helo 30 prąd stały obydwa zwarte po wciśnięciu kluczyka do 30 dołączone zostaje 15 i 54 w pozycji 1 połączone są 15/54 i osobnym obwodem 58/57 w pozycji 2 15/54 58 odłączone zostaje 57 a dołączone 56a pozycja 3 15/54 58 odłącza 56a a łączy 56 b i opis 30 + stały 15/54 + za kluczykiem 58 pozycyjne tył 57 pozycyjne przód 56a mijania 56b drogowe pozdrawiam
Do wymiany kostka pod stacyjką.Koszt niewielki,z Febiego około 20 zł.
Z opisu wynika, że źle podłączone są przewody w skrzynce bezpieczników. Prawdopodobnie, przewód w skrzynce, ze złącza nr 54 podłączony jest w do styku nr 30 w skrzynce. Do sprawdzenia, najlepiej posłużyć się schematem instalacji: https://obrazki.elektroda.pl/7254455800_...
Witam A troche więcej informacji o tej stacyjce ile tam jest kabli. napewno masz zasilanie po stacyjce i na rozrusznik o i jedno ACC bez zapłonu i to wszystko żadna filozofia. Chyba że to jakaś wyjątkowa Stacyjka????
Witam, chciałbym wymienić stacyjkę od agregatu na 2 włączniki wodoodporne, ponieważ agregat działa na zewnątrz. Nie bardzo rozumiem działanie stacyjki. Podczas rozruchu wyłącza ona alternator. Jak to zrozumieć, aby podłączyć tylko 2 włączniki - jeden do zapłonu, drugi do rozruchu?
Witam . W pierwszej kolejności należy sprawdzić działanie stacyjki ,jak również bezpieczniki.
Żadna kontrolka nie pokazuje biegu jałowego, na biegu jałowym on po prostu zwiera styki umożliwiając działanie przekaźnika.
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Witam forumowiczów. Od momentu wymiany baterii, pilot działa tylko przy stacyjce. Czy ktoś miał podobną sytuację.? Drugi pilot działa prawidłowo, bateria nowa. Pozdrawiam.
Sprawdź działanie stacyjki w I pozycji. Światła w Golfie można włączać bez udziału stacyjki.
W starych kompach stacyjka blokowała klawiature, i kom sie na CMOS kończył działanie.
Słabym jestes Kolego autorytetem. Ten kluczyk ma obowiązek odpalic nawet bez baterii. W takim wypadku sprawdza się działanie stacyjki na drugim kluczyku.
Witam. 85 minus akumulatora, 86 plus po stacyjce, 30 i 87 przerywasz plus w obwodzie zapalniczki.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Wróciłem już do domu z trasy i gasiłem go parę razy, ale kluczyka ze stacyjki nie ruszałem. Ogólnie kluczyk miałem potrzebę wyciągnąć tylko 2 i przy obu podejściach udało się kluczyk wyciągnąć za pierwszym razem. Zobaczę jeszcze jutro czy będą problemy i dam znać, bo póki co to się naprawiło samo :D
Witam. Proponuje zacząć od oczyszczenia rozrusznika i sprawdzić poprawność ściągania zwory przez elektrowyłącznik. Druga mozliwa przyczyna to klejenie styków elektrowyłącznika lub złe działanie stacyjki(za wolno wraca).
Druga rzecz, myślełem że raczej cała moc pobierana jest z kabelka pamięci radia, poprawcie mnie jeśli się mylę. Dokładnie. Wstępnie celowałem w diodę prostowniczą ok 6A, chyba w sklepie po 2zł mieli. Wystarczająco. Będzie działać jak należy. Można by nawet zastosować przełącznik 3 - pozycyjny Wystarczy dwu pozycyjny :) Pozycja "wyłączony" jest niepotrzebna.
Najłatwiej zacząć od kostki stacyjki, zdemontować i sprawdzić działanie przekręcając śrubokrętem
jak zaprogramować pilot E20 mając wyjęty alarm z auta ? Tą samą procedurą jak w aucie - z tym że musisz centralkę na stole podłączyć do źródła zasilania i zasymulować przyciskiem działanie stacyjki, np. żarówką - syrenki, diody LED, żarówką - kierunkowskazu.
