A dysze zmieniłeś ?
Mam osobiście cc 700 na polskim gaźniku i pali mi 4.5 l na 100 podczas gdy moi koledzy mają japońskie lub niemieckie i pali im ok 5.5-6 l.. Dlaczego? bo polski gaźnik pracuje jak gaźnik u starej wsk (dla tych którzy się czepią zaraz wyjaśniem że nie powiedziałem że jest to ten sam gaźnik ani że jest podobny) u której wkręcało sie dysze od paliwa ile...
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
Proponuje sprawdzić dysze gaznika(zwłaszcza dysze biegu jałowego).
Widać że nikt na CC się nie zna... Przeczytałem już chyba wszystko co jest w internecie... i wiecie, co? Nie ma nic z sensem! Auto stoi już od 2 tygodni... Jest ktoś w Warszawie kto zna sie na tym lepiej jak Ja? Może ktoś miał by trochę czasu by zerknąć na to okiem? Iskra jest, paliwo idzie, czyste dysze.... Na gaźniku znajomego odpalił! Na moim nie!!!...
Witam mam problem z cinquecento 700 z gaźnikiem fos Gdy szybko doda się gazu to jakby przygasał ale powoli wkręci się w obroty. Dysze były czyszczone i dalej jest tak samo. Proszę o pomoc.
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
witam! zmieniajac ilosc powietrza zmieniasz wkaznik AFR ktory jest scisle okreslony dla silnika wolnossacego i turbodoladowanego! ( AFR - stosunek ilosci paliwa do ilosci powietrza. nie pamietam ile wynosi) Jesli bedzie za duzo powietrza to bedzie po prostu mulic przy ostrym wcisnieciu gazu! Jesli chcesz podac duzo powietrza to seryjne dysze w gazniku...
ja bym pierwsze sprawdzil pompe paliwa mialem cos podobnego okazalo sie ze popychacz sie wybil(0.7mm) sie takze odkrec od podstawy i loknijczy nie masz benzyny w oleju poniej sprawdz membrany oraz czy prawidlowo podaje benzyne 2 ga sprawa ze moze zatkal cisie gaznik dokladniej dysze oraz to sitko co odprowadza benzyne spowrotem do baku
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
Wyczyść dysze w gażniku.Może potrzebna regulacja.
Możliwe że dysze, tylko ja mam gaźnik Aisana i dla mnie on jest zbyt skomplikowany, wg książki wszystko jest proste, gorzej jest w rzeczywistości, bo nie umię ich zlokalizować. Autko mam od niedawna, więc jeszcze go do porządku nie poznałem. Mógłbyś napisać czy te dysze idzie przeczyścić bez wymontowywania gaźnika i trzeba go jednak wymontować ?? ..........
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Kolego Adamie ! Po 1 nie ma czegoś takiego jak letkie ! Co do problemu : Przeczyśc filtr paliwa, zobacz czy nie ma bąbelków, i czy pompa nie zassała szlamu z dna zbiornika paliwa. Spróbuj ponadto przeczyścic dysze w gaźniku, ale ustawień nie zmieniaj. Rozregulujesz, i będzie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Na gazie czy paliwie masz te problemy ? Dodano po 21 Jeśli problem jest na PB to sprawdz dysze , rurke emulacyjną , elektrozawór od przepływu mieszanki
Mam problem posiadam CC 704 z 95r. gaznik FOS powiedzcie mi gdzie jaka dysza przychodzi powietrzna i paliwowa i na jakiej wyskosci usatwia sie plywak bo mam takie same objawy ze przy dodaniu gazu jest chwilowe myslenie dopiero sie wkreca na obroty. Bo teraz obecnie mam ustawione dysze w sposob nastepujacy pierwsza przepustnica Paliwo 90 powietrze 220...
Witam. mam problem z cc 700. otoz niedawno kupilem samochodzik, by jakis czas nim jezdzic, przejechalem jakies 1000 km i zaczaley sie problemy. wyglada to tak, ze ja jade spokojnie i jest w porzadku, w pewnym momencie traci gaz, moge naciskac dowoli - nic, znow chwili spokoj i dalej to samo, teraz samochod wogole nie czuje gazu, sprawdzalem dysze wysokich...
co ma do tego model silnika!!!!!! sprawdz przewody wysokiego napiecia , cewke, poprostu brakuje pradu na swiecach jak nie pomoze to przeczysc dysze od wolnych obrotów nie jest to skomplikowane
Mnie to i tak coś tu nie pasuje w tych waszych poradach. Przy maksymalnym wciśnięciu gazu, jakiekolwiek regulacje składu mieszanki śrubkami czy też dysze wolnych obrotów nie mają znaczenia. Byle tylko paliwo płyneło dyszami głownymi i nic nie zasłaniało gardzieli i będzie full przepływ bez dławienia. Niech się jakiś gaźnikowiec wypowie lub poprawi to...
Poleruje się kanały dolotowe i wylotowe (kolektory) i pozbawia te układy progów itp. Można zmienić filtr powietrza, dysze jak wspomniałeś, wydech, splanować głowicę, odciążyć i wyważyć koło zamachowe, nawet gaźnik wymienić i ....... to wszystko da jakieś w porywach 20%-30% ale za to auto będzie paliło 10-12 litrów PB98 na 100 km i pewnie dobijesz ledwo...
