Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Reinzosil-em można zakleić dziurkę, nie rozpuszcza go benzyna i trzyma wyśmienicie
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Musisz sprawdzić to na sucho czy działa przed włożeniem do zbiornika. Pływak dziurawy ,utopiony ?
Kolego nie byłem przy składaniu silnika, więc tylko mogę gdybać, że może źle złożyłeś rozrząd. Twierdzisz, że znaki się pokrywały, a w jakiej pozycji był wówczas tłok, wg mej wiedzy powinien być w GMP. Zalewanie świecy może wynikać m.in. ze zbyt wysokiego stanu paliwa w gaźniku (nadal dziurawy pływak lub źle wyregulowany poziom) lub z niemożliwości...
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Po wyjęciu pływaka z butli na sucho normalnie działa i wskazuje. Ja już tego nie rozumiem.. Może pływak jest dziurawy i tonie...
Z zalutowaniem moga mieć problem (bariera językowa).Od jakiego innego auta pasuje plywak do poldka????? I jeszcze jedno;tak sobie myślę czy pływak mógł się przedziurawić od długotrwałej jazdy na gazie(pusta komora pływakowa)?? :roll:
To chyba oczywiste że ma być pusty. Dziurawy pływak można opróżnić z paliwa, odtłuścić i skleić.
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
Witam Fotki wszystkich dysz masz wystawione na allegro możesz sobie je porownać. A może masz pływak dziurawy bądź za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
pływak sprawdzałeś czy nie dziurawy ?
Jeśli masz gaźnik to zaciął się pływak albo jakiś brud podszedł pod iglicę no chyba że masz dziurawy pływak.
Witam .Był sprawdzany czy nie jest dziurawy pływak i czy rezystor od poziomu paliwa jest sprawny? Ostatnio jak oglądałem pływak to nie wydaje mi się żeby był dziurawy chociaż z drugiej strony widziałem na progach tego pływaka lekkie pęknięcia,a co do rezystora to szczerze powiedziawszy nie wiem co to jest, jeśli chodzi o pływak sprawdzę go jutro i...
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Może dziurawy pływak nabrał paliwa?Jeśli tak to efekt będzie się pogłębiał.
Zanim zaczniesz coś regulować przy sprężynce to zobacz dlaczego cieknie ci ze zbiorniczka z łapką. Prawdopodobnie masz dziurawy pływak lub nieszczelny zaworek którym ten pływak steruje.
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Może być problem z gaźnikiem, przy jeździe na samym gazie komora pływakowa jest pusta i pływak ociera się spodem, co jest powodem jego przecierania. Po przełączeniu na benzynę, dziurawy pływak nie domyka zaworu i silnik jest zalewany nadmierną dawką paliwa
Dziurawy pływak. Pływak w baku, który unosi się na powierzchni poziomu paliwa w baku ma dziure i łapie paliwo, co powoduje, że się zatapia.
Witam. Możliwe że pływak na skutek zimnego paliwa opada niżej i otwiera zawór igłowy, może też być jakiś paproch, albo odrobina wody która zamarza przy zaworku igłowym, dziurawy pływak. Ale obstawiam że to woda przy zaworku nie pozwala mu się domknąć bo to samo miałem w zimie w motorze. Pozdrawiam
Siemanko dostałem Romera ogara 205 od babci który stał w garażu ponad 3 lata nie odpalany i po tym czasie wymieniłem mu kranik na nowy bo stary nie przepuszczał paliwa założyłem mu filterek paliwa i wymieniłem pływak gaźnika bo stary był dziurawy przypomnę że 4 lata temu miał generalny remont i wtedy palił od kopa a dziś ani słowa, iskra jest koloru...
