Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Cięgło siłownika w tej chwili działa jak resor i się ugina. Stąd problemy w działaniu. Montaż jak wskazał 12pawel lub pionowo wykorzystując pręt z plastikowym grzybkiem. Spokojnie możesz zamienić zasilanie na siłownikach i obrócić ich działanie.
W picanto wszystkie siłowniki są sterowane z zamka kierowcy i jak ten szwankuje to wszystkie. Rozbierz tapicerke ściąg folie i zobacz na cięgno od siłownika centralnego zamka bo pewnie się poluzowało
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
Witam Albo zamieniasz miejscani zielony z niebieskim przy siłownikach / poszczególne drzwi/ ,albo zamieniasz biały z brązowym /sterowanie centralnym w interface z alarmu/ Pozdrawiam
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
Polecam Ci stronę np: http://www.amt-alarmy.pl/ Możesz stamtąd pobrać schemat typowego zamka centralnego opartego na siłownikach elektrycznych. Pozdr.
Typowa usterka, będzie się pogarszało. Opisane wielokrotnie na forum. Kolega wyżej podał gdzie szukać przyczyny. Przełamane przewody w wiązce drzwi lub zimne luty albo uszkodzone krańcówki w siłownikach.
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
witam może zacznij od sprawdzenia nie szczelności jest to zamek pneumatyczny często pada siłownik wlewu paliwa
Pin 13 i Pin 16 - Zamykanie i otwieranie po podaniu impulsu masy https://obrazki.elektroda.pl/4583289000_... albo Pin 7 i Pin 8 - bezpośrednie sterowanie silnikiem siłownika. Użyj swojej kontrolki z żarówką. Jeden biegun do masy a drugi do Pin 7, następnie do Pin 8 i testuj działanie centralnego zamka z kluczyka w drzwiach Żarówka będzie...
To masz do wymiany tranzystory. Oby tylko te. W tej chwili odłącz całą swoją twórczość. Doprowadź instalację do stanu fabrycznego. Uruchom. Drugi krok, to dopięcie siłownika. Teraz decyduj, czy chcesz do dopiąć do fabrycznych, czy puścić osobno. Uruchamiaj system krokami, nie wszystko na raz. Jeśli do fabrycznych, to podepnij i sprawdź działanie.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Sprawdź działanie siłownika czy on działa.masz orginalny centralny zamek czy dokładany?
Środek smarny w sprayu.A tak poważnie to słychać pracę siłownika w drzwiach od strony kierowcy i pasażera?Problem nie do końca opisany.Zacznij od kupna popularnego smarowacza,typu WD-40,Tech 5 itp.Zdejmij tapicerkę drzwi,popsikaj wszystkie elementy ruchome,/wersja mechaniczna/.Od strony Elektrycznej - sprawdź sygnał dochodzący do sterownika siłownika,powinien...
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Zależy żeby centralny działał tylko z pilota. To mi wystarczy. To odseparuj przewody samych silników i podłącz do tego https://allegro.pl/oferta/noxon-sterowni... Bezpośrednie sterowanie siłownikami,duży zasięg pilotów,zmienny kod ,banalnie prosty montaż,działanie niezależne od resztyu...
Zapomniałem jeszcze o jednym rozwiązaniu idealnym dla kolegi czyli bez programatora itp proponuje zrobić to na ARDUINO mini. Przy takim zastosowaniu co proponuje można ustawić wszystko temperaturę załączenia wyłączenia histerezę PWM itp Poczytam i rozważę tą porade bo to trzeba chyba zasilić płytkę 5 V i wszelkie sygnały też przerabiań z 12 na 5? Teraz...
Spotkałem się z przypadkiem, że nie działał siłownik centralnego zamka w lewych drzwiach odsuwanych. Sterowała nimi elektronika schowana w lewym boczku bagażnika. Pomacaj w tym miejscu. Kangoo było po dzwoneczku i sterownik dostał trochę śniedzi.
siłownik mógł się trochę przesunąć i mikrowyłącznik w siłowniku nie przełącza masy na sterowanie i powoduje złe działanie zamka centralnego . Odpięcie przewodów sterujących a pozostawienie tylko prądowych pozwoli to sprawdzić .
pompa centralnego jest w bagażniku, na podłodze, przy tylniej lampie. Zabudowana jest w styropianie
Wepnij jeszcze żółto-czarny pod +12V. W przypadku gdy wystąpi sytuacja że siłownik będzie działał odwrotnie to możesz zamienić niebieski z zielonym.
