty mu podkręciłem i nic to prawie...
Przeszukałem cały dolot, wymieniłem wężyki i kolanka gumowe które już miały dość. Sprawdzony zawór od oparów paliwa który jest wpięty pod kolektor dolotowy i nic nie ruszyło w temacie. W zasadzie to odpalając go teraz na zimnym obroty są przez kilka sekund na poziomie 1600 i bardzo szybko spadają i dusi go. Po wypięciu czujnika temp płynu miga -40*C,...
tak to znowu miernik czujnik jest sprawdzony i tak jak kolega mówił sprawdziłem i czujnik jest ok przy 90 st. miał ok 270 Ohm a zimny około 3000 Ohm. Ale właśnie zagrzałem silnik i badam poraz kolejny sonde i okazuje sie ze zimny sonda pokazuje ok jak kolega mowił a jak się zagrzał to sonda pokazuje ok 0,8V i nieznacznie sie zmienia nawet przy dodawaniu...
Witam posiadam chryslera stratusa 2.0 16V b+g auto jak zimne ciezko pali trzeba dlugo krecic.Ma zamontowany zawor zwrotny 50cm od listwy wtryskowej ale to malo co pomoglo. Pompka paliwa daje 3,5bara bedów zero czujnik temperatury w glowicy nowy.Jak odpali i dodam gazu to sie dusi na paliwie pochodzi ze 2-3min i jest ok.Sprezanie jak jest zimny ma 13,5...
Dzień dobry! Jestem nowy na forum i z góry przepraszam jeśli problem, który dotyczy mego auta już się pojawił. Posiadam stilo 1,9jtd 115KM z 2002 roku. Ostatnio pojawił się problem podczas jazdy na niskich obrotach tj. 2 i 3 bieg bez znaczenia czy zimny czy silnik rozgrzany. Dusi się tak samo i przerywa (odczucie tak jakby brakowało mu paliwa). Mechanik...
Witam od tygodnia jestem posiadaczem Primery P12 2003r. 1.8 + gaz . Większych problemów z samochodem na razie nie mam lecz ostatnio po odpaleniu silniku szarpie i jak by odcinało benzynę trzeba mocno dodać gazu i go dusi po lekkim dogrzaniu i przejściu na gaz jest wszystko dobrze . Na początku było to słabe szarpanie lecz gdy temperatura jak dziś -11'C...
Opisz więcej informacji czy to dzieje sie na zimny czy ciepłym silniku oraz czy samochód jak jest zimny zapala bez problemu. W jakiej kondycji są przewody WN? kiedy były wymieniane? Odepnij czujnik temperatury cieczy i zobacz czy coś sie zmiei podczas jazdy.
Witam. Mam pewien problem. Gdy odpalam silnik, silnik jest zimny wszystko jest dobrze, gdy nabierze trochę temperatury, tak ok 3/4 minuty zaczyna się dusić, szarpie strasznie samochodem, gdy wciskam gaz, auto szarpie i nie ma siły jechać. Zdarza się też, że gdy dojeżdżam do skrzyżowania hamuje to mi gaśnie. Jedyny ratunek dla samochodu to wrzucenie...
przy wciśnięciu pedału gazu do samego końca nie ma jednakowych obrotów "są "falujące" nie wiem oczywiście czy to może też mieć związek z tą usterką. Tak ponieważ czujnik uważa silnik za zimny i podaje paliwo jak na zimny silnik, po prostu się zalewa. Musisz mieć większe spalanie.
I to jest prawda.firmowym fajnie sie jezdzi.prywatnie bee.koszty sa duze.z benzyniakami na gaz nigdy nie mialem problemu bo mniej skaplikowane.a mialem ich ponad40.co mnie podkusilo na diesla?sam nie wiem. Dodano po 20 I tak go sprzedam.ale na powaznie chciałbym wiedziec co jest.odpalam na zimnym.nie ma kopcenia.po5min.jest.ze3min.potem nic.dodam gazu...
witam , na 3-go stycznia jestem umówiony z mechanikiem . Kiedyś spadł mi przewód gumowy i dostawało się powietrze , ale samochód zachowywał się inaczej był generalnie słaby a teraz to do wymienionych obrotów wszystko działa ok a jedynie przy przekraczaniu tej magicznej granicy tak się dusi . Zrobiłem taki mały eksperyment na postoju silnik pracuje ale...
jest to silnik 2.0 16V kod silnika 9A na wtrysku mechanicznym KE-jetronic, problem polega na tym, ze gdy jest zimny na wolnych obrotach chodzi oki w momencie dodania gazu albo zgaśnie albo niemiłosiernie sie dusi, czym cieplejszy tym chodzi lepiej ale nawet jak jest zupełnie rozgrzany to i tak ma madziure od1,5 do 2,5 tyś obrotów i ogólnie wczasie jazdy...