Imobilizer wbudowany w alarm powinien się uaktywniać około 30 sekund po wyłączeniu stacyjki, ewentualnie po wyłączeniu alarmu ale nie uruchomieniu silnika. Jest to normalne działanie tego urządzenia. Fabryczne kluczyki do samochodu nie mają z tą funkcją nic wspólnego (to funkcja alarmu). Alarm powinien posiadać procedurę rozbrojenia immobilizera bez...
Oczywiście, że można. Styki przekażników wykonawczych dublują działanie styków stacyjki, i nic więcej. W stacyjce przekręcamy kluczyk, a tutaj naciskamy przycisk.
Czy sprawdziłeś działanie przekaźnika rozrusznika tj. jego cewki i działanie stacyjki. Stacyjka ma bezpośrednie połączenie z plusem akumulatora tj. przewodem czerwonym o największej średnicy. Po przekręceniu stacyjki z poz. 2 powinno płynąć napięcie 12 V cienkim przewodem do pinu cewki przekaźnika a jeśli tak nie jest, to szukaj usterki w stacyjce,...
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Auto już wiekowe, więc na początek sprawdź "masę" instalacji, poczynając od klemy minusowej (-) podłączonej do nadwozia - styki muszą być oczyszczone do czystego metalu. Podobnie wykonaj sprawdzenie od plusa (+) do zacisku na rozruszniku. Może uszkodziłeś instalację elektryczną np. podczas naprawy auta, bądź wymiany podzespołów instalacji elektrycznej....
Kolego, czy sprawdziłeś bezpieczniki. Jeśli masz pod siedzeniem kierowcy włącznik zapłonu, to sprawdź jego działanie i okablowanie, bo współpracuje on ze stacyjką. Po uruchomieniu silnika, w zasadzie nie jest mu potrzebny akumulator. Przeglądnij okablowanie w traktorku, może wtyczki się rozłączyły lub kabelki przerwały.
Kolego sprawdź dokładnie działanie stacyjki (kostki stacyjki, element wymienny). Po Twoich opisach wydaje mi się, że własnie stacyjka ma awarię. Dogrzewanie świec żarowych po uruchomieniu zimnego silnika (i zgaśnięciu kontrolki świec) jest prawidłowością z tym, że zazwyczaj kontrolka gaśnie po ok. 6 - 7 sek., a świece dogrzewają jeszcze przez ok. 28...
Czy dokładnie sprawdziłeś działanie kostki stacyjki?? Sugerował bym problem własnie tam. Chyba, że ktos próbował pominąć zasilanie któregos urzadzenia "po stacyjce" i chciał zrobic na stałe. Trzeba dokładnie sprawdzić przewody od kostki.
witam wszystkich Chciałem się dowiedzieć dlaczego w mojej Corsie B po przekręceniu stacyjki centralny zamek zamyka drzwi, a po ponownym przekręceniu i wyjeciu kluczyka spowrotem je otwiera, domyślam się, że jest to jakaś funkcja alarmu, a nie mam instrukcji ( auto używane bez dokumentacji alarmu ) żeby to sprawdzić. Nawet jesli te drzwi się zamykają...
Witam, mam problem u siebie w mińsku. Kładłem całą nową instalacje, motor był w stanie opłakanym, stacyjkę mam nie oryginalną od ursusa, próbowałem ją podłączyć ale iskra się nadal nie pokazuje nie wiem co jest czy winna siedzi w podłączeniu stacyjki czy gdzieś w czymś innym. Dlatego chciałbym żeby ktoś mi pomógł, napisał jak podłączyć tą stacyjkę prawidłowo....
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
Witam. Mam trochę nietypowy problem, ponieważ kluczyk w stacyjce działa prawidłowo ale nie mogę odblokować kierownicy. Piszę tak w skrócie, bo po przeczytaniu postów mojej biedy nikt nie opisał. Samochód stoi już od dwóch dni pod szkołą, odpala, ale można jechać tylko w lewo. Interesuje mnie wymontowanie stacyjki, ale nie mogę wcisnąć bolca.