Bezpiecznik F4 w kabinie sprawdź, czy ma napięcie, i przelotkę przewodów słupek-drzwi kierowcy na możliwość pęknięcia, przerwania przewodów do siłowników w innych drzwiach, czy zasilania centralki zamków.
Sprawdzałem, zamieniałem kable i tak dalej i nic Niemożliwe - nie wierzę ! Do siłownika drzwi bocznych dochodzą dwa kable, na których zmienia się polaryzacja impulsu ( +/- na -/+ ) więc po zamianie miejscami dwóch kabli - siłownik zamka MUSI działać "odwrotnie" . Odłącz fabryczną wiązkę od siłownika bocznych drzwi. Podłącz do tych dwóch kabli siłownika...
Witam, moim zdaniem mechaniczne kombinacje z magnesami są nietrafione. Nie wiem dokładnie jak działają zamki w autach, ale obserwując ich działanie domyślam się, że w chwili otwierania pojawia się krótki impuls do siłownika otwierającego a w chwili zamykania krótki impuls do siłownika zamykającego. W związku z tym Twój oryginalny pomysł jest najlepszy:...
Nie musisz się martwić o moje życie seksualne Żeby się czegoś dowiedzieć, trzeba samemu coś wiedzieć Odpowiedź dostałeś na samym początku, tylko dlaczego w nią wątpisz tak się zastanawiam Jeśli rozebrałeś zamek w klapie to dlaczego nie sprawdziłeś czy jest siłownik I dlatego moje pytania
Zamontowałem w swoim samochodzie alarm zgodnie z załączonym schematem,który podłączyłem z centralnym zamkiem. Był on wcześniej zamontowany ale go nie nie używałem.Problem polega na tym że przy załączeniu alarmu siłowniki działają prawidłowo czyli się zamykają ale po wyłączeniu alarmu siłowniki nie reagują.Po zamianie "+ i -" na "- i +", które wychodzą...
dowiedziałem się od ekektryka samochodowego że w tylnej kalpie musi być spacjalny machanizm zamka aby działał siłownik z centralnego zamka (musi być wersja pod pompke) czy nie mozna przerobic nieco tego aktualnego mechanizmu do siłownika elektrycznego
Witam! Kiedyś chciałem coś takiego wykonać ale największy problem miałem z mechaniką ,a dokładnie zembatkami :( Ostatnio wpadłem na pomysł użycia do napędu ramienia siłowników od zamka centralnego. Wady: 1.Prądożerność. 2.Szybkie działanie (za szybkie :)) Zalety: 1.Niskie koszty wykonania (ok. 23zl za siłownik) 2.Duza siła (ok 3kg) Co o tym myślicie?...
Jest to tzw. termik. W modułach z.c. służy on do tego aby nie zostały uszkodzone silniki siłowników w wypadku gdyby siadła elektronika i jeden z przekaźników przyciągnął by na stałe. Jego działanie można doskonale przetestować w Punto I. Parokrotne zam. i otw. zamka raz, za razem powoduje zaprzestanie działania modułu na kilkanaście sekund. Na termiku...
Witam. Problem jak w temacie dotyczy niemożności otwarcia klapy bagażnika.Po otwarciu kartą centralnego zamka , naciskając na przycisk w klapie słychać charakterystyczne działanie siłownika ale klapa pozostaje zamknięta.Z braku czasu jeszcze nic nie rozkręcałem , wcześniej chciałbym się zorientować co mnie czeka , może ktoś miał już taką uaterkę. Dziękuję...
Sprawdź działanie siłownika podpinając mu inne źródło zasilania, poza instalacją pojazdu. Będziesz mieć pewność, czy jest sprawny.
Prawdopodobnie uszkodzony siłownik-sterownik przy dzwiach kierowcy.
Pewnie zużyty siłownik lub zacinająca się kaseta zamka. Do rozebrania i weryfikacji.