Jak kolega wyżej napisał.Najlepszym rozwiązaniem będzie xpress 10 lub 12.Ale lepiej będzie 10 do 450 zł. Głośnik ~170 z przesyłka.wzmacniacz edition two za ~240 zprzesyłka to mamy ~410zł to jeszcze zostaje na skrzynie.Najwyzej na kable dołożysz z 30-40 dychy i bedzie gitara.
Jak poruszałeś gaźnikiem mógł syf wpaść na dysze i ją blokuje. Jest tak: dodajesz gazu a on buuu i nic popuszczasz i dalej ciągnie?
Witam, mam problem ze swoim cieniaskiem 900 z gaźnikiem Weber, a mianowicie silnik chodził i odpalał idealnie, pewnego dnia zabrałem się za wymianę poduszki amotryzatora (stara się rozleciała) oraz odcinka rurki od filtra paliwa do gaźnika, ponieważ stara przetruchlała, gdy zakończyłem wymianę tych rzeczy miałem strasznie duży problem z odpaleniem samochodu...
... miałem na myśli dysze wolnych obrotów .
Alternator -szczotki,regulator napięcia Gaźnik - pompka przyspieszajaca ,dysze
moim zdaniem to gaźnik i skoro mówisz że na ssaniu jest dobrze a po jego wyłączeniu zaczyna szarpać czyli dostaje za małą dawkę paliwa. Wymontuj gaźnik i przeczyść wszystkie dysze jeśli potrafisz, jeśli nie potrafisz to daj autko do mechanika powinno pomóc
Wyczyść dokładnie dysze gaźnika i problem powinien ustąpić. Silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa.
Widzisz najgorsze jest to, że przed wymiana na FOS silniczek nie kopcił prawie nic, tylko jak zimny to tam taki biały dymek leciał, a teraz na FOS to kopci na biało. Jak zimny to prawie nic a nic, jak sie tylko rozgrzeje to zaczyna kopcić, na początku to wogole za sobą zostawiał chmurę dymu, ale trzeba było dysze troszkę ustawić. Czy może być przyczyną...
Witam po dłuższym czasie. Mam jeszcze kilka pytań odnośnie oleju do skrzyni. Przeglądając sklepy internetowe(godziny pracy umożliwiają mi zakup tylko przez internet) w poszukiwaniu oleju ATF natrafiałem na różne ceny i różne odmiany tego oleju. I stąd moje pytanie czy ten olej musi drogo kosztować żeby był dobry? Czy np olej z takim opisem będzie odpowiedni:...
Witam a ta regeneracja w twoim przypadku powinna polegać na rozwierceniu i założeniu nowej osi przepustnicy , dopilnuj tego , bo nawet jak Ci go wypiaskują :D nowe dysze emulsyjne itd. To luz na ośce to ''Dziura'' podczas przyśpieszania i problem z biegiem jałowym , pozdrawiam.
To mała głowica więc góra kilka dych.
A więc tak, dysze w komorze pływakowej : Pierwszy przelot : 100 Drugi przelot : 90 Dysze powietrzne : Pierwsza 220 Druga 260. Poziom zmierzę jak będę miał chwilkę, ale tak jak wcześniej pisałem mniej więcej pół gardzieli. Co do układu zapłonowego - wszystkie elementy są nowe ale nie wykluczam jakiejś wady któregoś z nich bo już naprawdę nie wiem co...
aha o tym nie wiedziałem ale nie wiem czy nie założe z maluszka spowrotem cewki bo ostatnio miałem coś podobnego i okazał się kondensator ale zastanawiam się nad tymi kablami co idą od cewki do kondensatora i do dyszy elektrycznej czy ma iść minus na kondensator a plus na dysze czy na odwrót
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Dysze były czyste ale i tak jeszcze przeczyscilem sprężonym powietrzem
Opcje są trzy. Pływak w zbiorniku, instalacja i co najbardziej prawdopodobne wskaźnik paliwa w liczniku. Jedź na złom i za dychę kupisz cały licznik.
Moim zdaniem gaźnik kolego. Miałem w swoim życiu 4 fiaty 126p oraz 3 fiaty CInquecento. Nie chcę Cię załamać lecz w tymi samochodami zawsze był problem z gaźnikami. Niestety z mojej praktyki wynika że z CC były większe. Przeszedłem ten temat od A do Z czyli od Aisana po przez Webera i Fosa. Problemy z falowaniami i cyrkiem gaxnikowym znikały mi dopiero...
Nie oszukujmy się. Kupić dobry egzemplarz graniczy z cudem, zwłaszcza gdy dysponujemy zaskórniakami. Nikt poważny nie odda dobrego auta za grosze, to pierwsze, a drugie to to że w Polsce żelowanie i kombinowanie to norma. Kupić taniej, sprzedać drożej. Spora część młodych ludzi z tego żyje a żyje bo spora część ludzi nie zna się na mechanice. Trafią...
Więc tak, mam w swoim Maluchu silnik z EL na elektronicznym zapłonie. Ostatnio przymierzałem się do gaźnika z Cinquecento 700(FOS 30S2Hx ze specjalną podstawką) Na jedno-gardzielowym 28IMB jest wszystko w normie, nic nie strzela, chodzi równo i kręci do odcięcia(6900n/min według cyfrowego obrotomierza) Na tym dwu-gardzielowym z CC przy przyspieszaniu...