Jak jest już temp. ok. 70 stopni, to już później jedzie na gazie. Dodano po 11 Czy to działanie reset poprzez przekręcenie stacyjki można zamień jakimś przełącznikiem ?? Gzie tego szukać ??
Według serwisówki zastosowano tam zapłon typu DC-CDI (moduł 4 z 6 pinów): http://www.scootnfast.com/Madass/Wiring.... Patrząc na ebay widać że stosowano do 2006 roku także zapłony typu AC-CDI (moduł 5 z 6 pinów). Upewnij się który rodzaj zapłonu posiadasz i względem tego dokonaj stosownych pomiarów. W DC-CDI zasilanie +12V do modułu i "kill switch"...
Bezpieczniki i stacyjka.
Czy "masa" podpięta do bloku silnika. Bywa, że po remoncie auta zapomina się o tym. Sprawdź działanie kostki elektrycznej stacyjki.
A może raczej potrzebne jest takie działanie, żeby trzeba było wcisnąć przycisk, by przy przekręcaniu stacyjki przekaźnik włączył pompę?
Transponder i kluczyk oraz ECU było od jednego dawcy Do kompletu immo dołóż jeszcze puszkę z pętlą wokół stacyjki z dawcy silnika, z tym kompletem dopiero zapali
Czyli transponder masz osobno w obudowie kluczyka. https://obrazki.elektroda.pl/3186508500_... Odpalić będzie można. Pozostanie tylko synchronizacja pilota czyli: - wsiadamy do samochodu i zamykamy wszystkie drzwi, - wkładamy kluczyk do stacyjki, przekręcamy w pozycję zapłon (zapalenie się kontrolek w liczniku) i natychmiast naciskamy...
A reflektory świecą, bez zakłóceń - szczególnie w chwilach braku nawiewu i wycieraczek? Bo może wystarczy poruszać/wymienić przekaźnik z nr 18?
Najprawdopodobniej na 99.9% stacyjka, lub po prostu urwany przewód. Dodano po 2 Podaję jeszcze schemacik troszkę w innej formie. Jak dla mnie bardziej czytelny.
Instalacja lpg, /parownik, brudny zawór gazu/ kończy żywot, gaz zalewa silnik przed odpaleniem na benzynie, a te długie kręcenie pomaga przewietrzyć silnik z nadmiaru paliwa - benzyny z gazem. I to pierwsze, czy jak skończy się gaz, nie zatankujesz gazu, lub zakręcisz gaz na zbiorniku - skutecznie wyeliminujesz dostęp gazu do silnika - będzie normalnie...
Uszkodzona stacyjka.
Kluczykiem pewnie było przekręcone pod kątem i pewnie stacyjka do wymiany.
W zasadzie to z działaniem, a polega on na tym, że radio działa wyłącznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jest to wg mnie działanie nieprawidłowe i chcę to zmienić. Ale to właśnie jest poprawne działanie radia samochodowego :) W radiu masz: 1. +12V 2. Zasilanie po stacyjce 3. Masa "zasilanie po stacyjce" podłącz do +12V i radio będzie działać...
http://obrazki.elektroda.net/84_12838487... Konektory 85 i 86 można zamienić bez wpływu na działanie (post poprzednika jest słuszny). Ten układ wymaga aby mikrowłącznik był zwarty w momencie włączania stacyjki.
Sprawdź stacyjkę. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/9338300800_... Oprócz regulatora napięcia (czyli bez świateł) powyższy układ został zmontowany i uruchomiony. Niestety nie posiadam stacyjki (rozsypała się totalnie), i nie jestem w stanie połączyć wszystkiego według schematu. Jeśli dobrze rozumiem działanie stacyjki to: - bez kluczyka czarny przewód regulatora...
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
Kolega szyba20 zadał Ci pytanie. Oprócz tego sprawdź działanie bez włączonej stacyjki - też piszczy ? Wszelkie ładowarki np. do nawigacji też lubią sprawiać problem. Opisz więcej.