Siłownik master ma przełączany styk informujący sterownik centralnego zamka o jego pozycji, dzięki czemu w razie otwarcia/zamknięcia zamka drzwi kluczykiem lub mechanicznym ryglem wewnątrz, może o tym fakcie poinformować sterownik, a ten otworzy/zamknie zamki w pozostałych drzwiach. Samo działanie siłownika master nie różni się od siłownika slave -...
A wcześniej jak były mrozy to nie miałeś takich problemów? Zdarza się, że przy niskich temperaturach smar w mechanizmie gęstnieje na tyle, że sprężyna nie jest w stanie odryglować, pomimo że siłownik działa. Sprawdź czy słychać w ogóle działanie siłownika w tych drzwiach.
Jak jest uszkodzony(zwarcie) któryś z siłowników pozostałe zamki odłącza i działa tylko kierowcy i wlew. Rozłączaj kostki od drzwi i wtedy sprawdź działanie centralnego zamka.
Choćby miał ten kanał 500mA , to nie ruszy siłownika . Trzeba przekaznik.
na poczatek chociaz rocznik i czy pilot dokladany.orginalny siłownik od drzwi na początek
Z tego co sie orietuje to Sterownik ST-1000 ma możliwość sterowania tylko masa (przewod żółty do alarmu podłączony) Przy zakupie centralnego zamka wymieniali mi sterownik na st-1000 zeby działał z moim alarmem, bo standardowy który był w zestawie z siłownikami potrzebował 2 przewodów z alarmu). Jak połączyć CZ z alarmem zeby to normalnie działało?????
WITAM, mam pytanie co może być przyczyną niedomykania jednych drzwi przez centralny zamek. Podczas włączania zamek tych drzwi "próbuje wejść" do środka jednak na próbach się kończy. Po ręcznym wciśnięciu tego zamka -nie ma problemu z jego otworzeniem -z pilota. Czy takie działanie zamka jest skutkiem awarii siłownika, czy może jest to jakaś bardziej...
Witam wszystkich Nie wiem czy założyłem temat w poprawnym dziale jeżeli nie to przepraszam i prosze o przeniesienie. A teraz do rzeczy :) Zastanawiałem sie nad wykorzystaniem siłownika centralnego zamka z samochodu do poruszania zasuwy w zamku. Kupiłem siłownik typu slave 2 przewodowy, przetestowałem go na zasilaczu i wyglada na to że działanie siłownika...
dziękuje pogłówkowałem i założyłem działają pozdrawiam
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Centralny-Mam problem-nie działa centralny tzn. zgubiłem kiedyś kluczyk z pilotem więc załatwiłem sobie nowy kluczyk z odbiornikiem. Ale centralny nie działa- właściwie to nigdy nie działał; Do rzeczy: przełożyłem centralkę i pilota z nowszego rocznika auta i nic. Do tego siłownik zamka drzwi kierowcy nie domyka się gdy naciskam przycisk centralnego...
Jak kupiłem auto to dostałem takiego pilota. Auto mam od wczoraj Kupowałeś z zamkniętymi oczami, czy po pijaku? Fordy mają tak skonstruowane zamki, że zamkniesz każdym kluczykiem, a otworzysz tylko właściwym. Teraz pytaj sprzedającego, co jest grane. Ale jeśli masz wyrobione klucze/wkładki, to wymiana kompletu. Najpierw. Doprowadzić do porządku mechanikę...
Dzień dobry. Czy ktos wie gdzie znajduje sie moduł centralnego zamka w roverze 25 (2.0 diesel, 2003 rok)? Prawdopodobnie przez zwarcie kabli przy tylnej klapie uległ on uszkodzeniu. Siłowniki zamków działają. Pozdr
Dobra, zwracam kolegom honor... Powiedzmy,że nie ma wbudowanej "centralki do central zamka". To kwestia nomenklatury. Centralka alarmowa posiada sterowanie centralnym zamkiem. Nie posiada natomiast przekaźników. Zresztą z tego co wiem żadna porządna centralka nie posiada przekaźników. Jest tylko jakieś g*** na allegro z wbudowanymi przekaźnikami. Skorpion...
Na chwile obecną działa mi zamykanie i otwieranie drzwi kierowcy i wlewu. Całą pneumatyka jest połaczona równolegle więc albo działa wszystko albo nic. Albo jakiś h%$#^ pozaślepiał niedziałające siłowniki.
