Aisan podobno jest gażnikiem "idealnym"-podobno tak słyszałem,japończycy wiedzą co robią:) A teraz na poważnie ten gażnik wymaga częstych przeglądów ,szczególnie wężyki które sie przecierają,spadająitp.poza tym trzeba sprawdzić czy po wyciągnięciu ssania górna przepustnica zamyka (mysle że wiesz o tym że po wyciągnieciu ssania trzeba wcisnąć pedał gazy...
Witam Mam tylko jedno pytanie: Czy zle ustawienie plywaka w maluchu ma wplyw na duze spalanie bezyny. Mam dysze paliwa 115 a dysze powietrza 190. Czy mozliwe jest zeby maluch duzo palil jak jest mala dysza paliwa. Bo juz nie wiem od czego zalezy spalanie w maluchu od dyszy paliwa czy od plywaka. dzieki za odp
wszystko trzeba sprawdzać: świeca, iskra, czyszczenie gaźnika może dysze przytkane i poziom paliwa, lewe powietrze, kompresja. Musisz po kolei to posprawdzać bo tak ciężko coś powiedzieć, za mało informacji
Jakość rozpylania paliwa. Zobacz dysze, i jej filtr.
dysze paliwa na odwrót mają być
Objawy są takie jakby piła dostawała za mało paliwa, być może brudne dysze w gaźniku.
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Nie podniecał bym się tak tą gwarancją czy ktoś z was przeczytał ją ze zrozumieniem, polecam przeczytać. Gwarancją jakości nie są objęte wady: 1. Części zamienne i wyposażenie, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają zużyciu przed upływem gwarancji: sprzęt, zawory (ciśnieniowe, ssawne, sterujące, zwrotne, bezpieczeństwa), uszczelniacze...
Wymieniłem dysze paliwa na 115 pali mniej :) około 7L mogę jeszcze jakość zejść z tym spalaniem?? pozdrawiam
Na twoim miejscu rozebrał bym gaźnik i przemył go. Jeśli takie objawy mają miejsce to do wnętrza gaźnika mogły dostać sie zanieczyszczenia które zapchały główną dysze paliwa.
Witam kolego pasowało by sprawdzić jakie masz dysze paliwa powietrza i jakie rurki emulsyjne bo możesz mieć zbyt bogatą mieszankę i tak się może dziać i jeszcze ustawienia pływaka i szczelność zaworka iglicowego pozdrawiam.
Drugie - palnik jest źle wyregulowany - były serwisant sprawdzał chusteczką prawidłowość spalania u wylotu kominka Wymienić dysze paliwa i wyregulować palnik. Szukaj serwisanta od kotłów olejowych nie ważne jakiej firmy. Kupisz nowy (Stary nowy) i tez będziesz potrzebował aby ktoś go wyregulował!
Gażnik troche czyściłem Co znaczy trochę ? Rozbierz gaźnik , umyj dokładnie , przedmuchaj wszystkie kanały i przeczyść wszystkie dysze . A nie chcesz zmieniać poziom paliwa gdy być może dysze paliwa są pozatykane . Zachowaj kolejność rzeczy . Najpierw mycie i czyszczenie ,a później regulacja , nie odwrotnie .
Na początek proponuje wyczyścić gaźnik (przetkać dysze), sprawdzić drożność kranika i filtra paliwa (jeśli taki jest). Oczywiście po czyszczeniu należy skontrolować skład mieszanki i w razie potrzeby wyregulować gaźnik.
Pływak masz dobrze ustawiony i czy dobrze przymyka zaworek? Pływak powinien być ustawiony na 7 mm do pokrywy. Jeszcze bym wymienił dysze paliwowe.
Kolego po zmianie cylindra na większą pojemność silnika należy zmienić dawkę paliwa. Pozostawiając ten sam gaźnik musisz zmienić w nim dysze paliwa tj. na większe. W sklepie sprzedawca pomoże Ci je dobrać.
