No napewno coś nie tak 39 albo czasami 700 to zdedycowani nie tak a temperatura przeciez 95C silnika.
No a reszta o co prosiłem?
Witam Ja jeszcze spróbuję wymienić wszystkie elektrolity.Napiszę czy mi się udało.Pozdrawiam
Wyższe obroty spowodowane są włączeniem ssania(gdy silnik jest zimny), więc to nic dziwnego.
Pierburg 2EE plik4 gażnik elektroniczny
generalnie 8 zaworowe pompowtryski posiadały pewien mankament jeśli chodzi o smarowanie głowicy ;) potem się wycierają wałki, szklanki. Dokładnie zobacz "mostki" od dźwigienek które naciskają pompowtryski
Proszę mi powiedzieć w clio 1 jeżeli mam dziurę w rurze między sondą lambda a katalizatorem to czy jest taki motyw ze to będzie przyczyna dziwnych obrotów silnika na biegu jałowym..?? Silnik na wolnych obrotach pracuje pulsacyjnie... tak jak by od momentu jak mi ta dziura wyskoczyła...
Jeśli mówimy o tym samym to pierwsza "łopatka" to przepustnica ssania - zamyka się podczas rozruchu zimnego silnika, a potem ma być otwarta. Druga głębiej to przepustnica regulacji prędkości. Jak jest w pełni otwarta to silnik ma maksymalne obroty. Do niej powinno być przymocowane cięgno regulatora odśrodkowego i silnik sam dobiera prędkość w zależności...
Na początek może szczotki na silniku.
A czy panewki nie powinny być słyszalne cały czas ? - od kiedy nagrałem filmik z tymi odgłosami minęło ok. 2 tygodnie. Od tamtej pory odgłosy nie pojawiły się ani razu - a autem jeżdżę codziennie (i nasłuchuję jak pracuje silnik - żadnych dziwnych dźwięków nawet przy zimnym silniku przy wysokich obrotach).
Panowie mam do was pytanie. Chyba przechwaliłem silnik ,tylko na wolnych obrotach słychać takie dziwne brzęczenie w silniku. Dobiega tak jakby z cylindra . Czyżby pierścionki? Miał już ktoś takie objawy?
witam! być może koło wałka rozrzadu ociera o obudowe z blachy przy silniku. Zdejmij osłonę pastikową z góry i dokładnie to obejżyj jeśli nic nie zobaczysz zapal auto tylko bardzo uważaj żeby nic do paska sie w tym momencie nie dostało i patrz i słuchaj
Nie dziwne że stuka, skoro rozkrecasz go do 10-12 tysięcy obrotów/minutę.
To normalne, ze względów ekologii nowe silniki tak mają. Reno potrafiło robić wolne obroty nawet na poziomie 600-650 w benzynie. W dieslu obroty 500 mogły by nie być niczym dziwnym.
Te silniki są dość wredne. Wykręć świece i obejrzyj, czy nie zarzucone. Ten klekot, to pewnie hydrosztosy. Jak nie trzymają, to też ci silnik osłabnie, bo zawory nie otworzą się w pełni. Przełącznik podciśnieniowy łatwo sprawdzić. Ściągasz wężyk z kolektora, zatykasz palcem króciec i sam zasysasz wężyk. To czujnik włącz/wyłącz. Przełącza on charakterystyki...
Pozniej sprobuje nagrac filmik, teraz poszedlem i odpalil i wchoidzil na obroty ale halas był wiekszy.
Najprawdopodobniej masz czujnik do wymiany: https://north.pl/karta/00637879-czujnik-...
Kafelek od komputera
w pralce obroty bębna na praniu to ok 300 obr / min sam piszesz że ciężko ustawić małe obroty i nic dziwnego - jak silnik poniżej obrotów minimalnych coś takiego się dzieje silnik od pralki (komutatorowy ) ma ok 2000 W przy 20000 obr/min bo tyle ma bez ograniczania przez czujkę i stosując odpowiednią przekładnię naprawdę można się na nim "upomnieć"...
Mnie ten pomysł wydaje się nieco dziwny. Obroty silnika krokowego są wielkością przewidywalną i możliwą do dokładnego ustalenia/zaprogramowania. Dlatego tego typu dane powinny być wyliczane na etapie urządzenia sterującego, a nie wykonawczego (bo konwersję sygnałów STEP/DIR na sekwencje wysterowania uzwojeń trudno nazwać sterowaniem - jest to raczej...
