(at)kris8888 Niekoniecznie bo miałem już takie sytuacje że styk był częściowo wypalony i jego powierzchnia styku buła za mała aby był w stanie przepuścić odpowiednio duży prąd i rozrusznik kręcił tak jakby chciał a nie mógł. Po wymianie elektromagnesy problem znikał. (at)wezuwiusz3 Patrz wyżej to nie cewka pobiera duży prąd tylko styk nie jest w stanie...
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
moim zdaniem to rozrusznik za duży pobór prądu do wymiany .Akumulator sądze ok .2 eskorty i teraz scorpio ale ef 2.0
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Jak gruby i gdzie upala ? Może masz zwarcie na plusowym, albo brak dobrego połączenia masy na rozrusznik i duży prąd rozrusznika go upala, bo ciągnie masę przez przewód do budy ? Gdzie masz przykręcony przewód masowy, bezpośrednio do śruby rozrusznika, czy do skrzyni ? Przewód plusowy do skrzynek bezpieczników chyba jest cieńszy od masowych i to on...
Rozruszniki sterowane ecu mają go ponieważ prąd porzebny do uruchomienia elektromagnesu jest zbyt duży dla elektroniki. Robote całą robi przekaźnik sterowany przez ecu.
Nie wiem, czy to dobry pomysl, rozrusznik ma dużą silę przy dużym prądzie, ale raczej ulegnie spaleniu... Za "bobasa" konstruowalem gokarta (wg książki) napędzanego rozrusznikiem z "malca" i pisalo tam, że może pojeździć przez jakas chwilę, bo innaczej rozrusznik ulegnie uszkodzeniu. Nie wiem jak ma się to do dzisiejszych rozrusznikow, ale przeciez...
e rozrusznik ciężko chodzi, tzn. że ma duży pobór prądu przy kręceniu Rozrusznik zawsze ma duży pobór prądu przy kręceniu - ot, taka natura tego sprzętu. czy może być, że pobiera prąd na postoju Nie może być. uże pobory prądu uszkadzają akumulator, który samoistnie szybciej się rozładowuje To akurat prawda, ale jeżeli wymieniałeś już 2 razy akumulator,...
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
Akumulator może nie pierwszej świeżości ale jak po długim postoju dał radę odpalić to raczej powinien jeszcze troszkę pożyć zwłaszcza że mamy wiosnę. Wybuch akumulatora to przypadki jednostkowe wiec bym się tym nie przejmował zazwyczaj wybuchają albo przy ładowaniu albo podczas rozruchu gdy oddają duży prąd. Jeśli rozrusznik kręci pełną mocą (nie słychać...
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
Witam!Bardzo dziękuję a sugestie. Na stole połączyłem go w następujący sposób:(-) akumulatora z masą rozrusznika (+) aku z jedną śrubą na elektromagnesie 2-ga sruba połączona ze stojanem i i jest jeszcze wyjście (+) z elektromagnesu.połączyłem przewód i nim dotykalem do(+) aku. Gdzie jest błąd? ldomal
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Oczywiście tak ,jeżeli alternator: - rozładowuje akumulator (np: upływność diod) - trzeba sprawdzić prąd aku na wyłączonym silniku - najlepiej amperomierzem kleszczowym przy dobrze naładowanym aku. - niedoładowuje akumulatora (np: uszkodzone łożyska czy regulator napięcia). W obu przypadkach akumulator nie ma odpowiedniej wydajności ,co ma bezpośrednio...
Akumulator szrot albo pobór za duży. Rozrusznik weźmie ze 100A
7,5Ah? Na rozruch?? Muszę przyznać rację koledze M.R-V4. Kiedyś też sceptycznie patrzyłem na te startery z kilkoma "paluszkami" i tymi cienkimi przewodami, ale widziałem na własne oczy że to działa. Nie zastąpi to co prawda akumulatora, akumulator mimo iż rozładowany musi być, ale pomaga mu na tyle że auto odpala. Nie mierzyłem ile prądu to daje, i...
Pewnie chodzi o duży prąd a nie napięcie.