Witam! Jestem posiadaczem Astry II 1.4 z 2000r. 3 miesiące temu założyłem gaz: sekwencja LAndi. Od pewnego czasu mam taki problem. Gdy zapalam zimny silnik na benzynie autko nie ma mocy, dusi się i szarpie - nie może osiągnąć 3000obr!!. Gdy już się przełączy na gaz - to już inny samochód! Na rozgrzanym silniku nie mam takiego problemu. Autko ma przejechane...
Jak w temacie - Corsa b Po odpaleniu silnik czasami pracuje na normalnych obrotach a czasami obroty delikatnie falują Przy wciśnięciu pedału gazu silnik dusi się poczym wchodzi na wysokie obroty Żadnych błędów w komputerze silnika Mam euroscana wiec mogę podejrzeć co sie dzieje ale jako iz nie jestem mechanikiem samochodowym nie wiem na co zwrócić uwagę...
Witam! Lanos 1.4 LPG Bedini. Szczerze się przyznam, że na benzynie dokładnie tego problemu nie sprawdzałem bo na LPG tylko jeżdżę. Otóż z tym że zimny lanos=szarpiący lanos jeżdżący tylko na niskich obrotach sie przyzwyczaiłem. Ale zauważam ostatnio, że gdy chcę dynamicznie ruszyć(oczywiście już na cieplutkim silniku który nie szarpie) to zdarza się...
Witam!! Wiem, że na ten temat napisano wiele, ale niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja Meganka od 2 miesięcy podczas jazdy przerywa dusi się, aż strach nią jeździć. Mam w niej silnik 1.6 75 km. Rocznik 1998 Szukałem dużo po Internecie i właściwie wszystko już przetestowałem. Auto zawsze odpala za pierwszym razem nie ma znaczenia czy silnik...
Witam może ktoś mi pomoże w tym dziwnym problem samochód zapali bez problemu, przez 1- 2 min jest ok dodaje gazu wkręca sie na obroty później powraca do biegu jałowego i nawet równo pracuje obroty te nie sa idealne bo trochę szarpie samochodem ( pewnie sa za niskie) ale nie falują i silnik nie gaśnie. Po tych - 2 nim kiedy wciskam pedał gazu silnik...
Witam serdecznie! Mam Fiata CC z 1994 z gaźnikiem FOS. Auto ma w tej chwili 119 tysięcy przebiegu, mam je od jakiś trzech tygodni i w tym czasie zrobiłem ponad 500 kilometrów. Mój problem wygląda następująco: otóż przy dodaniu gazu silnik dusi się i nie chce wchodzić na obroty. Gdy jest zimny zdarza się, że po dodaniu gazu zgaśnie. Jeżeli rozgrzeje...
Witam, mam problem, który nie wiem jak ugryźć, nie wiem nawet czy w dobrym dziale i chciałbym zdać się na Wasze doświadczenie. Otóż pewnego razu, jak były straszne ulewy wjechałem w dość dużą kałużę i od tego czasu mój golfik ma dziwny objaw który zaraz opiszę. Tzn miał.. potem mu przeszło.. potem znowu miał (po deszczach), przeszło.. teraz po mrozach.....
Od jakiegoś czasu mam problem z samochodem renault scenic 1.9 dti i nie mogę sobi z nim poradzić ani mechanicy a odwiedziłem juz kilku... problem polega na tym ze cieżko jest odpalić zimny samochód trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem oraz podczas jazdy oraz kiedy mam ok 3 -3,5 tys obrotów i wrzucam na luz samochód odmawia posłuszeństwa zaczyna sie...
Witam mam Piaggio Zip 50 4t i jest taki problem, że jak jadę i dodam max gazu to dusi się, ujmę gazu na 3/4 już zaczyna ciągnąć. Zachowuje się jakby brakowało mu paliwa, przygasa. Jak go przytrzymam na pełnym gazie to po chwili zaczyna ciągnąć ale słabo. Ujmuje na 3/4 manetki i jedzie. Zachowuje się tak na zimnym to oczywiście normalne ale i na nagrzanym...
witam, z gory przepraszam za brak polskich znakow, pisze z telefonu z angielskim menu. Mam problem z mitsubishi coltem 1.3 benzyna 12v 1994r.Otoz colt gdy jest zimny pali ladnie i jedzie praktycznie dobrze czasem lekko sie przydusi, lecz prawdziwy problem zaczyna się gdy przejade ok 30-60 km zaleznie od humoru, wtedy zaczyna sie dusic, nie chce wkrecac...