Witam posiadam Lagune II z 2005roku. Silnik 1.8 benzyna + gaz sekwencyjny Lovato. Mam taki problem z dziwnymi obrotami silnika. Otóż po odpaleniu utrzymują się na poziomie 1100, jak jadę i dam na luz to nie spadają do odpowiedniego poziomu tylko trochę falują. Dodam, że jak przełączy się na gaz i dobrze rozgrzeje samochód to wszystko jest ok. Może miał...
A ja mam problem z vetrą 1.6i silnik C16NZ z 1991 roku. Od jakiegoś czasu obrotomierz pokazuje mi dziwne obroty silnik chodzi w miarę prawidłowo a obrotomierz pokazuje obroty od 1000 do 5000 obrotów. Zima miałem uszkodzony czujnik Halla w aparacie zapłonowym to obrotmierz okręcał się do okoła później po wymianie było dobrze ale teraz znowu jakieś bzdury...
nie wiem od czego bu tu zacząć Od poprawienia postu. Dziwna maniera używania wielokropków. A potem od wymiany sprzęgła.
mam taki sam problem z golfem II . I nie wiem co robić dalej. wymieniłem nastawnik przepustnicy dolnej i przez miesiąc było dobrze. a teraz znowu obroty falują. pojechałem więc do kolegi który ma golfa taki sam. przełożyłem nastawnik + komputer z jego golfa do mojego . i nic to nie pomogło. co jeszcze musze wymienić? teraz jeżdzimy golfem na gazie i...
Tak,należy sprawdzić jak sobie radzi z padem odkształconym i na ile się grzeje. Należy dobrać odpowiednio duże minimalne obroty.
Obroty spadają bo silnik zapewne ma ciężko.Ten dziwny zapach to prawdopodobnie od palącego się paska,czyli coś stawia opór,możliwe że łożyska w alternatorze się zacierają. Trzeba zdjąć pasek i posprawdzać(ręką)czy wszystkie rolki kręcą się bez oporów.
Przesyłam zdjęcia tabliczki znamionowej oraz puszki przyłączeniowej silnika, tabliczki presostatu i dziwnej blaszki która leżała sobie pod osłoną presostatu. Nie wiem gdzie ją zamontować.
Jeżeli koło zamachowe wprawiłeś w obroty przez inny silnik i masz ciszę, to dalej upieram się, że piski dochodzą z silnika. Wytarte cienkie plastikowe panewki na ośce silnika.
Kupiłem niedawno takie bmw i mam z nim problem bo z silnika dochodzą dziwne odgłosy Auto ma przejechane 225 tys km Tak mi się wydaje że z silnika ale przecież mogą skąd indziej Nie jestem pewien czy to mechanika czy elektronika Problem jest na wolnych obrotach Po dodaniu gazu przestają dochodzić te dziwne odgłosy Zastanawiam się co to może być Jak by...
wymien swiece kontrolka wchodzi bo niepali na wszystkie cylindry i sa nierowne obroty
Czy dobrze określiłeś początki i końce uzwojeń , przy pracy w trójkącie to ważne . To po pierwsze Po uruchomieniu silnika falownikiem słyszalny efekt jest taki, jakby obroty silnika wzarastały To jest dziwne, sprawdzić stan łożysk i czy silnik jest obciążony.
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
A może by tak błędy zczytać
bo pojęcie o elektronice mam raczej blade. To może jednak nie są dobre te tranzystory :) A tak na poważnie, możesz to rozrysować i komuś może się układ skojarzy. Swoją drogą jak chodzi na pełnych obrotach, a sterowanie z układu jest przez transoptor i powinno być pwm, to tak trochę dziwne. Mi raczej wygląda na zwarcie sterowania i zasilanie silnika...
Po nagrzaniu... no chwilę pochodził, pare razy był wyłączony, później znowu i po którejś próbie obroty spadły od razu i było ok, teraz nie wiem jak jest.... dziwne
Dziękuję za wszystkie sugestie. Byl serwis, już zamowiony silnik.
bo to silnik amerykański, na dole tabliczki masz: Houston/Texas. A tam właśnie wielofazówka jest na 230V. Normalnie mają 110.