Rozrusznik samochodowy pobiera bardzo duży prąd w chwili startu i powoduje spadek napięcia baterii zasilającej do 9V. Wyłączasz rozrusznik napięcie szybko rośnie i do tego napięcie samoindukcji, więc dużo zakłóceń. Gdybyś miał oscyloskop to byś obejrzał sobie przebiegi, a tak tylko teoria i zgadywanie, co pomoże. Same cewki przekaźników mogą powodować...
Podejrzewam usterkę rozrusznika (zbyt duży prąd do rozruchu). Automat do wymiany.
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
Rozrusznik za duży pobór prądu .
Najprościej wymienić rozrusznik na nowy. Rozruszniki przy chińczykach są dosyć tanie i raczej odporne na działanie po czyszczeniu itd.( gdy im już coś wcześniej dolegało). Warto też sprawdzić przewod + między rozrusznikiem a przekaźnikiem i między przekaźnikiem a akumulatorem. Przy wymianie rozrusznika zalecałbym również wymienić przekaźnik rozrusznika...
Oprócz akumulatora, który daje prąd, przekaźnika, który cyka i przekazuje duży prąd dalej, potrzebny jest jeszcze sprawny rozrusznik-silnik elektryczny, który też cyka (bendiks) i kręci silnikiem głównym. Trzeba sobie zadać trochę trudu, żeby zlokalizować winowajcę....
Chłopie... jakim cudem można upalić przewód od rozrusznika? Jak kupiłem Paska B4, to nie miał przewodu prądowego do rozrusznika. I awaryjnie jeździłem na 6mm2. Nie wiem, jak można w upalić takie kable :D Zresztą, jak to 1.1 to jednostka VW, to daj jakieś używane oryginalne kable prądowe i będzie latał.
sprubuj zastosować elektromagnes od rozrusznika do trabanta z wersji 6V jest mocny ale bierze duży prąd lub siłownik od centralnego zamka w samochodzie coprawda chodzi normalnie na 12V ale przy 6V też działa
Wyjąłem rozrusznik, sprawdziłem, że nie ma przebicia, tulejki są ok. Wszystko działa, tylko przy podłączeniu przewodami do akumulatora przez "dotyk" pobiera bardzo duży prąd i wolno kręci. Podejrzewam, że na komutatorze nastąpiło zespawanie zwojów. Jak to można sprawdzić, że obieg jest skrócony? Mam tylko multimetr
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
Brudny zacisk na akumulatorze może być przyczyną takiego zachowania. Podczas startu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd i jeśli kontrolki aż gasną to od tego właśnie bym zaczął. Można też przy pomocy drugiej osoby sprawdzić czy podczas próby odpalania któraś klema się nie grzeje. Najlepiej jednak dla pewności oczyścić porządnie klemy i zaciski i posmarować...
Właśnie - to sugeruje problemy ze stykiem. Rozrusznik pobiera duży prąd i każda rezystancja ma wpływ.
A sprawdzałeś czy jest iskra na gorącym silniku?A moze rozrusznik pobiera na tyle duży prąd?Jak sie nagrzeje to tuleje w rozruszniku sie rozszerzają i mogą stawiać zbyt duży opór i dlatego pobiera zbyt duży prąd
Jeden akumulator 12V taniej wyjdzie, ważne aby miał odpowiednio duży prąd rozruchowy, może też posłużyć jako awaryjny do samochodu. Odnośnie samego rozruchu ważny jest stan rozrusznika oraz połączeń przewodów
1.56Ah to proste 65mA=0,065A taki prąd pobierany przez jedną godzinę daje nam 0,065Ah jak pomnożymy to przez 24 godziny to mamy 1.56Ah i taki właśnie prąd czerpią odbiorniki w Twoim aucie w ciągu doby. Po 10 dniach będzie już 11,56Ah co stanowi już dość duży ubytek pojemności akumulatora. Proponuję sprawdzić czy z rozrusznikiem jest wszystko ok. Pozdrawiam
Postaram się zrobić dialize rozrusznika i jeśli okaże sie , że jest on wadliwy to powale teorie wszystkich specjalistów z woj. Łódzkiego. Ps.A jesli wzmocnie prad prostownikiem na akumulator i wzmocnie go tym sposobem to uzyskam oczekiwany efekt i wyeliminuje zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik?