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
Jeżeli już coś jest przytkane, to dysze w gaźniku. Do sprawdzenia świeca i odpowietrzenie zbiornika paliwa, to na początek.
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
Pewnie masz zatkaną główną dysze paliwa, ale idzie ją odetkać nie rozbierając gaźnika, spece znają ten manewr z dźwignią ssania i przytykaniem dłonią kolanka. Drugą mozliwością jest zatakna dysza rozpylacza włókniną z filtra, zawsze w nim pełno kłaków siedziało.
16n3-4 a gdyby włożyć wieksza dysze od paliwa?
Mam małą kuchenkę z przewodem do butli Jeśli kuchenka jest przystosowana do pracy z butli to nie podłączaj jej do gazu ziemnego. Trzeba by wymienić dysze w palnikach bo to dwa różne paliwa gaz ziemny i propan butan z butli.
Witam, objawy wskazuja na zatkana dysze glowna paliwa lub na zawieszajacy sie plywak w gazniku - moze siedzi zbyt 'ciasno' na osce i np. 'zawisa' w gornym polozeniu / odcinajac calkiem lub prawie calkowicie doplyw paliwa do komory plywakowej..? Dlatego silnik wypala tylko 'dopompowane' paliwo, a nastepne nie nadaza doplynac do gaznika ? Pozdrawiam.
Witam, posiadam problem z Buderusem logano g115. Pojawił się błąd "Palnik 1 BLA" wymieniłem więc: filtr paliwa dysze na taką samą (0.5 45 stopni, SF) wyczyściłem piec układ odpowietrzony i dalej nie zapala po zamontowaniu go w piecu. Po wyciągnięciu całego palnika na zewnątrz pieca odpala za każdym razem. Co może to jeszcze być? Jak powinny być prawidłowo...
NIe pakuj sie w zadne swiece. Kup normalne NGK, splanuj glowice o ,- 1,5 mm, stocz kolo zamachowe do wienca, przerob dolot (dziory pod filtrem), zmien dysze paliwa i powietrza 117/190, rurka emulsyjna f-74. I wtedy odczujesz roznice
W komorze pływakowej jest odpowiedni poziom paliwa. Dysze drożne.
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Pod automatem palnikowym wkłada się zworkę w miejsce termostatu podgrzewacza i odłącza się grzałkę podgrzewacza, jeśli chcesz, aby w ogóle nie grzał. Jaka jest tam dysza oleju, bo podgrzewacz stosowany jest w palnikach małej mocy z małymi dyszami, aby można było stosować większe dysze.
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Bawić się w wymiany czego? Każdy gaźnik ma ściśle określoną średnicę gaźnika. To określa pojemność silnika którą może obsłużyć dany gaźnik. Jeśli drastycznie podnosisz pojemność silnika, to zbyt mały gaźnik nie poda dostatecznie dużo mieszanki. Podmieniając same dysze paliwowe, owszem, dostarczysz więcej paliwa, ale nie dostarczysz więcej powietrza....
Podejrzewam tzw. syf w gaźniku. Jeżeli masz pojęcie o tym urządzeniu, zdemontuj go i dokładnie wyczyść wszystkie dysze i złogi ze starego paliwa. Stare paliwo zlej ze zbiornika i zastosuj świeże.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Prawdopodobnie gaźnik do czyszczenia, a mianowicie wszystkie dysze, i sprawdź poziom paliwa, podegnij trochę pływak bo wygląda jak by nie dostawał paliwa albo przez dysze albo przez pływak, bo ssanie to dodatkowa dawka paliwa.
Przede wszystkim sprawdzić dysze. Wyczyścić filtr paliwa.
Trzeba sprawdzić dysze układu ssania, gdyż łatwiej zaklejają się osadem z paliwa niż dysze główne. Gaźniki Mikuni i z tego co widzę dość nietypowej konstrukcji, bo dwie gardziele w jednym korpusie. Może wystąpić problem z prawidłowym ustawieniem wysokości pływaków lub poziomu paliwa (sprzeczne dane serwisowe). Motocykl zabytkowy. Jeździsz tym czy już...