Już ci wyjasniam. Jadę np. do sklepu parę zakrętów, ok 2 km. Cisnę 60 km/h dojadę do sklepu, wracam ze sklepu cisnę znowu 60km/h zakręt hamuje i już sie wkręcić na obroty nie może dusi się i zwalniam do 0 bo nie może się wkręcić więc stoję, na wolnych obrotach chodzi. Po chwili ruszam spowrotem jadę 60km/h jest moja droga do domu wię znowu hamuję i...
Witam mam problem z moim skuterem Toros El Loco a mianowicie skuter mam przejechane ponad 1400 km i problem polega na tym skuter pali na dotyk gdy silnik jest zimny skuter chodzi super a problem się pojawia gdy skuter się zagrzeje przejadę np; 4km i pojawia sie problem gdy zatrzymam skuter to gdy dodaje gazu to go dusi i traci moc ale jak już sie ruszy...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy B z silnikiem 1.6 GSI. Na czym polega mój problem: Samochód odebrałem od mechanika 2 dni temu. Auto trafiło do naprawy ponieważ spalało kolosalne ilości oleju, oraz strasznie dymiło. Wymienione zostały: Pierścienie, Komplet uszczelek, Planowana Głowica, Uszczelniacze, Siemeringi,...
Witam! Mam taki problem z moim ogarem:Od samego zakupu brak mocy, szczególnie przy ruszaniu z miejsca trzeba się odepchnąć, jak silnik się rozgrzeje to rusza już lepiej chociaż i tak nie ma zbytnio siły. Przy jeździe na prostej drodze nawet ładnie kręci ale przy byle jakim nawet nachyleniu nie da rady wjechać na dwójce. Na początku chodził lepiej ale...
Witam jestem nowy na tym forum i mam problem otoz z moim audi jest coś nie tak, jak jest zimny odpala ok obroty w porzadku przyspieszenie tez ale jak osiągnie ok 60 70 stopni wg zegara to zaczyna mulic zero przyspieszenia. Pali i obroty trzyma na ciepłym i zimnym silniku. Podmieniałem przepływke kopułkę cewkę i niebieski czujnik od tem wody dla Ecu....
Witam serdecznie. Mam Opla Corse B z silnikiem 1.2 z 1997 roku. Nie wiem dlaczego tak się dzieje i jaka może być tego przyczyna. Otóż gdy silnik jest jeszcze zimny wszystko jest ok. ale gdy tylko się nagrzeje zaczyna się dusić i szarpać. Dodam że obroty ma cały czas jednakowe i silnik nie gaśnie. Tak samo szaleje temperatura na zegarze do pewnego momentu...
Cześć, mam fieste Mk4 1.3 z 98 roku. Posiadam ja od kilku dni i napotkałem problem. Kiedy silnik jest zimny działa bez zarzutu, ale kiedy się rozgrzeje zaczyna się udręka. Silnik na biegu jałowym ma nierówne obroty, a podczas jazdy zaczyna się "dusić" i dlawic. Kaszle i szarpie. Traci moc. Samochód mocno wibruje. Niezależnie od obrotów w tych "momentach"...
Witam Problemem jest duszenie się silnika podane objawy na zdjęciu nie muszą się łączyć ale moga.Staram się przedstawić wszystko co zrobiłem i co zamierzam zrobic. Przez jazdę na polsprzegle spalilem sprzęgło i niedługo będę musiał dac do mechanika Mam nadzieję naprawić ta awarie. [/center] Wymienilem wszystkie filtry Z oleji zostal od sprzęgła,wspomagania...
Witam mam problem w renault grand scenic2 nie ma reguły czy ciepły czy zimny podczas ruszania w momencie kiedy centralny zamyka wszystkie zamki auta dusi się nie reaguje wogole na gaz przez chwilę około 5 sekund i po chwili już jedzie normalnie tak samo się dzieje gdy zalączam wycieraczki, tylko przy samym załączeniu później już jest normalnie nawet...
Kiedy samochód jest zimny to silnik pracuje równo natomiast kiedy się rozgrzeje przerywa tak jakby się dusił. Po prostu nie ma ducha. Dopiero przy wyższych obrotach idzie depnąć a tak to zachowuje się jak zwykły kaszlak. Myślałem że to po ostatnim tankowaniu gazu bo wtedy to się zaczęło ale okazuje się że na benzynie jest to samo. Tak jakby pracował...