Obrotomierz dziala po "W" a wzbudzanie jest po stacyjce. Działają lampy robocze i drogowe na zapłonie??
Witam Auto wiekowe , a stacyjka wyrobiona i zabrudzona w bruzdach zapadek , co ułatwiało działanie . WD uśmierci całkowicie tą stacyjkę . Zdejmij na początek pierścień , ten czarny /łatwo nie będzie / i dopiero próbuj z przekręceniem stacyjki , może się uda . Jeśli blokada nie zaskoczyła to powinno być łatwiej . W ostateczności wymontuj całą stacyjkę...
Stacyjka nie ma nic do rzeczy. Synchronizowanie pilota przeprowadza się następująco: Drzwi powinny być pozamykane. Wkładasz kluczyk do stacyjki i włączasz zapłon. Natychmiast przyciskasz przycisk zamykania na pilocie i trzymasz przez około 5 - 10s. Po tym puszczasz przycisk i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki. Po odczekaniu 30s można wypróbować działanie...
Cóżeś taki uparty, że nie chcesz napisać jakie było oryginalne radio w tym aucie? od bezpiecznika musiał nowy kabel przeciągnąć to tego nowego radia aby wogòle się łączyło No właśnie. Do (czerwonego przewodu) ACC radia doprowadził +12V z bezpiecznika na którym pojawia się ono po włączeniu zapłonu, a powinien ten przewód podłączyć do pinu stacyjki,...
Do zasilania urządzeń, które mają działać po włączeniu stacyjki.
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
nigdy radiem nie sprawdzałem napewno mozna to testerem tak jak pisałem a jesli jest słaby sygnał z pilota to sterownik moze go po pewnym czasie przestac brac pod uwage(pominac usunac z pamieci) i trzeba wteby zakobowac go techem2 bo po stacyjce nigdy nie pojdzie.Sterowniki psuja sie bardzo zadko .
Zawór stop włącza stacyjka.
no więc precyzuje : stacyjka LPG przełaczona na benzyne - działa ok stacyjka LPG przełaczona na gaz - działanie opisane wyżej (ustawienia stacyjki LPG : benzyna-wymyszone-gaz) ( auto po ustawieniu w trybie "gaz" zapala na benzynie po dodaniu gazu i przekroczeniu 2500 obr przełacza się automatycznie na gaz ) mysle że teraz jest już bardziej przejrzyście
Fin auta WDB9066331S731445 data produkcji 2012-09-20 słynny przekaźnik jest w tym modelu w SAMIE .Sprawdzane na H 1 i ładnie świeci raczej spadku żadnego nie ma .Zapala się zaraz po przekręceniu stacyjki więc sterowanie przekaźnika i działanie jest ok . Zasilanie sam pin 11- 1,5 sterownik jedna 87 - ok sam pin 7 - 3 sterownik druga 87-ok wszystko w...
Dzień dobry, mam stacyjkę do roweru elektrycznego i chciałbym odwrócić jej działanie, żeby przy wyłączonej (bez kluczyka) była zwarta. Znajdzie się prosty sposób na taki problem? https://obrazki.elektroda.pl/1756752400_...
Jeśli nie zapala się kontrolka świec żarowych to wcale nie znaczy, że padło sterowanie nimi. Ja osobiście proponowałbym sprawdzić zasilanie ECU. Oczywiście w momencie kiedy auto niechce zapalić. Bardzo często przyczyną jest wadliwe działanie kostki w stacyjce. Wiadomo niemiecka jakość.
Jeżeli radio jest oryginalne, to za jego uruchamianie odpowiada magistrala CAN. Być może coś zakłóca jej działanie. Może warto zrobić diagnostykę komputerową pod tym kątem.
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
Włącznik raczej nie, ja stawiam na styki w stacyjce
w pozycji I radio działa normalnie a gdy ustawie na II to się wyłącza nie rozumiem, po co w ogóle grzebiesz przy radiu, jak to stacyjka wykazuje niepoprawne działanie
Wymiana komputera nic nie pomorze bo jest w nim immo i nie odpalisz. Załóż stary komputer i zobacz czy zgaśnie immo. Następnie sprawdz działanie pompy paliwa przy włączaniu stacyjki oraz iskrę. Jeszcze czujnik uderzeniowy w plastyku na środku przy pedale gazu.
