Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Reinzosil-em można zakleić dziurkę, nie rozpuszcza go benzyna i trzyma wyśmienicie
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
To chyba oczywiste że ma być pusty. Dziurawy pływak można opróżnić z paliwa, odtłuścić i skleić.
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Zatopiony (dziurawy) pływak.
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
Z zalutowaniem moga mieć problem (bariera językowa).Od jakiego innego auta pasuje plywak do poldka????? I jeszcze jedno;tak sobie myślę czy pływak mógł się przedziurawić od długotrwałej jazdy na gazie(pusta komora pływakowa)?? :roll:
Kolego nie byłem przy składaniu silnika, więc tylko mogę gdybać, że może źle złożyłeś rozrząd. Twierdzisz, że znaki się pokrywały, a w jakiej pozycji był wówczas tłok, wg mej wiedzy powinien być w GMP. Zalewanie świecy może wynikać m.in. ze zbyt wysokiego stanu paliwa w gaźniku (nadal dziurawy pływak lub źle wyregulowany poziom) lub z niemożliwości...
Musisz sprawdzić to na sucho czy działa przed włożeniem do zbiornika. Pływak dziurawy ,utopiony ?
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
Jeśli masz gaźnik to zaciął się pływak albo jakiś brud podszedł pod iglicę no chyba że masz dziurawy pływak.
Może dziurawy pływak nabrał paliwa?Jeśli tak to efekt będzie się pogłębiał.
Pływak nie tonie? Może dziurawy?
Witam, problemem może być niedomknięty lub podwieszony zawór iglicowy pływaka. Dziurawy pływak, obce ciało które siedzi w gnieździe zaworka iglicowego. Rozbierz ponownie, wyczyść, sprawdź, oraz przeprowadź test na szczelność. Pozdrawiam.
Witam .Był sprawdzany czy nie jest dziurawy pływak i czy rezystor od poziomu paliwa jest sprawny? Ostatnio jak oglądałem pływak to nie wydaje mi się żeby był dziurawy chociaż z drugiej strony widziałem na progach tego pływaka lekkie pęknięcia,a co do rezystora to szczerze powiedziawszy nie wiem co to jest, jeśli chodzi o pływak sprawdzę go jutro i...
Trzy możliwości - dziurawy pływak, zawieszony pływak, źle podłączony czujnik. Odłączyć przewody od czujnika, bądź zamienić podłączenie i wszystko będzie wiadomo. Pozdrawiam.
Zanim zaczniesz coś regulować przy sprężynce to zobacz dlaczego cieknie ci ze zbiorniczka z łapką. Prawdopodobnie masz dziurawy pływak lub nieszczelny zaworek którym ten pływak steruje.
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Po wyjęciu pływaka z butli na sucho normalnie działa i wskazuje. Ja już tego nie rozumiem.. Może pływak jest dziurawy i tonie...
Nie chcę gdybać, co do ewentualnych przyczyn, bo nie znam tego gaźnika i nie wiem jaką drogą benzyna dostaje się do gardzieli gaźnika. Nie sądzę też, ale również mogę się mylić, aby pływak był dziurawy, bo wtedy, wg mnie, byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika, byłby permanentnie zalany. Może odezwie się ktoś bardziej kumaty. Ja z ciekawości, będę dalej...
Wszystko co powyżej i jeszcze może być dziurawy pływak. Sprawdź , wyreguluj, ustaw i musi gadać normalnie, to nie rakieta kosmiczna.
Kolego sprawdź, czy przypadkiem nie masz dziurawy pływak. Wyciek paliwa z gaźnika może wskazywać na zawieszenie się zaworka zamykającego dopływ paliwa lub dziurawy pływak. Jeśli pływak wykonany jest z materiału nieprzeźroczystego, to musisz sprawdzić na tzw. "słuch", czy paliwo jest w pływaku. Jeśli tak, to pływak do wymiany.
Tam jest zamontowany zmodyfikowany silnik od motocykla Junak, gaźnik bardzo podobny od Junaka, jeżeli pływak dziurawy, to można go ławo zalutować cyną.
Dziurawy pływak.
Dziurawy pływak. Pływak w baku, który unosi się na powierzchni poziomu paliwa w baku ma dziure i łapie paliwo, co powoduje, że się zatapia.
