Grubsze kable to pompa, 1-masa, 2-plus.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Przekaźnik pompy jest pod wykładziną koło nóg pasażera.
W komorze silnika przekaznik R3 bezpiecznik nr35 i FL4 , w kabinie bezpieczniki nr 43 i 52 przekaznik R4
Nie masz sterownia przekaźnikiem bo jest brak któregoś zasilania na ECU. Powtarzam sprawdź dokładnie czy masz wszystkie zasilania na ECU i nie samym miernikiem ale z obciążeniem np żarówką. Bez tego sprawdzenia reszta kombinacji nie ma sensu. Jaki silnik ? Z10XEP czy Z10XE ?
Znajdź i wciśnij bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Prawdopodobnie jest przy prawym środkowym słupku, obok fotela pasażera.
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
Dziękuje bardzo za odpowiedz, byłem przed chwilką sprawdzić jeszcze raz wszystkie bezpieczniki i niestety są w porządku. Czy kolega mógłby podać mi dokładnie który to jest bezpiecznik?? W którym miejscy jest rozdzielenie tych przewodów, żebym mógł sprawdzić instalację?? W Google nić nie mogę znaleźć do caddy III Z góry bardzo dziękuje.
Czy ktoś ma pomysl od czego zacząć? !. Nowy, naładowany do pełnego akumulator 2. Spr., czy z ECU trafia podczas kręcenia starterem, trafia impuls ok. 80 do 120 V, do cewki? 3. Spr., czy na każdej ze świec, pojawia się równomiernie, zdecydowana, mocna, dobra iskra? 4. Spr. , czy do pompy paliwa, dochodzi pełne napięcie 12 V, po zapłonie. Mam prawo podejrzewać,...
Stacyjka albo bezpiecznik.
sprawdz bezpieczniki w komorze silnika i czy prund dochodzi do pompy paliwa, jesli nie ma prundu, sprawdz jeszcze komunikacje z ECU jak jej brak + brak prundu na pompie paliwa wymien BSM
Witaj kolego, no to wypadało by sprawdzić sterowanie przekażnika piny 85 i 30 nie ma + lub - , skoro przekażnik dobry to miernik w rękę i do dzieła. Ps zamień przekażniki na chwilę faktycznie może cewka być przegrzana i nie ma siły podciągnąć zwory.
Siemka, robiłem swapa w Golfie 4 z 1.6 AKL na 2.3 VR5 AGZ. Wszystko się udało, tylko nie działa pompa paliwa. Pompa została z 1.6, wszystkie kostki wpięte. Z góry dzięki.
Nie działa pompa paliwa i miga kontrolka świec żarowych
będę szukał dzięki czyli nic się z nią nie zrobi ? Byłaby to zbyt pochopna konkluzja! Jeżeli pompę możesz słyszeć ze kręci, to wskazywałoby że jej motor funkcjonuje, a problemem jest sama pompka. Pompka ta zazwyczaj jest zębata, z mocnymi utwardzonymi zębami, typu "gerotor", skręcone pomiędzy dwoma okładzinami, które mogły się wypracować, albo zwyczajnie...
Zapewne pod fotelem kierowcy.
gdzieś w komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami (dokładnie nie wiem w którym miejscu) i są tam 3 bezpieczniki, od pompy jest 2 a przekaźnik jest na lewo od pąpy hamulcowej idzie do niego wtyka 15pin jak złaczysz piny 3 i 13 to pompa powinna pracować przy włączonym zapłonie, jest jeszcze wyłącznik bezwładnościowy tylko nie wiem w którym miejscu...
Załatwione. Była przerwa na kablu 12V od stacyjki który wchodził w zespół przekaźników.
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
a gdzie jest ten przekaźnik? bo obok akumulatora jest komputer i takie coś czarne - taka czarna skrzyneczka do której dochodzą 2 wtyczki z kablami Dodano po 54 i czym sprawdzić zasilanie na tych pinach?
Złącze jest na skrzynce z bezpiecznikami, poniżej kierownicy z lewej strony. Bez interfejsu nie dasz rady. Jakiś błąd z pompą paliwa - skoro nie działa Ci poprawnie pompa paliwa to jak ma silnik poprawnie pracować?