Link do schematów Mercedesa na "ruskiej stronie" podawałem na forum kilkakrotnie. Masz jeszcze raz: http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto... Jest tam również część schematów do pierwszej serii modelu 202 (ze "scyzorykiem") - np. centralny zamek. Jeżeli chodzi o działanie immobilizera to w przypadku stacyjki FBS2 (taką...
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Przeanalizuj poprawność montażu stacyjki, zbadaj kable pod kątem ich uszkodzenia oraz działanie wyłącznika "bezpieczeństwa", znajdującego się pod siedzeniem operatora kosiarki.
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Popieram mówiąc że nie można robić odcięcia po stacyjce równie dobże można by powiedzieć że nie można używać stacyjki to samo działanie ale podpiecie masy nie tam gdie trzeba mogło namieszać
dodam tylko że na kostce od radia czarny trafia do tego zótego w samochodowej kostce. czerwony do tego rózowego, a zółty do fioletowego w samochodzie. Tak wypada jak sie kostke podłaczy
Kupiłem ten separator antenowy ale szczerze powiem że jest gorzej niż przed montażem. Nie łapie podczas przeszukiwania automatycznego żadnej stacji. Jak ustawie z najlepszym zasięgiem stację to gra ale zauważyłem że jak podstawie rękę na podszybie od strony pasażera to automatycznie gubi zasięg i strasznie szumi. Separator podłączyłem pod +12V (antenowy)...
Ohh.. po wielu zmaganiach, znalazłem (w końcu!) winowajcę i bynajmniej nie była to tzw. "kostka stacyjki"... http://obrazki.elektroda.net/53_12850929... Gdy odkręciłem to co Koledzy polecali to zauważyłem że jest wszystko w porządku. Zajrzałem raz jeszcze do bagażnika.. i zauważyłem wtedy dopiero że kabelek który za zdjęciu wychodzi ze złączki...
Jak dostają +12 po przekręceniu stacyjki to powinny działać
Witam. Zależy co chcesz uzyskać. Czy awaryjnie załączać , czy wyłączać centralkę. Odłączenie masy od wejścia ON powoduje uzbrojenie centralki. Włącz stacyjkę równolegle. Jej działanie jednak jest skojarzone ze stanem szyfratora. Jeżeli z szyfratora uzbroiłeś system będziesz mógł rozbroić ze stacyjki. Jeżeli system jwst rozbrojony z szyfratora zmiana...
Szkoda gdybania i nerwów, czy nie lepiej wyjąć rozrusznik i kupić i wymienić włącznik elekromagnetyczny i zębnik że sprzęgłem jednokierunkowym. Ja chcąc zdiagnozować działanie kostki w stacyjce , to po prostu wyciągałem cienki przewód sterujący elekromagnesem i w to miejsce wkładałem inny na tyle długi aby starczył do plusa akumulatora - dotknięcie...
Ewentualnie stacyjka, "a przy wyjęciu kluczyka odezwała się i pompka"
Witam. Posiadam traktorek kosiarkę model Ursus UR-TR107-5--BS-S. Jest produkt NAC, a Ursus tylko z naklejki. Mam problem z kupieniem stacyjki. Ogólnie to nawet próbowałem zamówić w serwisie kosiarek, ale jak zadzwonili do hurtowni NAC to zamówienie jest prawie niemożliwe lub bardzo długotrwałe... A trawa rośnie. Mam pytanie do fachowców. Stacyjka w...
Obojętnie których drzwi, dopóki nie wyjmę kluczyka ze stacyjki to nic się nie świeci:)
Witam, mam pytanie jak podłączyć przekaźnik Liming 4120 w aucie, domyślnie jego zastosowanie ma być takie iż ma zasilać elektryczne szyby, próbowałem podpiąć instalację pod stacyjkę ale w momencie uruchomienia szyb paliło bezpiecznik, stwierdziłem że nie będę dawał większego bezpiecznika gdyż nie chce ryzykować instalacji za stacyjką. Działanie przekaźnika...
