Zasilanie na sterownik idzie z przekaźnika przy lewej podłużnicy ,ale nie ma sterowania tego przekaźnika,z tego co zdążyłem sprawdzić sterowany jest masą z sterownika silnika,pompa paliwa też nie chodzi po podaniu masy na przekaźnik pompa działa
Problem rozwiązany. Przetarty kabel idący od pompy paliwa do przekaźnika. Podłączyłem innym i działa. Dzięki za porady;)
nie wiem czy to pomoże, bo przecież nikt tam nie grzebał... kontronka świeciła się już od dłuższego czasu, jakieś 3 miesiące. Za każdym razem jak elektryk pozbył się błędu kontrolka gaśnie i autko jeździ z taką dynamiką jak należy ale po jakichś 15km znów się zapala, silnik wtedy klekocze i zamula. Przed wymianą pompy radził obejrzeć kable przy niej,...
jak jest problem z odpaleniem to - odpala ? jeśli tak to odłącz akumulator na ciepłym silniku i podłącz , jak pompa działa zapali to uszkodzona sonda lambda
dziękuję za odpowiedzi. alarm wykluczam . immobilizer ? rzeczywiście może tu leży błąd . dodam że po przekręceniu kluczyka miga kontrolka "check engine" . Możliwości pozostaje nadal wiele ale możemy wykluczyć : - "mam zasilanie" po przekręceniu kluczyka na cewce zapłonowej ( +12V i masę na sterowniku zapłonu). - oraz dzięki informacji forumowiczów wiem...
po pierwsze sprawdź zasilania i po drugie sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku bo to może być przyczyną nie działania twojego samochodu!!
Co może być przyczyną? kable zasilające, kable masowe, przekaźnik, styki, komputer Na początek zrób takie testy. 1. podłącz +12V przy pompie i minus do karoserii (nie malowanej) -> tak sprawdzisz, czy kabel masowy jest sprawny <----- tu nie dopuść do jakichkolwiek iskier przy pompie paliwa jeśli znajduje się ona w baku 2. podłącz +12V w gnieździe...
Sprawdź czy pompa paliwa działa, czy jest iskra. Sprawdź przekaźniki w okolicy akumulatora czy są czyste złącza. Zasilanie na sterownik czy jest.
To się wszystko dzieje na zgaszonym silniku i wciśniętym pedale hamulca, raczej ABS odpada a zostaje pompa hamulcowa...
Odciąłem żółto/czarny na pompie idący z pomarańczowym do jakiegoś zaworu na pompie, odcięcie działa prawidłowo, mam nadzieje że błędów nie nałapie.
W marudzie jest tylko pompa bez serva:) zaślepiłem i działa
Chodziło mi o styk o te dwie powierzchnie co się stykają.... Bo z tego co opisujesz to wymiana na nowy przekaźnik na jakiś czas pomaga tak to rozumiem? Sam przekaźnik nie wydaje się być uszkodzony... Możliwe że jeszcze obwód włącznika stopki może szwankować i dlatego objawia się to tylko podczas jazdy. Na postoju nie ma problemów bo wtedy działa obwód...
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
Silnik jest peugeota z turbiną. Wychodzi na to, że coś jest nie tak z elektryką skoro dwie pompy i żadna nie działa, nie bardzo wiem co i jak po kolei sprawdzać w tym samochodzie, peugeot ma inną instalację.
Co się dzieje z pompą, że koniecznie musisz ją wymienić? Bardzo niskie ciśnienie oleju? Panewki też już zużyte? Ile tys. km przebiegu masz?
Cześć. Mam problem, w samochodzie z silnikiem Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 2002 RHZ po włączeniu stacyjki przepala się bezpiecznik licznika IG, nie działa pompa paliwa i silnik nie odpala, na wyświetlaczu nie pojawia się sygnał silnika panel. Chciałbym Was prosić o pomoc, czy możecie wiedzieć? Dziękuję bardzo
Właśnie to też zagadka którą sprawdze bo mianowicie nigdy u mnie sie nie świeciła kontrolka "check engine" po przekreceniu kluczyka i teraz nie wiem czy on nie ma czy odłaczona bo jak ktos sprzedawał to wyłączył. Ale objaw jest taki rozrusznik kreci pompa paliwa idzie przy kreceniu ale nie ma iskry.
Suzuki Alto 1.0. 2000r. Nie świeci kontrolka ładowania, nie słychać pompy po przekręceniu kluczyka, brak iskry. Proszę o pomoc (bezpieczniki sprawdzone)
Witam, mam następujący problem z suzuki vitara: Iskra jest, paliwa nie podaje, pompa działa po włączeniu zapłonu cały czas i nie przestaje a powinna, bezpieczniki ok, przekaźnik główny ecu sprawny, przekaźnik pompy sprawny, zawory podciśnieniowe, na silniku cały czas strzelają. Rozebrałem ecu i po obejrzeniu okazało się że kondensator wybuchł, to go...