Oto opis mojego problemu Gdy odpalam zimny silnik to jest tak jakby zostawał zalewany normalnie się dusi jakby chodził na 3 cylindry po chwili wchodzi na w miarę normalną pracę tzn. pali na wszystkie cylindry ale szaleje z obrotami . Natomiast gdy jest ciepły to chodzi na 95% prawidłowo ale jakby na lekkim ssaniu. Wymieniłem kable zapłonowe, kopółkę,...
CC700 Gaźnik Aisan Problem polega na tym, iż kiedy rozpocznę jazdę na zimnym silniku to nie mogę jechać więcej niż 40 km/h ponieważ kiedy próbuje jechać szybciej to auto się dusi czy dławi czy szarpie lekko (nie ma mocy). Nawet kiedy wciskam pedał gazu aby zwiększyć prędkość to mi nie pozwala . Chodzi wtedy jak traktor dziwnie pyrka:P Jest to jazda...
Witam posiadam Forda Galaxy z 1996 roku. pojemność 2.8 V6 plus instalacja gazowa sekwencyjna Po wymianie parownika auto zaczęło szwankować. Problem jest tego typu że jak zimny to ciężko go zapalić jak ciepły jest ok. bylem dwa razy u gazowników i bez skutku. Auto szarpie i gaśnie zarówna na gazie jak i na benzynie. Ci od gazu twierdza ze to wina kabli...
Witam Mam samochód Pontiac Bonneville SE '92, 3.8 L, 6 cyl. Na początku silnik zapalał dobrze, ale przy jeździe zacinał się, szczególnie przy wciskaniu gazu, i strzelał/stukał w kolektor wydechowy. Gdy wyłączałem silnik, nie chciał się z powrotem uruchomić i gasł. Następnie, nie dawał się w ogóle uruchomić – nie obracał. Mechanicy mówili mi, że...
Witam mam problem z fiatem fiorino 2008 1.4 benzyna + gaz. Z rana jak zimny silnik bardzo ciężko odpala, w końcu jak już zapali to po dodaniu gazu samochód się dusi i zaraz gaśnie. Po paru minutach na zapalonym silniku i złapaniu temperatury wszystko jest super i tak cały dzień aż do długiego postoju. Proszę pomóżcie bo mechanicy nic nie wiedzą wymienione...
Dodam że odpalam motor bez ssania gdy już go odpale i gdy włączę ssanie to go dusi chce zgasnąć ale jak dam cała manetke gazu to działa normalnie,Ale po opuszczeniu muli go i zgasnie.z tego co wyczytałem, simsony odpala się na ssanie i raczej są problemy takie ze simson chodzą na ssaniu a bez nie,u mnie jest na odwrót.dodam że jak simek jest zimny to...
Witam Aby pozbyć się na gazie problemu typu: szarpie, gaśnie , falują obroty na zimnym silniku !!! Przy sprawnym osprzęcie silnika czyli: świece, przewody w.n. ,przepustnica , przepływomierz. Ogólnie mówiąc samochód na benzynie ma jeździć idealnie. !!! Oraz instalacja gazowa musi być też sprawna !! Czyli: reduktor, wtryski, filtry odpowiednio serwisowane,...
Witam od pewnego czasu mam problem z golfem 4 1.4 98 r. Samochód źle odpala łapie po połowie obrotu rozrusznika dusi się i po chwili już normalnie chodzi. Czasem zgaśnie i trzeba go dłużej kręcić żeby zapalił. Mechanik wykluczył czujnik położenia wału, filtr paliwa nowy wymieniony miesiąc temu. Nie mam już pojęcia co to moze być. Temperatura silnika...
Po przeczytaniu twojego postu byłem w totalnym szoku. Moja Corsa 1.0 12V 99r ma dokładnie takie same objawy. Jeżdze także zagazowaną (pół roku) i na gazie jest OK. Byłem kilka dni temu w serwisie żeby zobaczyli co to jest (na 99% typowałem przepływkę), gość wymienił przepływkę na nową i dalej to samo, wymieniłem filtr i dalej to samo, Tech też nic nie...
wtedy gdy będzie zimny silnik odepnij akumulator na jakieś 15 20 sekund lub dłużej zapnij ponownie odpal silnik niedotykając pedału gazu poczekaj aż się silnik magrzeje dalej niedotykaszpedału gazu ,po osiągnięciu temperatury kontynułuj jazdę powinno pomc
witam wszystkich! problem jest w uno 1.0 fire na jednopunktcie bosha 96r,88000km.Dzieje się tak że jak jest zimny jest ok,ale jak sie nagrzeje to obroty falują,szarpie podczas jazdy jakbm sie uczyl jezdzic... juz sam nie wiem co to... wymienilem przewody,świece,filtr paliwa,kopułke,palec i potencjometr przepustnicy ale nie wiem czy go dobrze ustawilem...