Świece wymienione na nowe , przewody zapłonowe również. Już wypytuje wszystkich nawet mechaników większość porad to odnośnie cewki zapłonowej i gaźnika , i zła regulacja. Nie wiem jak mam pomóc objaw dziwny ale prosty w sformułowaniu przy rozpędzaniu , gdy silnik wchodzi na większe obroty na pierwszym biegu zaczyna szarpać samochodem i zachowuję się...
Zazwyczaj jest to rozrząd, naciągnięty łańcuch, wytarta prowadnica, jeżeli jeszcze masz z feralnej serii to i tak długo wytrzymało. Oleju w silniczku trzeba pilnować i dobry lać.
Może być przegub,i daje znać przy wyższych obrotach,gdzieś wytarte na wianku,ale to musisz sprawdzić bo to trzeba słyszeć aby zlokalizować.Pozdrawiam.
dioda to np. BYW77P (BYW78) sam stosuje właśnie te sprawdzają sie dobrze. przetestowałem na moim układzie: Jeśli zakładam np MBR3045 układ zachowuje sie dziwnie - przy wolnym dodawaniu obrotów nagle staje i rusza na nowo lub są inne dziwne zachowania.
Chciałbym po stronie 24V. Próbowałem już po stronie 230V. Do tego użyłem regulatora obrotów do silników 230V (z jednej z platform sprzedażowych). Rzeczywiście można było regulować prędkość obrotów wentylatora ale pojawiały się dziwne buczenia w transformatorze (lub samym silniku bo do końca nie mogłem tego dźwięku zlokalizować)
W tamtym temacie krzysiek7 tak napisał, ale tak być nie musi. W tamtym temacie odniosłem się do postu #5, tam inny użytkownik dopisał się w tym samym temacie z innym silnikiem. Tytułowy silnik to był Dahlander, ten z postu #5 już nie. Aby więcej te dwa posty w tamtym temacie nie myliły, to wydzieliłem ich do oddzielnego tematu. Pierwsze próby były...
Od pewnego czasu bardzo szybko przepalają się żarówki H7 w mojej Mazdzie 626 GF/GW 2001. Pozostałe świecą normalnie od kilku lat. Dzisiaj wymieniłem obie i stało się coś bardzo dziwnego - spadły obroty silnika i cały czas świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Było tak do momentu, że padły dwie, wymienione przed kilkunastoma-minutami. Bardzo proszę...
Witam Ale jak włączysz, to wszystko działa właściwie. To prawdopodobnie silnik 3 fazowy z magnesami stałymi i dlatego tak to się dziwnie obraca. PozdrawiaM.
Trochę to faktyczne dziwne z rezystorem w tym miejscu. Zwyczajowo to CAN jest bocznikowany rezystorem na końcu magistrali. Może to ten rezystorek ci swankuje co wpływa na sterownik silnika? A sprawdź jeszczeczy auto niema założonego alarmu na CAN-e miałe dziwny przypadek w grane punto a sprawcą był alarm.
Wyczyść przepustnice rozłącz akumulator na parę sekund odpal na zimnym silniku i nie dotykaj gazu i niech chodzi do rozgrzania
Przy 12 lub 25 tys. obrotów to może bardzo dziwne odgłosy wydawać.
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
Nie wiem czy tam jest, ale taki dźwięk czasem wydaje zawór wolnych obrotów :)
Witam. Posiadam mercedesa w211 2.7 cdi. Fajne bezproblemowe autko. Ale niepokoji mnie cały czas jeden dźwięk. Otóż na zimnym silniku go tak nie słychać. Ale gdy jest rozgrzany to równiutko przy 2000 obrotów słychac dziwny dźwięk. Na postoju gdy dodaję gazu silnik idealnie pracuje. Gdy jadę szybko i dodaję gazu też jest dobrze. Najgorzej gdy ruszam,...
Właśnie że nie, może to się wydać dziwne ale ze wzrostem obrotów będzie się stabilizował. Zobacz jeszcze jak się zachowuje przy nagłym wzroście obrotów i przy schodzeniu z nich.
Nie, nie będzie. Zasada pracowania agregatu jest taka, że są w nim dwie podstawowe rzeczy: Silnik spalinowy oraz prądnica. Z silnika przenoszone są obroty na prądnice która wytwarza prąd. Obroty silnika ustawiane są pod ową prądnice. Nie ma tu zasady czy silnik ma 2000-3500 rpm. Zmniejszając obroty silnika zmniejszasz napięcie w gnieździe, zwiększając...
