Nie na tłoki tylko na wał korbowy i panewki, są 4 sztuki
Witam Jestem po naprawie audi a4 b8 lift 2.0 tdi cr oznaczenie cglc przebieg 220tys. Ciśnienie oleju przed naprawą 0.5 bara przy 80 stopniach i 880obr. Po wymianie panewek korbowodowych i pompy oleju dało wynik 0.8 bara przy 80 stopniach i 880obr. Po kilku dniach przyszedł czas na wymianę dysz natrysku tłoka Po wymianie dysz ciśnienie oleju przy 80stopni...
A nie dotknął ktoś tam łap i nie pogiął dysz? Zazwyczaj maja kołki ustalające jak powinny siedzieć.
mysle ze gestosc oleju nie pozwoli na dawkowanie go przez gaźnik , średnice szysz , kanalikow w gazniki i parametry rurek emulsyjnych sa liczone pod gestosc i lepkosc paliwa , albo dla paliwa juz zmieszanego z powietrzem , trzeba wziac pod uwage to ze pompka przyspieszajaca przy gwaltownym dodaniu gazu bedzie "lala" olej ktory bedzie splywal powoli...
Ta chłodnica oleju to oryginalna czy z Biedronki?? Nie składaliście silnika na silikon?? Co z pompowtryskami?? Nie leją?? Tłok nie puchnie w tulei?? To co kolega wyżej wspomniał - natrysk oleju na denko tłoka - co z dyszami?? Poprawnie zamontowane?? Dysze drożne??