To są plastikowe pływaki, to pod spodem to grzałka. Piękny palnik, gratuluję! 🙂 Z tego co widzę to ciśnieniowiec. A jako reduktor zaworek zwrotno-dławiący? Jaką dyszę zapodałeś? Tak ciśnieniowiec, dysza 0,8 , powietrze 0,5-0,6bar. Jak zmienię zaworek dławiący na iglicowy protestuje też dyszę 1,0. Przy mniejszym ciśnieniu powietrza lepiej zapala.
Źle ustawiona dysza wolnych obrotów.
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
(at)ferdynandotno Masz utrudniony dopływ paliwa do komory pływakowej. Zatkana dysza iglicy albo zacinający się pływak.
Ok ale to musiał bym nalać do opryskiwacza wiadrem np 50l i kalibracje do końca z dysz robić. i liczyć impulsy wszystkich i dzielić na litry. Takich prób kilka. Mogę zrobić zobaczymy co pokaże ale to jest nie do opanowania bo miałem 304 za mało zostawało... dałem 307 to za dużo wychodzi... jaja... ręce opadają. Ale dziwne to jest że dziś np pryskałem...
Temat do zamknięcia. Problemem była za mała dysza.
swieca zmieniana byla kilka razy nawet zaplon podstawiony drogi ,gaznik wyczyszczony caly lacznie z dyszami
Maszyna zasilana gaźnikiem czy wtryskiwaczem? Jak gaźnikiem to najpewniej dysza paliwowa główna jest zapchana :) .
Panie dyszę masz do wymiany. Za bardzo dławi przepływ .
dysza 3 nie jest z pewnością za mała, to raczej coś jest w obiegu co dławi czynnik, miałem kiedyś tak z zaworem elektromagnetycznym, który był niedofrezowany. Może gdzieś przewody za małej średnicy , albo spłaszczone czy zawalcowane ? Filtr ?
Membranki nie pomogły chyba jednak ta dysza za porady dzięki
Gaźnik trzeba wyczyścić z dyszą wolnych obrotów włącznie (dokładnie).
Witajcie, Mam w pracy kilka siłowników pneumatycznych, które mają doprowadzone ciśnienie przewodami np. 6 mm, a przewodem 3 mm połączone są ze sobą zawory dławiące. Po co stosuje się takie układy? https://obrazki.elektroda.pl/4793859700_... https://obrazki.elektroda.pl/8171376300_... https://obrazki.elektroda.pl/5986491600_...
Wymieniono zespół pompy z czujnikami, zrobiono kalibrację, teraz pracuje równo i nie gaśnie, ale spalanie paliwa wzrosło, około 11 litrów zamiast 8, błędy: P062B (sterownik wtryskiwaczy, za niskie napięcie zasilania) oraz błąd typu: nieprawidłowe dławienie we wszystkich czterech dyszach. W czym jeszcze może być problem?
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Ja miałem podobnie 10 lat temu w skuterze z takim samym silnikiem. Odepnij filtr powietrza i przejedź się kilka metrów. Może być to... Tylko tak nie jeździj. I nie kupuj najtańszego filtra stożkowego, bo zniszczysz sobie cylinder jak ja. Ewentualnie jeśli zmieniałeś pojemność za mała dysza w gaźniku.
Zatkana dysza główna i rurka emulsyjna
Jeśli chcesz zostawić gaźnik od 50cm3, to nie ma bata żeby ci to spoko chodziło, nawet po wymianie dyszy paliwowej. Gaźnik od 50tki jest po prostu za wąski i będzie dławić silnik. Więc gaźnik kategorycznie do wymiany. Układ zapłonowy jest w zasadzie taki sam, jak cała elektronika. Jakbyś dał zdjęcia tych silników to można by konkretnie określić jaki...
Witam mam problem z moją honda hm 70 2006. Po jeździe w deszczu moto zaciągnęło wodę. Silnik przepłukałem benzyna, gaznik wyczyściłem złożyłem wszystko i pojawił się problem. Moto chodzi elegancko na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu w ogóle nie wchodzi w rezonans i nie ma wysokich obrotów. Dam gazu i zaczyna się dławić przerywać i strzelać z tlumika....