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
Przy prawej stopie pasażera.Pod plastikiem.
pod konsolą jak zegary,no-nad pedałem sprzęgła
Witam problem z peugeotem 107 nie chodzi pompa paliwa oczywiście pierwsza rzecz - diagnostyka i tu niespodzianka, nie można połączyć się z komputerem i to chyba jest największy problem co może być przyczyną braku możliwości komunikacji z komputerem programu diagnostycznego dodaje - ten komputer podpięty do toyoty aygo pracuje tzn. uruchamia pompę paliwa...
Jeśli jeździsz na gazie to stawiam że pompa paliwa sie wiesza. Czy w momencie włączenia zapłonu ( ale bez odpalania) słyszysz przez kilka sekund buczenie z okolic tylnego siedzenia ? Jest jeszcze możliwość że przekaźnik nie styka.
jeśli nie pompuje ci pompka to webasto może być zablokowane np uszkodzona świeca wentylator itd a masz zmasowany czujnik temperatury jeśli nie to też nie odpalisz i nie będzie oznak życia
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Wyjąłem pompę i była cała stopnia (części plastikowe).
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
Wyciagałeś pompę wtryskową? Czy robiłeś silnik bez wyciągania pompy.
Sprawdzałem go już;)
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Proszę o pomoc. Mercedes W203 2.0 benzyna nie działa, pompa paliwa, bezpiecznik dobry, nie załącza się przekaźnik pompy. Na stopce 85 przekaźnika, gdzie jest masa cewki, po załączeniu zapłonu pojawia się napięcie 12 V, przed załączeniem zapłonu jest tam masa. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc i...
Witam To i ja dołoże swoje 3 gr bo jak napisałeś o tych swoich świętach to mi się ciebie szkoda zrobiło:-) A wieć tak popierwsze sprawdz jeszcze raz czy podczas KRĘCENIA rozrusznikiem jest iskra. Sprawdz czy działa pompa paliwa i czy dochodzą impulsy na wtryski. Sprubuj przełączyć centralke gazu na stan awaryjny i odpalić bezpośrednio zna gazie. Jak...
http://obrazki.elektroda.pl/5781411300_1... Wymontowałem przekaźnik i sprawdziłem, go na multimetrze, przekaźnik pokazuje przejście miedzy stykami 15, 31 i 31b z tego wnioskuje, że jest ok? czy się mylę? Ten przekaźnik będzie sterowany masą (pin 15)? Przypuszczam, że zanikł sygnał sterujący z kompa, ale nie mogę namierzyć odpowiedniego...
Temat z zeszłego roku. Jest już może rozwiązanie problemu. Mam podobny problem.
>Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na >przekaźnik pompy. I i właśnie ten fakt jest dla mnie zastanawiający. Bo czym jest usprawiedliwiony fakt, że masa jest podawana AŻ przez sterownik. (plus pojawia się na przekaźniku, po przekręcenie kluczyka w stacyjce w pozycję ON, później jest utrzymywany przez pozycję START, by ponownie...
Jak wyżej nie widzi zaprogramowanego klucza z auta,spróbuj zapasem,może się rozprogramował-pole magnet. itd Jeśłi nie pomoże,to szukać winy łączenia sie z Imobilajzerem Z którego roku omega,bo chyba 95r miały alarm fabryczny po Irdzie i jak sie wchodziło z klucza do auta,a nie z pilota,to zapomnij o odpaleniu
Wtyczka na zdjęciu powinna był włożona do emulatora , bez tego wtryski benzyny są odcięte :) . Włóż wtyczkę i jeśli działa pompa paliwa to zagada na benzynie :) Rzuć okiem na instrukcję i schemat emulatora [url=http://www.ac.com.pl/public/pubonli... [url=http://www.gaz-tech.com/sklep/downl...
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
To jest TDI na PD ?, jeśli tak, to sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku
Problem rozwiązany. Okazało się że czujnik (prawdopodobnie bezwładnościowy o którym pisał kolega am2310) który odcina zapłon i pompę paliwa w razie wypadku wybił prawdopodobnie przy stuknięciu podczas wyjmowania akumulatora lub spięcia przy podpinaniu klem. Jeśli ktoś jeszcze by miał taki problem to czujnik ten w saxo znajduje się koło prawego amortyzatora...
LPG nie odcina pompy. Sprawdź zasilania na ECU. Iskra jest? CODE się nie świeci?
Oto ten przekaźnik http://obrazki.elektroda.net/44_12836140... http://obrazki.elektroda.net/40_12836141... http://obrazki.elektroda.net/52_12836141...