FH13 2012r. Jakieś 2 mce temu kierowca z pilota zamknął auto i już go nie otworzył bo kluczyli zostały w stacyjce. Po otwarciu ( zapasowym kluczykiem ) okazało się że jest spalony bezpiecznik . Założył go ale CZ już nie działał z pilota . Działała tylko str. pasażera zasterowana z zamka kierowcy lub z przycisku na sterowniku szyb. Jednak często zdarzało...
Witam ponownie. Założyłem "uniwersalny" zamek centralny zamiast orginału, tzn. pod BSI podpiąłem zwykłe siłowniki i na razie wszystko gra. Ciągle nie mam pomysłu czemu tamte się sfajczyły. Podobno dzień wcześniej właściciel palił na krótko samochód "na kable", ale podobno jeszcze wtedy zamki działały.
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
Marku - wysteruj siłownik bezpośrednio z akumulatora (przez bezpiecznik 10A dla bezpieczeństwa) i sprawdź działanie zamków. Jeśli nie ulegnie zmianie, to coś nie tak z siłownikami. Jeśli zaczną działać pewnie, to szukaj w instalacji zamka.
Ponawiam pytanie kolegi wyżej mam ten sam problem jak dokładnie zaprogramować kluczyk do c.z.? Sterownik mam jeden za radiem ten z żółtą nalepką, jak podaje masę na przekaźniki otw./zamyk to siłowniki działają ale z kluczyka już nie....jak sprawdzić czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?
michal54_87 - widziałeś kiedyś oryginalne siłowniki od seicento? Lewy jest lustrzanym odbiciem prawego i nie ma możliwości ich zamiany miejscami.
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
W tym modelu (SLX) był zawsze montowany centralny, ale bez pilota. Otwarcie drzwi kierowcy otwierało pozostałe drzwi. Dodając jeden siłownik i modół sterujący z pilotem dodajesz tak jakby drugi zamek centralny- jeden steruje drugim. Mathev
tak oczywiście musisz tylko posiadać modół top 32 lub top 33. No i oczywiście siłownik master. POZDRAWIAM
Miałem ten sam problem . Bardzo często pada zamek od strony kierowcy i jest on najdroższy . Aby dalej wszystko działało dołożyłem zwykły siłownik od centralnego zamka uniwersalnego . I tak już działa 1,5 roku .
Witam mam problem z oryginalnym sterownikiem CZ, przestały działać dwa piloty w jednym czasie w związku z tym chciałbym założyć jakiś sterownik, ale nie wiem jak wygląda sterowanie w tym samochodzie, bądź go naprawić. Czy spotkał się ktoś z niedziałającym sterownikiem w tym aucie ?? Jaka może być przyczyna usterki?? Dodatkowo jest też problem siłownikiem...
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Witam. W którym miejscu najlepiej zamontować siłownik od centralnego zamka (4CAR). Nie mam pojęcia w którym miejscu go przykręcić by wszystko działało? Zdjęcia siłowników pobrane i internetu ale są identyczne.
Witam realizuje projekt sterowania taśmociągiem na który są zamontowane dwie bramki które mają spychać przedmioty do odpowiednich miejsc. Te bramki chodzą na siłownikach z centralnego zamka. Jak zrobić żeby każdy z dwóch siłowników działał osobno bo narazie działają na zasadzie Master Slave. Macie jakieś pomysły?
Witam. Mam w samochodzie alarm i centralny zamek. Siłownik "master" od kierowcy nie miał siły otwierać, więc kupiłem nowy i mam problem. Podłączyłem do tych samych przewodów (czarny, brązowy, biały, niebieski i zielony) niestety coś jest nie tak. Postaram się opisać błędne działanie siłownika: 1) wszystkie zamki zamknięte 2) otwieram fizycznie nowy...
Kilka lat temu? Najpierw sprawdź przewody w przelotkach (taka gumka "harmonijka" łącząca drzwi z karoserią) Następnie warto sprawdzić działanie zamku od strony pasażera - powinien być "master" - to znaczy, że zamykając drzwi od strony pasażera też ma się samochód zaryglować.
