dziala jedna strona awaryjnych

Znaleziono około 26 wyników dla: dziala jedna strona awaryjnych
  • bmw e39 523 calkowity brak lewej strony kierunków

    witam jak w temacie mam problem z kierunkowskazami,nagle przestala dzialac jedna strona.prawy dziala normalnie,po wlaczeniu lewego nie dzieje sie nic. byc moze to powiazane wiec dodam ze jak kupilem auto to nie dzialaly swiatla awaryjne. mialem mozliwosc podmianki sterownika swiatel,ale to nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lip 2012 23:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1522
  • Peugeot 206, 1.4HDI, 2007r podłączenie świateł awaryjnych

    Witaj georgesgr Zamontowalem juz kilka alarmow do PSA w CAN i podlaczam je wlasnie w ten sposob. Zwykle jedna galazke kierunkowskazow ciagne na przod do BSM gdzie rozdzielam ja diodami 3 amperowymi na przednie kierunki a druga, podobnie odseparowana diodami, podlaczam do BSI. Przednie kierunki...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Lut 2009 20:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3558
  • Mercedes E220 CDI - nie dziala klima

    Witam, mam mercedesa E220 i jeszcze wczoraj klima dzialala. Dzis po dopaleniu samochodu i wlaczeniu klimy... nie dmuchalo zimnym powietrzem (klimatyzowanym) tylko "normalnym nawiewem". Sprawdzalem wszystkie bezpieczniki - zaden nie jest przepalony :( Pod maska po lewej stronie po odkreceniu maskownicy...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Cze 2007 11:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 10894
  • Strona internetowa jest niedostępna ERR_CONNECTION_REFUSED

    Witam! Mam taki sam problem. Dziala tylko Facebook i Youtube. Nie mam nawet możliwości wrzucenia logów z FRST. Sprobuje przez tel: FRST Rezultaty skanowania Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x64) Wersja:27-02-2016 Uruchomiony przez Michal (administrator) MICHAL-KOMPUTER (01-03-2016 20:41:46) Uruchomiony...

    Pogotowie Antywirusowe   06 Mar 2016 23:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1782
  • Jak prawidłowo należy ekranować magistralę CAN?

    Schemat ground loopa jest bardzo prosty. Działa jak ujemne sprzężenie zwrotne w stabilizacji prądu zasilaczy powszechnego użytku. Jak mamy niezbyt dobrze uziemiony kabel po obu stronach, to wtedy takie "słabe" uziemienie wchodzi w korelację z odcinkiem tego kabla, a ściślej linii transmisyjnej,...

    Samochody Eksploatacja   21 Cze 2021 17:48 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1455
  • hldrrr.exe - walczę i nie mogę zwalczyć - pomóżcie :-(

    Witam, czytalem ten watek i mam to samo, tzn srosa (beagle), choc moze troszke inaczej. Mianowicie zaladowaly mi sie do system32\drivers pliki mdelk.exe, hldrrr.exe oraz srosa.sys, antvir Avast nie wykryl go i juz nie dziala, firewall kerio tez nie dziala i tryb awaryjny tez nie. Kasowanie ich nie pomagalo...

    Software serwis   07 Maj 2008 18:51 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 4760
  • Niekompatybilność płyty głównej i HDD ?

    Witam!! Mam mały problem z dyskiem chyba... Posiadam dysk Seagate baracuda 7200obr. i starą płytę główną gdzie żeby ten dysk przeczytało jako 80G a nie 32G musiałem zrobić Update Biosa... i teraz muj problem ---> jak chcę skopiomać jakieś większe pliki z partycji na partycję...

    Komputery Hardware   19 Mar 2006 08:22 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1215
  • schemat instalacji proszę o opinie

    witam na schemacie nie narysowalem sterownikow bedzie sterownik na piecu sterujacy pompa obigowa i wentylatorem do pompy cwu bedzie termostat przylgowy a zawor 3D bedzie termostatyczny podlogowka na rtl grzejniki zawory z termostatem piec mialowy ma byc tylko na jeden sezona potem jako awaryjny glowne...

    Systemy Grzewcze Użytkowy   12 Lip 2009 21:02 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 11027
  • ursus c - 360 3p elektryka

    faktycznie..Otoz te kontrolki nie dzialaly od kad pamietam.. od kierunkow i awaryjnych problem byl w przerywaczu (chyba tak to sie nazywa) wymienilem i wszystko z tym ok.. tzn jedna konrolka nad deska rozdzielcza jest od awaryjnych(zolty kabel polaczony z kontrolka od kierunkow ) a druga obok swieci...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   20 Lis 2016 19:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 15486
  • Peugeot 407 - uszkodzenie wycieraczek po montażu ksenonów.

