Mam tam taką skromną książeczkę o gażnikach z 1989 roku . autorstwa pana Krzysztofa Trzeciaka . No i tak . Fos czy Weber . Czy to to samo ? W każdym bądż razie Fos 34S2A1 - Żuk , Nysa , Tarpan silnik S-21. Gardziel 25//25. Dysza paliwa 125/145, dysza powietrza 210/210 , rurka emulsyjna F30/F30 , itp.....
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Iskra jest?? Może zawalona jest dysza od paliwa/powietrza.
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Panowie jaka jest dysza paliwa w gaźniku oryginalnym chińskim z silnika 80 cc i jaką polecacie żeby nie było przerywania na pełnym otwarciu przepustnicy?
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
Jaka dysza paliwa powinna tu być ? https://obrazki.elektroda.pl/1989462000_... https://obrazki.elektroda.pl/3302475200_...
Witam, Problemem tych nowszych briggsów jest ich wykonanie, w tych plastikowych gaźnikach moduł dysz paliwa a w szczególności dysza wolnych obrotów (ta o mniejszej średnicy) zakleja się osadami z paliwa lub zanieczyszczeniami co często prowadzi do nierównomiernej/niestabilnej pracy silnika. Można ją zdemontować z gaźnika i spróbować wyczyścić,przetkać...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
100 powodów może być. daj foty (szczegóły) dysza droga paliwa typ sterownika , palnika , fotokomórki .........................
czy zawory nie sa za ciasno albo przerwa na platynkach lub swiecach za duza?
Udało mi się dostać informacje z oficjalnego serwisu "Dysza 1,25 GPH 60 S" . Czy dysza H zmniejszyła by spalanie jak myślicie?
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Filtr powietrza - jaki ma wpływ na ilość dostarczanego paliwa do silnika? Od tego jest dysza i iglica w przepustnicy.
Według mnie dysza paliwa do wymiany. Pewnie źle rozpyla. Być może dostaje też za dużo powietrza.
Nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinien buchać ogień z wylotu. Jakieś zakłócenia w dopływie paliwa mogą być, dysza paliwowa, jeżeli istnieje a chyba powinna, może być rozkalibrowana. Najlepiej byłoby dopaść papiery instrukcyjne.
Kup gaźnik na allegro ale takie za 18 zł. Po co płaciłeś 200zl. Drogi nie znaczy dobry. Inne ważne pytanie. Nie pomyliłeś wężyków. Jak pompujesz primer napełnia się paliwem? Kompresją jak jest to dobrze. Gdyby była kiepska to naprawa nie warta. Trzeba wymienić nie sam pierscien ale cały kompletny cylinder z tłokiem. Uszczelniacze na wale to specjalne...
Główna dysza paliwa zatkana albo dochodzi do oblodzenia gaźnika.
Problem może leżeć w nieszczelności króćca między gaźnikiem a cylindrem ( lewe powietrze) inna opcja przytkana dysza paliwa.
Tam jest główna dysza paliwa. Częściej taki efekt dawał zatkana włókniną filtra powietrza główna dysza powietrza bądź rozpylacz.
Nasz "dopalacz" pełni podobną funkcję jak płyta czy zwykła cegła szamotowa. Podobnie garnek w wiessmanie. Niektóre piece piekarnicze mają komorę ogniową w kształcie walca ze stali żaroodpornej. Wszystko po to aby podnieść temp. i dopalić syf. I nie ma tu znaczenia OP czy OO. A wszystko po to aby odparować krople paliwa, których dysza nie była w stanie...
Dzieki , wzajemnie. Cienki bialy przewod podlaczony jesy mniej wiecej w polowie oryginalnego opornika,do obeimy.Pompka faktycznie pracuje tak samo na wolnych i szybkich obrotach . Znaczenie ma dysza paliwa w krucu zasilajacym i regulacja p-pki . Dlatego na wolnych obrotach te agregaty smrodzily. Idealnie mozna je doregulowac tylko na pelnych ob. Dodano...
Zatkana główna dysza paliwa albo dysza rozpylacza. Główna paliwa zatykała się paprochem w paliwie, zaś dysza rozpylacza włókniną z filtra. Zdejm tłumik szmerów ssania (ten bączek), dodaj gazu, jak silnik wejdzie na obroty przytkaj dłonią kolanko ssące. Tak parę razy. Powinno pomóc.
zanieczysczenia w komorze gażnika a zwłaszcza dysza paliwa .