Nawet gdyby taki rozrusznik był przeciążany dwukrotnie to popłynie prąd ok. 180 A W chwili załączenia kiedy wirnik jeszcze stoi płynie prąd ograniczony tylko rezystancją obwodu, trwa to bardzo krótka chwile, też prąd jest bardzo duży, dlatego rejestracja wartości szczytowej może dać mylące rezultaty. Nie wiem jak w rozruszniku ale w małych silnikach...
Czy normalne jest , że rezystancja jest tak mała ( 2-3 omy) Dla ciągłości samych przewodów (uzwojeń) w rozruszniku to normalna sprawa. Owe uzwojenia nawinięte są na odpowiednie rdzenie za pośrednictwem których energia elektryczna zamieniana jest w mechaniczną. Ogólnie jest tak, że tam gdzie płynie duży prąd (w takim układzie rozrusznika) możemy spodziewać...
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
Co do tyrystorów to trochę przeliczyłem się bo mają oznaczenie T00-125-... a więc wg noty: [url=http://delibra.bg.polsl.pl/Content/... ich średni prąd jest równy 125A, skuteczny 195A i niepowtarzalny szczytowy prąd przewodzenia 3kA tylko nie wiadomo przez jaki czas ta szczytowość i nie wiadomo przez jaki...
Słychac tylko cykanie rozrusznika, kontrolki gasna przy próbie odpalenia. Rozrusznik nie kręci. Skoro kontrolki gasną, to wskazuje na duży pobór prądu. Pewnie uszkodzony sam rozrusznik, być może tuleje.
A ja chciałbym zwrócić uwagę na coś co tu jeszcze nie padło, mianowicie bardzo duży wpływ na trwałośc akumulatora ma dbałość o stan rozrusznika - przy zużytych tulejkach pobiera on b. duży prąd co bardzo "męczy" akumulator. Jeżeli rozrusznik podejrzanie wolno kręci lub przygasają kontrolki podczas rozruchu to należy skontrolować też rozrusznik a nie...
Witam... Problem polega na trudności w odpaleniu w momencie kiedy silnik jest zagrzany. W serwisie diagnostyka nie wykazała żadnego błędu. W innym warsztacie sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i wtryski , dwa z nich trochę się podwieszały i były momenty ,że ciśnienie na listwie narastało skokowo generalnie stwierdzono, że wszystko od biedy ujdzie...
piszesz że przetoczyłeś komutator a czy po przetoczeniu żłobkowałeś go,bo jeśli nie to stąd ten duży pobór prądu.
Słabym próbkowaniem miernika (co pół sekundy). Zelżenie od tego w który moment rozruchu próbka trafia , im bliżej początku załączenia rozrusznika tym prąd większy.
1 volt nie może mieć wpływu na pracę.Sprawdź połączenia w samochodzie czy głośniki nie mają zwarcia z masą.Podczas rozruchu jest duży pobór prądu przez rozrusznik stąd wyłączanie.
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Tak wiem o tym ale typ pracy to S3 lub więcej a mi chodzi o S1. i unikam rozruszniki... bo za duży prąd ampery dużo bierze z akumulatora... jak już to powyżej 12V i też powyżej 24V szukam... 48V nie wiem czy są. 120 lub 240V bym szukał takie jak w odśnieżarka do śniegu mają rozruszniki z sieci 230V... Nie wiem jakiej mocy są... I cały czas mi chodzi...
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
Rozrusznik pobiera za duży prąd (uszkodzenie, zwarcie wewnętrzne) lub brak dobrego styku na przewodzie w miejscu gdzie wchodzi w rozrusznik (polutować połączenie).