    Witam Dostałem schemat elektryczny do 407 i wieczorkiem wyślę na elektrodę. Wracając do tematu czy siadł BSI czy BSC (lub BSM na allegro piszą, PSI jest na schemacie elektrycznym) jestem bardziej skłonny przychylić się do BSC, gdyż problem zaczął się od momentu włączania ksenonów,...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Lis 2020 08:40 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 58677
  • Monitoring: Rejestrator czy komp + karta?

    Panie Xfield Panski post potwierdza ze czytac a rozumiec to dwie odrebne sprawy , podobnie z kolegą s6spn6 ktory nie wiadomo czemu wysnuwa wnioski iż czegos nie rozumiem a na jakiej podstawie , zranionej ambicji ?? A fuszerki co maja z ty wspolnego ?? Czy pisanie spójnych logicznie postów jest...

    RTV Co kupić?   17 Sie 2007 16:21 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 17246
  • montaż centralnego zamka na pilota do corsy B problem

    oki czyli tak mam sie podpiac :) spróbuje :) sorka :) z tym zalacznikiem 1 temat na tym forum :) i nie zauważyłem :) dzieki kolego dziala :) mam jeszcze tylko proboblem z podlaczeniem kierunków , zcentralki nowej wychodza dwa kable brazowe na kierunek lewy i prawy :) wiem ze trzeba podlaczyc sie...

    Samochody Zabezpieczenia   15 Sie 2010 00:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8550
  • Citroen Berlingo 1.9D 2003r - nie działa licznik.

    Tak na spokojnie analizując swój przypadek oraz to co znalazłem w necie doszedłem do wniosku, że podobne problemy występują w grupie PSA. Jednak nie znalazłem oczywistego i końcowego rozwiązania problemu. Ja ze swoim autkiem dalej walczę bo to mój prywatny Mobil i nie mam parcia na czas....

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Paź 2015 17:59 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 16518
  • dziwny objaw chyba wirusa na xp

    winxp prof z SP2 podłączony do sieci ale nie bylo zapory :( znalazlem troszke syfow Adware ale .... strony www pojawiaja sie ale nie za kazdym razem nie dziala polecenie ping ( pusto w okienku) nie dziala msconfig nie dziala regedit ( dziwne pojawia sie w czarnym okienku jak polecenie dos i cisza) objawy...

    Software serwis   16 Mar 2006 00:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 977
  • Windows XP Home - udostepnianie folderow

    Jak mam skonfigurowac siec i udostepnic foldery miedzy laptopem, a PC zeby moc cos kopiowac. Na obu jest WIndows XP Home. Temat stary jak swiat. Wiem, ze sa opisy w necie ale wedlug zadnego z nich nie dziala. Nawet tego ze strony microsoftu: W czesci 5 nie mam takiej opcji zeby zainstalowac klienta...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   23 Gru 2008 18:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4006
  • IBM ThinkPad T20 + Win98SE => problem z HIBERNACJĄ

    System: Notebook IBM ThinkPad T20 2647-84G. BIOS w wersji 1.22 (czyli ostatni). W moich rękach od 3 lat. Miał moduł 256MB RAM-u zamiast 128. Osobiście zmieniłem mu klawiaturę (z niemieckiej, na US) i dysk (z hałaśliwego IBM DJSA-220 12GB na nowoczesny). Możliwe, że miał wymienianą matrycę,...

    Software serwis   08 Sty 2009 23:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3600
  • Prosze o pomoc dziwny problem z dyskiem

    dzikuje, zrobilem to, zainstalowalem win 7, wszystko jak nalezy ale... juz przedtem windows sie zacinal przy zapraszamy albo przygotowaNIE PULPITU Dodano po 28 jak wyczytalem w necie Dodano po 51 Takie cos znalazlem,bledow duzo tylko nie wiem czy one cos wadza, z tego co widze to tak lecz...

    Laptopy Hardware   26 Wrz 2011 11:40 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 2877
  • Zmywarka Bosch SD1301B- nie pobiera wody, świeci kranik.

