Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Reinzosil-em można zakleić dziurkę, nie rozpuszcza go benzyna i trzyma wyśmienicie
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Musisz sprawdzić to na sucho czy działa przed włożeniem do zbiornika. Pływak dziurawy ,utopiony ?
Kolego nie byłem przy składaniu silnika, więc tylko mogę gdybać, że może źle złożyłeś rozrząd. Twierdzisz, że znaki się pokrywały, a w jakiej pozycji był wówczas tłok, wg mej wiedzy powinien być w GMP. Zalewanie świecy może wynikać m.in. ze zbyt wysokiego stanu paliwa w gaźniku (nadal dziurawy pływak lub źle wyregulowany poziom) lub z niemożliwości...
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Po wyjęciu pływaka z butli na sucho normalnie działa i wskazuje. Ja już tego nie rozumiem.. Może pływak jest dziurawy i tonie...
Z zalutowaniem moga mieć problem (bariera językowa).Od jakiego innego auta pasuje plywak do poldka????? I jeszcze jedno;tak sobie myślę czy pływak mógł się przedziurawić od długotrwałej jazdy na gazie(pusta komora pływakowa)?? :roll:
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
To chyba oczywiste że ma być pusty. Dziurawy pływak można opróżnić z paliwa, odtłuścić i skleić.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
Witam Fotki wszystkich dysz masz wystawione na allegro możesz sobie je porownać. A może masz pływak dziurawy bądź za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
pływak sprawdzałeś czy nie dziurawy ?
Jeśli masz gaźnik to zaciął się pływak albo jakiś brud podszedł pod iglicę no chyba że masz dziurawy pływak.
Witam .Był sprawdzany czy nie jest dziurawy pływak i czy rezystor od poziomu paliwa jest sprawny? Ostatnio jak oglądałem pływak to nie wydaje mi się żeby był dziurawy chociaż z drugiej strony widziałem na progach tego pływaka lekkie pęknięcia,a co do rezystora to szczerze powiedziawszy nie wiem co to jest, jeśli chodzi o pływak sprawdzę go jutro i...
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Może dziurawy pływak nabrał paliwa?Jeśli tak to efekt będzie się pogłębiał.
Zanim zaczniesz coś regulować przy sprężynce to zobacz dlaczego cieknie ci ze zbiorniczka z łapką. Prawdopodobnie masz dziurawy pływak lub nieszczelny zaworek którym ten pływak steruje.
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Może być problem z gaźnikiem, przy jeździe na samym gazie komora pływakowa jest pusta i pływak ociera się spodem, co jest powodem jego przecierania. Po przełączeniu na benzynę, dziurawy pływak nie domyka zaworu i silnik jest zalewany nadmierną dawką paliwa
Dziurawy pływak. Pływak w baku, który unosi się na powierzchni poziomu paliwa w baku ma dziure i łapie paliwo, co powoduje, że się zatapia.
Witam. Możliwe że pływak na skutek zimnego paliwa opada niżej i otwiera zawór igłowy, może też być jakiś paproch, albo odrobina wody która zamarza przy zaworku igłowym, dziurawy pływak. Ale obstawiam że to woda przy zaworku nie pozwala mu się domknąć bo to samo miałem w zimie w motorze. Pozdrawiam
Kolego sprawdź, czy przypadkiem nie masz dziurawy pływak. Wyciek paliwa z gaźnika może wskazywać na zawieszenie się zaworka zamykającego dopływ paliwa lub dziurawy pływak. Jeśli pływak wykonany jest z materiału nieprzeźroczystego, to musisz sprawdzić na tzw. "słuch", czy paliwo jest w pływaku. Jeśli tak, to pływak do wymiany.