Napięcie po przekręceniu stacyjki na obydwu przewodach jest?
Radio kupione z uzywanym samochodem, podłaczone na krotko (bez kostek). Nie mam schematu podłaczeń radia, mam schemat od strony samochodu. Dwa problemy: 1.działa ale nie świeci wyświetlacz (działa podświetlenie klawiszy) 2. jak podłaczyć radio "po europejsku" tj. na działanie bez kluczyka w stacyjce
Wystarczy założyć standardową kostkę ISO, część żeńska od strony samochodu. Z samochodu idą dwa przewody - stały plus niezależnie od stacyjki, oraz plus po przekręceniu stacyjki. Radio posiada dwa wejścia na te plusy - jeśli oba wejścia w radiu zostaną podłączone do "stałego plusa" - wtedy radio można włączyć w każdej chwili. Poprawne podłączenie gwarantuje...
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
kostka stacyjki, przekaznik
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Działające radio po wyłączeniu kluczyka nie jest taką oczywistą rzeczą, po to wyłącza się radio po wyłączeniu kluczyka żeby uniknąć przypadkowego rozładowania akumulatora, to są rozmyślne działania producentów aut, z tym jedziesz do serwisu car audio i oni podpinają ci zasilanie niezależnie od stacyjki, ja tak zrobiłem :) co do awaryjnych niema takiej...
Po załączeniu stacyjki uruchamiają się spryskiwacze szyb,pompka cały czas działa.wcześniej przepalał się bezpiecznik,po wymianie manetki na kilka dni wróciło do normy.ale po deszczu problem powrócił,gdy wjechałem w dziurę przepalił się bezpiecznik i samoczynnie włączyły się spryskiwacze reflektorów,gdy wymieniłem bezpiecznik zaczęły znowu po przekręceniu...
Nie wiem co to za samochód, ale nie zdziw się, jak sterowanie masą z kolumny kierownicy nie będzie działało na zgaszonej stacyjce. Sprawdź przed podłączeniem, żebyś potem nie musiał ciąć wszystkiego.
Mechanik sprawdził, czy elektrozawór dostaje napięcie po przekręceniu stacyjki? Jak dostaje, czy sprawdził jego działanie? V.
Dlaczego nie prosiłeś moderatora o ponowne otworzenie Twojego tematu. Przecież na schematach z których korzystasz wszystko jest ładnie rozrysowane. Według schematu sygnał dźwiękowy jak i światła stop działają bez stacyjki. Siądź nad tym schematem i postudiuj go trochę bo widzę, że w ogóle go nie czytasz. Schemat jest tak czytelny, że nie wiem czy potrzeba...
A co z immo, czy bez niego bedzie działać stacyjka w sensie uruchamiania silnika lub jak dopasować nowe kluczyki? Pozdrawiam.
A poprzedni rozrusznik sprawdziłeś, czy działał? Stacyjkę starą sprawdziłeś? Nie wierze, że od tak sobie to sam wymieniłeś.
Przewód zasilający z akumulatora do deski rozdzielczej i z powrotem tylko włącza/wyłącza zasilanie, więc połączenie tego pod siedzeniem, krótszymi, grubymi przewodami powinien znacząco pomóc → minus że przestanie działać stacyjka (w sumie to już od dwóch dych można nabyć taki do traktorów z ala kluczykiem). Nie wiem co kierowało projektantem że zastosował...
Tak separator nic nie daje nie wiem dlaczego , w sumie to radyjko ma niby zasilanie anteny ale na wyjściu tego zasilania nie ma.
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
działanie fotokomórek działanie lusterek działanie dzwonka
schemat prasa hydrauliczna kodowanie kluczyka pestki schemat hondy accord
dławik przypalony zawiasy ślizgowe
Słabe hamulce tylnej osi w Daewoo Lanos 1.5 SE Schemat elektryczny wózka platformowego EP011