Witam, musiałbym sprawdzić układ cały pod kątem dziur w dolocie, co polecacie, raczej skłaniam się ku opcji wpuszczenia dymu w układ. Czy coś takiego to dobre rozwiązanie?: [url=]Link inna opcja to: [url=]Link + e papieros Czy wytwornica dymu daje jakieś ciśnienie? Czy raczej niewielkie? Bo pytanie czy sam dym wpuszczony gdy wężę nie będa napęczniałe...
Nie ma żadnego wpływu. ABT to jednopunkt. Jak chcesz tam szukać dziury w dolocie to jedynie rura od serwa hamulcowego i podstawa przepustnicy do sprawdzenia.
wpływ będzie miało nieznaczny- zimniejsze powietrze jest gęstsze (wiecej tlenu w jednostce objętosci) i może to coś tam doda (jakieś 2-3KM). Robisz po prostu kawał rury idący od dziury w zderzaku do reszty układu dolotowego i na końcu stożek. Jak się boisz, ze w razie przejazdu przez kaluże ci wodę wciągnie to możesz zrobić po prostu doprowadzić rurę...
Witam, może ktoś mi pomoże w poszukiwaniu elementu ze zdjęcia. Niestety sama nigdzie nie mogę znaleźć, albo nie wiem gdzie szukać 😕. Dolot/rezonator powietrza Chevrolet Nubira III 1.8 benzyna 2009r. Wykruszyła się połowa mocowania dolnego do przepustnicy i dodatkowo guma przy nim, jest całkowicie zniszczona i dziurawa także też koniecznie do...
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
Witam ponownie nie mogę znaleźć nieszczelność dolotu. Sprawdziłem z góry węże opaski psikałem PLAKIEM nie mogę nic znaleźć lambda na wolnych obrotach dochodzi 23.1-24.1 % to duża dziura musi być. Katalizator i wydech jak będzie dziura to może być lewe powietrze ? Proszę o pomoc.
Wtryskiwacz ma iglicę unoszoną ciśnieniem wtryskiwanego paliwa. Są to minimalne ruchy, dziesiąte części milimetra i tego prawie nie słychać. Ale jeżeli zawiedzie regulowana sprężyna ustalająca ciśnienie otwarcia (np pęknie) lub sama iglica się wypracuje - to wtedy do cylindra wędruje zupełnie nie kontrolowana dawka paliwa. Efekt spalania takiej dawki...
Witam speców. Chciałem zapytać jak sprawdzić odmę ewentualnie czy można wypiąć węża który idzie z odmy do rury przed turbo, zaślepić dziurę, a węża z odmy włożyć do jakiejś puszki. pytam bo nie mogę dostać odmy w żadnym sklepie a oryginał z serwisu trochę kosztuje a nie jestem pewny czy to jest to. objawy są takie iż po postoju przy odpalaniu kopci...
Witam Bardzo proszę o pomoc. Posiadam Opla Astre 1.6 8v, 75 KM, rok temu zakładałem gaz 2 gen. na sterowniku Bingo M, dziś wymieniałem filtr powietrza i zauważyłem ze mam zaślepiony przewód doprowadzający zimne powietrze do filtra, a z dołu obudowy filtra (puszki) są wywiercone dwie dziury o średnicy ok 2.5 cm. Dodam ze na samym początku w pierwszym...
Spotkałem się z takim wywalaniem oleju w sprężarce która miała za wysoki stan oleju, a najlepsze było to że prawdziwy stan oleju było widać w zbiorniku dopiero po rozgrzaniu jej powyżej temperatury otwarcia termostatu (tam było 75stopni) , trzeba było ją podtrzymać na pracy 10-15 min z wysoką temperatura i dopiero wyłączyć , poczekać kilka minut aż...
W tym silniku niestety nie mam map sensora, trzeba by się wpiąć gdzieś przy nie wiem? dolocie i wtedy zmierzyć. Przepływomierz teoretycznie jest ok, a rozrząd tzn ten łańcuch to poprzednik zmieniał. A czy czasem uszkodzone DV nie powoduje upustu ciśnienia powietrza jak w tych mocarnych turbo-benzynach? Tutaj jest świst przy przyspieszaniu, ale to muszę...