Najpierw poszuka i wyeliminować resztę co pisałem. A potem ewentualnie kupić gaźnik ale ważne jest kilka rzeczy. Rozstaw otworów montażowych, średnica gardzieli, do jakich mocy odpowiada itp. A zobacz jeszcze czy nie masz paprocha pod dyszą - ta ta śrubka mosiężna zazwyczaj z boku gaźnika. Tylko pamiętaj - o ile jeszcze nią nie kręciłeś - to dokręć...
Fajnie, wczesne KO, w oryginale, ze zbiornikiem...cena też fajna... Sprawdź czy jest uszczelka pod głowicą a nie pytasz na forum :D to tylko cztery śruby. A sprawdzałeś czystość dyszy głównej gaźnika? Może masz tam jakiś syf gdzieś w środku i dlatego Ci się dławi.
A jak wygląda świeca? Piszesz, że na najwyższym rowku na iglicy jest najlepiej a na niższych co raz gorzej czyli wynika z tego, że go zalewa. Jaką masz dyszę główną? To, że iglica jest inna, może jak najbardziej być powodem tego problemu, węższa, inaczej wykonana mimo najniższego położenia może nie domykać. Radzę nabyć taką samą i sprawdzić, pożyczyć...
Jeszcze jedno pytanie, po co ktoś wcześniej założył tak małe dysze paliwowe. I Dlaczego po wymianie dysz na odpowiednie i regulacjach motocykl zaczął się dławić przy 12 tys obrotów i to tylko podczas jazdy.
No właśnie, na gaźniku mam 795366 Nikki, a w dokumentacji silnika nie ma takiego gaźnika. Wg sklepów ten gaźnik pasuje do kosiarek o mocy 17 HP, czyli większej niż mój, a chodził już ponad 12 lat. Zastanawiam się, czy kupić taki sam, czy dedykowany do mocy około 12 HP? Wylądają identycznie, może ewentualnie tylko dyszę trzeba będzie przełożyć?
Możliwe, że to od wydechu, bo normalnie wydobywa się głośny dźwięk, a jak się to stanie, to cichutko. Zapewne masz w nim zamontowany tuningowy wydech. Problem z mocą wynika wówczas z regulacji napędu (zbyt niskie obroty silnika), a dławienie i przerywanie z niedoregulowanego gaźnika (seryjne gaźniki zwykle nie nadają się tuningu, wymiana dyszy głównej...
Może przy tych manewrach jakiś paproch wpadł do gaźnika i zatkał dyszę.
1.Sprawdź Układ zapłonowy pod względem przebić. 2.Sprawdź poziom paliwa w komorze paliwowej (ustaw pokrywę z pływakiem w pozycji pionowej, odległość pływaka od pokrywy powinna wynosic 7 mm). 3.Dyszę główną - 120.
Witam Kupiłem Piaggio Zip zmienilem cylinder na 70cc stary nie mial już kompresji motorek jedzie 30h i go dławi.Nie wchodzi w obroty jest to zip ssl25 gdzie są blokady?? Gaznik dellorto 10 może za maly?? Dysza 74. bez tłumika to samo.Cdi zmienione
Kolega już zwrócił uwagę że, problem jest w gażniku bo jak wleje paliwo bezpośrednio to pali, radzę szukać przyszyny w gażniku. Ja w takim momencie zwracam uwagę na elementy związane z tzw. ssaniem, jeżeli stosowna przepystnica nie działa odpowiednio bądź stosowna dysza jest zapchana dławię ręką wlot powietrza /po zdemontowaniu filtra powietrza/ i próbuję...
Za mało wody i pompa się dławi, czyli słabe ciśnienie na dyszach . Stąd niedomyte naczynia. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu, może coś tam zablokowało
To może być wina membranek lub złego składu mieszanki L. Ponadto plucie w tył paliwa jest częstym objawem przy uszkodzonej dyszy głównej
Witam. Ja bym jeszcze sprawdził: Zaworek zwrotny na chłodnicy EGR na którego temat było tutaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... zerknąć polecam do tłumika czy pod dyszą adblue nie ma skrystalizowanych złogów które mogą dławić przepływ spalin i proponuję wymienić zawór regulacji doładowania (jeśli jest możliwość to podmienić...