Siemanko dostałem Romera ogara 205 od babci który stał w garażu ponad 3 lata nie odpalany i po tym czasie wymieniłem mu kranik na nowy bo stary nie przepuszczał paliwa założyłem mu filterek paliwa i wymieniłem pływak gaźnika bo stary był dziurawy przypomnę że 4 lata temu miał generalny remont i wtedy palił od kopa a dziś ani słowa, iskra jest koloru...
witam.Masz gdzieś wyciek ze zmywarki.Dokładnie ten pływak steropianowy odcina dopływ wody i załącza pompę spustową.Aby to sprawdzić postaw zmywarkę na kołkach tak aby był widok z pod spodu zmywarki oczywiście niech to mąż zrobi. :D Może wąż jest dziurawy może kwestia pompy myjacej albo uszczelki.pozdrawiam
Być może dostaje się "lewe" powietrze przez przewód ssący (kolektor). Może być również dziurawy pływak w gaźniku. Mogła wysunąć się zawleczka z iglicy w gaźniku. Posprawdzaj to wszystko.
dziurawy pływak ?
Podczas czyszczenia gaźnika pływak miałem wyjęty i sobie pływał swobodnie w benzynie więc dziurawy pływak odpada.
Sprawdz czy nie jest dziurawy pływak i luzy zaworowe.
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Wymień w zbiorniku zespół pływaka poziomu paliwa.Albo się zaciera albo dziurawy pływak do którego dostało się nieco benzyny.
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
A może zupełnie prosta przyczyna dziurawy pływak w gaźniku przez co obniżenie stanu paliwa,co w konsekwencji powoduje pracę niskim zakresie obrotów.
Kolego, masz problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Jest za wysoki, albo masz pływak dziurawy. Możliwy jest też uszkodzony zawór odcinający tzw. pływakowy, ale na tyle sztuk które miałem w swoich rękach nigdy mi się to nie zdarzyło. Wyjmij pływak i zobacz czy nie jest dziurawy lekko go podgrzej zapalniczką, jak będzie dziurawy to zobaczysz....
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Kolega bartosz789 ma racje, będzie dziurawy pływak lub zacinająca się iglica zaworu. Nie jestem pewien, ale tam jest chyba mosiężny pływak, lubią one pękać.
Mam problem z gaźnikiem w motorynce, podpompowałem paliwo do gaźnika i po chwili wylewało się z niego na zewnątrz czy to wina pływaka? Proszę o pomoc. Dodano po 1 nie wiem co się dzieje, pływak nie jest dziurawy
Pływak jest ok sam myślałem ze to może byc dziurawy pływak ale jest ok jeśli znajdę chwile czau jeszcze raz go zdemontuje i dokładnie wszystko posprawdzam i dam znać dziki za rade
Zdemontowałem pompę wysokiego ciśnienia i rozkręciłem . W komorze par paliwa było trochę brudu . Pływak pompy nie jest dziurawy . Przedmuchałem wszystko po kolei sprężonym powietrzem . Dodatkowo wszystkie wtyczki sprawdziłem i spryskałem preparatem usuwającym wilgoć . Nie podoba mi się , tylko czujnik ciśnienia paliwa . Wygląda na taki drętwy choć do...
jak gaśnie na bezynie to możesz mieć dziurawy pływak (jak to jest astra1 wczśniejsze wersje) a jak to jest wtrysk to może pompa się rozregulowała jak nie jeżdziłeś na benzynie. pozdro ;)
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Sprawdź sobie pływak w gaźniku i pompę paliwową ..... skoro nie jeździłeś długo na benzynie to wielce prawdopodobne że masz dziurawy pływak .... przetarł się po prostu od "niesmarowania". I myślę że zapłon nie ma tu nic do rzeczy :-) .
Sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy i czy zaworek pływaka zamyka dopływ paliwa.
poziom paliwa za mały albo za duży Dodano po 2 pływak może być dziurawy
dziurawy chłodnica membrana dziurawy dziurawy bęben
wieża paski falownik oscyloskop sharan włącznik
regulowany zasilacz lm317t regulowany zasilacz lm317t
Elektryczny wózek inwalidzki 24V a napięcie 25V Wózek inwalidzki z baterią 29.2V a działanie przy 24V