Witam, planuję zrobić taką przeróbkę : fabryczny dolot wyposażyć w przepustnicę która przełączałaby dwa źródła powietrza - w jednym położeniu tak jak jest (np w kurzu czy deszczu) a w drugim położeniu powietrze zasysane by było z nadkola i z dziury w zderzaku (przy ładnej pogodzie jak nie byloby duzego ryzyka zassania brudków). Mysle o wykorzystaniu...
Mam pytanie ta mała pokrywa na silniku to jest "dolot" od turbiny?(Nie znam się totalnie) i czy możliwe jest że gdzieś w tym miejscu jest dziura że słychać swist którego wczensiej było.
Witam. Musze powiedziec ze poruszane tutaj tematy bardzo mi się spodobały, sporo mnie nauczyły jednak nie znalazlem jak do tej pory lekarstwa na przypadlosc tkóra dolega mojemu autku.Mowa jest bowiem o fiacie BRAVA 1.216V. Mam instalacje III generacji. Kolektor ssący oczywiscie plastykowy, wiec zostaly w niego wkręcone 4 zaworki oczywiscie do każdego...
hmm, teoretycznie tak, gdyz przy wiekszych obrotach dmuchawa pracuje szybciej, powietrze przez owe dziury przelatuje z wiekszasila, co moze wlasnie buczec, ja jednak robilem w kolegi maluszku takie dziurska i problemu takiego nie ma. Sproboj maxymalnie wygladzic powierzchnie jakby na 'obwodzie dziur" tak aby nie przypominala klina, aby byla max gladka...
Dziura w membramie?
Dopytam jeszcze dokładnie, ale z rozmowy wynikało, że wymiennikownia jest postawiona na koszt MPEC, a rozprowadzenie po bloku my płacimy plus liczniki. Aha sprawdziłem dokładnie, jest to 57 tys. zł, a nie 54 jak wcześniej napisałem. Jest przygotowany szczegółowy kosztorys wykonania przez MPEC (gdzie liczona jest każda czynność, np. wiercenie dziury...
Kolektory tam pękają, na ten problem nie ma wpływu. Zrozum, nie ma znaków, te romby które tam są to dla ozdoby, dziury w kołach są do blokady kół dzięki której koła można odkręcić, o innych znaczkach robionych przez mechaników nawet nie wspominam. Blokadę można założyć w dwóch pozycjach. Kolejnym problemem jest że gdy odkręca się śrubę koła pasowego...
ojej to 0,35 czy 0,5 ? :) A co jeśli np. mam maleńka dziurkę i będzie to miało wpływ na prace silnika a pomiar będzie powiedzmy w przedziale tolerancji. Fajnie by było wiedzieć poniżej i powyżej jakiej wartości mam się martwić bo gdzieś jest dziura :)
Witam! Mam podobny problem, zapala się check i błąd P11A8 po czym auto traci moc a z komory silnika po dodaniu gazu słychać buczenie jakby pojawiła się dziura w kolektorze. Do tej pory zamieniłem miejscami dwa elektromagnetyczne zawory i założyłem nowy napinacz łańcucha. Efekt bez zmian. Panowie może jakieś podpowiedzi lub sugestie?
A niby w jakim celu, jak wąż pęknie to widać i słychać dziurę na km. Na intercoolerze też widać pocenie od razu. Ok to zaproszę Cię do siebie, przejedziemy się 2 km i mi powiesz z fotela kierowcy jaki wąż o jakim nr jest pęknięty, albo gdzie ucieka powietrze. Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale nawet jak w dętce masz dziurę to wkładasz napompowaną...
Ok ta_tar , tyle że jak spojrzysz na fotę którą zamieściłem, woreczek jest przykręcany maską alu, czyli licząc od dołu wygląda to tak: - pokrywa dolna z szybką uchylną - filtr jednorazowy, docinany pod wymiar - druty mocujące filtr jednorazowy - woreczek (dziwny) - płyta dziurkowana alu - element główny z wirnikiem, wiszący na ścianie Wirnik "wierci"...