Kolego sprawdź, czy przypadkiem nie masz dziurawy pływak. Wyciek paliwa z gaźnika może wskazywać na zawieszenie się zaworka zamykającego dopływ paliwa lub dziurawy pływak. Jeśli pływak wykonany jest z materiału nieprzeźroczystego, to musisz sprawdzić na tzw. "słuch", czy paliwo jest w pływaku. Jeśli tak, to pływak do wymiany.
witam.Masz gdzieś wyciek ze zmywarki.Dokładnie ten pływak steropianowy odcina dopływ wody i załącza pompę spustową.Aby to sprawdzić postaw zmywarkę na kołkach tak aby był widok z pod spodu zmywarki oczywiście niech to mąż zrobi. :D Może wąż jest dziurawy może kwestia pompy myjacej albo uszczelki.pozdrawiam
Być może dostaje się "lewe" powietrze przez przewód ssący (kolektor). Może być również dziurawy pływak w gaźniku. Mogła wysunąć się zawleczka z iglicy w gaźniku. Posprawdzaj to wszystko.
dziurawy pływak ?
Podczas czyszczenia gaźnika pływak miałem wyjęty i sobie pływał swobodnie w benzynie więc dziurawy pływak odpada.
Sprawdz czy nie jest dziurawy pływak i luzy zaworowe.
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Wymień w zbiorniku zespół pływaka poziomu paliwa.Albo się zaciera albo dziurawy pływak do którego dostało się nieco benzyny.
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
A może zupełnie prosta przyczyna dziurawy pływak w gaźniku przez co obniżenie stanu paliwa,co w konsekwencji powoduje pracę niskim zakresie obrotów.
Kolego, masz problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Jest za wysoki, albo masz pływak dziurawy. Możliwy jest też uszkodzony zawór odcinający tzw. pływakowy, ale na tyle sztuk które miałem w swoich rękach nigdy mi się to nie zdarzyło. Wyjmij pływak i zobacz czy nie jest dziurawy lekko go podgrzej zapalniczką, jak będzie dziurawy to zobaczysz....
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
Zdemontowałem pompę wysokiego ciśnienia i rozkręciłem . W komorze par paliwa było trochę brudu . Pływak pompy nie jest dziurawy . Przedmuchałem wszystko po kolei sprężonym powietrzem . Dodatkowo wszystkie wtyczki sprawdziłem i spryskałem preparatem usuwającym wilgoć . Nie podoba mi się , tylko czujnik ciśnienia paliwa . Wygląda na taki drętwy choć do...
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Kolega bartosz789 ma racje, będzie dziurawy pływak lub zacinająca się iglica zaworu. Nie jestem pewien, ale tam jest chyba mosiężny pływak, lubią one pękać.
Mam problem z gaźnikiem w motorynce, podpompowałem paliwo do gaźnika i po chwili wylewało się z niego na zewnątrz czy to wina pływaka? Proszę o pomoc. Dodano po 1 nie wiem co się dzieje, pływak nie jest dziurawy
Pływak jest ok sam myślałem ze to może byc dziurawy pływak ale jest ok jeśli znajdę chwile czau jeszcze raz go zdemontuje i dokładnie wszystko posprawdzam i dam znać dziki za rade
jak gaśnie na bezynie to możesz mieć dziurawy pływak (jak to jest astra1 wczśniejsze wersje) a jak to jest wtrysk to może pompa się rozregulowała jak nie jeżdziłeś na benzynie. pozdro ;)
Sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy i czy zaworek pływaka zamyka dopływ paliwa.
Sprawdź sobie pływak w gaźniku i pompę paliwową ..... skoro nie jeździłeś długo na benzynie to wielce prawdopodobne że masz dziurawy pływak .... przetarł się po prostu od "niesmarowania". I myślę że zapłon nie ma tu nic do rzeczy :-) .
poziom paliwa za mały albo za duży Dodano po 2 pływak może być dziurawy
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku... Okej ale pływak raczej nie jest utopiony, dziurawy i jak coś to jestem nowy w tematach motorów ponieważ posiadam motor od tygodnia.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Witam Mój pierwszy maluch miał identyczną usterkę, a powodem były świece zapłonowe (poprzedni właściciel założył jakieś węgierskie o całkiem innej ciepłocie). Wymień świece na oryginalne Iskry. Pozdrawiam Dziurawy pływak można naprawić. Wrzuć pływak do gotującej wody celem odparowania benzyny, a następnie zalutuj dziurkę. Nadmiar cyny usuń pilniczkiem....