Tylko tu wlasnie nie ma pasków, tarcza przykręcana jest bezpośrednio do silnika. Jak kręcę tarczą "na sucho" to silnik wydaje jakieś dziwne dźwięki🤔
Witaj Mamy w firmie Sharana, 2003 rocznik (1,8 T, benzyna). Pewnie ten sam model co Twój. Właśnie miałem problemy z obrotami silnika. W trasie zaczęło się dziwne falowanie obrotów, silnik się dławił, nie maiłem mocy. Wprawdzie już sobie poradziłem ale przy wachlowaniu (skoków) obrotów na biegu jałowym także słyszałem niepokojące, lekkie stukanie z lewej,...
Witam! Mam dziwny problem, chodzi o niski zakres obrotów. Moje BMW chodziło w miare normalnie, ale czasem obroty na biegu jałowym delikatnie spadły, czasem przydławiło się jakby przycięty wtrysk, po włączeniu klimy też świrowało. Wydaje mi się, że nie miało tyle mocy ile powinno na niskim zakresie (po załączeniu vanosa szła jak petarda), ale denerwowały...
Honda ma dziwną konstrukcję silnika krokowego - zacina się. Rozbierz przeustnicę i ten silnik krokowy wszystko dokładnie umyj i powinno wrócić do normy.
Auto kreci odpala ale chodzi bardzo nie rowno szarpie silnikiem nie wchodzi na obroty i silnik wydaje dziwne odglosy tak jak by cos strzelalo czasem.Nie wiem czy przyczyna moze byc urwana szpilka ktora sie wkreca z gory kolektora czy moze ja cos zle poskladalem.
Hej okazalo sie ze byl luzny czujnik dokrecilem i jak narazie jest wszystko oki :) ale nurtuje mnie wiekszy problem jak wrzucam biegi i silnik ma male obroty to jest dziwny odglos idacy od silnika jakby łańcuch, halas znika jak oboty maja od 2 tys. wzwyż
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
silniczek krokowy przepustnicy może się przycinać
Słuchamy, co sam sprawdziłeś, zrobiłeś?
Diesla nie wolno,nie powinno się gazować bezsensownie na postoju , normalny objaw .
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Czyli jednak silnik? Mierzyłeś może jaki prąd pobierał przy 2 V po myciu (z ciekawości pytam)? "Ćwierkanie" to nic innego jak efekt akustyczny silnika (ów) po prostu silnik zsilany jest (jak wspominałem) sygnałem PWM - to takie "szpilki" napięcia o różnym wypełnieniu - im wypełnienie większe, a przebieg przypomina bardziej prostokąt niż szpilkę, tym...
No i wiadomo że tak będzie bo skoro rezystancja inna to i inne napięcia podaję tacho a więc i pralka interpretuje to jako inne obroty silnika. Nic w tym dziwnego nie widzę, więc elektronik nic nie pitolił tylko był słuch przytkany albo połączenie z bazą zerwane w tym czasie.
Z silnika wychodzą tylko dwa przewody ( lewo, prawo ) Chyba Kolega nie wie o czym pisze. Silnik ma + i -, zamiana biegunowości odwraca kierunek obrotów. arturavs napisał: Sebakkkk321 napisał: silnik wydaje tylko dziwny dźwięk i się nie kręci. Nie jest to przypadkiem silnik prądu stałego? Bo zdjęcie ewidentnie na to wskazuje. Jak się w czytasz w to...
Nic się nie zachaczylo cięgna gazu luźno objaw był taki że z temperaturą rosły obroty tamperatura spadła a obroty nie. Dziwne zjawisko bo to prosty silnik .
Na turbinie, kolektor wydechowy od spodu. Wiesz o wadzie tego silnika? ma za lekkie koło zamachowe a w ciągniku to wyraźnie widać. W agregacie ciągnie ciężki wirnik na stałych obrotach to tego tak dużo nie czuć.
Może się przepustnica zaccina albo tam jest czujnik położenia przepustnicy, ale pewnie to krokowy też mi to z tymi obrotami ostatnio sie dziwne żeczy dzieją
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;) Trochę niejasno napisałem. Nie miałem zamiaru ustawiać kąta zapłonu za pomocą obrotomierza/multimetru, tylko chciałem ustawić obroty silnika aby potem za pomocą lampy stroboskopowej ustawić kąt. Niestety multimetr podaje mi dziwne wartości obrotów.