Dla czego próbę olejową nie ma sensu robić?. nie wykryje padniętych zaworów, olej posmaruje przylgi i dociśnie grzybki zaworów. Po zawodach, zawory które będą podbijane w czasie pracy silnika na oleju są szczelne, w tłokach trzeba wypalić dziury żeby próba olejowa coś dała. Do silnika 2 suwowego tak, 4 suwowy nie. Wiem że ujawnią się zwolennicy tej...
Witam jak sprawdzić szczelność dolotu ? Szukałem góra silnika sprawdziłem węże opaski i nic nie widać a sonda lambda na wolnych obrotach dochodzi do 23.1 %. Psikałem wodą z płynem i też psikałem PLAKIEM i obserwowałem parametry Sondy lambda i nic tak samo. Czy wydech może mieć coś wspólnego katalizator dziurawy ? Proszę o pomoc
Zapytam tak - czy są jakieś problemy z tym autem oprócz tego że jak ręką zatkasz dolot to jest brak reakcji? Jeżeli oprócz tego że jest olej na świecy nie ma żadnych innych objawów to zostaw to lewe powietrze (które jest wedle ciebie) w spokoju bo z autem jest wszystko ok. Druga sprawa jest taka - nie rób zagadek tylko pokaż co jest u ciebie w aucie....
Robiłem to wszystko z tydzień temu w moim escorcie. Objawy to wariacja silnika po odpuszczeniu gazu i na wolnych obrotach. Zaczynasz od zdjęcia dolotu i zdemontowania tego co pod nim jest czyli przepustnicy (gardziel z otwarciem sterowanym linką gazu). W zetecu są to 4 śruby. Od razu odłacz sobie złączke przy potencjometrze przepustnicy (u mnie prawdę...
No. I sprawdź szczelność dolotu.
Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Takie "dziury" otwory w tłoku robi taka blokada tłoka . Powinni używać takiej: . A przyczyną takiego stanu pilarki to brak usługi filtra powietrza który spowodował najpierw zbyt bogatą mieszankę (nagar) a później przedostawanie się pyłu i zakleszczenie pierścieni tłokowych a w konsekwencji zatarcie tłoka, pył drzewny w dolocie jak i w komorze korbowej...
Turbo tak jak pisałem regenerowane pół roku temu, więc olej najpewniej z odmy bo nawet na tym zaworku łączącym odme z dolotem jest olej. Jak mam wymieniać węże doładowania co trzy miesiące to ja dziękuje za takie wozidło. Tak patrzę to bez sciągania przodu intercoolera nie wyciągne, chyba że go po prostu odłącze od węży i przepłukam ekstrakcyjną. Ogólnie...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Porozwalany, nieszczelny dolot -jakby był szczelny to 25l gazu na 100km zadusiłoby silnik. Naprawdę trzeba cudów dokonywać na ręcznym, by przy prawidłowym składzie mieszanki w tym aucie osiągnąć ponad 20...Część z tych 25l obraca się w pierdy i smród, który na skrzyżowaniu nie pozwala czasem w aucie usiedzieć...zależy jak wieje wiatr. Auto jest zalewane...
Turbo ma nie gwizdać tylko robić nadciśnienie w dolocie. Taki objaw daje właśnie turbo które nie dobija ciśnienia do zadanego. Ale to tylko przypuszczenia przydałby się log na 4 biegu jak idzie dobrze i wywala błąd. Równie dobrze może być dziurawy dolot np intercooler i wtedy też turbo nie nienapompuje bo ucieka bokiem.
Po 1) to wcześniej wspominałeś że sprawdzałeś cały dolot i że jest szczelny a teraz masz wątpliwości, bo coś świszczy, no trudno powiedzieć może dziura w dolocie, może turbina, może spękana strona gorąca itd. Po 2) moim zdaniem przeciętny mechanik nie postawi Ci tego auta na nogi, bo tutaj błędów zero, a potrzebne jest sprawdzenie pod kątem typowych...
Ale błąd równie dobrze może być powiązany z dziurą w dolocie za turbo. Za turbo a przed silnikiem panuje nadciśnienie i jak jest dziura część powietrza jest tracona. Turbo ma pewien zapas by skompensować brak i uzyskać zadane ciśnienie w dolocie. Jednak jest jeszcze przepływomierz który mierzy ilość powietrza i to na podstawie jego wskazania wyższego...