Jest na to patent. Musisz zdemontować kasetę zamka, odpowiednio wygiąć drut (cięgno) tak, aby przejść przez plastikową obudowę zamka i zaczepić się o dźwigienkę pod sprężynką. Potem jeszcze bardzo dokładnie musisz umocować siłownik (w połowie ruchu góra-dół). Jest z tym trochę kombinacji, dlatego od dawna nie montuję uniwersalnych centralnych do tego...
Podepnę się i ja pod istniejący temat. Mam problem z centralnym w sprinterze i na chwilę obecną wszystkie gwiazdy na niebie jako winowajcę wskazują siłownik prawych przednich drzwi. Gdy zamykam kluczykiem lewe następuje znany problem z pozostałymi zamkami typu "zamyka i od razu otwiera". Przy zamykaniu prawych drzwi z reguły nie dzieje się nic, pozostałe...
nie mam, robiłem to jakiś czas temu "na żywca"...
To co? Mamy naprawić zdalnie? Skoro ściągasz tapicerkę, to ściągnij ją znowu, tylko tym razem zrób coś więcej niż odpięcie wtyczki z siłownika. Sprawdź jego działanie. Sprawdź działanie zamka ze zdjętą tapicerką, by było widać, co się tam dziej. Sprawdź stan przewodów w przepustach drzwiowych. To podstawy przecież... Na tą chwilę, to wydaje mi się,...
Sprawdź dokładnie cała wiązkę od komfortu, szczególnie ten odcinek co leży na podłodze , pociągnij przewodami w miejscach złączek tych fabrycznych także od masy. To co opisał kolega wcześniej sprawdzi popraw te połączenia naprawiane, zwłaszcza te od czerwonych kabli są złączone moim zdaniem za cienkim przewodem. I oczywiście bezpieczniki. Na krotko...
kostkę miałem odłączoną jak badałem zachowanie, a zapomniałem dodać że sprawdzałem właśnie działanie tego siłownika i nie zależnie czy przekręcam kluczyk w lewą, w prawą stronę czy w ogóle nic nie ruszam kluczykiem zawsze zwarte jest 2 z 3 przewodów. Nie zmienia to faktu że jeśli podłączam kable na krótko do masy pozostałe drzwi i tak nie reagują.
Witam dziękuję za zainteresowanie . Wejście było siłowe przez okno . Wkładki pracują z niewielkim oporem , ale da się je przekręcić w lewo i prawo . Zakładam że są ok. Nie ma żadnej reakcji zamków na te działanie . ..Odbijanie " to sytuacja że element w zamku przemieszcza się np : w prawo ale nie zostaje w tej pozycji (cofa się do pozycji wyjściowej...
Cześć. "Odgrzeję kotleta", bo mam ten sam problem - lewe drzwi przesuwne i też nie ma zasilania na stykach a siłownik sprawny. Napięcie (w odniesieniu do masy) się pojawia na jednym ze styków gdy naciskam przycisk na pilocie. Drzwi przesuwne z lewej strony mają jakby dwa siłowniki, każdy ma dwa kable zasilające w tym jeden wspólny. Z tego co zauważyłem...
Witam. Nie mogę otwierać klapy za pomocą zamka centralnego. To jest jedyny zamek który się nie otwiera, reszta działa. Kluczykiem otwiera się bez problemu, nawet jak zamykam i otwieram, to samo dzieje się z drzwiami. Rozebrałem poszycie klapy sprawdziłem przejścia kabli przez przelotkę klapy. Wszystko oki, ale siłownik nie działa. Do niego dochodzą...
Witam, i na początku proszę o wyrozumiałość. Dostałem taki zestaw jak na zdjęciu i chciałem zamontować go w Fieście MK3 która nie posiada centralnego zamka. Mam pytanie odnośnie siłowników tzw. master o ile się nie mylę. Czy ten zestaw jest kompletny i czy będzie otwierał/zamykał wszystkie drzwi z kluczyka? ? Bo nie do końca wiem gdzie mam podłączyć...
Podsumowując rozwiązanie z serwami modelarskimi w zastosowaniu szafy 3-drzwiowej koszt: 3x serwo modelarskie + koszt przesyłki około 93zł 3x sterownik + koszt przesyłki 80zł 3x włączniki + koszt wysyłki 15 Przewodów i innych nie liczę W sumie daje nam to około 188zł Jeszcze chciałbym rozeznać się w temacie siłowników centralnej zamka. Koszt takiego...