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wyłącznik pompy w momencie jak jeździsz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeździć z mała ilością benzynki w zbiorniku.
Bezpiecznik , przekaznik pompy , styki w podstawie przekaznika.
[postid]21340357[ Witam, mam właśnie ten sam problem. Pompa w baku działa, bo wymusiłem jej działanie poprzez komputer diagnostyczny, a pompa paliwa nad rozrządem nie działa. Po komputerze wychodzi błąd P2632. Który właśnie przekaźnik od tej pompy nad rozrządem jest, bo przekaźnik od pompy w baku znalazłem i wszystko działa, a pompa nad rozrządem nie...
Nie mogę dojść do ładu z pompa paliwa przy Seacie Toledo III z 2005 roku. Silnik 1,6 . Typ silnika BGU185031. Po wymianie pompy na nową zrobiłem adaptację przekręcając 5 x zapłon. Przed tą czynnością również nie chodziła nowa pompa. Nadmieniam ze działała kilka dni po zrobieniu adaptacji. Dzisiaj od n owa nie załącza się, tak jakby nie było zasilania....
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Znajdź wyjście na pompę paliwa i szukaj czego brakuje.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej.
Okazało się, że pompa paliwa zamarzła. Wystarczyło auto wystawić na pole na słońce, pootwierać i wszystko już działa.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
polutować
Tak jak pisałem, posprawdzaj te miejsca, plus czyszczenie gaźnika. Paliwo po naciśnięciu kilkukrotnym pompki powinno lecieć tu: http://obrazki.elektroda.pl/4445420000_1...
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
wykręć świece i przedmuchaj silnik . Możliwe że się poprostu zalał . Sprawdź potem czy jest iskra i czy działa pompa paliwa . Jeśli to bedzie ok to odpalić musi .
Cześć, mam problem z Malaguti Blog 125, mianowicie mrugają dwa błędy BL01 2.2 ORAZ CE01 2.2. I mryga akumulator, brak reakcji po przekręceniu stacyjki, nie działa pompa paliwa oraz nie zapala się wtrysk na pulpicie, brak iskry i nie działa po wciśnięciu hamulca i naciśnięciu startera, brak reakcji. Proszę o pomoc.
Zrób zdjęcie tego starego czujnika i tego, jak jest zamontowany. Tak, odległość od czoła czujnika, do występu powinna tyle wynosić. Zamontowany przez was czujnik może mieć odwrotną polaryzację. Spróbuj podłączyć do odwrotnie.
Pompa w baku pewnie jest już po niej.
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Witam mam maly problem kupilem auto tydzien temu byl wymieniany rozrzad robiona glowica alet ja tego nie robilem. 2 dni temu zgasilem i dotej pory nie odpalilem pompa paliwa caly czas chodzi poprzekreceniu stacyjki iskry niema wtrysk tez nie wtryskuje czujnik polozenia walu ma 240 Ohm pomoze ktos wszystkie przejscia na paczke sa. po przekrecenu stacyjki...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Stały plus powienien być na B1 i C16 (po bezpieczniku F5). Plus po kluczu powinien się pojawić na C4 (po bezpieczniku F17). B10, A12, D1, C12 i C13 powinny być połączone z masą. Dodano po 6 Podaj jaki to ma sterownik, jaka skrzynia, bo jest chyba 6 wersji. W znakomitej większości Lanosów spotykanych w Polsce są dwa rodzaje sterowników: starszy z niebieskimi...
Otóż od niedawna posiadam Peugeota 206 2.0 gti s16, auto jeździło i odpalało bez problemu ale do czasu, pojechałem do kumpla pokazać nowe auto, zgasiłem silnik i po 15 minutach próbowałem odpalić, rozrusznik pracuje ale nie odpala, ponadto po włączeniu zapłonu nie włącza się wyświetlacz klimy (przedtem działał) i nie słychać pompy paliwa. Sprawdziłem...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Nie ma iskry pompa nie będzie chodzić.Jeżeli zasilania są brak informacji o obrotach wału.
kabel w wiązce pod nadkolem zjadł szkorbut
widziałem jakiś czas temu na alle... bo był mi potrzebny, może jeszcze by się znalazł. Swoją drogą zaczyna się offtopic, a wiadomo czym to grozi
Jedna myśl mi przyszła do głowy, coś za dużo problemów z tą skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską na raz, tu nie działają wycieraczki, tu brak + do EDC, tu znów nie działa pompa paliwa w baku. Weź drogi autorze tego tematu torx-a i odkręć centralną śrubę w tej skrzynce i wyciągnij całość do góry, podejrzewam, że pod spodem będzie zielono na...