Wrzuć 011. Wygląda na padniętą przepływke albo dziurę w dolocie. EGR zaślepiony ? Pierwsze bym się mu przyjrzał a później, spróbuj przeczyścić podmienić przepływomierz, i sprawdź szczelność dolotu. Pozdrawiam.
No nie dobija do zadanego ciśnienia. Powodów może byś masa. Pierwsze co by sprawdził jakie jest faktycznie ciśnienie w dolocie. Przepływ może powiedzieć co nie co jak za mały to coś zatkane ,jak w normie dla tego aktualnego ciśnienia to turbo (regeneracje skopane się zdarzają) jak z duże masz dziurę w dolocie za turbo a przed silnikiem i ciśnienie ucieka....
Znajdź dziurę w dolocie...Podpowiedz juz masz dziura pojawia sie wraz z wzrostem temperatury silnika
Masz dziurę w dolocie. Sprawdź rury do intercoolera zwłaszcza te gumowe.
Dziura w dolocie.
albo dziura w dolocie. Sprawdź gumy
Sam błąd już jest podpowiedzią - ciśnienie doładowania granica nie osiągnięta. Brak powietrza z dołu, Coś z sterowaniem turba , dziura w dolocie.
Witam, mam maly problem. Zauwazylem kiedys, ze przy zmianie biegu z 1 na 2 i z 2 na 3 slychac swist.Cos jakby zrzucanie cisnienia. Dzisiaj ten swist slychac bardzo glosno jak blow off jak w subaru imprezie, a do tego auto nagle zaczelo glosniej chodzic jakby sie zrobila dziura w dolocie. Czy te obie rzeczy sa ze soba powiazane? Dodam ze nie czuje az...
Nawet jak znajdziesz to nie czytaj. Sprawdź czy coś nie wygiąłeś w przepustnicy, czy zamyka się do samego końca. Napięcie na potencjometrze ma być 0,5V przy zamkniętej. Jak to wszystko będzie w porządku to zrobiłeś gdzieś niezłą dziurę w dolocie.
Piszesz że przewody szczelne ale podciśnieniowe czy układ dolotowy również bo wygląda jakby była jakaś dziura w dolocie.
Po tych objawach ja nie szukał bym sterownika, tylko dziury w dolocie.
Czy to szarpanie jest jakkolwiek podobne do wypadania zapłonów w benzyniaku? Jeśli nie to może to być brak powietrza, zbyt późno narasta ciśnienie z powodu wady turbo bądź dziury w dolocie.
Sprawdź czy nie ma dziury w dolocie. Czy podciśnienia są szczelne. Przepustnica czysta i zadaptowana prawidłowo.
Może by tak podać błędy wraz z opisami. Dla Ciebie może być to błąd uszkodzonego czujnika a dla innych może to być dziura w dolocie.
Panowie, nie wróżymy. Równie dobrze może być dziura w dolocie. Dane z diagnostyki są potrzebne.
Wskazania temperatury porównaj w zegarach i ECU. Zobacz czy masz pozłacane piny we wtyczce czujnika, jak nie to zmień na taką. No i znajdź tą dziurę w dolocie.
Dziura w dolocie.
Witam trochę późno turbo wstaje i przepływa wygląda nieciekawie. Może dziura w dolocie.
trzeba podjechać na kompa, piszczenie? może pasek albo rolka ci piszczy. ewentualnie dziura na dolocie.
Dziura w dolocie.
Otwarty EGR, bądź dziura w dolocie. Bądź jeszcze coś innego.
Sprawdź czy czasem nie masz dziury w dolocie. Sprawdź gumki na kolektorze ssącym - często tam ciągnie lewe powietrze (o ile masz kolektor z gumkami zaraz przy głowicy).
Witajcie! Zmieniłem turbosprężarkę na używaną, czy mógłby ktoś sprawdzić czy wszystko z nią ok? LOG 003, 010, 011: Basic Settings: //Ten log zmienię wieczorem, gdyż wkradł się jakiś błąd i wrzuciłem stary z lutego. Proszę także o spojrzenie w EGR, gdyż zauważyłem jakieś duże wartości w logu dynamicznym. Basic Settings: Stara turbina zaczęła syczeć,...