Przecież chłopie nie zasilasz przez przekaźnik głównego uzwojenia rozrusznika, a tam prądy wynoszą trochę więcej niż myślisz, bo nawet kilkaset A, tylko cewkę rozrusznika, która przesuwa wałek. A tam prąd już nie jest taki duży - max kilkanaście A. To już przekaźniki normalnie zniosą. Poza tym. Jeśli potrzebujesz napięcia non stop, to zastanów się,...
Zero nie, ale bardzo blisko. Jeżeli pokazuje 8A to albo akumulator nienaładowany,albo uszkodzony, albo prostownik "daje" za duży prąd.
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
Czy on tam może ma pomiar prądu rozrusznika ? Jeżeli tak, to przyczyną może być że rozrusznik bierze za duży prąd. Nie zawadzi też sprawdzić / poprawić masy silnika i budy, nawet tymczasowo złapać masę kablem rozruchowym - może spadek napięcia gdzieś po drodze ogłupia sterownik.
Tak , przy podlączonym akumulatorze.Najlepiej jest to robić na zasiarczonym akumulatorze, gdzie zwiększając prąd , zwiększa się szybko jego napięcie.Na dobrym akumulatorze, musisz to robić gdy jest on nalądowany , bo gdy będzie rozladowany,to ustawiąjąc prąd na max. zadziala ograniczenie prądowe , gdy przelącznik jest ustawiony na 30A.Natomiast gdy...
Błędów MR nie ma na wyświetlaczu tylko FR oraz INS,przełącznik od windy jest sprawny i w pozycji ''off'',wiązka wygląda na nieruszoną.Sprawdzę jeszcze czujnik biegu jałowego i przekaźnik od rozrusznika ponieważ przypomniało mi się że jakiś rok temu w innym atego (nowszy model i automat) po wymianie rozrusznika ''mądry'' elektryk stwierdził że ten przekaźnik...
Luz, cewka działa, a jak podłączyć ją? Mam silnik wyjęty, stacyjkę od 33 Ursusa wezmę, tylko jak podłączyć? Pomożesz?? Tu poniżej na tym animowanym video masz niemal dokładny schemat i wyjaśnioną zasadę funkcjonowania systemu zapłonowego w twoim aucie. Zapłon jest synchronizowany z rozrządem https://www.youtube.com/watch?v=TqQE0xkC... Mam 'cichą' nadzieję...
prąd w tym układzie jest bardzo duży rzędu >600A Ty piszesz o prądzie rozrusznika (który jest dużo mniejszy nawiasem mówiąc), a autor pyta o załączanie elektromagnesu. Przekaźnika nie ma - stacyjka załącza elektromagnes.
W szczególności układ prawdopodobnie nie pozwoli włączyć świateł, dopóki działa rozrusznik - ma to sens, rozrusznik bierze duży prąd, nie warto jeszcze obciążać akumulatora światłami.
Ale czy to też tłumaczy stopienie się izolacji na niektórych kablach duży pobór prądu przy uruchomionym rozruszniku obciążył prądnicę i dlaczego elektromagnes uruchamiał się tylko przy wysokich obrotach ? . tzn?
Może stacyjka, może za duży pobór prądu przez rozrusznik, spróbuj odpalić z pominięciem stacyjki, zewrzyj przewody na krotko pod stacyjką, lub włącz zapłon a rozrusznik wystartuj dodatkowym przewodem od elektromagnesu do plusa akumulatora. Zobacz co będzie się działo.
Cześć, Dowiedziałeś się już co może być przyczyną?? Miałem problem z odpaleniem zimą (prawdopodobnie akku rozładowany albo rozrusznik bierze zbyt duży prąd podczas rozruchu -usterka).
Może masz za duży pobór prądu przez rozrusznik - i to wykończyło akumulator. Ja mam akumulator Budget już 3 rok i nie powiem na niego złego słowa - kręci jak oszalały, zawsze auto pali. Budgety są (może były) składane w zakładzie Centra - to raczej źle o nich nie świadczy.
Akumulator quada nie jest w stanie zbyt długo dostarczać prądu do rozruchu zwłaszcza jak jest za duży pobór. Ciężko pali, czyli rozrusznik ciężko kręci i nie ma siły go obrócić, czy kręci ale nie chce zapalić? Nowy quad po dotarciu wymaga regulacji gaźnika i tu może być problem że nie chce załapać. Pomijam fakt jakości tego sprzętu (bo zaraz ktoś wyskoczy...