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
:arrow: gery Może i ja dorzucę swoje 3 grosze. Co do instalacji gazowych w silnikach gażnikowych - zajrzyj do komory pływakowej i sprawdź szczelność pływaka a będziesz miał odpowiedź dlaczego silniki gażnikowe "na gazie" po przejechaniu kilku tys. km nie chcą chodzić na paliwie. Pozdrawiam. Dokładnie tak - nie ma paliwa , pływak nie pływa tylko sobie...
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
Wstawiałem klientowi w hondzie pompkę elektryczną zamiast membranowej z pół roku temu (nie dało się dostać membranówki) i dodam,że auto jeździ tylko na benzynie. tam miałem dodatkowo problem,gdyż przelew był z pompki,a nie z gaźnika. W trójnik za pompką wstawiłem dławik (na przewodzie powrotnym) zrobiony z końcówki wkładu do długopisu. I nie ma problemu...
Silniki 2T są zazwyczaj grymaśne. Jeśli stosujesz świece dedykowane do tego silnika, to może sprawdź kable WN, w tym też "fajki" świec, bo mogą mieć przebicie i iskra ginie lub jest osłabiona. Na próbę (jeśli jest to możliwe) można uruchomić silnik bez fajek. Niepokoi mnie spore zużycie paliwa. Może pływak dziurawy i zwiększa poziom paliwa, w wyniki...
Prawdopodobnie w gaźniku jest za wysoki poziom paliwa - wyreguluj go albo sprawdź, tak jak pisze kolega wyżej, czy pływak nie jest dziurawy i przez to nie tonie. Ewentualnie zaworek którym steruje pływak przepuszcza paliwo na postoju i powoduje podniesienie się poziomu paliwa - jak silnik zapali to tą za dużą ilość paliwa wypali i później przez jakiś...
Sprawdź linkę ssania czy odbija do końca bo wskazuje na zbyt dużą dawkę paliwa .Także może być opcja dziurawy pływak w gaźniku lub zaworek odcinający paliwo i silnik się zalewa.Jeżeli dobrze pamiętam. Te auta dawno robiłem to przerwa pomiędzy pływakiem a kapą gaźnika to 6,5mm na zamkniętym zaworku paliwowym. Dodano po 3 To był prosty sposób wiertło...
Myślałem, że pływak jest dziurawy Jakby był dziurawy to paliwo wylewałoby się z gaźnika. Prawdopodobnie pływak o coś ociera i nie opada, a przez to nie otwiera dopływu paliwa.
Panowie odpali teraz ale nie trzyma wolnych obrotów rozebrałem gaźnik i pływak był dziurawy i zbierała się w środku benzyna wymieniłem pływak na nowy problem dalej ten sam ale jak podpompuje paliwa to zbiera się ładnie i trzyma około 2 minuty wolne obroty a później gaśnie tak jakby mało dostawała paliwa iglica jest ustawiona na 2 ząbku dodam że coś...
Sprawdź jakie luzy na zaworach powinien mieć ten silnik - uważam, że silnik ma zbyt duże luzy na zaworach. Przeglądnij gaźnik i w razie potrzeby wyreguluj go, sprawdź jaki utrzymuje poziom paliwa i czy pływak nie jest dziurawy (może mieć paliwo w środku). W takim przypadku pływak będzie "tonął" i utrzymywał wysoki stan paliwa, a silnik będzie się "dusił"...
Zmienić kosz pompy, choć ja mam MPI 2001 rok i pływak nie wadzi o nic a gdy wskaźnik pokazuje jeszcze 5 l w baku jest sucho przez to zatarłem sobie pompę Tak wiec te modele chyba tak mają Jeżeli pływak byłby dziurawy nie pokazywał by wcale Spróbuj podgiąć ramię jak nie pomoże to do wymiany.
Obstawiam, że pływak się zawiesił lub jest dziurawy przez co dostaje tyle paliwa, że go zalewa. Napisz jaki masz gaźnik.
Sprawa jest prosta , nie zamyka zaworek w komorze pływakowej gaźnika . Przyczyny to : dziurawy lub pogięty pływak , zużyte gniazdo iglicowe w pokrywce lub uszkodzona iglica pływaka . Jeżeli wszystko jest ok. to wystarczy dotrzeć iglicę do gniazda .