Co znaczy mułowate od spodu? Coś mi tu nie pasuje ta dziura w dolocie. W jakim przedziale obrotów masz te gwizdy? Auto nie jest po jakimś chipie? Od 1800 obr/min ciśnienie doładowania osiąga to co chce dostać sterownik silnika. Tyle że od tego momentu turbina cały czas już pompuje więcej niż chce tego sterownik. Nie wiem czemu ale przy ok 2000 obr/min...
Powiem Ci kolego, że miałem 806 1996r 1.9td - i silnik pracował ładniej - a mam porownanie także do 406 w 2.0 hdi. Jeżeli jak sam mówisz naprawiasz mniejsze auta w garażu to chyba wiesz lub zauważyłeś, że olej w dieslu po kilku km zaczyna robić się czarny- kto sprawdza 4dni po wymianie stan oleju? Stan ma być przed max lub na max- nie więcej. Napinacz,...
Dziura w dolocie. Kody błędów też wiele by wyjaśniły.
Czyli tak pęknięty EGR to ujście powietrza które spreża turbo dwa brak podciśnienia do sterowania gruszka turbo plus klapą gasząca sprawdź co masz na wyjściu z pompy podciśnienia. Reasumując dość że turbo nie pompuje bo nie jest wysterowane to jeszcze jakby pompowało to w atmosferę bo jest dziura w dolocie. Zrób jeszcze raz test z klapą ale na odłączonym...
Bo w porządnej naprawie szuka się przyczyny zatarcia. Samo z siebie nie powstaje albo gaźnik jest kiepski albo dziura w dolocie. Często też można spotkać piłę czy kosę z za duża ilością oleju bo została zostawiona na zimę z paliwem czy na kilka tygodni w gorącym blaszaku latem. Paliwo odparowuje a olej zostaje potem mamy piękne rysy od nagaru na tłoku...
Żadne gusła tu już niestety nie pomogą -4,5tysobr/min to usterka, nie brak adaptacji. Przy niezaadaptowanej przepustnicy miałbyś 1000-1100 obr biegu jałowego. Możliwości jest kilka: -uszkodziłeś potencjometr przepustnicy, system nie widzi przez to położenia spoczynkowego, -uszkodziłeś silniczek krokowy, trzpień jest schowany i zablokowany; -masz dziurę...
No to jest "patent " na strzały w silniku jakaś customowa klapa antywybuchowa ulepiona z kleju i metalu . Wyrwało ja więc masz dziurę w dolocie. Z drugiej strony LPG nie powinno strzelać. A jak strzela tzn że instalacja skopana już na etapie wyboru części i montażu.
To zaprowadz samochod do mechanika niech sprawdzi turbo. Masz turbo z wastegate sterowane cisnieniem sprezarki. Niech sprawdzi dokladnie turbo i egr, no chyab ze kopci na czarno to dziura w dolocie.
Jak jesteś pewny turbo to szukaj dziury w dolocie. Turbo po regeneracji. Nie mam już pomysłów. Ale sprawdzę dolot. Dzięki.
Odpal auto i sprawdź czy sztanga zostanie zaciągnięta (akurat tutaj opada z tego co pamiętam). Jak nie, to podłącz na chwile bezpośrednio wężykiem z np węża od serwa. Możesz ściągać , zakładać i patrzeć jak pracuje. Jak jest zaciągana a nie ma mocy(nie dmucha) to wyłamana łopatka wirnika albo masz dziurę w dolocie. Dodano po 2 Zrobilem następny test...
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
Witam 3 cylinder trochę słabszy, lub pompka, egr zaślepiony, tyle z tych logów można wyczytać i nic na temat braku mocy. Jeżeli problem z autem podczas jazdy to logi też podczas jazdy nie na postoju. Zrób logi dynamiczne 003 008 011 Brak mocy + dymienie = dziura w dolocie.
Przy takim błędzie to przeważnie nie pali. Postaw rozrząd na znaki i sprawdź jak widzi synchro. Co do turbo to zagięta łopatka albo dziura w dolocie.