Grzegorz Markowski słusznie prawi. Paski w magnetofonie w którym funkcje są uruchamiane energią kinetyczną koła zamachowego to podstawa prawidłowego działania całego mechanizmu. Co ro rolki napędzającej taśmę... Musi ona obracać się niezwykle stabilnie, więc jest to oś koła zamachowego o sporej (jak na możliwości silnika) masie. Aby wprawić go w ruch...
Sprawdź wąż powrotny chłodnicy, jak się grzeje cały czas to termostat. Klima nie powinna tak zbijać temperatury silnika nawet przy ustawieniu klima + full ogrzewanie kabiny. Co do podbijania obrotów - na pewno powinien podbijać jak kompresor pracuje. Natomiast dziwne jest to, że jak włączasz bez ogrzewania (przy ustawieniu 18 stopni przy obecnej pogodzie...
Witam A dziwny ten silnik częstotliwość 666Hz. I obroty 40000 A można zobaczyć tabliczkę zaciskową ? Pozdrawiam
Co do dźwięku to nagraj go i wrzuć do posłuchania.
Witam forumowiczów. mam problem z silnikiem. Auto przed wymianą uszczelki pod głowicą pracowało równo. Po wymianie i właściwym ustawieniu rozrządu pojawiły się strasznie dziwne obroty silnika. Wymieniłem zawór bocznikowy powietrza odpowiedzialny za obroty na biegu jałowym. Nic to nie dało.- zawór nowy oryginalny ford.. Odpinałem kostkę od przepustnicy,...
Audi A6 C7 2.0 TDI 177 KM - dziwne dźwięki na postoju oraz podczas schodzenia z obrotów. Silnik chodzi równo, a skrzynia bardzo płynnie. Pomóżcie, co to może być, bo już nie mam kompletnie pomysłu oraz dodaję filmik. https://youtube.com/shorts/o4XjnmDDQ8s?f...
Jest to silnik krokowy, odpowiada za wolne obroty. Wyciąg umyj w benzynie i ciesz się jazdą . https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mam to samo u siebie, podejrzewam wtrysk albo kolo dwumasowe. vag pokazuje dziwne wartosci dla 4 tego wtrysku.
To może być piston slap, efekt stylu jazdy na niskich obrotach. Ale moja odpowiedź nie jest jednoznaczna może być co innego.
Albo poduszki silnika albo dwumasa stoi dęba. Czasem taki efekt daje poliuretan w zawieszeniu plus sztywne koło zamiast dwumasy.
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Trak GKT 60 napędzany jest pasem płaskim 12 cm z silnikiem benzynowym Star 660 mocy 105 kM. Ropole są 2 zakresowe- ustawia się obroty min (żeby silnik nie zgasł na wolnych obrotach) i max (żeby korba nie wyszła bokiem przez zbyt duże obroty). Pomiędzy jest zakres roboczy silnika. Trochę dziwne ale tak jest we wszystkich silnikach z rzędową pompą wtryskową...
Czym ty to czytasz,coś dziwny ten błąd,powinno się zaczynać chyba P1... lub eobd P0...,P2... Czy podczas kręcenia rozrusznikiem widać w live data obroty pompy i silnika?
Problem wygląda tak: Po uruchomieniu silnika po około 2-ch minutach zapala się kontrolka silnika. Kontrolka ta świeci się tylko na wolnych obrotach, po naciśnięciu gazu gaśnie ale zapala się ponownie po zwolnieniu pedału. Nie zauważyłem spadku mocy albo dziwnego zachowania silnika jedynie wolne obroty czasem same rosną do ok 1500. Próbowałem sprawdzić...
Na oko to zapal brykę i wkręcaj do tąd aż zacznie przerywać i wykręć jeden obrót.