Dostawiany czyli nie oryginalny od peugeota? Jak go sprawdzić ( wychodzi z niego 5 przewodów)? Edit: Wyczytałem w sieci że prawdopodobnie jest to związane ze złą regulacją cięgna (siłownik ma większy zakres ruchu niż reszta mechanizmu), nie mogę wyszukać jak to wyregulować. Ktoś z Was to już robił?
Nie spotkałem rozwiązania aby ,,zwora'' była cały czas zasilana, ani to ekonomiczne ani niezawodne, ,,zwora'' ma działać tak jak siłownik zamka centralnego, pobiera prąd tylko wtedy kiedy otwiera lub zamyka. Ciekawa teoria. Zanim kolega napisze coś równie "odkrywczego", proszę zapoznać się z zasadą działania takiego urządzenia.
Witam W autku (Polo) mam zamontowany alarm silicon prelude i centralny zamek z siłownikami TITAN z oryginalną centralką. Niby wszystko działa lecz jak zamykam kluczykiem to zamki działają energicznie, zamykają się i otwierają poprawnie. Natomiast jak wyzwolenie jest z alarmu to ruch siłowników jest flegmatyczny, co skutkuje że nie zawsze się do końca...
To teraz należało by odłączyć siłownik w jednych przednich drzwiach (interesują ci tylko przednie, bo w nich są mastery - siłowniki sterujące) i sprawdzić działanie centralnego, a następnie w drugich. Jeśli po odłączeniu któryś drzwi centralny zacznie działać prawidłowo, to jest to usterka siłownika w tych odłączonych drzwiach. Jeśli to nie przyniesie...
Ja również posiadam sterownik do pompy z funkcją nadmuchu. Można go wykorzystać. Odnośnie siłownika zamka centralnego - będzie działać super, ale co w przypadku braku prądu? Nie zamknie klapki.
I to, że zostawiasz sobie oryginalną centralkę kiekerta, dołączasz tą za całe 75 zł i masz sterowanie z pilota i kluczyków. A jak wywalasz kiekerta, to pozostaje ci jedynie sterowanie z pilota, bo nie ma jak podłączyć kluczyków. Cały czas to wyjaśniamy, a ty uparcie swoje. Jak odłączasz kiekerta, to konfigurujesz nową centralkę do terowania bezpośredniego...
Główny problemem jest długi czas nagrzewania się skutera w temperaturze otoczenia poniżej 10 stopni. Więc z tego powodu wymyśliłem taki termostat na klapkę przy wylocie za cylindrem. Działanie: Zasilanie 12v DC -akumulator. Klapka będzie poruszana siłownikiem(master) do zamka centralnego , który będzie sterowany wyłącznikiem termicznym . Przy załączeniu...
Witam, samochód jak w temacie, ma założony centralny zamek (nie fabryczny, dokładany przy zakupie w ASO). Zamek obsługuje drzwi, nie obsługuje zamka klapy bagażnika. I teraz tak, zamki w drzwiach są "monostabilne" czyli klucz zawsze wkłada się w jednym położeniu. Żeby otworzyć/zamknąć drzwi przekręcamy klucz w lewo/prawo i potem wraca on do początkowego...
Mówisz o corolli e12 Ja mam E11 , siłowniki na allegro kupiłem najmocniejsze (czerwone) jakie były . W renault mimo tych siłowników tył niechciał działać dobiero rozebranie mechanizmu zamka i przesmarowanie naprawiło działanie. Co do rozbierania drzwi i boków w toyocie jest to bez porównania rozwiązane , w renault albo coś niechciało spasować albo...
Witam ponownie. Paweł wawa - powiem tak: jeszcze się nie poddaję i to chyba nie dobrze bo sytuacja stała jeszcze gorsza, mianowicie: miałem auto z centralnym z klucza i nie działało z pilota, teraz po tych wszystkich poradach nie mam ani centralnego z pilota ani z klucza... zrobiłem tak jak proponowałeś: sprawdzić siłowniki - części mechaniczne siłowników...
Szanowni Forumowicze, Potrzebuję pomocy przy centralnym zamku w Seacie Ibiza z 2004 roku. Do samochodu posiadam jeden kluczyk bez nadajnika radiowego, centralny zamek jest fabryczny. Po włożeniu klucza w zamek w drzwiach kierowcy i przekręceniu w prawo centralny zamek zamyka się we wszystkich drzwiach wraz z blokadą uniemożliwiająca otworzenie od środka....