Najczęściej w 1.6 to dziura w dolocie. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic więcej nie wnoszą do dyskusji.
tylko jak i co dalej sprawdzić Jak to co ? Napięcie z TPS, lub to czy ECM widzi pozycję spoczynkową przepustnicy. wykluczając inne rzeczy jak dziura w dolocie. Pytałem czy jakaś diagnostyka była a tu brak odzewu.
Przedewszystkim czy to samo jest na gaz i na benz? Jakieś błędy co lambda pokazuje? w Vag com vcds da sie sprawdzic czy zgrywaja sie czujniki wału i wałka. Jeżeli na gazie to z gazem wiele problemów nawet odpinanie przewodów czy złacza od ECU LPG. Mozliwe tez styk stacyjki, jakiś przewód przetarty (gaz albo Benz), zapchane filtry, zaklejone wtryski...
Zasymuluj bogato i obserwuj sondy. Mają "wstać" obie oczywiście po rozgrzaniu. Jak wyjdzie pozytywnie to widzę tylko dwie opcję. Pierwsza to MAF a druga dziura w dolocie. Piszę teraz o PB.
Jak zapłon wypada na wolnych a na wysokich jest lepiej, i auto ma itd moc itd, to by świadczyło np o dziurze w dolocie. NIe napisałeś nic o kodach ani o tym czy wypada na konkretnym garze czy na wszystkich. Błąd jaki popełniłeś to nie zwrócenie uwagi na grzałki czy też poczekanie na rozgrzanie sondy. Może być też tak że tylna sonda została "wymazana"...
Brakuje tutaj podstawowej informacji. Czy wypada na wolnych, w całym zakresie obrotów ,czy np tylko przy obciążeniu. Brak info obłędach, korektach ,odczytach z sond MAF/ MAP. Moja szklana kula powiedziała że to dziura w dolocie.
Brak adaptacji ,zły odczyt z MAP,zły odczyt z czujnika temp. albo dziura w dolocie. Co mówią parametry?
Masz dziurę w dolocie...
A jest tam krokowy?Bo na takie obroty to by wchodził przy pełnym jego otwarciu albo dziury w dolocie.Także do kontroli krokowy plus jego sterowanie czyli TPS i ECU.
Witam wszystkich , mam problem z samochodem , jakiś czas temu nie mogłem uporać się z notlauf'em . Wymieniłem zawór N75 , węże podciśnieniowe , przepływomierz na końcu zdecydowałem się na czyszczenie turbo . Efekt jest , bo zamiast przeładowania jest nie doładowanie ( jak na moje oko ) Czy mógłby ktoś upewnić mnie w mojej racji i ewentualnie doradzić...
Omiń elektrozawór sterowania turbiny - podaj podciśnienie z ominięciem turbiny. Jeżeli poczujesz wtedy że pompuje to wina elektrozaworu lub jego sterowania. Jeżeli nie to turbina lub dziurawa grucha. Dziurę w dolocie raczej byś słyszał. Czy po odpaleniu widać że gruszka pociągnęła sztangę? Bez komputera będzie ciężko, z komputerem zrobisz loga i będzie...
Dziura w dolocie za turbo (dziurawy intercooler).
Gdzie napisałem "żeby było taniej"? Rzeczywiście w polsce tak bardzo przestrzegane są normy przy przeglądach że jak się nie ma 2 letniego autka to ciężko w ogóle go podbić. Parownik wygląda jak nowy - był regenerowany na oryginalnych częściach nie całe 2 miesiące temu.. co w ogóle nie ma żadnego związku z tematem tak nawiasem.. sekwencja nie pasuje...
Przepływomierz to dobry trop ale weryfikacja trudna. Bo trzeba by sprawdzić czy wartości jakie podaje są prawidłowe (kalibracja). Żeby zrozumieć charakter usterki trzeba zrozumieć jak układ działa. Czyli mamy dolot a na nim przepływomierz który mierzy ilość świeżego powietrza dostarczanego do silnika. Po drodze jest turbo ,przepustnica (która reguluje...