Za słaby wydatek pompy paliwa ,zanieczyszczona dysza paliwa. W hds 890 ciśnienie powinno wynosić ok 10 barów. Temperatura spalin nie powinna przekraczać 350-370*C. jeżeli jest więcej wężownica do czyszczenia / odkamieniania lub jedno i drugie.
To sprawdź poziom paliwa komorze pływakowej, sprawdź czy nie jest zatkana główna dysza paliwa, sprawdź czy nie zatkany rozpylacz.
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
Co może być nie tak? Sporo rzeczy. Może być zatkana dysza paliwa biegu jałowego. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Ile obrotów masz wykręconą śrubę składu mieszanki biegu jałowego?
witam a mis sie wydaje ze zaduzo paliwa dostaje a za malo powietrza i go dlawi moze filtr powietrza albo dysza paliwa zaczela lac paliwa zadurzo
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
Witam, prawidłowo w tym ganiku dysza paliwa 1 gardzieli 1.15 drugiej 1.40 dysza powietrza 1 gardzieli 2.30 drugiej 2.00 rurka emulsyjna 1 gardzieli F30 drugiej F35 i sprawdz jeszcze czy działa pompka przyspieszenia pozdrawiam
Brak paliwa, czyli za uboga mieszanka. Nie masz filterka, więc wszystko co masz w zbiorniku dostaje się do gaźnika, lub za niski poziom paliwa, przytkana dysza.
Witam Mam tylko jedno pytanie: Czy zle ustawienie plywaka w maluchu ma wplyw na duze spalanie bezyny. Mam dysze paliwa 115 a dysze powietrza 190. Czy mozliwe jest zeby maluch duzo palil jak jest mala dysza paliwa. Bo juz nie wiem od czego zalezy spalanie w maluchu od dyszy paliwa czy od plywaka. dzieki za odp
A co ma elektrozawór do częściowej i pełnej mocy silnika? Albo za mały poziom paliwa, albo newydajna pompka albo po prostu zatkana dysza paliwa bądź paproch w dyszy rozpylacza.
na początek wyregulować zawory, jak nie pomoże to gaźnik do przejrzenia - czystość dysz, poziom paliwa
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
Mniejsza dysza, mniej paliwa.
Klejenie podstawy nic nie daje, tylko wymiana,. Wyrywa ci paliwo z dyszy głownej na wolnych obrotach bo z jakiegoś powodu ma zaubogo w układzie wolnych obrotów. Np. niedrążna dysza paliwa wolnych obrotów lub zubożone nadmiernie na składzie miesznki.
Witam, warto sprawdzic - czy w 'studzience' gaznika, czyli zaglebieniu pod dysza glowna paliwa - nie znalazla sie przypadkiem kropelka wody, bo wtedy sa wlasnie takie objawy : silnik pracuje normalnie na 'wolnych' obrotach, a przy dodawaniu 'gazu' manetka gasnie... Pozdrawiam.
No to jest objaw za wczsnego zapłonu ale wtedy by stukał lub ubogiej mieszanki. Czyli dziura w dolocie lub przytkana dysza brak paliwa lub niski poziom w gaźniku.
Czyli jest zatkany osadem, rdza - kanalik boczny na dnie komory plywakowej / trzeba wziac spinacz biurowy, rozprostowac tak 'nie do konca' i zagieta pod katem prostym koncowka - znalezc otworek z boku komory plywakowej / w poblizu dna, prowadzacy do 'studzienki' czyli tej - gdzie jest sruba spustowa pod dysza. I go 'przepchac' z osadow i rdzy, zeby...
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
Witam, jesli zaczal 'nagle' odmawiac odpalania - to albo : brak iskry na swiecy, czyli elektrody swiecy zaklejone nagarem, ewentualnie brak paliwa - czyli zatkany kranik / osadami ze zbiornika : resztkami lakieru z wewnatrz zbiornika, rdza, woda - mogla sie dostac do gaznika i kropelki wody znalazly sie pod dysza glowna paliwa, przez co blokuja doplyw...
Witam. Takie objawy są typowe przy zatkanej głównej dyszy paliwa. Gaźnik trzeba przeczyścić i wyregulować. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.pl/4655437500_1... 1.Zaworek paliwa, zamykany przez wyporność pływaka. 2.Rurka przyśpieszacza. 3.Główna dysza paliwowa, składająca się z samej dyszy oraz rurki z otworkami (nie pamiętam fachowej nazwy tej rurki. 4.Dysza wolnych obrotów. 5.Dojście paliwa 6.Ssanie 7.Pompka przyspieszacza 8.dysza przyspieszacza....
czyli zapchana jest dysza glowna paliwa
Witam i proszę o pomoc. Po zakupie Junaka RS125 Pro, okazało się, że ktoś bawił się gaźnikiem. Jak wyregulować skład mieszanki, paliwowo powietrznej. Mam śrubkę, wykręcona na 3 pełne obroty a dysza główna paliwa jest 115. AI: jakie masz objawy po obecnych ustawieniach gaźnika – czy motocykl gaśnie, nie wkręca się na obroty, strzela z wydechu albo zalewa...