Obstawiam wskaźnik paliwa, przy dziurawym pływaku miałbyś zaniżane w dół.
dziurawy pływak ?
A może jest dziurawy pływak?
Sprawdz czy nie jest dziurawy pływak i luzy zaworowe.
..a może poprostu..dziurawy pływak(normalka przy LPG).
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Być może dostaje się "lewe" powietrze przez przewód ssący (kolektor). Może być również dziurawy pływak w gaźniku. Mogła wysunąć się zawleczka z iglicy w gaźniku. Posprawdzaj to wszystko.
Gdyby był dziurawy pływak, to wskaźnik zawsze byłby na zero. W twoim przypadku raczej do wymiany jest czujnik.
Może być problem z gaźnikiem, przy jeździe na samym gazie komora pływakowa jest pusta i pływak ociera się spodem, co jest powodem jego przecierania. Po przełączeniu na benzynę, dziurawy pływak nie domyka zaworu i silnik jest zalewany nadmierną dawką paliwa
Podczas czyszczenia gaźnika pływak miałem wyjęty i sobie pływał swobodnie w benzynie więc dziurawy pływak odpada.
Witam. Możliwe że pływak na skutek zimnego paliwa opada niżej i otwiera zawór igłowy, może też być jakiś paproch, albo odrobina wody która zamarza przy zaworku igłowym, dziurawy pływak. Ale obstawiam że to woda przy zaworku nie pozwala mu się domknąć bo to samo miałem w zimie w motorze. Pozdrawiam
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Sprawdzi czy nie masz dziurawego pływaka albo być może zaworek iglicowy się wyrobił miałem podobny problem u siebie
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
Wymień w zbiorniku zespół pływaka poziomu paliwa.Albo się zaciera albo dziurawy pływak do którego dostało się nieco benzyny.
To w takim razie za dużo paliwa dostaje. -filtr powietrza może zapchany, -dziurawy pływak, -zaworek pływaka nie odcina dopływu paliwa,
Witam Nieszczelny, dziurawy pływak, który reguluje opornikiem wskaźnika poziomu paliwa, prawdopodobnie jest częściowo wypełniony paliwem i „zatopiony”.
A może zupełnie prosta przyczyna dziurawy pływak w gaźniku przez co obniżenie stanu paliwa,co w konsekwencji powoduje pracę niskim zakresie obrotów.
Wyczyść gaźnik, sprawdź czy pływak nie jest dziurawy. Wyreguluj położenie pływaka.
Najbardziej prawdopodobne to brud w komorze pływakowej. Drugie - przetarty/dziurawy pływak w komorze pływakowej. Trzecie - nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej. I dlatego go zalewa.
Pływak jest ok sam myślałem ze to może byc dziurawy pływak ale jest ok jeśli znajdę chwile czau jeszcze raz go zdemontuje i dokładnie wszystko posprawdzam i dam znać dziki za rade
Witam Fotki wszystkich dysz masz wystawione na allegro możesz sobie je porownać. A może masz pływak dziurawy bądź za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Paliwo w oleju może być z powodu nieszczelnego zaworka w gaźniku lub dziurawego pływaka. Ewentualnie ktoś pomylił korki i zamiast oleju nalał benzyny. :D
jak gaśnie na bezynie to możesz mieć dziurawy pływak (jak to jest astra1 wczśniejsze wersje) a jak to jest wtrysk to może pompa się rozregulowała jak nie jeżdziłeś na benzynie. pozdro ;)
Kolega bartosz789 ma racje, będzie dziurawy pływak lub zacinająca się iglica zaworu. Nie jestem pewien, ale tam jest chyba mosiężny pływak, lubią one pękać.
pływak sprawdzałeś czy nie dziurawy ?
Sprawdź sobie pływak w gaźniku i pompę paliwową ..... skoro nie jeździłeś długo na benzynie to wielce prawdopodobne że masz dziurawy pływak .... przetarł się po prostu od "niesmarowania". I myślę że zapłon nie ma tu nic do rzeczy :-) .
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Przechyl go mocno na swoją stronę. Zmniejszysz przez to poziom paliwa. Jak zacznie dobrze pracować to masz dziurawy pływak. Drugą możliwością może być opadnięcie iglicy przepustnicy. Wtedy nie dostaje paliwa i trochę pomaga wciskanie przelewania. Jak strzela i kicha to problem leży w zapłonie.