Gdzies czytalem ze esp pojawiajace sie i falowanie obrotow to moga byc spowodowane zlym polaczeniem przy wtryskach pb. Sprawdzilem wiec kontaktem prysnalem podoginalem piny zapialem ale nic. Natomiast wyrzuca mi czasem blad p0068 map maf malfunction. Maf czysty, map czysty. Nie wiem co zmienic co zrobic ten blad to rownie dobrze moze byc przepustnica...
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent To jest przy dziurawym dolocie lub dziurawym wydechu przed sondą lub awarią przepustnicy (brudna) lub przepływomierz mógł paść od uderzenia.
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
Jak jest dziura w dolocie to słychać twardy rezonans. Jak jest dziura w dolocie słychać syczenie podczas jazdy. Clio 2007 i przerdzewiały wydech. Mam nadzieje że jest na gwarancji i wymieniałeś w serwisie.
Davvvi , z tym przycięciem dolotu to ja bym się wstrzymał. Dolot jest miejscem w którym miesza się mgła paliwowa z powietrzem... (Np. w historii motocykli Iż (akurat mam, to wiem :D), w pierwszych dwóch modelach gaźnik wisiał praktycznie na cylindrze a w następnych modelach, stopniowo dodawano coraz dłuższy dolot.) A co do wracania z obrotów, to masz...
Jedt jakis otwor w rurze od dolu ale nic z niego nie wychodzi do rury tylko jakis kabelek od dolu Nie ma jakichś pustych dziur w dolocie, wszystko winno być szczelne, zaślepione, zatkane innym przewodem, lub czujnikiem. Nie ma tam nic co pasuje do tej dziury ? DWA kabelki, zielony i brązowy ? To może być ten "przepływomierz". to też, ale to chyba w...
Po czym poznać że EGR'u nie ma ? Na statycznym grupa 003 MAF wyliczony 250 MAF aktualny 480 czyli przepływomierz widzi, dwa razy więcej powietrza pobiera niż powinno być, takie rzeczy dzieją się jak jest dziura w dolocie lub zatkany, niesprawny, zaślepiony EGR. I raczej zaślepiony bo log dynamiczny pierwszy wskazuje tylko ż turbina budzi się powyżej...
Jeżeli chodzi o blosa to jest niezły pomysł,tylko,że w Polsce nie ma ludzi co potrafią go zestroić. A gdzie są? Mylisz się, BLOS jest znany w Polsce od....no ja znam przypadki montażu sprzed około 10lat(a jak wliczyć IMPCO...) -praktyka też już jest całkiem bogata, niestety poprzez dziwaczne manipulacje prawa unijnego, podziemna raczej -niemniej dostępna....
Witam Pacjent Ford Galaxy 1.9TDI 90KM 98r. Jak w temacie zrobiłem logi i proszę o omówienie. Logi na 3 biegu, pedał gazu w podłodze. Czemu się w tym aucie przyjrzeć. Dodam że auto zaczyna ciągnąć tak od 2000-2100obr. Grupy: 008 - Grupy: 011,011 - Grupy: 003 - Carrot: Dziura w dolocie Sztomel: W pierwszym logu 011 przeładowanie, w drugim jest prawidłowo...
Piszę z telefonu i nie mam jak obejrzeć filmu więc zapytam-jeśli odpalisz, ma już swoją temperaturę to trzyma żądane obroty na postoju bez zmian obciążenia? Pokręć kierownicą, włącz wszystkie światła naraza (mijania, drogowe, przeciwgilne), obroty powinny opaść i się podnieść w ciągu ok sekundy, dokładna stabilizacja do żądanych, takich jak mają być...
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
Interpretacja fatalna. 1 za znajomość angielskiego. Wszytko wskazuje na kierownice-- niestety, lub dziurawy dolot. Ten bład nie wskazuje jednoznacznie na element .
Może dziurawy dolot. Najlepiej zmierzyć ciśnienie doładowania.
Jada w trybie awaryjnym jeśli nawet nie wygeneruje żadnego błędu (zdarza się tak dość często - wiem to z autopsji) jest do ustalenia na podstawie parametrów z logów dynamicznych podstawowych grup czyli 003, 004, 008, 010, 011. Dziura w dolocie pomiędzy przepływką a turbo wcale nie powoduje, że turbo nie będzie dawać właściwego ciśnienia doładowania...