    Witam. Temat stary ale pozwole dodac od siebie bo mialem ten sam problem. Apropo kolegi, ktory zalozyl ten temat to przyczyna wydaje sie byc znana. Po otwarciu wlaczonej zmywarki czesc wody mogla dostac sie pomiedzy metalowa obudowe po lewej stronie gdzie znajduje sie elektrozawor trojnikowy polaczony...

    AGD Użytkowy   07 Sty 2019 23:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 68745
  • VW Golf V 2004r - Nie działa ogrzewanie, tylna wycieraczka, licznik i podświetl.

    Witam serdecznie! W moim samochodzie VW Golf V 2004r. mam do czynienia z kilkoma uciążliwymi usterkami. Bardzo prosiłbym o pomoc. Moze ktos mial podobne problemy i jakos sobie z nimi poradzil? Jesli chodzi o usterki: 1) brak podswietlenia przelacznika swiatel, przycisku swiatel awaryjnych i ESP...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Paź 2014 23:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3156
  • Żarzący się naświetlacz LED zasilany z przetwornicy 12 V na 230 V.

    Obudowa przetwornicy jest uziemiona w glebę... Pręt ok 3 metrów w ziemi. Ale też minus uziemilem sobie aby zlikwidować to żarzenie i dziala. Tylko czy to dobry pomysł aby minus mostkowac z uziemieniem? Najlepiej uziemić samą obudowę przetwornicy aby zachować układ pracy dla jakiego została...

    Energia Odnawialna   26 Kwi 2022 07:57 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 7728
  • nadawanie z moca <20mW a czestotliwosc

    Akurat ja wiem co to za pasmo. A jak sie trafi maniak komputerowy niezdajacy sobie z tego sprawy? No i zakladam ze widmo synalow wysylanych przez jego nadajnik jest nieskazitelne. I czy jest powiedziane w ustawie o rodzaju emesji (sory ale jestem za granica i wydawac by sie moglo ze w tym kraju gdzie...

    Radiotechnika Początkujący   30 Maj 2010 22:07 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 6260
  • XP zwiesza się po logowaniu użytkownika - POMÓŻCIE!:)

    Witam kolezanki i kolegow, Mam nastepujacy problem - XP, zwyczajna konfiguracja, nie wchodze w detale, bo nigdy nie sprawiala problemow a nic w hardwarze nie zmienialem, to dla mnie oczywisty blad XP. System laduje sie, ekran startowy, potem logowanie uzytkownika (wszystko jedno czy to szybkie...

    Software serwis   07 Lip 2005 10:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1211
  • Odtwarzacz mp3 1GB "no name" - update, upgraded -

    to do mnie pewnie nie poleci ten sofcik od Ciebie bo ja mam MP-482C V5 jesli sie nie myle. Co do problemow z odnalezieniem jakiegos zawsze bezpiecznego softu to u mnie jest takim softem Soft do MM207A sciagniety ze strony MANTY firma tandeciarska z deka ale ten soft zawsze sprawia ze dziala moje gowniane...

    Odtwarzacze cyfrowe   13 Mar 2006 00:32 Odpowiedzi: 995    Wyświetleń: 338787
  • Opel omega 2.5 TD 94r Nie pali :(

    na konsoli jest chyba tylko jeden przycisk od awaryjnych reszta powyrywane jesli dobrze pamietam jutro zerkne, dioda jest od strony drzwi ale to jest od dodatkowego alarmu, a centralny dziala napewno.

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Sie 2006 21:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3933
  • Po uruchomieniu Windows 7. Zielony obraz na LCD.

    Witam was serdecznie. Mój problem jest następujący: Po uruchamianiu się systemu Windows 7 Ultimate 64bit monitor LCD którego używam robi się cały zielony. Próbowałem wymieniać sterowniki od karty graficznej (GeForce 9500GT XFX 512MB DDR2) na te które dostałem razem z kartą, na te najnowsze...

    Software serwis   20 Wrz 2010 19:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1889
  • Repeater, ale ..... jakby ... "odwrotny"

    To nie ty masz znać regulamin tylko sąsiad bo podpisał umowę z Netią i jego ten regulamin obowiązuje i zabrania takiego dzielenia internetu, no i to sasiad odpowiada za wszystko co ewentualnie nawyprawiają w internecie sąsiedzi z którymi dzieli nielegalnie łącze Ciekawe to ..... zechcesz...

    Sieci WiFi   07 Cze 2021 15:59 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1074