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Witam. W trakcie "pompowania" wylewanie się paliwa przez otworek przelewowy to normalne zjawisko. Opuszczasz w ten sposób pływak, otwierasz zaworek i paliwo wypełnia komorę pływakową, a gdy ta się wypełni to wypływa na zewnątrz. Ale jest to prawidłowe tylko podczas naciskania pompki. Pozdrawiam.
Zasugerowałem się tym szarpaniem silnika, bo mam podobny objaw przy dziurawym pływaku. Ale że jeżdżę na LPG, więc naprawię go przy okazji. Ale te cykliczne wahania obrotów... Skoro napisałeś że ssanie się wyłącza, to wnioskuję że masz chyba jakiś czujnik czy komputer, który steruje ssaniem (dawką, zapłonem) ??? Tutaj muszą się jednak wypowiedzieć jacyś...
Sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy i czy zaworek pływaka zamyka dopływ paliwa.
Witaj. Silnik prawdopodobnie zalany paliwem. Przyczyna, to uszkodzony - zawieszony zaworek w komorze pływakowej albo dziurawy pływak. Aby zapalił zrób tak : - zamknij kranik paliwa. - wykręć świecę, prawdopodobnie będzie mokra - najlepiej było by użyć inną, jeżeli nie masz, to musisz ją dokładnie osuszyć. Świecę podłącz do przewodu i połóż na głowicy...
Usterka naprawiona. Walnięty czujnik paliwa z pływakiem, po naprawie czujnika wskazywało rezerwę. Pływak dziurawy, próbowałem kleić ale nie pomogło. Po wymianie wszystko ok. Pozdrawiam Bartek.
(at)Staszek49, pływak sprawdzałem w komorze pływakowej tzn. odkręcilem dekielek i sprawdzałem palcem czy po zanurzeniu topi się czy nie, ale wszystko jest ok. Poza tym myślę, że z dziurawym pływakiem miałbym problem i na zimnym więc to raczej nie to :) Zaworek sprawdzałem i na zamkniętym nie przepuszcza powietrza to i paliwa tym bardziej. Zazwyczaj...
Chyba musisz założyć ten stary gaźnik, paliwo lało się pewnie przez nieszczelny zaworek iglicowy lub dziurawy pływak. Komplet naprawczy nie jest drogi. Jaki był ten oryginalny gaźnik? Jakieś zdjęcie, jeżeli możesz. Najpierw jednak wyczyść porządnie ten gaźnik, który masz teraz założony. Samo dmuchanie czasem nie skutkuje, jest taki płyn do gaźników....
Wstawiałem klientowi w hondzie pompkę elektryczną zamiast membranowej z pół roku temu (nie dało się dostać membranówki) i dodam,że auto jeździ tylko na benzynie. tam miałem dodatkowo problem,gdyż przelew był z pompki,a nie z gaźnika. W trójnik za pompką wstawiłem dławik (na przewodzie powrotnym) zrobiony z końcówki wkładu do długopisu. I nie ma problemu...
Witam Mój pierwszy maluch miał identyczną usterkę, a powodem były świece zapłonowe (poprzedni właściciel założył jakieś węgierskie o całkiem innej ciepłocie). Wymień świece na oryginalne Iskry. Pozdrawiam Dziurawy pływak można naprawić. Wrzuć pływak do gotującej wody celem odparowania benzyny, a następnie zalutuj dziurkę. Nadmiar cyny usuń pilniczkiem....
Sprawdź, czy nie ma pływaka dziurawego.
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
:arrow: gery Może i ja dorzucę swoje 3 grosze. Co do instalacji gazowych w silnikach gażnikowych - zajrzyj do komory pływakowej i sprawdź szczelność pływaka a będziesz miał odpowiedź dlaczego silniki gażnikowe "na gazie" po przejechaniu kilku tys. km nie chcą chodzić na paliwie. Pozdrawiam. Dokładnie tak - nie ma paliwa , pływak nie pływa tylko sobie...
Więc masz zbyt bogatą mieszankę. Zmień dyszę paliwową, bo coś czuję że masz grubo za dużą. No i zajrzyj w końcu w komorę pływakową, może masz pływak dziurawy.