Citroen C4 Grand Picasso moduł BSM L08 9661708080 nie działa pompa paliwa. Sprawdzono co trzeba i wygląda na awarię modułu BSM L08 9661708080 tj. któregoś z przekaźników. Drodzy forumowicze, jak sprawdzić który to przekaźnik odpowiada za pompę paliwa, jak go wymienić i czy posiada ktoś schemat do tego modułu, aby móc pomierzyć i zidentyfikować odpowiedni...
witam, mam instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu Diego G3, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak awaryjnie odpalić auto na gazie bo nie działa pompa paliwa z powodu braku zasilania ;/ pozdrawiam
po pierwsze sprawdź zasilania i po drugie sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku bo to może być przyczyną nie działania twojego samochodu!!
Sprawdź przekaźnik podwójny,częsta usterka w tym systemie
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Witam! Zobacz to: http://obrazki.elektroda.net/44_12712644... Z tego wynika, że masy są podane niezależnie od położenia stacyjki. Cześć!
Cześć, mam problem z odpaleniem auta w Peugeot 306 1.6 1993 rok. Nie miał immobilizera, ale po wymianie stacyjki, przez poprzedniego właściciela, auto nie odpala. Rozrusznik kręci, nie ma iskry na świecach. Nie działa pompa paliwa, chociaż jest sprawna a przewody pokazują ciągłość. Na wtyczce do pompy paliwa jest 0.1V, przy kręceniu rozrusznika. Sprawdziłem...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Witam. Pompę można wymienić :D (zwłaszcza jeżeli na gazie zrobiłeś "trochę" przebiegu), a po wymianie proponuję usprawnić instalację o przekażnik który będzie wyłaczał pompkę w czasie pracy na gazie co pozwoli jej "pożyć" ,chroniąc ją przed bezsensowną pracą . :)
Wyciąg sobie przekaźnik 104 i zobacz czy działa pompa paliwa (czy ją słychać).
Auto zabrane od kolegi.
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
Ale tylko po zgaszeniu zostaje pracująca pompa? Po zdjęciu klemy i założeniu po minucie/2 dniach pompa od razu pracuje?
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Sprawdź czy pompa nie zdechła-podepnij ją na krótko do zasilania.Schemat możesz ściagnąć tu,z elektrody.
To teraz trzeba sprawdzić czy działa/pompuje podczas rozruchu
Witam mam problem może mi ktoś pomóc. A dokładnie poprosił bym opis podłączenia przekaznika taki jak zaznaczyłem na zdjeciu oraz rade jak go zmostkować zedy sprawdzić czy działa pompa paliwa. Jest to przekaznik vw passat 2001 diesel nie działa pompa paliwa, natomiast na krótko działa. dziekuje za wiadomości http://obrazki.elektroda.net/37_12857067...
Więc przekaźnik masz dobry możesz go zostawić. Teraz musisz sprawdzić masy przy komputerze i przy głowicy silnika. Dodano po 32 Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Witam! w moim escorcie 1,4i na jednopunkcie nie działa pompa paliwa będąca w zbiorniku paliwa. Usterkę samej pompy wykluczyłem gdyż po podłączeniu jej "na krótko" działa... proszę o pomoc.........................
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
pomocy! nie działa pompa paliwa po przekręceniu kluczyka, mimo to podłączając pompe bezpośrednio do akumulatora działa i podaje paliwo. Być może jest to wina przekaźnika, ale teraz jakiego przekaźnika? (167 przekaźnik styku roboczego pompy paliwa, 409 przekaźnik pompy paliwa a może inny?). Jeśli ktoś może pomóc to proszę o rade który to bedzie przekaźnik...
SPrawdz stacyjke.
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Przekaźnik działa Q..... nie pytam się czy przekaźnik działa tylko czy po jego zwarciu , działa pompa paliwa.
iskry działa pompa paliwa pompa paliwa działa astra cały działa pompa paliwa passat
czujnik dolot powietrza skoda ilosc oleju lusterka elektrycznie
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Jak usunąć zapieczoną śrubę z ramy pługa? Jak sprawdzić MOSFET 4407A miernikiem uniwersalnym?