Podmień inny akumulator i zobaczysz tak najprościej.Dlaczego nie zmierzyłeś napięcia pod obciążeniem tak jak pisałem. Twoje aku ma napięcie ale pojemnośc to ma pewnie zwykła bateria większą.
Można też sprawdzić akumulator domowym sposobem. Jeżeli napięcie na zaciskach akumulatora w pełni naładowanego, przy rozruchu (załączeniu rozrusznika) spada poniżej 10V to akumulator raczej do wymiany. Oczywiście sprawdzenie miernikiem z obciążeniem jest prostsze, ale to ta sama zasada. Obciążeniem jest rozrusznik, który pobiera duży prąd przy starcie...
Rozrusznik można używać gdy nie ma połączenia silnik -> koła, przez wciśnięcie sprzęgła, lub wrzucenia biegu neutralnego (luz). Dlaczego? zakładając mamy wbity bieg przykładowo 1 i zakręcimy rozrusznikiem to rozrusznik zacznie nam napędzać auto, defakto baaardzo obciążamy rozrusznik co się wiąże z uszkodzeniem rozrusznika (bardzo duży prąd idzie przez...
Jeśli masz możliwośc sprawdź prąd rozrusznika , czy nie jest za duży? Nie chcę porównywac ale lata temu miałem podobny problem z maluchem,nie miałem możliwości pomiaru prądu rozrusznika ,ale po zmianie rozrusznika problem znikł,oczywiscie jak pisał kol. m.jarek1 pozostaje kwestia aku i połączeń .
Nie powiem że z miernika bo przyżad za 15zł nie mozna nazwać miernikiem tylko jak juz to wskażnikiem. Konkretnego miernika było mi szkoda bo obydwa mają do 10A pomiar. Tylko nie wiem dlaczego cie to dziwi. Dodano po 2 Tak myślałem, może poprostu nawine drut oporowy? Bo nie zdajesz sobie sprawy jak duży to prąd, rozrusznik przy rozruchu pobiera około...
Jak było 70 Ah to bym wybrał tyle samo, albo trochę więcej, tak do 80Ah jeśli się zmieści. Większy prąd rozruchowy to większy zapas dla rozrusznika. Premium raczej nie ma dostępu do cel, tak samo jak bliźniak Centra Futura. Dostęp do cel zawsze był w serii Excel (Centra Plus), pewnie nadal jest jeśli się nic ostatnio nie zmieniło.
W Lublinach jest siłownik gaszenia silnika (elektromagnes). Użytkownicy uciekają z tego rozwiązania, przechodząc na linkę. Automat rozrusznika pobiera duży prąd.
Te 100mA to pobiera zegarek i jakis pseudoalarm ktory jest zamontowony chyba od nowości, bardziej prawdopodona jest sytuacja że rozrusznik pobiera duży prąd podczas rozruchu, jak przypuszczam nie był on wymieniany(regenerowany) od nowości jakies 17lat.auto to BMW 524td , być może ktoś z forumowiczów miał podobne problemy? pozdrawiam!
Nie wiem co to znaczy wybałuszyło. Jeśli nie pali ci żadnych bezpieczników, to może być to zwarcie w obwodzie alternatora lub rozrusznika, bo z tego co piszesz wynika, że upływ prądu jest dość duży. jeśli to jednak coś za bezpiecznikami, to trzeba włączyć amperomierz między akumultor, a + samochodu i przy wyjętym kluczyku zmierzyć jaki prąd płynie....
Zasada działania rozrusznika trójkąt-gwiazda jest taka, że silnik włącza się do sieci z uzwojeniami połączonymi w gwiazdę co daje trzykrotnie zwiększenie impedancji, a więc trzykrotne zmniejszenie prądu rozruchowego w porównaniu z wartościami przy połaczeniu w trójkąt. Jednak połączenie w gwiazdę trzykrotnie zmniejsza moment rozruchowy silnika. Dlatego...