Gaznik wyczyszczony dysze przedmuchane ,filter paliwa wymieniony na nowy. Temat zamknięty była przytkana dysza.
Gaznik wymenilem na inny i chodzi super. Gaznik K-2401 (belarus).
Witam. Wyczyściłeś dysze paliwowe w gaźniku. Najlepiej cały gaźnik rozebrać i całość dokładnie przeczyścić a nie tylko jeden element.
Nie wiem czy to będzie działać, ale można chyba spróbować na gaźniku. Masa właściwa alkoholu metylowego jest praktycznie taka sama jak benzyny więc pływaka nie trzeba ruszać. Niestety dysze paliwa w gaźniku trzeba by wymienić ( rozwiercić ) ponieważ alkohol potrzebuje do spalania znacznie mniej powietrza (benzyna - 112 cm^3 paliwa na 1 cm^3 powietrza...
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Odpowietrzenie zbiornika b. ważne, ale jak już się bawisz kosiarką, to przeglądnij gaźnik, w szczególności udrożnij dysze. Sprawdź filtr paliwa, jeśli sprzęt jest w niego wyposażony.
Dysze masz dwie, od powietrza i od paliwa. Z boku gaźnika. Zdaje się ze po lewej paliwa po prawej powietrze. Powinny się wykręcać srubokrętem płaskim. Pomiędzy nimi masz śrubę regulacji obrotów.
Masz problem z gaźnikiem. Produkuje on zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną, przez co izolator świec zapłonowych pokrywa się sadzą i powstaje przebicie. Powodów może być kilka, np. nie zamykające się ssanie, zbyt wysoki poziom paliwa, rozkalibrowane dysze paliwowe, zatkany filtr powietrza. Jeżeli problem występuje wyłącznie na jednym cylindrze...
gaznik nie podaje paliwa przez dysze do rozbiórki gażnik coś schrzanili w tym sklepie
Jeśli chodzi o paliwo to mam założone większe dysze 125 paliwa, a zapłon to jak ustawić skoro mam eleganta na elektronicznym zapłonie? Na starym silniku tego nie było dopiero po kapitalnym remoncie i planowaniu głowicy o 2 mm pojawiły się stuki.
Dodatkowo paliwo parując zostawia w gaźniku osad, który dokładnie zakleja dysze.
jesli dobrze pamietam to orginalnie maluch ma dysze paliwa 115 a nie 117. Mozna zastosowac 117 ale po zrobieniu kilku otworkow w dnie obudowy filtra - tak zeby dostawal wiecej powietrza. Na pewno na poczatek zawory trzaba ustawic, potem zaplon (wyprzedzenie i odstep kowadelka powinno byc 0,5mm). Potem dobrze wyczyscic gaznik - najlepiej wygotowac w...
Wyczyść porządnie wszystkie dysze w gaźniku.
Radze uważać zabawę z podtlenkiem w alfie ts!! w naszej a dokładnie naszego klienta założyliśmy instalację firmy NX model Hit Man - wypaliło tłoki już na strzale 35PS (chodzi o dysze paliwa i powietrza które mają dać taki przyrost mocy) dodam tylko że montowaliśmy już w nie jednym autku i tylko w alfie były duże problemy w samym ustawieniu mieszanki......
Dysze dokladnie przedmuchane ? Paliwo dociera do gaznika ? Jeszcze jedna wazna rzecz to kranik przy gazniku jak wchodzi wezyk od paliwa musi on byc pionowo w gore wtedy jest otwarty
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
Wg mnie możesz mieć wysoki poziom paliwa w gaźniku i silnik nie jest w stanie spalić dawki paliwa, zanieczyszczone dysze w gaźniku, niewłaściwy skład paliwa tj. za bogate paliwo w olej (uszkodzony tzw. mieszalnik), albo też niewłaściwie ustawiony zapłon.