Foto rezystor jest dobry rezystancja zmienia się. Był trochę brudny.Może to było powodem gaśnięcia.Jednak nagrzewnica nie odpala napięcie na iskrowniku wychodzi z płytki 230V.Parę sekund przycisk włączania miga po chwili napięcie zanika a lampka przycisku zapala się na stałe dmuchawa chodzi i paliwo daje dysza.Pewnie iskrownik zepsuty.Może przez rozkręcenie...
Ja ustawiam zawsze jeden zawór gdy wciśnięty jest w tym czasie drugi, to wiadomo że pierwszy jest puszczony, potem odwrotnie. Nieco większy luz nie szkodzi na pracę silnika, tylko cykanie będzie słychać. Świece NGK to gówno, najlepsze są Championy, ale i polska Iskra lepsza niż NGK (one już dawno japońskie nie są). Jeśli gaźnik ma jakąś śrubkę do regulacji...
Pewnie zatkana dysza główna paliwa. Jeśli nie da się jej przedmuchać z zewnątrz (po odkręceniu śruby - zaślepki) to konieczne rozmontowanie gaźnika, wymycie w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchanie sprężonym powietrzem.
wygląda na dużo za bogatą mieszankę - najpierw gaźnik do sprawdzenia, wyczyszczenia, sprawdzić głównie poziom paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie tonie, czy zawór iglicowy szczelny i nie przepuszcza paliwa jak się go uniesie, czy dysza główna paliwa w ogóle jest wkręcona
Witam, a bezpiecznik sprawdzałeś?????????(od instalacji LPG) Być może się przepalił i odciął dopływ paliwa (jeśli jest elektryczna dysza wolnych obrotów)i co za tym idzie odciął dopływ gazu.Czy kontrolki na przełączniku od lpg się świeca???????
https://obrazki.elektroda.pl/4935303200_... Oprócz filtra paliwa dysza ma swój filtr. Filtr był zaklejony mazutem. Dyszę moczyłem w benzynie, większy problem miałem z udrożnieniem otworu. Większa ilość wtryskiwanego paliwa od razu się zapalała.
Jak dodajesz gazu i nie wchodzi na obroty tylko buczy to dysz G Paliwa zabrudzona.
Rezultat bedzie taki jakie elementy w to wsadzisz , osobiscie uwazam ze bedzie niezmiernie ciezko ci to skalibrowac do kupy na jakim kolwiek nie uniwersalnym kompie czy to z poloneza fiata lub innym , czasy otwarcia wtryskow ilosc paliwa , rozmiar dysz paliwowych inaczej mowiac bedzie ci niezmiernie ciezko uzyskac stosunek mieszanki stechiometrycznej...
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
A skąd stwierdzenia że brak dysz? Stan paliwa regulowałem ale nic to bardzo nie zmienia pływak też nie jest dziurawy.
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Cześć. Mam problem z odpaleniem BMW f650, 98 r. 2 świece na gaźniku mikuni bst 33 Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, przedmuchany, drożny. Iskra jest na obu świecach solidna. Świece irydowe, nowe. Poziom paliwa jest równo z łączeniem komór pływakowych (14,6 mm wysokość). Ustawienie mieszanki na 3,5 obrotu (zgodnie z serwisówką). Iglica na 4 rowku...
Witam, to jest wlasnie 'ksiazkowy' przyklad zatkanej dyszy glownej paliwa lub tuz pod nia, w tzw. 'studzience' - jest kropla wody ze skroplonej pary z powietrza lub z kropelek wody z filtra powietrza, itp. Mogly dostawac sie tam wczesniej, ale w 'mikroskopijnej ilosci', a pozniej - 'zbily sie' w wieksza krople tuz pod dysza glowna i blokuja doplyw paliwa...