Wskaźnik pokazywał zawsze zero. Nieraz nie che odpalić na kopa więc muszę dać trochę gazu i odpala. Wracając do pływaka to mechanik powiedział że nie był mocno dziurawy i był na najniższym poziomie i dlatego jest taki zrywny. Czy to prawda ?
no to może pływak być dziurawy i nacieka do niego powoli paliwa i tonie i wtedy nie odcina dopływu paliwa i się przelewa pierwszym napotkanym miejscem gdzie może ujść Może też się przycina, gdzieś zahacza o ściankę czy na ośce jest za ciężko mu się ruszać, to jest tak chińskie, że zdarzają się różne niedoróbki
Witam! Jestem posiadaczem Indyjskiego motoroweru jakim jest Ankur Hero Majestic. Od pewnego czasu mam kłopot z(myślę ze) gaźnikiem. Podczas jazdy zaczynało mi brakować paliwa, gdy dojechałem do domu i nalałem do pełna. Ankur stracił moc, strasznie wolno się rozpędzał. Gdy rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i dopieściłem okazało się, że jest dziurawy pływak....
Witam ! Po zakupie Opla i kilku razowym tankowaniu zauważyłem że wskaźnik paliwa nie działa poprawnie , a mianowicie raz wskazuje połowę zbiornika raz rezerwę . Czym to jest spowodowane? Pływak dziurawy ?
Za duża dawka paliwa w stosunku do powietrza. Pływak nie dziurawy był w gaźniku? Wykręć świece i zobacz czy nie mokre ?
Z gaźnika się leje paliwo i był zasniedzialy w środku wyczyscilem go założyłem i dalej się z niego leje Więc prawdopodobnie zaworek uszkodzony lub pływak dziurawy i przez to zalewa silnik.
Kolego pewną ilość paliwa wstrzykuje się bezpośrednio do cylindra (po wykręceniu świecy) a nie do gaźnika. Po tej czynności i wkręceniu świecy uruchamia się silnik. Jeśli to nie pomaga, to należy sprawdzić, czy jest dobra iskra (kolor fioletowy). Jeśli jest dobra iskra, to sprawdzamy czy dochodzi paliwo do cylindra - świadczy o tym "zalana" świeca....
A może pływak masz dziurawy i sie przytapia?
No właśnie sprawdź czy pływak nie jest dziurawy najlepiej podmień gaźnik jak masz skąd
Witaj! Polonez nie pali. To za mało. Podaj jaki masz aparat zapłonowy. Tradycyjny to znaczy z typowym przerywaczem czy elektroniczny. Jeśli z przerywaczem to oczyść styki przerywacza ustaw przerwę na o.4/ Zapłon możesz sprawdzić kręcąc wałem tak by znaki obudowa wału /dekiel/ i koło pasowe pokrywało się w okolicy pierwszej kresce. Przerywacz ma być...
Gaznik jest własnie z pływakiem zaworek sprawny pływak nie dziurawy znalazłem w nim tylko jedną dyszę która jest czysta. Dziwi mnie natomiast że nie ma ustawiania składu mieszanki(srubka jest ale obrót jej ograniczony jest do 1/4 obrotu.Ssanie na lince ,przepustnica działa prawidłowo.
Mój CC 700 też nie jeździł na PB i okazało się że pływak był dziurawy i zalewało go.
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
właśnie muszę zobaczyć czy pływak nie jest dziurawy a jak nie jest to podniosę jakoś kowadełko tylko nie wiem jak to tam zrobić bo tak dziwnie to tam wygląda może poprostu nie domyka kowadełko i leci jak dzikie Dam jutro znać co i jak
sprawdź czy pływak w gaźniku nie jest dziurawy to częsta usterka.
Jeżeli gardziel twojego gaźnika ma wyżłobienia po starej przepustnicy spowodowane nadmiernym luzem osi przepustnicy to o wyregulowaniu tego gaźnika możesz zapomnieć . Naprawa samej osi nie załatwia sprawy . Panie daro przpustnica nie ma wogóle luzów plastiki od przepustnicy wchodziły ciężko więc gniazda nie są wyrobione. Dodano po 5 Cześć sprawdź czy...