Prawdopodobną przyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury. Auto zachowuje się cały czas jakby był zimny silnik i ciągle jest podawana za bogata mieszanka. Miałem tak w Astrze 1.4 i wymiana czujnika temperatury pomogła.
od okolo7-8 mc mam problem z silnikiem w agili objawia sie tym ze po lagodnym przyspieszaniu zaczyna skakac i sie dusic niezaleznie od tego czy jest zimny czy cieply motor, przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu silnik chodzi zwawo bez zadnyk oznak ma swoje przyspieszenie tak jak to powinno byc przy tej jednostce, dzieje sie tylko tak przy lagodnym...
Sprawdz czujnik temp miernikiem powinien miec około 20-30k omów na rozgrzanym sliniku oraz sonde lambda, byćmoze jest uszkodzona i mieszanka jest zbyt uboga na zimny silnik... pozdro
Witam Mam problem z moim samochodzikiem. Jest to Punto 2 1.2 8V. Gdy silnik jest zimny, jezdzi jak marzenie. Prawie wciska w fotel jak przyspiesza. Jednak gdy tylko wskaznik temperatury sie troche podniesie, autko zaczyna dusic sie i dlawic, i przyspieszenie wynosi 7 minut do setki. Autko jest po dosyc gruntownym remoncie. Wymieniona glowica, kolektor,...
mam forda fiestę z 92r z silnikiem 1.3 na gaźniku.Problem polega na tym że gdy dodaję gazu to jest przyduszenie silnika tzw "dziura" nie ważne czy jest silnik ciepły czy zimny zawsze jest to samo.Słyszałem że komuś sie udało tą usterkę zlikwidować.Tylko nie chcę kombinowac z zwiększaniem dawki paliwa lub poziomu paliwa w gaźniku bo to spowoduje zwiększenie...
A czy założyłeś odpowiednią świece. Bo ja ostatnio miałem w skuterku świece BR8ES i skuter przerywał jak był zimny i jak dawałem więcej gazu zmieniłem tłok bo wydawało mi się że juz nie ma odpowiedniej kompresji. Ta operacja troche pomogła ale dalej przerywał więc zmieniłem świece na BR7HSi wydaje mi sie że teraz jest dobrze ale zeby to sprawdzić w...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam poloneza caro 1.4 MPi 16v z silnikiem rovera. Problem jest z nim taki, ze gasnie w czasie jazdy. Czasami jest tak, ze trzyma obroty na sprzęgle ale jak sie nim ruszy to przejedzie 1-2 km(czasami mniej, czasami wiecej) i gasnie. Kiedy gasnie probuje go wysprzeglic ale wtedy da sie przygazowac raz czy dwa i od razu...
Mam taki problemik z moim cieniasem mianowicie na wyzszych obrotach dusi sie i strzela z tłumika. Jak silinik jest zimny to przez pare minut troche lapiej chodzi. A tak to więcej niz 80 km/h nie chce jechac. Moze ktos wie co tu moze byc nie tak?
Sprawdź czujnik temperatury płynu, jest z tylu w kolektorze ssącym, często kolektor się zamula i czujnik jest zimny co w efekcie powoduje zalewanie silnika( zbyt bogata mieszanka). Kilka razy przemieszczałem uchwyt na wąż od nagrzewnicy, i tam wkręcałem czujnik.
Witam, mam simsona sr50 i mam pewien problem, gdy jest zimny pali na kopa ale jak nie dodam gazu to gaśnie potem jest ok lecz przejade nim mały odcinek drogi zaczyna go dusic i jak dodam gazu to gaśnie, potem juz niema mowy o odpaleniu tylko strzela z wydechu, zapłon ustawiony iealnie, świeca nowa NGK 100 wiec ciepło jest ok cewka wys. napięcia jest...
Matizy miały to do siebie że potrafiły tak robić, a problem leży po stronie modułu optycznego w aparacie zapłonowym. Jak masz tak że zimny odpala normalnie a po rozgrzaniu gaśnie i potem jak ostygnie to odpala bez problemu to na 99% jest uszkodzony właśnie moduł optyczny. Jak ci zgaśnie to zobacz czy jest iskra jak niema to nie odpali a za iskre odpowiedzialny...
Szukam pomocy w zdiagnozowaniu awarii w "bolidzie" mej małżonki.Chodzi o to,że autko po wciśnięciu gazu do połowy,zwalnia.Coś jak gdyby dławił się,przerywa i szarpie,bez względu czy zimny czy ciepły.Robiony był już gaznik,wymienione zostały świece i przewody WN,cewka,moduł,linka i wszystko na nic.Ktoś wie co jeszcze mógłbym sprawdzić,bo tracę już cierpliwość?!A...
