Poleruje się kanały dolotowe i wylotowe (kolektory) i pozbawia te układy progów itp. Można zmienić filtr powietrza, dysze jak wspomniałeś, wydech, splanować głowicę, odciążyć i wyważyć koło zamachowe, nawet gaźnik wymienić i ....... to wszystko da jakieś w porywach 20%-30% ale za to auto będzie paliło 10-12 litrów PB98 na 100 km i pewnie dobijesz ledwo...
Przecie ciągnąc za linkę widać która przepustnica pierwsza, nie?
Witam mam problem z cinquecento 700 z gaźnikiem fos Gdy szybko doda się gazu to jakby przygasał ale powoli wkręci się w obroty. Dysze były czyszczone i dalej jest tak samo. Proszę o pomoc.
A dysze zmieniłeś ?
... miałem na myśli dysze wolnych obrotów .
Proponuje sprawdzić dysze gaznika(zwłaszcza dysze biegu jałowego).
Dysze były czyste ale i tak jeszcze przeczyscilem sprężonym powietrzem
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
aha o tym nie wiedziałem ale nie wiem czy nie założe z maluszka spowrotem cewki bo ostatnio miałem coś podobnego i okazał się kondensator ale zastanawiam się nad tymi kablami co idą od cewki do kondensatora i do dyszy elektrycznej czy ma iść minus na kondensator a plus na dysze czy na odwrót
Wyglada na to ze dysze w gazniku nalezy przeczyscic.
Wyczyść dysze w gażniku.Może potrzebna regulacja.
ja bym pierwsze sprawdzil pompe paliwa mialem cos podobnego okazalo sie ze popychacz sie wybil(0.7mm) sie takze odkrec od podstawy i loknijczy nie masz benzyny w oleju poniej sprawdz membrany oraz czy prawidlowo podaje benzyne 2 ga sprawa ze moze zatkal cisie gaznik dokladniej dysze oraz to sitko co odprowadza benzyne spowrotem do baku
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Na gazie czy paliwie masz te problemy ? Dodano po 21 Jeśli problem jest na PB to sprawdz dysze , rurke emulacyjną , elektrozawór od przepływu mieszanki
Wyczyść dokładnie dysze gaźnika i problem powinien ustąpić. Silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa.
co ma do tego model silnika!!!!!! sprawdz przewody wysokiego napiecia , cewke, poprostu brakuje pradu na swiecach jak nie pomoze to przeczysc dysze od wolnych obrotów nie jest to skomplikowane
Jak poruszałeś gaźnikiem mógł syf wpaść na dysze i ją blokuje. Jest tak: dodajesz gazu a on buuu i nic popuszczasz i dalej ciągnie?
witam! zmieniajac ilosc powietrza zmieniasz wkaznik AFR ktory jest scisle okreslony dla silnika wolnossacego i turbodoladowanego! ( AFR - stosunek ilosci paliwa do ilosci powietrza. nie pamietam ile wynosi) Jesli bedzie za duzo powietrza to bedzie po prostu mulic przy ostrym wcisnieciu gazu! Jesli chcesz podac duzo powietrza to seryjne dysze w gazniku...
moim zdaniem to gaźnik i skoro mówisz że na ssaniu jest dobrze a po jego wyłączeniu zaczyna szarpać czyli dostaje za małą dawkę paliwa. Wymontuj gaźnik i przeczyść wszystkie dysze jeśli potrafisz, jeśli nie potrafisz to daj autko do mechanika powinno pomóc
Witam a ta regeneracja w twoim przypadku powinna polegać na rozwierceniu i założeniu nowej osi przepustnicy , dopilnuj tego , bo nawet jak Ci go wypiaskują :D nowe dysze emulsyjne itd. To luz na ośce to ''Dziura'' podczas przyśpieszania i problem z biegiem jałowym , pozdrawiam.
Ja powiem tak też taki miałem i sprzedałem bo nie mogłem sie z nim dogadać, wymieniłem wężyki, czujnik , pływak i dysze i dalej nic prąd był wszędzie wieć było ok ale nie chciał chodzić, dużo palił więc go sprzedałem
Kolego Adamie ! Po 1 nie ma czegoś takiego jak letkie ! Co do problemu : Przeczyśc filtr paliwa, zobacz czy nie ma bąbelków, i czy pompa nie zassała szlamu z dna zbiornika paliwa. Spróbuj ponadto przeczyścic dysze w gaźniku, ale ustawień nie zmieniaj. Rozregulujesz, i będzie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
Widzisz najgorsze jest to, że przed wymiana na FOS silniczek nie kopcił prawie nic, tylko jak zimny to tam taki biały dymek leciał, a teraz na FOS to kopci na biało. Jak zimny to prawie nic a nic, jak sie tylko rozgrzeje to zaczyna kopcić, na początku to wogole za sobą zostawiał chmurę dymu, ale trzeba było dysze troszkę ustawić. Czy może być przyczyną...
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
Mam problem z Fiatem Cinquecento 700 z roku 1994... Gaźnik Weber... Wymieniałem w nim dysze na nowe, uszczelki i pływak... Poziom paliwa był nastawiony właściwie, więc nie ruszałem... Poskręcałem gaźnik do kupy dosłownie bezbłędnie... Niestety, nie mogę go odpalić... Nawet się nie zająknie... Czy ktoś wie, jak wyregulować skład mieszanki by załapał?...