Najpierw włącza się podgrzewacz przy dyszy paliwa - trwa to około 2 - 3min Jak zagrzeje podgrzewacz włącza się wentylator i podaje iskrę i przedmuchuje komorę spalania Po przedmuchu ok. 15 - 30s następuje otwarcie cewki na pompie - zapłon i sprawdzanie obecności płomienia Czas na pojawienie się płomienia to 10s. Jeśli w tym czasie płomień się nie pojawi...
dobra rada: -zaplon ok 15 stopni wyprzedzenia -dysza glowna paliwa 110 albo nawet 105 -duuuuzo wprawy w regulacji tego ustrojstwa... jak pisalem, ja rady nie dalem...
Głowica 72ccm ma wizualnie większe zawory od głowicy 50ccm ma też większą komorę spalania.Zakładając głowicę 50ccm na cylinder 72ccm podniosłeś ciśnienie sprężania co odbije się trwałością łożysk wału korbowego i korbowodu.Silnik wcale nie będzie mocniejszy będzie się grzał i będzie miał problem z wkręcaniem się na obroty ponieważ dusi się swoimi spalinami.Proponuję...
Pojęcia "zbyt mało powietrza" nie stosuje się do tego typu sprzętu, raczej zbyt duża dysza? dająca za dużo paliwa.... lub nikła powierzchnia filtracyjna (zapchany lub za mały filtr).
Aby taki silnik odpalił, zadziałał, potrzeba kilku niezbędnych warunków. 1 -Paliwo, a dokładniej mieszanka paliwa z powietrzem musi być dostarczona do komory spalania. W twoim przypadku za pomocą gaźnika. 2 -Iskra, a dokładniej, iskra musi przeskoczyć na świecy w odpowiednim momencie, a jeszcze dokładniej. Najczęściej momentem tym jest około dwa milimetry...
Mógłbym ją oddać na gwarancję, ale chcę ją najpierw sam spróbować naprawić. Najczęściej dysza przytyka się jakimś paprochem z paliwa , ew. z opiłka pozostawionego w gaźniku przez fabrykę.
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
Czy można jakoś poprzez chip tuning zwiększyć ilość paliwa docierającego do silnika? Docelowo musiałbym rozwiercić dysze gaźnika o 25-30%, i chciałbym się dowiedzieć czy można osiągnąć taki sam efekt poprzez tuning elektroniczny....
Nie masz tam możliwości spuszczenia paliwa z gaźnika jakąś śrubą? Zapychanie dysz to efekt osadzania się biododatków. Może da się jakoś domontować kranik, żebyś mógł zamknąć i wypalić paliwo z gaźnika? Skoro to tak denerwujący problem i powtarzający się.
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
W boxerach VW. Garbus, t1. W Skodach made in Czechosłowacja. I jeszcze w takim śmiesznym dostawczaku Renault z lat 60 co miał wzdłużnie ustawiony silnik ze skrzynią biegów przed silnikiem i napędem na przód. A to nabite f9 to rozmiar zamontowanej dyszy glownej paliwa. Bo do 28 montowali różne zależnie od silnika a korpusy były identyczne.
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane (oprócz niewlaściwego punktu zaplonu) przez: - zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną (silnik dostaje zbyt malo paliwa: zapchany filtr paliwa, dysza) - nieszczelność lub zawieszanie się zaworu ssącego (w przypadku silnika czterosuwowego)
Teoretycznie jeśli Kolega nie ruszał części zapłonowej to nie trzeba. Jednak powinno się go nieco przyspieszyć przy zamierzeniu osiągania większych obrotów. Do tego przydałaby się większa dysza paliwa i powietrza, przeregulowanie gaźnika itp. bardzo przydatne jest polerowanie i usunięcie pozostałości odlewniczych z dolotu oraz wylotu do złącza z tłumikiem....
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Gaźnik do przejrzenia. Wygkląda na to, że dysza główna nie podaje paliwa, albo podaje w zbyt wielkiej ilości i zalewa silnik.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Silnik 4 T, więc sprawdź luzy zaworowe i ciśnienie w cylindrze. Jeśli masz iskrę w silniku oraz właściwy poziom oleju, to w Twoim przypadku czujnik oleju nie będzie miał wpływu na uruchomienie silnika. Gaźnik do przeglądu tj. ewentualnego usunięcia brudu i udrożnienia dysz oraz wyregulowania poziomu paliwa. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy.
Już nie pamiętam jaka dysza, ale to wszystko doświadczalnie. Jak za dużo pali to zmniejszamy. Iglica im wyżej zapięta tym mniejsza dawka paliwa. Mogę się mylić bo WSK miałem 25 lat temu. Powodzenia.
Za niski poziom paliwa, zapchana dysza lub za uboga mieszanka...