Mam takie pytanie. mam Corse B 1.2i z gazem autko ma przejechane 130tys i jak się jedzie na zimnym silniku to jak się doda gazu dusi ją obroty maleją i jak się nie popuści gazu to zgaśnie, tak samo jest jak się wyjedzie ze skrzyżowania daje gaz i zwalnia nie ma mocy nic, i tak do osiągnięcia 90stopni, jest taki efekt jak dajesz gaz dusi i za chwile...
W mojej astrze 1.4 16V jest podobny problem a mianowicie w czasie jazdy z niewiadomych przyczyn nagle szarpnie i jedzie dalej. I to tak od kilku miesięcy. Drugi problem z rozruchem. Zimny silnik pali bez problemów, ciepły za pierwszym razem nie załapie, załapuje za drugim, jeśli się uda za pierwszym razem po dłuższym rozruchu zapala się kontrolka serwisu.
Witam. Mam taki problem. Passat nie chce normalnie odpalac na benzynie, na gazie w ogole nie pali. Jak jest zimny jeszcze zlapie ale od razu po przekreceniu stacyjki trzeba mu szybko dodawac gazu bo gasnie i nie trzyma obrotow dopiero jak sie nagrzeje i przełaczy na LPG wszystko sie zmienia, trzyma obroty i nie gasnie. po 40min jazdy jak go wylacze...
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Witam. Jeżdżę Asterką F już od dwóch lat mam instalację gazową. Przejechałem na gazie około 30 tyś km. Od kilku miesięcy mam kłopot, gdyż przy hamowaniu, zatrzymywaniu się, oraz wciśnięciu sprzegła, zmianie biegu samochód gaśnie. na początku tylko gasł na Gazie ale ostatnio także gaśnie na benzynie. Dodam także ciekawostkę. Rano zimny odpala bardzo...
Witam :) Problem polega na tym iż samochód gdy jest zimny lubi gasnąć spadają obroty, a gdy chce się mu dodać więcej gazu obroty nie rosną i się dusi. Problem znika jak wskazówka znajduje się koło 90 stopni. Świece nowe przewody też. Palec wyczyszczony. Czy może być to wina sondy?? Jakie powinny być wartości dobrze działającej sondy?? Czy przepustnica...
To nie ma różnicy czy to FOS, WEBER czy Aisan. Klapki mają zamykać się do końca a między nimi a ścianką gardzieli nie ma być uszczerbień ani luzów. Ssanie otwiera pierwszą gardziel o kilka mm. Jeśli ssanie nie działa - gardziel jest zamknięta lub otwarta na stałe. To właśnie jest cała sprawa z linką ssania dlatego o niej wspomniałem. Jeśli chodzi o...
Tak mam czym podglądnąc (cdif). Temperatura jest prawidłowa rano zimny ok 16'c i po rozgrzaniu 90' czasem 95'. Problem jest na zimnym silniku nie rozgrzanym tak jakby za mała dawka paliwa była wtryskiwana.
Witam mam problem z ravka 96rok motor 3sfe jest zagazowany od 2 lat i nie było większego problemu do dnia dzisiejszego, jak zimny jeszcze da się jechać, jak się zagrzeje to wkręcić go na obroty graniczy z cudem. Kopułka, palec wymieniony, kable WN NGK nowe, świece nowe, sonda podmieniona i niestety nic się nie zmienia, resetowanie ECU pomaga do zagrzania...
Problem rozwiązany, winny jednak okazał się dorabiany wyłącznik pompy. A w zasadzie nie sam wyłącznik, tylko miejsce w którym przecięte i lutowane były kable, w jednym połączeniu zrobił się zimny lut i po chwili od zapalenia auta przestawał przewodzić. Taki kłopotliwy wymysł poprzedniego właściciela.
Witam. Jak jest zimny silnik to jeszcze jakoś pracuje. Gdy tylko nagrzeje się jest tragedia. Silnik zalewa świece - wszystkie czarne. Ciężko odpala. Gaśnie, szarpie i strzela. Na sądzie lambda ciągle bogata mieszanka - 0,9V. Sonda jest ok bo napięcie spada po przygazowaniu jak schodzi z obrotów. Wymienione przewody zapłonowe i świece. Sprawdzona kopułka...
zapłon jak i cały rozrząd był juz 2 rasy sprawdzany i jest ok . co do czujnika to myślę ze jego wina gdyz po przekręceniu kluczyka na zapłon w kostce czujnika 2 piny na jednym powinien byc prad czyc nie? a nie ma w zadnym bez różnicy czy zimny ciepły odpalony czy tylko na zapłonie jeden z przewodów prowadzi do kompa pod schowkiem sprawdziłem jego ciągłość...
