Alternator -szczotki,regulator napięcia Gaźnik - pompka przyspieszajaca ,dysze
A dysze zmieniłeś ?
dysze paliwa na odwrót mają być
... miałem na myśli dysze wolnych obrotów .
Proponuje sprawdzić dysze gaznika(zwłaszcza dysze biegu jałowego).
Wyglada na to ze dysze w gazniku nalezy przeczyscic.
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Witam mam problem z cinquecento 700 z gaźnikiem fos Gdy szybko doda się gazu to jakby przygasał ale powoli wkręci się w obroty. Dysze były czyszczone i dalej jest tak samo. Proszę o pomoc.
Wyczyść dysze w gażniku.Może potrzebna regulacja.
Dysze były czyste ale i tak jeszcze przeczyscilem sprężonym powietrzem
To mała głowica więc góra kilka dych.
aha o tym nie wiedziałem ale nie wiem czy nie założe z maluszka spowrotem cewki bo ostatnio miałem coś podobnego i okazał się kondensator ale zastanawiam się nad tymi kablami co idą od cewki do kondensatora i do dyszy elektrycznej czy ma iść minus na kondensator a plus na dysze czy na odwrót
Na gazie czy paliwie masz te problemy ? Dodano po 21 Jeśli problem jest na PB to sprawdz dysze , rurke emulacyjną , elektrozawór od przepływu mieszanki
co ma do tego model silnika!!!!!! sprawdz przewody wysokiego napiecia , cewke, poprostu brakuje pradu na swiecach jak nie pomoze to przeczysc dysze od wolnych obrotów nie jest to skomplikowane
Poleruje się kanały dolotowe i wylotowe (kolektory) i pozbawia te układy progów itp. Można zmienić filtr powietrza, dysze jak wspomniałeś, wydech, splanować głowicę, odciążyć i wyważyć koło zamachowe, nawet gaźnik wymienić i ....... to wszystko da jakieś w porywach 20%-30% ale za to auto będzie paliło 10-12 litrów PB98 na 100 km i pewnie dobijesz ledwo...
Wyczyść dokładnie dysze gaźnika i problem powinien ustąpić. Silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa.
Nie jest wina uszczelki pod głowicą . Wygląda na żle złożony gażnik (jeśli układ zaplonowy jest sprawny) . Napisz jakie dysze masz na pierwszym przelocie i jaki poziom w komorze pływakowej
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Jak poruszałeś gaźnikiem mógł syf wpaść na dysze i ją blokuje. Jest tak: dodajesz gazu a on buuu i nic popuszczasz i dalej ciągnie?
ja bym pierwsze sprawdzil pompe paliwa mialem cos podobnego okazalo sie ze popychacz sie wybil(0.7mm) sie takze odkrec od podstawy i loknijczy nie masz benzyny w oleju poniej sprawdz membrany oraz czy prawidlowo podaje benzyne 2 ga sprawa ze moze zatkal cisie gaznik dokladniej dysze oraz to sitko co odprowadza benzyne spowrotem do baku
moim zdaniem to gaźnik i skoro mówisz że na ssaniu jest dobrze a po jego wyłączeniu zaczyna szarpać czyli dostaje za małą dawkę paliwa. Wymontuj gaźnik i przeczyść wszystkie dysze jeśli potrafisz, jeśli nie potrafisz to daj autko do mechanika powinno pomóc
Kolego Adamie ! Po 1 nie ma czegoś takiego jak letkie ! Co do problemu : Przeczyśc filtr paliwa, zobacz czy nie ma bąbelków, i czy pompa nie zassała szlamu z dna zbiornika paliwa. Spróbuj ponadto przeczyścic dysze w gaźniku, ale ustawień nie zmieniaj. Rozregulujesz, i będzie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Ja miałem podobnie ale wyczyszczenie gaźnika zlikwidowało mi problem. A czy możesz napisać co czyściłeś w swoim gaźniku. Ja u siebie przedmuchałem dysze, które się da wykręcić, wymieniłem uszczelki przy zaworze termobimetalowym i cały czas mam to samo.