Ten dodatkowy przekaźnik to nie jest przypadkiem pomiar napięcia instalacji? Zbyt niskie napięcie odcina rozrusznik, stąd taka przerywana praca startera. Ale ja bym się doszukiwał w takim wypadku uszkodzenia rozrusznika i poboru znacznego prądu (duży prąd to napięcie instalacji spada), i zamiast naprawić rozrusznik mostkuje się zabezpieczenia.
Witam.A na odpiętym przewodzie od automatu rozrusznika ile wynosi ?
Auto pewnie bierze dużo mniej. 470A to maksymalny prąd rozruchowy akumulatora, a rzeczywisty prąd pewnie nie przekracza połowy tej wartości. Duży prąd jest tylko przez ułamek sekundy, kiedy rozrusznik rusza i ewentualnie przy zablokowanym rozruszniku. Rozruszniki do osobówek mają moc między 0,9 a 1,3 kW, a te z przekładnią planetarną stosunkowo miękki...
sprawdziłęm kontrolką i wydaje mi się, że właśnie brubszy kabel biało/czerwony jest +12 V w skrzynce pod kierownicą, po wyłączeniu kluczyka napięcie jest a podczas odpalania lekko przygasa ale to chyba normalne duży pobór prądu przez rozrusznik. Jak ktoś wie dokładnie czy mam racje to prosze napiszcie bo nie chciałbym się podłączyć pod jakieś inne urządenie.
wirnik juz nie ociera na 100 % ,kolejna sprawa aby wykluczyć rozrusznik sobie od kolegi auto , takie same u niego odpala zawsze ,efekt u niego odpala u mnie na gorącym nie odpala. Myśle wiec że nie jest to kwestia rozrusznika. Brakuje tu kawałka zdania i nie wiadomo czy zamieniłeś rozruszniki czy tylko włożyłeś swój do auta kolegi... Prąd jest duży...
Przypuszczam że — Wadliwy akumulator, tania marka, wysoka rezystancja wewnętrzna. — Wadliwy rozrusznik, pobiera zbyt duży prąd. Gdyby silnik miał za duże ciśnienie sprężania, to w ekstremalnych przypadkach zły luz zaworowy lub przestawienie rozrządu. To nie jest motocykl do jazdy po mieście, a w ogóle do jazdy po polskich drogach (chyba że mieszkasz...
A czy moglibyście odpowiedzieć ile amper może brać rozrusznik silnika traktorka 12KM przy rozruchu? Chce zrobić załączanie silnika zdalnie sterowane na przekaźniku. Czy dobrze rozumie, że sygnał na solenoid to 12V ale nie za duży prąd i przekaźnik RC 20A się nie spali?
Prąd 22 A razy 24 V napięcia daje 528 W mocy. Transformator jest duży, ale czy ma moc większą niż 528 VA? Moc rozrusznika to są kilowaty.
Doszedłem do tego, że bendiks działa, ale nie zwiera styków żeby przekazać duży prąd na silnik rozrusznika. Obszedłem to przez podpięcie rozrusznika przez zwieracz od PTS'a (w PTS'ie ma za zadanie przez sterowanie małym prądem zwarcie 4 blaszek, coś jak w bendiksie z tym, że zwiera dwa zestawy akumulatorów z prawej i lewej burty po czym podaje dalej...
Ten rozrusznik pobiera w trakcie swojej pracy bardzo duży prąd dochodzący do około 120A Naładowany akumulator 45 Ah pozwoli Ci na kilku minutową zabawę.
Miałem dzisiaj taką sytuację brak prądu żadnej reakcji na przycisk start bo klient jechał na rozruszniku wymieniłem bezpieczni przy klemie plus ten duży 170A jak się nie mylę czy 165Ajakos tak i odpalił cieszę się jeśli pomogłem
Ja odbudowując instalację do MF165 wpiąłem amperomierz zaraz za klemą akumulatora. Także mamy klemę plusową i rozdzielnie na osobny przewód do rozrusznika i osobny przewód 10mm2, który idzie do głównego zasilania bezpieczników oraz stacyjki i dalej trafia do odbioru prądu z alternatora. Dzięki temu mam wskazanie ogólnego bilansu prądu. Jedynie przy...