Tak napisałeś że nie idzie się połapać. Jeżeli przy zimnym silniku sterownik silnika widzi że silnik jest zimny a licznik że jest 75 to nie jest przyczyną Twoich problemów. Jeżeli jest odwrotnie (licznik pokazuje 20 a sterownik silnika 75) to musisz wymienić czujnik temperatury dla silnika (nie dla licznika). Przez to znikają objawy jak się nagrzeje...
Jak silnik jest zimny i gazuje to jest ok. Ale jak juz pochodzi troche to tak sie dzieje. Wtryski sa okej. Wymienilem caly panel z wtryskami. Tak samo swiece z przewodami i kopulka
Oddziaływać negatywnie nie będzie jak jest usterka trafiona błąd zapisał się w historii systemu i w niektórych systemach po kilku samo diagnozach, czyli zwykła ekspluatacja auta generowanie błędu zniknie .Tak jak pisałem wyżej jeżeli silnik nie pracuje elementy wirujące silnika z których czujnik czyta sygnał są nieruchome i może wyświetlać brak sygnału...
Gaszenie działa na takiej samej zasadzie jak w starej rzędowej pompie wtryskowej. Co cofa listwę wajcha, siłownik pneumatyczny czy elektryczny? Polej zimną wodą pompki i sprawdź wtedy jeżeli już sprawdziłeś to co wyżej. Jak pali to wymień sekcje pompek i wszystko w temacie. Jedna sekcja to około 1000zł
Auto ma instalacje lpg. Na gazie jeździ bez problemu, Na benzynie odpala normalnie, po wcisnieciu gazu do konca dławi sie. jak zimny dość znacznie. Jak ciepły da se jechac. jak nie wciska sie gazu do konca to jest nawet OK. Pierwszym podejrzanym była pompa paliwa. Została wymieniona, bez efektu. Auto ma 3,5 bara cisnienia paliwa na wejsciu do listwy...
Gaźnik należałoby wyczyścić i wyregulować. Silnik nie powinien odpalić zimny bez ssania - to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę, np. otwarte ssanie, przez co masz problemy z uruchomieniem na ciepło i dławieniem się. Jaki typ zapłonu?
Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem, a zaczelo sie to zimną . PO duzych mrozach wstajac rano po prostu nie odpalil. PO jakims czasie krecenia zalapal , bywalo ze jedynie poprzez podlaczenie do drugiego auta udawalo sie odpalic po kilkukrotnym kreceniu. Ostatnio nie bylo problemow z odpalaniem, do poniedzialku , nie chcial odpalic , podlaczylam...
Sprawdziłem, układ się nie zapowietrza. Przy okazji wymieniłem wężyki od powrotu i psiknąłem sprayem do styków elektrycznych w tą wiązkę kabli. Jakieś dużej poprawy to nie zauważyłem. Silnik zdrowy, tylko to palenie najgorsze na zimnym. Jakby ssania nie miał, a linka od ssania się napina przy rozruchu ale obrotów to nie podbija do 1100 na zimnym, bo...
Witam. Od miesiąca mam problem z moim Golfem (Mk3 2.0 115km AGG 97'), posiadam w nim instalacje gazową sekwencyjna, na gazie jest wszystko w miarę ok, auto przyspiesza płynnie i nie czuć jakiegoś wypadania zapłonu czy innych problemów, na benzynie jest natomiast o wiele gorzej, niezależnie od tego czy motor jest ciepły czy zimny w zakresie obrotów 2.8tys...
Właśnie obecnie posiadam motula kupionego na allegro. Wczoraj zauważyłem, że zaraz po odpaleniu samochodu (rano, na mrozie) kręci się ten wentylator elektryczny z przodu, zaraz za zderzakiem. Zarówno klimatyzacja jak i nawiew były wyłączone, a silnik zimny. On chyba nie powinien się kręcić?
Na przykład z powodu luźnej ośki albo regulatora obrotów. O jakiej luźnej ośce i regulatorze obrotów piszesz? Przecież to EL. Nie ma aparatu zapłonowego tylko impulsator przy kole pasowym i moduł decydujący o punkcie zapłonu. (at)Gumczynski1986 Sprawdź impulsator. Jego mocowanie. Luzy zaworowe. Zawór wkręcony w gaźnik który się zamyka powyłączeniu...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
witam ja kiedys mialem problem podobny na zimnym silniku ale auto nie gaslo. nadmieniam ze nie byl to polonez a auto niemieckie, efektem bylo duszenie sie auta i czasami szarpanie, przyczyna byla uszkodzona sonda lambda po wymianie problem znikna. sonde sprawdzic mozna w serwisie podlaczajac ja do komputera tam widac czy sie blokuje czy dziala prawidlowo....