A co z gaźnikiem, oryginalny, sprawny? Jaki poziom paliwa? Jakie dysze, właściwe? Iglica dobrze ustawiona? Gaźnik ma rozpylać odpowiednią ilość paliwa, a nie wlewać go do cylindra.
Resztki "starego" paliwa zanieczyściły gaźnik, dysze i kanaliki do udrożnienia.
Sprawdź wyczyść porządnie gaźnik, zbiornik paliwa,przewody paliwowe, dysze paliwowe oraz kanały powietrza Zaworek iglicowy-pływak itd. Wyglada na problem z paliwem na wolnych obrotach. Katalog +. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Uwagi powyższe aktualne. Sprawdź luzy zaworowe i czy zapłon jest ustawiony poprawnie tj. wg znaków. Filtr paliwa, powietrza oraz dysze w gaźniku do sprawdzenia. Paliwo powinno być świeże ( najlepiej do 3 miesięcy od zakupu).
Fakt, nie zwróciłem uwagi na symbol silnika. W tej sytuacji pozostaje tylko przeglądnąć gaźnik (oczyścić wnętrze i dysze udrożnić) a następnie dokładnie go zamontować z "dobrą" uszczelką. Sprawdź filtr powietrza i paliwa.
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Gaźnik przeczyściłem cały dysze przelot paliwa itp. Muszę jeszcze popróbować z tą iskrą fakt faktem jest fioletowa ale mogą być platyny zepsute a teraz się tak zdarza że kupisz nowe i nie działają. Jutro powiem wam jak sb poradziłem z problemem Lub jak tez sb nie poradziłem.
czyszczenie sitka nic nie daje wymień go na nowe wykręć obie dysze i przedmuchaj wloty paliwa
Witam Mam na zbyciu piec na olej opałowy. Piec z lat 80 90. Służył do grzania w duńskich pojazdach szynowych. Z tego co wiem jest o mocy około 20 kW firmy STROCO. Jest to piec z płaszczem wodnym, wbudowaną pompą cyrkulacyjną, dmuchawą, układem zapłonowym, sterownikiem elektronicznym wraz z wbudowanymi zabezpieczeniami. Jest zasilany napięciem 24V. Wystarczy...
Pewnie nie dostaje paliwa do gaźnika, lub sam gaźnik (dysze są zapchane)
Hehe nie mam DSK (jestem informatykiem z jakąś tam wiedzą o działaniu silników, kątem zapłonów itp.a majstruje z ciekawości). Po prostu w warsztacie po wujku mechaniku znalazłem 2 kosiarki. Jedna z silnikiem BVS-173 po założeniu gaźnika i regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach , oraz dźwigni dodającej gaz wszystko ruszyło. Z bvs-143 jest problem...
witam z tego co piszesz to nie jest to gaźnik tylko punktowy wtrysk :) skoro nie ma pływaka, wygląd zewnetrzn jednopunktowego wtrysku jest podobny do gaźnika. Sprawdź czy pompka paliwa podaje paliwo? takie jeszcze pytanie czy pompka paliwa jest przy silniku czy w baku? sobda lambda gdyby siadła samochód powinen zapalić czyli to nie sonda, jezeli mam...
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Kolego jest to przewód do spuszczania paliwa z komory plywaka. W gaźniku w komorze pływakowej masz od spodu śrubke możesz ja odkrecić spuszczjąc paliwo z komory często mogą zlecieć brudy zatykające czasami dysze
Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
wyczysc gaznik dokladnie dysze i sprawdz poziom paliwa pozdr
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Czy ten moduł może być stosowany w Twoim skuterze, możesz podmienić go na sprawdzony w innym skuterze. Przypuszczam, że dysze w gaźniku starannie udrożniłeś, może za wysoki stan paliwa w gaźniku. Czy ssanie jest sprawne i czy silnik tak się zachowuje, gdy jest zimny i ciepły. Filtr powietrza pewnie jest czysty. Sugeruję (na spokojnie) sprawdzić jeszcze...