Sprawdź linkę ssania czy odbija do końca bo wskazuje na zbyt dużą dawkę paliwa .Także może być opcja dziurawy pływak w gaźniku lub zaworek odcinający paliwo i silnik się zalewa.Jeżeli dobrze pamiętam. Te auta dawno robiłem to przerwa pomiędzy pływakiem a kapą gaźnika to 6,5mm na zamkniętym zaworku paliwowym. Dodano po 3 To był prosty sposób wiertło...
Witam! Jestem posiadaczem Indyjskiego motoroweru jakim jest Ankur Hero Majestic. Od pewnego czasu mam kłopot z(myślę ze) gaźnikiem. Podczas jazdy zaczynało mi brakować paliwa, gdy dojechałem do domu i nalałem do pełna. Ankur stracił moc, strasznie wolno się rozpędzał. Gdy rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i dopieściłem okazało się, że jest dziurawy pływak....
a może ci zalewa jak postoi ??? Dodano po 1 to może być : gaźnik , pływak dziurawy. a masz kranik ???
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Kolego, masz problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Jest za wysoki, albo masz pływak dziurawy. Możliwy jest też uszkodzony zawór odcinający tzw. pływakowy, ale na tyle sztuk które miałem w swoich rękach nigdy mi się to nie zdarzyło. Wyjmij pływak i zobacz czy nie jest dziurawy lekko go podgrzej zapalniczką, jak będzie dziurawy to zobaczysz....
Sprawdź wężyk przelewowy i iglice zaworu odcinającego paliwo jak pływak w gorze jest. No i czy pływak nie dziurawy.
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
Kolego pewną ilość paliwa wstrzykuje się bezpośrednio do cylindra (po wykręceniu świecy) a nie do gaźnika. Po tej czynności i wkręceniu świecy uruchamia się silnik. Jeśli to nie pomaga, to należy sprawdzić, czy jest dobra iskra (kolor fioletowy). Jeśli jest dobra iskra, to sprawdzamy czy dochodzi paliwo do cylindra - świadczy o tym "zalana" świeca....
Maluch ma bardzo prosty układ - zarówno elektryczny, jak i paliwowy i przejrzenie go nie powinno być zbyt długim zabiegiem. Przy opisanych objawach (zakopcone świece) przyczyny szukałbym w zalewaniu się silnika paliwem. Przyczyną takiego stanu może być usterka gaźnika, np. dziurawy pływak, nieszczelny zawór iglicowy lub pomylenie/nie wkręcenie dysz...
Pływak nie jest przypadkiem dziurawy?
Myślałem, że pływak jest dziurawy Jakby był dziurawy to paliwo wylewałoby się z gaźnika. Prawdopodobnie pływak o coś ociera i nie opada, a przez to nie otwiera dopływu paliwa.
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
W starych MZ czasami padał pływak w gaźnikach, zawór sterowany przez pływak. Na początku sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, jeśli jest to zalutuj go. Sam zawór lubi się zawiesić. Ponadto taki stary gaźnik jeśli nie był dawno czyszczony to należy nim się zająć. Pływak jak już wyjmiesz, delikatnie się z nim obchodź, nic nie poprawiaj w kwestii mechanicznej,...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
Objawy kojarzą mi się z za wysokim poziomem paliwa w komorze pływakowej który może się objawiać tylko przy konkretnych "przeciążeniach" tj. jazda do tyłu. Przejrzyj gaźnik, z naciskiem na pływak (dziurawy).
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
Sprawdź stan pływaka w gaźniku, może jest dziurawy i "tonie", dając w ten sposób wysoki poziom paliwa. Moim zdaniem dlatego silnik nie może zebrać się na obroty i zalewa świecę. Sprawdź również czystość filtra powietrza.
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
A może pływak masz dziurawy i sie przytapia?
Sprawa jest prosta , nie zamyka zaworek w komorze pływakowej gaźnika . Przyczyny to : dziurawy lub pogięty pływak , zużyte gniazdo iglicowe w pokrywce lub uszkodzona iglica pływaka . Jeżeli wszystko jest ok. to wystarczy dotrzeć iglicę do gniazda .
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
dziurawy intercooler intercooler dziurawy dziurawy fartuch
linux puppy magneśnic wirnik zasilacz napiecie kondensator
apple watch wyłączniki dotykowe
Transformator 15 kW z sieci 3-fazowej na 230V Wspornik poduszki silnika Fiat Ducato - nazwa i funkcja