MAm kilka problemów jak i kilka pytań....a więc: 1. Zapalanie - Jak jest ciepła to pali od kluczyka, natomiast jak dłużej postoi musi sie trochu napocić zanim zaskoczy...czasem za 4-5 razem dopiero.... tak jakby nie dostawała paliwa. Dodam że łatwiej jest jak mam dużo paliwa ale to i tak nie jest idealnie. Pompkę paliwa ze zbiornika czasem słyszę jak...
Witam auto jak jest zimne za cholere nie wkreca sie na obroty chyba ze dam pelen gaz, a tak dlawi sie i dusi. jak sie silnik rozgrzeje to wszystko jest ok. sprawdzalem euroscanem i przelplywka, tps, egr, jest ok. nie ma zadnych bledow. moze wie kto so by moglo byc.
Witam Mam problem z Seatem po nocy czy po tym jak wystygnie po odpaleniu silnik wchodzi na obroty trzyma je przez 30 sek. potem się dusi i gaśnie. Silnik jest na monowtrysku i po rozgrzaniu chodzi jak igiełka niestety do tego czasu musze go piłować na pół sprzęgle.Czekam na wasze opinie pozdrawiam
Witam, mam problem z tym gaznikiem a mianowicie, jak jest zimno to nie chce mi palic. Udaje mi sie go dopalic dopiero po okolo 10-15 minutach jak temperatura bliska 0 stopni celciusza. Byłl juz naprawiany i latem wszystko bylo ok. Jak jest rozgrzany to chodzi b.dobrze. Trzyma obroty. Jest jeszcze dziwnie poniewaz jak jest juz cieply i jade i i tak...
Jak w temacie.Zapali i zgasnie.I tak w kółko,dopiero jak sie rtochę podgrzeje zaczyna chodzić.Stawiałem na czujnik temp. ale po zmianie to samo.Czas wtrysku 4 ms,lambda uboga.Jeszcze jedno,jezeli zamiast cz. temp. podłączę opornik 150k to chodzi normalnie.Troche juz mi brak pomyslow.Na gaz też nie reaguje,dusi sie prycha,kicha.
Opisz dokładnie usterke czy jak jest zimny obroty mu faluja tzn spadaja silnik sie dusi za chwile obroty rosna itd?Po rozgrzaniu silnika wszystko oki?Bo walczyłem ostatnio z taka usterka i wygrałem ale trzeba sprawdzic kilka rzeczy wiec opisz a postaram sie pomoc.
Witam i ja podepnę się do tematu mam passata 1.8 z 92r. na monowtrysku + gaz od jakiegoś czasu dusi się i krztusi na benzynie na gazie chodzi ok pompka paliwa nowa filtr ok jak rozłączam niebieski czujnik to jest lepiej założyłem nowy czujnik i dalej to samo jak zimny to jeszcze chodzi ale jak dostanie trochę temperatury to duszności wracają
tylko problem jest taki, że kiedyś nie było z tym problemu palił odrazu i można było bez czekania dodac gazu i sam po osiagnięciu 2 tyś obrotów bez problemów chodził na gazie a teraz odrazu go dusi i koniec.
hej wymiana czujnika nic nie pomogła wnioskuje z tego że to raczej będzie wina układu wydechowego.Bo innej opcji nie widzę [ silnik by chciał ale strasznie go coś dusi] ale dzięki za szczere chęci pomocy jeżeli masz jakieś inne pomysły to proszę o odpowiedź.
Witam Miałem podobnie ale w Oplu c20ne silnik okazało się ze przepływomierz i silniczek krokowy był do wymiany złe dawkowanie i dusił silnik.
Mam następujący problem: Z rana jak odpalam na benzynie (mam II generacji LPG), auto odpali, przy dodawaniu gazu jest problem - gdy dodam za dużo od razu traci moc i chce gasnąć ( gaśnie ). Jeśli startuje z jedynki baaaardzo delikatnie to wchodzi na obroty mogę dać dwójkę i jeżeli delikatnie wejdę powyżej 2500 obrotów .. to auto ma jako taką moc, poniżej...
Pierwsze co to sprawdzenie szczelności wtryskiwaczy oraz wężyka podciśnienia od reduktora. Gaz ma się nie wydobywać. Być może ucieka i przylewa ci sinik przez co się dusi.