Jaka masz glowna dysze w gazniku?
Wymienic dysze gaznika lub gaznik
Witam. zumak wszystko wskazuje że silnik dostaje za mało paliwa regulacja czyszczenie napewno mu pomoże. Być może przycina sie zaworek w komorze pływakowej i masz za mały poziom paliwa albo żle wyregulowany skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zapchane dysze, sprawdź kranik w zbiorniku czy dobrze leci paliwo.Gaźnik przemyj i przedmuchaj ustaw sklad...
to jest w stosunku 1 do 10 albo 12 czyli 1 czesc paliwa i 10,12 dawek powietrza Dodano po 4 jest to obliczenie od dawna stosowane w silnikach dwusuwowych gdyz taka dawka paliwa z powietrzem daje najlepsze efekty spalania a co za tym idzie najlepsza praca silnika. Dodano po 6 no i pamietajmy ze zwiekszajac objetosc cylindra , powiekszajac dysze nie otrzymamy...
Powodów może być bardzo dużo. Może dostaje zbyt mało paliwa (zabrudzone dysze), za mały dopływ paliwa z baku (podciśnienie w baku zatkany odpowietrznik) lub powietrza (filtr). Może zdejmij metalową osłonkę z fajki, może mieć przebicie. Sprawdź czy ma dobra iskrę i czy iskra nie skacze na boki. Może silnik się przegrzewa. Naprawdę bardzo trudno określić...
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
Na początek sprawdź poziom pływaka - float height 29 mm. Następnie sprawdź dysze główne - jeżeli to są podróbki bez żadnych oznaczeń to na bank masz pozamieniane miejscami, wtedy kup nowe oryginalne z wybitym oznaczeniem BVF. Główna 70, rozruchowa 60, biegu jałowego 35. Sprawdź także drożność kranika, możesz zmierzyć ilość paliwa które wypłynęło przez...
Witam. Co do zbiornika w maluchu to podczas gdy mamy zamontowany zbiornik to ciezko wylac wszystko z baku gdyz jest on duży, płaski. Najlepszym sposobem na pozbycie sie wody jest demontaz zbiornika, wylanie z niego wszystkiego i odstawienie do suszenia. W trakcie suszenia wylewasz resztki paliwa z przewodów paliwowych idących od baku do gaznika, zakladasz...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
ale chciałbym uzyskać odpowiedzi czy mu brakuje powietrza czy paliwa i czy zmniejszać czy zwiększać dysze Na jakiej podstawie zdalnie, bez żadnych danych, można określić, to o co prosisz?
Proszę o pomoc. Mam kuchenkę Mastercook typ 3000, sprzed 25 lat. Jak wymienić dysze, które są osadzone głęboko? AI: Czy możesz określić, czy dysze, które chcesz wymienić, są do gazu czy innego rodzaju paliwa? Tak chcę wymienić z gazu ziemnego na gaz z butli. AI: Czy masz doświadczenie w naprawach kuchenek, czy potrzebujesz szczegółowych instrukcji krok...
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
Tak ja w temacie. kupiłem używany skuter co okazało sie że gaźnik nie podaje paliwa to go dokładnie przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną i przedmuchałem, poskładałem a tu dalej gaźnik nie podaje paliwa, jak wstrzykne paliwa do gaźnika to odpala. nie podaje paliwa bo źle dysze ustawione ??
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
ale nie chce ci webasto odpalic dobrze, t u jest problem, to nie jest jakis technologicznie zaawansoany wtrysk, tylko proste dysze. a moga miec wspolny wydech i paliwo moze sie nagrzewac z wydechu z auta a nie spala sie moze byc tez czujnik plomienia, bo on steruje pompka paliwa i swieca. ...od czegos trzeba zaczac a swieca tu najlepiej pasuje
To wygląda, że paliwo ma problem z przepływem. Filtr w baku jest czysty, kranik, przewód paliwa, gaźnik dysze czyste. Sprężanie ma dobre, może pierścienie zużyte, pęknięte.