A powiedzcie moze jest mozliwosc nie kupowania wszytskiegotylko wpiac ssie w skrzynce bezpiecznikowej do awaryjnych i czy nie bedzie to dzialac??
Pytanie jak w temacie. Chcę się dobrać do siłownika centralnego zamka bo przestał mi działać w prawych tylnych drzwiach.
Witam. Mam problem z 2 rzeczami w Seat Ibiza 1.4 benzyna z 2009 roku: 1. Centralny zamek nie rygluje drzwi od strony kierowcy (tylne i od strony pasażera zamyka). 2. Nie działają mi tylne szyby elektryczne, a przednia od strony pasażera otwiera i zamyka się skokowo (przerywa). Ktoś już miał coś takiego? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie...
jeżeli dobrze rozumiem po podaniu impulsu zamykania z alarmu siłowniki idą w odwrotnym kierunku niż chcemy należy zamienić miejscami kable w siłownikach
Panowie nie skupiajcie się na zasilaniu tylko sposobie montażu siłowników, bo to większy ból głowy.Linka od wewnętrznej klamki, jak zamontujesz mechanizmy i pociągniesz wiąchę to ci podpowiem jak to zasilić. No i musisz się zaznajomić z zasadą działanie wyłącznika prądu w renault, bo jeśli wyciągasz kluczyk ze stacyjki i wyłącza się prąd to jest niewłaściwe...
To może lepiej wymień wkładki zamiast się w tym babrać? Żeby uruchomić ten zamek musiałbyś pewnie rozebrać bębenek itd. gra nie warta świeczki. Hałaśliwe działanie zamków - uszkodzenie samych zamków ("wyrobienie" się ich). Sprawdź, który tak hałasuje i wymień. Oczywiscie zakładam że zamki masz oryginalne. Jeżeli nie, to masz prościej bo siłowniki dokładane...
A zatem tak: Ad. 1. Kierunki migają bez względu na to, czy działanie wywołał pilot czy siłownik master. Zrobienie układu, który będzie blokował miganie dla przycisków jest możliwe, ale po prostu niewarte zachodu. Taka sytuacja zachodzi bardzo rzadko - więc odpuszczam. Ad. 2. Na razie zostaje tylko sygnalizacja kierunkowskazami. Impuls do siłowników...
Oprócz zasilania dalej źle. Centralny reaguje, jak podajesz naprzemiennie impulsy masy na niebiesko biały i niebiesko czerwony? Tak - przełączanie Switcha powoduje zamykanie i otwieranie centralnego w oryginalnej instalacji Jak tak, to wpinasz się ze sterowaniem masą i po problemie. Możesz próbować z tego sterownika wysterować TYLKO dokładany siłownik,...
czyli jednym slowem zrobic zos z niczego i koniecznie musi dzialac .
Dzień dobry, jestem posiadaczem samochodu marki Audi A4 B7 Avant kombi. Mam problem z centralnym zamkiem. Sprawa wygląda tak, że czasem po zamknięciu auta z pilota nie ryglują się drzwi od kierowcy, tym samym nie miga czerwona dioda kontrolna w drzwiach i auto po zamknięciu nie generuje krótkiego sygnału "piknięcia". Wszystkie pozostałe drzwi ryglują...
Nie kluczy tylko kup wkładkę i ja dopasuj pod swój klucz. Ah w ten sposób. Nie wiedziałem, że takie rzeczy robią, dzięki. 150 za taką usługę mi proponują. Dodano po 3 Panowie, teraz to mi wstyd. W końcu się zabrałem do tego, żeby w ogóle zobaczyć jak to wygląda od wewnątrz. Okazało się, że cały ten mechanizm jest zasłonięty plastikową osłoną. Wystarczyło...
działanie zamka centralnego działanie centralnego zamka podłączenie siłownika zamka centralnego
cabletech pilot peugeot partner rozrząd baterie rowerowe połączenie
Fendt Favorit 4S 1969 - Brak hamulca lewego koła tył Reducing Charging Current for Electric Cars: Tesla, Nissan, BMW