1. Naładować akumulator prostownikiem. 2. Sprawdzić jaki prąd pobierany jest z akumulatora w czasie postoju (rząd 20-40 mA). Jeżeli dużo więcej sprawdzić co powoduje zwiększony pobór prądu. 3. Teraz kolej na sprawdzenie rozrusznika (przy naładowanym akumulatorze), jak mocno spadnie napięcie podczas rozruchu i jak rozrusznik będzie kręcił. Napięcie mierzone...
Witam. Mam problem z moją Toyotą (benzyna 1,4, 2004 r - mały przebieg). Akumulator jest OK, klemy czyste, a zdarza się, że przy próbie uruchomienia (przekręcenie kluczyka) wszystkie lampki wskaźników gasną (duży pobór prądu) ale rozrusznik nie kręci (martwy). Za drugą próbą nieraz zaskoczy, a nieraz za trzecim razem. Co może być tego przyczyną. Będę...
Duży pobór prądu może wskazywac na zużyte tulejki
Witaj kociątko ! Jeśli Twój post jest żartem, to udał Ci się. Jeśli nie, to chciałbym zwrócić Twoją uwagę na pewne aspekty, które każą poddać w wątpliwość techniczną realność opisywanego przez Ciebie urządzenia. Primo ! Piszesz: natężenie nadawania 1500 A. Jeśli masz na myśli pobór prądu ze źródła zasilania podczas nadawania, to chciałbym zwrócić Ci...
Masz ACC... tylko fabryczne radio (Blaupunkt/Grundig/Sony) miało zamienione przewody ACC i BAT (czyli 12V po stacyjce i 12V z aku). ACC to jest takie 12V po stacyjce, tylko że nie jest to zapłon - pojawia się po włączeniu zapłonu ale znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie od razu po wyłączeniu zapłonu (za to jest odłączane w momencie pracy...
Bardziej bym obstawial rozrusznik. Jakie masz napięcie na aku na zimnym po całej nocy a jakie masz po zgaszeniu? Zasadniczo pomiar sprawności aku powinien ci zrobić specjalnym testerem. Zajechany rozrusznik, dostał duży prąd to i poszedł.
Może być wiele rozwiązań tego problemu, mniej lub bardziej skutecznie działających, bo to tudno stwierdzić że tak powiem "na ucho". Jednak moim zdaniem najskuteczniejszym i najszybszym będzie rozwiązanie oparte o pomiar prądu rozrusznika, bo tu zawsze będzie wyrażny, duży skok prądu łatwy do wyłapania nawet najprymitywniejszym kontaktronem. Układ oparty...
Może test był robiony zbyt małym prądem? Jednak w odkurzaczu masz duży prąd rozruchowy, później mniejszy prąd pracy. Duży opór zaznaczy się przy dużym prądzie. Może nawet nie miałeś czym tego sprawdzić? Do tego potrzeba odpowiednie obciążenie, amperomierz, może nawet rejestrator wartości prądu i napięcia. W samochodzie napięcie baterii spada do 9V chwilę...
Akumulator jest dobry, wszystko bezpośrednio pod akumulator. Nawet sprawdzałem przekaźnik bezpośrednio pod akumulatorem i też włączał się i wyłączał jak odpalałem motocykl. Sprawdzałem na 2 przekaźnikach. Może powinienem zastosować przekaźnik motocyklowy startera ? Czyli ten duży co przekazuje prąd rozrusznikowi. On chyba musi mieć większą tolerancję...
stabilizacja duży prąd zmierzyć duży prąd duży prąd wzbudzenia
odkurzacz samsung obroty laczenie rownolegle lodówka oświetlenie
elektrownia wiatrowa czerwca placu
Czarny dym z silnika Mercedes OM651 - przyczyny i diagnostyka Czarne kopcenie Mercedes OM 651 po zamienniku DPF