Sprawdż czy twój pływak w gażniku nie jest dziurawy poprostu potrząś nim i posłuchaj czy nie ma w nim paliwa.Pozdro.
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Miałem kiedyś podobny problem w WSK jak był długo nieodpalany to ruszał z kopyta i potem koniec okazało się że pływak w gaźniku był dziurawy i jak się napełnił benzyną to zalewało silnik - sprawdź gaźnik .
Witam,Mam problem z swoim 126p.Najpierw mi przerywał na wolnych i gasł więc wymieniłem swiece i wyregulowałem skład mieszanki (3 obroty śrubokrętem) i jest OK tylko troche drga. Wczoraj jechałem nim jakieś 30 km to zjadł około 4 litrów :!: .Mam lekką nogę. Rzeczy sprawdzone lub wymienione Filtry powietrza i paliwa OK Bak OK Układ paliwowy jest OK Pływak...
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (czy nie tonie), bo może mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku. Daj świeże paliwo i właściwą dawkę oleju. Może być, iż uszczelniacze wału są zużyte i "podbiera" olej ze skrzyni biegów, czyli spala go. Tłumik w dwusuwie musi być drożny, zrób próbę przy odkręconym tłumiki. Oczywiście zbadaj ciśnienie w cylindrze...
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Kolego sprawdź dokładnie, czy klin na kole zamachowym (magnesowym) nie został ścięty. Zalej zbiornik świeżym paliwem ( plus właściwą ilość oleju ). Przy okazji udrożnij dysze w gaźniku i sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (wysoki poziom paliwa), jakie ma rzeczywiste ciśnienie w cylindrze (nie na tzw. oko). Sprawdź też, czy tłumik wydechowy nie jest...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Pływak oglądałem, na oko był ok, nie dziurawy itd. Nie wiem tylko jak sprawdzić ten poziom paliwa w tej komorze. A ten zawór iglicowy to wiesz kolego gdzie może się znajdować? Mam tylko jeszcze wątpliwości co do śrubki którą się reguluje odległość od iglicy tego elektrozaworu ktoś regulował ją i troszkę ją skancerował i może tam nie domykać? Co Ty na...
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
Pływak wymieniłem dzisiaj bo tamten był dziurawy ale on tylko nie zamykał dopływu paliwa przez co napływało go dużo do gaźnika i się wylewało przez ten odpływ. Zresztą już się tak nie zalewa pisałem wcześniej^^
Witam Wiem ze jest to doswiadczone forum i dlatego tu pisze. Mam simaka Enduro gdy go kupilem mial gaznik typu 16n1-11 zmienilem tlok cylinder na 60 cm3 i chodzil dobze lecz pech chcial ze ten gaxnik sie poprostu rozsypał pływak dziurawy itd. wiec kupilem nowy 16N3-3 i od tego momentu zaczely sie problemy nie mozna go wyregulowac a gdy juz jakos taka...
Wg mnie pływak do dokładnego sprawdzenia. Jeśli jest dziurawy i "utonął" w gaźniku, to w gaźniku będzie za wysoki poziom paliwa i silnik nie będzie w stanie spalić takiej dawki paliwa. Opisane objawy sugerują taką usterkę, skutkują one dużym zużyciem paliwa.
Zatopiony (dziurawy) pływak.
Weś sciagnij ten cylinder kup nowy tłok pierścienie...Sprawć pływak powinien chulać Dodano po 9 Weś sciagnij ten cylinder kup nowy tłok pierścienie...Sprawć pływak powinien chulać Dzisiaj założyłem właśnie nowy tłok pierścienie :d pływak raczej dobry na bank nie jest dziurawy ,Ale jak bedize chodził to napsize bo mi sie nie spieszy wole pomału robić...
dziurawy chłodnica membrana dziurawy dziurawy bęben
ekspres bosch wyczyść zaparzacz impulsowy potencjometr pvmonitor konfiguracja
chwytak pneumatyczny chwytak pneumatyczny
Peugeot 308SW 1.6 2008 - Uszkodzenie detoksykacji spalin Kocioł Beretta Kompakt II 24 e.s.i. Turbo nie uruchamia się po letniej przerwie