Witam posiadam poloneza 1,5 gle na gaźniku silnik nie zapala z gaźnika leci dym paliwo jest.Czy dysze w gaźniku mogły się zapchać bo w zbiorniku była resztka paliwa.
Twierdzisz, że Twój pojazd nie ma filtra paliwa, no to dlatego należałoby udrożnić dysze gaźnika. Z biegiem czasu w zbiorniku paliwa nagromadzi się osad, który potrafi skutecznie zatkać dysze gaźnika. W swoich skuterze wykręcam dysze z gaźnika, następnie przetykam je stalowymi drucikami, oczywiście o odpowiedniej średnicy, aby ich nie rozkalibrować....
Aparat tylko odśrodkowy. Poziom paliwa i dysze były robione przy regeneracji, oddawalem gaźnik do zakładu koło Wawelu w Krakowie. Korekta zapłonu też nie pomaga, jak zmieniam to albo ciężko zapala albo kiepsko potem pracuje.
Można i w dwa gaźniki sie bawić aby uzyskać większy moment obrotowy, ale są łatwiejsze sposoby na uzyskanie ciekawych efektów np, : 1. - wyrzuć tlumik szmerów ssania to ten między filtrem powietrza a gaźnikiem, następnie w dolnej części obudowy filtra powietrza na 1/3 obwodu z lewej strony wytnij otwór, za tłumik szmerów wstaw dowolną rure, gażnik wypoleruj...
Wymieniłem teraz paliwo na 95 z innej stacji i olej 2t na Motul. Wymieniłem też wężyk, od paliwa. Trzeba jeździć, obserwować. Zamówię nowy kranik.
Proponuję wymontować gaźniki i porządnie je wymyć wyczyścić przedmuchać Bo z tego co piszesz wnioskuję że nie dostaje paliwa zapchane dysze w gaźniku miałem tak w XJ600 i VT600.
Weź i porządnie wyczyść dysze w gaźniku.
Ja tu czegoś nie rozumiem. To jest prosty silnik benzynowy. Ma być paliwo, powietrze i iskra. To jest niby wszystko. A motor nie pali. Albo masz zwyczajnie dyszę zabitą w gaźniku.Albo nie masz odpowiedniego stopnia sprężania. Zatem gaźnik na stół, wykręcamy dysze i przedmuchujemy. Każda dysza ma być czysta. Czasem wpadnie wiór albo kawałek paprocha...
U mnie sytuacja opanowana. Zrobiłem analize spalin i okazało się że za bogata mieszanka. Jeszcze raz rozebrałem gaźnik (podmieniany był na taki z alegro za 77zł i kicha) wyczyściłem jeszcze raz dysze, wlałem dodatek do czyszczenia układu paliwa. Zaczął się wkręcać i problem ustąpił.
Dobrze ustawiłeś gaźnik? Może trzeba wymienić dysze na większą, bo dostaje za mało paliwa
Sprawdź dokładnie gaźnik, gdyż opisane objawy przemawiają za niewystarczającą ilością paliwa. Udrożnij starannie dysze i kanaliki w gaźniku oraz w korku w zbiorniku paliwa. Paliwo winno być świeże i sprawny filtr paliwa. Gaźnik zamontuj starannie (równomiernie) wraz ze sprawną uszczelką, a regulację przeprowadzaj na ciepłym silniku. Filtr powietrza,...
dysze beretta vaillant dysze dysze kotła
zapalona kontrolka scania podswietlenie przyciskow radia uszkodzi czujnik spaliny
hewalex sterownik hewalex sterownik
Samochód nie przyspiesza po wciśnięciu gazu - przyczyny i rozwiązania Błąd MUX 06123-09 w autobusie MAN: Komunikacja danych