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
Moc maksymalna to 47kW. Zużycie paliwa 3.9kg/h. Przepływ powietrza 1800m3/h. Zastanawia mnie jedna rzecz: Dlaczego jak zdejmę obudowę serwisową to piec lepiej działa i można wtedy podnieść ciśnienie robocze przy którym piec pracuje bezdymnie. Tak na logikę biorąc to po zdjęciu obudowy ogranicza się ilość powietrza przepływającego przez komorę spalania.Czy...
Jeśli silnik uruchamia się bez problemu, to ciśnienie w cylindrze może mieć jeszcze w normie. Pomimo tego sprawdź luzy zaworowe, "czystość" gaźnika (dysz) oraz filtra paliwa. Na próbę podmień moduł zapłonowy i świecę.
Jeżdżę maluchami od 9 lat. Żaden z tych samochodzików (było ich 3) nie poczuł ręki mechanika ani elektryka. Zimą, przy obciążeniu 3 osobami paliły około 5.5 l/100. Wszystko czego się trzymałem to dokładne ustawienie zaworów (wydech-0.25 i ssanie 0.20 ), wyprzedzenie zapłonu (10 stopni przed zz), przerwa na platynach (0.5mm±0.25) i poziom paliwa...
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Te palniki są trudne po pierwsze jest tam inna dysza (kąt) i zastosowanie "zwykłej" na 99% doprowadzi do błędu. Nawet idealnie ustawione palniki potrafiły się wyłączyć w nie kontrolowany sposób. Co do zmiany położenia płytek w komorze, to ma sens zmniejszy ciśnienie dynamiczne podczas odpalenia palnika,(a jak wiemy zbyt duże ciśnienie cofa płomień jest...
Na stromym zboczu, o dużym przechyle, paliwo w zbiorniku też zlatuje tam gdzie najniżej w zbiorniku. Może wówczas "nie sięga" wypływu ze zbiornika, kranika (kranik, wypływ paliwa robi się powyżej poziomu paliwa) i nie leci do gaźnika. Spróbuj czy też tak jest na pełniutkim zbiorniku... Może być też problem z samym gaźnikiem, który nie jest przystosowany...
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Nie ma co porównywać ogrzewania od autobusu, z takim od mniejszych pojazdów. W autobusach też jest "mokre". Tylko konstrukcyjnie jest prawie tak samo zbudowane jak piec na OO. Moce grzewcze są rzędu 20-40 kW. Pompa zębata do paliwa, dysza do rozpylenia, wstępny podgrzewacz i zapłon iskrowy. Są też odpowiednie czujniki które wszystkiego pilnują. W większości...
Może i ma racje ja takiego czegoś nie próbowałem , ale te gażniki są typu membranowego i ruch membrany powoduje podanie paliwa do dysz paliwowych . Konstrukcja tych gażników pozwala na prace w różnych pozycjach ponieważ nie mają komory pływakowej jak tradycyjny gażnik .
Może dostawać obce powietrze - łączenie gażnika z cylindrem,uszczelka pod cylindrem a blokiem silnika ale zacznij od przedmuchania dysz i sprawdzeniu poziomu paliwa
1.za słabe ciśnienie/za mały wydatek pompy paliwa-wymiana na nową. 2.zanieczyszczona dysza paliwa. 3.źle ustawiona przepustnica 4.zanieczyszczony zbiornik paliwa, paliwo może być zmieszane z chemią(ktoś dolał do zbiornika paliwa zamiast do zbiornika na chemię),z wodą albo z innymi zanieczyszczeniami. Dodano po 14 Mam KARCHERA HDS 1295 od jakiegoś czasu...
silniki B&S praktycznie wszystkie można pochylać tylko do tyłu. 1.Sprawdź czy nie zalało filtra olejem. 2. Tak naprawdę te silniki różnią się od siebie wychodząc z jednej fabryki, odstrzały, obroty moc itp.... 3.Nierówne cykliczne odstrzały są "normalne" w tym modelu silnika i są spowodowane zbyt bogatą mieszanką paliwo-powietrze, odstrzały powinny...
Witam Sprawdż ciśnienie paliwa oraz czy dysza nie jest uszkodzona
dysza wtrysku paliwa oring dysza wykręcić dysza
kupić pralkę miele trwałość pralek neptun odchylać pionowy
pralka głośno wiruje elektrolux pralka głośno wiruje
Schemat bateryjnego układu zapłonowego motocykla Kolumny głośnikowe: bezpośrednio na podłodze czy z filcowymi podkładkami?