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
Gdy odpiąłem filtr powietrza i zatkałem ręką otwór to jakby silnik ożył. Posiadam filtr paliwa. Spróbuję przeczyścić gaźnik jeszcze raz. Dodano po 4 Wyczyściłem gaźnik i okazało sie że jedna z dysz była zatkała. Wszystko ładnie jeździ. Dziękuje za pomoc.
witam a mis sie wydaje ze zaduzo paliwa dostaje a za malo powietrza i go dlawi moze filtr powietrza albo dysza paliwa zaczela lac paliwa zadurzo
Witam, mam problem z crosem Diabolini 125, kupiłem go miesiąc temu i odkąd go kupiłem dławił się przy gwałtownym dodaniu gazu, a teraz od paru dni ciepły czy zimny odpala tylko na ssaniu - czasem na ciepłym odpali bez ale bardzo rzadko. Próbowałem regulować iglicę, dyszę, czyściłem gaźnik, 2 razy wymieniłem świecę i dalej to nie pomogło.
Mogło zaciągnąć syf i zapchać dyszę, ew. zawór podciśnieniowy. Jak tam wygląda filtr paliwa?
Kolektora nie trzeba wyjmować, ja wyjąłem bo szukałem przyczyny. ten zawór znajduje się przy przepustnicy , są dwa identyczne .Nie powinieneś miec problemu ze znalezieniem i wymianą. Ja mam aktualnie dysze 2.2. A cz na dyszach 2.0 nie jest za słaby?
A może wina jest w dyszy na gaźniku? Dostaje za dużo powietrza i wtedy się dusi?
Oczywiście wiem że spalanie będzie większe! Rozwiercenie dyszy paliwa na 1,6mm oraz przyspieszenie nieco zapłonu dało tyle, że silnik chodzi na pół ssania, na niskich obrotach się dławi, ale na średnich i wysokich idzie jak burza. Teraz czas na rurkę emulsyjną (szczelinową?) i dyszę powietrza. To powinno rozwiązać wszelkie kłopoty:)
Odpowiadając na pytanie, elektrozawór jest i przełącza bardzo dobrze (sprawdzone poza układem jak i w układzie). Dzisiaj postanowiłem zrobić jeszcze jeden elsperyment i puściłem proces odkamienienia (tzw. Calc Clean). Tutaj wszystko normalnie działało, ekspres przelewał i przez dyszę i przez otwory tam gdzie leci kawa. Po odkamienieniu postanowiłem...
Tak znalazłem, usterką w moim przypadku był przy pchany tłumik a właściwie to katalizator w nim był zapchany.Tłumik wybebeszyłem wstawiłem przegrody i rurki w zamian za katalizator,co prawda jest głośniejszy ale jedzie zamiast się wlec.Wymieniłem również dyszę główną w gaźniku ,na większą oczywiście,niestety nie pamiętam numeru .
Tak jak w temacie motorower na pełnych obrotach nie przekracza 55km/h i zanim się rozpędzi też trochę mija. Jak dodam szybko gazu na luzie to gaśnie, a jak powoli i na "raty" to przerywa na wysokich jakby gasł albo go zalewało. Na 4 biegu rzadko tak przerywa. Kompresja na oko jest bo palca nie da rady utrzymać w gwincie świecy. Kolejna sprawa to jak...
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
od 0 do 3pF na 10 MHz ???? Dlaczego tak mała pojemność to jest pojemność ktróa odstraja (pojemność pomiędzy dyszą lasera a ciętym materiałem / stalą ) . Pojemność całkowitego obwodu rezonansowego to sprawa osobna, Ja muszę wychwycić jak najprecyzyjniej te zmiany 0-3pF (i na tej podstawie określić odległość głowicy od materiału ) więc cała reszta musi...
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
pompkę hmm dałem nowe membrany świece nowe a do gaźnika to tak jak pisałem kupiłem preparat do czyszczenia gaźników wlałem cały do niego od strony dysz pływaka i pompy przyśpieszającej i nic
Cylinder nominalny? Jak wygląda świeca? Jaki rozmiar dyszy w nowym gaźniku? Proponowałbym przełożyć z oryginalnego. Poza tym stan uszczelki między gaźnikiem a króćcem ssącym, dobry?
dławiący silnik zawór dławiący dławiący zawora
zdjęcie blokady nokia mercedes xenony generator impuls tyrystor
wirnik szlifierki celma wirnik szlifierki celma
Dławienie się nowego skutera 50cc 4T z elektronicznym gaźnikiem