Wydaje mi się, że cewki są połączone szeregowo. Zastosowałem 2 kombinacje: Z przekaźnikiem 1 pompa nie działała i bezpiecznik się nie spalił. Z przekaźnikiem 2 to samo. Przy czym pompa działa bo jak podłączyłem obydwa przekaźniki to było słychać przez ułamek sekundy pompę, a później wywalił bezpiecznik. Stąd wnioskuję szeregowe połączenie. Jest inna...
Witam. Samochód i problem jak w nazwie tematu. Pompa sprawdzona - działa, sprawdzone kable do bezpieczników - ok, sam bezpiecznik 15A - ok, do bezpiecznika dochodzi napięcie 2.9 V - to chyba "trochę" za mało. Nie mogę znaleźć schematu instalacji... nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny... jakieś sugestie ?
Tak więc po kolei: Czy możesz mi napisać które z numerów znajdujących się na sterowniku muszą być zbliżone tak aby mieć pewność, że warto wykonać test na używanej części ? Powinny być zdodne oba numery (zarówno sterownika jak i pompy) przy czym sterownik jest ważniejszy tj patrząc na powyższe zdjęcia odpowienio 06.2109-0596.3 oraz 06.2102-0391.4 Jeśli...
Witam mam problem z elektryką w suzuki witara nie chce odpalić została wymieniona pompa paliwa podaje paliwo do wtrysku i koniec sprawdziłem iskre auto odpala tylko na samostarcie gdzie szukac przyczyny ?????
Chodzi o pompe wody :) Bo ona ma 200l/h a patrzyłem na internecie i jakaś malossi do skuterów ma 1200l/h... W co mi się nie chce wierzyć ponieważ fizycznie jest mniejsza od mojej ale tak pisze... I tak się zastanawiam czy 200l/h wystarczy... Ogólnie to działa po chwili chłodniczka robi się gorąca ale nie mam jak sprawdzić bo ciągle pada deszcz:/
Witam. Mam problem z suzuki Vitara 2002r 2.0td nie załącza przodu. Pompa na krótko dzila ,ale prąd jaki dochodzi to 8v trochę mało. Może ktoś dysponuję jakimś schemztem, jak to jest zasilane.
Witam serdecznie! Wszystkich forumowiczów. Ostatnio mam pewien problem z moim samochodem : Suzuki Swift 1.3 GLX rocznik 1999 mianowicie rano po odpaleniu przejechaniu około 1,5km zatrzymaniu się na chwilkę (około 5 minut) w sklepie oraz ponownym odpaleniu samochód zaczyna strasznie szarpać na 2 biegu. Gdy się nie zatrzymuje samochód działa świetnie...
Upewniłeś się, że ssanie w gaźniku działa poprawnie? Gniazdo automatu ssania po jego wymontowaniu przytykasz palcem i próbujesz odpalić. Czasami bywa że gaźnik zabrudzi się w taki sposób, że zatyka się dysza ssania w komorze pływakowej, więc ssanie w ogóle nie działa (wtedy palec pozostaje suchy). Luzy zaworowe były sprawdzane? Dodano po 12 Nie nic...
Suzuki Swift Sport 1,6 benzyna z 2009 roku, model RS416, silnik M16A Samochodem jeździ mój syn, według jego opowieści Swift zaczął się gotować i wywalać płyn zbiorniczkiem wyrównawczym, pierwsza diagnoza – termostat. Termostat wymieniony (Gates), sprawdzony czujnik temperatury - OK, sprawdzony wentylator chłodnicy – OK, załącza się około 100 i wyłącza...
Witam. Od jakiegoś czasu walczę z brakiem świateł awaryjnych i sygnału dźwiękowego. Kupiłem drugi sprawny jak zapewniał mnie sprzedający włącznik, ale dalej występuje ten sam problem. Obydwa włączniki zostały sprawdzone według książki napraw i wychodzi na to, że są sprawne. Po zwarciu na krótko nóżek 1 i 3 przy wciśniętym włączniku działają światła...
Witam Wszystkich. Auto przyjechało z palącymi się kontrolkami ESP. Wykasowałem błędy, zrobiłem adaptacje czujników, pojeździli chwilę i problem powrócił. Błędy czytane KTS-em: ABS U1126 magistrala danych CAN błąd komunikacyjny U1073 szyna CAN wyłączona błąd komunikacyjny U1100 sterownik silnika:sygnał CAN błąd komunikacyjny U1239 magistrala danych CAN...
Witam Mam problem z odpaleniem Suzuki Baleno 1.3 GS 1999. Na samym poczatku auto nie miało mocy kompletnie (gaz w podłogę powolne rozpędzanie), zostały wyregulowane zawory auto ożyło,potem auto miało kompletnego zonka miało ogromne problemy z zapaleniem, ale po kilku min (5min) cheblowania auto zapaliło ale na dwóch garach po dodaniu gazu chodziło ale...
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym? Problem mam też z odpaleniem auta jak...
suzuki pompa pompa suzuki pompa paliwo suzuki
rezystor xsara iveco wtryskiwacz instrukcja serwisowa pralka electrolux
układ odszraniania pompa ciepła
Podłączenie subwoofera do tylnego akumulatora w samochodzie KOSPEL PPE3 - Podgrzewacz grzeje tylko do 32°C