Ja powiem tak też taki miałem i sprzedałem bo nie mogłem sie z nim dogadać, wymieniłem wężyki, czujnik , pływak i dysze i dalej nic prąd był wszędzie wieć było ok ale nie chciał chodzić, dużo palił więc go sprzedałem
Witam a ta regeneracja w twoim przypadku powinna polegać na rozwierceniu i założeniu nowej osi przepustnicy , dopilnuj tego , bo nawet jak Ci go wypiaskują :D nowe dysze emulsyjne itd. To luz na ośce to ''Dziura'' podczas przyśpieszania i problem z biegiem jałowym , pozdrawiam.
Widzisz najgorsze jest to, że przed wymiana na FOS silniczek nie kopcił prawie nic, tylko jak zimny to tam taki biały dymek leciał, a teraz na FOS to kopci na biało. Jak zimny to prawie nic a nic, jak sie tylko rozgrzeje to zaczyna kopcić, na początku to wogole za sobą zostawiał chmurę dymu, ale trzeba było dysze troszkę ustawić. Czy może być przyczyną...
Widać że nikt na CC się nie zna... Przeczytałem już chyba wszystko co jest w internecie... i wiecie, co? Nie ma nic z sensem! Auto stoi już od 2 tygodni... Jest ktoś w Warszawie kto zna sie na tym lepiej jak Ja? Może ktoś miał by trochę czasu by zerknąć na to okiem? Iskra jest, paliwo idzie, czyste dysze.... Na gaźniku znajomego odpalił! Na moim nie!!!...
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Opcje są trzy. Pływak w zbiorniku, instalacja i co najbardziej prawdopodobne wskaźnik paliwa w liczniku. Jedź na złom i za dychę kupisz cały licznik.
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
Dalej drążąc temat cieniaka...Na dworze +1 wsiadam, odpalam na ssaniu i przejadę moje 6 kilometrów do pracy a silnik ma ledwo ledwo 50 stopni, cały czas jadę na ssaniu spalanie masakra. Mam taką zaślepkę na przedni zderzak, żeby zakrywał chłodnicę, ale to niewiele pomogło. Z tego co wiem to ssanie wyłancza się po kilku minutach, no po 3-4 powiedzmy...
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
Mnie to i tak coś tu nie pasuje w tych waszych poradach. Przy maksymalnym wciśnięciu gazu, jakiekolwiek regulacje składu mieszanki śrubkami czy też dysze wolnych obrotów nie mają znaczenia. Byle tylko paliwo płyneło dyszami głownymi i nic nie zasłaniało gardzieli i będzie full przepływ bez dławienia. Niech się jakiś gaźnikowiec wypowie lub poprawi to...
witam! zmieniajac ilosc powietrza zmieniasz wkaznik AFR ktory jest scisle okreslony dla silnika wolnossacego i turbodoladowanego! ( AFR - stosunek ilosci paliwa do ilosci powietrza. nie pamietam ile wynosi) Jesli bedzie za duzo powietrza to bedzie po prostu mulic przy ostrym wcisnieciu gazu! Jesli chcesz podac duzo powietrza to seryjne dysze w gazniku...
Witam, mam problem ze swoim cieniaskiem 900 z gaźnikiem Weber, a mianowicie silnik chodził i odpalał idealnie, pewnego dnia zabrałem się za wymianę poduszki amotryzatora (stara się rozleciała) oraz odcinka rurki od filtra paliwa do gaźnika, ponieważ stara przetruchlała, gdy zakończyłem wymianę tych rzeczy miałem strasznie duży problem z odpaleniem samochodu...
Witam. mam problem z cc 700. otoz niedawno kupilem samochodzik, by jakis czas nim jezdzic, przejechalem jakies 1000 km i zaczaley sie problemy. wyglada to tak, ze ja jade spokojnie i jest w porzadku, w pewnym momencie traci gaz, moge naciskac dowoli - nic, znow chwili spokoj i dalej to samo, teraz samochod wogole nie czuje gazu, sprawdzalem dysze wysokich...
Więc tak, mam w swoim Maluchu silnik z EL na elektronicznym zapłonie. Ostatnio przymierzałem się do gaźnika z Cinquecento 700(FOS 30S2Hx ze specjalną podstawką) Na jedno-gardzielowym 28IMB jest wszystko w normie, nic nie strzela, chodzi równo i kręci do odcięcia(6900n/min według cyfrowego obrotomierza) Na tym dwu-gardzielowym z CC przy przyspieszaniu...