Mnie to i tak coś tu nie pasuje w tych waszych poradach. Przy maksymalnym wciśnięciu gazu, jakiekolwiek regulacje składu mieszanki śrubkami czy też dysze wolnych obrotów nie mają znaczenia. Byle tylko paliwo płyneło dyszami głownymi i nic nie zasłaniało gardzieli i będzie full przepływ bez dławienia. Niech się jakiś gaźnikowiec wypowie lub poprawi to...
Witam. mam problem z cc 700. otoz niedawno kupilem samochodzik, by jakis czas nim jezdzic, przejechalem jakies 1000 km i zaczaley sie problemy. wyglada to tak, ze ja jade spokojnie i jest w porzadku, w pewnym momencie traci gaz, moge naciskac dowoli - nic, znow chwili spokoj i dalej to samo, teraz samochod wogole nie czuje gazu, sprawdzalem dysze wysokich...
a co najlepsze to w łodzi w sklepie firmowym FOS-a są dostepne nowe gazniki (jeszcze wprost z pod igły) cena cos około 300zł znalazłem na allegro jakiegos cwaniaka który woła sobie ponad 200 za regenerowany ale chce stary na wymiane.. 100 zł to max co mozna dac za ten gażnik sa dostępne wszystkie dysze uszczelki mozna go zregenerowac samemu zadna to...
Mam osobiście cc 700 na polskim gaźniku i pali mi 4.5 l na 100 podczas gdy moi koledzy mają japońskie lub niemieckie i pali im ok 5.5-6 l.. Dlaczego? bo polski gaźnik pracuje jak gaźnik u starej wsk (dla tych którzy się czepią zaraz wyjaśniem że nie powiedziałem że jest to ten sam gaźnik ani że jest podobny) u której wkręcało sie dysze od paliwa ile...
Alternator -szczotki,regulator napięcia Gaźnik - pompka przyspieszajaca ,dysze
To mała głowica więc góra kilka dych.
Opcje są trzy. Pływak w zbiorniku, instalacja i co najbardziej prawdopodobne wskaźnik paliwa w liczniku. Jedź na złom i za dychę kupisz cały licznik.
Nie jest wina uszczelki pod głowicą . Wygląda na żle złożony gażnik (jeśli układ zaplonowy jest sprawny) . Napisz jakie dysze masz na pierwszym przelocie i jaki poziom w komorze pływakowej
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
Dalej drążąc temat cieniaka...Na dworze +1 wsiadam, odpalam na ssaniu i przejadę moje 6 kilometrów do pracy a silnik ma ledwo ledwo 50 stopni, cały czas jadę na ssaniu spalanie masakra. Mam taką zaślepkę na przedni zderzak, żeby zakrywał chłodnicę, ale to niewiele pomogło. Z tego co wiem to ssanie wyłancza się po kilku minutach, no po 3-4 powiedzmy...
Witam, mam problem ze swoim cieniaskiem 900 z gaźnikiem Weber, a mianowicie silnik chodził i odpalał idealnie, pewnego dnia zabrałem się za wymianę poduszki amotryzatora (stara się rozleciała) oraz odcinka rurki od filtra paliwa do gaźnika, ponieważ stara przetruchlała, gdy zakończyłem wymianę tych rzeczy miałem strasznie duży problem z odpaleniem samochodu...
Więc tak, mam w swoim Maluchu silnik z EL na elektronicznym zapłonie. Ostatnio przymierzałem się do gaźnika z Cinquecento 700(FOS 30S2Hx ze specjalną podstawką) Na jedno-gardzielowym 28IMB jest wszystko w normie, nic nie strzela, chodzi równo i kręci do odcięcia(6900n/min według cyfrowego obrotomierza) Na tym dwu-gardzielowym z CC przy przyspieszaniu...
Moim zdaniem gaźnik kolego. Miałem w swoim życiu 4 fiaty 126p oraz 3 fiaty CInquecento. Nie chcę Cię załamać lecz w tymi samochodami zawsze był problem z gaźnikami. Niestety z mojej praktyki wynika że z CC były większe. Przeszedłem ten temat od A do Z czyli od Aisana po przez Webera i Fosa. Problemy z falowaniami i cyrkiem gaxnikowym znikały mi dopiero...
Nie oszukujmy się. Kupić dobry egzemplarz graniczy z cudem, zwłaszcza gdy dysponujemy zaskórniakami. Nikt poważny nie odda dobrego auta za grosze, to pierwsze, a drugie to to że w Polsce żelowanie i kombinowanie to norma. Kupić taniej, sprzedać drożej. Spora część młodych ludzi z tego żyje a żyje bo spora część ludzi nie zna się na mechanice. Trafią...
półoś cinquecento cinquecento dysze kotła dysze palnika
podłączenie telefonu samochodu termostat tranzystor piece dwufunkcyjne
pralka haier akumulator zasilaczu buforowym
Podłączenie silnika Polar PDN/PD na szybkie obroty Schemat układu zapłonowego Honda CB500