A ten klekot kiedy dodam gazu ? dokładniej to przy ok 2000obr na wyższe i niższe nie ma tego klekotu na wolnych obrotach silnik utrzymuje obroty 950 i nie faluja tylko trzęsie silnikiem i z katalizatora wydobywa się dziwny odgłos jak bym czymś metalowym w niego stukał
Sprawdź na necie jaka część silnika ma złoty kolor, albo rozbierz silnik, prawdopodobnie coś się przytarło
Ok wymienię ten zbiornik razem z korkiem. Termostat chciałem Tylko chwilowo zdemontować bo moim zdaniem olej jest za gorący na gorącym silniku jest dziwny dźwięk na wolnych obrotach podobnie jak dwumasa lub sprzęgło i chciałem tym sposobem sprawdzić termostat
witam mam Megane z 2001r 1.9 dci niedawno podczas jazdy przestal działać mi obrotomierz i niewiem gdzie tkwi problem podłaczałem komputer diagnostyczny i co dziwne normalnie pokazuje obroty silnika no wiec zmieniłem licznik bo myslałem ze moze licznik siadł ale nie nadal to samo pomozcie bo mnie do szału to doprowadzi
Dziwna sprawa, a jak wygląda świeca? Może silnik nie może paliwa przetrawić i go zalewa dopiero jak się wkręci w obroty to jest ok. Na postoju też się nie chce wkręcić czy tylko podczas jazdy? Testuj różne ustawienia zapłonu i dawkę paliwa. Jeżeli będzie poprawa to wykluczysz kosz sprzęgłowy.
Gdy odpalam kosę, błyskawicznie rozpędza się do maksymalnych obrotów, nie reaguje na gaźnik. Dziwne strzelania w silniku. Jak można temu zaradzić? :|
Witam,pisze gdyż mam problem z obrotomierzem w opel astra 1,7 d 1994r otóż po odpaleniu silnika i lekkim dodaniu gazu obrotomierz nagle skacze na full obrotów i stoi na 6 tyś dziwne bo silnik chodzi na wolnych obrotach a stoi na 6 i sie podnosi poza zakres w czym moze być problem ?
Do Emperora II montowałem silnik na 5,9V i chodził ok, a stary nie miał oznaczeń wartości napięcia zasilającego. Wydaje mi się (ale pewny nie jestem), że oznaczenie 12350 widziałem tylko na silnikach na 5,9V. Najważniejsza jest wysokość zamontowania talerzyka - jeśli jest niewłaściwa, to silnik może mieć "dziwne" obroty". Może to skutkować błędną diagnozą...
Jak dym z silnika to nic dobrego nie wróży. Po mocy wnioskuję , że 3 fazowy.?
Od niedawna jestem w posiadaniu zasilacza laboratoryjnego, więc postanowiłem przeprowadzić eksperyment. Ustawiłem stałe napięcie 12 V i podłączyłem je do silnika, jednocześnie odłączając go od płytki. Problem ustał, obroty utrzymywały się. Zaczęły natomiast pojawiać się inne dziwne anomalie (chwilę po rozpoczęciu odtwarzania silnik odpowiedzialny za...
Na początek to podłączyć wyprowadzenia z silnika zgodnie z sztuką i schematem na tabliczce czyli pod 6 zacisków w kostce. Trochę dziwne że fachman od przezwojenia tak to zostawił.
To trochę dziwny samochód. Czasami się nie odpala - choć światło immobilizer gaśnie. Po wodzie immobylayzer odbiera sygnał, ale nie przekazuje go modułu sterowania. W tym przypadku, obrotów wału silnika również nie widać
Witam. mam problem przy lagunie ll grandtour kombi 1,9dci 2006r od dluszego czasu pojawia sie dziwne brzeczenie przy silniku od2000 obrotow na biegu 1,2,3,4 pojawia sie na jakis czas i znika przez caly dzien a ostatnio zaniklo wiec szukam pomocy bylem u paru mechanikow ktorzy tez mi nie mogli pomuc bo na komputerrze nie ma bledu wiec prosze o pomoc...
Posłuchaj jak pracuje silnik dmuchawy i czy obrotu są prawidłowo osiągnięte. Często bywa że silnik jest wadliwy i nie osiągnął odpowiednich obrotów wtedy pompa nie otrzyma zezwolenia na pracę.
serwo dziwne obroty dziwne dźwięki silnika dziwne zachowanie silnika
wkrętarka bosch dioda honda civic sterownik schemat odklejenie szybki
generator ozonu generator ozonu
Piekarnik elektryczny nie działa po wywierceniu otworów w obudowie Czarny ekran głównego wyświetlacza po uruchomieniu silnika