Mam osobiście cc 700 na polskim gaźniku i pali mi 4.5 l na 100 podczas gdy moi koledzy mają japońskie lub niemieckie i pali im ok 5.5-6 l.. Dlaczego? bo polski gaźnik pracuje jak gaźnik u starej wsk (dla tych którzy się czepią zaraz wyjaśniem że nie powiedziałem że jest to ten sam gaźnik ani że jest podobny) u której wkręcało sie dysze od paliwa ile...
Moim zdaniem gaźnik kolego. Miałem w swoim życiu 4 fiaty 126p oraz 3 fiaty CInquecento. Nie chcę Cię załamać lecz w tymi samochodami zawsze był problem z gaźnikami. Niestety z mojej praktyki wynika że z CC były większe. Przeszedłem ten temat od A do Z czyli od Aisana po przez Webera i Fosa. Problemy z falowaniami i cyrkiem gaxnikowym znikały mi dopiero...
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
Wsadziłem z bisa i jest git ,linkę gazu wsadziłem z poloneza tylko uchwyt dorobiłem, ale na początku była lipa auto się dusiło i pluło paliwem z tłumika, po wkręceniu mniejszej dyszy jest git , wczoraj sprawdzałem spalanie dla odmiany, jechałem cienkim na 400km drogi średnio miasto autostrada na max 130z górek 140, i wyszło nie cale 6litrow, aisanie...
trzeba sprawdzić elektrozawór dyszy biegu jałowego.
Brak zasilania na elektrozawór dyszy biegu jalowego, sprawdź dokładnie bezpieczniki.
Czy ten brak mocy jest tylko "pod górkę" , czy tez nie rozwija na "równym" swojej mocy. Jeżeli w obydwu przypadkach TAK , to sprawdź gdzie ten gaźnik wcześniej pracował i jakią ma dyszę główną!
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Woda jest wtryskiwana przez dyszę w postaci mgiełki. Przez to benzyna lepiej się łączy z powietrzem. A woda obniża temperaturę w komorze spalania przez co robi się większe ciśnienie i silnik jest bardziej wydajny i mniej pali.
Witam Moim zdaniem masz zapchaną dyszę II przelotu i dla tego masz taki efekt. Ściągnij sobie książkę w formie PDF a wszystkiego się dowiesz co gdzie i kiedy. [url=http://rapidshare.com/files/1682159... masz link do książki. Pozdrawiam
...widać nikt nie umie mi pomóc :/ ale chyba coś zadziałałem :) wkręciłem spowrotem dyszę paliwa [wcześniej pomyliłem że powietrza] i patrzyłem co sie bedzie działo. Mianowicie, obroty zaczeły natychmiast skakać. Patrzę na ten nieszczęsny gaźnik i stwierdziłem, że ten regulator podciśnieniowy wsuwa i wysuwa sie dotykając dźwignię sterowania przepustnicą....
Nie ma żadnego wpływu na skład mieszanki, jeśli instalacja jest I generacji(na śrubkę), a nie sądzę aby ktoś zainstalował instalację z silniczkiem krokowym i sterownikiem. Sonda przy zasilaniu benzynowym ma wpływ na skład mieszanki właśnie na ciepłym silniku( a w zasadzie przy nagrzanej sondzie). W CC700 regulacja składu mieszanki realizowana jest przez...
przerywa ci bo gdy min magiczna liczbe 6000 to odcina ci zaplonik wkoncu to "lepszy" silnik malucha o cale 50 cm :D sprawdz w kolejnosci podcisnienie mogl ci sie obluzowac wezyk( na gazniku loknij czy cieglo wchodzi do konca czy tez jest luz - nie ma byc luzu !) ,sprawdz ustawienie pokretel od regulacji dyszy , moze masz za wysoki obroty na jalowym...
półoś cinquecento cinquecento dysze beretta vaillant dysze
zapis kamery falownik allen bradley toshiba wyłączać
prostownik bester electrolux ewt1066edw
Piski w zawieszeniu Volkswagena Passata z obniżonym zawieszeniem przednim Awaria diod LED w podświetleniu telewizora